quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:37 schreef shmoopy het volgende:
Hebben ze het nie eens over de kraamzuivering gehad?
Dat je van die grote brokken en slierten baarmoederslijm en weefsel verliest?
Had jij ook van die slierten dat je dacht: tering, er ligt een heel kabelnetwerk daarbinnen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:39 schreef MUUS het volgende:
Hoe is het persen gegaan? Kwam er stront mee? Hadden ze aambeien na de bevalling?
Vertel!
Zit erop?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:41 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik heb ineens niet zoveel trek meer in m'n boterham.
Mijn keelamandelen zijn zelfs van onderen eruit gedropen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Had jij ook van die slierten dat je dacht: tering, er ligt een heel kabelnetwerk daarbinnen?
Spaghetti zal nooit meer hetzelfde smaken ben ik bang.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef Shagster het volgende:
Hou nou eens op over die slierten!
Vertel eens, hoe zag jouw kots eruit na je Ouzo avontuur?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef Shagster het volgende:
Hou nou eens op over die slierten!
Nou inderdaad, want ik was misselijk tijdens de bevalling!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:45 schreef JaWi het volgende:
Lunchverhalen tijdens de bevalling, dat is pas smerig.
Je vergeet het inknippen, wat een geluid dat dat maakte,quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:37 schreef shmoopy het volgende:
Hebben ze het nie eens over de kraamzuivering gehad?
Dat je van die grote brokken en slierten baarmoederslijm en weefsel verliest?
foto's?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:46 schreef shmoopy het volgende:
Die slierten zijn idd eng, hoor.
Dat je denkt: hee, er hangt nog een armpje uit!
Is het gewoon zo'n dikke bloederige sliert.
Ik over de arts, ik zei nog zo dat ik moest kotsenquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou inderdaad, want ik was misselijk tijdens de bevalling!. Ik heb een halve emmer volgekotst.
.
De nageboorte!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet het inknippen, wat een geluid dat dat maakte,
en het gevoel hebben dat je een kikker baart als er weer ladingen bloed en weefsel naar buiten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |