Dat is alles als voetbalmodquote:Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef golfer het volgende:
Hij is een beetje moe?
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:54 schreef Againzender het volgende:
Als ik het tot Nederland beperk: die wedstrijd tegen Steau Boekarest vond ik het hoogtepunt.
Staat er toch ?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef MaxPower het volgende:
Z'n laatste dagen waren volgens mij bij Fluminense..
Geweldige voetballer & arrogante eikel is hetquote:Voormalig PSV-spits Romario hangt zijn schoenen aan de wilgen. De kleine Braziliaan maakte het nieuws zelf wereldkundig op een persconferentie.
Romario zei op de persconferentie dat als hij alleen wedstrijden zou hoeven te spelen hij door was gegaan totdat hij honderd was. Ook liet hij weten zichzelf de grootste voetballer te vinden sinds Pelé. "Na 1970 is er geen betere voetballer geweest dan ik. Ook Diego Maradona niet."
Romario krijgt in november waarschijnlijk een afscheidsduel. Deze wedstrijd moet in Los Angeles plaats gaan vinden. De spits wil het team laten opdraven waarmee hij in 1994 wereldkampioen werd in die stad.
hij had wel gelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Geweldige voetballer & arrogante eikel is het
Hij mocht ook best wel arrogant zijn met zijn klassequote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo valt ook veel mooier als hij een been zietquote:Op donderdag 11 november 2004 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet tof doen ofzo, maar alleen Bergkampe n Cristiano Ronaldo vind ik al beter, qua techniek en stijl dan
Wat een sukkel, beter dan Maradona.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef Kapmes het volgende:
[..]
quote:Romario aan de bal, Romario, Romarioooo, ROMARIOOOOOOOOOOOOOOOOO ROMARIO DE SOUZEFARIAA
noemen ze dat niet eigenzinnig?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Jij bent me wel een grappenmaker hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Cristiano Ronaldo vind ik al beter, qua techniek en stijl dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |