Wat een prutsers zeg...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef HoIIandia het volgende:
90' Veendam 4 - 5 Willem II Tilburg
ja het is een raare maar leuke avond vanavondquote:Op woensdag 10 november 2004 22:16 schreef Jopiler het volgende:
Roma - Udinese 0-3
Wilde nog op Roma inzetten, gelukkig niet gedaan.
Wat een drama-ploeg.
Uiteraard ging ik hier voor een 2quote:Op woensdag 10 november 2004 22:58 schreef Erikschelvis het volgende:
NEEE.... niks zit mee vandaag
Terrassa [1 - 1] Lleida
19' [0 - 1] Arnal
90' [1 - 1] Abraham
in een combo of singles? en met welke inzet en wat kan je winnen?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef HoIIandia het volgende:
YEEEEEEEESSSSSSSSS klopt dit:
Marseille Paris SG 2-3 2nd Half '90
staat op livescore.cc en op soccerstand.com
BETER!! en machester ook goed off course
dus tot nu toe 5 van de 7 goed, nu nog sevilla en real madrid en dan 7 uit 7 goed miss
Ciudad de Murcia 0 : 2 Sevilia
singles, 2,50 elk dus niet veelquote:Op woensdag 10 november 2004 23:07 schreef sander4444 het volgende:
[..]
in een combo of singles? en met welke inzet en wat kan je winnen?
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:00 schreef 9christensen het volgende:
GBA - Club Brugge / 1X2 / Club Brugge 1.65
Manchester Utd - Crystal Palace / 1X2 / Manchester Utd 1.42
Cadiz - Betis Sevilla / 1X2 / Betis Sevilla 2.20
Ciudad de Murcia - Sevilla / 1X2 / Sevilla 1.58
Inzet 5 euro
mogelijke pay out 40.72
het kan nog steeds
is toch al binne? alles afgelopen en gewonnenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:12 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ja daarom quote ik 'm nog ff met een duim erbijquote:Op woensdag 10 november 2004 23:14 schreef Erikschelvis het volgende:
[..]
is toch al binne? alles afgelopen en gewonnen
check:quote:Op woensdag 10 november 2004 23:47 schreef J_CDA het volgende:
Zijn er hier NBA kenners??
Ik wil namelijk inzetten op Milwauke, San Antonio Spurs en Utah Jazz.
En nu hopen dat het een keertje wel wat winst voor mij bij zitquote:Okun N. - Kucera K. / Match 1-2 / KUCERA Karol (SVK) 1 1,38
Sluiter R. - Nieminen J. / Match 1-2 / SLUITER Raemon (NED) 1 2,00
Combo bovenste 2 1 2,76
Sargsian S. - Aldi F. / Match 1-2 / SARGSIAN Sargis (ARM) 1 1,30
Hrbaty D. - Djokovic N. / Match 1-2 / HRBATY Dominik (SVK) 1 1,28
Combo bovenste 2 1 1,66
Gimnastic De Tarragona - Atletico Madrid / 1X2 / Atletico Madrid 2,3 1,65
Sargsian S. - Aldi F. / Match 1-2 / SARGSIAN Sargis (ARM) 2 1,30
Combo bovenste 2 1,46 2,15
Moyano D. - Lapentti N. / Match 1-2 / LAPENTTI Nicolas (ECU) 1,2 1,35
Rosenborg - DjurgÅrdens If / 1X2 / Rosenborg 1,5 1,55
Messina - Palermo / 1X2 / Messina 1 2,30
Combo bovenste 3 1 4,81
Rosset M. - Baghdatis M. / Match 1-2 / ROSSET Marc (SUI) 0 2,10
Sluiter R. - Nieminen J. / Match 1-2 / SLUITER Raemon (NED) 0 2,05
Sargsian S. - Aldi F. / Match 1-2 / SARGSIAN Sargis (ARM) 0 1,24
Combo bovenste 3 1 5,34
Zovko L. - Beck K. / Match 1-2 / BECK Karol (SVK) 0 1,30
Hrbaty D. - Djokovic N. / Match 1-2 / DJOKOVIC Novak (SER) 0 3,35
Zib T. - Kohlschreiber P. / Match 1-2 / KOHLSCHREIBER Philipp (GER) 0 2,20
Combo bovenste 3 1 9,58
nopequote:Op donderdag 11 november 2004 17:04 schreef Jopiler het volgende:
Weet iemand de selectie van Atletico voor vanavond?
Dan heb je de uitslagen van gisteravond niet gezien zeker. Zeven ploegen uit de primera division eruit geknikkerd.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:09 schreef achterop23 het volgende:
[..]
nope
maar dat ze gaan winnen lijkt me wel duidelijk tegen een 2e divisie (toch?!?) club
barca vorige ronde.....quote:Op donderdag 11 november 2004 17:09 schreef achterop23 het volgende:
[..]
nope
maar dat ze gaan winnen lijkt me wel duidelijk tegen een 2e divisie (toch?!?) club
Waarom Dordt?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:50 schreef Jay_Leno het volgende:
morgen dordt en apeldoorn ?
Dordt staan bovenaan en excelsior speelt uit ook niet echt goedquote:Op donderdag 11 november 2004 22:00 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Waarom Dordt?
Ik heb ook wel vertrouwen in RBC. De ziekenboeg loopt daar eindelijk een beetje leeg (al missen ze nog wel een aantal spelers). Maar de voorhoede is iig weer terug en dat was te zien vorige week, het zelfvertrouwen zal flink zijn gestegen. Ado is dit seizoen echt een slappe hap. De trainer van RBC (ben zn naam ff kwijt) zei wel dat zij niet hoeven te winnen. Betekent natuurlijk niet dat ze niet voor de winst gaan, maar dat ze misschien ook wel tevreden zijn met een gelijkspel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:37 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Wat denken jullie van Den Haag - RBC, ik verwacht eigenlijk dat RBC dit gaat winnen alleen heb er geen logische verklaring voor. Graag uw meningen.
De laatste drie ontmoetingen in Den Haag eindigden evenzoveel keer in een 1-2 overwinning voor de Roosendalers. Ook de laatste drie ontmoetingen in Roosendaal vielen over het algemeen in het voordeel uit van de thuisploeg. In 1999 won men met 2-0 en in 2001 zelfs met 3-0. Slechts vorig jaar wist Den Haag een punt af te snoepen middels een doelpuntloos gelijkspel.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:30 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vertrouwen in RBC. De ziekenboeg loopt daar eindelijk een beetje leeg (al missen ze nog wel een aantal spelers). Maar de voorhoede is iig weer terug en dat was te zien vorige week, het zelfvertrouwen zal flink zijn gestegen. Ado is dit seizoen echt een slappe hap. De trainer van RBC (ben zn naam ff kwijt) zei wel dat zij niet hoeven te winnen. Betekent natuurlijk niet dat ze niet voor de winst gaan, maar dat ze misschien ook wel tevreden zijn met een gelijkspel.
Ik geef ze wel een aardige kans voor de winst, leuke quotering ook.
nageaapt van southampton zo te zienquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:54 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Het team van Roda JC ligt trouwens flink overhoop met Vloet, las ik vanmorgen in de krant. De trainer had het team een boete opgelegd na de wanprestatie in de beker. Hij wilde dat het team de kosten van de meegereisde supporters vergoedt. De spelers accepteren dit niet en willen niet betalen. Ook was er met het bestuur wat gerommel. Lijkt erop dat de teamspirit helemaal weg is bij Roda.
Utrecht is thuis altijd sterk, helaas nog zonder de geschorste vd Haar, maar misschien wel met Mols? Roda is uit vorm en met dat gerommel binnen de club denk ik dat Utrecht een erg grote kans heeft om te gaan winnen. Wat denken jullie?
die wedstrijden zijn zondagquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:15 schreef TeazNutz het volgende:
Iets anders, wie weet waar ik 15:00:00 Duisburg - Cottbus / 1X2 / Duisburg
en Alem Aachen - Essen / 1X2 / Alem Aachen
Kan zien? Deze zijn al begonnen maar ze staan niet bij soccerstand.com
Gelukkig is het bijna weekendquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:22 schreef TeazNutz het volgende:
goedemorgen....
er zijn zoveel wedstrijden die makkelijker te voorspellen zijn dan ado - rbc hoor..quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:00 schreef Meyer_Lansky het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend![]()
Voor vanavond ga ik overigens voor RBC .
Remember Aston - City... 3-0 bij rust, 3-4 bij einde.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:42 schreef Poepoog het volgende:
Ok... Als Southend wint, ze staan nu 3-0 achter dan win ik1600 euro ...
Come on Southend!!
was Spurs - Cityquote:Op vrijdag 12 november 2004 21:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Remember Aston - City... 3-0 bij rust, 3-4 bij einde.
400 keer de inzet bij rust.
Schrijf gewoon een vriend, vriendin, familielid in bij Mr Bookmaker.quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:52 schreef neilpad het volgende:
Morgen wordt mijn laatste 1,79 gespeeld hopelijk win ik anders moet ik als arme student ff zonder doen![]()
Joh, jij zou zo'n Blog moeten starten.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
ARGH dit is BALEN
was een freeroll poker tournament aan het doen, begon lekker, al snel van 1500 chips naar 9000
2.5 uur later zat ik bij de laatste 20, met nogsteeds 9000 chips
zijn de blinds al 1200, dus minimum bet is 1200.. nou ik had aas en 8 dus ik ga mee, die ander raisde niet en ging dus ook gewoon mee
komt er een 8 en een aas op tafel.. ik dacht MOOI, ik wedden, hij mee, ik dacht mooi, hij raised niet dus ik zal met twee paar wel betere hand hebben, dus ik weer wedden, raised ie ineens wel, nou ik maar mee omdat ik toch echt wel goede kansen had (ik combineerde met hoogste kaarten op het bord dus tenzij hij dus twee achten of twee azen had, had ik beter)..
heeft die andere zak toevallig precies net twee achten in zn handen, de kans dat dat gebeurt is 1 op 17 en dan verdomme gebeurt het net.. dus ik eindig als 19de terwijl als ik die gewonnen had was ik haast wel zeker van een plek bij de eerste 10
en de eerste 10 krijgen toegang tot 1500 dollar toernooit
dus heel lullig er NET NIET bij en ook nog eens 2.5 uur verneukt want echt leuk was het niet met mensen die alsmaar all-in deden omdat het toch een freeroll was.
achja, gelukkig was het gratis.. maar nu ik blut ben dankzij unibet moet ik het hier toch mee doen
dat wordt een spannend weekendjequote:Groningen - Den Bosch / 1X2 / Groningen 1 1,60
PSV - Willem II / 1X2 / PSV 0 1,20
Combo bovenste 2 1 1,92
NAC Breda - AZ Alkmaar / 1X2 / AZ Alkmaar 1 2,25
RKC Waalwijk - De Graafschap / 1X2 / RKC Waalwijk 0 1,45
Combo bovenste 2 1 3,26
Heerenveen - Vitesse / 1X2 / Heerenveen 1 1,66
NEC Nijmegen - Twente / 1X2 / NEC Nijmegen 0 1,80
Combo bovenste 2 1 2,99
Veendam - Eindhoven / 1X2 / Veendam 0 1,45
Fulham - Chelsea / 1X2 / Chelsea 1 1,60
Combo bovenste 2 1 2,32
Tottenham - Arsenal / 1X2 / Arsenal 0 1,70
Charlton Athletic - Norwich / 1X2 / Charlton Athletic 0 1,72
Liverpool - Crystal Palace / 1X2 / Liverpool 0 1,45
Combo bovenste 3 1 4,25
Celtic - Inverness / 1X2 / Celtic 0 1,10
Hibernian - Rangers / 1X2 / Rangers 1 1,35
Aberdeen - Dunfermline / 1X2 / Aberdeen 0 1,75
Combo bovenste 3 1 2,60
Lyon - Nantes / 1X2 / Lyon 0 1,52
Marseille - Strasbourg / 1X2 / Marseille 0 1,55
Combo bovenste 2 1 2,36
Auxerre - Ajaccio / 1X2 / Auxerre 1 1,48
Girondins Bordeaux - Paris SG / 1X2 / Paris SG 0 3,10
Combo bovenste 2 1 4,59
en nu 2-4 achter kutzooiquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:46 schreef nostra het volgende:
Spurs op 1-0 tegen Arsenal.
Ik op Monchengladbach (dick advocaatquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:31 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ingezet op Hannover 96 en Schalke voor zodadelijk.
84' Monchengladbach 2 - 0 Nurnbergquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:36 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
Ik op Monchengladbach (dick advocaat) en Stuttgart
dat is zeer netjesquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:29 schreef nostra het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat het niet 0-4 werd.
Daarnaast nog 275,75 euro ingezet op AZ (reguliere 1X2) tegen 2,40. Bij elkaar 2.086 euro winst. En een stuiver.
Sochaux op 1-1... misschien dan toch nog mzzl... dat die combo met Auxerre en Sevilla goed gaat.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:18 schreef superjoden het volgende:
PSG 2-0 achter...heb ik in een combo met AZ en PSV.
Sochaux 1-0 achter...heb ik in een combo met Auxerre en Sevilla.
en Sochaux heb ik samen met Heerenveen maar die heeft al verloren.
swift is volgens mij hetzelfde als een BIC code,quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:52 schreef J_CDA het volgende:
Wat is ook alweer de SWIFT code als je bij Unibet geld wilt terugstorten?
Laatste is een beetje jammerquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:26 schreef _superboer_ het volgende:
dit weekend tot nu toe van 12 naar 18 euro, heb verder nog een combo lopen van PSV, Utrecht, AZ, Groningen en RKC
Good luckquote:Op zondag 14 november 2004 01:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
4de geworden bij een poker tournament van 300 mensen.. prijs is toegang tot een 1500 dollar toernooi die morgen is
nog niks gewonnen dus maar dat kan morgen dus wel, wish me luck
Ondertussen wel wat naar beneden gegaan t.o.v. een paar dagen geleden (op MrBookmaker). Ajax wat omhoog gegaan.quote:Op zondag 14 november 2004 01:23 schreef VIP het volgende:
Geen zekerheden, maar Feyenoord behoort zeker tot de kanshebbers en hun odd is ook lekker hoog.
hm das bale idd, maar ze hebben nog 45 minquote:Op zondag 14 november 2004 12:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Alaves 1-0 achter KLOTE
op soccerstand staat het 1-0 voor Malaga Bquote:Op zondag 14 november 2004 12:52 schreef nik2043 het volgende:
was gewoon een foutje denk ik.. want alleen op soccerstand stond het 1-0, maar op livescore nog gewoon 0-0
quote:Op zondag 14 november 2004 13:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ja
quote:Op zondag 14 november 2004 14:20 schreef Greetings het volgende:
Ik kom er misschien wat laat mee..... maar heeft iemand nu nog enige vorm van geldteruggave van Unibet gekregen?
Nope. Ik wilde nog wel gaan claimen, want de reden die ze gaven is m.i. onzin, maar ze hebben alle logs van de afgesloten bets van hun site verwijderd. Ik heb dus geen enkel bewijs meer dat de weddenschappen daadwerkelijk afgesloten waren.quote:Op zondag 14 november 2004 14:20 schreef Greetings het volgende:
Ik kom er misschien wat laat mee..... maar heeft iemand nu nog enige vorm van geldteruggave van Unibet gekregen?
Fijne organisatie.quote:Op zondag 14 november 2004 14:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Nope. Ik wilde nog wel gaan claimen, want de reden die ze gaven is m.i. onzin, maar ze hebben alle logs van de afgesloten bets van hun site verwijderd. Ik heb dus geen enkel bewijs meer dat de weddenschappen daadwerkelijk afgesloten waren.
Klinkt goed, het is een leuk spel nl. Is er alleen een prijs voor de winnaar dan?quote:Op zondag 14 november 2004 01:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
4de geworden bij een poker tournament van 300 mensen.. prijs is toegang tot een 1500 dollar toernooi die morgen is
nog niks gewonnen dus maar dat kan morgen dus wel, wish me luck
Unibet biedt de mogelijkheid tot live wedden, dus tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 14 november 2004 14:33 schreef nik2043 het volgende:
waar ging die geldteruggave over precies?
dat is erg vreemd idd.quote:Op zondag 14 november 2004 14:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Unibet biedt de mogelijkheid tot live wedden, dus tijdens de wedstrijd.
Deze link staat op de site. Echter, als je bent ingelogd is de link verdwenen, behalve 1 maal toen er nog een clickable plaatje op de site stond.
Als je de link eerst kopieerde, daarna inlogde, en de link plakte, dan kreeg je toch toegang tot het live wedden. De uitleg was in het Nederlands, net als de hele module.
Veel mensen hebben om uiteenlopende redenen veel geld verdiend met dit live wedden, in mijn geval ongeveer 2 mille. Te veel geld naar de zin van Unibet blijkbaar, want alle winsten zijn teruggedraaid. De reden die Unibet hiervoor aandraagt is dat het voor Nederlanders niet mogelijk had mogen zijn om live te wedden. Dat het feitelijk wel mogelijk was, en dat nergens uit bleek dat Unibet dit wilde voorkomen, is wat hun betreft irrelevant. Trieste zaak dus.
je kan het niet veroorloven, maar toch maak je het geld over?quote:Op zondag 14 november 2004 15:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
enige reden dat ik op de dag ervoor nog 150 had overgemaakt was livebetting, was nooit van plan omdat te verspelen aangezien ik dat helemaal niet kan veroorlofen..
Je moet gewoon kappen met wedden Hertog. Elke keer als je verliest is er wel iets waardoor je dat goed wil praten, maar het is gewoon part of the game. Als je daar niet tegen kan, is gokken of wedden niet echt jouw balletjesspel. Je kende de risico's, net als iedereen die met live wedden meedeed.quote:Op zondag 14 november 2004 15:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
tja ik ben vooral de dupe
Heb ik hem ook meerdere malen verteld, maar hij luistert nietquote:Op zondag 14 november 2004 15:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Je moet gewoon kappen met wedden Hertog. Elke keer als je verliest is er wel iets waardoor je dat goed wil praten, maar het is gewoon part of the game. Als je daar niet tegen kan, is gokken of wedden niet echt jouw balletjesspel. Je kende de risico's, net als iedereen die met live wedden meedeed.
Wees verstandig en stop er een maandje mee. Dit is niet goed!quote:Op zondag 14 november 2004 15:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
dus dat hele geintje heeft me 200 euro GEKOST, ik ben nu dus blut en heb al een week ook niets meer gewed want ik heb geen geld meer om te wedden
Ow, dat is goed voor mijquote:Op zondag 14 november 2004 15:18 schreef pdehoop het volgende:
utrecht achter...
gaat weer lekker vandaag.....not...
nou ja, nog 45 minuten om alles om te draaien
je weet denk ik geeneens waar het precies over gaat, tis een lang verhaalquote:Op zondag 14 november 2004 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees verstandig en stop er een maandje mee. Dit is niet goed!
een maandjequote:Op zondag 14 november 2004 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees verstandig en stop er een maandje mee. Dit is niet goed!
Is het erg dat ik niet zou weten waar het over gaat? Wat ik zie is dat je gokt met geld dat je niet kunt missen en je nu vooral de dupe voelt. En dát is niet goed. Geen veroordeling (in elk geval niet zo bedoeld); ik hoop gewoon oprecht dat je het ziet als een foute beslissing van jezelf en dat je er zo een niet meer maakt.quote:Op zondag 14 november 2004 15:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
je weet denk ik geeneens waar het precies over gaat, tis een lang verhaalgewoon een samenloop van 3 omstandigheden die heel lullig uitpakte.
Uiteraard wist ik het risico. Daarom wachtte ik toen ook 36 uur of ik er wat over zou horen.. maar er kwam niks. Dat dan twee weken later tientallen mensen als een kudde schapen ineens zo opvallend allemaal tegelijk het gaan doen waardoor het alsnog uitkomt en dat vooral in mijn nadeel werkt, ja daar had ik helaas geen controle over hoewel ik tig keer geroepen heb dat het daardoor allemaal in de soep zou lopen.quote:Op zondag 14 november 2004 15:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Je moet gewoon kappen met wedden Hertog. Elke keer als je verliest is er wel iets waardoor je dat goed wil praten, maar het is gewoon part of the game. Als je daar niet tegen kan, is gokken of wedden niet echt jouw balletjesspel. Je kende de risico's, net als iedereen die met live wedden meedeed.
Zuur inderdaad, maar het zij zo dus.quote:Op zondag 14 november 2004 15:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
En ja ik heb hier me er wel druk over gemaakt, maar ik heb ondertussen gewoon m'n schouders opgehaald en gezegd van 'you win some you lose some'
Owkee, ik zal er over ophoudenquote:en laat me nou dus verder gewoon met rust, ik zat hier alleen nog maar ff te vertellen wat er bij mij gebeurd was omdat de rest dat ook weer ff deed, voor de rest heb ik het al achter me gelaten, heb het afgehandeld met unibet zonder goede uitkomst en ik heb het verlies allang geaccepteerd
Voor De Graafschap dan toch wel hèquote:Op zondag 14 november 2004 15:57 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Utrecht luistert lekker. 1-1. Komop nog 1tje erbij.
lees nou, ik gokte NIET met geld wat ik niet kon missen. Ik had die laatste 150 alleen overgemaakt om die livebets mee te doen.. waarmee je niet kan verliezen, alleen je inzet terug krijgen. Maar omdat ze dus ineens besloten om een winst van 14 dagen oud (schandalig eigenlijk, ze zouden maar na twee jaar nog eens aankloppen of je nog ff 500 euro wil terugbetalen bijvoorbeeld) is dat van die 150 afgegaan.quote:Op zondag 14 november 2004 15:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het erg dat ik niet zou weten waar het over gaat? Wat ik zie is dat je gokt met geld dat je niet kunt missen en je nu vooral de dupe voelt. En dát is niet goed. Geen veroordeling (in elk geval niet zo bedoeld); ik hoop gewoon oprecht dat je het ziet als een foute beslissing van jezelf en dat je er zo een niet meer maakt.
Denk je nu werkelijk dat het risico dat het ontdekt wordt groter is binnen 36 uur, dan binnen een week - of een maand? Als je het risico had willen elimineren, had je gecasht en Unibet gedag gezegd. Als je daar dan toch blijft wedden, en zelfs geld overmaakt, tja...quote:Op zondag 14 november 2004 15:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uiteraard wist ik het risico. Daarom wachtte ik toen ook 36 uur of ik er wat over zou horen.. maar er kwam niks.
Natuurlijk had je daar controle over, je hebt het zelf in dit topic gemeld!quote:Dat dan twee weken later tientallen mensen als een kudde schapen ineens zo opvallend allemaal tegelijk het gaan doen waardoor het alsnog uitkomt en dat vooral in mijn nadeel werkt, ja daar had ik helaas geen controle over
Ik weet dondersgoed wat er de afgelopen weken is gebeurd, het heeft me zelf geld "gekost". De reden dat meer mensen meer malen tegen jou zeggen dat je niet zo moet zeuren, pardon my French, is niet dat je druk bent. Nu is het live wedden, een andere keer was het dat je om 14.25 uur nog op Heerenveen in wilde zetten, maar dat niet lukte, terwijl de quotes al vanaf donderdag open staan. Nog een andere keer was het dat je iets had willen doen, maar dat niet hebt gedaan. Nog een andere keer word je uitgebluft met pokeren en begin je over statistische kansen dat iemand 2 achten heeft. En dat is uit mijn hoofd, er zijn legio voorbeelden die ik nu niet noem.quote:dat jullie alsmaar op mij blijven miepen zal wel komen omdat ik nogal druk overkom, en omdat jullie niet 100% weten hoe het de afgelopen drie weken allemaal gelopen is en dus niet 100% kunnen snapen WAT er nou zo zuur aan is.
Ik duim met je mee...quote:Op zondag 14 november 2004 16:11 schreef pdehoop het volgende:
kom op utrecht, nog eentje...
kut parma, met 10 man scoren ze wel.. beter scoort chievo nogquote:Op zondag 14 november 2004 16:13 schreef pdehoop het volgende:
hmmm, parma staat voor, op zich heel goed, maar betekend waarschijnlijk dat hij niet meer bij utrecht gaat vallen, want dat zou wel heel erg mazzel zijn...
rkc gelijk, dus maakt opzich niet meer uit voor mij..
hé,hé, niet zo schelden:)quote:Op zondag 14 november 2004 16:15 schreef nik2043 het volgende:
beter scoort chievo nog
Heb ik ook staan.........en Man United winnend ( twee aparte bets)quote:Op zondag 14 november 2004 16:03 schreef pdehoop het volgende:
go groningen!!!
3-1
wat denkt men van newcastle - man u?
ik heb >2,5
sorry mate.. maar de een zn dood is een ander zn brood..quote:Op zondag 14 november 2004 16:21 schreef pdehoop het volgende:
damn, parma 1-1
tja, newcastle heeft me vaak in de steek gelaten, maar denk dat ze nu gebrand zijn om echt goed te spelen.quote:Op zondag 14 november 2004 16:21 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
[..]
Heb ik ook staan.........en Man United winnend ( twee aparte bets)
tja, aangezien ik vandaag nog niet gegeten heb?quote:Op zondag 14 november 2004 16:22 schreef nik2043 het volgende:
[..]
sorry mate.. maar de een zn dood is een ander zn brood..
Je loopt de boel te bedonderen, maar op een wel zo'n doorzichtige manier, dat heeft zelfs een kleuter nog door. Logisch dat je dan je poen kwijt bent lijkt mij.quote:Op zondag 14 november 2004 15:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uiteraard wist ik het risico. Daarom wachtte ik toen ook 36 uur of ik er wat over zou horen.. maar er kwam niks. Dat dan twee weken later tientallen mensen als een kudde schapen ineens zo opvallend allemaal tegelijk het gaan doen waardoor het alsnog uitkomt en dat vooral in mijn nadeel werkt, ja daar had ik helaas geen controle over hoewel ik tig keer geroepen heb dat het daardoor allemaal in de soep zou lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |