How interesting huh?
Dus Verplaatsen Naar Onzin!!!
quote:Ja, dat past binnen de "Oh my god, dit is WW III" en "Bush gaat nou echt wel ontzettend veel atoombommen gooien" trend
Op woensdag 12 september 2001 15:59 schreef Arjan_A het volgende:
Kom op zeg, moeten we de hele dag dit soort Oh-wat-erg-berichten aanhoren???![]()
quote:Het enge is... dat is hetzelfde gezicht!
Op woensdag 12 september 2001 16:01 schreef Myster_E het volgende:
Wat een onzin topic, puur toeval. Je kan ook een gezicht in de maan zien, so what?
Heeft iemand al rekening gehouden met het feit dat dit best door aliens gedaan zou kunnen zijn?
quote:Ja, Fox Mulder.
Op woensdag 12 september 2001 16:03 schreef Halinalle het volgende:[..]
Het enge is... dat is hetzelfde gezicht!
Heeft iemand al rekening gehouden met het feit dat dit best door aliens gedaan zou kunnen zijn?
quote:Ja, tuurlijk. Een ogen, neus en een mond, dat zie je niet vaak.
Op woensdag 12 september 2001 16:03 schreef Halinalle het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 12-09-2001 16:05]
quote:Ja, zie mijn eerste post
quote:Ja, die zullen met hun hypermoderne UFO's hierheenkomen om vliegtuigen te jatten...
quote:Ze willen hun UFO's natuurlijk niet slopen bij de crash.
Op woensdag 12 september 2001 16:05 schreef Dikke_TimSalaBim het volgende:[..]
Ja, die zullen met hun hypermoderne UFO's hierheenkomen om vliegtuigen te jatten...
quote:Oh, ik verdacht eigenlijk een boze tovenaar...
Vampier
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 12-09-2001 16:10]
quote:Nee, de beelden zijn van CNN en iemand anders heeft het uitvergroot en commentaar erbij gezet.
Op woensdag 12 september 2001 16:07 schreef SunChaser het volgende:
Heeft CNN dat trouwens neergezet? What the fuck is that?
quote:Hoe kom je daar bij??
Op woensdag 12 september 2001 16:07 schreef bossie het volgende:
Fuck Off met jullie.
ALs jullie denken dat ik dit gemaakt heb ofzo, dat heb ik dus niet![]()
quote:Dus toch!
Op woensdag 12 september 2001 16:08 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is dat het gezicht van Nostradamus.
quote:Nee, dat waren de marsmannetjes.
Op woensdag 12 september 2001 16:07 schreef bossie het volgende:ALs jullie denken dat ik dit gemaakt heb ofzo, dat heb ik dus niet
![]()
Doe eens even rustig man, het komt gewoon door jouw schreeuwerige topictitel.
quote:ooooo natuurlijk!
Op woensdag 12 september 2001 16:07 schreef Halinalle het volgende:[..]
Ze willen hun UFO's natuurlijk niet slopen bij de crash.
quote:Nee, dat niet op het origineel. Ik denk dat tribalwar.com dat gedaan heeft.
Op woensdag 12 september 2001 16:07 schreef SunChaser het volgende:
Heeft CNN dat trouwens neergezet? What the fuck is that?
quote:Ej! Als je het maar laat!
Op woensdag 12 september 2001 16:11 schreef MrBig het volgende:
Maar ik zit ook nog te twijfelen met Digital en Science.
quote:Ehmm, dit is niet gefotosjopped...
Deze gaat naar TheTruth. Maar ik zit ook nog te twijfelen met Digital en Science. Wat je al niet met Photoshop doet tegenwoordig
quote:Hmmmmz, we gaan even verplaatsen naar onzin,
Deze gaat naar TheTruth. Maar ik zit ook nog te twijfelen met Digital en Science. Wat je al niet met Photoshop doet tegenwoordig
quote:Nee, het is de geest van Saladin.
Op woensdag 12 september 2001 16:08 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is dat het gezicht van Nostradamus.
Binnenkort zal de wereld het beeld zien van paus Urbanus die oproept tot een nieuwe kruistocht (met kruisraketten ja : )
tjeses wat een ongelovelijk onzin topic is dit zeg!! wat dacht je? als ik niets meer weet te schrijven dan verzin ik zelf wel wat?
quote:Vreemd, dat zie ik dan weer niet.
Op woensdag 12 september 2001 16:28 schreef BdR het volgende:
weet je wat ik in die stofwolk zie!?!? EEN GEBOUW DAT OMVALT...
Even buiten dat ik dit allemaal mega-vergezocht vind, maar daar was The Truth voor volgens mij
quote:Ja daar dacht ik ook al aan, ik zie enig verband, zullen het dan toch marsmannetjes zijn....welcome to the Twilight Zone...
Op woensdag 12 september 2001 16:08 schreef Vampier het volgende:
Doet me denken aan dat gezicht op mars? ......Vampier
quote:Dus toch Blauwe?
Op woensdag 12 september 2001 17:16 schreef DemonRage het volgende:
Ik zie een gast met een klein baardje...
Stelletje onvolwassen varkens
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 12-09-2001 18:13]
quote:Dit is het filmpje van de CNN-site:
Op woensdag 12 september 2001 18:06 schreef killerb het volgende:
heb je hem lwe van de cnn site dan
http://www.cnn.com/video/us/2001/09/12/2nd.plane.hits.cnn.med.html
Je ziet inderdaad duidelijk dat gezicht verschijnen. Geen paintshop/photoshop-bewerking dus...
Dus maar terug naar Truth met dit topic?
quote:Voor zover ik dat kan beoordelen is de foto inderdaad geen bewerking. Ik denk dat het een nieuwe kans in Truth verdient.
Op woensdag 12 september 2001 18:13 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Je ziet inderdaad duidelijk dat gezicht verschijnen. Geen paintshop/photoshop-bewerking dus...
Dus maar terug naar Truth met dit topic?
quote:dus zien we allemaal wat anders der in... ah
Op woensdag 12 september 2001 18:28 schreef Lurky het volgende:
De gestalte hoeft niet de materialisering van Satan te zijn in de zin van dat hij een wezen is die zich grijnzend tijdens de ramp vertoond. Het kan ook de materialisering van de collectieve gedachtekracht zijn van alle slachtoffers die in hun laatste gedachte begrepen wat er gebeurde. Kortom een soort telekenetisch gezamelijk werk van de 'verbeelding' van collectieve angst. We hebben immers allemaal een soort zelfde beeld van hoe de 'Duivel' eruit ziet.
Denk toch wel dat hier iets aan gemonteerd is anders zou het bij CNN zekers opgevallen zijn!.
Iedereen die op een willekeurige dag foto's van wolken, water, zand etc. gaat zitten maken kan er honderden dingen in terugzien, da's niet zo moeilijk en er zijn gisteren duizenden foto's en films gemaakt, dus ...
Wat een gezever, wat zou dat gezicht moeten betekenen ?
quote:Precies.
Op woensdag 12 september 2001 18:31 schreef popolon het volgende:
Iedereen die op een willekeurige dag foto's van wolken, water, zand etc. gaat zitten maken kan er honderden dingen in terugzien, da's niet zo moeilijk en er zijn gisteren duizenden foto's en films gemaakt, dus ...
quote:Als de duivel bestaat, heb jij hem dan wel eens gezien?
Op woensdag 12 september 2001 15:57 schreef KonnieKipke het volgende:
lijkt wel het gezicht van de duivel
heel erg eng
Ik zie zulk soort dingen wel meer, b.v. in de wolken of in verfrommelde stukken papier.
quote:Een sikkel???
Op woensdag 12 september 2001 18:53 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Ik vond zojuist de volgende bewerking ergens op Internet:
quote:LoL
Op woensdag 12 september 2001 19:02 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Een sikkel???
Zitten er communisten achter??Ik vond zojuist de volgende bewerking ergens op Internet:
quote:Ze zijn de STAART, links, vergeten!
Op woensdag 12 september 2001 18:53 schreef DemonRage het volgende:
quote:Ja joh wie weet.
De gestalte hoeft niet de materialisering van Satan te zijn in de zin van dat hij een wezen is die zich grijnzend tijdens de ramp vertoond. Het kan ook de materialisering van de collectieve gedachtekracht zijn van alle slachtoffers die in hun laatste gedachte begrepen wat er gebeurde. Kortom een soort telekenetisch gezamelijk werk van de 'verbeelding' van collectieve angst. We hebben immers allemaal een soort zelfde beeld van hoe de 'Duivel' eruit ziet.
Om hier een topic aan te besteden...
Persoonlijk denk ik dat de kapers het zo gemikt en berekend hebben dat dit gezicht eruit kwam. Dat is het doorslaggevende bewijs dat hier een grote organisatie achter zit
quote:Nu je het zegt... ff editten
Op woensdag 12 september 2001 19:03 schreef Zapper het volgende:[..]
Ze zijn de STAART, links, vergeten!
ik had hem trouwens zelf overgetrokken
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 12-09-2001 19:58]
quote:En bedankt!
Op woensdag 12 september 2001 19:44 schreef DemonRage het volgende:[..]
Nu je het zegt... ff editten
ik had hem trouwens zelf overgetrokken
quote:Je hebt nog tijd om de post te editten
Op woensdag 12 september 2001 20:42 schreef Zapper het volgende:[..]
En bedankt!
Nu staat mijn post daar weer zo dom
quote:ik kan toch in het filmpje dit gezicht niet zo duidelijk zien als hier.
Het kan ook de materialisering van de collectieve gedachtekracht zijn van alle slachtoffers die in hun laatste gedachte begrepen wat er gebeurde. Kortom een soort telekenetisch gezamelijk werk van de 'verbeelding' van collectieve angst.
quote:wolken, mist en rook zijn altijd al gezien als mogelijkheden van geesten om zich te manifesteren (juist omdat het toevalsvormen zijn, dus niet vastzitten aan gedefinieerde vormen).
Op woensdag 12 september 2001 21:21 schreef Lurky het volgende:
Hmm dacht dat we hier in een serieus forum over dit mysterieuze fenomeen kunnen praten...
In sommige reacties kan ik zonder greintje spiritualiteit al door de typletters heen hele gekke mensen waarnemen.
het eerste betekent dat je zelf iets ziet in een toevalsvorm, al dan niet beinvloed door buitenzintuiglijke informatie in welke vorm dan ook
het tweede betekent dat er daadwerkelijk iets wordt gecreerd in het materiele door een psychische kracht. en dat geloof ik niet echt; juist omdat ik geloof in psychische krachten die juist niet materieel van aard zijn. en dus niet op het materiele vlak iets kunnen gaan vormen.
en daraom geloof ik niet dat dit gezicht daadwerkelijk door die mensen 'gemaakt' is.
quote:Het menselijk brein herkent bepaalde vormen in "natuurlijke" dingen en vertaalt deze naar een bekend iets, zoals bijvoorbeeld een gezicht. Dit hoeft nog niet te betekenen dat er ook daadwerkelijk iets is.
Op woensdag 12 september 2001 21:21 schreef Lurky het volgende:
Hmm dacht dat we hier in een serieus forum over dit mysterieuze fenomeen kunnen praten...
In sommige reacties kan ik zonder greintje spiritualiteit al door de typletters heen hele gekke mensen waarnemen.
P'sst het gezicht van Jim Morrison is gekerft in een berg op Mars.
J.
Ben ik opzoek gegaan naar nog meer vreemde dingen op foto's vooral gezichten tot nu toe maar ik zoek verder!
Sorry maar dit vond ik (hoe ziek mischien ook) toch wel grappig
Je ziet teveel naar mijn mening
/edit(Lees tekens vergeten in enthousiasme)
quote:Terecht! Als sinds de oudheid maken mensen afbeeldingen van gezichten in natuurfenomenen. Bekend is de wind met zijn bolle wangen, het gezicht van de maan en de zon. Ook vulkanen en rook krijgen vaak gezichten. Rook en vuur vallen als plaaggeestjes uit de lucht. Waarom gaven de mensen wind en vuurelementen gezichten? Waarom niet golven en de zee een mond en ogen gegeven?
Op donderdag 13 september 2001 04:53 schreef krankyouri2 het volgende:
...
ik ben enthousiast over dit soort verschijningen
...
In het boekje De Kleine Prins van oorlogsvliegenier Antoine de Saint Exuperie vertelt hij hoe hij mensen test. Hij laat ze zijn tekening van de 'hoed' zien. Zeggen ze: "dat is een hoed" dan praat hij met ze over golfsport en nieuwe sokken. Zeggen ze omdat ze de punt in het hoekje van de rand zien: "dat is een boa-constrictor die een olifant heeft opgegeten" dan weet hij dat hij de juiste voor zich heeft en begint zijn verhaal te vertellen zonder bang te hoeven zijn voor gek verklaard te worden.
Zo is het ook met de rookgezichten. Ik zie ze allemaal en ze zijn zeer duidelijk en fantastisch. Ik zoek er niks achter maar zie zonder dat t omschreven wordt wel hetzelfde als een aantal anderen en niet zomaar ineens iets anders.
Het is fenomenaal en en wat het veroorzaakt daarover krijg ik graag een antwoord.
Voor alle sceptici: ken je die plaatjes met 'zoek de gezichten' of de Freud-cartoon 'whats on a man mind'. Je kan er alleen maar in zien wat de schepper erin gestopt heeft. En als je dat niet ziet ga dan in het Sportforum of in Lifestyle over tastbaarder zaken praten. Laat ons hier onze ongelooflijke 'waarnemingen' bespreken.
Ook maar even goed gekeken...
Kijk dan eens links van het gebouw dat onder de rode cirkel staat.
Dan zie ik daar een sip kijkend varkentje! Nee, echt!
Maar idd, je kunt wel meer zien. (maar toch lijkt ie)
quote:Ik gaf gewoon mijn mening, wat ik dacht. En dat niet als moderator, maar gewoon als user, maakt geen flikker uit wat voor kleur ik heb. Natuurlijk mag je van mij overal gezichten in zien. Ik sta ook best open voor dit soort dingen, maar mijn mening erover geven mag toch ook dacht ik?
For crying out loud!! Behalve het feit dat mijn creativiteit voor geen meter gewardeerd word door de admins van dit forum , nu gaan ze het ook nog in het "THE THRUTH IS OUT THERE" forum afkraken. DUDE ik zie ze allemaal. Buiten het feit dat het stront toevallig is, maakt het nog niet minder waar. Een Rocha vlek stelt ook niks voor toch ziet iedereen wel wat..... Het gaat dus om CREATIVITEIT!!! Als je dat vreselijke filmpje nog een keer bekijkt zie ik nog wel meer dan 1 gezicht. Bij die andere hoek daar zie ik zeer zeker nog een mensachtige verschijning... Als je het niet ziet of als je het niet wil zien praat dan niet mee OF open een nieuw topic waarin je onze stellingen bestrijd met FEITEN ...
Soz als ik wat heftig reageer maar ik ben enthousiast over dit soort verschijningen als je dat enthousiasme niet deelt met mij of deze ander guyz and galls wees dan gewoon stillekes je draagt hiermee niks bij.../edit(Lees tekens vergeten in enthousiasme)
quote:Mooi verhaal Lurky.
Op donderdag 13 september 2001 12:54 schreef Lurky het volgende:[..]
Terecht! Als sinds de oudheid maken mensen afbeeldingen van gezichten in natuurfenomenen. Bekend is de wind met zijn bolle wangen, het gezicht van de maan en de zon. Ook vulkanen en rook krijgen vaak gezichten. Rook en vuur vallen als plaaggeestjes uit de lucht. Waarom gaven de mensen wind en vuurelementen gezichten? Waarom niet golven en de zee een mond en ogen gegeven?
In rook wolken en vuur kunnen we vanalles zien en t leuke is: anderen zien het ook!
Noem het een inktvlekkentest of beter nog het volgende:
de test met de 'hoed' met het puntje in de rand.In het boekje De Kleine Prins van oorlogsvliegenier Antoine de Saint Exuperie vertelt hij hoe hij mensen test. Hij laat ze zijn tekening van de 'hoed' zien. Zeggen ze: "dat is een hoed" dan praat hij met ze over golfsport en nieuwe sokken. Zeggen ze omdat ze de punt in het hoekje van de rand zien: "dat is een boa-constrictor die een olifant heeft opgegeten" dan weet hij dat hij de juiste voor zich heeft en begint zijn verhaal te vertellen zonder bang te hoeven zijn voor gek verklaard te worden.
Zo is het ook met de rookgezichten. Ik zie ze allemaal en ze zijn zeer duidelijk en fantastisch. Ik zoek er niks achter maar zie zonder dat t omschreven wordt wel hetzelfde als een aantal anderen en niet zomaar ineens iets anders.
Het is fenomenaal en en wat het veroorzaakt daarover krijg ik graag een antwoord.
quote:edit: laat ook maar.
Een Rocha vlek stelt ook niks voor toch ziet iedereen wel wat.....
quote:Dank je fokje!
Op donderdag 13 september 2001 13:51 schreef fokje het volgende:
Mooi verhaal Lurky.![]()
quote:*offtopic* Je wilt toch niet zeggen dat dit topic door mijn toedoen ALWEER van forum moet wisselen?
Maar dit heeft dan meer met psychologie of misschien met filosofie te maken denk ik.
Hoe de wind ook waait de raadselachtige gezichten, en inmiddels ook een sip kijkend varkentje, blijven!!!
Wel een eng toeval, dat moet ik toegeven.
Vampier
*offtopic* Lief konijn in Griezelige Vampier
In jouw usericoon zie ik een witkonijntje met rode oogjes dat op een roze panfluit speelt die hij tussen zijn voorpootjes houdt. Achter hem zie ik nog net de vleugels van een paarse papagaai op hem af komen vliegen. Echt.
quote:Nou je het zegt!!!
Op donderdag 13 september 2001 16:17 schreef Lurky het volgende:
Klopt Vampier!*offtopic* Lief konijn in Griezelige Vampier
[afbeelding]
In jouw usericoon zie ik een witkonijntje met rode oogjes dat op een roze panfluit speelt die hij tussen zijn voorpootjes houdt. Achter hem zie ik nog net de vleugels van een paarse papagaai op hem af komen vliegen. Echt.
quote:* Vampier geeft lurky wat prozac
Op donderdag 13 september 2001 16:17 schreef Lurky het volgende:
Klopt Vampier!*offtopic* Lief konijn in Griezelige Vampier
[afbeelding]
Vampier
quote:Zeg dat wel!
Op donderdag 13 september 2001 16:22 schreef Manono het volgende:
Lang leve fotosjop
Er was iemand NIET blij!!!
quote:Nee joh! Iedereen die dat plaatje ergens neerzet pakte de oorspronkelijke link, dus die kerel wijzigt het plaatje even, maar geeft het dezelfde naam; zijn webpage werd een beetje overbelast
Op vrijdag 14 september 2001 19:31 schreef Wolk het volgende:
Asjemunau, hoe kunnen die gasten dat doen op Fok?! Wat een wizzkids..
Ik zie dat ie alweer hersteld is
quote:begin jij nu ook al
Op zaterdag 15 september 2001 00:18 schreef l_Charlize_l het volgende:
Hoezo hypocriet...
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 00:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
begin jij nu ook al
quote:Whahaha!!
Op zaterdag 15 september 2001 00:39 schreef Calella het volgende:
Dushttp://nailhead.org/images/wtcface.jpg
quote:Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij hoort deze discussie niet thuis in een Forum als The Truth.
Volgens mij is dit toch echt een geval voor het Onzin Forum ? mag ik vragen wat je beslissing is om dit niet te sluiten,(Zoals Vork al zei: Dit hebben we eerder gezien.)of naar Onzin te sluizen, maar het in The Truth te dumpen
Met Vriendelijke Groet
LD.
quote:het is een raar fenomeen, die gezichten, zeker als het er zo veel zijn. de reden om het eerst uit de truth te kiepen was dat er het vermoeden bestond dat dit gephotoshopped was. dat blijkt dus niet zo te zijn; dus kwam het weer terug.
Op zondag 16 september 2001 16:17 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij hoort deze discussie niet thuis in een Forum als The Truth.Volgens mij is dit toch echt een geval voor het Onzin Forum ? mag ik vragen wat je beslissing is om dit niet te sluiten,(Zoals Vork al zei: Dit hebben we eerder gezien.)of naar Onzin te sluizen, maar het in The Truth te dumpen
Met Vriendelijke Groet
LD.
http://urbanlegends.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http://9news.com/newsroom/13294.html
lees dit stukje maar eens; geeft ook aan waarom het in the truth staat: het is nl inmiddels een soort 'urban legend' geworden. en die dingen horen hier ook thuis .
en je kan er nog een dergelijke foto zien.
We hadden de originele foto ook gezien en geloven idd dat dat hier wèl in thuis hoort.
Bedankt voor de uitleg.
Phoenixx & LD
zelfs de meets pure wetenschapper zal toe moeten geven dat zonder dergelijke neutrale vergelijkingen er weinig over te zeggen is.
oftewel: wie heeft er dergelijke foto's? ongeedit graag?
quote:Toen ik het WTC gezicht zag, dacht ik meteen aan de andere keer dat ik gezichten had gezien in 'rook'.
Op zondag 16 september 2001 17:22 schreef iteejer het volgende:
eigenlijk zouden we nu dus ook foto's moeten bekijken van andere branden en rampen die rookwolken opleveren, zoals vulkaanuitbarstingen
...
oftewel: wie heeft er dergelijke foto's? ongeedit graag?
quote:Nog een foto van de WTC
Op zondag 16 september 2001 17:22 schreef iteejer het volgende:
.....oftewel: wie heeft er dergelijke foto's? ongeedit graag?
quote:1
THE HAND OF GOD?THIS IS A PICTURE THAT WAS TAKEN DURING A TORNADO IN AMERICA. WHAT YOU ARE SEEING IS THE FUNNEL CLOUD AND A TREE THAT WAS BLOWN DOWN.
WHAT YOU ARE ABOUT TO SEE ON THE NEXT PHOTO IS THE SAME PICTURE TURNED SIDEWAYS
quote:
Wetseal writes: Art, I am a fire fighter and a paramedic, I was at the fire this picture was taken at. In the middle of the picture is a window and behind that window was a bed. This bed is where the man was found. Look at the black figure in the middle, it is the ghost of the dead man. Also if you look you can see other ghosts or demons in this picture. I have looked at this with lots of other people. This picture hangs in the fire station at a local fire station in Texas.
quote:
The man in a tree, submitted by Adam Campbell, photo taken in a cemetery, Wilmington, NC, 1992. Here is a second shot taken, just to show you it wasn't a photographic anomoly.
One of a series of 5 pictures taken by Dan Papineau of a residential fire place, which when developed, shows what Dan says is a robed woman holding a baby in front of a burning cross.
en check ff deze link:
http://www.ghoststudy.com/monthly/may01/fire.html
hehe ik verveelde me.....
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 17-09-2001 00:29]
quote:Windt je niet op Bossie: lees ff die posts van vrijdag de 14e. Dat gaat juist over dat je fotolink is gecensureerd. Het staat ook in het engels onder het 'pokemonplaatje' dat er bezwaar was tegen de mystificatie van de rook terwijl de maker t goed bedoelde. Hij moest t dus weghalen.
Op maandag 17 september 2001 00:04 schreef bossie het volgende:
Wie heeft m'n posts veranderd met dat Pikachu-hoofd
verander ff terug zeg...
Ben trouwens nu met stijgende verbazing aan t ronddolen op http://www.ghostweb.com
Met vriendelijke groet.
LD.
Zijn er nog meer afbeeldingen te vinden met dit soort verschijnselen ? zoals gezichten in rook etc..
En zit er een verklaring achter ? bv. dat mensen graag structuur willen zien in een chaos ? en dat daarom beeltenissen te zien zijn ?
quote:zie: In navolging van....
Op woensdag 19 september 2001 13:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Willen de mensen die onzinnig commentaar leveren zich onthouden van verder commentaar.Met vriendelijke groet.
LD.
Zijn er nog meer afbeeldingen te vinden met dit soort verschijnselen ? zoals gezichten in rook etc..En zit er een verklaring achter ? bv. dat mensen graag structuur willen zien in een chaos ? en dat daarom beeltenissen te zien zijn ?
quote:Aangezien dat topic meer over verschijningen van overledenen gaat, post ik nog even hier.
Op woensdag 19 september 2001 13:54 schreef l_Charlize_l het volgende:[..]
zie: In navolging van....
"Incredible!...
In August 1980 Mt. Saint Helens erupted in Washington state. I believe it was the day after, that the Seattle Post Intelligencer had a huge close-up picture on the front page, of the eruption. In the exploding plume was a large 3d human face. The native americans in the area claimed it was an indian spirit while others said it was Christ. Many people bought up these newspapers and I also bought one but lost it 2 or 3 years later. I haven't seen it on the net, but if anyone has seen it please post it here.
Thanks"
Die krant heb ik opgezocht. Ze hadden geen nummers uit 1980 online. Wel veel over St Helens maar daarin kwam ik niet de omschreven foto tegen. Op de genoemde nieuwsgroep kwam tot nu toe geen reactie.
quote:Er is maar 1 foto waarbij het eventueel over een overledene gaat.
Aangezien dat topic meer over verschijningen van overledenen gaat, post ik nog even hier.
quote:Die donkere figuur?
Op zondag 16 september 2001 23:09 schreef l_Charlize_l het volgende:
sjongejongejongejonge...
quote:Toe nou! Je weet zelf ook wel dat dát niet hetgene is dat wordt bedoeld
Op woensdag 19 september 2001 17:05 schreef Snof het volgende:[..]
Die donkere figuur?
DAS EEN BRANDWEERMAN!!!
sjongejongejongejonge...
quote:Dat gezicht in holle boom op begraafplaats dan en die vrouw met baby voor open haard zijn toch meer individuele entiteiten van voormalige levenden dan verschijnselen van God(en) en Satan(s).
Op woensdag 19 september 2001 17:04 schreef l_Charlize_l het volgende:[..]
Er is maar 1 foto waarbij het eventueel over een overledene gaat.
En 1 opmerking van mij is niet die van iedereen. Die overledenen zag ik niet als ramp maar daar heb je volkomen gelijk in dat die brandende man bij 'zijn dood verschijnt'.
Laat je niet uit het veld slaan door mij!
Een vraag: als t om het zelfde gaat waarom maak je dan een nieuw topic aan? Mensen moeten gewoon leren niet steeds dezelfde plaatjes te plaatsen bij hun quotes. Zo zwaar laadt dit topic toch niet? (zie BB3 fototopics: das geduld hebben)
quote:Ik heb heel veel moeite gedaan om die foto's te zoeken. Aangezien het topic al zo groot was, en er op een gegeven niemand meer dit topic zou bezoeken. Heb ik besloten om een nieuw topic te openen waar niet zozeer de WTC foto centraal staat, maar wel dit soort verschijning op foto's.
Op woensdag 19 september 2001 22:48 schreef Lurky het volgende:
Een vraag: als t om het zelfde gaat waarom maak je dan een nieuw topic aan? Mensen moeten gewoon leren niet steeds dezelfde plaatjes te plaatsen bij hun quotes. Zo zwaar laadt dit topic toch niet? (zie BB3 fototopics: das geduld hebben)
quote:Ik ze met verbazing zitten te bekijken.. bedankt
Op woensdag 19 september 2001 22:06 schreef l_Charlize_l het volgende:
Ik dacht dat ik jullie een pleziertje deed door wat van die soortgelijke foto's op te zoeken. Elke foto had te maken met een ramp of een natuurverschijnsel. Weet je wat? laat ook maar.
quote:Die zag toch ook overal hoofden in?
Op vrijdag 21 september 2001 04:31 schreef SunChaser het volgende:
Is dit niet Willibrord Frequin?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |