Dat is nu een "vergane glorie" fotoquote:Op donderdag 11 november 2004 10:43 schreef Ymke het volgende:
En ik vind mijn waterschaal wel mooi
*mopper*quote:Op donderdag 11 november 2004 10:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is nu een "vergane glorie" foto
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is nu een "vergane glorie" foto
Hij is ook mooiquote:Op donderdag 11 november 2004 10:43 schreef Ymke het volgende:
En ik vind mijn waterschaal wel mooi
Probeer eens een andere richting op te denken. Denk aan de symboliek van water en vuur of spreekwoorden. "zij zijn als water en vuur" bijvoorbeeld. Kortom....zoek tegenpolen waar het spreekwoord van toepassing is.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:55 schreef Luckepuk het volgende:
Ben ik nu zo´n simpele ziel dat ik niet meer kan bedenken dan datgene wat hier al aangedragen is?
Zonsondergangen zijn er genoeg (zonsopgang zal wel niet scoren..), drijfkaarsjes in water is ook massaal aanwezig en het kokende ei in water op het gas komt te dicht bij mijn oorspronkele idee....
en dan... ben ik klaar? Ik kan er gewoon verders niets mee bedenken? (ja brandweer die blust... maar dat moet je ook maar net tegenkomen..)
![]()
*simpele ziel is*
Dat idee is nog vrij hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 11:55 schreef Luckepuk het volgende:
het kokende ei in water op het gas komt te dicht bij mijn oorspronkele idee....
Zijn dat diepvrieserwtjes?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:42 schreef pea4fun het volgende:
Brandend water (in bevroren vorm)...Komt niet over he?
[afbeelding]
Ben bezig het nog beter te krijgen....hmpf
Het zijn ijsklontjesquote:Op donderdag 11 november 2004 13:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn dat diepvrieserwtjes?
Heb je hem ook in kleur? Misschien komt het dan beter over?
Mijn ijsklontjes zijn gesmolten, mijn gele kaarsje ligt nu in de vriezer, en voor witte kaarsjes moet ik eerst naar de winkel...morgen nog maar eens.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:07 schreef Rewimo het volgende:
Wit kaarsje proberen?
he zoiets heb ik ook al eens gemaakt voor de wedstrijd met als thema Kou. Later weer ingetrokken omdat men dacht dat ik het geshopt had. Zal vanavond eens zoekenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn ijsklontjes zijn gesmolten, mijn gele kaarsje ligt nu in de vriezer, en voor witte kaarsjes moet ik eerst naar de winkel...morgen nog maar eens.
Ach misschien kan ik hier nog een kerstkaartje van maken
[afbeelding]
hm...niet echt origineel dus....Ik ga nog wel ff aan het denken...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:03 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
he zoiets heb ik ook al eens gemaakt voor de wedstrijd met als thema Kou. Later weer ingetrokken omdat men dacht dat ik het geshopt had. Zal vanavond eens zoeken
Ziet er goed uit!! Mooi overzicht zo1quote:Op donderdag 11 november 2004 21:49 schreef Borelius het volgende:
Er is toch al weer aardig ingezonden, het album November 2004 begint al echt wat te worden (9 stuks reeds).
nou ik vind hem heel goed gelukt hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 22:14 schreef Offy het volgende:
Nou, orgineel is het niet helemaal meer geloof ik :'), maar om toch maar een beginnetje te maken heeft Offy ook de ijsklontjes tevoorschijn gehaald(experimentje met fakkelolie ging niet helemaal zoals gepland
)
Resultaat tot nu toe:
[afbeelding]
Ach geen enkele foto is orgineel denk ik, het is altijd al eens eerder gedaanquote:Op donderdag 11 november 2004 22:42 schreef Offy het volgende:
Ojah, nu weet ik het weer...Die druppel die weggepoetst was...Mijn idee wordt met het uur orgineler
Misschien wordt dit dan mijn 'als ik niets anders kan verzinnen deze maand, dan deze maar'-inzending wordtDie ster-schaduw zag ik trouwens pas toen ik de foto's op mijn pc aan het bekijken was, ik zal er morgen eens wat meer mee gaan spelen.
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:11 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ach geen enkele foto is orgineel denk ik, het is altijd al eens eerder gedaan![]()
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 12 november 2004 00:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Je weet een mens wel op te vrolijken, ij.
Ik vind hem heel mooi, alleen zou ik iets meer smeltwater laten zien.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:14 schreef Offy het volgende:
Nou, orgineel is het niet helemaal meer geloof ik, maar om toch maar een beginnetje te maken heeft Offy ook de ijsklontjes tevoorschijn gehaald
(experimentje met fakkelolie ging niet helemaal zoals gepland
)
Resultaat tot nu toe:
[afbeelding]
Ja knap ik daar van op denk je?quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:31 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik jou eens even met mijn deegroller bewerken? Moet je kijken hoe snel je weer vrolijk kijkt
Wat dacht je wat? Ik heb gisteren een mooie nieuwe gekregen van fotoloogquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja knap ik daar van op denk je?![]()
Anders wij welquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:39 schreef Xilantof het volgende:
dus ik ben benieuwd
en als ze lief zijn komt je zeker met deze:quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Daar kun je ook heel speciaal mee slaan
het geinige is dat het waarschijnlijk een aantal uur knutselen is voor een foto die misschien niet mooi isquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:52 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Anders wij wel
Kan je niet alvast iets verklappen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
het geinige is dat het waarschijnlijk een aantal uur knutselen is voor een foto die misschien niet mooi is![]()
maar achje moe ter iets voor over hebben..
dat wil ik wel hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan je niet alvast iets verklappen?
Hey die foto heb ik gezien! ff zoekenquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat wil ik wel hoor
mijn hoofdidee is om een vlam uit een waterkraan te laten komen....
maar weet nog niet hoe ik dat ga doen.. met een achterliggende construcite oid... van ijzerdraad ofzo..
(grappig dat dat met PS voor een slimme gebruiker geen punt is)
en ik kan dat dus niet met ps ( als het al mocht)
en verder nog wat kleine ideeen....
he?quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey die foto heb ik gezien! ff zoeken
Zie editquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
he?wat
waar
wanneer
![]()
![]()
ik wil het iig zelf proberenzonder PS oid..
gewoon je gas- en waterleiding omdraaienquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:13 schreef Xilantof het volgende:
mooie foto!
zoiets was mijn idee dus ook
Nou...leuk toch? Kan toch alsnog?quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:13 schreef Xilantof het volgende:
mooie foto!
zoiets was mijn idee dus ook
Gewoon zegt iequote:Op vrijdag 12 november 2004 20:26 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
gewoon je gas- en waterleiding omdraaien![]()
ik ga wel even wat proberenquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou...leuk toch? Kan toch alsnog?
Het water heb je al...quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Mijn idee verregent momenteelMoet toch echt beter weer hebben voor ik mijn experiment kan opzetten op het balkon.
Meerdere nog wel...quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:26 schreef Rewimo het volgende:
Anderzijds heb ik nu mijn SLR's binnen
heb veeeel foto's gemaaktquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:53 schreef Robertje het volgende:
Tweede is erg mooi Xilantof...misschien nog een beetje meer spelen maar het is een heel mooi begin.
Ook ik vind de tweede de mooistequote:Op zaterdag 13 november 2004 12:48 schreef Xilantof het volgende:
Men nemen:
- een vrije zaterdag ochtend
- een kaars
- een douche
- een moeder die zich wel wilt op offeren.
en wat uitkomsten:
[afbeelding]
[afbeelding]
later wat meer denk ik...
even kijken hoe die zijn enzo
ik ben ook benieuwd naar de andere foto's.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:56 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ook ik vind de tweede de mooiste
Ben wel benieuwd wat voor foto's je nog meer hebt.
Ja en als dat lukt ook geen douchekop e.d. want dat leidt afquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het er mooi uitzienIk vraag me af of je het klaar kunt spelen alleen de vlam erop te krijgen, dus zonder de kaars? Dan lijkt het volgens mij net of de vlam zweeft.
ik deed het veilig, met water direct in de buurtquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:53 schreef pea4fun het volgende:
Langzaam veranderd het FOTvolk in pyromaantjes
Nu vind ik het eigenlijk jammer dat ik mijn jaarlijkse brandcursus van het werk pas in april heb...quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik deed het veilig, met water direct in de buurt
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nu vind ik het eigenlijk jammer dat ik mijn jaarlijkse brandcursus van het werk pas in april heb...
Als we dan toch bezig zijn mag die van mij wel ff wat aan de achtergrond doenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:37 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ja en als dat lukt ook geen douchekop e.d. want dat leidt af
Dat komt omdat ik helemaal niet weet of het ook uitvoerbaar isquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:15 schreef Offy het volgende:
Rewimo, je maakt me erg nieuwsgierig naar je 'idee'(je hebt het er steeds over, maar je zegt niet wat het is
)
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Da's geen water, dat is spiritus
Is volgens mij niet nodig. Kijk maar eens naar de tweede foto die je postte. Als je die in het topic naar beneden scrollt totdat je precies de bovenkant van de kaars niet meer ziet, kun je zien wat ik bedoel. Een vlam 'zweeft' sowieso al een tikje, en door de kaars precies uit beeld te laten, krijg je precies dat effect. Dit bedoel ik (jouw foto maar dan tikkie gecropt):quote:Op zondag 14 november 2004 00:52 schreef Xilantof het volgende:
@Rewimo en robbedoeseos300d:
die zwevende vlam is lastig...
moet een grote vlam zijn dan, misschien met een flinke aansteker oid..
Laat ik maar de wijste zijn en niks zeggenquote:Op zondag 14 november 2004 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje Ymke, zie je dat niet eens? Dat is vuurhet watergedeelte heeft-ie even weggelaten
het vecht dat de vonken ervan afvliegen...ze zijn als water en vuur dus?quote:Op zondag 14 november 2004 16:49 schreef Ymke het volgende:
Ik snap de laatste inzending niet zo goed , die van Nato. wie legt me het uit?
quote:Op zondag 14 november 2004 16:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Laat ik maar de wijste zijn en niks zeggen![]()
Ymke zit nooit onder de motorkap , daar heeft ze een man voorquote:Op zondag 14 november 2004 17:36 schreef dubbellu het volgende:
Gelukkig dat iemand Nato nog wel snapt: het zijn tegenpolen (water en vuur) + en -
Zo duidelijk...
(Ymke zit weinig onder de motorkap)
Hmmmm....dit helpt mijn batterijen-idee weer om zeep, wat zowiezo eigenlijk al nergens op sloegquote:Op zondag 14 november 2004 17:36 schreef dubbellu het volgende:
Gelukkig dat iemand Nato nog wel snapt: het zijn tegenpolen (water en vuur) + en -
Zo duidelijk...
(Ymke zit weinig onder de motorkap)
had je beter met ons mee kunnen gaanquote:Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb foto's gemaakt vandaag
maar het lukte niet en toen ging het regenen
Ja, inderdaad. Maar gedane zaken nemen geen keer.. helaasquote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef Xilantof het volgende:
had je beter met ons mee kunnen gaan
wij hadden mooi weer
volgende keer beterquote:Op zondag 14 november 2004 20:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar gedane zaken nemen geen keer.. helaas
jepquote:Op zondag 14 november 2004 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Xila, heb je mijn poging om jouw foto te verbeteren veranderen nog gezien?
we gaan het nog eens proberenquote:Op zondag 14 november 2004 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt het in elk geval proberen ja. Misschien met zo'n gasaansteker met vlam?
O.. ehm.. ja, ik ben er weer..quote:Op zondag 14 november 2004 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat Nato dat hier even uit kwam leggen
Dat heb ik altijd al in me gehadquote:Op zondag 14 november 2004 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn echt allemaal pyromaantje aan het worden
vond ik vroeger ook al leukquote:Op zondag 14 november 2004 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie zijn echt allemaal pyromaantje aan het worden
Ja? dat was trouwens wel de "oops.. de-alcohol-gaat-uit-laat-ik-het-weer-aansteken-tijdens-de-opname" versiequote:Op zondag 14 november 2004 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Die tweede Shark![]()
Dat moet je natuurlijk weer niet bij zeggenquote:Op zondag 14 november 2004 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja? dat was trouwens wel de "oops.. de-alcohol-gaat-uit-laat-ik-het-weer-aansteken-tijdens-de-opname" versie
quote:Op zondag 14 november 2004 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
Dat moet je natuurlijk weer niet bij zeggen.
als dat zo is vraag ik me af of dat nog te drinken was na afloopquote:Op maandag 15 november 2004 07:01 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is dat wijn in dat voorste glas
Als het water is zou ik het drinken ervan iig afradenquote:Op maandag 15 november 2004 07:18 schreef Xilantof het volgende:
als dat zo is vraag ik me af of dat nog te drinken was na afloop
nu ik dit weet krijgt ie 5 puntenquote:Op maandag 15 november 2004 10:07 schreef Shark.Bait het volgende:
het was spa-turqoise
Ja ben jij dan nog niet gebeld ??quote:Op maandag 15 november 2004 18:32 schreef stil het volgende:
De punten worden alweer verdeeld zie ik.
Ja, vanavond weer een ronde pyromaantje speulenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:00 schreef fr.oosje het volgende:
shark, jammer dat bij je foto's de voetjes en "benen" weg zijn gevallen in de achtergrond. kan je daar nog wat aan doen?
zin om te delen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind het niveau deze maand nog niet echt hoog tot nu toe. Eigenlijk vind ik bij de inzendingen pas 1 goede foto zitten. Zelf heb ik werkelijk een meesterlijk idee, maar helaas is het bijna niet uitvoerbaar.
Neequote:Op dinsdag 16 november 2004 16:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zin om te delen?
hm..quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
NeeIn ieder geval niet voor het einde van de maand. Misschien zie ik toch nog kans om het uit te voeren.
Neem een bikini mee; foto's met schaars geklede dames doen het altijd goed .. ehm. .heb ik gehoordquote:Op woensdag 17 november 2004 14:07 schreef beertje_ het volgende:
Mijn kans komt misschien vrijdagavond/nacht.
Feestje op een boot met een BBQ, moet misschien wat uit te halen zijn.
die insteek werd al eerder genoemd, door Flash volgens mijquote:Op woensdag 17 november 2004 14:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Neem een bikini mee; foto's met schaars geklede dames doen het altijd goed .. ehm. .heb ik gehoord
beertje_ met bikini en BBQ op de boot![]()
Ymke het sneeuwt!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:14 schreef Ymke het volgende:
dr komt niks leuks meer uit mijn handenHebben jullie daar ook wel eens last van?
Sneeuwquote:Op woensdag 17 november 2004 20:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ymke het sneeuwt!
En ja...hoewel de maand nog niet om is vrees ik het ergste dit keer....
[hintmode..?]quote:Op woensdag 17 november 2004 14:07 schreef beertje_ het volgende:
Mijn kans komt misschien vrijdagavond/nacht.
Feestje op een boot met een BBQ, moet misschien wat uit te halen zijn.
*Handen in onschuld wastquote:Op woensdag 17 november 2004 18:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
die insteek werd al eerder genoemd, door Flash volgens mij
Doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:57 schreef Elation het volgende:
Ik ga van het weekend denk ik mijn 5 punter maken
moet nog even wat materialen ervoor kopen.
Heb al grote foamplaten ingeslagen
waterdamp door grote hitte (een erg warme lamp)quote:Op donderdag 18 november 2004 21:21 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet goed wat ik zie, maar dit is toch geen vuur?
Ik zie toch ook niet dat dit het eind resultaat wasquote:Op donderdag 18 november 2004 21:29 schreef k_man het volgende:
Mja. Ik vind het niet sterk. Sorry.
Deze is genomen met een compact vanavond of morgenavond terug met de grote cam (en een statief)quote:Op vrijdag 19 november 2004 07:10 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij kan het best wat worden, als je dichterbij kunt komen, zodat je beter kunt zien wat het eigenlijk is
Ik vind een lamp ook niet echt vuur hoor , oceanonix , sorryquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:25 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Deze is genomen met een compact vanavond of morgenavond terug met de grote cam (en een statief)
En nu maar hopen dat het gaat regenen![]()
Ik geloof best dat daar een mooie foto van te maken is , maar een lamp is geen vuur ,quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moeten we gewoon even afwachten wat oceanonix er van baktMisschien wordt het wel een hele gave foto
Waarom wordt een idee direct afgekraakt????quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik geloof best dat daar een mooie foto van te maken is , maar een lamp is geen vuur ,
dan heb je water en licht en dat is niet de opdracht lijkt me.
Afkraken???quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:45 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Waarom wordt een idee direct afgekraakt????![]()
Die foto slaat inderdaad nergens op , ik snap ook niet dat zoiets geplaatst wordt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Af en toe lijken we hier wel een kleuterklasje
Vermoedelijk is oceanonix blij dat ze eindelijk een idee heeft (en nog eentje dat niet al tig keer is ingezonden / uitgevoerd). Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Overigens zijn in het centrale topic wel meer foto's te vinden die niet aan het onderwerp voldoen (in ergere mate). Bijv. de foto van "lastig".
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:16 schreef Ymke het volgende:
*laatste wat ik hier nog over zeg*
Nee , heb nog geen nieuwe , ik ga het maar met een ovenschaal proberen die is wel sterkquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je trouwens al een nieuwe schaal? Ik vond die schaal met die hand erg gaaf
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , heb nog geen nieuwe , ik ga het maar met een ovenschaal proberen die is wel sterk
Morgenavond heb ik het huis alleen voor mij , dus dan maar wat pielen .
Ach ja, het vriest vanavond maar bikini moet kunnenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Neem een bikini mee; foto's met schaars geklede dames doen het altijd goed .. ehm. .heb ik gehoord
beertje_ met bikini en BBQ op de boot![]()
Hehe, om eerlijk te zijn heb ik ook al een brandblusser paraat staan.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:08 schreef Ymke het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig?![]()
Kun je ons niet alvast wat laten zien??quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:14 schreef Elation het volgende:
[..]
Hehe, om eerlijk te zijn heb ik ook al een brandblusser paraat staan.Aangezien ik het binnenhuis ga doen. Heb net nog de rest van de materialen gekocht, ga dit weekend schieten.
Het ziet er wel gevaarlijk uit allemaal hoor....quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:18 schreef Elation het volgende:
De materialen zijn klaargezet, nu nog opstelling bouwen en water toevoegen
[afbeelding]
* stil heel nieuwschierig word.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:18 schreef Elation het volgende:
[afbeelding]
ben toch wel benieuwd!quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:53 schreef k_man het volgende:
Zojuist mijn foto's opgehaald. Mijn idee was al niet erg hoogstaand, en de uitvoering is ook nogal middelmatig, maar we doen het er maar mee.
Nu eens zien dat ik ze gescand krijg.
Heb je wel een aansteker/lucifers in huis?quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:04 schreef Elation het volgende:
ghehe is het ook wel een beetje, vandaar de blusser, ben nu een dubbele bodem aan het bouwen
hoop alleen dat het resultaat niet tegen gaat vallen
Je hebt het toch wel goed begrepen Elation?quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:18 schreef Elation het volgende:
[afbeelding]
wie? wat? ik?quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
hij is weer terug hoor...
Dan heb je dus wel wat beters te doen dan te spemmenquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wie? wat? ik?
ik loop overal al weer rond te spammen, alleen nog geen foto's
die komen vanavond pas
jaaaaaaaaa zien zien zienquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:49 schreef Elation het volgende:
Ik ben net klaar, 1 woord KICKEN!!!
alles kon zo kapotbarsten, gelukkig niet gebeurd, de glazen-dingetjes werden gloeiend heet.
Heb iets te veel (raw)foto's gemaakt, kom zo met de resultaten.
Hevig vuurtje !quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:00 schreef Elation het volgende:
mn eerste foto, voorproefje
[afbeelding]
nu effe de rest van de 146 bekijken
geinig!quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:00 schreef Elation het volgende:
mn eerste foto, voorproefje
[afbeelding]
nu effe de rest van de 146 bekijken
Zo'n studio ding heb je die zelf gemaakt of kan je die ook kant en klaar kopen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:12 schreef Elation het volgende:
de opstelling
[afbeelding]
linksboven: studio-ding met dubbele bodem
ik vind hem nu erg krap...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:44 schreef Elation het volgende:
ja heb ik wel, maar is niet zo mooi
ik ga niet zeggen: "ik zei het toch"quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:51 schreef Elation het volgende:
stiekem wel mooier eigenlijk
Ik zie het verband tussen K*T en water en vuur niet helemaal, leg eens uitquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vnd het nog steeds een K*Tonderwerp
Doe eens niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vnd het nog steeds een K*Tonderwerp
op zich wel gaaf!quote:Op zondag 21 november 2004 11:06 schreef Caar2 het volgende:
Die laatste is gaaf Elation!!
'k heb vandaag wat fotootjes gemaakt voor de wedstrijd...
[afbeelding]
tsja, die twee dingen/bogen die zitten op het glas van het lantaarntje. Maar ik denk dat ik de foto's nog een keer opnieuw maak en dan gewoon achter glas. Dus niet het kaarsje in het lantaarntje want dan krijg je die dingen erbij.quote:Op zondag 21 november 2004 11:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
op zich wel gaaf!
maar wat doen/zijn die 2 dingentje ? die 2 bogen laat maar zeggen?
Ik vind hem wel leuk. Krijg een beetje het idee van door een beregend raam naar een hardvuurtje kijken....quote:Op zondag 21 november 2004 11:06 schreef Caar2 het volgende:
Die laatste is gaaf Elation!!
'k heb vandaag wat fotootjes gemaakt voor de wedstrijd...
[afbeelding]
Ik vind dat het wel kan hoor , men snapt best dat dit waterdruppeltjes zijnquote:Op zondag 21 november 2004 15:47 schreef Caar2 het volgende:
nog eentje, bij deze vond ik het effect wel gaaf door het niet scherpstellen van het water. Alleen ik denk dat ie nu te onduidelijk is. Je ziet het water niet meer echt... of kan dit wel
[afbeelding]
edit: nog eentje
[afbeelding]
Ik vind de tweede mooierquote:Op zondag 21 november 2004 15:47 schreef Caar2 het volgende:
nog eentje, bij deze vond ik het effect wel gaaf door het niet scherpstellen van het water. Alleen ik denk dat ie nu te onduidelijk is. Je ziet het water niet meer echt... of kan dit wel
[afbeelding]
edit: nog eentje
[afbeelding]
Nahquote:Op zondag 21 november 2004 17:26 schreef De_Warme_bakker het volgende:
jij wilt gewoon 2 keer kans maken op die foto-set![]()
![]()
Kun je dat niet aanmaken voor hem? Is op zich het makkelijkste natuurlijk. En anders moeten we er iets op verzinnenquote:Op zondag 21 november 2004 17:22 schreef Ymke het volgende:
Rewimo , mijn zoontje wil ook graag meedoen met de wedstrijd hij heeft alleen geen eigen account.
Jawel mijn zoontje is 10 jaar en heeft alles maar dan ook alles zelf aan de foto gedaan , ik heb me nergens mee bemoeit.quote:Op zondag 21 november 2004 17:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
hoe oud is je zoontje eigenlijk?
en heeft hij de foto helemaal zelf gemaakt, conform 'de regels'. dus ook zelf bewerkingen enzo?
Het is een symbolische foto, aldus de inzender.quote:Op zondag 21 november 2004 17:28 schreef Ymke het volgende:
Wat heeft die laatste foto nu met de opdracht te maken??? Of zie ik het vuur over het hoofd?
Ik heb maar een email adres ,quote:Op zondag 21 november 2004 17:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je dat niet aanmaken voor hem? Is op zich het makkelijkste natuurlijk. En anders moeten we er iets op verzinnen
Donequote:Op zondag 21 november 2004 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Mail me maar even
De eerste ziet er in ieder geval veel belovend uitquote:Op zondag 21 november 2004 18:31 schreef Xboxer het volgende:
Heel leuk ik ga probiren mooie fotos te maken
![]()
hmmmm...je gaat schatten. Dat betekent dat de foto dus met recht een twijfelgeval is. Eigenlijk vind ik deze foto totaal niet op het onderwerp slaan en aangezien meneer PaulJRD hem ook niet eens toelicht hier heb ik eigenlijk zoiets van: wieberen met die foto als zijnde "voldoet niet aan de opdracht".quote:Op zondag 21 november 2004 21:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik schat dat hij bedoelt dat mensen die het V-teken hoog in het vaandel hebben staan ten opzichte van 'het Binnenhof' als water en vuur staan
quote:Op zondag 21 november 2004 22:04 schreef k_man het volgende:
Vandaar de roep om een motivatie.
niet om Elation af te kraken...quote:Op zondag 21 november 2004 22:25 schreef Ymke het volgende:
Hier kan ik nauwelijks wat vuur uithalen Caar, zou zo een lampje kunnen zijn
Ik heb nog geen enkele keer gezegt , niet mooiquote:Op zondag 21 november 2004 22:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
niet om Elation af te kraken...
maar bij zijn foto's is het "water"deel weer wat minder te zien.
daar hoor ik niemand over.
wederom om niemand af te kraken, maar ik voel een soort m-niki situatie aan komen,
@ Ymke, geef eens een tip hoe jij denkt dat het beter kan, ipv alleen te zeggen "niet mooi"
Die was ook al van Den Haag Sculptuur, net als deze.quote:Op zondag 21 november 2004 22:31 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik kan me een eerdere foto van een bruidsjurk herinneren van hem, die niemand mooi vond. Toen kwam er ook al geen motivatie. ofterwijl: andere hobby zoeken
of in ieder geval weg met de foto denk.
*stiekem eens is met Xilantofquote:Op zondag 21 november 2004 22:32 schreef Xilantof het volgende:
wederom om niemand af te kraken, maar ik voel een soort m-niki situatie aan komen,
@ Ymke, geef eens een tip hoe jij denkt dat het beter kan, ipv alleen te zeggen "niet mooi"
Waar zeg ik dan , dat iemand zijn foto niet mooi is?quote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
*stiekem eens is met Xilantof
quote:Op zondag 21 november 2004 22:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele keer gezegt , niet mooi
Ach , hou toch eens op met die flauwekul , ik zeg vaak genoeg als ik iets leuk vind, en als ik het niet leuk vind zeg ik dat ook .quote:Op zondag 21 november 2004 22:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]niet letterlijk idd , daar geef ik je gelijk in.
maar vaak is het zo van: "dit en dat is fout"
zo wordt het negatieve benadrukt... das nooit leuk (soms wel nodig dat geef ik toe) maar iets zeggen als "het idee is wel erg leuk" geeft al weer meer hoop.
veel mensen waarderen het als er even mee gedacht wordt hoe een foto beter gemaakt kan worden. ook als ik een foto minder vind, probeer ik ook te melden hoe ik het zelf zou proberen.
quote:Op zondag 21 november 2004 22:42 schreef k_man het volgende:
Ow krijgen we dat weer.
Het wordt hiet onderhand een kleuterschool.
Ik heb geen probleem met commentaar maar kom met commentaar waar iemand wat mee kan. Ik kom op het forum om er iets van te leren en van afkraken word ik niet veel wjzer.quote:Op zondag 21 november 2004 22:42 schreef Ymke het volgende:
Jullie je zin , ik geef geen commentaar meer , doei doei
die smiley komt voort uit het idee dat ik als jongste poster nagenoeg geen verschil zie tussen de sociale omgang tussen mensen van 17 en mensen van 20/30/40/50/60.quote:Op zondag 21 november 2004 22:46 schreef k_man het volgende:
En ik snap die smiley niet.
Ja kom jij ook nog even rellen?!quote:Op zondag 21 november 2004 23:00 schreef stil het volgende:
Ik dacht al wat is het hier vredig.
Staat hier allang klaar!quote:Op zondag 21 november 2004 23:11 schreef RonaldV het volgende:
Cola en Chips topic
Nee hoor, ben maar een toeschouwer.quote:Op zondag 21 november 2004 23:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja kom jij ook nog even rellen?!![]()
Oh ja? Mot je een beuk?quote:Op zondag 21 november 2004 23:12 schreef stil het volgende:
[..]
Nee hoor, ben maar een toeschouwer.![]()
* RonaldV naar keuken rentquote:Op zondag 21 november 2004 23:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Staat hier allang klaar!![]()
* Sub neemt nog een chipsjequote:Op zondag 21 november 2004 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Subhuman naar keuken rent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |