abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23229510
Oh dat relletje op straat, met die donkere gozer met bloed, is me ook duidelijk.

Die is eventjes door een groepje laffe marokkaanse hyena's onder handen genomen. Hoe typerend.

Goed dat ie bleef staan.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 10 november 2004 @ 22:32:13 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23229523
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb me de gehele dag afgevraagd wat er in hemelsnaam in zo'n huis kon zitten dat zo gevaarlijk kon zijn dat er zoveel drama voor nodig is...

wat denk je als er een granaat naar je wordt gegooid, en er wordt gemeld dat er 20 kilo explosieven in huis liggen...?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23229526
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb me de gehele dag afgevraagd wat er in hemelsnaam in zo'n huis kon zitten dat zo gevaarlijk kon zijn dat er zoveel drama voor nodig is...

Mensen die hun deuren 'beveiligen' met explosieven en die granaten gooien naar en schieten op politie.

Reden genoeg om zo'n pand af te grendelen en eerst de veiligheid van buurtbewoners en ordediensten te garanderen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 10 november 2004 @ 22:32:34 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23229535
het verklaard wel waarom iedereen in paniek raakte toen de buurdbewoners weer te horen kregen dat ze hun huis in mochten. Dit is ook de reden dat we niks er meer van gehoord hebben op het nieuws. De robot is ook opeens uit het verhaal verdwenen. Nooit is er bericht geweest dat ze het huis in gegaan zijn. En dan de 4 personen die in het begin van het verhaal genoemd werden. 2 zijn er opgepakt waar is nummer 3 of 4? Waarom liggen de sluipschutters nog op het dak?

Waaom is het zo dood om den haag opeens heen betreft nieuws?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23229554
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:29 schreef ook_gek het volgende:

Dit is al een tijd aan de gang en wellicht zijn ze nu al klaar dat kan. Ik hoor het net pas omdat m,n vader net pas kon bellen.

Hij komt zo naar huis dan zal ik het even vragen.
En (sorry als ik iets doms vraag) wat is je vader dat ie dit weet?
pi_23229559
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  woensdag 10 november 2004 @ 22:33:48 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23229578
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:29 schreef ook_gek het volgende:

Ze durven niet naar binnen met de robot omdat ze bang zijn dat de tering zooi de lucht in gaat.
Daarvoor hebben ze toch juist een robot?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23229591
Kippie, Wat is je bron ?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 10 november 2004 @ 22:35:01 #60
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_23229621
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:33 schreef vdo28 het volgende:
Man doodgeschoten in Breda
Dat is volledig offtopic, lijkt me.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 10 november 2004 @ 22:36:15 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23229662
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:33 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Daarvoor hebben ze toch juist een robot?
de honden geven aan dat er een persoon binnen is die zijn er direct weer uit gehaald.
Als jij met een robot naar binnen gaat is de kans dat die persoon denkt vertieft maar de zooi gaat de lucht in. Maar goed dit is wel nieuws van een paar uurtjes geleden. Maar ik hoor het net pas

Dus laat ik even af wachten tot m,n pa thuis is. Zal wel opgelost zijn want hij mocht naar huis
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_23229668
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Dat was toch een granaat die als een boobytrap aan een deur zat?
paranoia gasten wel erg in trek tegen inbrekers
pi_23229682
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:34 schreef ondeugend het volgende:
Kippie, Wat is je bron ?
Pap dus

Om 23.00 zou er een persconferentie zijn.
pi_23229691
ik hoorde net op de scanner dat er straks nog panden worden afgezet???
  woensdag 10 november 2004 @ 22:38:09 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23229715
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:33 schreef Maggie het volgende:

[..]

En (sorry als ik iets doms vraag) wat is je vader dat ie dit weet?
Mijn vader zit bij het simga team. Een team dat de eerste slachtoffers opvangt en behandeld bij een grote ramp. Denk aan de gas explosie in den haag toen.

Hij was vanmiddag opgeroepen om parraad te staan voor het geval dat.
Ze wilde eerder deze avond weg echter mocht dit niet en werd dit al reden opgegeven.

MAar goed ik denk dat het opgelost is want hij mag nu naar huis. Hij zal zo wel thuis zijn. Ben benieuwd.
pi_23229724
Ja hoorde ik ook, maar om welke panden het nou ging?
pi_23229735
Zijn de Brabanders al uit Den Haag gekomen, of zijn die nog zoek?
  woensdag 10 november 2004 @ 22:39:16 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23229755
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Oh dat relletje op straat, met die donkere gozer met bloed, is me ook duidelijk.

Die is eventjes door een groepje laffe marokkaanse hyena's onder handen genomen. Hoe typerend.

Goed dat ie bleef staan.
oh je bedoelt het vriendje van die gast die zei dat vanacht kristalnacht zal beginnen met hem voorop
  woensdag 10 november 2004 @ 22:39:26 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23229760
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:36 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Pap dus

Om 23.00 zou er een persconferentie zijn.
Die zal er al om 18:30 al zijn
  woensdag 10 november 2004 @ 22:40:07 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23229785
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:38 schreef Skyclad het volgende:
Zijn de Brabanders al uit Den Haag gekomen, of zijn die nog zoek?
Geen idee hoor je niks meer over
pi_23229801
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef Re het volgende:

[..]

oh je bedoelt het vriendje van die gast die zei dat vanacht kristalnacht zal beginnen met hem voorop
Wat ie ook zei.

Rechtvaardigt geen publieke lynch.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 10 november 2004 @ 22:41:07 #72
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_23229819
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Mensen die hun deuren 'beveiligen' met explosieven en die granaten gooien naar en schieten op politie.

Reden genoeg om zo'n pand af te grendelen en eerst de veiligheid van buurtbewoners en ordediensten te garanderen.
inderdaad! hulde voor het behaalde resultaat. er zijn geen doden gevallen en in het belang van verder onderzoek en de natioanle veiligheid/ terreurbestrijding is het natuurlijk wel zo prettig dat de verdachten levend en wel zijn opgepakt.

Kortom; profesionele aanpak.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_23229847
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat is volledig offtopic, lijkt me.
Je mag toch in een topic wel iets tonen wat ook met nieuws te maken heeft en misschien interessant is voor mensen

Meid wat een narigheid
pi_23229862
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen idee hoor je niks meer over
Laatste bericht was volgens mij dat ze honger begonnen te krijgen en de weg niet wisten naar de HB. Of waren dat anderen?
pi_23229864
Nu op Nova

De BBE
Hulde voor die mannen en vrouwen trouwens
  woensdag 10 november 2004 @ 22:43:01 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23229889
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Wat ie ook zei.

Rechtvaardigt geen publieke lynch.
maar die marokkanen zijn hyena's niet...? En wat nou lynch
pi_23229917
Die ADO-ers zagen er trouwens ook niet helemaal volbloed Arisch uit, .
pi_23229946
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:41 schreef don_quichot het volgende:

[..]

inderdaad! hulde voor het behaalde resultaat. er zijn geen doden gevallen en in het belang van verder onderzoek en de natioanle veiligheid/ terreurbestrijding is het natuurlijk wel zo prettig dat de verdachten levend en wel zijn opgepakt.

Kortom; profesionele aanpak.
Wat ik in een eerdere aflevering al zei:
----
Overigens m.i. een juiste manier.

Er is n.a.v. onderzoek een inval gedaan in die woning. Daarbij is een misrekening of onderschatting gemaakt, de met explosieven beveiligde deur was totaal niet voorzien. Wanneer dan vervolgens ook nog geschoten wordt, en er een handgranaat naar de politie wordt gegooid kun je maar 1 ding doen: Het 'probleem' isoleren en de veiligheid van je mensen en de buurtbewoners garanderen.

De opschaling die dan volgt is volstrekt logisch. Men had namelijk al 1 misrekening gemaakt, en uiteraard geen zin in nog meer verrassingen. Dus moet je er wel van uitgaan dat de zich in het huis bevindende personen over springstoffen (al dan niet in de vorm van granaten) beschikken, en dat ze zwaar bewapend zijn.

Op dit soort situaties is dan maar 1 response mogelijk: Spierballen laten zien, en lduidelijk maken dat je niet te beroerd bent om ze te gebruiken. Het met explosieven beveiligen van een pand, het gooien van granaten naar en schieten op agenten is namelijk ver over de grens van het toelaatbare.

Ik vermoed dan ook dat er feitelijk weinig onderhandeld is. Er worden gewoon 2 opties aangeboden: Je loopt naar buiten met de handjes in de lucht, of je wordt tussen 6 planken naar buiten gedragen. Een andere weg is er na een dergelijke escalatie simpelweg niet.
pi_23229975
extra nos-journaal om 23:00 uur met persconferentie vanuit den haag
I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_23229996
Veel explosieven gevonden in huis den haag meldt reporter bij NOVA. Vandaar dat mensen niet terug mogen.
pi_23230003
Geruchten dat het huis vol explosieven zit

Bron: Nova
pi_23230004
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:30 schreef Maggie het volgende:

[..]

Of was het nou Laakkade 242?

Hoe vaak moeten ze iets zeggen zeg
Ze zeiden duidelijk:"Dus geen laakkade, maar laakweg".
pi_23230015
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:42 schreef Maggie het volgende:

[..]

Laatste bericht was volgens mij dat ze honger begonnen te krijgen en de weg niet wisten naar de HB. Of waren dat anderen?
Misschien hebben ze net het eten gevonden, wachten ze nu op iemand met een magnetron
pi_23230045
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Wat ik in een eerdere aflevering al zei:
----
Overigens m.i. een juiste manier.

Er is n.a.v. onderzoek een inval gedaan in die woning. Daarbij is een misrekening of onderschatting gemaakt, de met explosieven beveiligde deur was totaal niet voorzien. Wanneer dan vervolgens ook nog geschoten wordt, en er een handgranaat naar de politie wordt gegooid kun je maar 1 ding doen: Het 'probleem' isoleren en de veiligheid van je mensen en de buurtbewoners garanderen.

De opschaling die dan volgt is volstrekt logisch. Men had namelijk al 1 misrekening gemaakt, en uiteraard geen zin in nog meer verrassingen. Dus moet je er wel van uitgaan dat de zich in het huis bevindende personen over springstoffen (al dan niet in de vorm van granaten) beschikken, en dat ze zwaar bewapend zijn.

Op dit soort situaties is dan maar 1 response mogelijk: Spierballen laten zien, en lduidelijk maken dat je niet te beroerd bent om ze te gebruiken. Het met explosieven beveiligen van een pand, het gooien van granaten naar en schieten op agenten is namelijk ver over de grens van het toelaatbare.

Ik vermoed dan ook dat er feitelijk weinig onderhandeld is. Er worden gewoon 2 opties aangeboden: Je loopt naar buiten met de handjes in de lucht, of je wordt tussen 6 planken naar buiten gedragen. Een andere weg is er na een dergelijke escalatie simpelweg niet.
*aansluit
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt
pi_23230052
Dat zal het wezen Skyclad....
pi_23230059
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef ondeugend het volgende:
Geruchten dat het huis vol explosieven zit

Bron: Nova
Ik was eerder
pi_23230067
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Ze zeiden duidelijk:"Dus geen laakkade, maar laakweg".
Ja, want die gozer verstond t eerst verkeerd
pi_23230135
Overigens heb ik via een betrouwbare bron vernomen dat het gerucht dat er tanks ingezet zouden worden niet geheel uit de lucht gegrepen was. Er is tenminste 1 tankbataljon in paraatheid gebracht, en de tanks werden voor vervoer naar Den Haag gereed gemaakt.

Gelukkig is dat vandaag niet nodig gebleken.
pi_23230141
ik was lekker op teveeeheeej :x
  woensdag 10 november 2004 @ 22:50:14 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23230150
m,n vader is thuis hij is afgelost.

Oke komt het.

Het is nog niet over hij komt er net vandaan en het is nog in volle gang.
Ze wachte net op bericht en toestemming van de regiring om het PAND binnen te trekken
Huis zit vol explosiefen ze zijn nog NIET binnen geweest een half uur geleden dan.

m,n vader moest op een gegeven moment naar binnen. NIEMAND zonder kogelvest mocht meer naarbuiten. Robot is NOOIT binnen geweest het gaat om een huis op de 2de etage. Honden zijn wel binnen geweest en geven aan door middel van blaffen dat er een persoon is ( in leven of niet ) En een andere hond geeft aan dat er explosiefen binnen zijn.

Net 15min geleden is het arrestatie team pas weg gegaan en werden ze afgelost door de techniese recherge.

Tot zo ver de update.
NIET bekend wat er nou wel en niet binnen zit of ligt.
pi_23230187
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Overigens heb ik via een betrouwbare bron vernomen dat het gerucht dat er tanks ingezet zouden worden niet geheel uit de lucht gegrepen was. Er is tenminste 1 tankbataljon in paraatheid gebracht, en de tanks werden voor vervoer naar Den Haag gereed gemaakt.

ach kom op joh das echt de grootste crap die ik gehoord heb vandaag Weet je wat voor bestrating er is waar dat huis was? Zo'n tank heeft hier geen eens ruimte om z'n koepel te draaien, en dan nog dan sta je met een tank voor een huis, wat wil je dan? schieten ?
  woensdag 10 november 2004 @ 22:51:36 #92
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23230194
@ookgek> dat was net ook in nova! dus de boel kan zomaar in de lucht vliegen straks, ik ben benieuwd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_23230206
Jees je maakt t wel spannend zo net nu ik eigenlijk naar bed moet!
Dan blijf ik nog maar ff op
pi_23230228
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:47 schreef My_Way het volgende:

[..]

Ik was eerder
Jij mag de eer
  woensdag 10 november 2004 @ 22:52:33 #95
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23230230
dit verhaal van mij is info van ongeveer een uur geleden.
Meer weet ik niet.
pi_23230234
Okaj bedankt ook_gek!
pi_23230235
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef ook_gek het volgende:
m,n vader is thuis hij is afgelost.

Oke komt het.

Het is nog niet over hij komt er net vandaan en het is nog in volle gang.
Ze wachte net op bericht en toestemming van de regiring om het PAND binnen te trekken
Huis zit vol explosiefen ze zijn nog NIET binnen geweest een half uur geleden dan.

m,n vader moest op een gegeven moment naar binnen. NIEMAND zonder kogelvest mocht meer naarbuiten. Robot is NOOIT binnen geweest het gaat om een huis op de 2de etage. Honden zijn wel binnen geweest en geven aan door middel van blaffen dat er een persoon is ( in leven of niet ) En een andere hond geeft aan dat er explosiefen binnen zijn.

Net 15min geleden is het arrestatie team pas weg gegaan en werden ze afgelost door de techniese recherge.

Tot zo ver de update.
NIET bekend wat er nou wel en niet binnen zit of ligt.
Ben toch wel benieuwd hoe dit verder afloopt dan...
pi_23230277
Morgen ochtend in de Telegraaf: Inval bij ook_gek.

Het grote lek bij Justitie is eindelijk gevonden, het bleek een forum user van het welbekende internet forum FOK!, welke zijn informatie via zijn vader (werkzaam voor justitie) verkrijgt en daarna verspreid onder internetfundamentalisten. Justitie is begonnen aan een grootschalig onderzoek van het FOK! forum, maar al snel bleek dit lastig omdat alle rechercheurs bleven hangen in de onzin topics, meer nieuws volgt..........
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_23230288
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Schei toch uit man, een compleet tkbat laten uitrukken om een huis te zuiveren.... Zelden zulke onzin gehoord...
pi_23230306
quote:
Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef Papa_Eend het volgende:

[..]

ach kom op joh das echt de grootste crap die ik gehoord heb vandaag Weet je wat voor bestrating er is waar dat huis was? Zo'n tank heeft hier geen eens ruimte om z'n koepel te draaien, en dan nog dan sta je met een tank voor een huis, wat wil je dan? schieten ?
Nee. Kijk nog maar eens na wat er in de jaren 70 bij de Molukse gijzelingen is gedaan. Als je gijzelnemers wil omleggen heb je natuurlijk wel een vrij schootsveld nodig. Mag jij raden hoe lang een gevel bestand is tegen een tank.

jJe hoeft helemaal niet te schieten. Je parkeert gewoon een tank de woonkamer in.

Maar joh, als je me niet wilt geloven dat die oproep er is geweest, dan geloof je me niet. Ik zal er niet wakker van liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')