quote:Op maandag 15 november 2004 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik moet dirk een klein complimentje geven, goed dat je niet in de valkuil r2cksson trapt, ranzig ventje.
Ja, wat denk je zelf?quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef R2cksson het volgende:
Vraagje aan Dirkh.
Waarom mocht dit niet?
wat valt er nog uit te leggen? je weet zelf donders goed waarom je stigmatiserende ranzig topic gesloten werd. en als je dat niet begrijpt moet je nog maar eens na-den-ken.quote:Op maandag 15 november 2004 23:26 schreef R2cksson het volgende:
[..]
:').
Leg uit!
Ik rekende op jouw gevoel voor humor en je mensenkennis.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik reken op uw begrip, die je waarschijnlijk niet zal hebben. (goed gegokt?)
Ik begrijp het prima. Moslims moeten dood. Net als de rest van dat gelovig krapuul.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat valt er nog uit te leggen? je weet zelf donders goed waarom je stigmatiserende ranzig topic gesloten werd. en als je dat niet begrijpt moet je nog maar eens na-den-ken.
Omdat ik soms snel ben.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:14 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
Dennis Spieker fantopic
waarom zit ie nu al op slot, nog niemand heeft de kans om te kunnen reageren.![]()
zo'n bagger topic is het nou ook weer niet
'Leuke' linkjes kunnen in het daar speciaal voor bestemde topic.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:14 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
Dennis Spieker fantopic
waarom zit ie nu al op slot, nog niemand heeft de kans om te kunnen reageren.![]()
zo'n bagger topic is het nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:18 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
ok, gooi ik hem daar wel heen
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:18 schreef Xebrozius het volgende:
Het meisje met 1 been.
Dat zou eigenlijk een TTT'er moeten zijn, aangezien LangeJan echt een leuk rijmtopic maakte...
Yup, die heb ik gelezen en ik vond het te ver gaan. Daarom heb ik het op slot gegooid en ik zie wel of Yvonne me wil overrulen, maar ik vond het geen humor meer. Iemand persoonlijk zo hard en grof naar beneden halen, zonder dat deze persoon een weerwoord kan geven is imo not done.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:10 schreef Xebrozius het volgende:
Jezus inso, heb je de reacties van de rest van de crew uberhaupt wel gelezen, en het feit dat Yvonne het topic in de TTT zette?
Goh... hoe een mens kan omslaan in een jaar...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, die heb ik gelezen en ik vond het te ver gaan. Daarom heb ik het op slot gegooid en ik zie wel of Yvonne me wil overrulen, maar ik vond het geen humor meer. Iemand persoonlijk zo hard en grof naar beneden halen, zonder dat deze persoon een weerwoord kan geven is imo not done.
Ik vraag me al bijna een half uur af of er iemand anders op haar account zit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Goh... hoe een mens kan omslaan in een jaar...
Hoezo kan dat niet? oh wacht, jij zat ook op fh2quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
zonder dat deze persoon een weerwoord kan geven
Neh, zo is ze niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Heeft Inso je beledigd? Vertel het haar
Zoals ik ergens anders al zei, je geld terug vragen bij de Wibraquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:43 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Neh, zo is ze niet..
In die periode kende je ze toch niet?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, die heb ik gelezen en ik vond het te ver gaan. Daarom heb ik het op slot gegooid en ik zie wel of Yvonne me wil overrulen, maar ik vond het geen humor meer. Iemand persoonlijk zo hard en grof naar beneden halen, zonder dat deze persoon een weerwoord kan geven is imo not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |