Ik zeg dus......
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:54 schreef PdeHoog het volgende:Het archief-probleem had alleen betrekking op ingezonden werk. Foto's voor de slowchat mag natuurlijk wel
![]()
.
Hoe meer, hoe beter zou ik zeggen
![]()
Laten we even voor de duidelijkheid stellen dat we geen probleem hebben met archiefwerk, ook niet bij de inzendingen. Er wordt steeds weer een probleem van
gemaakt .
Als iemand mij een fotowedstrijd kan laten zien die een inschrijving kent voor zowel filmpjes- als digitale fotografie, waar je geen archiefwerk mag inleveren en waarbij zulks ook wordt gecontroleerd op een waterdichte manier hou ik me aanbevolen.
Wanneer die iemand voor deze fotowedstrijd alle inzendingen wil gaan doorakkeren in zijn vrije tijd om te achterhalen en zeker te stellen dat er geen sprake is van archiefwerk hou ik me evenzeer aanbevolen.
Tot die tijd is er eigenlijk maar één regel en dat is dat je eigen werk aanlevert, en zelfs die kunnen we niet uitputtend controleren, maar omdat de wedstrijdleiding ook niet van gisteren is of eigenlijk wel van gisteren is
![]()
hebben we besloten om jullie maar eens een beetje te vertrouwen
![]()
.
Alle verdere regels zijn min of meer verspilling van energie, het is allemaal niet te controleren en bovendien...... waar gaat het nou helemaal om..
![]()
Dat zeg ik dus, maar toen viel het topic dicht