Owkee...dus journalisten zijn zielige sensatie zoekers?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:43 schreef Orthello het volgende:
[..]
Al je afspraken cancelen om dit te volgen????
Dan ben je echt een heel zielige sensatie zoeker! MFG
Ikke eerderquote:Op woensdag 10 november 2004 17:49 schreef -Hans- het volgende:
Update 17:48
Het lijkt er op dat de bestorming voorbij is. Om 18.30 uur zal er een persconferentie worden gegeven.
maar het is nog niet 100% zeker dat de persconferentie door gaat.
mr.marcus.. beetje rustig aan hèquote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef mr.marcus het volgende:
persconferentie schijnt niet zeker te zijn...
[..]
Owkee...dus journalisten zijn zielige sensatie zoekers?
veel zielige mensen in deze reeks.....
ok Hans! maar alleen voor denhaag toch ?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij wel Jeroen.
het is het werk van een journalist?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef mr.marcus het volgende:
persconferentie schijnt niet zeker te zijn...
[..]
Owkee...dus journalisten zijn zielige sensatie zoekers?
veel zielige mensen in deze reeks.....
Maar mijn bericht was langer lekker puh.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ikke eerder
Kun je dan wat aan je spelling doen?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Om het even over wat anders te hebben, die NOS journalistinnen.
Kunnen die eens naar de kapper en eens wat behoorlijks aantrekken.
Mijn god, die zien er echt zooo belabberd onverzorgt uit.
Jup.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
ok Hans! maar alleen voor denhaag toch ?
mijn dag is helemaal niet verpest hoor, vond het reuze interessant en vooral ook gezellig hierquote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef ondeugend het volgende:
Natuurlijk zijn we allemaal virtuele ramptoeristen... maar zeik dan ook niet dat je dag verpest is omdat je naar blijkt voor een sisser al je afspraken hebt afgezegd
Duh
Dit is een calamiteitenstream, die zal hopelijk het meeste van de tijd stil zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:49 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
ff vraagje, die politie scanner die iedereen al de hele dag luistertis dat altijd op dat kanaal/ip ??
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:52 schreef Skyclad het volgende:
Wat hebben we vandaag geleerd: Als je een bank wilt overvallen, vlucht dan op een fiets. Die kunnen ze toch niet bijhouden met 10 verschillende corpsen met autos en motoren.
Of doe het in Brabant, die raken de weg kwijt en komen een paar uur te laat.
Ah, iemand uit 't oosten des landsquote:Op woensdag 10 november 2004 17:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat was er precies met MUUS dan?
zet maar ff een aantekeningetje in mijn persoonlijke notesquote:Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef just me het volgende:
[..]
mr.marcus.. beetje rustig aan hè
Dat vrouwtje van RTLZ heeft wel wat ... (die verslaggeefster op locatie)quote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
nah.. hoeft toch niet als we het zo kunnen oplossenquote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
zet maar ff een aantekeningetje in mijn persoonlijke notes![]()
Daarvoor had je de politiescanner moet luisteren.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
huh leg eens uit ?
Had wel iets weg van Ellen ten Dammequote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van RTLZ heeft wel wat ... (die verslaggeefster op locatie)
Wij zijn gewoon wat gemoedelijkerquote:Op woensdag 10 november 2004 17:52 schreef Skyclad het volgende:
Of doe het in Brabant, die raken de weg kwijt en komen een paar uur te laat.
die elk moment zei: het kan niet lang meer duren.... het moet nu zo beginnenquote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van RTLZ heeft wel wat ...
Heb het over de NOS. Zal best een goeie meid zijn, maar dat haar ziet er uit alsof ze zo uit bed komt, en heeft een godvergeten traningspak aan.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat vrouwtje van RTLZ heeft wel wat ...
Aha, duidelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef My_Way het volgende:
[..]
Ah, iemand uit 't oosten des lands
Aha! ff checken, merci!quote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit is een calamiteitenstream, die zal hopelijk het meeste van de tijd stil zijn.
Hier vind je online scanners http://www.zwolle.org/scanner/index.php
Wat oplossen?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:55 schreef just me het volgende:
[..]
nah.. hoeft toch niet als we het zo kunnen oplossen
"25,000 liters of anthrax ... 38,000 liters of botulinum toxin ... materials to produce as much as 500 tons of sarin, mustard and VX nerve agent ... upwards of 30,000 munitions capable of delivering chemical agents ... several mobile biological weapons labs ..."quote:Op woensdag 10 november 2004 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Als ze opeens 1 van de vermiste atoomkoffers aantreffen of gifgas of bergen met explosieven lijkt het me redelijk verantwoord.
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 10 november 2004 17:56 schreef Eveli het volgende:
Volgens mij kan iedereen rustig gaan eten.
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ben zo blij dat MUUS veilig heeft weten te ontsnappen aan de koppensnellers! We hebben er een heldin bij op Fok!![]()
![]()
Dit is toch een hele andere toon dan ditquote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
mijn dag is helemaal niet verpest hoor, vond het reuze interessant en vooral ook gezellig hier
Maar jammer dat het niet nodig was.... Das toch een normale reactie?
Ik kan toch niet gaan leren als ik constant denk: zou er al nieuws zijn?
Kortom dat is nou eenmaal het risico van je vakquote:als dit met een sisser afloopt heb ik me de hele dag voor niets druk gemaakt![]()
![]()
http://212.129.237.28:8210/quote:Op woensdag 10 november 2004 17:56 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja heeft er iemand een link van die scanner?
das wel heel erg lomp
Stemmingswisseling hè..quote:Op woensdag 10 november 2004 17:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit is toch een hele andere toon dan dit
[..]
Kortom dat is nou eenmaal het risico van je vak
Amen !quote:Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, het is voorbij hoor! De rust is hier weer aardig terug in de buurt.
En voor iedereen die nota bene teleurgesteld is dat het zo mak afliep: Je zal maar een huis hebben boven of naast het betreffende pand. Denk dat je blij bent dat het er gewoon nog staat![]()
Onvoortstelbaar dat terechte voorzorgsmaatregelen zoals de ME en een voorzichtige benadering, waardoor het zo lang duurde, bij sommigen de verwachting wekten (nee de eis bijna) dat er nu ook daadwerkelijk wel iets had moeten ontploffen.
Gelukkig is dit goed afgelopen. Voor MUUS en andere mensen die vreesden voor hun veiligheid en onderkomen.
San Andreasquote:Op woensdag 10 november 2004 17:59 schreef Eveli het volgende:
Ik denk dat ik maar gta vice city ga spelen. Laters.
Waaruit concludeer je dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef maartena het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat een grotere terreurdaad wellicht is voorkomen door deze actie..... [..]
Dan zie ik dit maar als een verkapt excuusquote:Op woensdag 10 november 2004 18:00 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
Stemmingswisseling hè..
Dat lijkt me wat overdreven. Dan hadden ze zichzelf wel opgeblazen of al schietend ten onder gegaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef maartena het volgende:
Het lijkt er dus sterk op dat een grotere terreurdaad wellicht is voorkomen door deze actie.....
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:04 schreef Dark_Killah het volgende:
En die balkenende dan
Het is bijna lachwekkend.quote:"Extremisme komt aan de wortels van onze democratie. [..] Van scholen blijf je af. Van Moskeeën en kerken blijf je af. Van mensen die hun mening geven blijf je af. Iedereen dient goed te beeeffen wat de regels zijn in ons land. Onze wetten en grondrechten zijn de hoekstenen van de democratie."
Balkie heeft gelijk!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
[..]
Het is bijna lachwekkend.![]()
Het rare is nog dat die schotenwisseling tussen de politie en een stel terroristen nu een tegenvaller lijkt. 2 weken geleden zou alleen al die schotenwisseling het grootste nieuws sinds tijden geweest zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vond het de hele dag enorm spannend. Bijna de hele ME, BBE en pantserwagens en helikopters. En dan loopt het af met 10 schoten, vind ik toch wel een beetje een tegenvaller![]()
Maar het is gelukkig goed afgelopen.
Mee eens, wat moet die man anders doen?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Balkie heeft gelijk!
Wat moet hij anders zeggen...
Ik vind het een beetje triest dat alles wat Balkie doet op het moment bekritiseerd word.
Net of jullie het beter kunnen![]()
Ja, en gelukkig zit zijn haar goed, anders was het echt wel anders afgelopenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
[..]
Het is bijna lachwekkend.![]()
hahaha ligt aan de combinatie den haag-brabant. Kom ook uit brabant en was ook zo vreselijk verdwaald in Den haag...quote:Op woensdag 10 november 2004 17:55 schreef Carport het volgende:
[..]
Daarvoor had je de politiescanner moet luisteren.
Die werden door Den Haag heen gepraat, maar ze waren de weg kwijt geraakt.
Nee, daarom ben ik ook geen minister president?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Balkie heeft gelijk!
Ik vind het een beetje triest dat alles wat Balkie doet op het moment bekritiseerd word.
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vond het de hele dag enorm spannend. Bijna de hele ME, BBE en pantserwagens en helikopters. En dan loopt het af met 10 schoten, vind ik toch wel een beetje een tegenvaller![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
Just me, Ondeugend!!! nu zegt hij het ook
Triest? Hij is als premier wel verantwoordelijk voor het politieke beleid in Nederland. Als het falikant fout dreigt te lopen mag hij daar best op aangekeken worden. En die politiek correcte teksten die hij steeds weer uit z'n nek weet te duwen komen m'n strot uit.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Balkie heeft gelijk!
klikspaan, boterspaanquote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Triest? Hij is als premier wel verantwoordelijk voor het politieke beleid in Nederland. Als het falikant fout dreigt te lopen mag hij daar best op aangekeken worden. En die politiek correcte teksten die hij steeds weer uit z'n nek weet te duwen komen m'n strot uit.
Ik zal hem een brief sturen dat hij eens politiek incorrect moet zijn...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Triest? Hij is als premier wel verantwoordelijk voor het politieke beleid in Nederland. Als het falikant fout dreigt te lopen mag hij daar best op aangekeken worden. En die politiek correcte teksten die hij steeds weer uit z'n nek weet te duwen komen m'n strot uit.
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Nyluzzz het volgende:
200 kilo geitenkaas !quote:Op woensdag 10 november 2004 17:56 schreef Mattt het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze in dat huis daar vinden.
hehehe, hoe je het ook formuleerd, beide zijn juist hahahaquote:Op woensdag 10 november 2004 18:12 schreef American_Nightmare het volgende:
BeffenThanks
amenquote:Op woensdag 10 november 2004 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, het is voorbij hoor! De rust is hier weer aardig terug in de buurt.
En voor iedereen die nota bene teleurgesteld is dat het zo mak afliep: Je zal maar een huis hebben boven of naast het betreffende pand. Denk dat je blij bent dat het er gewoon nog staat![]()
Onvoortstelbaar dat terechte voorzorgsmaatregelen zoals de ME en een voorzichtige benadering, waardoor het zo lang duurde, bij sommigen de verwachting wekten (nee de eis bijna) dat er nu ook daadwerkelijk wel iets had moeten ontploffen.
Gelukkig is dit goed afgelopen. Voor MUUS en andere mensen die vreesden voor hun veiligheid en onderkomen.
Nee sukkel.. maar hij mag zich best eens wat harder uitspreken over het moslimfundamentalisme.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:12 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik zal hem een brief sturen dat hij eens politiek incorrect moet zijn...
Zoiets van:"Die American_Nightmare is een simpele ziel die denkt dat hij dingen beter weet."
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef mr.marcus het volgende:
[..]![]()
onzin is een deur verderquote:Op woensdag 10 november 2004 18:14 schreef paul376 het volgende:
weggehaald..
Nee, tuurlijk niet.... Maar zoals ik al zei was de spanning vandaag zo aan het opbouwen dat het einde van de aktie een soort van anti-climax was...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:14 schreef Zanderrr het volgende:
Sommige mensen hier hadden liever gezien dat het hele huizenblok live op tv de lucht in ging of zo
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:16 schreef DeHeldjes het volgende:
Weet iemand meer over de Den haag hooligans die gereld hebben met marrokanen?
Wat is daar eigenlijk gebeurt?
Strakke actiekunnen jullie zegge wat jullie willen :6
Hey, een Ajax supporter.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:16 schreef DeHeldjes het volgende:
Strakke actiekunnen jullie zegge wat jullie willen
Ging het dan om drugsdealers of mensensmokkelaars?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Waaruit concludeer je dat?
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:15 schreef hallo_mensen het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:21 schreef Insomaniac het volgende:
Al vond ik het ook een anti-climax![]()
ga je bril poetsen internethooliquote:Op woensdag 10 november 2004 18:16 schreef DeHeldjes het volgende:
Dat is altijd wel extreem chillquote:Op woensdag 10 november 2004 18:22 schreef DaMook het volgende:
Was echt overal op tv. NL, BE, DU, SP, IT, RU, PO en nog meerEn op CNN
ja, hoewel er ook soms wel behoorlijk geklunsd werd, mogen de betrokken afdelingen en eenheden hier wel trots op zijn denk ikquote:Op woensdag 10 november 2004 18:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Idd, flinke explosie was spectaculairder geweest. Maar zoals je al zei, erg netjes gedaan.
Eindelijk een goed voorbereide actie.
Ik ben ook absoluut niet productief geweest vandaag... Nou ja, werken we morgen wel wat harder zeg maar...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:23 schreef tjarie het volgende:
alle comotie om 3 mensjes die geen zin hadden om hun huis uit te komen...
heb ik voor dat de hele dag f5 lopen drukken op me stage![]()
Wat dacht je van die presentatrice, nog nooit heb ik zo'n lelijkerd gezienquote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:23 schreef tjarie het volgende:
Tis ook echt weer typisch Nederlands om "trots" te voelen als we ergens anders op TV zijn..... maar het is iedere keer wel weer met een negatieve boodschap. De vuurwerkramp in Enschede was ook dagenlang op de Duitse televisie.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:22 schreef DaMook het volgende:
morgen weer een dag... scheelde trouwens niet veel van me normale werkzaamhedenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ga es aan het werk joh!
Vooral Belgie deed het leuk. Ze beweren dat Vincent van Gogh vorige week is doodgeschotenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:22 schreef DaMook het volgende:
Ja knap hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 18:16 schreef DeHeldjes het volgende:
idem hier.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben ook absoluut niet productief geweest vandaag... Nou ja, werken we morgen wel wat harder zeg maar...
ja, dat bouwbedrijf hadden ze geregeld voor DE locatie (neem aan dat ze het terroristenpand bedoelen) het bouwbedrijf mag nog niet naar het pand toe. ik denk dat ze de deuren moeten vergrendelen of herstellen of iets dergelijksquote:Op woensdag 10 november 2004 18:27 schreef marchien het volgende:
[..]
idem hier.
Maar de scanner is nog niet stil nu.... iets over een bouwbedrijf, maar ik volg het niet helemaal
Ik ook totaal niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben ook absoluut niet productief geweest vandaag... Nou ja, werken we morgen wel wat harder zeg maar...
Ik zeg ook niet dat ik er trots op benquote:Op woensdag 10 november 2004 18:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Tis ook echt weer typisch Nederlands om "trots" te voelen als we ergens anders op TV zijn..... maar het is iedere keer wel weer met een negatieve boodschap. De vuurwerkramp in Enschede was ook dagenlang op de Duitse televisie.
Dat had ik inderdaad gezien, kopspijkers momentquote:Op woensdag 10 november 2004 18:25 schreef Vieske het volgende:
[..]
Vooral Belgie deed het leuk. Ze beweren dat Vincent van Gogh vorige week is doodgeschoten
Dacht al dat ik op de intercom van een snackbar heel de dag stond ingelogd, maar het waren ttoch de copsquote:Op woensdag 10 november 2004 18:29 schreef marchien het volgende:
en ze willen weer wat eten
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.En dan gaat het kabinet van het nederlandse volk verwachten dat ze zich rustig houden. Hij moet es harder optredenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Balkie heeft gelijk!
Welcome at the McDrive, How can I help you??quote:Op woensdag 10 november 2004 18:31 schreef My_Way het volgende:
[..]
Dacht al dat ik op de intercom van een snackbar heel de dag stond ingelogd, maar het waren ttoch de cops![]()
Nee, niet HUN knallen theo neer. ÉÉN van hun knalt Theo neer.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.En dan gaat het kabinet van het nederlandse volk verwachten dat ze zich rustig houden. Hij moet es harder optreden
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.
Nou sorry, maar naar al die fucking acties met die marokannen ja, dan generaliseer ik ja! Laten ze het tegen deel maar bewijzenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:34 schreef Orthello het volgende:
[..]
Nee, niet HUN knallen theo neer. ÉÉN van hun knalt Theo neer.
Leren sommige nou nooit wat generaliseren is? (alles over een kam scheren)
En dan fikken de Moslims een kerk op: Ja, maar ZIJ begonnen met de moskeen.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.En dan gaat het kabinet van het nederlandse volk verwachten dat ze zich rustig houden. Hij moet es harder optreden
C2000 wordt nog niet gebruikt in Den Haag.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:36 schreef Orthello het volgende:
Zou wel eens met de lege batterijen te maken kunnen hebben.
Geweldige uitvinding dat C2000... NOT
diepe analyse hoor, petje af.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
aaaah, zijn dat noodsignalenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef Carport het volgende:
En weer een noodsignaal van één van de porto's...
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
ga je bril poetsen internethooli
Da's niet moeilijk. Ik heb hirshie ali nog niemand neer zien knallen.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou sorry, maar naar al die fucking acties met die marokannen ja, dan generaliseer ik ja! Laten ze het tegen deel maar bewijzen
hoi Orthello !!!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef Orthello het volgende:
Weer noodsignalen... gaat lekker daar
Die blijven komen tot ze hun eten krijgenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:35 schreef Orthello het volgende:
Weer noodsignalen... gaat lekker daar
ik denk dat het het bliepje is dat hun batterijen op zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Die blijven komen tot ze hun eten krijgen
ja inderdaad, jezus, en dan maar afvragen waarom boodschappen daar niet aankomen :xquote:Op woensdag 10 november 2004 18:41 schreef Eibertje het volgende:
wat een figuren net zeg op ned 2..
pff
Ohoh de Brabo's gaan de weg weer opquote:Op woensdag 10 november 2004 18:42 schreef marchien het volgende:
ze hebben motorrijders nodig om de stad uit te komen
Pooltje beginnen over waar ze nu weer terecht komen?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:43 schreef Carport het volgende:
[..]
Ohoh de Brabo's gaan de weg weer op
Zonder begeleiding eindigen ze ergens op het strand bij Scheveningenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:44 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Pooltje beginnen over waar ze nu weer terecht komen?
ik ook, was niets alleen twee vage gasten op NED2quote:Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik wacht op die persconferentie, die zou toch om half zeven komen?
daarna ga ik mijn turkse vrienden van de snackbar met een bezoekje vereren
Een moskee is een religieus gebouw, de bezoekers daarvan hebben in principe NIETS te maken met de moordenaar van Van Gogh, behalve mischien dat ze hetzelfde geloof aanhangen.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
Nee, maar ik vind het ook triets. "Van moskëen blijf je ook af" Ja hallo, hun knallen theo neer.
ik kreeg op m'n stage zelfs op m'n kop van de baas omdat ik en de scanner zat te luisteren, en radio, en zat te fokken...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:23 schreef tjarie het volgende:
maar niet vergetenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:41 schreef Orthello het volgende:
JUST ME!!!!! Long time no see!! (pak hem beet een jaar of 2 mischien zelfs 3?)
moet je ook niet doen op je stagequote:Op woensdag 10 november 2004 18:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik kreeg op m'n stage zelfs op m'n kop van de baas omdat ik en de scanner zat te luisteren, en radio, en zat te fokken...
maar hij weet niet dat ik ook nog wat heb uitgevoerd, hij zit niet eens bij mij in de kamer!
Huh, is dat nou een vrouw, of gewoon een kerel met borsten??quote:Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
Eén van de verdachten is te zien op deze foto. Geen idee of deze al geplaatst is. Ik kom net weer kijken.
LOL en een ooggetuige had 't over "slanke jonge mannen"quote:Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
Eén van de verdachten is te zien op deze foto. Geen idee of deze al geplaatst is. Ik kom net weer kijken.
Zo is 't!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:49 schreef maartena het volgende:
De reactie van sommigen is begrijpelijk, maar je afreageren op 95% van de moslim bevolking die niets te maken heeft met terrorisme, de moord op Van Gogh etc, is gewoon niet goed. Met "hun knallen theo neer" bedoel je duidelijk de gehele moslim samenleving, en bij mijn weten gaat het hier om een paar extremisten.
Volgens mij zit half stage lopend nederland het grootste deel van de tijd op Fok! hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 18:53 schreef marchien het volgende:
[..]
moet je ook niet doen op je stage
hup, werken
Ja idd whaha die kearl heeft tittenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
LOL en een ooggetuige had 't over "slanke jonge mannen""vette moslim" lijkt me een passendere benaming.
Niet alleen de stage-lopers...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij zit half stage lopend nederland het grootste deel van de tijd op Fok! hoor
Whoah, Titt'n!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]
Oh, dit was nog niet grootschalig genoegquote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Inderdaad is het wel gebleken dat ze weinig indruk maken.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Zie je niet in dat als hij dat eerder had gedaan dat iedereen hem dan een "nazi" had gevonden...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee sukkel.. maar hij mag zich best eens wat harder uitspreken over het moslimfundamentalisme.
Exact, dit was een manier van optreden...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, dit was nog niet grootschalig genoeg
Ach, Spaanse media... Met voetbalnieuws zuigen ze ook altijd van alles uit hun duimquote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef sizzler het volgende:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, maar in een overzicht van de aandacht van buitenlandse journalisten zag je een stukje uit het journaal van een Spaanse zender, en daarin werd gezegd dat deze inval in samenwerking was met de Spaanse politie.
Die informatie ben ik niet meer tegengekomen in Nederlandse berichtgevingen.....
Snel de afhaalchinees in de hens gaan steken jongens!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef Zanderrr het volgende:
Ze zien er op de foto niet erg Arabisch uit, en op RTL hadden ze het ook al over verdachten met een Aziatisch uiterlijk..
De bovenste heeft tieten.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:08 schreef Orthello het volgende:
Dan hebben we nu dus 2 plaatjes van die gasten.
[afbeelding]
onschuldige omstander foto verwijderd
Overigens m.i. een juiste manier.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Exact, dit was een manier van optreden...
Ze zien er wel goed gevoed uit...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
De bovenste heeft tieten.
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef err het volgende:
-
Tell us morequote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef mechatronics het volgende:
jullie wisten niet dat die moordenaar op theo en deze knakker via een koran"geleerde" in connectie staan?
Naar wat ik hoor was degene van wie hij 'les' kreeg een Syrier, en is er nu een Syrier opgepakt, dus zou dat best kunnen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef mechatronics het volgende:
jullie wisten niet dat die moordenaar op theo en deze knakker via een koran"geleerde" in connectie staan?
Bij mijn weten was dat een buurtbewoner/buurman die de politieafsluiting van de wijk negeerde en naar huis wilde. Het ging hierbij dus om de woning naast de terroristenwoning, en omdat men niet zeker was is ook deze man uit veiligheidsoverwegingen naakt afgevoerd.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:10 schreef Gallo het volgende:
Die onderste is geen verdachte.
Viel allemaal wel mee. Wel appart eigelijk dat iedereen op die rellen werd gewezen en dus volledig er boven op zaten. Ondertussen is er een speciaal team het huis in gedrongen en hebben ze wat geschoten en klaar.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef EMW het volgende:
Dr zijn toch ook nog vette rellen geweest tussen ADO-supporters, skinheads, moslims en politie?
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zegt de Agent. Ja ja je kan je achter de deken omkleden. Niemand ziet je![]()
Een paar opstootjes. Niet iets wat onder de noemer "vette rellen" zou kunnen vallen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef EMW het volgende:
Dr zijn toch ook nog vette rellen geweest tussen ADO-supporters, skinheads, moslims en politie?
Die Korangeleerde zou 'de Syrier' hetenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tell us more
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef err het volgende:
Ik heb nou 's van dichtbij gezien hoe de media een verhaal weet op te blazen met hun zogenaamde "rellen tussen autoch- en allochtonen". Ik stond er bovenop, welgeteld TWEE gasten hadden ruzie, er vielen wat klappen, dat trok bekijks, vervolgens merkte de meute media die al de hele middag uit hun neus stonden te vreten dat er wat onrust was en liepen werkellijk alles ondersteboven om er met de neus bovenop te zitten. Toen was de ruzie al lang weer over. Door het geren van de cameraploegen werd de ME ook wakker en reden met busjes erop af en namen honden mee. Vervolgens werden de onschuldige omstanders die daar al de hele middag stonden met veel machtsvertoon van het plein gedreven. Hevig nerveuze italiaanse en engelse journalisten begrepen er niets van en ondervroegen toekijkende tokkies, die ook al niks hadden gezien. Voila, hevige rellen tussen twee bevolkingsgroepen!
nouquote:Op woensdag 10 november 2004 19:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Tell us more
Ik overdreef t expres een beetje. Werd namelijk een beetje moe van die verslaggeving rondom "die rellen".quote:Op woensdag 10 november 2004 19:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Een paar opstootjes. Niet iets wat onder de noemer "vette rellen" zou kunnen vallen.
Okaj thanx...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:27 schreef mechatronics het volgende:
[..]
nou
er zijn pas een paar weken geleden 5 mensen opgepakt, waaronder die Samier A/. (oid) 1 van die 5, een Syrier, hadden ze neit genoeg bewijs voor.
die was dus vrijgelaten
die was dus degene die les gaf aan Mohammed B. en die gasten in den haag
dus wel zeker verbinding,....
en ook pas in het nieuws dat een verdachte van die club van 150, die een ongeadresseerde een brief van de AIVD binnen kreeg, met die hele terroristische groep, en hij zag zn naam ertussen![]()
dus deze gebeurtenis staat wel zeker in verband met Theo, maar ik heb dit vreemd genoeg maar 1 keer gezien, achteraf gezien had ik het moeten capturen.
kan het ook niet op google vinden
dammit, dit is weer zown doofpot iets
Kan me vaag herinneren dat het langs kwam. Stond vanmorgen ook een stuk in de Telegraaf online over een marokkaan bij de AIVD die voor de lekken verantwoordelijk wasquote:Op woensdag 10 november 2004 19:32 schreef mechatronics het volgende:
ja en nu,
wie heeft dit WEL gezien?
omstreeks half 12, half 1, op RTL 5
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:17 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Naar wat ik hoor was degene van wie hij 'les' kreeg een Syrier, en is er nu een Syrier opgepakt, dus zou dat best kunnen.
maar ik zie het niet meer terugquote:Op woensdag 10 november 2004 19:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die Korangeleerde zou 'de Syrier' heten
Hij zou en Mohammed en Samir A onderwezen hebben
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:44 schreef Keromane het volgende:
Voor mensen die het nog niet kenden:
http://www.spam.nl/
Vanmiddag op het journaar zei men dat ze 'de Syrier' een tijd lang in het snotje hebben gehad, maar dat hij eerst in Duitsland een verblijfsvergunning had gevraagd en dat hij daar naartoe is vertrokken.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:52 schreef mechatronics het volgende:
[..]
[..]
maar ik zie het niet meer terug
sterker nog, er wordt nu gezegd dat ze het ineens niet weten of er een verband was.
Ik wou hier graag op verder gaan....
ik had er al n topic over geopend, maar die werd gesloten, omdat er 10tallen van gogh topics waren
okey...
De verdachten en waarom zij gezocht worden is zeker on-topic, en de Brabanders kwamen in theorie helpen, dus wat is er allemaal wel off-topic?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:05 schreef E- het volgende:
ging toch over de bestorming? ik lees allemaal off-topic shit! modjes!!!!!!!!!!!!!!!!
Er werd daar ook alleen maar duidelijk gemaakt dat M.B. en S.A. elkaar moesten kennen omdat ze door dezelfde persoon onderwezen zouden zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:03 schreef vdo28 het volgende:
Maar we weten eigenlijk ook nog niet wie vandaag gepakt zijn,....
Ik heb ook alleen op Fok! gehoord dat er een persconferentie zou zijn. Is daar zowiezo een bron van?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Is de persconferentie van 18:30 afgelast oid?
Interesting jaquote:Op woensdag 10 november 2004 20:14 schreef mechatronics het volgende:
dat is precies dat filmpje!
mijn dank is zeer groot
http://www.rtl.nl/(channe(...)lt1100.avi_plain.xml
echt top![]()
Dat werd op/bij het journaal verteld, daarna werd er verteld dat het onduidelijk is of er om 18.30 een persconferentie zou komenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen op Fok! gehoord dat er een persconferentie zou zijn. Is daar zowiezo een bron van?Ik moet alles via Internet doen, en op Radio 1 Live hebben ze het er ook nog niet over gehad.
Waarom doen dat soort filmpjes het niet bij mijquote:Op woensdag 10 november 2004 20:14 schreef mechatronics het volgende:
dat is precies dat filmpje!
mijn dank is zeer groot
http://www.rtl.nl/(channe(...)lt1100.avi_plain.xml
echt top![]()
Is dat echt waar?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:25 schreef ondeugend het volgende:
Niemand mag nog terug de woningen in
hier net zo weinig succes met dat filmpjequote:Op woensdag 10 november 2004 20:31 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Waarom doen dat soort filmpjes het niet bij mij
Hmmz misschien moeten we iets aan (of uit) zettenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:33 schreef ook_gek het volgende:
ik kijk het filmpje nu. Geen probleem
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:46 schreef Farao het volgende:
Zei die belgische journalist nu tijdens 't 20:00 uur journaal net dat 't wellicht verband het met "de recente moord op Vincent van Gogh ?![]()
![]()
!stalk.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb niets gehoord, misschien kan iemand de scanner van Amersfoort ff checken?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef LangeJan het volgende:
Omdat ik het niet de moeite waard vind nog om er een topic over te openen, maar hier in Amersfoort in de wijk Schothorst schijnt nu ook wat gaande te zijn.
Ik heb gehoord dat het winkelcentrum aldaar is afgesloten en er een hoop politie staat. Weet iemand meer?
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef Thetallguy het volgende:
Kwam een uurtje geleden of zo langs Leyenburg ziekenhuis waar ook nog 2 busjes ME de ingang blokkeerden, ligt een van die gasten daar ofzo?
Het is in Nederland ook vaak genoeg gebeurd. Alleen knippen ze dat er ff uit. En op de 'straat' is de vergissing ook vele malen gemaakt.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:49 schreef Nyluzzz het volgende:
Kom op zeg, het is een Belg. Dan kan zoiets gebeuren.
Daar moet je gewoon niet al te zwaar aan tillen want die man kan er ook niks aan doen.![]()
ff verrekijker pakken en uit mn raam kijken of ik em kan zienquote:Op woensdag 10 november 2004 20:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Met schotwond in de schouder geloof ik.
Grote kans ja, werd eerder op de dag al gemeld dat zij bedden vrij hielden voor het geval dat...quote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef Thetallguy het volgende:
Kwam een uurtje geleden of zo langs Leyenburg ziekenhuis waar ook nog 2 busjes ME de ingang blokkeerden, ligt een van die gasten daar ofzo?
Oh dus toch wel bewaking. Toen die ambulance wegreedt, reden er alleen 2 motoren (Mike 00 en 020) mee. Vond ik wel een beetje weinig als je eerst bijna de hele Nederlandse ME hebt opgetrommeld.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef Thetallguy het volgende:
Weet niemand meer?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef LangeJan het volgende:
Omdat ik het niet de moeite waard vind nog om er een topic over te openen, maar hier in Amersfoort in de wijk Schothorst schijnt nu ook wat gaande te zijn.
Ik heb gehoord dat het winkelcentrum aldaar is afgesloten en er een hoop politie staat. Weet iemand meer?
Weet niemand meer?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef LangeJan het volgende:
Ik zoek mezelf de tyfes naar die lijst met al die scanners, daar zou ik Amersfoort ook op moeten kunnen vinden lijkt me.... Maar ik kan de lijst nergens meer vindenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:56 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Weet niemand meer?
Waarom ga je zelf niet kijken?
Ik zit in een andere wijk, mijn ma belde mij net op en ik belde daaropvolgend een vriend van mij die daar woont en idd erg veel polisie terplekke.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:56 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Weet niemand meer?
Waarom ga je zelf niet kijken?
www.amersfoortonline.tkquote:Op woensdag 10 november 2004 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zoek mezelf de tyfes naar die lijst met al die scanners, daar zou ik Amersfoort ook op moeten kunnen vinden lijkt me.... Maar ik kan de lijst nergens meer vinden![]()
Weet iemand toevallig hoe die site heet?
De nationale recherche heeft woensdagmiddag een verdachte aangehouden in een woning aan de Sagenlaan in Amersfoort, zo deelde een woordvoerder van de politie in Utrecht woensdagavond mee. De straat is afgezet door politieagenten. Het onderzoek van de nationale recherche is nog in volle gang.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef LangeJan het volgende:
Yep, Active-X. Is weer zo'n mooi Microsoft appletje....quote:Op woensdag 10 november 2004 20:36 schreef vdo28 het volgende:
Hmmz misschien moeten we iets aan (of uit) zetten
Nee ze zijn te druk met terroristische kippen eerstquote:Op woensdag 10 november 2004 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
!stalk.
Ga je ook zo een politie korps nu op me af sturen![]()
ha, daar sta ik ook op..quote:Op woensdag 10 november 2004 21:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
toennet was er een van die nazi's op tv bij netwerk,
word um gevraag; is dit te vergelijken met het begin van de cristalnacht?
zegt hij: jah, ik hoop het wel.
Wat een mongool, zo iemand vind ik echt te triest voor woorden.
hij staat op deze foto:http://mirror.ghostfield.com:8080/fotos.zapguide.nl/img/16-5011.jpg
linksboven met een grijs-wit legerjasje aan en een groene ado sjaal.
Die kneuzen zijn er gewoon heen gegaan om nog meer onrust te stoken, wat mij betreft zijn die lui geen haar beter als die moslim extremisten.
Waar ligt dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:02 schreef vdo28 het volgende:
De hele boel is idd afgesloten in Schothorst heb ik nu ook uit een andere bron.
Of dat wat met terrorisme heeft te maken is onduidelijk...
Moet ik het aan of uit zetten?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Yep, Active-X. Is weer zo'n mooi Microsoft appletje....
Amersfoortquote:Op woensdag 10 november 2004 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waar ligt dat?
Maar waarom gebeurt daar nu wat?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:07 schreef ondeugend het volgende:
De aanhouding van vanmiddag is dus in Amersfoort gedaan en zou verband houden met de aktie in Den Haag
Ik ook, maar hij is erg stil.... Alleen heeeeeeel af en toe even iemand die heel kort iets zegtquote:Op woensdag 10 november 2004 21:09 schreef vdo28 het volgende:
Ik heb de scanner van Amersfoort aan iig...
welke link want ik kan hem niet aan de praat krijgen uit al die urlsquote:Op woensdag 10 november 2004 21:09 schreef vdo28 het volgende:
Ik heb de scanner van Amersfoort aan iig...
http://home.wanadoo.nl/richard033/Amerscan.htmlquote:Op woensdag 10 november 2004 21:11 schreef Thrillseeka_W1 het volgende:
[..]
welke link want ik kan hem niet aan de praat krijgen uit al die urls
Dat vertellen ze me nou net nietquote:Op woensdag 10 november 2004 21:08 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Maar waarom gebeurt daar nu wat?
Waarom mogen ze nou nog de huizen niet in....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:13 schreef Carport het volgende:
In Den Haag wordt er idd tegen de mensen verteld dat ze de huizen inmogen. De politie wil dit niet hebben en mensen worden hier boos over.
ik weet noet hoe lang je luistert maar rond 9 uur was er even paniek. Omdat het info nummer 0900 van de gemeente vertelde dat je onder politie begeleiding weer terug mocht naar je huis. Iets waar de politie totaal anders over dacht. Die hebben als een speer de gemente weer gebeld om ze te laten stoppen met zeggen dat de bewoners weer terug mochten naar huis!!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:12 schreef vdo28 het volgende:
Woningen zijn ontruimd, mensen willen terug naar hun woning.
Dit mag absoluut niet van de gemeente.
Dat zeiden ze letterlijk net.
Daar bedoel ik btw Den Haag mee!!
Ik heb 2 scanners aan..
Politie wil dit niet omdat ze nog bezig zijn met onderzoek. Ook schijnt het nog te gevaarlijk te zijn. Meer weet ik er ook niet over, er wordt niet veel over verteld.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Waarom mogen ze nou nog de huizen niet in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |