abonnement Unibet Coolblue
pi_1620935
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1622225
Die eerste is nog niet vol

Enne...zit niet onze titels te jatten

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1622232
en niet punkers die wel naar punk luisteren
[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1622279
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:25 schreef merulez het volgende:
en niet punkers die wel naar punk luisteren
Hmmmmzz, laten we het daar later es over hebben; we komen vast weer terecht in de discussie wat punk nou eik is en wanneer je punk bent etc....
pi_1622610
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
Die eerste is nog niet vol

Enne...zit niet onze titels te jatten


ik jat jullie titel maar half en boeie dat ie nog nie helemaal vol is, bijna wel
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1622625
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:45 schreef WaterBlade7 het volgende:
What is sXe?
ik ga eens even kijken
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1622630
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:31 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

Hmmmmzz, laten we het daar later es over hebben; we komen vast weer terecht in de discussie wat punk nou eik is en wanneer je punk bent etc....


Sja... Wanneer ben je punk

* Tackleberry is niet punk...

Daarvoor luister ik teveel naar andere muziekstijlen enzo...
En mocht ik ooit punk genoemd worden, zal ik wel een wannabee worden genoemd omdat ik ook naar Green Day en The Offspring luister...

.
pi_1622680
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:45 schreef WaterBlade7 het volgende:
What is sXe?
ik snap nog steeds een paar dingen niet helemaal... is het echt een aparte stijl of is het ei'k gewoon punk maar dan zonder sex drugs en drank?

en nog iets, bij die punten:
4. No promiscuous sex (although some do not consider this to be part of the straightedge lifestyle)

wat betekend promiscuous?
en bedoelen ze daarmee geen sex voor het huwlijk, of geen sex in het algemeen?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1622793
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:01 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Sja... Wanneer ben je punk

* Tackleberry is niet punk...

Daarvoor luister ik teveel naar andere muziekstijlen enzo...
En mocht ik ooit punk genoemd worden, zal ik wel een wannabee worden genoemd omdat ik ook naar Green Day en The Offspring luister...


bij echt punk denk ik aan dingen zoals dit, dit of dit...
dat zie ik als echte punkers.. krakers zijn het meestal ook.. de kleding wordt gezien als oud en vies en sloeberig.. ik heb echt respect voor deze mensen, maar vind het zelf eigenlijk te extreem...

en ik? sja.. weet ik veel wat ik ben?
heb mn haar als een 'punker' altijd geverft, dan weer in spikes, dan weer hanenkam(men), etc..
qua muziek luister ik ei'k alleen maar naar punk en ska (+bijna alle varianten en dingen die er op lijken), van pretpunk tot hardcore, van ska tot skacore, etc)
mn kledingstijl is weer helemaal niet punk.. alles wijd namelijk.. enorme broeken, wijd alles.. vind ik zo lekker zitten.. maar dat is weer tegenstrijdig met punk... eerder skate, maar ik heb nog nooit op een skateboard gestaan

duss ik weet het niet, ik ben gewoon mezelf, geen zin om mezelf in een hokje te stoppen..

[Dit bericht is gewijzigd door iroQuai op 12-09-2001 22:21]

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1622822
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:18 schreef iroQuai het volgende:

[..]

duss ik weet het niet, ik ben gewoon mezelf, geen zin om mezelf in een hokje te stoppen..


* Tackleberry houdt ook totaal niet van hokjes...

Ik luister naar muziek die ik onder de noemer punk stop, voor het gemak...
als mensen me vragen wat voor muziek is luister, is punk meestal wel te plaatsen voor die mensen

.
pi_1622846
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:21 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

* Tackleberry houdt ook totaal niet van hokjes...

Ik luister naar muziek die ik onder de noemer punk stop, voor het gemak...
als mensen me vragen wat voor muziek is luister, is punk meestal wel te plaatsen voor die mensen


1. ff editten kan geen kwaad
2. nee ik houd ei'k ook niet van hokjes maarjah, hoe omschrijf je iets zonder het in een hokje te stoppen?
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1622878
Ik is skatende alto die soms naar Punk luisterd....whatever,volgende keer maken we wel een algeheel alto topic ofzo.Enfin.
quote:
The ideas of straightedge are

Don't Smoke


No Problemo.
quote:
Don't Drink
Ach ja....
quote:
Don't Do Drugs
DAnnuh....ikkuh...
quote:
No promiscuous sex (although some do not consider this to be part of the straightedge lifestyle)
DAn benk maar geen straith edger

Nah,een meisje uit mijn klas zegt streetedjer te zijn,die rookt,drinkt en blowd inderdaad niet,en heeft ook geen sex.Maar volgens mij is het gewoon een smoesje....kweenie.Ik heb respect voorde streetedjers,wat overigens niet alleen punkers zijn.

pi_1622952
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:25 schreef Scylla het volgende:
Ik is skatende alto die soms naar Punk luisterd....whatever,volgende keer maken we wel een algeheel alto topic ofzo.Enfin.
[..]

No Problemo.
[..]

Ach ja....
[..]

DAnnuh....ikkuh...
[..]

DAn benk maar geen straith edger

Nah,een meisje uit mijn klas zegt streetedjer te zijn,die rookt,drinkt en blowd inderdaad niet,en heeft ook geen sex.Maar volgens mij is het gewoon een smoesje....kweenie.Ik heb respect voorde streetedjers,wat overigens niet alleen punkers zijn.


ach ja, ik gebruik geen drugs en rook niet... maja.. drank en sex.. sja.. toch maar geen straight edge

maar straight edge is gewoon een aparte stroming dus, maar valt gedeeltelijk onder punk (er zijn gewoon relatief veel straight edgers die punk wel leuk vinden ondanks de punk-stijl?) ofzo?

en ik heb idd respect voor sXe'ers, net zo als ik dat voor punkers heb...

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1622971
btw, snap de afkorting nu wel


s --> Straight
X --> straight edge teken
e --> Edge

het is zo simpel

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1623171
quote:
Op woensdag 12 september 2001 22:32 schreef iroQuai het volgende:
btw, snap de afkorting nu wel


s --> Straight
X --> straight edge teken
e --> Edge

het is zo simpel


pi_1623578
Och ja je hoeft geen wijde broeken te dragen om aan dit topic deel te nemen.

Aan mij zou je nooit afzien dat ik naar punk of alternatieve muziek in het algemeen luister. Vind het ook niet nodig en eigenlijk onzin om me qua stijl aan te passen aan mn muzieksmaak

pi_1623757
* neemt deel aan het topic
pi_1623768
ik luister naar punk
ik luister naar trance
draag weide broeken
draag polo's

sjonge jonge

pi_1625077
quote:
Op woensdag 12 september 2001 23:40 schreef Molrops het volgende:
ik luister naar punk
ik luister naar trance
draag weide broeken
draag polo's

sjonge jonge


sjongejonge

geeft niks hoor...


maarruh ik pas mn kledingstijl ook niet aan aan mijn muzieksmaak.. tis meer toevallig t zelfde ofzo

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  donderdag 13 september 2001 @ 09:06:22 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1625087
Mijn broeken zijn ook niet altijd even heel. maakt dat mij nu een Punker?
pi_1625097
Ik lach eigenlijk best om dit topic...

[Dit bericht is gewijzigd door Aneurism op 13-09-2001 09:23]

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 september 2001 @ 09:26:39 #23
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_1625155
quote:
Eerst, op woensdag 12 september 2001 22:18, schreef iroQuai het volgende:

mn kledingstijl is weer helemaal niet punk.. alles wijd namelijk.. enorme broeken, wijd alles.. vind ik zo lekker zitten.. maar dat is weer tegenstrijdig met punk... eerder skate, maar ik heb nog nooit op een skateboard gestaan


quote:
Daarna, op donderdag 13 september 2001 09:01, schreef iroQuai het volgende:

maarruh ik pas mn kledingstijl ook niet aan aan mijn muzieksmaak.. tis meer toevallig t zelfde ofzo


ok, hier spreek je jezelf dus goed tegen, dus wat is het nou? Draag je je volgens de ongeschreven punk-kleding-regels, of ben je een skater qua kleding?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_1628794
* Scylla Draagt gewoon kleding die hij lekker vind zitten.

En dat dat nu toevallig skate/alto kleding is....zal dan inderdaad wel weer onbewust zijn dat iker toch achterna loop,maar ik weet 1 ding zeker...ik zal geen kraagjes dragen.Nooit niet.


Aw,dit topic was wel weer erg laag gezakt!

  donderdag 13 september 2001 @ 17:39:30 #25
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1628876
Als je denkt dat punk zijn met kleding te maken heeft dan heb je het nog niet helemaal begrepen.
pi_1628920
quote:
Op donderdag 13 september 2001 17:39 schreef Tweek het volgende:
Als je denkt dat punk zijn met kleding te maken heeft dan heb je het nog niet helemaal begrepen.
Dacht ik niet,en daar had ik het ook even niet over,ik had het over het aanpassen van kleding aan muzieksmaak.
  donderdag 13 september 2001 @ 17:54:50 #27
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1629001
quote:
Op donderdag 13 september 2001 17:44 schreef Scylla het volgende:

[..]

Dacht ik niet,en daar had ik het ook even niet over,ik had het over het aanpassen van kleding aan muzieksmaak.


Ik doelde eigenlijk ook op iroquai, uiterlijk heeft eigenlijk niets te maken met of je punker bent of niet.
pi_1629348
Ik draag ook (nog) niet alternatieve kleren, maar ik ben wel bezig om dat te veranderen. Vinnut gewoon kewle kleding
pi_1629368
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:53 schreef WaterBlade7 het volgende:
Ik draag ook (nog) niet alternatieve kleren, maar ik ben wel bezig om dat te veranderen. Vinnut gewoon kewle kleding
En dat vind ik ook Maar alternatief...nah...ik vind Korn truien en wijde overseaz broeken niet echt alternatief meer...maar goed,daar gaat het ook niet om
pi_1629708
quote:
Op donderdag 13 september 2001 09:26 schreef Tokus het volgende:

[..]


[..]

ok, hier spreek je jezelf dus goed tegen, dus wat is het nou? Draag je je volgens de ongeschreven punk-kleding-regels, of ben je een skater qua kleding?



shit.. echt niet goed.. ik weet gewoon serieus niet eens meer dat ik dat geschreven heb..

maar je hebt echt helemaal gelijk..

damn..

* iroQuai moet toch maar ff van de drank afblijven op sommige momenten

en neej ik ben geen alcoholist ofzo, maja, toch dagjes vrij, dus waarom niet..

(naja.. hierom dus.. dat ik mezelf vet vaag tegen loop te spreken etc)

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1629727
* schaam doet om vage gedrag

maja.. haha.... ach ja..

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1632111
quote:
Op donderdag 13 september 2001 09:06 schreef Vork het volgende:
Mijn broeken zijn ook niet altijd even heel. maakt dat mij nu een Punker?
ja
There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
pi_1632158
kleding:

quote jello biafra (die nooit hanekammen of leer of spikes of wat dan ook aan had en toch IMO de meest diehard punker is)

"You ain't hardcore 'cos you spike your hair,
when a jock still lives inside your head"

There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
pi_1633211
Punk is meer hoe je over alles denkt, het is een gevoel/levensweize... je hoeft er dus helemaal niet uit te zien als punker om he took te zijn.. gasten van de kewlste punkband (sunnydale) (http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/a.hoogduin/sunnydale)(legaal) zien er nu niet echt bepaald punk uit.. muziek heeft btw ook niet alles met punk zijn te maken..

kijk btw ook op www.punksquad.com is best veel shit over

Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_1633717
zullen we het weer over de muziek punk hebben en niet over hoe je er bij moet/hoort te lopen? dit topic wordt namelijk steeds minder intresant...

kent iemand nog leuke, onbekende nederlandse punkbands (dus niet undiclinable) (... en heideroosjes... )?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1637746
Hmm,even niet....maar kep wel wat zooi van Propagandhi gedownload,best wel goed
  vrijdag 14 september 2001 @ 19:06:57 #37
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1637819
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 10:48 schreef iroQuai het volgende:
zullen we het weer over de muziek punk hebben en niet over hoe je er bij moet/hoort te lopen? dit topic wordt namelijk steeds minder intresant...

kent iemand nog leuke, onbekende nederlandse punkbands (dus niet undiclinable) (... en heideroosjes... )?


Neuk misschien? Of Nuek... weet ik het

Oh trouwens... ik vind mezelf eigenlijk ook wel een punker. Niet zozeer omdat ik naar punk luister, niet omdat ik in een punkband speel, niet omdat ik erbij loop in punker-outfit (wat niet zo is) maar gewoon omdat ik niet met de massa mee wil gaan & me goed kan vinden in de ideëen & lyrics van punk

[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 14-09-2001 19:09]

  vrijdag 14 september 2001 @ 19:09:23 #38
13589 francienvdtillaart
time to clean is time to lean!
pi_1637840
idd ik had al veel te hoge verwachtingen van een Punkers United topic... stom gezever over straight edge of zo??
(nee dat is geen gezever blabla!!)
(okee dan is het geen gezever)

Maaruh, de allerbeste niet bekende NL-punkband is uhh... denk denk... hoe heten ze ook alweer?? Denk denk.. verdorie!! nou ik kom er zo nog wel op.

maar dan zonder koffertjes....
  vrijdag 14 september 2001 @ 19:11:16 #39
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1637856
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 19:09 schreef francienvdtillaart het volgende:
Maaruh, de allerbeste niet bekende NL-punkband is uhh... denk denk... hoe heten ze ook alweer?? Denk denk.. verdorie!! nou ik kom er zo nog wel op.

Johan?
  vrijdag 14 september 2001 @ 19:11:53 #40
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_1637860
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 19:09 schreef francienvdtillaart het volgende:

Maaruh, de allerbeste niet bekende NL-punkband is uhh... denk denk... hoe heten ze ook alweer?? Denk denk.. verdorie!! nou ik kom er zo nog wel op.


Dat is Stunion P!
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_1637878
Neuk! is wel aardig,maar uhm...niet echt punk muziek...meer nederhop/hardcore...kent er trouwens ook iemand Nederlandstalige punkbands?Except voor de Roosjes kenk er namelijk geen.
  vrijdag 14 september 2001 @ 19:18:46 #42
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_1637917
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 19:14 schreef Scylla het volgende:
Neuk! is wel aardig,maar uhm...niet echt punk muziek...meer nederhop/hardcore...kent er trouwens ook iemand Nederlandstalige punkbands?Except voor de Roosjes kenk er namelijk geen.
En wederom: Stunion P!
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  vrijdag 14 september 2001 @ 19:20:02 #43
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_1637923
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 19:14 schreef Scylla het volgende:
Neuk! is wel aardig,maar uhm...niet echt punk muziek...meer nederhop/hardcore...kent er trouwens ook iemand Nederlandstalige punkbands?Except voor de Roosjes kenk er namelijk geen.
Undeclinable dus... verder ken ik weinig nederlands. Ben eigenlijk ook niet zo geinteresseerd. Ik speel meer muziek dan ik luister.
  vrijdag 14 september 2001 @ 19:31:29 #44
13589 francienvdtillaart
time to clean is time to lean!
pi_1637998
En Close || You vind ik ook errug goed! Helaas is deze leuke groep uit elkaar gevallen omdat Sacha (volgens mij dan he) ruzie had met de rest want die kon de druk niet meer aan. Heel begrijpelijk, al is het toch heel erg jammer. Xal ze altijd en onvoorwaardelijk blijven steunen, wat ze hierna ook gaan doen. Ze hebben voor altijd een plekje in m'n hart. Voor degenen die ze niet meer / nog niet kennen, "baby don't go" vind ik persoonlijk een sterk nummer.

Sorry ik liet me even gaan omdat ik gefrustreerd ben dat ik die bandnaam ben vergeten!!! tss...

maar dan zonder koffertjes....
  vrijdag 14 september 2001 @ 20:05:36 #45
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1638205
Punk is
World domination is my middle name.
pi_1638236
[maak reclame mode]
22 september aanstaande, is er een Hardcorefestifal in Hedon in Zwolle. ik ben er, en jullie zijn bij deze ook uitgenodigd.

Line-up:
Course of Action (Belgie)
Kickback (Frankrijk)
Heaven Shall Burn (Duitsland)
Born From Pain (NL)
L'esprit du clan (Frankrijk)

allemaal mij onbekende bandjes, maar ik ken een hele zooi mensen die komen., dus gezellig wordt dat

Hedon
Zamenhofsingel 7, Zwolle
kaartjes te koop bij de VVV, a fl. 15,-

[/ maak reclame mode]

pi_1638579
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 19:09 schreef francienvdtillaart het volgende:
idd ik had al veel te hoge verwachtingen van een Punkers United topic... stom gezever over straight edge of zo??
(nee dat is geen gezever blabla!!)
(okee dan is het geen gezever)

Maaruh, de allerbeste niet bekende NL-punkband is uhh... denk denk... hoe heten ze ook alweer?? Denk denk.. verdorie!! nou ik kom er zo nog wel op.


NRA? The Apers? Only Entertainment? Die laatste is een soort van Me First and the Gimme Gimmes, alleen iets sneller.....

Andere fijne en onbekende punkrockbands in de trant van Undeclinable, Lagwagon, enz: Venerea, Craig's Brother, Astream, Strung Out.....iemand bekend met deze bands?

The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
  vrijdag 14 september 2001 @ 22:28:21 #48
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_1639167
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 20:55 schreef diesel_boy het volgende:

[..]

NRA? The Apers? Only Entertainment? Die laatste is een soort van Me First and the Gimme Gimmes, alleen iets sneller.....

Andere fijne en onbekende punkrockbands in de trant van Undeclinable, Lagwagon, enz: Venerea, Craig's Brother, Astream, Strung Out.....iemand bekend met deze bands?


Kheb afgelopen weekend de The Apers gezien en dat was best releks, de rest ken ik niet..
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_1639876
vint the apers niet echt geweldig..
maar waarom doen I agaianst I en sunnydale niet meer mee voor nederlandse punkbands?... i against i zat zelfs bij epitaph.. (ja undeclinable ook), phenix tx vind ik heel koel.. en new found glory, no use for a name, dynamyte boy, living end, en vooral THE ATARIS
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_1642031
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 23:51 schreef punksquad het volgende:
vint the apers niet echt geweldig..
maar waarom doen I agaianst I en sunnydale niet meer mee voor nederlandse punkbands?... i against i zat zelfs bij epitaph.. (ja undeclinable ook), phenix tx vind ik heel koel.. en new found glory, no use for a name, dynamyte boy, living end, en vooral THE ATARIS
Wist niet eens dat I against I bij Epitaph weg is...
pi_1642064
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 19:11 schreef ullie het volgende:

[..]

Dat is Stunion P!


dat kan niet, want helaas is HUMAN ALERT dat al
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_1642984
quote:
Op donderdag 13 september 2001 18:56 schreef Scylla het volgende:

[..]

En dat vind ik ook Maar alternatief...nah...ik vind Korn truien en wijde overseaz broeken niet echt alternatief meer...maar goed,daar gaat het ook niet om


Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt. Bij ons op school zie je echt van die kleine brugjes met een slipknot trui rondlopen en dan vraag je waar dat van is zeggen ze: "ja das van un rockbendje". Ik kan mezelf ook niet echt alternatief met me wijde broeken (geen overseaz broeken ) en spikes enzo.. toch zegt iedereen bij mij in de klas dat ik zo;n wazige alternatieveling ben. ( k ben door een leraar als alternatieve metal sk8ter gedefinieerd)

Quidquid latine dictum sit altum viditur
pi_1643249
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:33 schreef PimZ het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt. Bij ons op school zie je echt van die kleine brugjes met een slipknot trui rondlopen en dan vraag je waar dat van is zeggen ze: "ja das van un rockbendje". Ik kan mezelf ook niet echt alternatief met me wijde broeken (geen overseaz broeken ) en spikes enzo.. toch zegt iedereen bij mij in de klas dat ik zo;n wazige alternatieveling ben. ( k ben door een leraar als alternatieve metal sk8ter gedefinieerd)


die leraar had er verstand van
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1643770
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 23:51 schreef punksquad het volgende:
vint the apers niet echt geweldig..
maar waarom doen I agaianst I en sunnydale niet meer mee voor nederlandse punkbands?... i against i zat zelfs bij epitaph.. (ja undeclinable ook), phenix tx vind ik heel koel.. en new found glory, no use for a name, dynamyte boy, living end, en vooral THE ATARIS
I Against I vind ik eigenlijk weinig aan....no offence....toen m'n broer nog in een punkrock-bandje zat, stonden ze bij I Against I in het voorprogramma, maar ik vond het live een beetje tegenvallen. Het was een beetje saai IMHO...
En het is overigens Fenix TX Inderdaad zeer cool bandje!
The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_1643929
The Bips uit Nijmegen begint ook weer opnieuw Een ex-punker bij mij uit de straat was daar nog eens ooit superfan van. Sinds hij dit hoorde, heeft hij zijn platenspeler weer van zolder gehaald en nu luistert hij er weer iedere dag naar (hij is nou bijna 40!)

En als je van punk-hardcore houdt (ik niet) dan heb je natuurlijk ook nog het Maastrichtse Backfire! Bij veel mensen vooral bekend door de drummer die in 1999 zelfmoord pleegde) Ze treden binnekort op in Eindhoven, lijkt me wel fun om mee te maken, maar ik denk niet dat ik dat overleef...

En waar ikzelf dan weer grote fan van ben zijn alle grappige, kleine, lokale punkbandjes bij mij uit de buurt. Vooral Nosim uit Gemert is behoorlijk goed. Maar daar zul je verder op het internet denk ik niet veel van vinden.

pi_1653730
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 15:33 schreef PimZ het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt. Bij ons op school zie je echt van die kleine brugjes met een slipknot trui rondlopen en dan vraag je waar dat van is zeggen ze: "ja das van un rockbendje". Ik kan mezelf ook niet echt alternatief met me wijde broeken (geen overseaz broeken ) en spikes enzo.. toch zegt iedereen bij mij in de klas dat ik zo;n wazige alternatieveling ben. ( k ben door een leraar als alternatieve metal sk8ter gedefinieerd)


Aw vet!Een broeder!Een "alto" die zich geen alto voelt maar wel door iedereen alto word genoemd!Nah ja,zoalgn die kleren maar lekker zitten.

Mijn lerares Wiskunde vond mij giga philips koptelefoon annex draagbare boxen errug provozerend staan,en een meisje vind mij een eng iemand,omdat ik een zwarte broek en trui met tribals aanhad!Hoe alto!

Terug naar punk onderwerp,de band sum41,jeweetwel,goed nhummer alleen word die clip op het eind verneukt doordat ze (naamvanbandkwijt) na gaan doen,komen die uit Nederland?

pi_1654058
quote:
Op zondag 16 september 2001 21:33 schreef Scylla het volgende:

[..]


Terug naar punk onderwerp,de band sum41,jeweetwel,goed nhummer alleen word die clip op het eind verneukt doordat ze (naamvanbandkwijt) na gaan doen,komen die uit Nederland?


Sum 41 is een Canadese band volgens mij. Dat ene Phat Lip nummer is wel cool, voor de rest valt de cd (op een paar nummers na) best wel tegen vond ik.

Heb trouwens nog nooit de clip gezien, is die een beetje leuk? (d.w.z. het downloaden waard?)

pi_1654166
Punkers? Zo noemt de buitenwereld punks! Videoclips? Daar kunnen de meeste bands alleen maar van dromen.
Hier een url met links naar veel (nl)DIY-punk: http://punk.startkabel.nl

NL-band-tips: Wenkers, Yawp, Travolta's, Rat Patrol, Pane, NRA, Nitwitz, Larm, Human Alert, Heideroosjes, Ex, Facing Down, Dependent...

Check ook de fanzinewebsites!

pi_1654323
[herhalingsmode]
alle fokkende punks naar Hedon de 22e !
[/herhalingsmode]
  maandag 17 september 2001 @ 14:46:31 #60
12538 Horror_Partyjoke
I'm Sick Of It All :)
pi_1658781
Of mensen mij onder punk vinden vallen weet ik ni, het boeit me ni eens...ik draag allerlei stijlen door elkaar (naja dan wel beperkt tot beetje de zogenaamde punk/skate en alto stijlen hehe) en luister alles wat ik leuk vind (punk,ska,hardrock,metal,hardcore,alternatieve rock..) Op straat word ik eigeluk wel vaak nagestaard en mensen vinden mun 'halsband' met spikes van 5 cm 'eng' en denken dat ik aggresief ben of whatever...
opzich zit ik er ni mee dat menzen me nakijken ofzow, soms iz dat best grappig, maar menzen hebben vaak zulke vooroordelen dat et nimeer echt normaal is... dat komt natuurlijk ook door alle hokjes waar we in geplaatst worden en daardoor worden menzen ook vaak zo kortzichtig dat ze iedereen met een spike-ketting meteen als agressief benoemen...
you're just jealous because the little voices are talking to me
pi_1659100
Ik waardeer in ieder geval een "alto" () eerder dan zo'n popi geval. Ik zal ook eerder vallen op een wat "alternatiever" meisje dan op zo'n standaard geval met strakke kleding aan.
pi_1659692
quote:
Op maandag 17 september 2001 15:09 schreef WaterBlade7 het volgende:
Ik waardeer in ieder geval een "alto" () eerder dan zo'n popi geval. Ik zal ook eerder vallen op een wat "alternatiever" meisje dan op zo'n standaard geval met strakke kleding aan.
Daar sluit ik me wel bij aan
pi_1660227
quote:
Op maandag 17 september 2001 15:09 schreef WaterBlade7 het volgende:
Ik waardeer in ieder geval een "alto" () eerder dan zo'n popi geval. Ik zal ook eerder vallen op een wat "alternatiever" meisje dan op zo'n standaard geval met strakke kleding aan.
Nee vind ik niet strakke kleding mag dan wel standaard zijn maar is imo een stuk mooier en vrouwelijker dan die meisjes met broeken waar ze 3x in passen (uitzonderingen daargelaten)
pi_1661144
quote:
Op maandag 17 september 2001 17:11 schreef Noodles het volgende:

[..]

Nee vind ik niet strakke kleding mag dan wel standaard zijn maar is imo een stuk mooier en vrouwelijker dan die meisjes met broeken waar ze 3x in passen (uitzonderingen daargelaten)


Het is soms idd wel mooi, maar ik val niet echt op die commerciemutsen.
pi_1661384
quote:
Op maandag 17 september 2001 14:46 schreef Horror_Partyjoke het volgende:
Of mensen mij onder punk vinden vallen weet ik ni, het boeit me ni eens...ik draag allerlei stijlen door elkaar (naja dan wel beperkt tot beetje de zogenaamde punk/skate en alto stijlen hehe) en luister alles wat ik leuk vind (punk,ska,hardrock,metal,hardcore,alternatieve rock..) Op straat word ik eigeluk wel vaak nagestaard en mensen vinden mun 'halsband' met spikes van 5 cm 'eng' en denken dat ik aggresief ben of whatever...
opzich zit ik er ni mee dat menzen me nakijken ofzow, soms iz dat best grappig, maar menzen hebben vaak zulke vooroordelen dat et nimeer echt normaal is... dat komt natuurlijk ook door alle hokjes waar we in geplaatst worden en daardoor worden menzen ook vaak zo kortzichtig dat ze iedereen met een spike-ketting meteen als agressief benoemen...
vooroordelen

mensen staren me vaak aan op straat.. maar ik heb heb er gelukkig vrij weinig last van.. de meeste mensen vinden het wel leuk.. op straat wordt ik ook wel eens angesproken op mn haar (dat altijd verschillende -onnatuurlijke- kleuren heeft en dan weer in spikes staat en dan weer in kammetjes) maar op een leuke manier.. ze willen altijd weten 1. hoeveel werk dat is 2. of het echte verf is of dat het uitwasbaar is 3. waar ik dat heb laten doen.. maar heb eigenljk nooit vervelende reacties gehad..

alleen tijdens het zoeken naar werk heb ik een beetje een probleem omdat ik niet 'representatief' genoeg ben.. okee mn haar kan ook netjes plat, maar (op dit moment) groen blijft het toch.. daardoor heb ik wel minder plekken om te werken, maja, dan maar niet op die plek werken hoor...

heeft iemand btw het laatste album van rancid?

ik heb hem zelf nog niet geluisterd, maar ik hoor van iedereen dat dit echt een geweldig album is..

iemand anders die het daar (niet?) mee eens is? en waarom (niet?) ?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1661397
quote:
Op maandag 17 september 2001 17:11 schreef Noodles het volgende:

[..]

Nee vind ik niet strakke kleding mag dan wel standaard zijn maar is imo een stuk mooier en vrouwelijker dan die meisjes met broeken waar ze 3x in passen (uitzonderingen daargelaten)


ik vind anders een meisje met een wijde broek en een strak mouwloos topje (met blote buik) errrrrrugggg mooi
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1661454
quote:
Op maandag 17 september 2001 19:32 schreef iroQuai het volgende:

[..]

ik vind anders een meisje met een wijde broek en een strak mouwloos topje (met blote buik) errrrrrugggg mooi


YOU SPEAK MY LANGUAGE

w00tw00t

pi_1661664
quote:
Op maandag 17 september 2001 19:41 schreef wc-eend het volgende:

[..]

YOU SPEAK MY LANGUAGE

w00tw00t


http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1662664
quote:
Op maandag 17 september 2001 18:54 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

Het is soms idd wel mooi, maar ik val niet echt op die commerciemutsen.


Zozo en dan zeggen ze dat men vooroordelen heeft over alto's

pi_1663110
Ik vind die nieuwe cd van Rancid heel goed, een echte aanrader! Tis veel harder en ook veel rauwer dan de 2 vorige albums.
Enne de cd van Lars Frederiksen and the Basterds is ook heel goed.
pi_1663146
Ken niet zoveel van Rancid, maar de stem van die gast soms wat storend
pi_1663838
Je bedoelt zeker de stem van Tim Armstrong.
Er zijn er trouwens 3 in de band die zingen.
pi_1663865
wat een slap geouwehoer hier zeg....
"oe ik vind mezelf helemaaaaaaal niet alternatief maar iedereen zegt dat ik zoooo alternatief ben" en daar zijn jullie maar wat blij mee...

en altomeisjes zijn leuker dan andere meisjes en die zijn altijd commerciemutsen

wtf gaat het hier over?

There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
pi_1665265
quote:
Op maandag 17 september 2001 21:54 schreef Noodles het volgende:

[..]

Zozo en dan zeggen ze dat men vooroordelen heeft over alto's


Ja, ok, het is idd een beetje cru gezegd.... maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?!?!??!


Enneeh, DeadKennedy, jongen, als je het je hier niet bevalt kun je nog altijd iets beters () verzinnen of gewoon je kop houden. Beetje zitten te zeiken helpt nie veel.

pi_1665418
quote:
Op maandag 17 september 2001 22:29 schreef FooRancid het volgende:
Ik vind die nieuwe cd van Rancid heel goed, een echte aanrader! Tis veel harder en ook veel rauwer dan de 2 vorige albums.
Enne de cd van Lars Frederiksen and the Basterds is ook heel goed.
ja, die van Lars heb ik al wel geluisterd, die vond ik ook echt stoer k ga vanmiddag even die nieuwe rancid luisteren...

maar rancid heeft toch meer dan 3 albums? of ken je alleen de 2 albums hiervoor?

rancid - ...and out come the wolves
rancid - lets go
rancid - Life won't wait
rancid - rancid
rancid - rancid (2000)

dat zijn er toch echt 5

btw, ze hebben wel originele namen gebruikt bij de 2 laatste albums

maar dit gaat echt een probleem worden voor mij.. ik heb nog 20 gulden en daar moet ik ook nog van uit etc..
en dan ook nog 2 cd's kopen minstens.. maja dat zal dus even moeten wachten..

ben wel werk aan het zoeken maar ik wil niet schoonmaken, en voor 90% van de baantjes ben ik niet representatief genoeg door mn haarkleur.. maja, dan maar even zonder geld.. (owww wat zeg ik nu.. kijken hoe lang ik dat vol ga houden)

[Dit bericht is gewijzigd door iroQuai op 18-09-2001 08:47]

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1667982
Ja maar natuurlijk weet ik dat ze 5 albums hebben:)
Ik bedoelde dat de eerste 2 cd's meer op die nieuwste cd lijken qua sound.

Dis de goeie(lekker boeiend) volgorde van de cd's:
Rancid-s/t
Rancid-Let's go
Rancid- And out come the wolves
Rancid-Life won't wait
Rancid-s/t 2000

pi_1668735
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 14:30 schreef FooRancid het volgende:
Ja maar natuurlijk weet ik dat ze 5 albums hebben:)
Ik bedoelde dat de eerste 2 cd's meer op die nieuwste cd lijken qua sound.

Dis de goeie(lekker boeiend) volgorde van de cd's:
Rancid-s/t
Rancid-Let's go
Rancid- And out come the wolves
Rancid-Life won't wait
Rancid-s/t 2000


idd nie boeie

maar je zegt in een andere posts dat deze CD juist veel harder/ruiger oid is dan de vorige 2 CD's... maar nu zeg je dat ze er het meest op lijken qua sound..

dus hoe zit dat nou? eerst hadden ze een stijl, toen is die stijl veranderd naar zoals bij de vorige 2 cd's, en nu hebben ze die stijl weer veranderd naar een hardere versie van hun vorige stijl ofzo?

sjongejongejongejonge gaat weer nergens over

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1671146
Kijk et zit zo:)
De laatste cd lijkt het meest op de eerste 2 cd's(s/t en let's go).
pi_1671676
Weet je,men zegt toch altijd dat de tksten van Punk zo ontzettend slap zijn?Ik heb laatst het nummer Lipstick van Guttermouth gedownload,geweldig nummer trouwens,maar nog een veel geweldigere tekst:
quote:
Lipstick

On a tuesday afternoon
My mom came into my room
and said get the fuck up outta bed
and get a god damned job
so I told her hey fuck you mom
and I threw the phone at her head
but I missed and hit her in the cunt
so I slammed the door in her face
and said don't ever barge in my room
or ill kick your ass and call the cops
And tell them I'm abused
and you'll wind up in jail
while I snowboard in vail
no one to post your bail
cuz daddy loves me more
he says that your a

your worthless your lazy your stupid
a little over weight
Now give me 20 bucks
mommy your so
worthless your lazy your stupid
a little over weight
now give me 20 bucks
no make it 50 bucks

Now mom writes me letters
I write return to sender
Let her rot in her cell
I watch the dogs mate on her bed
so sorry mommy I had to pawn
the china, silver and all your jewelry
I had to eat and rent a bunch of prostitutes
like you


super toch?Guttermouth roeleert!En mijn moeder neit zo erg
pi_1671809
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 20:25 schreef Scylla het volgende:
Weet je,men zegt toch altijd dat de tksten van Punk zo ontzettend slap zijn?Ik heb laatst het nummer Lipstick van Guttermouth gedownload,geweldig nummer trouwens,maar nog een veel geweldigere tekst:
[..]

super toch?Guttermouth roeleert!En mijn moeder neit zo erg


Moet je "She's got the look" es downloaden... die is al helemaaaaaaaaal super. 8)
pi_1675976
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 20:25 schreef Scylla het volgende:
Weet je,men zegt toch altijd dat de tksten van Punk zo ontzettend slap zijn?Ik heb laatst het nummer Lipstick van Guttermouth gedownload,geweldig nummer trouwens,maar nog een veel geweldigere tekst:
[..]

super toch?Guttermouth roeleert!En mijn moeder neit zo erg


jaaah echt gweldige tekst

hoe kom je er op

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1676061
Nederlandse Punk?

Seein' Red...

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1689277
quote:
Op woensdag 19 september 2001 13:07 schreef Love Mae King het volgende:
Nederlandse Punk?

Seein' Red...


Hmm,nooit van gehoord,ff kijken dan...

Jaaah! * Scylla gaat naar de Heideroosjes in de melkweg,6 oktober!Woehiej!

Ik vraag me trouwens af wanneer Guttermouth eens naar Nederland komt...ik vind ze echt goed

pi_1689880
Kent iemand de band Midtown
Album heet Save the world, lose the girl
www.midtownrock.com

Kan ik dit onder de noemer punk plaatsen
Je kunt op de site naar 3 nummers luisteren

.
  vrijdag 21 september 2001 @ 16:22:06 #85
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1694520
quote:
Op donderdag 20 september 2001 21:39 schreef Scylla het volgende:

[..]

Hmm,nooit van gehoord,ff kijken dan...

Jaaah! * Scylla gaat naar de Heideroosjes in de melkweg,6 oktober!Woehiej!

Ik vraag me trouwens af wanneer Guttermouth eens naar Nederland komt...ik vind ze echt goed


Guttermouth zou afgelopen weekend mee doen aan de punk o rama tour, al hoorde ik dat ze niet optraden.
  vrijdag 21 september 2001 @ 16:26:12 #86
13973 ranja
image means nothing
pi_1694562
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 20:25 schreef Scylla het volgende:
Weet je,men zegt toch altijd dat de tksten van Punk zo ontzettend slap zijn?
Wie zegt dat??? De meeste punkteksten zijn juist erg sterk... neem Dead kennedys (zie deel 1 blz. 9 of 10 voor een voorbeeld)...
pi_1694749
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 16:22 schreef Tweek het volgende:
Guttermouth zou afgelopen weekend mee doen aan de punk o rama tour, al hoorde ik dat ze niet optraden.
Klopt ja, dat was vanwege de ramp in Amerika.

Overigens ben ik het ook niet met die mensen eens die zeggen dat punkliedjes altijd slechte teksten hebben... Ik vind dat er heel veel punk(rock) liedjes zijn met ontzettend sterke en kritische teksten... Ik denk dan bijvoorbeeld ook aan Bad Religion etc. (IMHO)

pi_1695560
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 16:43 schreef clowntje het volgende:

[..]

Klopt ja, dat was vanwege de ramp in Amerika.

Overigens ben ik het ook niet met die mensen eens die zeggen dat punkliedjes altijd slechte teksten hebben... Ik vind dat er heel veel punk(rock) liedjes zijn met ontzettend sterke en kritische teksten... Ik denk dan bijvoorbeeld ook aan Bad Religion etc. (IMHO)


Klopt, Bad religion heeft xtreem goeie teksten vind ik. Ze zijn vaak politiek geladen, maar niet zo doordrenkt van de boodschap dat ze haast prekerig zijn zoals die van Pennywise (overigens verder geen kwaad woord over deze beste punk band aller tijden ).

NOFX heeft ook altijd hele coole teksten, vaak erg sarcastisch, echt lache

pi_1695671
Tip:

Zaterdag 22 september, Melkweg...

Death By Stereo (YEAH!)
Good Riddance (YEAHYEAH!)

de LMK is er bij.....wie nog meer??

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1696378
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
Tip:

Zaterdag 22 september, Melkweg...

Death By Stereo (YEAH!)
Good Riddance (YEAHYEAH!)

de LMK is er bij.....wie nog meer??


ow fuuuuuuuck is dat alweer morgen... dan kan ik niet

Had good riddance wel eens willen zien.. maarja jammer dan.

pi_1699319
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 19:15 schreef Noodles het volgende:

[..]

ow fuuuuuuuck is dat alweer morgen... dan kan ik niet

Had good riddance wel eens willen zien.. maarja jammer dan.


ja morgen, en daarna Dance Arena..dus ff blijven hangen natuurlijk...
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1700531
Owjah ik meld me ook nog ff! Zovaak kom ik hier niet (meer). hehe.

En ach, ik zie er denk ik niet echt alternatief uit, ok ik draag wel veel kleding van punkrockbands en enkele keer wijde broeken maar daar houdt het dan ook mee op. Dat uitzien maakt me nie zoveel uit, 't gaat erom hoe je denkt.:)

pi_1701857
* PieuX had geen bril meer toen hij de pit uitkwam bij Undeclinable Ambuscade
pi_1702929
Zijn hier ook punkrockers die echt totaal anarchistisch zijn??

Of is dit ook dom geblaat

pi_1707043
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:05 schreef Love Mae King het volgende:
Tip:

Zaterdag 22 september, Melkweg...

Death By Stereo (YEAH!)
Good Riddance (YEAHYEAH!)

de LMK is er bij.....wie nog meer??


Tip 2:

Zaterdag 22 september, LVC te Leiden

Cooper (YEAH!)
Raise Kain (YEAH!)
Undeclinable (YEAHYEAHYEAH!! )

Hier is Diesel_Boy bij

The Ataris - So Long, Astoria: "Life is only as good, as the memories we make"
pi_1714929
Ik ben nog nooit bij een punkrock-optreden geweest... Moet snel eens wezen
pi_1719442
quote:
Op zondag 23 september 2001 19:01 schreef WaterBlade7 het volgende:
Ik ben nog nooit bij een punkrock-optreden geweest... Moet snel eens wezen
Same here.
pi_1724246
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 10:43 schreef WaterBlade7 het volgende:
Zijn hier ook punkrockers die echt totaal anarchistisch zijn??

Of is dit ook dom geblaat


anarchy.. klinkt hardstikke leuk, maar zal nooit werkelijkheid kunnen worden.. beeeetje jammer

denk niet dat er hier FOK!kers totaal anarchistisch zijn eerlijk gezegt..

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1724268
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 19:15 schreef Noodles het volgende:

[..]

ow fuuuuuuuck is dat alweer morgen... dan kan ik niet

Had good riddance wel eens willen zien.. maarja jammer dan.


Good Riddance heb ik vorig jaar gezien bij de Deconstruction Tour 2.0

(met NOFX, Snapcase, Good Riddance, Mighty Mighty Bosstones en nog een of twee bands waar'k de naam van vergeten ben)

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1724298
Ikke naar de Roosjes,ikke naar de Roosjes

In de melkweg dus,6 oktober dacht ik.IK WIL NAAR GUTTERMOUTH! (maar die treden maar niet op )

pi_1724367
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 10:43 schreef WaterBlade7 het volgende:
Zijn hier ook punkrockers die echt totaal anarchistisch zijn??

Of is dit ook dom geblaat


mwoah dat zijn er maar weinig. beetje dom geblaat dus
pi_1724399
Nah,totaal anarchistische mensen vind je misschien ergens op en onbewoond eiland.
pi_1724487
Je kan eigelijk als individu niet anarchistisch zijn. Anarchie is een regeringsvorm, maar dan juist zonder regering of gezag in welke zin dan ook.

Hoe hard je ook je best doet om anarchist te zijn, je blijft afhankelijk van de besluiten die door jouw regering worden genomen en je omgeving.

Tenminste zo zie ik het dan.

  maandag 24 september 2001 @ 19:01:39 #104
8194 MuNKeY
is goed voor je
pi_1724585
* MuNKeY meldt zich als punker maar houd zich verder wel stil
shmuck
pi_1724808
quote:
Op maandag 24 september 2001 18:46 schreef Noodles het volgende:
Je kan eigelijk als individu niet anarchistisch zijn. Anarchie is een regeringsvorm, maar dan juist zonder regering of gezag in welke zin dan ook.

Hoe hard je ook je best doet om anarchist te zijn, je blijft afhankelijk van de besluiten die door jouw regering worden genomen en je omgeving.

Tenminste zo zie ik het dan.


Ik ook.
Maar dat mooie anarchie t-shirt is toch wel vet
pi_1724986
quote:
Op maandag 24 september 2001 18:12 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Good Riddance heb ik vorig jaar gezien bij de Deconstruction Tour 2.0

(met NOFX, Snapcase, Good Riddance, Mighty Mighty Bosstones en nog een of twee bands waar'k de naam van vergeten ben)


Die andere hebben we helemaal niet gezien, want toen waren we er nog niet
pi_1725012
quote:
Op maandag 24 september 2001 19:39 schreef johnny_appleseed het volgende:

[..]

Die andere hebben we helemaal niet gezien, want toen waren we er nog niet


Oh jah

Was toch Terrorgruppe of zowiets

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_1726091
quote:
Op maandag 24 september 2001 18:46 schreef Noodles het volgende:
Je kan eigelijk als individu niet anarchistisch zijn. Anarchie is een regeringsvorm, maar dan juist zonder regering of gezag in welke zin dan ook.

Hoe hard je ook je best doet om anarchist te zijn, je blijft afhankelijk van de besluiten die door jouw regering worden genomen en je omgeving.

Tenminste zo zie ik het dan.


ja idd..

maar echte anarchie zal nooit bestaan, want altijd zullen er wel weer figuren zijn die anarchisme als een idiale manier zien om de macht te grijpen...

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1726441
quote:
Op maandag 24 september 2001 21:07 schreef iroQuai het volgende:

[..]

ja idd..

maar echte anarchie zal nooit bestaan, want altijd zullen er wel weer figuren zijn die anarchisme als een idiale manier zien om de macht te grijpen...


Bij een anarchie is er geen macht

Rah!Bad Religion is goed!

pi_1727996
quote:
Op maandag 24 september 2001 21:30 schreef Scylla het volgende:

[..]

Bij een anarchie is er geen macht

Rah!Bad Religion is goed!


Jaaaaaa BR roelt!

Februari 2002 nieuwe album, weet nu zo ff die titel niet, maar Brett is terug in de band, nieuwe drummer, ben benieuwd wat het wordt.

pi_1731643
Tsja, het systeem zal nog wel een mooi tijdje de overhand houden ....

Maareeh, wat is nou een van de goeiste BR platen??? Ken ze nl. niet echt...

pi_1731957
Er zijn zat punks die er een anarchistische levenswijze op na houden. Die 'het systeem' zo min mogelijk geven: consuminderen, in alternatieve groepen wonen, bij NGO's werken, eerlijk geproduceerd voedsel en kleding gebruiken en volledig tevreden in een kleinschalige samenleving functioneren. Al dan niet of wel met een 'anarchie T-shirt'.
Deze sociaalanarchisten, libertairen of vrijheidslievenden zijn beslist niet totaal 'onaangepast'. Anarchisme is geen asocialiteit. Sommige regels zijn nuttig zoals afspraken over hiegiene, distributie van middelen en het gebruik of afwijzen van geweld. Er zijn zat anarchistische leefgemeenschappen op de wereld, sommigen gemaakt en bevolkt door punks.
Ik denk dat ze misschien wel eens op Fok! komen maar zich hier aan de policy houden: nuttige regels om de fokgemeenschap draaiende te houden. Volgens mij zijn die anarchisten in elk geval een stuk 'normaler' dan de regelmatig de policy overtredende rascisten die zich met name op de FP manifesteren. Het is ook mogelijk dat ze heel Fok mijden vanwege dat soort gezelschap en de over het algemeen gezapige burgerlijkheid die heerst op Fok. In dat geval is mijn bijdrage aan deze discussie een voorbeeld van het op gang houden van typisch fok-geblaat.

Back 2 music: voorbeeld van anarcho-punkgemeenschap is Crass.

pi_1732054
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 13:07 schreef Lurky het volgende:
Er zijn zat punks die er een anarchistische levenswijze op na houden. Die 'het systeem' zo min mogelijk geven: consuminderen, in alternatieve groepen wonen, bij NGO's werken, eerlijk geproduceerd voedsel en kleding gebruiken en volledig tevreden in een kleinschalige samenleving functioneren. Al dan niet of wel met een 'anarchie T-shirt'.
Deze sociaalanarchisten, libertairen of vrijheidslievenden zijn beslist niet totaal 'onaangepast'. Anarchisme is geen asocialiteit. Sommige regels zijn nuttig zoals afspraken over hiegiene, distributie van middelen en het gebruik of afwijzen van geweld. Er zijn zat anarchistische leefgemeenschappen op de wereld, sommigen gemaakt en bevolkt door punks.
Ik denk dat ze misschien wel eens op Fok! komen maar zich hier aan de policy houden: nuttige regels om de fokgemeenschap draaiende te houden. Volgens mij zijn die anarchisten in elk geval een stuk 'normaler' dan de regelmatig de policy overtredende rascisten die zich met name op de FP manifesteren. Het is ook mogelijk dat ze heel Fok mijden vanwege dat soort gezelschap en de over het algemeen gezapige burgerlijkheid die heerst op Fok. In dat geval is mijn bijdrage aan deze discussie een voorbeeld van het op gang houden van typisch fok-geblaat.

Back 2 music: voorbeeld van anarcho-punkgemeenschap is Crass.


COOL

Maar wat zijn NGO's?

pi_1732108
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 13:18 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

COOL

Maar wat zijn NGO's?


Non-governmental organizations
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1732136
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 13:18 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

COOL

Maar wat zijn NGO's?


*edit*Ofwel Non-Gouvernementele-Organisaties (Sorrie Love Mae King, ik lette ff niet op)/edit*

Dat kan vanalles zijn: milieuorganisaties, vredesorganisaties, humanitaire organisaties en allerlei initiatieven. De benaming NGO's hoor je steeds vaker in de media. Met name tijdens grote internationale demonstraties tegen oneerlijke verdeling en ander onrecht op aarde.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 25-09-2001 13:58]

pi_1734065
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 12:38 schreef WaterBlade7 het volgende:
Tsja, het systeem zal nog wel een mooi tijdje de overhand houden ....

Maareeh, wat is nou een van de goeiste BR platen??? Ken ze nl. niet echt...


Recipe for hate, Against the Grain, Generator, Stranger than fiction, hun wat oudere albums us. Vanaf de albums na stranger than fiction vind ik ze wat minder, maar nog steeds best goed.

Ook Suffer en No Control schijnen erg goed te zijn maar die ken ik nie.

  dinsdag 25 september 2001 @ 17:23:14 #117
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_1734580
hehe, ik vind die cover van 'You' die ze hebben gedaan echt ge-wel-dig...
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_1734777
quote:
Op maandag 24 september 2001 21:30 schreef Scylla het volgende:

[..]

Bij een anarchie is er geen macht


daarom zal anarchie nooit werkelijkheid worden, want er is altijd wel iemand die de macht wil grijpen.. dusss

is 'you' een cover dan? wie is de originele artiest dan?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1737147
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 17:23 schreef ToMaSZ het volgende:
hehe, ik vind die cover van 'You' die ze hebben gedaan echt ge-wel-dig...
Hee, die heb ik!! Tony Hawk Pro Skater 2!
pi_1738523
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 20:35 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

Hee, die heb ik!! Tony Hawk Pro Skater 2!


Wauw,jij blij

Is het trouwens moeilijk om elke dag een hanekam te zetten?Want ik wil er nl eentje,kwee alleen nog nie of het mag van mijn ouders

pi_1739833
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 21:57 schreef Scylla het volgende:

[..]

Wauw,jij blij

Is het trouwens moeilijk om elke dag een hanekam te zetten?Want ik wil er nl eentje,kwee alleen nog nie of het mag van mijn ouders


Een echtuh punker heeft sgijt aan zn ouders

Over You: die staat op No Control

pi_1742690
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 21:57 schreef Scylla het volgende:

[..]

Wauw,jij blij

Is het trouwens moeilijk om elke dag een hanekam te zetten?Want ik wil er nl eentje,kwee alleen nog nie of het mag van mijn ouders


ligt er aan wat voorn hanekam hè

hoe groter dikker breder hoe meer werk.... ennuh je ouders..? so what wat wilden ze doen als jij opeens een kam hebt? als je btw een korte kam doet hoef je (bijna) niets te doen, maar hoe hoger de kam wordt hoe meer werk.. majah, dan heb je ook wat

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1742965
quote:
Op woensdag 26 september 2001 11:54 schreef iroQuai het volgende:

[..]
hoe groter dikker breder hoe meer werk.... als je btw een korte kam doet hoef je (bijna) niets te doen, maar hoe hoger de kam wordt hoe meer werk.. majah, dan heb je ook wat


Idd iroQuai
Hier nog wat tips:

Het is wel zo handig iemand te vragen je te helpen anders moet je een hele spiegelconstructie maken. Hoe strakker deste indrukwekkender.
Zet met een oogpotlood eerst twee banen aan weerszijde en kijk of ie recht en breed/dun genoeg is.
Vlecht, speld of klem de toekomstige hanenkam goed vast zodat je gemakkelijk kan (laten) scheren.
Knip het haar aan de zijkanten kort. Zet vervolgens de tondeuse op de korte zijkanten.
Scheer de zijkanten kaal.
Afhankelijk van je voormalige kapsel moet je de overgebleven strook nog op gelijkmatige lengte laten knippen.
Afhankelijk van die lengte kan je 'm gewoon slap laten hangen of met superstrong gel in punten zetten. Ook kan je als je kam lang is overwegen hem te touperen en met haarspray 'vast' te zetten. Je kan de zaak eventueel ook met een platte afrikaanse vlecht naar je nek toe laten lopen. Of er op den duur een dreadlock van laten inkoeken.
Het minst bewerkelijke is een kam van een paar centimeter breedte maar je kan m ook van 10 cm breed elke week smaller maken tot het je bevalt. Het leukste is natuurlijk om er een of meer kleurtjes in te doen.

Praktisch onderhoud:
-een brede hoge hanenkam is elke dag een uurtje werk, het kan niet tegen regen of wind en je moet 'voorzichtig' slapen dus niet op je achterhoofd in je kussen gaan woelen. Ook moet je 'statig' fietsen anders knakt ie en klap hij plat. Je kan geen muts of capuchon op. En je zit eeuwig in de plakkerige gel/spray-stank.
-Je moet elke paar dagen je blote schedeldelen scheren.

Waneer toch maar even niet doen:
-Maak je hanenkam (nog) niet als je een extreem zongebruide kop hebt (gek gezicht die bleke huid tenzij je ook daar schijt aan hebt).
-Doe het niet voor het eerst als het al vriest (voorhoofdsholte-ontsteking) of je spoedig alsnog veel zon gaat krijgen(verbranding).

Zet je ouders zowieso voor het blok. Vragen is voor watjes. Tenzij je ouders zelf alternatief zijn en je vader of moeder je graag wil helpen met je nieuwe kapsel.
Bedenk je dat je hanekam je ook op sociaal gebied in een nieuwe fase van je leven brengt. Mensen gaan letterlijk anders tegen je aankijken.

VEEL SUCCES!!!

pi_1744624
quote:
Op woensdag 26 september 2001 12:23 schreef Lurky het volgende:

[..]

Idd iroQuai
Hier nog wat tips:

Het is wel zo handig iemand te vragen je te helpen anders moet je een [...veel geblaat.. ] helpen met je nieuwe kapsel.
Bedenk je dat je hanekam je ook op sociaal gebied in een nieuwe fase van je leven brengt. Mensen gaan letterlijk anders tegen je aankijken.
[afbeelding]
VEEL SUCCES!!!


kijk, dat zijn de tips!

hoe afwijkender je haar is van de 'gemiddelde' nederlander hoe anderserderder men tegen je aan kijkt.. maar ik vind dat juist opzich wel leuk... als ik door t dorp loop en een mensen kijken je aan met grote ogen (en kijken snel andere kant op omdat ze eigenlijk niet durven kijken) kan ik mn lachen nooit inhouden.. zo grappig

tis ei'k zo, hoe meer werk je van je kam/spikes/etc. maakt, hoe meer mensen naar je kijken.. je zult anders behandeld worden.. sommige mensen vinden het leuk, maar sommige mensen hebben opeens afschuw van je.. als je daar geen schijt aan kunt hebben moet je geen kam nemen.. en als t je niks intreseert, ga je gang!

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1755532
Xou opzich ook wel een wat extremer kapsel willen hebben, maar een hanekam zou me niet staan denk ik, en spikes....hmmz, zou kunnen. Maar dan niet van de korte kegeltjes.


(Schop )

pi_1764544
quote:
Op donderdag 27 september 2001 16:56 schreef WaterBlade7 het volgende:
Xou opzich ook wel een wat extremer kapsel willen hebben, maar een hanekam zou me niet staan denk ik, en spikes....hmmz, zou kunnen. Maar dan niet van de korte kegeltjes.


(Schop )


nou dan doe je dat toch? k bedoel, wat houd je tegen..?

vanavond travoltas in de tagrijn wordt wel gezellig.. voorprograma zijn 'raining rats' ofzo.. ken t niet maar schijnt ook wel leuk te zijn.. punkpoprock achtig ofzo.. ik merk het wel

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1774023
Djeez mensen, wat is dit gezakt
  zaterdag 29 september 2001 @ 19:55:18 #128
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1774291
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 19:20 schreef WaterBlade7 het volgende:
Djeez mensen, wat is dit gezakt
Djeez man, wat kan jij zeiken
Ach, het kan nog veel erger
  zaterdag 29 september 2001 @ 19:59:30 #129
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1774320
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 10:43 schreef WaterBlade7 het volgende:
Zijn hier ook punkrockers die echt totaal anarchistisch zijn??

Of is dit ook dom geblaat


Ik
in mijn wieg was ik al anarchist en dat is nooit veranderd
Ach, het kan nog veel erger
  zaterdag 29 september 2001 @ 20:03:13 #130
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1774337
quote:
Op maandag 24 september 2001 18:46 schreef Noodles het volgende:

Hoe hard je ook je best doet om anarchist te zijn, je blijft afhankelijk van de besluiten die door jouw regering worden genomen en je omgeving.


Ach, het kan nog veel erger
pi_1774894
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 19:59 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Ik
in mijn wieg was ik al anarchist en dat is nooit veranderd


Jaaaaa,vast,echt wel.

Leg mij dan even uit wat dat betekend?Anarchie?

pi_1779679
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 19:55 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Djeez man, wat kan jij zeiken


Pffff, zei alleen maar dat het topic erg naar beneden was gezakt... ga liggen ofzo.
  zondag 30 september 2001 @ 15:03:58 #133
11767 Locke
Psychonaut
pi_1779842
Je bent best wel redelijk triest als je echt 100 % in anarchie gelooft het klinkt allemaal wel leuk hoor maar het zal nooit werkelijkheid zijn ..
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
  zondag 30 september 2001 @ 16:27:32 #134
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1780380
quote:
Op zondag 30 september 2001 15:03 schreef Locke het volgende:
Je bent best wel redelijk triest als je echt 100 % in anarchie gelooft het klinkt allemaal wel leuk hoor maar het zal nooit werkelijkheid zijn ..
Je bent heel triest en een hele ouwe opa als je er niet in gelooft...hehehe....je wordt ermee geboren of niet.
Ach, het kan nog veel erger
  zondag 30 september 2001 @ 16:30:17 #135
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1780401
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 21:27 schreef Scylla het volgende:

[..]

Jaaaaa,vast,echt wel.

Leg mij dan even uit wat dat betekend?Anarchie?


Als echte anarchist zijnde, volg ik niet slaafs de orders van anderen op, dus ga ik het jou ook niet uitleggen op commando
Ben jou nix verplicht, dacht ik zo.
Je snapt er blijkbaar nix van....sinds wanneer ben jij zo ziek??
Ach, het kan nog veel erger
  zondag 30 september 2001 @ 17:04:32 #136
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1780750
Anarchie zuigt, want in een samenleving zonder regels geldt alleen het recht van de sterkste. En anarchistische idealen kunnen wat mij betreft al sinds 1977 in de prullenbak, ik vind het allemaal maar vreselijk naief. Ga 'Leviathan' van Thomas Hobbes nog maar eens lezen...

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 30-09-2001 17:20]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zondag 30 september 2001 @ 17:12:11 #137
11767 Locke
Psychonaut
pi_1780843
quote:
Op zondag 30 september 2001 17:04 schreef Zanderrr het volgende:
Anarchie zuigt, want in een samenleving zonder regels geldt alleen het recht van de sterkste. En anarchistische idealen kunnen wat mij betreft al sinds 1977 in de prullenbak, ik vind het allemaal maar vreselijk naief.
ídd tis hele grote onzin vraag me af welke idioot da verzonnen heeft ..
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
pi_1781194
quote:
Op zondag 30 september 2001 16:30 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Als echte anarchist zijnde, volg ik niet slaafs de orders van anderen op, dus ga ik het jou ook niet uitleggen op commando
Ben jou nix verplicht, dacht ik zo.
Je snapt er blijkbaar nix van....sinds wanneer ben jij zo ziek??


Uh.Ja.Joh.
pi_1781308
quote:
Op zondag 30 september 2001 16:30 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Als echte anarchist zijnde, volg ik niet slaafs de orders van anderen op, dus ga ik het jou ook niet uitleggen op commando
Ben jou nix verplicht, dacht ik zo.
Je snapt er blijkbaar nix van....sinds wanneer ben jij zo ziek??


Hahaha jij bent gewoon een wannabe-rebel
pi_1781439
Ik geloof ook niet in totale anarchie, maar vind wel dat er te veel overbodige regels zijn.
  zondag 30 september 2001 @ 18:39:36 #141
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781475
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:05 schreef Noodles het volgende:

[..]

Hahaha jij bent gewoon een wannabe-rebel


Als geboren rebel, kun je nooit een wannabe zijn.


oftewel: EENS een rebel, ALTIJD een rebel.
het zit in je bloed....

Ach, het kan nog veel erger
  zondag 30 september 2001 @ 18:42:34 #142
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781488
quote:
Op zondag 30 september 2001 17:48 schreef Scylla het volgende:

[..]

Uh.Ja.Joh.


Had ik jou iets gevraagd??

Jij hebt met deze reactie meteen de belangrijkste anarchistische regel overtreden, namelijk:

BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKEN.

Ach, het kan nog veel erger
pi_1781543
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:42 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Had ik jou iets gevraagd??

Jij hebt met deze reactie meteen de belangrijkste anarchistische regel overtreden, namelijk:

BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKEN.


Wauw,stoer,volgens mij hebben we hier een echte anarchist in ons midden...poser.
pi_1781586
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:39 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Als geboren rebel, kun je nooit een wannabe zijn.


Alleen deze zin al bevestigt het tegendeel.
  zondag 30 september 2001 @ 19:02:30 #145
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781592
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:54 schreef Scylla het volgende:

[..]

Wauw,stoer,volgens mij hebben we hier een echte anarchist in ons midden...poser.


He he, word je nou eindelijk wakker?? Valt het muntje?? *zucht*

Spuit 11.... je trapt hier wel ff een open deur in!!

Maar goed.
Je weet het nu, het is vastgesteld, kunnen we dan nu eindelijk verder discussiëren over het anarchisme??

Ach, het kan nog veel erger
  zondag 30 september 2001 @ 19:05:34 #146
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781610
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:01 schreef Noodles het volgende:

[..]

Alleen deze zin al bevestigt het tegendeel.


Mijn oude voorbeelden Proudhon en Bakoenin zeiden dan het rebel-zijn in het bloed van de anarchist zit. Zij hadden het bij het rechte eind i.m.o.
Het is een manier van leven.
Ach, het kan nog veel erger
pi_1781627
Hmmm. Ja.
pi_1781657
Volgens je profile ben je 30...een echte anarchist...mag ik vragen of je werk hebt?
  zondag 30 september 2001 @ 19:28:07 #149
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781727
quote:
Op zondag 30 september 2001 17:04 schreef Zanderrr het volgende:
Anarchie zuigt, want in een samenleving zonder regels geldt alleen het recht van de sterkste. Ga 'Leviathan' van Thomas Hobbes nog maar eens lezen...
Dat boek heb ik moeten lezen voor mijn studie, niet uit vrije wil uiteraard. Ik moet je eerlijk bekennen: ik moest er van over mijn nek . Het boek strijkt me volledig tegen de haren.
Hij zal een verbitterd man zijn geweest, die Hobbes, om steeds maar weer te moeten bewijzen hoe slecht de mens van binnen eigenlijk is. (projectie van het beeld dat hij van zichzelf had...denk je ook niet? )
Ik vraag me af of hij niet gewoon een product van zijn tijd was (1588 - 1679) waarin veel omwentelingen plaatsvonden. Was hij niet gewoonweg revolutiemoe, dat hij zo vreselijk voor de Staat aan het pleiten was??
Hij is een materialist in hart en nieren en daarmee waarschijnlijk ook een grote grondlegger voor een politieke partij die wij kennen als de VVD
Ach, het kan nog veel erger
  zondag 30 september 2001 @ 19:28:37 #150
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781731
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:17 schreef Scylla het volgende:
Volgens je profile ben je 30...een echte anarchist...mag ik vragen of je werk hebt?
Vragen staat vrij...
Ach, het kan nog veel erger
pi_1781742
Zucht.....heb je dan werk? Zoja...ga je dan elke dag,of elke werkdag op gezette tijden naar je werk toe?Zoja....das wel erg gehoorzamen naar een gevestigde orde.Of je moet natuurlijk eigen baas zijn, maar die moet ook naar wetten luisteren en zich bepaalde regels houden,anders loopt het fout...
  zondag 30 september 2001 @ 19:39:07 #152
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1781783
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:28 schreef hoogl298 het volgende:
Dat boek heb ik moeten lezen voor mijn studie, niet uit vrije wil uiteraard.
Ik ook, maar ik vind het machtig interessant, ook al ben ik het ook niet altijd met hem eens.
quote:
Hij zal een verbitterd man zijn geweest, die Hobbes, om steeds maar weer te moeten bewijzen hoe slecht de mens van binnen eigenlijk is. (projectie van het beeld dat hij van zichzelf had...denk je ook niet? )
Volgens mij zegt hij niet zozeer dat de mens "slecht" is, maar dat mensen geneigd zijn om egoïstische keuzes te maken die persoonlijk het meeste voordeel opleveren, maar collectief (dus op het nivo van de samenleving) niet gunstig zijn. Vandaar dat in een samenleving waar helemaal geen regels gelden (een anarchistische samenleving dus) het recht van de sterkste zal gelden en 'de zwakkeren' het onderspit zullen delven. En eerlijk gezegd geloof ik dat zelf ook.
quote:
Ik vraag me af of hij niet gewoon een product van zijn tijd was (1588 - 1679) waarin veel omwentelingen plaatsvonden. Was hij niet gewoonweg revolutiemoe, dat hij zo vreselijk voor de Staat aan het pleiten was??
Je moet het zeker ook in het tijdsbeeld zien, dat geloof ik ook.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zondag 30 september 2001 @ 19:41:53 #153
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781798
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:30 schreef Scylla het volgende:
Zucht.....heb je dan werk? Zoja...ga je dan elke dag,of elke werkdag op gezette tijden naar je werk toe?Zoja....das wel erg gehoorzamen naar een gevestigde orde.Of je moet natuurlijk eigen baas zijn, maar die moet ook naar wetten luisteren en zich bepaalde regels houden,anders loopt het fout...
Ik ben altijd en overal eigen baas. En jij?? jij toch ook??
Ach, het kan nog veel erger
pi_1781815
School.
Albert Heijn.
Ouders.

Voor mij is een anarchistisch leven niet echt mogelijk,mja,misschien wel mogelijk,maar dan zou ik alles moeten op geven. Op zich wel leuk en avontuurlijk...maar niet echt te doen.

  zondag 30 september 2001 @ 19:51:05 #155
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781859
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:39 schreef Zanderrr het volgende:
Vandaar dat in een samenleving waar helemaal geen regels gelden (een anarchistische samenleving dus) het recht van de sterkste zal gelden en 'de zwakkeren' het onderspit zullen delven. En eerlijk gezegd geloof ik dat zelf ook.
Geloof jij dat ook?? Gebruik je je ogen en je oren dan wel goed??
Ik zie namelijk iets heel anders dan jij als ik om me heen kijk.
Dat wat jij daar schetst over Hobbes' visie, over het recht van de sterkste....is dat dan nu niet gaande?...in deze wereld van het kapitalisme???

Look around: het recht van de sterksten regeert!!! Al jaren!!
We stikken van de regels en de baasjes en de zwakkeren delven het onderspit. Of was dat jou nog niet opgevallen??? Nee hoor, je blijft zeker lekker volmondig zingen "Lang leve het kapitalisme" met in je achterhoofd: als ik mijn BMW maar kan rijden...

Ach, het kan nog veel erger
  zondag 30 september 2001 @ 19:58:11 #156
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1781911
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:51 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Geloof jij dat ook?? Gebruik je je ogen en je oren dan wel goed??
Ik zie namelijk iets heel anders dan jij als ik om me heen kijk.
Dat wat jij daar schetst over Hobbes' visie, over het recht van de sterkste....is dat dan nu niet gaande?...in deze wereld van het kapitalisme???


Natuurlijk is het kapitalisme bepaald niet zaligmakend, maar ik zie absoluut niet in waarom een anarchistische samenleving zónder enige vorm van regels een beter alternatief zou zijn.

Denk je dat de zwakkeren in de samenleving beter af zouden zijn als helemaal niemand zich om ze zou bekommeren? In een verzorgingsstaat kunnen mensen tenminste nog aanspraak maken op een uitkering, hoe karig die ook mag wezen. In een anarchie zouden deze mensen afhankelijk zijn van het medeleven van een ander, zonder enige basisrechten. Dan weet ik wel wat ík een beter systeem vind...

Hmm.. zo langzamerhand heeft het allemaal niet zoveel meer met punkrock te maken

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zondag 30 september 2001 @ 19:58:56 #157
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781917
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:44 schreef Scylla het volgende:
School.
Albert Heijn.
Ouders.

Voor mij is een anarchistisch leven niet echt mogelijk,mja,misschien wel mogelijk,maar dan zou ik alles moeten op geven. Op zich wel leuk en avontuurlijk...maar niet echt te doen.


Op school, bij de Albert Heijn en ook bij je ouders ben je toch altijd nog "eigen baas" ??
Je hebt toch een eigen visie en een eigen mening waar jij de baas over bent?
Als je jezelf volgt ben je al behoorlijk anarchistisch denk ik. Heel veel mensen doen dat niet, volgen blindelings hun leidertjes en denken er verders niet over na....een mooie voedingsbodem voor kapitalisme (lees: uitbuiting) en niet te vergeten (wat nu actueel is) de globalisatie (lees: uitbuiting op nog grotere schaal)
Ach, het kan nog veel erger
  zondag 30 september 2001 @ 20:02:57 #158
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781939
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:58 schreef Zanderrr het volgende:


Hmm.. zo langzamerhand heeft het allemaal niet zoveel meer met punkrock te maken


Ja, daar dacht ik ook al aan. Zijdelings heeft het er natuurlijk wel veel mee temaken, maar we gaan nu misschien te ver door op het anarchisme. Hij kan straks naar filosofie en theologie

On topic: Ik ga zometeen De Kift draaien met de Elpee "ijverzucht".

Ach, het kan nog veel erger
pi_1781953
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:58 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Op school, bij de Albert Heijn en ook bij je ouders ben je toch altijd nog "eigen baas" ??
Je hebt toch een eigen visie en een eigen mening waar jij de baas over bent?


Mee eens. Maar toch moet je je altijd aanpassen. In meer of mindere mate.
  zondag 30 september 2001 @ 20:10:10 #160
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1781977
quote:
Op zondag 30 september 2001 20:05 schreef Noodles het volgende:

[..]

Mee eens. Maar toch moet je je altijd aanpassen. In meer of mindere mate.


Ja, dat is zo. Maar dat is bij het anarchisme ook zo. Des te meer zelfs, want daar is het welzijn van je medemensen je eigen verantwoording. Anarchisme is zo makkelijk nog niet.
Ach, het kan nog veel erger
pi_1782201
quote:
Op zondag 30 september 2001 20:10 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Ja, dat is zo. Maar dat is bij het anarchisme ook zo. Des te meer zelfs, want daar is het welzijn van je medemensen je eigen verantwoording. Anarchisme is zo makkelijk nog niet.


Dat is nou juist de reden waarom ik denk dat anarchisme niet werkt. De mens is naar mijn mening te slecht voor een samenlevingsvorm als het anarchisme.
  zondag 30 september 2001 @ 21:09:50 #162
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1782469
Iemand nog aanraders van bandjes die het beluisteren waard zijn? Liefst punk rock in de richting van bad religion en pennywise.
  zondag 30 september 2001 @ 21:12:15 #163
11767 Locke
Psychonaut
pi_1782501
quote:
Op zondag 30 september 2001 21:09 schreef Tweek het volgende:
Iemand nog aanraders van bandjes die het beluisteren waard zijn? Liefst punk rock in de richting van bad religion en pennywise.
Nofx
No Use For A Name
H20
No Fun At All
Millencollin
Rancid

Dit zijn nog wel een paar bekende..

I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
  zondag 30 september 2001 @ 21:18:31 #164
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1782564
quote:
Op zondag 30 september 2001 21:12 schreef Locke het volgende:

[..]

Nofx
No Use For A Name
H20
No Fun At All
Millencollin
Rancid

Dit zijn nog wel een paar bekende..


Danke zitten er wel een paar tussen waar ik eigenlijk nog meer van moet opzoeken.

* Tweek heeft sinds kort snel internet en wil dat misbruiken

pi_1786203
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 19:59 schreef hoogl298 het volgende:

[Zijn hier ook punkrockers die echt totaal anarchistisch zijn?? ]

Ik
in mijn wieg was ik al anarchist en dat is nooit veranderd


totaal anarchistisch valt dus best mee.. als je de posts erna leest tenminste.. ik denk meer dat je bedoeld dat je niet zomaar over je heen laat lopen en altijd zegt wat je wilt zeggen, en je niet zomaar laat commanderen...
dat heb ik ook, maar ik noem mezelf niet totaal anarchistisch ..
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  maandag 1 oktober 2001 @ 16:36:02 #166
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_1788397
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 11:36 schreef iroQuai het volgende:

[..]

totaal anarchistisch valt dus best mee.. als je de posts erna leest tenminste.. ik denk meer dat je bedoeld dat je niet zomaar over je heen laat lopen en altijd zegt wat je wilt zeggen, en je niet zomaar laat commanderen...
dat heb ik ook, maar ik noem mezelf niet totaal anarchistisch ..


mja,inderdaad,ik denk dat dat eerder het recht van vrije meningsuiting is dan anarchie...:?
  maandag 1 oktober 2001 @ 17:02:35 #167
9109 catch
knetter de knetter
pi_1788600
heeft iemand hier wel eens de film 'SLA PUNK' gezien.

ik vond het wel een goede film, over punk en het verliezen van idealen, wat hier dus anarchie is.

en natuurlijk leuke muziekstukjes

And I heard, as it were, the noise of thunder: One of the four beasts saying: "Come and see." And I saw. And behold, a white horse.
  maandag 1 oktober 2001 @ 19:59:09 #168
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1790104
quote:
Op zondag 30 september 2001 20:41 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

Dat is nou juist de reden waarom ik denk dat anarchisme niet werkt. De mens is naar mijn mening te slecht voor een samenlevingsvorm als het anarchisme.


Spreek voor jezelf, niet voor mij!!
Ach, het kan nog veel erger
  maandag 1 oktober 2001 @ 20:01:31 #169
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1790121
quote:
Op zondag 30 september 2001 21:09 schreef Tweek het volgende:
Iemand nog aanraders van bandjes die het beluisteren waard zijn? Liefst punk rock in de richting van bad religion en pennywise.
Punishment of luxury (in de volksmond ook wel Punnilux genoemd)
Ach, het kan nog veel erger
pi_1790123
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 19:59 schreef hoogl298 het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, niet voor mij!!


Jij gooit echt alle anarchistische leuzen in de strijd he
  maandag 1 oktober 2001 @ 20:04:10 #171
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1790142
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 11:36 schreef iroQuai het volgende:

[..]

totaal anarchistisch valt dus best mee.. als je de posts erna leest tenminste.. ik denk meer dat je bedoeld dat je niet zomaar over je heen laat lopen en altijd zegt wat je wilt zeggen, en je niet zomaar laat commanderen...
dat heb ik ook, maar ik noem mezelf niet totaal anarchistisch ..


Dat laatste: moet je zelf weten. Ikzelf heb een krakers-achtergrond en ben altijd al behoorlijk links van het midden geweest, maar je hebt wel gelijk dat ik nu een meer genuanceerder mening heb dan zo'n 12 jaar geleden

[Dit bericht is gewijzigd door hoogl298 op 01-10-2001 20:08]

Ach, het kan nog veel erger
  maandag 1 oktober 2001 @ 20:07:59 #172
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1790180
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 20:01 schreef Noodles het volgende:

[..]

Jij gooit echt alle anarchistische leuzen in de strijd he


Ha ha, ja zo kun je het ook zien!!
Als jij nu geinteresseerd bent in punk en in de politieke stromingen die daarmee gepaard gaan, dan kan ik je verzekeren: als je eenmaal "besmet" bent met een sterk rechtvaardigheidsgevoel, raak je dat nooit meer kwijt....erg he? je blijft een tegendraadse mening houden. Eerlijk gezegd wil ik deze "ziekte" ook niet kwijt..
Ach, het kan nog veel erger
pi_1796705
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 17:02 schreef catch het volgende:
heeft iemand hier wel eens de film 'SLA PUNK' gezien.

ik vond het wel een goede film, over punk en het verliezen van idealen, wat hier dus anarchie is.

en natuurlijk leuke muziekstukjes


Bedoel je Salt Lake City Punk?? Die is inderdaad goed ja
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 21:58:41 #174
9109 catch
knetter de knetter
pi_1800586
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 14:51 schreef WaterBlade7 het volgende:

[..]

Bedoel je Salt Lake City Punk?? Die is inderdaad goed ja


ja, die, ik vind vooral dat stuk met die acid en de sprinklers lache, dat hij dan buiten in de sneeuw op een stoel zit te trippen.
And I heard, as it were, the noise of thunder: One of the four beasts saying: "Come and see." And I saw. And behold, a white horse.
  FOK!fossiel woensdag 3 oktober 2001 @ 17:45:52 #175
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1806472
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 01:32 schreef PieuX het volgende:
* PieuX had geen bril meer toen hij de pit uitkwam bij Undeclinable Ambuscade
Waaa, was jij ook in Waterfront? Dat was een cool concert

En de pit, jah ben er even ingeweest maar ik ken m'n grenzen he (iemand ramde me keihard op m'n borst en jongens: bij meisjes doet dat pijn ja! )

Even over dat alternatief zijn/uitzien van een paar pagina's terug:

Ik mag dan wel van 'alternatief' houden, ik kleed me er niet desparate toe. Een spikeband staat me niet dus die ga ik dan ook niet omdoen in een desperate poging om er alternatief uit te zien.
Maar ik zie het in mijn omgeving zoveel gebeuren. Vooral tussen de meisjes in het percentage 'wanna-be alto's ' schrikbarend hoog, en ik weet niet wat het is maar ik vind het wanhopig proberen om alternatief te zijn soms nog erger dan mensen met hun roze polo's (de hockeystyle opzich vind ik trouwens vreselijk).

Chick on a mission
pi_1806662
Ja van die mensen met Bert en Ernie sleutelhangers en dan denken dat ze 'alto' zijn das idd erg zielig.
pi_1806795
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 18:10 schreef Noodles het volgende:
Ja van die mensen met Bert en Ernie sleutelhangers en dan denken dat ze 'alto' zijn das idd erg zielig.
jah.. heeeeel alternatief, bert en ernie

er lopen idd genoeg wannebe'tjes rond.. maar dat heb je overal, bij iedere stijl, leefwijze etc... mensen die dingen doen niet omdat ze het zelf leuk vinden maar omdat het 'cool' is of omdat 'de rest het ook doet'
ikzelf verf mn haar niet omdat ik er bij wil horen, ik verf het omdat ik 1. het mooi vind, 2. al die gekke blikken toch wel leuk vind.. ik luister naar punk omdat ik het gewoon hele goede muziek vind, en niet omdat ik stoer wil zijn ofzo..

ik ken ook mensen die punk luisteren omdat 'de rest' het ook luisterd.. de rest = t groepje waar ze bijstaan... t zelfde met kleren.. thuis in strakke broek en kort topje, tijdens uitgaan wijde broeken, nog wijdere truien etc..
beetje opvallend, maja...

dat vind ik opzich wel beetje jammer, van die wannebe's.. maja.. die blijf je toch houden...

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1814923
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 18:10 schreef Noodles het volgende:
Ja van die mensen met Bert en Ernie sleutelhangers en dan denken dat ze 'alto' zijn das idd erg zielig.
schop

damn ik ging er vandaag is op letten en tis echt erg! haha

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  FOK!fossiel donderdag 4 oktober 2001 @ 17:19:11 #179
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1815088
Oh het is inderdaad erg!

Kijk maar eens rond op bijvoorbeeld Pinkpop, je breekt je nek over de Berts Ernies en Koekiemonsters...

Okee ik beken dat ik in de tweede ook een Bert & Ernie agenda heb gehad maar toen was ik 14 ofzo en dan mag het nog


Je moet ook maar eens kijken hoeveel wanna-be's zo'n spike ketting om de nek hebben. Vroeger was het 'apart' nu is het echt totaal geaccepteerd en hebben alle wanna-be's wel een roze/paars/zilver exemplaartje

(ik wil niet alle mensen met een spikeband als wanna-be's beschuldigen trouwens )

Chick on a mission
pi_1815278
Nu we toch met de accesoires bezig zijn:

Wat is het nut van een zogenaamde skate ketting

pi_1815412
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 17:42 schreef Noodles het volgende:
Nu we toch met de accesoires bezig zijn:

Wat is het nut van een zogenaamde skate ketting


weet ik niet? wat voorn kleding bedoel je? zoals wijde broeken? euh... je kan je skates onder je broek aan als je wijde pijpen hebt.. maar verder zie ik het nut idd niet in van skatekleding.. t lijkt me ei'k alleen maar storend als je broekspijpen in de weg zitten met het skaten (nee geen ervaring, ik skate niet)

verder 'hoort het er gewoon bij' ofzo..

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1815439
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 17:19 schreef Keroppi het volgende:
Oh het is inderdaad erg!

Kijk maar eens rond op bijvoorbeeld Pinkpop, je breekt je nek over de Berts Ernies en Koekiemonsters...

Okee ik beken dat ik in de tweede ook een Bert & Ernie agenda heb gehad maar toen was ik 14 ofzo en dan mag het nog


Je moet ook maar eens kijken hoeveel wanna-be's zo'n spike ketting om de nek hebben. Vroeger was het 'apart' nu is het echt totaal geaccepteerd en hebben alle wanna-be's wel een roze/paars/zilver exemplaartje

(ik wil niet alle mensen met een spikeband als wanna-be's beschuldigen trouwens )


ach jah.. toen was je nog maar 14.. dan mag het..
ik vind nu ook van wel hoor.. maar dat had ik echt niet moeten horen toen ik zelf nog 14 was.. dan was ik dr vol tegenin gegaan (anarchistisch? )

verder.. die spikekettingen.. sjah.. t lijkt dat je zonder spikeketting niet eens meetelt als wannebe.. bijna alle wannebe's lopen idd met zo'n spikeketting.. eerst was het echt bijzonder ofzo.. maar nu... sjah..

ikzelf zou dr niet zo snel mee rond lopen.. spikearmband maybe nog wel, maar ketting niet.. t staat me ook niet..
dat schijnt ook niet te boeien bij die kinders.. (jah kinders, want de meeste zitten in de 2e ofzo die ik zie bij mij op school) bij die kids boeit het volgens mij niet echt of het staat of niet, als je dr maar 1 om hebt..

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1815473
(ff ontopic, en niet half on- half offtopic)

vrijdag is er een leuk punkfeestje in rotterdam in nighttown

quote:
05vr
Opposite Fest
Festival van OppositeZine.com. De punkrockers van zowel het Oppositeblad als de site geven een feestje met een gevarieerde line up:
Second Chance (oldskool hardcore), The Ragin’ Hormones + special guest Kevin Aper (snotty punkrock), de emoband Springrain, Beans (straatpunk met wat agressieve ska) en Last To Go (skapunk, met de nadruk op punk).
Daarna nemen dj Fuck en Oi het over met een mix van The Clash, The Hives, Wu Tang Clan, Gorillaz en The Donnas. Yeaaaah
(t) | 20:30u | ƒ10,-
ik weet nog niet zeker of ik kan, keb namelijk geen geld, dus zal moeten lenen, en ik moet even kijken of ik ergens in rotterdam kan slapen, want ik ga niet de laatste trein terug nemen...

nog meer mensen die van plan zijn hier heen te gaan?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1815554
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 17:54 schreef iroQuai het volgende:

[..]

weet ik niet? wat voorn kleding bedoel je? zoals wijde broeken? euh... je kan je skates onder je broek aan als je wijde pijpen hebt.. maar verder zie ik het nut idd niet in van skatekleding.. t lijkt me ei'k alleen maar storend als je broekspijpen in de weg zitten met het skaten (nee geen ervaring, ik skate niet)

verder 'hoort het er gewoon bij' ofzo..


Nee nee ik bedoel die ketting die veel skaters aan hun broek hebben hangen.
pi_1816096
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 18:01 schreef iroQuai het volgende:
(ff ontopic, en niet half on- half offtopic)

vrijdag is er een leuk punkfeestje in rotterdam in nighttown


Das idd leuk! Ondanks nachtnet ga ik niet, mokumpunks zijn een beetje lui wat dat betreft, maar veel plezier!!!
quote:
Noodles
Nee nee ik bedoel die ketting die veel skaters aan hun broek hebben hangen.
Wat dacht je van je portemonaie eraan hebben zitten in je slobberbroekzak? Als je een 'loop' maakt vliegt ie anders zo ergens heen. Die kettingen komen van oorsprong uit de horeca: met name bij terrasbediening. Ideaal tegen zakkenrollers.
pi_1816824
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 18:10 schreef Noodles het volgende:

[..]

Nee nee ik bedoel die ketting die veel skaters aan hun broek hebben hangen.


Tis oorspronkelijk inderdaad bedoeld om je portemonaie bij je te houden,maar mijn extra sized fietsenslotketting die gewoon aan mijn broek hangt dient eigelijk geen enkel nut...ziet er gewoon zogenaamd cool uit
pi_1816988
Hmja ok i see
pi_1818444
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:24 schreef Lurky het volgende:

[..]

Das idd leuk! Ondanks nachtnet ga ik niet, mokumpunks zijn een beetje lui wat dat betreft, maar veel plezier!!!
[..]

Wat dacht je van je portemonaie eraan hebben zitten in je slobberbroekzak? Als je een 'loop' maakt vliegt ie anders zo ergens heen. Die kettingen komen van oorsprong uit de horeca: met name bij terrasbediening. Ideaal tegen zakkenrollers.


zonde van de luiheid

maarruh valt je portemeneej niet alsnog uit je zak met zo'n ketting? k bedoel, die ketting staat niet strak ofzo, die hangt er maar n beetje bij.. als je een loop maakt valt ie dus alsnog uit je zak en komt ie als je landt ergens onder of achter je skates/skateboard..
volgens mij is t meer 1. 'stoer/cool' 2. handig tegen zakkenrollers..

het begon als handig tegen zakkenrollers, maar is nu ei'k alleen 'stoer'

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1818453
ik vindt beans echt zoooo vet trouwens.. heb geen CD's van ze ofzo, maar hoorde ze bij n vriend n keertje, en meteen helemaal verkocht, en nu komen ze in nighttown, echt gezellig
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  donderdag 4 oktober 2001 @ 23:17:09 #190
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1818591
27 oktober in paard op hol(Den Haag dus) undeclinable en cooper ook geloof ik.

Ik ben er samen met me vriendin en misschien nog wat vrienden.

[Dit bericht is gewijzigd door Tweek op 05-10-2001 20:53]

  FOK!fossiel vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:09:58 #191
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1824207
Hee Iroquai! Had dat even eerder gezegd van dat punkgedoe in Nighttown!

Daar had ik heen willen gaan, maar het is nu te laat om wat te regelen..

Chick on a mission
pi_1825236
Hmm... ik heb dit topic zo'n beetje doorgelezen enzo en ik word nogal moe van dat punker/skater/metalfiguur gedoe..

Ik ben mezelf. Daar heb ik het al moeilijk genoeg mee.

[url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zjozz]M'n DVD Collectie :)[/url]
pi_1831164
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 20:22 schreef ZjozZ het volgende:
Hmm... ik heb dit topic zo'n beetje doorgelezen enzo en ik word nogal moe van dat punker/skater/metalfiguur gedoe..

Ik ben mezelf. Daar heb ik het al moeilijk genoeg mee.


ik ben ook mezelf en iedereen (bijna?) iedereen in dit topic is ook zichzelf... maar tis toch wel grappig/intresant om over dat hokjesgedoe te lullen.. en er zijn genoeg mensen die WEL zo denken, en daar moet je je toch een beetje in kunnen inleven

ennuh, verder, sterkte met jezelf

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1831171
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:09 schreef Keroppi het volgende:
Hee Iroquai! Had dat even eerder gezegd van dat punkgedoe in Nighttown!

Daar had ik heen willen gaan, maar het is nu te laat om wat te regelen..


jah sorry, ik had je niet meer onlijn gezien en voor mij was alles ook op het laatste moment.. ik wist vrijdagmiddag pas of het nou door kon gaan of niet (want ik wist niet zeker of ik een slaapplek had in rotterdam)

de volgende x zal ik je proberen te waarschuwen oek?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1831180
t was trouwens een leuke avond

niet alles was leuk, er was n band bij die niet eens meer een poging deed een melodie te vormen, en alleen maar probeerde zo veel mogelijk herrie uit hun gitaar te krijgen (wat overgens goed lukte) en daar op te schreeuwen.. je hoorde niet eens verschillen tussen de liedjes.. zo veel herrie was het dat er niet eens meer een opvallend deuntje tussen door te horen was...

er waren nog andere punk en hardcorebands maar beans was nog wel het vetst van allemaal.. de muziek roeleert, de bandleden roeleren, en het was een groot feest

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1833684
... Achjah.. ik heb geen zin om dat hier allemaal uit te leggen...

Z.

[url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Zjozz]M'n DVD Collectie :)[/url]
  zondag 7 oktober 2001 @ 13:23:37 #197
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_1834471
Scylla is gisteren naar de Heideroosjes in de Melkweg geweest!En ja,da is dus lekker wel punk,vind ik...er speelde twee bands in het "voorprogramma" , een Italiaanse ska/punk band the Shandon, en de Cosmic Psychos, een oldschool nederlandse harde Rock 'n Roll band,wel erg goed.

Leuk concert,vet veel blauwe plekken en stagediven ruled Nog iemand geweest?

pi_1834570
Ergens in november speelt Undeclinable in de Tagrijn hier in Hsum, k heb dr nu al zin in
pi_1834582
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 13:23 schreef Scylla het volgende:
Scylla is gisteren naar de Heideroosjes in de Melkweg geweest!En ja,da is dus lekker wel punk,vind ik...er speelde twee bands in het "voorprogramma" , een Italiaanse ska/punk band the Shandon, en de Cosmic Psychos, een oldschool nederlandse harde Rock 'n Roll band,wel erg goed.

Leuk concert,vet veel blauwe plekken en stagediven ruled Nog iemand geweest?


als je t goed doet geef je blauwe plekken en krijg je ze niet/weinig

nee ik ben niet geweest, ben gewoon lekker uitgeweest in hilversum, was heel gezellig, hoewel op t eind van de avond iedereen wel heel erg aant tollen was.. alle mensen en huizen en auto's en fietsen en wegen en alles.. ik stilstaan maar ze bleven maar bewegen...

was leuke avond dus

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1834585
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 13:41 schreef Noodles het volgende:
Ergens in november speelt Undeclinable in de Tagrijn hier in Hsum, k heb dr nu al zin in
jajajajjaaj ik weet! echt koel, ga ik dus echt wel heen
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1834595
Vrijdag 9 nov. is de exacte datum btw
pi_1834622
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 13:45 schreef Noodles het volgende:
Vrijdag 9 nov. is de exacte datum btw
hoe weet je dat? tagrijn site is ook al in weken niet meer geupdate...

maja vrijdag de 9e... dan ga ik wel kunnen vindt ik lijkt me wel gezellig..

nog meer mensen die dr heen gaan?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1834669
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 13:49 schreef iroQuai het volgende:

[..]

hoe weet je dat? tagrijn site is ook al in weken niet meer geupdate...

maja vrijdag de 9e... dan ga ik wel kunnen vindt ik lijkt me wel gezellig..

nog meer mensen die dr heen gaan?


Hoe ik dat weet? www.undeclinable.com!
pi_1834701
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 13:55 schreef Noodles het volgende:

[..]

Hoe ik dat weet? www.undeclinable.com!


duh..

shit.. haha had ik even niet aan gedacht.. natuurlijk, das echt de meest logische site, maja ben nog beetje dronke van gister

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  FOK!fossiel zondag 7 oktober 2001 @ 14:46:08 #205
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1835112
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 13:49 schreef iroQuai het volgende:

nog meer mensen die dr heen gaan?


Ik heb ze dus 2 weken terug gezien in Waterfront (R'dam) en ik kan maar 1 ding zeggen: gaaaaaaaaaaaan!

Het was echt zo cool!

Chick on a mission
  FOK!fossiel zondag 7 oktober 2001 @ 14:47:17 #206
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1835121
Enne Iroquai, hoe kwam jij in Nighttown binnen? Je moet officeel 18 zijn hoor
Chick on a mission
  zondag 7 oktober 2001 @ 14:56:53 #207
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1835192
Ik gaat bnaar ze als ze in het paard spelen de 27ste van oktober.

Heb ze al gezien op lowlands maar dat was de laatste dag en was iedereen een beetje brak. Het concert kwam ook pas op het eind op gaan met de nummers snowboard, 7 years en african song.

pi_1835210
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 14:47 schreef Keroppi het volgende:
Enne Iroquai, hoe kwam jij in Nighttown binnen? Je moet officeel 18 zijn hoor
is dat zo? naja.. ik heb nooit problemen gehad met leeftijd hoor.. en de mensen waarmee ik ging zien dr ook wel ouder dan achtien uit (ze waren ook 18, 18 en 20, daar niet van, maja)

maar ik heb geen controle gezien hoor...

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1835224
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 14:56 schreef Tweek het volgende:
Ik gaat bnaar ze als ze in het paard spelen de 27ste van oktober.

Heb ze al gezien op lowlands maar dat was de laatste dag en was iedereen een beetje brak. Het concert kwam ook pas op het eind op gaan met de nummers snowboard, 7 years en african song.


mn vader wilde me een keer meenemen naar het paard, maar hij zei dat ze t aan het verbouwen zijn dus dat het nu dicht was, maar als t weer open was gingen we er een keer samen heen (idd, is geen doorsnee vader ik woon ook niet bij m, bla bla, das ander verhaal) maar t paard is dus weer open?
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1835501
Undeclinable's nieuwe album sucks echt zo hard!

Eigenlijk teren ze nog steeds op 7 years, wat wel een van de magnifiekste liedjes is, dat ik ken...

pi_1835734
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 15:29 schreef Kordotium het volgende:
Undeclinable's nieuwe album sucks echt zo hard!

Eigenlijk teren ze nog steeds op 7 years, wat wel een van de magnifiekste liedjes is, dat ik ken...


Nee vind ik niet, het is wel flink anders, maar ook wel goed imo.

Maar One for the money is idd wel beter vind ik.

pi_1835960
7 years is echt zooooooooooooooooooooo goed.. dat vind ik echt zo'n gweldig nummer..

*zet meteen op*

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1836503
heeft iemand nog tips voor bandnamen voor mij, ik zoek iets in de stijl van 'looking up - 3 times 75' dat liedje staat op punk-o-rama 3

ik zoek dus iets in die stijl.. iemand misschien namen voor mij?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 18:20:14 #214
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1837050
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 15:00 schreef iroQuai het volgende:

[..]

mn vader wilde me een keer meenemen naar het paard, maar hij zei dat ze t aan het verbouwen zijn dus dat het nu dicht was, maar als t weer open was gingen we er een keer samen heen (idd, is geen doorsnee vader ik woon ook niet bij m, bla bla, das ander verhaal) maar t paard is dus weer open?


Nee het echte paard is nog niet open, dat wordt nog steeds verbouwd en duurt nog wel een jaartje denk ik. Wat er nu wel is is het paard op hol, een soort kleinere versie van het paard. Het zit nu gevestigd in het vroegere pand van de get down, daarvoor was het 1 keer per week in de jetlag en andere plaatsen, nu niet meer dus. Treden nog niet zoveel bandjes op, maar het begint te komen, wel elke week zijn er feesten, afgelopen weekend nog een drum and bass feest. Toegang is alleen best duur 12,50. Maar goed undeclinable kost 17,50 en dan treed cooper ook nog op, dus das goed te doen.

* Tweek wil dat er of een goed poppodium komt in Den Haag of dat het paard weer snel open gaat

  zondag 7 oktober 2001 @ 18:25:14 #215
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1837071
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 17:03 schreef iroQuai het volgende:
heeft iemand nog tips voor bandnamen voor mij, ik zoek iets in de stijl van 'looking up - 3 times 75' dat liedje staat op punk-o-rama 3

ik zoek dus iets in die stijl.. iemand misschien namen voor mij?


Less than Jake, reel big fish, new found glory, mad caddies, millen colin.

Maar die ken je waarschijnelijk allemaal wel.

pi_1837603
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 18:25 schreef Tweek het volgende:

[..]

Less than Jake, reel big fish, new found glory, mad caddies, millen colin.

Maar die ken je waarschijnelijk allemaal wel.


idd die ken ik al maar das toch net ff anders...

heb je looking up - 3 times 75 geluisterd of geef je de tips door mn omschrijving skapunk achtig iets?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1837626
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 19:29 schreef iroQuai het volgende:

[..]

idd die ken ik al maar das toch net ff anders...

heb je looking up - 3 times 75 geluisterd of geef je de tips door mn omschrijving skapunk achtig iets?


oww laat maar ik had die omschrijving er niet eens bij gezet
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 19:44:38 #218
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1837783
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 19:29 schreef iroQuai het volgende:

[..]

idd die ken ik al maar das toch net ff anders...

heb je looking up - 3 times 75 geluisterd of geef je de tips door mn omschrijving skapunk achtig iets?


Ja ik had hem ff geluisterd, heb alle punk-o-ramas hier , en dit was wat bij me opkwam, volgens mij komen mad caddies nog het beste erbij in de buurt, maar ja volgens mij alles wat ik kan opnoemen ken je al, zoals voodoo glow skulls en wat op de give em the boot cds staan. Anders moet je ff bij www.allmusic.com kijken, alleen looking up hebben ze daar niet .
pi_1837963
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 19:44 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ja ik had hem ff geluisterd, heb alle punk-o-ramas hier , en dit was wat bij me opkwam, volgens mij komen mad caddies nog het beste erbij in de buurt, maar ja volgens mij alles wat ik kan opnoemen ken je al, zoals voodoo glow skulls en wat op de give em the boot cds staan. Anders moet je ff bij www.allmusic.com kijken, alleen looking up hebben ze daar niet .


ik ook alle pors hier liggen

maar op kazaa kan ik ook verder niks van ze vinden.. ik ga maar ff verder op internet zoeken naar looking up, maar dat zal ook wel niet lukken.. hmnvz

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1838037
duh..

t staat op een punk o rama cd...

punk o rama is van epitaph..

www.epitaph.com

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 20:14:21 #221
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1838109
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 20:09 schreef iroQuai het volgende:
duh..

t staat op een punk o rama cd...

punk o rama is van epitaph..

[afbeelding] www.epitaph.com


Lol

Nog wat bandjes trouwens, misschien vind je ze wel leuk.

Buck-o-nine, catch 22, unwritten law, no motiv, dashboard confessional, dynamite boy en anti freeze.

Ken ze zelf allemaal eik niet behalve een paar nummers maar klinkt wel lekker.

pi_1838317
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 20:14 schreef Tweek het volgende:

[..]

Lol

Nog wat bandjes trouwens, misschien vind je ze wel leuk.

Buck-o-nine, catch 22, unwritten law, no motiv, dashboard confessional, dynamite boy en anti freeze.

Ken ze zelf allemaal eik niet behalve een paar nummers maar klinkt wel lekker.


oww beter, bedankt, die ken ik niet.. behalve Catch 22, daar heb een CD van, en die is echt gooeeehhhoooeeedd
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 21:07:26 #223
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1838772
Is leuk ik heb er dus ook weer een hele zooi muziek bij die ik nog niet kende, altijd leuk naar nieuwe bandjes zoeken.
pi_1838852
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:07 schreef Tweek het volgende:
Is leuk ik heb er dus ook weer een hele zooi muziek bij die ik nog niet kende, altijd leuk naar nieuwe bandjes zoeken.
jah inderdaad.. dat vind ik ook het leuke aan punkmuziek..
je blijft maar nieuwe bands ontdekken.. tis heel anders dan bij top40 muziek... als je de muziek kent valt er weinig meer te verkennen, dan heb je t wel gehoord, okee, maybe 1 of 2 onbekende bandjes die ongeveer het zelfde klinken, maar bij punkmuziek heb je ongelofelijk veel goede onbekende bands dus je blijft maar ontdekken


(ik neem nu punkmuziek omdat ik dat het leukst vindt, maar dit zou je over alle muziekstijlen kunnen zeggen die niet zo commercieel zijn)

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 21:18:12 #225
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1838937
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:12 schreef iroQuai het volgende:
(ik neem nu punkmuziek omdat ik dat het leukst vindt, maar dit zou je over alle muziekstijlen kunnen zeggen die niet zo commercieel zijn)
Vandaag is het punk waar ik weer iets nieuws van ontdek, afgelopen week was het metal, of nou ja geen idee of dat het was, maar iig veel opgezocht van therion, nightwish, apocalyptica, dream theater enzo. Toch handig dat internet, had ik nou alleen maar genoeg geld om de cds ook te kopen.
pi_1839012
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:18 schreef Tweek het volgende:

[..]

Vandaag is het punk waar ik weer iets nieuws van ontdek, afgelopen week was het metal, of nou ja geen idee of dat het was, maar iig veel opgezocht van therion, nightwish, apocalyptica, dream theater enzo. Toch handig dat internet, had ik nou alleen maar genoeg geld om de cds ook te kopen.


jah, heb ik ook last van.. het liefst had ik overal wel originele cd's van gehad, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor.. dus dan maar downloaden
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 21:29:22 #227
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1839082
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:23 schreef iroQuai het volgende:

[..]

jah, heb ik ook last van.. het liefst had ik overal wel originele cd's van gehad, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor.. dus dan maar downloaden


Ach ja van de bands die ik echt geweldig vind probeer ik de cds te hebben, pennywise heb ik onder hand compleet, en alle punk-o-ramas ook(ook de eerste, kwam ik een week geleden tegen), maar ja der staan nog een aantal bands hoog op het lijstje zoals millen colin en bad religion. Maar dat zijn bij elakar weer een stuk of 20 cds dus dat duurt nog wel ff.
pi_1839109
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:29 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ach ja van de bands die ik echt geweldig vind probeer ik de cds te hebben, pennywise heb ik onder hand compleet, en alle punk-o-ramas ook(ook de eerste, kwam ik een week geleden tegen), maar ja der staan nog een aantal bands hoog op het lijstje zoals millen colin en bad religion. Maar dat zijn bij elakar weer een stuk of 20 cds dus dat duurt nog wel ff.


ja dat heb ik ook.. toen ik nog geld had en de punkorama's en give em the boot's nog niet compleet had kocht ik vaak een cdtje.. gewoon om nieuwe muziek te leren kennen.. maar ik ontdek veel sneller nieuwe muziek dan dat ik cd's kan kopen.. dus ik onthoud ze altijd.. maar het worden er steeds meer... maja, bijna al mn geld gaat dus op aan cd's (en uitgaan natuurlijk )
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 21:47:06 #229
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1839323
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:32 schreef iroQuai het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook.. toen ik nog geld had en de punkorama's en give em the boot's nog niet compleet had kocht ik vaak een cdtje.. gewoon om nieuwe muziek te leren kennen.. maar ik ontdek veel sneller nieuwe muziek dan dat ik cd's kan kopen.. dus ik onthoud ze altijd.. maar het worden er steeds meer... maja, bijna al mn geld gaat dus op aan cd's (en uitgaan natuurlijk )


Heb ik dus ook geld gaat sneller op dan het binnen komt, ik zit dus ook te wachten tot ik de loterij win. Dan ga ik een paar platenzaken en sites met een bezoekje vereren. Zal der alleen niet echt in zitten.

Nieuwe give 'em the boot komt trouwens 8 januari uit.(22 nummers en 3 video's )
Nieuwe millen colin 9 oktober.
Nieuwe bad religion 23 januari.

Maar die eerste wist je waarschijnelijk al.

pi_1839421
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:47 schreef Tweek het volgende:

[..]

Heb ik dus ook geld gaat sneller op dan het binnen komt, ik zit dus ook te wachten tot ik de loterij win. Dan ga ik een paar platenzaken en sites met een bezoekje vereren. Zal der alleen niet echt in zitten.

Nieuwe give 'em the boot komt trouwens 8 januari uit.(22 nummers en 3 video's )
Nieuwe millen colin 9 oktober.
Nieuwe bad religion 23 januari.

Maar die eerste wist je waarschijnelijk al.


eerste wist ik inderdaad al.. zou eerst in november komen..
ik vind dat echt zulke lekkere cdtjes als je ff niet weet waar je zin in hebt kan je por gebruiken voor de punk, en give em the boot voor de iets rustigere momenten echt perfect.. en dat voor n tientje!
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 21:59:45 #231
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1839524
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:53 schreef iroQuai het volgende:

[..]

eerste wist ik inderdaad al.. zou eerst in november komen..
ik vind dat echt zulke lekkere cdtjes als je ff niet weet waar je zin in hebt kan je por gebruiken voor de punk, en give em the boot voor de iets rustigere momenten echt perfect.. en dat voor n tientje!


Ken je de cds van Fat Wreck Chords ook? zelfde idee voor een tientje en cd, me punk/hardcore/ska Nummers van nofx, strng out, tilt, rancid en lagwagon staan erop.

Helaas kom ik ze zelden tegen, heb er maar 1 fat music for fat people, zag er laatst nog wel een maar die was 25.

Ze hebben wel leuke namen trouwens ook nog survival of the fatest en physical fatness fat music vol. 3.

pi_1839694
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 20:14 schreef Tweek het volgende:

[..]
Buck-o-nine, catch 22, unwritten law, no motiv, dashboard confessional, dynamite boy en anti freeze.


Buck-O-nine: heb ik paar nummertjes van gevonden, klinkt wel okee, niet heel speciaal.. geen aparte dingen, geen dingen om een eigen stijl te creëren.. beetje standaard. opzich niks mis mee, maar tis het nèt niet..

catch 22: leuk, maar dat wist ik al heerlijke band

unwritten law: 3 nummertjes gkunnen vinden. 2 van slechte kwaliteit, maar klonk opzich niet verkeerd. t andere nummer was teenage suicide en die vond ik ook wel lekker klinken

no motiv:ook maar 2 nummers kunnen vinden, maar die 2 waren niet heel geweldig..

dashboard confessional: --helaas geen nummers kunnen vinden--

dynamite boy: is leuk! ook klein beetje t zelfde verhaal als bij buck-o-nine, niet echt eigen overduidelijk eigen stijl, maar ik vind het wel gaav

anti-freeze ook --helaas geen nummers kunnen vinden--

--

het is het allemaal nèt niet.. het is een beetje doorsnee, het springt niet echt uit dat je echt zegt van wow wat een goed nummer!

capdown en beans vind ik zelf ook erg goed.. kent iemand die?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1839723
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:59 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ken je de cds van Fat Wreck Chords ook? zelfde idee voor een tientje en cd, me punk/hardcore/ska Nummers van nofx, strng out, tilt, rancid en lagwagon staan erop.

Helaas kom ik ze zelden tegen, heb er maar 1 fat music for fat people, zag er laatst nog wel een maar die was 25.

Ze hebben wel leuke namen trouwens ook nog survival of the fatest en physical fatness fat music vol. 3.


ik ken het wel maar heb er niets van... ik heb ze ook nog nooit zien liggen in t oor (cdwinkel) maar als ik weer geld heb ga ik daar ook maar eens naar op zoek.. ik ga er nu niet naar luisteren want dan wordt mn lijstje NOG langer van cd's die ik wil hebben..

maja.. sinterklaas staat wel weer bijna voor de deur en ik heb een broertje van 8 en een zusje van 6 dus we doen nog grondig aan de goedheiligman

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 22:13:33 #234
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1839747
Ik heb er 1 gevonden bij de frs, ja de wondere zijn de wereld nog niet uit.
pi_1839804
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:13 schreef Tweek het volgende:
Ik heb er 1 gevonden bij de frs, ja de wondere zijn de wereld nog niet uit.
FRS?? een wonder idd
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1839958
Hier in hsum hadden ze een paar maanden geleden opeens een apart vakje voor punkrock.... maar das alweer weg.

Ze hebben hier nog steeds trouwens the longest line EP van NOFX bij de FRS

Maarja van dat geldtekort, dat heb ik ook wel... ik wil nog zoveel cd's kopen, vooral van Bad Religion maarja het komt er nooit van

pi_1839992
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:27 schreef Noodles het volgende:
Hier in hsum hadden ze een paar maanden geleden opeens een apart vakje voor punkrock.... maar das alweer weg.

Ze hebben hier nog steeds trouwens the longest line EP van NOFX bij de FRS

Maarja van dat geldtekort, dat heb ik ook wel... ik wil nog zoveel cd's kopen, vooral van Bad Religion maarja het komt er nooit van


.. in t oor hebben ze zelfs een speciaal vakje 'punk-o-rama'
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1840030
Ja. Maar er is een subtiel verschil tussen 't oor en de FRS
pi_1840068
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:31 schreef Noodles het volgende:
Ja. Maar er is een subtiel verschil tussen 't oor en de FRS
dat weet ik

ik denk dat ik je post verkeerd opvatte.. ik d8 dat je altijd naar FRS ging en helemaal trots was dat dr n vakje punkrock was... dus d8 ik: waarom ga je niet naar t oor?? maar dat ga je wel dus (toch? )

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1840121
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:33 schreef iroQuai het volgende:

[..]

dat weet ik

ik denk dat ik je post verkeerd opvatte.. ik d8 dat je altijd naar FRS ging en helemaal trots was dat dr n vakje punkrock was... dus d8 ik: waarom ga je niet naar t oor?? maar dat ga je wel dus (toch? )


uiteraard
pi_1840181
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:36 schreef Noodles het volgende:

[..]

uiteraard


goedzo

ik ging vanmiddag echt schrikken trouwens..

ik had pennywise op staan, (hard? ach.. zoals normaal..) (hard dus ) en mn moeder liep langs, dus ik d8 *oohh, daar gaan we weer.. zet die muziek eens wat zachter!*
ze zei inderdaad wat over mn muziek... maar niet het gene wat ik verwacht had.. ze zei namelijk: "leuke plaat dit!"

ik helemaal verbaast.. vondt ze searching van pennywise gewoon een leuk nummer...

hoewel ik dr niet geloof blijft ze maar zeggen dat t een leuk nummer is...

maja.. laat dr maar

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  zondag 7 oktober 2001 @ 22:41:17 #242
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1840183
Iemand die nog bandjes kent zoals Nerf Herder (en dan niet met blink aankomen zetten), dus goeie muziek met uiterst komische teksten.
pi_1840251
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:41 schreef Tweek het volgende:
Iemand die nog bandjes kent zoals Nerf Herder (en dan niet met blink aankomen zetten), dus goeie muziek met uiterst komische teksten.
euhmm... blink 182 misschien?

hmnvz nee sorry ik ken het eerlijk gezegt ook niet.. ik ga t morgen maar f luisteren.. k ga nu stoppen want er zijn meer mensen in huis die een computer willen gebruiken

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1841970
wil je echt veel meer weten over echte punk enz?

check dan dit maar eens.

http://network54.com/Hide/Forum/74570

persoonlijk vind ik punk een belachelijke vertoning tegenwoordig, een mentaliteits en houdings verandering zou wel op zijn plaats zijn.hier open ik nog wel een topice over...goed onderbouwt.

R.
met of zonder spelfouten?

pi_1843020
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 03:12 schreef xobelix het volgende:
wil je echt veel meer weten over echte punk enz?

check dan dit maar eens.

http://network54.com/Hide/Forum/74570

persoonlijk vind ik punk een belachelijke vertoning tegenwoordig, een mentaliteits en houdings verandering zou wel op zijn plaats zijn.hier open ik nog wel een topice over...goed onderbouwt.

R.
met of zonder spelfouten?


sjah.. gaat hier denk ik ook meer over punkrock dan over punk..

maar ik zou je stelling wel graag onderbouwt willen zien, want ik kan ook best zeggen dat iets kut of belachelijk is, maar zonder goede onderbouwing zullen weinig mensen je geloven..

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1843053
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 21:47 schreef Tweek het volgende:

[..]

Heb ik dus ook geld gaat sneller op dan het binnen komt, ik zit dus ook te wachten tot ik de loterij win. Dan ga ik een paar platenzaken en sites met een bezoekje vereren. Zal der alleen niet echt in zitten.

Nieuwe give 'em the boot komt trouwens 8 januari uit.(22 nummers en 3 video's )
Nieuwe millen colin 9 oktober.
Nieuwe bad religion 23 januari.

Maar die eerste wist je waarschijnelijk al.


Nieuwe Pulley CD toch op 9 oktober? Ik heb hem btw al, is GOED.

En BR was toch maandje uitgesteld ofzo?

pi_1844113
zoals ik al zei, ik ga hierover nog een topic posten.

en het gaat hier duidelijk over de echte punk troep.

crass enz.

Roy

pi_1844133
Als ik me niet vergis komt de nieuwe Bad Religion iets van 22 Februari uit.

Btw iroQuai, jij heb echt n koele moeder

Mijne zeikt alleen maar dat het teringherrie en a muzikaal is

pi_1844196
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 13:51 schreef Noodles het volgende:
Als ik me niet vergis komt de nieuwe Bad Religion iets van 22 Februari uit.

Btw iroQuai, jij heb echt n koele moeder

Mijne zeikt alleen maar dat het teringherrie en a muzikaal is


mijn moeder normaal gesproken ook! ik denk dat het een of ander psygologisch spelletje is ofzo dat ze met me speelt want ik snap er niks van! haha
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1844200
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 13:49 schreef xobelix het volgende:
zoals ik al zei, ik ga hierover nog een topic posten.

en het gaat hier duidelijk over de echte punk troep.

crass enz.

Roy


okee, ieder zn mening
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1844706
Ken je de Aquabats al Iroquai?? Vind je misschien ook wel goed.

Ik vind ze wel kewl.

pi_1844750
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 13:51 schreef Noodles het volgende:
Mijne zeikt alleen maar dat het teringherrie en a muzikaal is
Same here.
pi_1844755
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 15:04 schreef WaterBlade7 het volgende:
Ken je de Aquabats al Iroquai?? Vind je misschien ook wel goed.

Ik vind ze wel kewl.


Jaaaaaaah!!! Aquabats zijn echt ontzettend gaaf, volgens mij kent IroQuai ze wel
pi_1844852
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 15:11 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Jaaaaaaah!!! Aquabats zijn echt ontzettend gaaf, volgens mij kent IroQuai ze wel


ja die ken ik zijn cool

*klop klop klop*

*I think someone is at the door
- somebody answer the door
*I don't wanna get the door
+wheeaahh I'll get the door

*eeehhhh*


*wheeeehhh whoooeeehhh*

=I AM THE SKA BOSS=
-the ska boss? who's the ska boss?
=ME, YOU SILLY=

maar aquabats vind ik toch echt meer ska dan punk... maar aquabats rulen wel ja

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_1852639
schopp
quote:
zaterdag 24 nov.
Agnostic Front (Untity Tour)
+ Distillers
Agnostic Front (Epitaph) is de headliner in deze Unity package die naast Distillers (Hellcat/Epitaph) nog 3 andere corebands zal meenemen.
Websites: Epitaph downloads
(g) | 16:00u | ƒ25,-
24 nov. agnostic front in Nighttown... met distillers en nog wat andere bands.. als ik geld heb ga ik wel even kijken of ik daar heen kan.. nog andere mensen die daar heen willen/denken te gaan?
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 15:17:51 #256
13973 ranja
image means nothing
pi_1854590
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:41 schreef iroQuai het volgende:
ze zei inderdaad wat over mn muziek... maar niet het gene wat ik verwacht had.. ze zei namelijk: "leuke plaat dit!"
Ik weet niet hoe oud je moeder is maar Pennywise is natuurlijk een behoorlijk zachtaardig bandje, goed in het gehoor liggende meezingers, enzovoort... Dat is punk tegenwoordig. Denk dat de reactie op een cradle of filth wel wat anders geweest zou zijn
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 15:28:44 #257
13973 ranja
image means nothing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')