Mijn vriendin gaat vanavond naar de premiere ban Bridget Jones 2, met haar zus!quote:Op donderdag 11 november 2004 09:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
zij: ik wil naar bridget jones
Wie wel?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:12 schreef martijntie het volgende:
stelletje zeikers jullie kunnen gewoon niet met vrouw omgaan lol![]()
ben jij mooi ontsnaptquote:Op donderdag 11 november 2004 10:16 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat vanavond naar de premiere ban Bridget Jones 2, met haar zus!
Inderdaad. Het is gewoon een kwestie van temmen. Je moet ze zo onder de knie krijgen dat ze denken dat zij de touwtjes in handen hebben, terwijl jij het bent die manipuleert.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:12 schreef martijntie het volgende:
stelletje zeikers jullie kunnen gewoon niet met vrouw omgaan lol![]()
hahaha van welke planeet kom jij dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is gewoon een kwestie van temmen.
hoe naiefquote:Op donderdag 11 november 2004 10:25 schreef MarMar het volgende:
hahaha van welke planeet kom jij dan?
het werkt als volgt
vrouw heeft plan
vrouw doet voorzichtig suggestie, hier en daar een opmerkingje
man denkt "hey, dat kunnen we wel es doen"
man denkt dat het zijn eigen plannetje was
vrouw krijgt haar zin
:pquote:Op donderdag 11 november 2004 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoe naief
Dat wou ik posten lul.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoe naief
SHHH!!!!! Laat ze dat nou denken, zo kunnen wij achter de schermen blijven werken!!quote:Op donderdag 11 november 2004 10:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoe naief
jij bent best normaal voor een vrouwquote:Op donderdag 11 november 2004 10:28 schreef MarMar het volgende:
het ligt er maar net aan welke van de twee het slimst bezig is denk ik
ik hou overigens sowieso niet van mindgames, zeg gewoon wat je denkt en wat je wilt, scheelt een hoop gezeik
maakt niks uit hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 10:30 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
SHHH!!!!! Laat ze dat nou denken, zo kunnen wij achter de schermen blijven werken!!![]()
Het hele leven is een mindgame schat.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik hou overigens sowieso niet van mindgames, zeg gewoon wat je denkt en wat je wilt, scheelt een hoop gezeik
*Veegt zweet van voorhoofd*quote:Op donderdag 11 november 2004 10:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maakt niks uit hoorvrouwen geloven toch niet dat wij ze doorhebben....
voor sommigen misschienquote:Op donderdag 11 november 2004 10:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het hele leven is een mindgame schat.
lol idd, veel voorkomend vrouwenkwaaltje: praten maar niet willen uitleggen onder het mom van "je kent me toch"quote:Op donderdag 11 november 2004 10:53 schreef Castor het volgende:
Zij: Schatje, hou je nog van me?
Hij: Tuurlijk lieverd.
Zij: Waarom?
Hij:
----
Zij: Je begrijpt me niet
Hij: Hoezo begrijp ik je niet. Wat bedoel je dan?
Zij: Ja, moet ik dat uitleggen, je kent me toch ondertussen?
Hij: Ja, maar straks heb ik het weer verkeerd dus ik wil het graag van jou horen.
Zij: Hoe bedoel je WEER verkeerd, alsof ik zeg dat je het altijd verkeerd doet?!
Hij: Zucht, laat maar.
Zij: Nee, niks daarvan we zijn toch aan het PRATEN?
GRRRR![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:53 schreef Castor het volgende:
Zij: Schatje, hou je nog van me?
Hij: Tuurlijk lieverd.
Zij: Waarom?
Hij:
----
Zij: Je begrijpt me niet
Hij: Hoezo begrijp ik je niet. Wat bedoel je dan?
Zij: Ja, moet ik dat uitleggen, je kent me toch ondertussen?
Hij: Ja, maar straks heb ik het weer verkeerd dus ik wil het graag van jou horen.
Zij: Hoe bedoel je WEER verkeerd, alsof ik zeg dat je het altijd verkeerd doet?!
Hij: Zucht, laat maar.
Zij: Nee, niks daarvan we zijn toch aan het PRATEN?
GRRRR![]()
Ik heb zo vaak het idee dat ze het zelf niet eens weten en het eigenlijk alleen maar doen om de aandacht/reden om even te zeiken over niets? Kan dat waar zijn?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol idd, veel voorkomend vrouwenkwaaltje: praten maar niet willen uitleggen onder het mom van "je kent me toch"
om gillend gek van te worden
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:58 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak het idee dat ze het zelf niet eens weten en het eigenlijk alleen maar doen om de aandacg/reden om even te zeiken over niets? Kan dat waar zijn?
ach je ziet toch de eerste 5 minuten maarquote:Op donderdag 11 november 2004 09:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
week 1
Ik: zullen we naar de fillm gaan?
zij: Er zijn geen leuke films
ik: jawel, we kunnen naar <noemt lange lijst films>
zij: neuh vind ik niet echt wat
oeiquote:Op donderdag 11 november 2004 11:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Meesterlijk topic!!!
even eentje over mannen
Mijn vriend woont in een studentenflat, zijn kamer is 12m2, er zitten 9 kamers op een gang en 1 gemeenschappelijke ruimte met keuken, waar ook de gemeenschappelijke vuilnisbak staat, aangrenzend zijn daar de gemeenschappelijke toiletten.
*Ik loop kamer van mijn vriend uit*
hij: "WAAR GA JE HEEN!!"
ik: ik ga even iets weggooien :/
Echt iedere x als ik even naar de keuken ga om iets weg te gooien of om te gaan plassen is het, waar ga je heen!
Dat vind ik meer een algemeen iets, en dan nog veel en veel meer iets voor vrouwen...quote:Op donderdag 11 november 2004 11:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Meesterlijk topic!!!
even eentje over mannen
Mijn vriend woont in een studentenflat, zijn kamer is 12m2, er zitten 9 kamers op een gang en 1 gemeenschappelijke ruimte met keuken, waar ook de gemeenschappelijke vuilnisbak staat, aangrenzend zijn daar de gemeenschappelijke toiletten.
Echt iedere x als ik even naar de keuken ga om iets weg te gooien of om te gaan plassen is het, waar ga je heen!
lol zo zie je maar weer, typisch geval van niet zeggen wat ze wil maar toch der zin willenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:05 schreef Castor het volgende:
Hij: Welke film gaan we naar toe?
Zij: Maakt me niet uit, kies maar.
Hij: Ok, maar zijn er films waar je iig niet naar toe wilt?
Zij: Neuh, maakt me echt niet uit.
Hij: Ok, dan gaan we naar Alien vs Predator!
Zij: Aaarrgghhhh, alles behalve dat!
Hij: Ok, Hellboy dan?
Zij: Hmmm...daar heb ik eigenlijk ook niet zo'n zin in...kunnen we niet naar een LEUKE film?
Hij: *grom* Wat vind jij leuk dan?
Zij: Tja, van alles...wat vind jij?
Hij: Weet je wat, we gaan wel naar Britget Jones *ril*
Zij: Dat zeg je alleen maar omdat IK daar heen wil!
Hij: Duh!
Zij:
Hij:
Vossenveld?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Meesterlijk topic!!!
even eentje over mannen
Ik leef echt met je meequote:Hij: Welke film gaan we naar toe?
Zij: Hmmm...daar heb ik eigenlijk ook niet zo'n zin in...kunnen we niet naar een LEUKE film?
Zij:
Hij:
Geweldig als ze daar dan ook gwoon intraptquote:Op donderdag 11 november 2004 11:39 schreef fratsman het volgende:
En humor hebben ze ook al niet....
Zat gisteren met m'n vriendin TV te kijken, kwam die reclame van Philips voorbij. Van die kerel dus die met de afstandsbediening zijn vrouw uitzet.
ik: (Zeer serieus) Weet je over een aantal jaren lachen we daar niet meer om dan is het realiteit.
zij: Hoe bedoel je
Ik. Dan krijgen alle vrouwen een chip geimplanteert....
zij: heh?!?
ik: jep, met een afstandsbediening geef je een seintje naar die chip die vervolgens de stembanden verdooft.
zij:
Ik: Maar dan moet ik wel snel zijn met daar patent op aan te vragen!
ik:![]()
(m.a.w. het was een geintje)
zij: (nog steeds)
schoonvader:
Nergens kunnen ze om lachen...
En waarom zeg je hem niet dat jij ook naar zijn feesten bent geweesdquote:Op donderdag 11 november 2004 12:11 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik las erover in een vorig topic:
Ik ben naar alle verjaardagen geweest van zijn vrienden (5?) en van zn vader en broer en heb zijn feesj georganiseerd.
Nu is mijn beste vriend aant eind van de maand jarig
hij: *sputter sputter* jama ik ken helemaal niemand en dadelijk zeg jij niks tegen mij en dan zit ik daar maar
*scenario schets van de verjaardagen van zijn vrienden* Hij kletst met hun over oude kennissen uit het dorp, van het vwo en over cafe's die ik niet ken en ik hou de hele avond mn mond :/
Nee, dat is de Dolle Mina kant die dan ineens boven komt drijven.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Geweldig als ze daar dan ook gwoon intrapt![]()
Veel jongens voelen zoiets niet aan... gewoon zeggen!quote:Op donderdag 11 november 2004 12:22 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En waarom zeg je hem niet dat jij ook naar zijn feesten bent geweesd
Of moet hij dat ook "aanvoelen"?
fijn dat het zo kan zijn....quote:Op donderdag 11 november 2004 12:29 schreef vdo28 het volgende:
Ik vind die laatste vaag...
Ja als je over kleren gaat beginnen... oeoe dat zijn de ergste...quote:Op donderdag 11 november 2004 12:46 schreef Marruk het volgende:
Heee maar dit is iid heeeeel herkenbaar!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 11:05 schreef Castor het volgende:
Hij: Welke film gaan we naar toe?
Zij:
Hij:
Heb ik alquote:Op donderdag 11 november 2004 12:40 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
fijn dat het zo kan zijn....
Wacht maar totdat je een lange afstand relatie hebt....
ow haha ok dan....quote:Op donderdag 11 november 2004 12:53 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Heb ik al![]()
Denk hetquote:Op donderdag 11 november 2004 12:55 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
ow haha ok dan....![]()
Mja dan verkeren we in een andere situatie...
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:49 schreef RX_Shorty het volgende:
Ik: Net als jij zeker?
Zij: Hoezo?
Ik: ja dat je lippen kunt zien zitten, jezus...
quote:Of de zin: Als je van me houd....
Wow als mijn vriendin gaat zou zeuren over kleren heeft ze mooi pech hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 12:49 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Ja als je over kleren gaat beginnen... oeoe dat zijn de ergste...
Mijn ex.... zucht die houd niet van wijde kleren.
Toen ik nog met haar had ging het iedere keer zo.
Zij: Wat heb je nu weer aan?
Ik: kleren... lijkt me logisch
Zij: Ja maar had ze dan passend gekocht ofzo...
Zij: Nou, ik vind gewoon dat je normale kleren aan moet doen...
Ik: HALLO TOEN JE MET ME NAM HAD IK AL WIJDE KLEREN AAN....
Zij: Je mag wel eens iets voor mij doen hoor.....
Zucht... ja ik bedoel het is niet voor niets nu uit....
Of de zin: Als je van me houd....
Vrouwen willen niet eens dat je actiever word, dan is de fun er voor hun af.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:03 schreef Miran17 het volgende:
maar weet je waarom wij zo reageren de mannen reageren zo lauw reageer eens wat actiever..
Kom zelf eens met ideeen! verras haar ook eens..
Maar de mannen laten alles aan een vrouw over en dan als ze met iets komt dan is het nie goed..
De mannen zijn daar zo gemakkelijk in niks beslissen maar alles waar wij mee ankomen afkeuren...
De mannen van tegenwoordig geen greintjuh romantiek..
kuch kuch...quote:Op donderdag 11 november 2004 13:03 schreef Miran17 het volgende:
maar weet je waarom wij zo reageren de mannen reageren zo lauw reageer eens wat actiever..
Maar de mannen laten alles aan een vrouw over en dan als ze met iets komt dan is het nie goed..
De mannen zijn daar zo gemakkelijk in niks beslissen maar alles waar wij mee ankomen afkeuren...
en dat wordt je verteld door sex & the city / yes / cosmopolitan etc....quote:Op donderdag 11 november 2004 13:03 schreef Miran17 het volgende:
We willen wel, alleen de vrouwen doen het vaak voor ons. Mijn vriendin bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:03 schreef Miran17 het volgende:
oh oh oh sterk punt.... (er zijn er bij maar niet allemaal hoor, wel veel overigensquote:Op donderdag 11 november 2004 13:42 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
en dat wordt je verteld door sex & the city / yes / cosmopolitan etc....
vrouwen hebben over het algemeen geen eigen mening, maar die komt uit van die blaadjes.
Whoa.. Dat klinkt eigenlijk meer alsof jullie elkaar zat zijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:27 schreef RX_Shorty het volgende:
ik: eej schatje hoe gaat het?
zij: mwah
ik: Zie ik je nog van het weekend?
zij: kweet niet...
ik: hmm ok
zij: ja ik bedoel weet nog niet waar ik uit ga...
ik: fijn dat het leven zo kan gaan... ik bel je nog wel dan
zij: ??? waar slaat dat nou weer op?
ik: ja nu weet je het nog niet misschien als ik volgende keer bel wel
zij: uh ok.. doei...
ik: doei
Belt ze 5 min naderhand op... dat ze het nog niet wist hahahaha......
Hmm... nee....quote:Op donderdag 11 november 2004 13:47 schreef Shagster het volgende:
[..]
Whoa.. Dat klinkt eigenlijk meer alsof jullie elkaar zat zijn.
Opzich ben ik het met je eens, alleen mannen vormen ook hun mening door lezen tv-kijken en discussies luisteren/meedoen.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:42 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
vrouwen hebben over het algemeen geen eigen mening, maar die komt uit van die blaadjes.
Ben jij er zo een die met vriendin naar de film gaat om daar een partij te gaan zitten bekken (en zo nodig meer)?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:00 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
ach je ziet toch de eerste 5 minuten maar![]()
Nee, die spelling van jou is romantisch.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:03 schreef Miran17 het volgende:
meestal nietquote:Op donderdag 11 november 2004 14:00 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die met vriendin naar de film gaat om daar een partij te gaan zitten bekken (en zo nodig meer)?
De hele tijd recht voor je uit naar het scherm kijken is misschien wat saai, maar als ik alleen maar wil bekken blijf ik wel fijn thuis hoor, veel goedkoper...
Opmerking v/d maand!quote:Op donderdag 11 november 2004 14:01 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Nee, die spelling van jou is romantisch.
[/tvp]
ach ja...romantiek...in een film vinden ze het geweldig, maar in de praktijk komen er ineens allemaal praktische bezwaren....de meeste vrouwen zijn volkomen a-romantischquote:Op donderdag 11 november 2004 13:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat romantiek betreft denk ik dat vrouwen een veel te geromantiseerd beeld hebben door de zooi op tv. Als je kijkt hoe perfect een man in de films is is er voor ons, eenvoudige mannen, niet veel aan te doen. Je kan nog wel wat rozenblaadjes rondstrooien, maar je kan nooit zo romantisch perfect zijn zoals in het (klote)boekje, of in de film. Vrouwen daarentegen hebben het vaak niet door dat de realiteit schrijnend anders is. Daarom verkopen die films ook zo goed, omdat het romantischer is dan gewoon is. Maar helaas gaan vrouwen daarmee vergelijken.
Naast dit gegeven ben ik ook van mening dat vrouwen vaak een hoop romantiek willen maar daar volledig de man op aankijken. het is vaak het idee van "Mijn man is niet romantisch" maar de vrouw doet er zelf vrij weinig aan. Meestal hebben ze het er alleen maar over met de vriendin, en maken verder weinig aanstalten om er verbetering in te brengen.
Das wel cool inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef MarMar het volgende:
MENSEN zonder eigen iniatief zijn er zat
vrouwen ook.. meer dan genoeg
maarreh, even voorbeeldje van hoe et ook kan
vent belt mij: zet je je tas even klaar schat, ik kom je halen vanavond...
owkee.. is goed, zie ik je vanavond
vervolgens rijden we ergens naartoe superromantisch lekker met zijn tweetjes in een vakantiehuisje gezeten
Das minder romantischquote:maar jah
ik heb ook wel es een vriendje gehad
dan wast van
ik: "liefje, lekker een weekend vrij, zullen we wat tofs gaan doen vandaag?"
hij: "eh jah, leuk, zullen we een stukje fietsen?"
ik:
typisch...als het maar geld kost is het romantischquote:Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef MarMar het volgende:
vervolgens rijden we ergens naartoe superromantisch lekker met zijn tweetjes in een vakantiehuisje gezeten
maar jah
dan wast van
ik:
ik wist niet dat vrouwen Center Parcs romantisch vondenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef MarMar het volgende:
MENSEN zonder eigen iniatief zijn er zat
vrouwen ook.. meer dan genoeg
maarreh, even voorbeeldje van hoe et ook kan
Om daarna misschien stout te gaan doen in het gras, ergens, ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef MarMar het volgende:
- knip -
waarmee nogmaals is aangetoont dat vrouwen romantiek nog niet zouden herkennen als het ze op het hoofd zou vallen...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:02 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
ik wist niet dat vrouwen Center Parcs romantisch vonden![]()
* notitie maakt
Vervolgens zal je nooit teweten komen welke romantische ideeen hij had tijdens het fietstochtje.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:56 schreef MarMar het volgende:
dan wast van
ik:
goddank was het niet Center Parksquote:Op donderdag 11 november 2004 15:02 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
ik wist niet dat vrouwen Center Parcs romantisch vonden![]()
* notitie maakt
in oktober???quote:Op donderdag 11 november 2004 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Om daarna misschien stout te gaan doen in het gras, ergens, ofzo?
Waarschijnlijk ben je nu een superwip misgelopen
Bekend voorkomen?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:20 schreef bluecowx het volgende:
komt bekend voor???
*noteert; film+pizza is ook romantisch. Beetje de lamme zak uithangen en in bed blijven liggen ook.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
enne, geld hoeft het niet persee te kosten... maar fietsen, neh, niet mijn idee van romantisch.. doe dan gewoon lekker filmpje huren en pizza bestellen en et hele weekend niet je nest uit komen ofzo
![]()
eindjes fietsen doet me denken aan stelletjes met mono unisex trainingspakken en regenjassen enzoENG!!!
bij vriendinnen idd...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:20 schreef bluecowx het volgende:
of:
zij: kom we gaan ( naar de kroeg of weet ik wat )
ik: ja zo ( was mythbusters aant kijken die gasten hebben echt de beste baan ever btw )
zij: kom nou
ik: dit duurt echt nog 10 min zorg maar dat je meteen weg kan als het afgelopen is
zij doet de tv uit![]()
ik: ok, pak me jas sleutels enzo
zij: o wacht ff
ik: wat!!.... moesten toch zo snel weg
zij: ja ik wil die oorbellen ( ofzo ) die je me gegeven heb
ik:............
sta je vervolgens een half uur bij de deur te wachten omdat ze die kutdingen kwijt is om er vervolgens achter te komen dat ze ze had uitgeleend aan weet ik wie
![]()
![]()
komt bekend voor???
nah, als ik een weekend met mijn vent in bed doorbreng, krijgtie wel een lamme zak ja, maar das wat andersquote:Op donderdag 11 november 2004 15:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
*noteert; film+pizza is ook romantisch. Beetje de lamme zak uithangen en in bed blijven liggen ook.
Fietsen door een mooie omgeving en romantisch een picknick houden niet.
Mooi, begin het denk ik te begrijpen.
agreedquote:Op donderdag 11 november 2004 15:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik snap de opmerking "Maar dat heb ik al (...tijd...) aangehad" niet. Als iets toch goed staat mag je het toch wel vaker aantrekken?
Heel bekend inderdaad..quote:Op donderdag 11 november 2004 15:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
agreed
maar zij vind blijkbaar van niet... tis dan ook een enorme shopaholic
overigens betekent "ik heb niets om aan te trekken" meestal "ik heb teveel kleren en kan niet meer kiezen"
Dam'n soortgelijks is mij ook vaak overkomenquote:Op donderdag 11 november 2004 15:20 schreef bluecowx het volgende:
of:
zij: kom we gaan ( naar de kroeg of weet ik wat )
ik: ja zo ( was mythbusters aant kijken die gasten hebben echt de beste baan ever btw )
zij: kom nou
ik: dit duurt echt nog 10 min zorg maar dat je meteen weg kan als het afgelopen is
zij doet de tv uit![]()
ik: ok, pak me jas sleutels enzo
zij: o wacht ff
ik: wat!!.... moesten toch zo snel weg
zij: ja ik wil die oorbellen ( ofzo ) die je me gegeven heb
ik:............
sta je vervolgens een half uur bij de deur te wachten omdat ze die kutdingen kwijt is om er vervolgens achter te komen dat ze ze had uitgeleend aan weet ik wie
![]()
![]()
komt bekend voor???
;') Wat schattig.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:01 schreef CasB het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik er (nog) geen last van gehad bij mn huidige vriendin....
Ik hoop ook dat het zo mag blijven
Daar heb je dan wel weer gelijk in, daar heb ik ook weinig begrip voor.quote:Maar sommige dingen zijn echt hilarisch om te lezen...Maar dan snap ik echt niet dat jullie je vriendin geen harde opmerking geven dat ze hun bek gewoon een tijd dicht houden...met hun gezeik
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:42 schreef Pistol_Pete het volgende:
Jahoor: vrouwen vormen hun mening met mode blaadjes en zielige tv series en mannen met discussies en boekenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Opzich ben ik het met je eens, alleen mannen vormen ook hun mening door lezen tv-kijken en discussies luisteren/meedoen.
Ik denk het wel want lezen is niet je sterkste kant.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:13 schreef Leep het volgende:
[..]
[..]
Jahoor: vrouwen vormen hun mening met mode blaadjes en zielige tv series en mannen met discussies en boeken![]()
![]()
tuulijk heeft media invloed op de mening van veel mensen en ja er zijn naieve dropjes bij die denken dat alles zo hoort te gaan "als in de film"quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik denk het wel want lezen is niet je sterkste kant.
Wat ik bedoel te zeggen is dat vrouwen op de zelfde manier een mening vormen als mannen, alleen dat ze beinvloed worden door de verschillende lectuur die ze voorgeschoteld krijgen.
Kijk maar eens, het klopt aardig.
En mannen worden niet beïnvloed, kom nou!quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik denk het wel want lezen is niet je sterkste kant.
Wat ik bedoel te zeggen is dat vrouwen op de zelfde manier een mening vormen als mannen, alleen dat ze beinvloed worden door de verschillende lectuur die ze voorgeschoteld krijgen.
Kijk maar eens, het klopt aardig.
Dat zeg ik ook, lees nou!!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:41 schreef Leep het volgende:
[..]
En mannen worden niet beïnvloed, kom nou!
De vrouwen waar ik mee omga weten heus wel dat de ideale man (dat tv programma) niet bestaat:).
Discussieren met een vrouw heeft geen zin!!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, lees nou!!!![]()
nou heb ik dat programma es een paar keer een paar minuten aangekekenquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:41 schreef Leep het volgende:
[..]
En mannen worden niet beïnvloed, kom nou!
De vrouwen waar ik mee omga weten heus wel dat de ideale man (dat tv programma) niet bestaat:).
ik vind er ook geen reet aan hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
nou heb ik dat programma es een paar keer een paar minuten aangekeken
en ik kan er niets aan doen maar ik vind ze stuk voor stuk watjes die mannen, niets voor moi
lolquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:13 schreef daNpy het volgende:
REWARD
ugly little woman with kid
cant do any of the above
very lazy
home and workless
Oneens! Dat kan echt hartstikke gezellig en romantisch zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 15:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
*noteert; film+pizza is ook romantisch. Beetje de lamme zak uithangen en in bed blijven liggen ook.
Fietsen door een mooie omgeving en romantisch een picknick houden niet.
Mooi, begin het denk ik te begrijpen.
Geniet er van....quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:24 schreef Black_Rainbow het volgende:
TVP
Man, als ik dit zo doorlees vind ik he vrijgezellenleven eigenlijk ook wel weer relaxt, wat een hoop gezeik zeg
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij bent best normaal voor een vrouw
Een klassieker.quote:Op zondag 14 november 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Zij pakt een koek.
Ik vraag: Is ie lekker?
Zij boos: Dit is mijn eerste nog maar hoor?
Ik:![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Zij pakt een koek.
quote:Op zondag 14 november 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Zij pakt een koek.
Whehehe!quote:Op zondag 14 november 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Zij pakt een koek.
Super!quote:Op zondag 14 november 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Zij pakt een koek.
We got a winner!quote:Op zondag 14 november 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Zij pakt een koek.
Jaaaaaaaa, maar je zei het op ZO'N toontje.........jeweetwel.......zo'n:" is het lekker???" toontje.quote:Op zondag 14 november 2004 10:06 schreef Dirkh het volgende:
Zij pakt een koek.
"Ik hoef al niet meer"quote:Op maandag 15 november 2004 17:16 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, maar je zei het op ZO'N toontje.........jeweetwel.......zo'n:" is het lekker???" toontje.
soms moet je wel als teminste een wijf in het jaar wilt zoenenquote:Op maandag 15 november 2004 21:02 schreef heiden6 het volgende:
Hier nog een MarMar, wat mij betreft laat je over je heen lopen als je dat accepteert.
Als je dat denkt heb ik medelijden met je.quote:Op maandag 15 november 2004 21:36 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
soms moet je wel als teminste een wijf in het jaar wilt zoenen![]()
ik denk dat niet, voor sommige is het zo.. (niet voor mij)quote:Op maandag 15 november 2004 21:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je dat denkt heb ik medelijden met je.
eehhhquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:23 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik denk dat niet, voor sommige is het zo.. (niet voor mij)
Ga dan naar de hoeren.quote:Op maandag 15 november 2004 21:36 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
soms moet je wel als teminste een wijf in het jaar wilt zoenen![]()
Die zoenen niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ga dan naar de hoeren.
Als ze dat vragen nooit antwoorden met ik hou van je...quote:Op donderdag 25 november 2004 09:57 schreef BobRooney het volgende:
Zij: Zeg eens dat je van me houd
Ik: ik hou van je
Zij: Zeg het ff goed
Ik: Ik hou van je moppie
Zij: Jahoor, je kan ook nooit ff serieus doen he hufter
Ik: Jawel, sorry...ik hou van je lieverd
Zij: Ja laat nu maar zitten ...boehoehoe , ik ga naar een vriendin, boehoe
Ik : huh?
komt jullie vast wel bekend voor, moet er alleen ff bij zeggen dat me vriendin zwanger is, onwijs last van der hormoontjes heeft.
kijk...dat ga ik dus uitproberen ...quote:Op donderdag 25 november 2004 11:00 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Als ze dat vragen nooit antwoorden met ik hou van je...
Zeg dan: Lieve schat luister eens, ik zeg dat liever spontaan en op de momenten dat je het niet verwacht... Dan komt het veel beter aan....
en dan zijn ze stil.... of ze beginnen te zeiken dat je nu niet spontaan bent![]()
Je moet ze de woorden uit hun mond halen, vinden ze geweldig........quote:Op donderdag 25 november 2004 11:33 schreef Thrackan het volgende:
Njeh, zelf ook zo'n kutsituatie gehad..
Meisje: Ik geef je 1000 hints en nog snap je t niet!
Ik: zeg het dan gewoon! Zo slim ben ik niet!
Ze heeft het nog niet gezegd...
ROFLquote:Op donderdag 11 november 2004 11:39 schreef fratsman het volgende:
En humor hebben ze ook al niet....
Zat gisteren met m'n vriendin TV te kijken, kwam die reclame van Philips voorbij. Van die kerel dus die met de afstandsbediening zijn vrouw uitzet.
ik: (Zeer serieus) Weet je over een aantal jaren lachen we daar niet meer om dan is het realiteit.
zij: Hoe bedoel je
Ik. Dan krijgen alle vrouwen een chip geimplanteert....
zij: heh?!?
ik: jep, met een afstandsbediening geef je een seintje naar die chip die vervolgens de stembanden verdooft.
zij:
Ik: Maar dan moet ik wel snel zijn met daar patent op aan te vragen!
ik:![]()
(m.a.w. het was een geintje)
zij: (nog steeds)
schoonvader:
Nergens kunnen ze om lachen...
het zijn gewoon allemaal..quote:Op donderdag 11 november 2004 12:49 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
en het positieve is dat jij nu weet dat ze wel naaktfoto's heeftquote:Op donderdag 25 november 2004 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daeri kon er ook totaal niet om lachen dat ik beweerde naaktfoto's van haar te hebben
...blabla
Ik: nou ik heb toch anders gehoord
Daeri: hoezo?
Ik: Ja ik heb een naaktfoto van je
Daeri: Das niet waar!
Ik: Wel, van jou op een zeker bed
Daeri: Van wie heb je die!
Ik: Ja stond gewoon op FOK!
Daeri: wááát!!! dat meen je niet!
Ik: Jawel, en nu staat ie op mn harde schijf, en ik kijk er dfagelijks naar. Mooie borsten heb je
Daeri:![]()
Vervolgens bral ik nog wat door over die foto, om na een kleine 10 minuten te zeggen dat het een geintje was
Daeri:![]()
![]()
!!!! Lul!!!
Ik:
Ze trappen er ook altijd in
En dat iemand ze op Fok! zou hebben kunnen geplaatst.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
en het positieve is dat jij nu weet dat ze wel naaktfoto's heeft
Het was maar een geintje hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:35 schreef sannydude het volgende:
k zou zeggen, geef de link![]()
Ik heb een shirt met deze tekstquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:59 schreef MarMar het volgende:
ik heb btw een gaaf t-shirt ook zoiets van de onbestaande "ideale" man
WANTED SEXY MAN
needs to cook, clean
be good at D.I.Y.
must have lots of cash
and a flash sports car
NO TIME WASTERS
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een shirt met deze tekst
Five tips for a woman....
1. It is important to find a man who has a gold credit card.
2. It is important to find a man with a sense of humour.
3. It is important to find a man who is kind and considerate.
4. It is important to find a man who is good in bed.
5. It is important that these four man NEVER meet.
![]()
Whahaha.. Missen we nu het eerste gedeelte van dit stuk, of is dit alles ??quote:Op donderdag 25 november 2004 23:13 schreef Borknagar het volgende:
Ik: Zullen we zaterzag naar the incredibles gaan?
Zij: Maar ik heb geen geld?
Ik: maakt niet uit, ik betaal.
Zij: oke
Zij: ......
Zij: maar het moet toch ook van mij af komen
Ik: *zucht*
Goddamn vrouwen, stel je niet zo aan en loop over elk zinnetje te zeiken. Laat ons gewoon met rustquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:38 schreef MarMar het volgende:
haha, goddamn mannen, waar zijn jullie mee bezig, dat pik je toch allemaal niet?
Ze zijn niet allemaal zo erg hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:38 schreef MarMar het volgende:
en dan zeggen sommige mensen dat ik niet normaal ben?!?
* vdo28 snapt nu ook steeds beter waarom exjes vroeg of laat altijd komen janken dat het zo leuk was vroeger
haha, goddamn mannen, waar zijn jullie mee bezig, dat pik je toch allemaal niet?
wat een gezeik zeg
lol, je pikt et zelf, deal er dan ook maar meequote:Op dinsdag 30 november 2004 09:40 schreef Shagster het volgende:
Tja. Voor mij is het al te laat. Maar laat dit een waarschuwing zijn.
haha, nee, dat moest er nog bij komenquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:40 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo erg hoor
Ik wou dat ik met jou verkering had.quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol, je pikt et zelf, deal er dan ook maar mee![]()
ik vind et best, zolang je ons es mee laat lachen![]()
"verkering" wat schattigquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:43 schreef Shagster het volgende:
[..]
Ik wou dat ik met jou verkering had.
sommige vrouwe zeuren gewoon omdat ze iets te zeuren willen hebben,quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:15 schreef MarMar het volgende:
shagster, waar zijn je ballen jong?
opmerking van vrienden van ex: jij bent cool, de meeste wijven worden pissig als je een biertje pakt, jij alleen als hij er niet ook ff eentje voor jou pakt.
kolere zeg, als je nu elke dag 15 biertjes drinkt, oke, dan heeft ze wat te zeiken.. maar pfff..
ik vraag me trouwens af of dat uberhaupt wel echt om het bier gaat of gewoon om controle te hebben
Een klassieker. :')quote:"Je gaat nu niet beginnen he?"
En vervolgens krijg je later te horen dat je altijd doet wat zij leukvindt en nooit eens je zin doordrijft.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
hahaha van welke planeet kom jij dan?
het werkt als volgt
vrouw heeft plan
vrouw doet voorzichtig suggestie, hier en daar een opmerkingje
man denkt "hey, dat kunnen we wel es doen"
man denkt dat het zijn eigen plannetje was
vrouw krijgt haar zin
En dan moet je ze eens horen als je daarna WEL je zin doordrijft.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:34 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
En vervolgens krijg je later te horen dat je altijd doet wat zij leukvindt en nooit eens je zin doordrijft.
Deze. En deze kerel word toevallig binnenkort vader en is nog nooit zo gelukkig geweest. Dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:36 schreef DoctorB het volgende:
Je laat jezelf de stront in duwen...
Welke kerel gaat er nu iedere koopavond mee winkelen?
maar je loopt er wel over te zeiken.... ergo..... ik denk dat het niet goed zit.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:42 schreef Shagster het volgende:
[..]
Deze. En deze kerel word toevallig binnenkort vader en is nog nooit zo gelukkig geweest. Dus ik denk dat het wel goed zit.![]()
Geniaalquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:07 schreef Shagster het volgende:
"Wat zou je zonder je bier toch doen hè?"
"Sterven van de dorst en vaker autorijden."
"Volgens mij snap je best wat ik bedoel."
Rebel!quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:42 schreef Shagster het volgende:
[..]
Trouwens, ik laat haar ook altijd drie uur wachten bij de CD-rekken.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:47 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Rebel!
M'n vriendin vind dat je me niet op ideeën moet brengen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:45 schreef DoctorB het volgende:
[..]
maar je loopt er wel over te zeiken.... ergo..... ik denk dat het niet goed zit.
Dat wordt over 15 jaar een motor kopen en een vriendin van 18. "Want ik heb nooit echt iets voor mezelf gedaan...."![]()
Hij's leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:47 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Rebel!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:02 schreef MarMar het volgende:
lingerie binnen 1 uur
Vervelende situatie voor je, maar ik blijf met een belangrijke vraag zitten:quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:07 schreef Shagster het volgende:
<knip>
"Maar..."
"Wat is er nu belangrijker? Ik, of je bier?"
Stilte.
"HALLO???"
"Je wilt echt dat ik daarop antwoord?"
"ANDERS VROEG IK HET TOCH NIET?"
"Jij."
"Bewijs het! Gooi dat bier weg."
En zo zorgde ze ervoor dat ik nooit zonder een schuldgevoel een biertje dronk.
vrouwen en whiskyquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:24 schreef MarMar het volgende:
als ik een vent was geweest en een meid zou zo tegen mij over een biertje zeuren
nam ik een glas wisky
Ik had als provocatie kratje bier naast de bank gezet, lekker makkelijk onder handbereik,quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:24 schreef MarMar het volgende:
als ik een vent was geweest en een meid zou zo tegen mij over een biertje zeuren
nam ik een glas wisky
Ben blij dat mijn vriendin altijd een pilsje komt brengen na het eten.quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:17 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Vervelende situatie voor je, maar ik blijf met een belangrijke vraag zitten:
heb je dat biertje nog opgedronken?![]()
Yep, ook bij mijn vriendin.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:50 schreef Posdnous het volgende:
Gewoon leuke avond gehad, maar altijd gefixeert op het negatieve.![]()
Goed, die cup-a-soup laat ik eerst maar even afkoelen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:38 schreef Predemius het volgende:
Bevalverhalen tijdens de lunch
ehm, nou, ik zou zo'n relatie niet willenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Problemen problemen problemen :p en toch: als dit de grootste problemen zijn in je relatie (of verkering zoals ik een paar posts terug zag staan) dan is het toch nog helemaal niet zo erg?
Op die uitzondering van het bierblikje na dan
omg!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:38 schreef Predemius het volgende:
Bevalverhalen tijdens de lunch
Tja, oke, zo kan je het ook bekijken, plezier is wel belangrijk idd en zeikenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
ehm, nou, ik zou zo'n relatie niet willenik redeneer even de andere kant op, ben je dan bij me om samen met mij een beetje extra plezier in het leven te hebben of ben je bij me om iemand te hebben om tegen te zeiken... er is overal al shit genoeg, hoef er niet ook nog eens gezeik om niets bij
Ga dan ook naar een goeie dealerquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:06 schreef reuselsepunker het volgende:
tering... het is waar.. mijn vriendin is niet de enige.
deze inruilen voor een andere vriendin is niet de oplossing om van dit gezeik af te komen, want die andere heeft het ook!
het is als je auto verkopen omdat hij verroest is en er 1tje voor terug kopen met hetzelfde probleem. is er dan echt geen manier om door de APK te komen?
voor een proefritquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:09 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ga dan ook naar een goeie dealer![]()
Zie; Harry Jekkers - Partnerjacht.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef MarMar het volgende:
ehm
wacht ff
je moet persee een vriendin dus dan maar een zeikwijf?
kan je beter vrijgezel zijn en lekker rondslettebakken hoor
misschien heb ik wel vaker wat gehad met een wijf dan jijquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:06 schreef TonyMalony het volgende:
Ik vind dat MarMar eens op moet zouten uit dit topic.
Heb jij nog wat zinnigs bij te dragen hier dan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:06 schreef TonyMalony het volgende:
Ik vind dat MarMar eens op moet zouten uit dit topic.
"als ik een vent was geweest en een meid zou zo tegen mij over een biertje zeurenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
misschien heb ik wel vaker wat gehad met een wijf dan jij![]()
dat ik geen lul tussen mijn benen heb, althans, nooit mijn eigen, wil nog niet zeggen dat ik geen last heb (gehad) van wijvengezeik![]()
Nee, jij!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:39 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Heb jij nog wat zinnigs bij te dragen hier dan?
lol nah, er moet ook een keer een vent zijn die kan zeiken als een ongesteld mokkel die beter tampons van net ff een maatje kleiner had kunnen kopen natuurlijk, wel zo leuk voor het contrastquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:15 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
"als ik een vent was geweest en een meid zou zo tegen mij over een biertje zeuren
nam ik een glas wisky"
"* MarMar wil niet eens iemand mee hebben te winkelen"
"ehm, nou, ik zou zo'n relatie niet willen ik redeneer even de andere kant op, ben je dan bij me om samen met mij een beetje extra plezier in het leven te hebben of ben je bij me om iemand te hebben om tegen te zeiken... er is overal al shit genoeg, hoef er niet ook nog eens gezeik om niets bij"
"MarMar heeft zoiets ook wel eens gedaan"
"nu ik er over nadenk haha"
Nou en, niemand boeit het wat jij vindt en ja ik spreek voor iedereen, zelfs voor degenen die het ontkennen! En dit zijn nog maar enkele dingen die je in dit topic al hebt gezegd hou gewoon je smoel. ok bedankt doei!
och got, relkindje is er weerquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:05 schreef TonyMalony het volgende:
Je hebt het zelf gewoon niet door maar je bent net als de meeste vrouwen gewoon een zeikwijf.
En nee ik zou niet jouw ex kunnen zijn, je bent te oud, te lelijk en te dom.
Geef je alweer je mening.......quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
och got, relkindje is er weer![]()
lol schat, ik denk dat jij, in tegenstelling tot mij, nog nooit een echte vrouw gehad hebt, op die leeftijd heet het nog meisje![]()
* TonyMalony vind dit schattig, zo'n middelbareschoolbelediging, puur jeugdsentiment![]()
zeg kiddo, doe gewoon es leuk mee met voorbeelden geven waar we om kunnen lachen, jou uitlachen is niet on topic, het gaat over stomme wijven hierquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Geef je alweer je mening.......
Mja, dat ik mijn tijd heb verspild aan zo'n domme "vrouw" als jij verbaast mij ook eigenlijk hahaha.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
zeg kiddo, doe gewoon es leuk mee met voorbeelden geven waar we om kunnen lachen, jou uitlachen is niet on topic, het gaat over stomme wijven hier
poeh wat een origineel en onvoorspelbaar antwoordquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Mja, dat ik mijn tijd heb verspild aan zo'n domme "vrouw" als jij verbaast mij ook eigenlijk hahaha.
Oja omdat ik zo'n medelijden met je heb krijg je toch nog een tip van mij "het gaat over stomme wijven hier" kijk toch eerst eens naar jezelf. ok bedankt en tot (nooit meer) ziens!
vertel anders ook es iets leuks?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hou gvd toch gewoon je smoel eens dicht WIJF!
* MarMar wilt alleen verhalen lezen van anderen en niet steeds MarMar die bij elke reply wat te zeiken heeft.
Amenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hou gvd toch gewoon je smoel eens dicht WIJF!
* Chr1st1aan wilt alleen verhalen lezen van anderen en niet steeds MarMar die bij elke reply wat te zeiken heeft.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:24 schreef LintuxCx het volgende:
MarMar, troost het je als ik vind dat je gewoon door mag posten?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:28 schreef sannydude het volgende:MarMar Ik als jongen lach me kapot
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef MarMar het volgende:
ehm
wacht ff
je moet persee een vriendin dus dan maar een zeikwijf?
kan je beter vrijgezel zijn en lekker rondslettebakken hoor
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:13 schreef inXs het volgende:
Ben blij dat mijn vriendin qua gedachtes op MarMar lijkt. Al die andere losers die een beetje op haar aan het zeiken zijn, zijn blijkbaar niets gewend van een degelijke vrouw. Beetje peper in de reet zou ze goed doen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:13 schreef inXs het volgende:
Ben blij dat mijn vriendin qua gedachtes op MarMar lijkt. Al die andere losers die een beetje op haar aan het zeiken zijn, zijn blijkbaar niets gewend van een degelijke vrouw. Beetje peper in de reet zou ze goed doen.
thnx 2 u 2quote:Op woensdag 1 december 2004 00:21 schreef MarMar het volgende:
[..]thx
sjah ach, ze doen me een beetje denken aan gozers die dan zo pruilend zitten te mokken dat zij nou nooit eens zo'n vrouw tegenkomen en dat ik dan denk van "sjah, eh, logisch..." tis makkelijker voor ze om te geloven dat die vrouwen gewoon niet bestaan
cause it takes a real man to handle a real woman![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:22 schreef komrad het volgende:
Moet zeggen dat ik het topic tot nu toe niet gevolgd heb maar stomme, domme en irritante vrouwen, ze lopen in grote getale rond. Grote ergenissen in dit verband:
* meningsloos zijn
nopes
* al ze een vriend hebben verder geen leven daarbuiten meer hebben
vrienden zat
* burgelijk zijn (geld ook voor het bijbehorende mannelijke subject)
nee hoor lekker feestjes, vakanties, etc etc, vrienden bladiebla
* leven om te kakelen zonder echt iets te zeggen (mss ook puntje 1)
krijg genoeg nuttige info van haar, maar in het weekend gaat de meeste hersenactiviteit op 0, dus zeggen we beide even weinig nuttigs
* altijd compromissen zoeken (nooit een confrontatie)
Mmzz, helaas zijn we beide even eigenwijs![]()
* denken precies te weten hoe je in elkaar zit als ze je net 1 keer gesproken hebben
Nee geloof van niet
komt dit bekend voor???
nee gelukkig niet
Fits like a glove.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:22 schreef komrad het volgende:
Moet zeggen dat ik het topic tot nu toe niet gevolgd heb maar stomme, domme en irritante vrouwen, ze lopen in grote getale rond. Grote ergenissen in dit verband:
* meningsloos zijn
* al ze een vriend hebben verder geen leven daarbuiten meer hebben
* burgelijk zijn (geld ook voor het bijbehorende mannelijke subject)
* leven om te kakelen zonder echt iets te zeggen (mss ook puntje 1)
* altijd compromissen zoeken (nooit een confrontatie)
* denken precies te weten hoe je in elkaar zit als ze je net 1 keer gesproken hebben
komt dit bekend voor???
dan mag ik je en je mannelijk evenknie feliciteren, je valt niet onder mijn definitie!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:25 schreef inXs het volgende:
[..]
Nou...ik heb anders nog nooit gezeik gehad met mn vriendin...wat dat betreft lijken mn vriendin en ik heel erg op elkaarquote:Op woensdag 1 december 2004 00:21 schreef MarMar het volgende:
[..]thx
sjah ach, ze doen me een beetje denken aan gozers die dan zo pruilend zitten te mokken dat zij nou nooit eens zo'n vrouw tegenkomen en dat ik dan denk van "sjah, eh, logisch..." tis makkelijker voor ze om te geloven dat die vrouwen gewoon niet bestaan
cause it takes a real man to handle a real woman![]()
en is dat nu positief of negatief?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Nou...ik heb anders nog nooit gezeik gehad met mn vriendin...wat dat betreft lijken mn vriendin en ik heel erg op elkaar
als ze maar niet in mannentopics post zekerquote:Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef CasB het volgende:
[..]
Nou...ik heb anders nog nooit gezeik gehad met mn vriendin...wat dat betreft lijken mn vriendin en ik heel erg op elkaar
nou Marmar van mij mag je, een relatie zonder meningsverschillen is geen relatie. Zoek meer iemand als jij ipv zouteloze typjes dus please go on.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
als ze maar niet in mannentopics post zeker
ow, nu reageer ik alweer, jeetje, het is toch wat...
hehe, kom je aan bij een van mijn "grote stellingen"quote:Op woensdag 1 december 2004 00:53 schreef komrad het volgende:
[..]
nou Marmar van mij mag je, een relatie zonder meningsverschillen is geen relatie. Zoek meer iemand als jij ipv zouteloze typjes dus please go on.
ik denk dat je wel kan stellen dat ze beiden ongewerveld zijn hehe. Als ik een vriendin zou hebben zonder mening zou ik juist extra vaak ruzie hebben. Voor zo langs als het duurt, niet lang dusquote:Op woensdag 1 december 2004 00:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
hehe, kom je aan bij een van mijn "grote stellingen"
als twee mensen in een relatie nooit ruzie hebben mist minstens een van beiden een ruggegraat.
*herkent* dat gaat irriteren zeg, als je iemand eigenlijk alleen maar jezelf hoort napratenquote:Op woensdag 1 december 2004 01:00 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk dat je wel kan stellen dat ze beiden ongewerveld zijn hehe. Als ik een vriendin zou hebben zonder mening zou ik juist extra vaak ruzie hebben. Voor zo langs als het duurt, niet lang dus
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:49 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
dat is het probleem idd: je gaat extreme standpunten innemen om te provoceren, om maar iets uit de tegenpartij te krijgen. Tegenpartij is meningsloos dus jij gaat je irriteren en evt nog een extemer standpunt innemen. Zelfde verhaal weer en uiteindelijk is het gewoon einde verhaalquote:Op woensdag 1 december 2004 01:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
*herkent* dat gaat irriteren zeg, als je iemand eigenlijk alleen maar jezelf hoort napraten
en als mensen mij gaan irriteren ga ik lopen kloten en als ik daar dan ook nog es mee wegkom ben ik totaaaaaaaal afgeknapt.
psies, kleurloze personen zijn niet boeiend, niet leuk, niet spannend, niet intrigerend, gewoon vervelend en saai. ik moet gewoon een vent die me af en toe eens zegt dat ik een kutwijf kan zijn zodat ik dat met een brede grijns kan beamenquote:Op woensdag 1 december 2004 01:09 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is het probleem idd: je gaat extreme standpunten innemen om te provoceren, om maar iets uit de tegenpartij te krijgen. Tegenpartij is meningsloos dus jij gaat je irriteren en evt nog een extemer standpunt innemen. Zelfde verhaal weer en uiteindelijk is het gewoon einde verhaal![]()
verander de woorden vrouw en man en vice versa en ik zou het zelf geschreven kunnen hebben. Het probleem is dat het 'soort' vrouwen dat ik zoek nogal dungezaaid is cq lijkt te zijn. Ik denk dat ook met de aard/evolutie te maken heeft. Vanuit het verleden waren de manen de baas en dat is altijd zo geweest, maar ik zoek een vrouw met een beetje van die eigenschappen in zich. Hoewel ik me helemaal niet aan de grote historische figuren wil spiegelen, is het wel zo dat zij vaak ook een 'sterke' vrouw hadden en niet zo'n meningsloze modepop. Modepop is voor een man heel leuk maar ik wil die mening erbij.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
psies, kleurloze personen zijn niet boeiend, niet leuk, niet spannend, niet intrigerend, gewoon vervelend en saai. ik moet gewoon een vent die me af en toe eens zegt dat ik een kutwijf kan zijn zodat ik dat met een brede grijns kan beamen
woord omhoog collega!quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:36 schreef DoctorB het volgende:
heren heren,
alles is zo opgelost als je de riem eens uit je broek haalt en er eens lustig mee op los zwaait.
In ernstige gevallen met de gesp naar voren.
Je laat jezelf de stront in duwen...
Welke kerel gaat er nu iedere koopavond mee winkelen?
Welke vent laat alles vallen om zijn vriendin op te halen als ze een kik geeft?
Over het eerste deel van je post laat ik me niet uit maar over de laatste 2 zinnen wel. Als ik dus zo'n vriendin zou hebben zou ik dus gek worden. Het mooie van discussie is dat je hem voert in een spontane, niet volledige berekenende situatie. Bovendien wil ik mijn mening niet ventileren om het er 4 uur later over te hebben.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:27 schreef kaleidoscoop het volgende:
Jezus marmar, wat ben jij een agressieve frustie.
Iedereen opdringen hoe geweldig geëmancipeerd je jezelf vind. Hoe progressief en seksueel bevrijdt je wel niet bent. En dat alles gepost met een zogenaamde gulle lach, maar ondertussen verwijtende posts als ze aan jouw denkbeeldige stokpaardje komen....
Ik krijg er een beetje last van plaatsvervangende schaamte van
Om even ontopic te komen:
Mijn vriend zegt gewoon: 'Ja en amen' als ik zeik. Later praten we er dan wel over en dan kan ik alles ook wel wat meer genuanceerd bekijken. Dus we komen er meestal wel uit.
ah, weer zo'n zeikwijfquote:Op woensdag 1 december 2004 01:27 schreef kaleidoscoop het volgende:
Iedereen opdringen hoe geweldig geëmancipeerd je jezelf vind. Hoe progressief en seksueel bevrijdt je wel niet bent. En dat alles gepost met een zogenaamde gulle lach, maar ondertussen verwijtende posts als ze aan jouw denkbeeldige stokpaardje komen....
Ik krijg er een beetje last van plaatsvervangende schaamte van
compromissen ipv confrontaties, daar gaat juist dit hele topic over; jij ziet jullie relatie opgebouwd uit jouw gelijk en zijn lakse 'laat maar' houding, eventueel vermeerderd met een geste van jouw kant als compromis, wanneer jij vindt dat je ongelijk had; gefeliciteerd, je voldoet aan de definitie van zeikwijfquote:Om even ontopic te komen:
Mijn vriend zegt gewoon: 'Ja en amen' als ik zeik. Later praten we er dan wel over en dan kan ik alles ook wel wat meer genuanceerd bekijken. Dus we komen er meestal wel uit.
zo'n modepopje is leuk ja, net als een leuke auto, het staat wel goed en het rijdt lekkerquote:Op woensdag 1 december 2004 01:18 schreef komrad het volgende:
[..]
verander de woorden vrouw en man en vice versa en ik zou het zelf geschreven kunnen hebben. Het probleem is dat het 'soort' vrouwen dat ik zoek nogal dungezaaid is cq lijkt te zijn. Ik denk dat ook met de aard/evolutie te maken heeft. Vanuit het verleden waren de manen de baas en dat is altijd zo geweest, maar ik zoek een vrouw met een beetje van die eigenschappen in zich. Hoewel ik me helemaal niet aan de grote historische figuren wil spiegelen, is het wel zo dat zij vaak ook een 'sterke' vrouw hadden en niet zo'n meningsloze modepop. Modepop is voor een man heel leuk maar ik wil die mening erbij.
ongenuanceerd misschien, maar zeker in de richting. Dit soort vrouwen wil altijd in overleg en samenspraak eruit komen. NEEEEEEE, overtuig nou eens iemand op basis van argumentenquote:Op woensdag 1 december 2004 01:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ah, weer zo'n zeikwijf
[..]
compromissen ipv confrontaties, daar gaat juist dit hele topic over; jij ziet jullie relatie opgebouwd uit jouw gelijk en zijn lakse 'laat maar' houding, eventueel vermeerderd met een geste van jouw kant als compromis, wanneer jij vindt dat je ongelijk had; gefeliciteerd, je voldoet aan de definitie van zeikwijf
da's te lastig idd; overleg werkt niet in een situatie waar er een, de sterkste en meest daadkrachtige, de leiding moet nemen om chaos te voorkomenquote:Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef komrad het volgende:
[..]
ongenuanceerd misschien, maar zeker in de richting. Dit soort vrouwen wil altijd in overleg en samenspraak eruit komen. NEEEEEEE, overtuig nou eens iemand op basis van argumenten
dat laatste klopt zeker, hoe kan je nu een sterke persoonlijkheid ontwikkelen als je nooit verder als de bakker geweest bentquote:Op woensdag 1 december 2004 01:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
zo'n modepopje is leuk ja, net als een leuke auto, het staat wel goed en het rijdt lekker
ik weet niet of het een culltuurhistorisch iets is, infeite doet dat er ook niet toeen je hebt gelijk, een grootse vent functioneert het best met een grootse vrouw aan zijn zijde
![]()
sterke mensen die straight to the point zijn, zijn naar mijn idee eigenlijk altijd mensen die wel wat van het leven gezien hebben.
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:33 schreef komrad het volgende:
[..]
Dit soort vrouwen
lol, ik geemancipeerd? wie beweert dat, emancipatie is highly overratedquote:Op woensdag 1 december 2004 01:27 schreef kaleidoscoop het volgende:
lief van je, maar vind je het erg als ik het schamen voor gezeik van wijven aan de zeikwijven zelf over laat?quote:Ik krijg er een beetje last van plaatsvervangende schaamte van
je geeft toe dat je zeikt, grappigquote:Om even ontopic te komen:
Och, volgens mijn vriend valt het reuze meequote:Op woensdag 1 december 2004 01:39 schreef MarMar het volgende:
je geeft toe dat je zeikt, grappigdus je bent toch een zeikwijf.
Nee hoor, die doet op het moment supreme even aan zelfbeschermingquote:en iemand die ja en amen zegt als er tegen hem gezeken wordt is een mietje![]()
Whahahahahahaha, frustie zijn ookquote:doe mij maar een echte man, niet zo'n half zacht ei, emancipatie kan je overdrijven namelijk
hmm so much for this battlequote:Op woensdag 1 december 2004 01:45 schreef kaleidoscoop het volgende:
[..]
Och, volgens mijn vriend valt het reuze mee
[..]
Nee hoor, die doet op het moment supreme even aan zelfbescherming
[..]
Whahahahahahaha, frustie zijn ook![]()
We denken niet exact hetzelfde, maar mijn vriendin lust ook wel een biertje, houdt niet van urelang shoppen zonder iets te kopen en van dat gezeik over de kleinste dingen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:34 schreef komrad het volgende:
[..]
en is dat nu positief of negatief?
Persoonlijk geloof ik niet zo in een relatie met iemand die exact is en denkt zoals jij. Ik heb behoefte aan discussie, verrassende dingen enz
dat zei ik net ookquote:Op woensdag 1 december 2004 08:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
O man, kap nou eens met op MarMar te zieken en post zelf eens iets zinnigs infantiele kleine kutkinderen. Ik neem aan dat het makkelijker is een vrouw af te zeiken dan iets nuttigs hier te posten of er over heen lezen?
Flikker toch op, stelletje koters.
Juist,quote:Op woensdag 1 december 2004 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dat zei ik net ookmaar ja....met herhalen bereik je vaak het meest
Zo is mijn moeder ook altijdquote:Op woensdag 1 december 2004 09:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Juist,
O kap nou eens kleine infan... nouja.
Over herhalen gesproken, mijn virendin heeft vaak het idee dat ik alles vergeet heb ik zo het idee.
Opbellen om te vragen of ik nog weet dat ik haar op moet halen. Ja natuurlijk, dat ik een keer mijn sleutels vergeet betekent niet dat ik alles vergeet.
wil in dit perspectief ook ijsland wel noemenquote:Op woensdag 1 december 2004 10:00 schreef sannydude het volgende:
Als je een vrouw met ballen wilt, moet je naar finland. 70% daar is vrouw en daar moeten ze wel op je afstappen als ze iemand willen krijgen, want al die mannen die laten het over zich heen komen (wat heel logisch is en natuurlijk goed) Daar zullen meisjes zonder pit je niet kunnen krijgen omdat er toch genoeg vrouwen zijn die je wel willen.
*denkt na over emigratie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |