Laten we even voor de duidelijkheid stellen dat we geen probleem hebben met archiefwerk, ook niet bij de inzendingen. Er wordt steeds weer een probleem van gemaakt .quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
Het archief-probleem had alleen betrekking op ingezonden werk. Foto's voor de slowchat mag natuurlijk welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe meer, hoe beter zou ik zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel even vragen of ze er bezwaar tegen hebbenquote:Op zondag 7 november 2004 00:11 schreef apestartje het volgende:
Ik kan twee mensen die zijn als water en vuur,mag dat ook ? hahahahahah
Doosje lucifers en een jerrycan met petroleumquote:Op zondag 7 november 2004 00:12 schreef Xilantof het volgende:
ik heb een idee!
weet alleen niet hoe ik die moet uitvoerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee andersquote:Op zondag 7 november 2004 00:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Doosje lucifers en een jerrycan met petroleumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doet me denken aan een ouwe plaat van MC900ftJesus ofzoiets
Nou zo....quote:Op zondag 7 november 2004 00:07 schreef Ouwesok het volgende:
Game onom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.benieuwd hoe pdehoog dat nou binnen gaat doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thnxquote:Op zondag 7 november 2004 00:39 schreef fr.oosje het volgende:
rewimo@fok.nl
He, als het mij lukt binnen 1,5 uur, dan moet het jou ook lukkenquote:Op zondag 7 november 2004 01:08 schreef beertje_ het volgende:
Mijn vrees is werkelijkheid geworden, water en vuurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*denk denk denk*
Hoi SpeedyGJ, tijdje niet gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 7 november 2004 01:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
He, als het mij lukt binnen 1,5 uur, dan moet het jou ook lukkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sub, maar als je snel komt, kom ik ook nog wel ffquote:Op zondag 7 november 2004 01:13 schreef beertje_ het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
K'heb een klein ideetje maar is nog lang niet goed genoegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Psst is er nog iemand op IRC??
Ben onderwegquote:Op zondag 7 november 2004 01:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sub, maar als je snel komt, kom ik ook nog wel ffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, je was de enige niet .quote:Op zondag 7 november 2004 10:25 schreef Borelius het volgende:
......dus iedereen die het niet leuk vindt mag ook een beetje boos zijn op mij.....
nog 27 te gaan..............................................quote:Op zondag 7 november 2004 10:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ach, je was de enige niet .
Nou die andere achtentwintig nog opsporenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop