Hmz, ik neem toch aan dat als bol.com nu een rekening in de vorm van een acceptgiro stuurt, dan ze dan wel verplicht zijn om de CE te leverenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef Stewie het volgende:
Bij DB doorgaans wel, als je hem naar de winkel hebt laten sturen... Bol.com is denk ik een ander verhaal
Welkom, broeder. We verwachtten je al.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:00 schreef ASroma het volgende:
gathering of the nerds topic![]()
![]()
hehehehehehehequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:55 schreef Leshy het volgende:
[..]
Welkom, broeder. We verwachtten je al.
ik heb dus ook bij bol.com besteld via acceptgiro, niet leveren is niet betalen. De beta kan me nu gestolen worden eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:59 schreef Adagio het volgende:
[..]
Hmz, ik neem toch aan dat als bol.com nu een rekening in de vorm van een acceptgiro stuurt, dan ze dan wel verplicht zijn om de CE te leverenDB zien we in januari dan wel weer
kijk anders hier even... een paar tweakers komen blijkbaar in de beta door willekeurige keys in te vullen... het is natuurlijk nog maar de vraag of het werkt, maar als echte fan mag je deze optie natuurlijk niet overslaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:39 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb dus ook bij bol.com besteld via acceptgiro, niet leveren is niet betalen. De beta kan me nu gestolen worden eigenlijk
dan kan je wel met een europese versie op amerikaanse servers komen, maar een amerikaanse versie werkt dan nog steeds niet met europese CC gegevensquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:08 schreef Stewie het volgende:
Maar, na de release in Europa (14 januari) wél...
Je kan nu ook al met een euro CC op Amerikaanse servers spelen, moet alleen ff een adres in australie zien te regelenquote:Op zaterdag 27 november 2004 13:14 schreef Tain het volgende:
[..]
dan kan je wel met een europese versie op amerikaanse servers komen, maar een amerikaanse versie werkt dan nog steeds niet met europese CC gegevens
Wel eersteklas bagger eigenlijk want nu komen wij NL wow spelers weer bij die vervloekte fransen e.d. die nog geen 2 woorden engels spreken.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:03 schreef Enyalius het volgende:
je kunt NIET op de euro servers als je een amerikaanse client hebt gekocht.
je kunt NIET op de amerikaanse servers spelen met de amerikaanse client als je creditcard gegevens van europese afkomst zijn
om op amerikaanse servers te spelen MOET je een amerikaanse client hebben en amerikaans adres van je creditcard. hetzelfde geld ook voor europese servers.
Franse krijgen hun eigen server, duitsers ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 14:14 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Wel eersteklas bagger eigenlijk want nu komen wij NL wow spelers weer bij die vervloekte fransen e.d. die nog geen 2 woorden engels spreken.voor in je party
en wij dan?quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:16 schreef Absinth het volgende:
[..]
Franse krijgen hun eigen server, duitsers ook
Wij spelen op de Engelse server(s)quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:23 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
en wij dan?
haha die zijn echt geweldigquote:Op maandag 29 november 2004 16:05 schreef StarBright het volgende:
http://p200.ezboard.com/f(...)age?topicID=23.topic
Staan een paar filmpjes in die zijn lachen.
Ik vind gamespot wel een van de meest betrouwbare sites qua rating, of anders gezegd, de rating van gamespot sluit het meest bij mijn mening aan. En een 9,5 is wel hoog. Maar goed ook, want ik heb al besteld.... (1x CE en 1x gewoon mocht het CE-feest niet doorgaan)quote:Op woensdag 1 december 2004 17:19 schreef speknek het volgende:
Fucking hell, het spel krijgt gewoon een fucking 9.5 van Gamespot.
Ik vind hem alleen nog steeds te duur.
Whahaha!! Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:European Closed Beta Test: you have been selected!
Congratulations!
You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe. A world of myth, magic and legendary adventure is only a few clicks away. Follow the link below to create your free Beta account!
Huh? Versturen ze weer nieuwe mails?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef Maanvis het volgende:
Net in mijn mailbox :
[..]
Whahaha!! Ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog meer mensen dit mailtje gehad?
Ik heb heel lang geleden mezelf ooit aangemeld voor een andere WOW beta, denk dat ze daarvandaan mijn mailadres hebben gehaald?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:16 schreef Absinth het volgende:
[..]
Huh? Versturen ze weer nieuwe mails?
ff mn mailbox in de gaten houden dan, krijg trouwens 2x de CE in Januari
Ze hebben idd meer keys gestuurd:quote:Op woensdag 1 december 2004 19:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb heel lang geleden mezelf ooit aangemeld voor een andere WOW beta, denk dat ze daarvandaan mijn mailadres hebben gehaald?
Gefeliciteerd! Nog om en nabij de 16 uur en mijn download is complete :')quote:Op woensdag 1 december 2004 20:00 schreef ChronoVisor het volgende:
Congratulations!
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is ie al begonnen, die indruk heb ik tenminste welquote:Op woensdag 1 december 2004 20:06 schreef ChronoVisor het volgende:
Wanneer begint die European Closed Beta? Of is ie al begonnen?
Mooi!quote:Op woensdag 1 december 2004 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al begonnen, die indruk heb ik tenminste wel
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:06 schreef ChronoVisor het volgende:
Wanneer begint die European Closed Beta? Of is ie al begonnen?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:40 schreef Fliepke het volgende:
Ik ben de boel nu aan het downen wat een nep downloader!!!!
40 kb down
50 kb up
Het gaat nog dik 15 uur duren![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tis gewoon BitTorrent die download volgens mij.
Ik vind het juist slim, zo raken download servers overbelast en kan je helemaal niet downloaden. Daarnaast hebben ze gelijk meer servers over voor het spel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:20 schreef Red_Avenger het volgende:
En wie krijgt er uiteraard geen mail met registratie voor closed beta...precies...moi...immer de pechvogel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |