Ja, die ouwe Adolf was ook maar een mensquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:08 schreef RichardQuest het volgende:
Heeft iemand Der Untergang al gezien? Ik denk dat ik hem morgenmiddag 's ga bekijken...
Als de kat van huis is, dansen de muizen...quote:Op donderdag 11 november 2004 23:10 schreef Harry_Sack het volgende:
niemand?
Ik tref dagelijks wat exemplaren die zichzelf gevangen (laten) zetten achter lappen stof. Het geeft evenals een tooiing met een hanekam of trossen kettingen aan dat betreffende mensen zich weinig gelegen wensen te laten liggen aan lokale gebruiken. Ze hebben het misschien nodig zich ietwat puberaal te laten gelden door middel van hun uiterlijke verschijning?quote:Op vrijdag 12 november 2004 00:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit, dit, dit... is humor he? Is voor de gein he? Is dit Koefnoen?
Ich muss mal wieder kotzen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 05:20 schreef Bela het volgende:
[..]
Ik tref dagelijks wat exemplaren die zichzelf gevangen (laten) zetten achter lappen stof. Het geeft evenals een tooiing met een hanekam of trossen kettingen aan dat betreffende mensen zich weinig gelegen wensen te laten liggen aan lokale gebruiken. Ze hebben het misschien nodig zich ietwat puberaal te laten gelden door middel van hun uiterlijke verschijning?
:'(quote:Op vrijdag 12 november 2004 05:20 schreef Bela het volgende:
[..]
Ik tref dagelijks wat exemplaren die zichzelf gevangen (laten) zetten achter lappen stof. Het geeft evenals een tooiing met een hanekam of trossen kettingen aan dat betreffende mensen zich weinig gelegen wensen te laten liggen aan lokale gebruiken. Ze hebben het misschien nodig zich ietwat puberaal te laten gelden door middel van hun uiterlijke verschijning?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:08 schreef RichardQuest het volgende:
Heeft iemand Der Untergang al gezien? Ik denk dat ik hem morgenmiddag 's ga bekijken...
Wat is daar mis mee, lijkt me wel een interessante filmquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:46 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
maar gaat over Hitlerquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, lijkt me wel een interessante film
Jawel maar dat betekend imo nog niet dat je er geen interessante en leerzame films of documentaires over kan maken. Als je die geschiedenis probeert te verbergen of te negeren ben je verkeerd bezig vind ik.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:52 schreef Meki het volgende:
[..]
maar gaat over Hitler
haten jullie hem niet![]()
aha ik denk dat ik ook hem ga bekijkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jawel maar dat betekend imo nog niet dat je er geen interessante en leerzame films of documentaires over kan maken. Als je die geschiedenis probeert te verbergen of te negeren ben je verkeerd bezig vind ik.
Zat gisteren al bij de nominatie-ronde voor de lelijkste man van de zaal bij Arie & Silvester, gelukkig niet bij de eindrondequote:Op vrijdag 12 november 2004 11:42 schreef George-Butters het volgende:
12 mooiste mannen van fok!voor de kanshebbers onder u
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zat gisteren al bij de nominatie-ronde voor de lelijkste man van de zaal bij Arie & Silvester, gelukkig niet bij de eindronde![]()
Dus ik denk dat ik weinig kans maak.
Je staat er nog tussen ook...quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:42 schreef George-Butters het volgende:
Ja deze show was idd geweldig. Zat ook nog op de eerste rij ben gelukkig niet de lul geweestquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]![]()
Arie en Silvester zijn leuk
Ik ben ook zeker van plan de film te gaan bekijken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jawel maar dat betekend imo nog niet dat je er geen interessante en leerzame films of documentaires over kan maken. Als je die geschiedenis probeert te verbergen of te negeren ben je verkeerd bezig vind ik.
Gezien de hoogoplopende emoties en het nog niet bekend is wanneer deze strijd gestreden is verwacht ik die film ergens rond 2065-70quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:16 schreef Sidekick het volgende:
Wanneer komt "Der Normen Und Waarden" uit?
Ja, en wie maakt een film over de moord op Van Gogh?quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:16 schreef Sidekick het volgende:
Ondertitel: "Dit kan niet, en dit mag niet"quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:16 schreef Sidekick het volgende:
Katjaquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja, en wie maakt een film over de moord op Van Gogh?
'middag
Mijn hoop gaat ui naar geen film.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
'middag
Ik zet mijn geld in op Cohen. Hij is vermoedelijk de volgendequote:Op vrijdag 12 november 2004 12:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
'middag
Yep dat lijkt me een stuk beter jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:42 schreef RichardQuest het volgende:
Hij was toch pas net weer begonnen met drinken?
Ik hoop dat ze over 10 jaar een film maken, als de hype voorbij is. Niet over de moord of Theo zelf, maar over hoe het Nederlandse volk en de politiek er op reageert. Dan kun je goed beschouwen hoe hysterisch Nederland nu is...
Mooi, nu hebben de moslim-extremisten en neonazi's een gezamenlijk doelwit en kunnen kerken, scholen en moskeeen worden ontzien.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:44 schreef RichardQuest het volgende:
Jullie weten trouwens toch wel dat gisteren carnaval is begonnen hè?.
Wat ben je toch een wijf hequote:Op vrijdag 12 november 2004 11:42 schreef George-Butters het volgende:
Weet je wat moslimextremisten en neonazi's moeten doen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mooi, nu hebben de moslim-extremisten en neonazi's een gezamenlijk doelwit en kunnen kerken, scholen en moskeeen worden ontzien.
Het kostuum van ons buurjongetje Hassan is al bijna af:quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:44 schreef RichardQuest het volgende:
Aah wat een lief jongetjequote:Op vrijdag 12 november 2004 12:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het kostuum van ons buurjongetje Hassan is al bijna af:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:44 schreef RichardQuest het volgende:
Hmm, misschien is dit wel een goed idee voor kostuum. Ik heb al wat materiaal hiervoor...quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het kostuum van ons buurjongetje Hassan is al bijna af:
[afbeelding]
Dat is onmenselijk en werkt denk ik averechts, stop mij als 'aardige' VVD'er in zo'n hokje en ik zou er als een psychopatische terrorist uit komen vermoed ik.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:57 schreef Silmarwen het volgende:
Misschien kunnen we al die extremisten samen in een hokje proppen met allemaal beeldschermen en dan alle afleveringen van Friends laten zien.
Aardige VVD'er? Contradiction in termsquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is onmenselijk en werkt denk ik averechts, stop mij als 'aardige' VVD'er in zo'n hokje en ik zou er als een psychopatische terrorist uit komen vermoed ik.![]()
Ik doe maar niet mee, anders zijn jullie kansloos.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:42 schreef George-Butters het volgende:
Ach nee toch, Chewie is best aardig. Zelfs Miss_user vindt hem aardig.:Y)quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Aardige VVD'er? Contradiction in terms!
Miss_urser? Wies dah?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:37 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach nee toch, Chewie is best aardig. Zelfs Miss_user vindt hem aardig.:Y)
Rechtse_Mensen is trouwens ook al een aardige VVD-er. Het is een trend![]()
Success Sizz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |