Betekent dit dat jij inmiddels zeker komt?quote:Op woensdag 10 november 2004 15:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Maastricht is op geen enkele datum een probleem voor mij
Yup...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Betekent dit dat jij inmiddels zeker komt?
IVo
Dat was wel gaaf geweestquote:Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Als het weer zoals vandaag wordt is het makkelijk, gewoon de bus naar Vaals pakken voor winterplaatjes
Uiteraard kan s-m meerijden, mits ik geen volle bak hebquote:Op woensdag 10 november 2004 20:34 schreef Bowiefan het volgende:
Aangepast
@s-m; je hebt wel een abbo op duidelijkheid geloof ik, kun je ff kijken of het zo goed is?
voor vervoer misschien PdeHoog ff lief aan kijken, die komt uit Delft, misschien dat er nog een plekkie vrij is in die duitse grundlichkeit van hem![]()
*meldtquote:Op woensdag 10 november 2004 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard kan s-m meerijden, mits ik geen volle bak heb. Dus dat hangt er even vanaf wie er allemaal meerijden
. In principe heb ik nl. een vast clubje wat meetuft
![]()
Vier is de max in mijn autoquote:Op woensdag 10 november 2004 22:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
*meldt
Je krijgt trouwens nog steeds een kop koffie van mij!!
maarre... zonder gekheid: Ik kan wel wat krapper zitten hoor
De laatste keer dat ik het gemeten heb was het nog bijna 260 km vanaf Hoorn, hoeveel is het nu?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:58 schreef Bowiefan het volgende:
.....Maastricht komt ook steeds dichterbij.......
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:30 schreef Borelius het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het gemeten heb was het nog bijna 260 km vanaf Hoorn, hoeveel is het nu?
![]()
gezien het feit dat u nu een moderner voertuig rijd en deze ook weer vooruit te branden is, een aanmerkelijk stuk dichterbijquote:Op woensdag 10 november 2004 22:30 schreef Borelius het volgende:
De laatste keer dat ik het gemeten heb was het nog bijna 260 km vanaf Hoorn, hoeveel is het nu?
![]()
sssssssssssssssssssssssstt...niet verder vertellenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
haha, nee, dat snap ik
dan werkt de befaamde peter-noodstop niet meer
zojuist beantwoordquote:Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef Borelius het volgende:
He Bowiefan, heb je mijn laatste mailtje al ontvangen?
Nog een stem erbij voor de 15equote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef Subhuman het volgende:
Op deze manier gaan we er nooit uitkomen met een datum voor Emmen denk ik. Als iedereen eens een datum opgeeft waarop hij het aller allerliefste de meet zou houden, dan kunnen we de datum kiezen die de meeste mensen het liefst hebben!
* Sub stemt alvast voor 15 januari
* PdeHoog doet vrolijk mee met de 15equote:Op woensdag 10 november 2004 23:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Nog een stem erbij voor de 15e
~:)quote:Op donderdag 11 november 2004 00:27 schreef beertje_ het volgende:
Ik stem eerlijk gezegd voor de 16de omdat dan de meeste mensen kunnen komensorry Rewimo
Wat zei ik dus tegen bakkerquote:Op donderdag 11 november 2004 13:09 schreef RubberDuckey het volgende:
Dan stem ik ook wel voor de 15e, wel zo makkelijk als ik vervoer wil hebben
Ik zit wel voorin, hebben ze achterin meer ruimte, miss dan een vijfde wel mogelijk PdeHoog?
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vier is de max in mijn auto. Tuurlijk kunnen er vijf in, maar dan trekt dat ding helemaal niet meer
Dan ga ik geld vragenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:38 schreef Subhuman het volgende:
Ach, nog eentje in de kofferbak, ruimte zat. Ik denk dat er wel zeven man met P meekunnen!
Ik denk niet dat ik er veel geld voor over zou hebben om achter in jouw kofferbak te mogen liggen hoor!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan ga ik geld vragendes te sneller kan ik een DSLR of negatievenscanner kopen
Maar jij mag dan ook voorin zitten van mijquote:Op donderdag 11 november 2004 15:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er veel geld voor over zou hebben om achter in jouw kofferbak te mogen liggen hoor!
Dus alleen omdat anderen zo nodig met hun zessen achterin en in de kofferbak willen moet ik betalen!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij mag dan ook voorin zitten van mij
Toch vreemd... 10 mensen kunnen zeker op de 15e, 12 zeker op de 16e, 9 zeker op de 29e en 11 zeker op de 30e... Je zou dan toch zeggen dat momenteel de 16e de meest voor de handliggende datum is, te samen met de 30e... Maar ik ben het met Bowiefan eens, dat stemmen het idee van meer data noemen onderuit haalt...quote:Op donderdag 11 november 2004 11:03 schreef Subhuman het volgende:
Tussenstand:
15 januari: 4 stemmen
16 januari: 2 stemmen
29 januari: 0 stemmen
30 januari: 0 stemmen
Stemmen verwerkt van: Offy, beertje_, PdeHoog, Shark.Bait, RubberDuckey en mijzelf
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Het gaat de goede kant op, al 4 zekere aanmeldingen voor de 28e
We/jullie kunnen natuurlijk met diegenen die niet kunnen een vervolg (of voorloopquote:Op donderdag 11 november 2004 18:41 schreef -PatrickO- het volgende:
Maar goed, als het zo blijft dan kan ik dus helaas niet en zal ik een keer op eigen gelegenheid moeten...
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:49 schreef Bowiefan het volgende:
Ik stem NIET, ik vind het een beetje krom om te stemmen terwijl we juist verschillende datums hebben gekozen om te zien wanneer de meesten kunnen, dus wat mij betreft gaan we wanneer de meesten kunnen.
zich gaat ontwikkelen.quote:Hoorn teisteren met de camera (snacht's of overdag)
Laten we het nu gewoon op 1 weekend houden om het eenvoudig en overzichtelijk te houden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:26 schreef Bowiefan het volgende:
ander voorstel: ene weekend de zondag plannen en ander weekend de zaterdag, dan kan vervolgens iedereen aangeven welke van de 2 (of beide) men wil komen.
Dit heeft dan slechts tot nadeel dat het niet een megameet wordt, maar 2 kleinere meets of een grote en een mini.
en 1 van de 2 twijvelaars zal dan zeker niet mee kunnen
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
Laten we het nu gewoon op 1 weekend houden om het eenvoudig en overzichtelijk te houden.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
Laten we het nu gewoon op 1 weekend houden om het eenvoudig en overzichtelijk te houden.
hele zinnige bijdragequote:
Sorry hoor....1 weekend is handiger dan twee dagen verspreid over twee weekendsquote:Op vrijdag 12 november 2004 13:30 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat u mijn voorstel begrepen heeft, lees het nog maar een keerquote:Op vrijdag 12 november 2004 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry hoor....1 weekend is handiger dan twee dagen verspreid over twee weekendsen als we nou ipv dit soort geneuzel eens een datum afspreken?
* PdeHoog leest nog maar een keer danquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:39 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat u mijn voorstel begrepen heeft, lees het nog maar een keer
Je zegt gewoon iets als. Ik ga op *** iig zeker naar emmen, wie ook? En dan krijg je een lijstje.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry hoor....1 weekend is handiger dan twee dagen verspreid over twee weekendsen als we nou ipv dit soort geneuzel eens een datum afspreken?
Omdat er meer mensen graag gaan maar niet iedereen op dezelfde datum kan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog leest nog maar een keer dan
OK....je wilt dus eigenlijk twee mini-meets. WaaromSpreek gewoon een datum af en kijk wie er mee kan. Dat heeft voorgaande meets toch ook gewerkt
Waarom dan veranderen
Zoals ik al zei: het heeft eerder ook gewerkt. Waarom dan nu veranderenquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Omdat er meer mensen graag gaan maar niet iedereen op dezelfde datum kan.
Nou ja, ik kon me wel wat voorstellen bij het voorstel van Bowiefan. Maar ik ga niet eens mee, dus ik zal me er ook niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het heeft eerder ook gewerkt. Waarom dan nu veranderen
maar goed.....dit gaat ook weer nergens over. Ik hou wel op.
Ja, da's nog zo ietsquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon me wel wat voorstellen bij het voorstel van Bowiefan. Maar ik ga niet eens mee, dus ik zal me er ook niet mee bemoeien![]()
Ze is nog steeds onder de indruk van de micromeet van Robertjequote:Op vrijdag 12 november 2004 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, da's nog zo iets. Waarom ga JIJ eigenlijk niet mee
. Ze hebben daar ook vlinders hoor
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:06 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ze is nog steeds onder de indruk van de micromeet van Robertje![]()
Eeehhhhhh.....quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Wat heb jij uitgevreten dan, dat ze zo geschrokken is
Je kan wel merken dat jij alle 4 dati die momenteel als keuze opgegeven staan kan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog leest nog maar een keer dan
OK....je wilt dus eigenlijk twee mini-meets. WaaromSpreek gewoon een datum af en kijk wie er mee kan. Dat heeft voorgaande meets toch ook gewerkt
Waarom dan veranderen
Het is 220 km, en winter...Niet zo'n slimme combinatie. Ik doe Emmen graag een keer, maar dan liever voorjaar/zomer. Ik denk dat de beestjes zich dan ook meer laten zien eigenlijk (al is dit slechts op een vermoeden gebaseerd)quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, da's nog zo iets. Waarom ga JIJ eigenlijk niet mee
. Ze hebben daar ook vlinders hoor
![]()
Ik begin langzaam over de schok heen te komen....quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:06 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ze is nog steeds onder de indruk van de micromeet van Robertje![]()
Ehh... ik weet het! De Elfstedentocht!!quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:10 schreef pea4fun het volgende:
Het is 220 km, en winter...
Kuchquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:14 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat jij alle 4 dati die momenteel als keuze opgegeven staan kan.![]()
Maar goed, ik zal het proberen uit te leggen:
In het begin van het datums noemen zijn er een aantal dati genoemd om te peilen wanneer men kan, al snel bleven er 2 datums over.
Vervolgens kwam er opeens het zaterdag verhaal omhoog, waardoor er weer 4 dati waren.
Nu heb je dus een duidelijke splitsing in de groep met mensen die liever op zaterdag en mensen die liever op zondag meeten.
Om het nu weer terug te brengen tot 2 dati en ik niet wil dat er iemand thuis hoeft te blijven terwijl die zich al wel bij 'zeker' heeft staan stel ik voor om een meet op zaterdag èn een meet op zondag te houden, en dan wel de zaterdag in het éné keuzeweekend en de zondag in het andere keuzeweekend.
Om nu te voorkomen dat er nu weer eindeloos doorgezevert gaat worden over welke zaterdag en welke zondag dan heb ik ff bij de zekere patienten zitten tellen en gezien dat wanneer je kiest voor zaterdag de 15e en zondag de 30e je respectievelijk 4 en 5 meeters hebt die alleen dan kunnen diegenen die beide dati kunnen mogen dan kiezen welke dag ze nemen.
[knoopdoorhakmodus]
Ik stel voor om te kiezen tussen zaterdag de 15e en zondag de 30e
[/knoopdoorhakmodus]
Ook leuk en ver wegquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehh... ik weet het! De Elfstedentocht!! [afbeelding]
Pea, als ik kan gaan (even uitgaande van de 30e of dat er een wonder gebeurd en ik op de 15e ook kan), kun jij (en anderen uit de omgeving Helmond en/of langs de A50 wonend) meerijden...quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is 220 km, en winter...Niet zo'n slimme combinatie. Ik doe Emmen graag een keer, maar dan liever voorjaar/zomer. Ik denk dat de beestjes zich dan ook meer laten zien eigenlijk (al is dit slechts op een vermoeden gebaseerd)
* PdeHoog kijkt naar het subforumquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:06 schreef xelnaga het volgende:
hoi
wat doen jullie over hte algemeen op zo'n foto meeting? Misschien dat ik namelijk ook wel keertje zin hem om eens te komen koekeloeren. Emmen en het noorden zou voor mij wel uitkomen
alsvast bedankt
Kuchquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:44 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Kuch
Sorry Bowiefan maar juist op zondag de 16de zijn er zoveel aanmeldingen
Wordt voor mij binnekort ook een eerste keer, maar jullie bespreken toch ook de foto's enigzins emt elkaar geloof ik...quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog kijkt naar het subforum
Hmmmm...fotografie. Ik gok dat we alles en iedereen fotograferen
Er komt weer een apart topic voor waar alle foto's inkunnen. En dan is het idd de bedoeling dat we er wat van lerenquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:22 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Wordt voor mij binnekort ook een eerste keer, maar jullie bespreken toch ook de foto's enigzins emt elkaar geloof ik...Zodat je van elkaar kunt leren...
En zijn er mensen die op de 16e wel kunnen, maar op de 15e of de 30e niet? Als die er niet zijn maakt het ook niet uit.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:21 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Kuch
Op beide zondagen zijn de meste aanmeldingen... 12 en 11 om precies te zijn... Maar van de zaterdagen is de 15e populairder, met 10 tegen 9...
Ik zal erover denken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:19 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Pea, als ik kan gaan (even uitgaande van de 30e of dat er een wonder gebeurd en ik op de 15e ook kan), kun jij (en anderen uit de omgeving Helmond en/of langs de A50 wonend) meerijden...
Gratis en voor nix...Deal
Komt bij dat ik er niet vanuit ga dat iedereen beide dagen gaat als ze bij beide dagen opgegeven hebben: lees de kleine letterjes.....quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:21 schreef -PatrickO- het volgende:
Kuch
Op beide zondagen zijn de meste aanmeldingen... 12 en 11 om precies te zijn... Maar van de zaterdagen is de 15e populairder, met 10 tegen 9...
Het is geen Finland hoor...als het net zo'n winter als vorig jaar wordt kunnen we met de cabrio open naar de meet..quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:06 schreef pea4fun het volgende:
al blijft het 220 km en winter. Als het voor mij niet slim is om te rijden is het dat voor jou ook niet
quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zal erover denken.
al blijft het 220 km en winter. Als het voor mij niet slim is om te rijden is het dat voor jou ook niet
Er was dit jaar 1 dag dat het schrikbarend klote weer was... Ik had toevallig die ochtend een vriend van me opgehaald om samen naar het werk te rijden (hij wilde een keertje vroeg zijn), en vanaf Utrecht begon het echt flink te sneeuwen... De laatste 30 kilometer koste me 45 minuten (en daar baalde ik van, want normaal deed ik dat in 20minuten), maar toen ik hoorde hoe lang anderen er over gedaan hadden drong tot me door dat ik geluk had gehad... Die hebben er namelijk een paar uur over gedaan, want er waren echt overal ongelukken gebeurd...quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
tvp
[..]
Het is geen Finland hoor...als het net zo'n winter als vorig jaar wordt kunnen we met de cabrio open naar de meet..![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:23 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]Ik moet dagelijks voor mijn werk rijden... Twee jaar lang door weer en winter naar Amsterdam... Daarvoor al een keer elke week heen en weer naar Groningen... Ik rij 70.000km per jaar... Dan kan die 220 km er ook nog wel bij...
En no offence, maa romdat iets niet goed is voor persoon A, hoeft het niet automatisch ook slechts te zijn voor persoon B...
MAW Ik ben stoer en ik rij meer dan jij, dus voor mij is het niet gevaarlijk om te rijden als het sneeuwt of ijzelt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 22:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Er was dit jaar 1 dag dat het schrikbarend klote weer was... Ik had toevallig die ochtend een vriend van me opgehaald om samen naar het werk te rijden (hij wilde een keertje vroeg zijn), en vanaf Utrecht begon het echt flink te sneeuwen... De laatste 30 kilometer koste me 45 minuten (en daar baalde ik van, want normaal deed ik dat in 20minuten), maar toen ik hoorde hoe lang anderen er over gedaan hadden drong tot me door dat ik geluk had gehad... Die hebben er namelijk een paar uur over gedaan, want er waren echt overal ongelukken gebeurd...
Hier net zo, je gaat natuurlijk niet het gevaar opzoeken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Bij slecht weer (d.w.z. gladheid) gaan wij ook absoluut niet op pad. Hoe gezellig ik de meetings ook vind, dat is het risico niet waard.
Dat heb ik gisteravond wel gemerkt... Het was donker en het regende, wat een kloteweg is die N34 dan zeg.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:43 schreef beertje_ het volgende:
Daarbij is de weg naar Emmen ook al niet zo denderend(voor mij dan)
Met natte vingers lukte het anders daarnet ook niet echt hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 18:35 schreef Xilantof het volgende:
Winter is...
met bevroren vingers je camera proberen te bedienen...
Je bedoelt foto's van die arme bevroren schildpadjes die smachtend voor de keukendeur staan te kijken of ze naar binnen mogen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:23 schreef Offy het volgende:
Afgezien van de bevroren vingers/tenen/neuzen, gladde wegen en hagel, kunnen er best mooie sfeerfoto's in de winter gemaakt worden(en dan het liefst vanuit binnen bij de open haard, door het raam...Offy zorgt voor Glassex
)
Zondag over een week neem ik aanquote:Op maandag 15 november 2004 16:29 schreef ultra_ivo het volgende:
Eventjes over zondag. Hoe laat zullen we verzamelen en waar? En de twijfelaars, weten die al meer?
Nee, ik bedoel eigenlijk dat soort foto's die je altijd op ansichtkaarten ziet, maar dat weet jij natuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt foto's van die arme bevroren schildpadjes die smachtend voor de keukendeur staan te kijken of ze naar binnen mogen?
Hoewel de boel voor niet leden van de vereniging Fotografica pas om 11:00 opengaat is het zaak om bijtijds aanwezig te zijn. Ik streef er zelf meestal naar om om een uur of tien op het parkeerterrein te zijn omdat er dan nog wel ruimte voorhanden is.quote:Op maandag 15 november 2004 16:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, ik bedoel zondag in Houten.
Goed planquote:Op maandag 15 november 2004 16:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoewel de boel voor niet leden van de vereniging Fotografica pas om 11:00 opengaat is het zaak om bijtijds aanwezig te zijn. Ik streef er zelf meestal naar om om een uur of tien op het parkeerterrein te zijn omdat er dan nog wel ruimte voorhanden is.
Ik stel voor om op het parkeerterrein bij het Euretcocomplex te verzamelen, mijn voertuig is eenvoudig te vinden, zoveel knalrooie Mondeo's rijden er al niet in dit land.
Misschien handig om zo tegen zaterdag maar weer eens een telefoonlijstje te laten circuleren onder de meetgangers
Hier word je wijzer vanquote:Op maandag 15 november 2004 17:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgens de NS-site kan ik er pas om 11u30 zijn, volgens de Deutsche Bahn is 10 uu op Houten station geen probleem
Dus, ik vertrek om 7.29, ben om 9.29 in Utrecht CS, dan 9.59 terug naar Houten. Oceanonix, ga jij via Utrecht CS?
Ouwesok, heb jij enig idee hoever het Euretcocomplex van het station is?
Dat is dus vlak voordat de deuren opengaan voor gewone stervelingen.quote:7:29 treinstation maastricht
maastricht
spoor 4b treinstation centraal
utrecht
spoor 7 9:29 intercity
ns
richting haarlem
10:25 busstation streek
utrecht provincialeweg/doornkade
houten 10:43 bus 47
connexxion
richting houten
10:43 provincialeweg/doornkade
houten bedr terr doornkade
houten 10:49 lopen 6 min
Als ik lieg lieg ik in commissiequote:Plaats: Euretco, Meidoornkade, Houten (A27) of per trein (gratis pendeldienst vanaf 't station). Geopend van 11.00-17.00 uur; entree ¤ 4,00 (leden
Fotografica, 65+ en kinderen ¤ 1,50).
Ga niet te warm gekleed, het wordt behoorlijk druk in die halquote:Op maandag 15 november 2004 18:54 schreef ultra_ivo het volgende:
Da's heel mooi. ga ik gebruik van maken. Als ze dat doen moet er een hele massa volk op af komen.
quote:Op maandag 15 november 2004 21:27 schreef Oceanonix het volgende:
Ik denk dat eens lekker op de fiets gaHet is tenslotte maar een klein stukkie.
![]()
Dan verraad ik maar niet dat ik knal gele fietstassen heb zonder een krantenwijk te hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een fietsende oceanonix. Dat is vast wel een foto waard![]()
* PdeHoog ziet een verzameling FOT-ters voor zich die met de camera klaar staan om Oceanonix te fotograferen
Ik was de lijst dus aan het aanpassen en ik had jou post niet eens gezien iets met F5 vanwege de beveiligingen op het werk Aangezien ik verder geen commentaren meer heb gezien heb ik voor emmen nu 2 lijstjes gemaakt, de ene voor de zaterdag, de ander voor de zondag 2 week later, van de vraagtekens kon ik niet afleiden wanneer die zouden willen gaan, dus die mogen nogmaals hun aangifte doenquote:Op woensdag 17 november 2004 01:27 schreef PdeHoog het volgende:
OK....kunnen we dan nu eindelijk eens een datum vaststellen voor Emmen? Of gaan we voor de twee alternatieve data zodat we eigenlijk twee mini-meets krijgen?
Datgene waar je iets voor zoekt zou ik meenemen, mocht je lens kapjes zoeken zou ik de betreffende lens meenemen, de ene is de andere niet en de lenskapjes ook niet.quote:Enneh...wat is handig om zondag mee te nemen naar die beurs? Het volledige arsenaal aan camera's en objectieven (sterk overdreven dit) of alleen de camera?
* PdeHoog kijkt verwachtingsvol naar Ouwesok / Bowiefan voor tips omtrent de beursgang
Ik had je graag weer bij de weet-nog-niet-zekeren willen zetten, maar er heeft iemand aan het bericht gezeten en nu kan ik het niet meer wijzigenquote:Op woensdag 17 november 2004 07:10 schreef Borelius het volgende:
De weersverwachtigen voor a.s. weekeinde vind ik er ook niet echt lekker uitzien, behalve dat het niet fijn reizen is, moet ik nog maar afwachten hoe mijn spieren daar op reageren. Mijn komst naar Houten wordt daarmee wat onzeker. Het is op zondag, wie weet is het ergste dan weer voorbij, ik kan pas op het laatste moment beslissen.
Geregeld. Als het goed is kun je nu zelf weer wijzigen.quote:Op woensdag 17 november 2004 07:23 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik had je graag weer bij de weet-nog-niet-zekeren willen zetten, maar er heeft iemand aan het bericht gezeten en nu kan ik het niet meer wijzigen
Hetzelfde voor mij!quote:Op woensdag 17 november 2004 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Noteert u mij bij Emmen maar voor de 15e
Blijdorp is pas geweest, Naarden ligt in het midden van het land.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:48 schreef freud het volgende:
Zijn er ook wel eens meetings in het westen van het land, of is er een specifieke fetish voor uithoeken.
Nee hoor de laatste was in Naarden.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:48 schreef freud het volgende:
Zijn er ook wel eens meetings in het westen van het land, of is er een specifieke fetish voor uithoeken.
Uithoeken doen we af en toe om sommige "buiten-de-beschaafde-wereld-wonende-fokkers" tegemoet te komenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:48 schreef freud het volgende:
Ja, Blijdorp zag ik te laatquote:Op woensdag 17 november 2004 11:00 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Blijdorp is pas geweest, Naarden ligt in het midden van het land.
Ben het met je eens, maar goed....zo komen er misschien wel meer foto'squote:Op woensdag 17 november 2004 14:00 schreef beertje_ het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het zeer jammer dat de Emmen-meet is opgesplitst maar ja, wie ben ik.
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uithoeken doen we af en toe om sommige "buiten-de-beschaafde-wereld-wonende-fokkers" tegemoet te komen
hehehehehequote:Op woensdag 17 november 2004 15:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat de beschaving uit het zuiden kwam?
Ik ben het met beertje_ eens dat het wel jammer is dat de meet opgesplitst is. Aan de andere kant komt de 15e mij beter uit dan de 16e dus het is een beetje afwegen...quote:Op woensdag 17 november 2004 14:00 schreef beertje_ het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het zeer jammer dat de Emmen-meet is opgesplitst maar ja, wie ben ik.
Democratisch gezien zou het de 15e moeten worden hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 02:01 schreef Bowiefan het volgende:
* PdeHoog leest de commentaren
ik ben het volledig met jullie eens, het is vreselijk dat het opgesplitst is, zullen we dan maar op zondag 30 januari doen?
Ik kan de 30ste niet meerquote:Op donderdag 18 november 2004 02:01 schreef Bowiefan het volgende:
* beertje_ leest de commentaren
ik ben het volledig met jullie eens, het is vreselijk dat het opgesplitst is, zullen we dan maar op zondag 30 januari doen?
Ondanks dat halve uur lijkt het me raadzaam de weg van de meerderheid te kiezen en in elk geval het weekend van de 15e al vast te prikken.quote:Op donderdag 18 november 2004 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Democratisch gezien zou het de 15e moeten worden hoor
Nog meer lijstjesquote:Op donderdag 18 november 2004 18:48 schreef Rewimo het volgende:
Lijstje dan maar?
Zaterdag 15 januari
Ouwesok
Rewimo en Christan
qltel
Zondag 16 januari
Ouwesok
Toppie!!!!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 21:05 schreef beertje_ het volgende:
Ik kan de 15de en 16de
Ik geloof dat de heer Ouwesok om 10:00quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:36 schreef JeroenBulters het volgende:
Wat is komende zondag nu allemaal de bedoeling, hoe laat verzamelen ergens? Ik leef in onwetendheid
Misschien zie je mij en jr wel rondlopen daar , jr heeft een groene kuif/hanekam , Zoveel kinderen zijn daar niet , dus dat zijn wijquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:33 schreef ultra_ivo het volgende:
10 uur inderdaad. Ik haal dat echter niet, ben wat later op het station van Houten. Voor 11 uur moet het me wel lukken om op het terrein te zijn. herkenningspunt: de rode mondeo stationwagen van Ouwesok
whehehehe, ik kom niet op de koffie hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:42 schreef fotoloog het volgende:
Hé,da's toevallg!,daar woon ik
* PdeHoog noteert: groen hanekammetjequote:Op vrijdag 19 november 2004 20:46 schreef Ymke het volgende:
[..]
Misschien zie je mij en jr wel rondlopen daar , jr heeft een groene kuif/hanekam , Zoveel kinderen zijn daar niet , dus dat zijn wij
Een kleintje hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog noteert: groene hanekam
aangepastquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Een kleintje hoor
Mooi zo , dan kan het niet misgaanquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
aangepast
Als ik groen haar had liet ik het vervenquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:46 schreef Ymke het volgende:
jr heeft een groene kuif/hanekam ,
Naar hoogste waarschijnlijkheid is Jongesok er ook, en aangezien ik hem altijd waarschuw levert dat toch weer twee kinderen opquote:Zoveel kinderen zijn daar niet , dus dat zijn wij
Hoe oud is jonge sok?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:28 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als ik groen haar had liet ik het verven.
[..]
Naar hoogste waarschijnlijkheid is Jongesok er ook, en aangezien ik hem altijd waarschuw levert dat toch weer twee kinderen op![]()
Jongesok teistert de aardkloot al een heel decenniumquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hoe oud is jonge sok?
Ymke jr ookquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Jongesok teistert de aardkloot al een heel decennium
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:40 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Jongesok teistert de aardkloot al een heel decennium
Dit wordt geen rustige meetquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ymke jr ook
Voor wie niet ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt geen rustige meet![]()
![]()
Voor al die andere mensen die in Houten rondlopen. Ik hoop nog eens een goeie geluiddemper voor Jongesok op de kop te tikken, alsmede een cursus 'Hoe vat ik in een paar zinnen samen wat ik allemaal te vertellen denk te hebben' .zelfs een plant staat na verloop van tijd met zijn vingers in zijn orenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Voor wie niet ?
![]()
Dat is me opgevallen,jaquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor al die andere mensen die in Houten rondlopen. Ik hoop nog eens een goeie geluiddemper voor Jongesok op de kop te tikken, alsmede een cursus 'Hoe vat ik in een paar zinnen samen wat ik allemaal te vertellen denk te hebben' .zelfs een plant staat na verloop van tijd met zijn vingers in zijn oren
Ach ymke-jr is verlegen en stilletjes , heft elkaar mooi opquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Voor al die andere mensen die in Houten rondlopen. Ik hoop nog eens een goeie geluiddemper voor Jongesok op de kop te tikken, alsmede een cursus 'Hoe vat ik in een paar zinnen samen wat ik allemaal te vertellen denk te hebben' .zelfs een plant staat na verloop van tijd met zijn vingers in zijn oren
Jij bent dan ook geen 10quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben opzich geen drukke jongen.
Alleen hangt puur vanaf hoe het is.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen 10![]()
Als het gezellig is dan ben ik echt GEK BEZIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:15 schreef huiz het volgende:
Z'n userioon gaat wel als een gek te keer
Ook een groene kuifquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:20 schreef Ymke het volgende:
Broer gaat morgen ook mee![]()
Zoveel haar heeft die niet meer .quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ook een groene kuif
Och, beter in deze tijd van het jaar dan ergens in aprilquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zoveel haar heeft die niet meer .
Ik hoop dat ik jr schoon krijg voor morgen anders ziet hij er uit als een pietje
Wat is er mis met een Pietjequote:Op zaterdag 20 november 2004 19:23 schreef Ymke het volgende:
[..]
Zoveel haar heeft die niet meer .
Ik hoop dat ik jr schoon krijg voor morgen anders ziet hij er uit als een pietje
Das waar , maar ik ga hem toch maar even schrobben met de staalborstel als hij straks thuis komt .quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Och, beter in deze tijd van het jaar dan ergens in april
Niks mis met een Pietje, maar hij was herkenbaar aan zijn groene haar en nu waarschijnlijk als Pietjequote:Op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Pietje? zie avatar
![]()
Zolang de trommelvliezen niet mee gekleurd zijn gaat het er met zeep redelijk makkelijk af.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niks mis met een Pietje, maar hij was herkenbaar aan zijn groene haar en nu waarschijnlijk als Pietje
Sprak zij uit ervaringquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:35 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Zolang de trommelvliezen niet mee gekleurd zijn gaat het er met zeep redelijk makkelijk af.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef Ymke het volgende:
Hebben we geen schrob smilie?
Hahahahaha prachtigquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Als die er nu nog zitten is er iets heel erg mis met mijn wasstraat. Het hele Piet gebeuren moet nog beginnen dus dan zou eventuele sminck van vorig jaar moeten zijnquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:47 schreef Bowiefan het volgende:
* Oceanonix notie maakt:
morgen Nonixje inspecteren op achtergebleven pietresten
graag gedaanquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:57 schreef Ymke het volgende:
Meneer de Hoog , bedankt voor de mail
quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:11 schreef De_Warme_bakker het volgende:
veel plezier morgen.
Denk om de portemonnee
quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik neem uit veiligheidsoverwegingen slechts EUR 50 mee
hmmmmm....daar moet ik een nachtje over slapen hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We krijgen koffie![]()
![]()
![]()
Mag, als ik nu koffie krijg weet ik zeker dat ik vannacht niet slaapquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
hmmmmm....daar moet ik een nachtje over slapen hoor
Als ik nu geen koffie neem krijg ik morgen verschrikkelijk last vanquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:05 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Mag als ik nu koffie krijg weet ik zeker dat ik vannacht niet slaap![]()
Bel als je in de buurt van het Euretco-complex bent even naar Bowiefan of mij voor de exacte locatie. Er staan daar namelijk nog wel eens meer auto'smaar weinig rooie mondeo'squote:Op zaterdag 20 november 2004 21:40 schreef CompuMess het volgende:
Tot morgen (bij een rode Mondeo toch?)
Hier probeer ik me niets bij voor te stellenquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:53 schreef Ymke het volgende:
Ik ben Pietje aan het schrobben
Ach, ik had begrepen dat het een recente plaat was, ik vond je er ook al zo jeugdig uitzienquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:50 schreef Oceanonix het volgende:
Als die er nu nog zitten is er iets heel erg mis met mijn wasstraat. Het hele Piet gebeuren moet nog beginnen dus dan zou eventuele sminck van vorig jaar moeten zijn![]()
ehhh NEE, dat pak is van mijn baasquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:55 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ach, ik had begrepen dat het een recente plaat was, ik vond je er ook al zo jeugdig uitzien![]()
trek je morgen zelfde kleren aan als op die pietenfeauteau
Ach wat leuk werkkleding, handig hè versllijt je eigen kloffie tenminste nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:12 schreef Oceanonix het volgende:
ehhh NEE, dat pak is van mijn baas![]()
Ik ben net zo uitgeslapen alsop de meeste meets tot nog toe, de geschiedenis leert dat ze meestal plaatsvinden nadat ik 6 nachtdiensten gedraait hebquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag wat vroeger thuis van het schaatsen dan voor de Naardense meet. Ik zie er morgen dan ook uitgeslapener uit.
Twee keer plezierquote:Op zondag 21 november 2004 02:10 schreef De_Warme_bakker het volgende:
nogmaals plezier
Doei Speedy.quote:Op zondag 21 november 2004 04:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weltrusten allemaal
Dan ga ik nog even de smilies voerenquote:Op zondag 21 november 2004 08:58 schreef Bowiefan het volgende:
* Ouwesok aanwezig
maar dat is slechhts puur lichamelijk, spull'n pakk'n en onderweg naar het pytoreske Drôntèn
Nee hoor ik ga pas over een half uurtje , ik zal het doorgevenquote:Op zondag 21 november 2004 09:54 schreef Borelius het volgende:
Ik ga het dus niet redden vandaag, helaas. Ik had me er best wel op verheugd. Ik ga maar wat anders leuks doen zodra ik ben ontdooid, b.v. puppies kijken en kieken bij mijn broer. Ze zijn nu in de leeftijd dat ze de omgeving gaan terroriseren, dat levert vaak leuke plaatjes op.
Veel plezier allemaal, al lezen de beurs-gangers dit pas als ze terug zijn!
We hebben een snap-in lenscap van 67mm weten te verwervenquote:Op zondag 21 november 2004 09:54 schreef Borelius het volgende:
Ik ga het dus niet redden vandaag, helaas. Ik had me er best wel op verheugd. Ik ga maar wat anders leuks doen zodra ik ben ontdooid, b.v. puppies kijken en kieken bij mijn broer. Ze zijn nu in de leeftijd dat ze de omgeving gaan terroriseren, dat levert vaak leuke plaatjes op.
Veel plezier allemaal, al lezen de beurs-gangers dit pas als ze terug zijn!
Je zei 12 .uur koffie drinken , ik nog zoeken naar die andre hal , niet gevonden , Dus froosje en ik in die grote hal aan de koffie geslagen.quote:Op zondag 21 november 2004 19:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Alleen waren we Ymke al vrij snel kwijt
quote:Op zondag 21 november 2004 19:07 schreef Ymke het volgende:
Dat hadden jullie niet gezegt,
Tja, het is voor een aantal mensen niet het beste weer. Maar ze krijgen mij er niet onder.quote:Op zondag 21 november 2004 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Wat een pech, Borelius't Is er ook het weer niet naar hè...
Ook slecht bronchitisweer trouwens![]()
Neuhquote:Op zondag 21 november 2004 19:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]ben je nog errug kwoat
quote:Op zondag 21 november 2004 19:13 schreef Borelius het volgende:
[..]
Tja, het is voor een aantal mensen niet het beste weer. Maar ze krijgen mij er niet onder.
Ik ben puppies gaan kijken bij mijn broer:
[afbeelding]
4 weken oud, een Kooiker-puppie.
Owwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 21 november 2004 19:13 schreef Borelius het volgende:
[..]
Tja, het is voor een aantal mensen niet het beste weer. Maar ze krijgen mij er niet onder.
Ik ben puppies gaan kijken bij mijn broer:
[afbeelding]
4 weken oud, een Kooiker-puppie.
dit is hem dusquote:Op zondag 21 november 2004 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
ik post straks even een foto van de aanwinst
Patserquote:Op zondag 21 november 2004 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
dit is hem dus
[afbeelding]
Het gaat dus om het apparaat tussen statief en teletoeter. Ik was al op zoek naar iets van een statiefgondel en dit doet precies wat het moet doen. Deze opstelling levert overigens 800mm aangezien mijn teleconvertor er ook nog tussenzit.
De voordeur van een flat aan de overkant (toch wel zo'n 100-200m verder) komt toch best akelig dichtbij
quote:Op zondag 21 november 2004 19:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
Patser![]()
Ik ben uitgekomen op:quote:Op zondag 21 november 2004 19:01 schreef Ouwesok het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2004 19:46 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij hebben jullie het wel leuk gehad
mooizoquote:Op zondag 21 november 2004 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi Ouwesok, geweldig!quote:Op zondag 21 november 2004 19:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]We hebben een snap-in lenscap van 67mm weten te verwervenmee geholpen
De eerlijkheid gebiedt mij op te biechten dat de lensdop veroverd werd door Bowiefan, maar voor het resultaat maakte dat niks uit.quote:Op zondag 21 november 2004 19:56 schreef Borelius het volgende:
[..]
Hoi Ouwesok, geweldig!
Ik heb voor jou bij mijn broer ook nog een soundkaartje weten te ontfutselen!
Mijn dank is groot en niet echt eeuwigquote:Op zondag 21 november 2004 20:32 schreef Shark.Bait het volgende:
15 euro uitgeleend aan een of andere arme ziel die zielig keek
Tja.. je had geluk dat ik die canon manual voor die A-1 niet gezien had, want anders....quote:Op zondag 21 november 2004 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn dank is groot en niet echt eeuwig
In maart is de volgende Houten.quote:Op zondag 21 november 2004 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar![]()
Mooi! plan maar tzt een meetquote:Op zondag 21 november 2004 20:51 schreef Ouwesok het volgende:
In maart is de volgende Houten.
Om het seizoen leuk op te delen is er in augustus nog de beurs in Doesburg waar de kans op mazzeltjes nog veel groter is.
Bij Meneer Hamrick . Even kijken of je scanner ondersteund wordt en even de demo herunterladen.quote:Op zondag 21 november 2004 20:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooi! plan maar tzt een meet
Had jij nog een website voor mij met software voor mijn scanner?
In Houten had je met een karrevracht M42-spullen naar buiten kunnen komen. Zelfs juweeltjes van japanse schroefcamera's, met als topper een Pentax ES-II, voor het sommetje van 60 eur.quote:Op zondag 21 november 2004 20:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik denk dat voor M42 en ander Oost-Europees materiaal een beurs aan de kanten van Keulen beter is.
Je hebt stiekem de macroconvertor gekochtquote:Op zondag 21 november 2004 23:01 schreef Bowiefan het volgende:
.... de macroconverter (naast linker OM).....
quote:Op zondag 21 november 2004 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
Bij Meneer Hamrick . Even kijken of je scanner ondersteund wordt en even de demo herunterladen.
quote:Op zondag 21 november 2004 23:01 schreef Bowiefan het volgende:
Ik heb mijn 'analogeria' maar eens even op een rijtje gezet:
[afbeelding]
eigenlijk best wel veel
helemaal als je je bedenkt dat mijn vader jaren met alleen die 2e lens (75-150) en die OM10 linksachter heeft gefotografeert.
In doesburg (afgelopen zomer) zijn daar de 1e (75-205) 4e (28) en 5e (50) lens, de andere OM10, de teleconverter (2x, middenboven), de close-up lens (naast rechter OM) en de manuel adapter (naast 50mm) bijgekomen.
Vandaag de middelste lens (135), de macroconverter (naast linker OM), de filters en het close-uplensje.
voorlopig eerst maar mee leren werken
Enne... heb je al een grotere tas ook?quote:Op zondag 21 november 2004 23:01 schreef Bowiefan het volgende:
Ik heb mijn 'analogeria' maar eens even op een rijtje gezet:
[afbeelding]
eigenlijk best wel veel
helemaal als je je bedenkt dat mijn vader jaren met alleen die 2e lens (75-150) en die OM10 linksachter heeft gefotografeert.
In doesburg (afgelopen zomer) zijn daar de 1e (75-205) 4e (28) en 5e (50) lens, de andere OM10, de teleconverter (2x, middenboven), de close-up lens (naast rechter OM) en de manuel adapter (naast 50mm) bijgekomen.
Vandaag de middelste lens (135), de macroconverter (naast linker OM), de filters en het close-uplensje.
voorlopig eerst maar mee leren werken
macroconvertor is een soort tussenstuk tussen objectief en camera wat ervoor zorgt dat dingen die dichtbij staan NOG groter op je foto komen (volgens mij).quote:Op maandag 22 november 2004 09:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Enne... heb je al een grotere tas ook?
Wat is een macroconverter eigenlijk
Leuk onderwerp voor het groeidocumentquote:Op maandag 22 november 2004 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
macroconvertor is een soort tussenstuk tussen objectief en camera wat ervoor zorgt dat dingen die dichtbij staan NOG groter op je foto komen (volgens mij).
Maareh....Ouwesok zal je ongetwijfeld de technische details in lekentaal uit kunnen leggen![]()
Ik zal vanavond eens een poging ondernemen het dingetje te beschrijvenheeft namelijk best wel een leuke ontstaansgeschiedenisquote:Op maandag 22 november 2004 09:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leuk onderwerp voor het groeidocument
Lees: Ik ben aan de lichtmeting van een Praktica gewendquote:Op maandag 22 november 2004 10:35 schreef ultra_ivo het volgende:
de lichtmeting van de Praktica is trouwens heel wat ergonomischer
pssssst: Fotomeeting deel 17, geef je hier op!quote:Op maandag 22 november 2004 12:40 schreef -PatrickO- het volgende:
Eventjes de beursmeet de beursmeet latend... Is er al iets meer bekend over de maastricht meetWordt dat volgende week, of toch de 12e van de 12e
![]()
of wordt 'ie wegens gebrek aan belangstelling afgelast...![]()
Mijn redenatie dus ookquote:Op maandag 22 november 2004 13:13 schreef Bowiefan het volgende:
[afbeelding] Heluuuu allemaal En het lijkt wel behoorlijk op een pimpcollectie inderdaad, maar goed, dige marktwaarde van alles wat je ziet op die foto koop je op dit moment nog geen halve 300D voor.
Daar had deze camera ook last van... gecorrodeerde draad naar lichtmeterquote:Op maandag 22 november 2004 10:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Net een nieuwe batterij in de Ricoh geschoven. Werkt nog niet perfect maar er zit al leven in de lichtmeter. Zo te zien zit er ergens een los contactje.
quote:Op maandag 22 november 2004 13:30 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
pssssst: Fotomeeting deel 17, geef je hier op!
Het gaat dus komende zondag door, ik vertrek zaterdag al naar mijn logeeradres in Gulpen. ( mochten er alsnog mensen geïntereseerd zijn in deze meet, maar opzien tegen de afstand, je kan een dagje eerder komen, mijn logeeradresje heeft ruimte zat )
wat mij betreft zou het eerder mogen Ivo, maar laat dat niet van mij afhangen, ik hoef dan niet van heel ver te komen, dus kunnen we beter op Shark en Patrick afgaan
Ga ik even uitzoeken hoe ik de 20D in B/W modus krijg...quote:Op maandag 22 november 2004 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb vanavond met een van de krakers van Landbouwbelang gepraat. De kade is gewoon publiek toegankelijk gebied. is dus geen enkel probleem als we zondag wat oude kranen gaan fotograferen.
Rond het station stikt het van de parkeerruimte, wel meestal betaald. Ik zal je de opties geven komende vanuit het noorden via de A2.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:21 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ga ik even uitzoeken hoe ik de 20D in B/W modus krijg...
en nog even uitzoeken waar goedkoop parkeerruimte is in Maastricht, en dichtbij het station...
TNX... Zat zelf te denken bij Ceramique te parkeren... Maar die eerste optie klinkt ook goed... Bij het spoor zelf zal wel allemaal kort parkeren zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Rond het station stikt het van de parkeerruimte, wel meestal betaald. Ik zal je de opties geven komende vanuit het noorden via de A2.
Als je links het MVV-stadion ziet kom je ook direct de eerste stoplichten tegen. Ga hier naar rechts. Voor de parkeerruimte direct achter het station, bij de volgende stoplichten weer naar links, doorrijden via de Meerssenerweg totdat je voorbij de Mosa-fabriek bent. Dan zie je rechts al het station liggen en redelijke parkeerruimte bij de voetgangersbrug over de sporen.
Overdekt parkeren kan aan de Griend. Ga weer rechts bij het stadion, maar dit keer bij de 2e stoplichten links. De weg draait en keert wat en komt uiteindelijk langs de Maas uit. Direct voor de oprit van de Wilhelminabrug zie je rechts een ondergrondse parkeergarage.
3e optie is voor het station. Je volgt de instructies voor de parkeergarage Griend, maar direct voor de oprit van de Wilhelminabrug ga je linksaf. Je rijdt nu tegen de sporen aan. Rechtsaf en je ziet her en der wat parkeerruimte.
Ivo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |