Wij houden Arsenal in toomquote:Op woensdag 10 november 2004 00:58 schreef Zwansen het volgende:
Als Arsenal maar geen roet in het eten gooit...
Laten we het allemaal hopenquote:Op woensdag 10 november 2004 01:08 schreef Suijk het volgende:
Zou het in dit jubileumtopic gebeuren dat jullie ook de tweede ronde bereiken?
knockoutquote:Op woensdag 10 november 2004 01:16 schreef Zwansen het volgende:
Is de 2e ronde knockout ronde? Of weer een poule?
Tuurlijk snap ik datquote:Spideyman schreef:
Je snapt ook wel dat het voor de ontwikkeling van zo'n groot talent niet goed is als hij maar een paar wedstrijden per seizoen speelt.
en je gaat me niet vertellen dat zo'n gozertje kans heeft met Ronaldo, Raul, Morientes en Owen voor zich.
tja, ik kan er wel inkomen dat die gast eindelijk eens een vaste basisplaatrs wil, maar als Bogelund fit is zal hij toch wel weer naar de bank verhuizen. Mij maakt het niet zoveel uit, als de beste maar speelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 00:36 schreef cultheld het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=64651/sc=52d782
Wou jij beweren dat 't slim is om vijf goede spitsen te hebben? Morientes, Ronaldo, Raúl, Owen, Portillo (momenteel verhuurd dan) en dan komt Robinho daar nog bij. Wat hebben ze verder? Een geblesseerde neo-nazi en een geblesseerde Walter Samuel als verdediging en zeer aanvallend ingestelde backs, die niet bepaald in bloedvorm verkeren. Zidane en Figo die aan 't aftakelen zijn en beter kunnen gaan afbouwen bij Olympique en Sporting Lissabon. Beckham die alleen maar kan passen en voor de rest is het niet eens noemenswaardigquote:Op woensdag 10 november 2004 08:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat. Maar het is vooral dom van hem zelf dat hij voor het snelle geld kiest, terwijl hij bijvoorbeeld bij Benfica ook goed kan verdienen.
Daarnaast zei cultheld dat het dom was van real madrid, dus wilde ik zijn visieeven zien
Bogelund hoeft ook niet te spelen van mij. Ooijer is veel beter dan hijquote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, ik kan er wel inkomen dat die gast eindelijk eens een vaste basisplaatrs wil, maar als Bogelund fit is zal hij toch wel weer naar de bank verhuizen. Mij maakt het niet zoveel uit, als de beste maar speelt.
En Theo kan veel, maar Van Bommel opvolgen is mi. toch net ff te ver gegrepen.
Ik denk het niet, Theo speelt op het moment zeer goed, geeft weinig weg en Bogelund is nogal een onrustige speler die vaak toch wat foutjes maakt.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tja, ik kan er wel inkomen dat die gast eindelijk eens een vaste basisplaatrs wil, maar als Bogelund fit is zal hij toch wel weer naar de bank verhuizen. Mij maakt het niet zoveel uit, als de beste maar speelt.
Ik denk dat ie na dit seizoen nog minimaal 2 jaar mee kan, waarschijnlijk zelfs wel 3.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:02 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang denk je dat Ooijer nog mee kan dan?
Hij kan qua spel natuurlijk nog altijd goed mee. Maar qua blessures begint hij een beetje op Ernest Faber te lijken.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie na dit seizoen nog minimaal 2 jaar mee kan, waarschijnlijk zelfs wel 3.
Misschien Ooijer op de positie van Cocu en Cocu op de positie van Van Bommel? Takak terug halen is ook een optie of eventueel een speler halenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
Hij is 30 toch nu? De positie van v. Bommel vraagt wel redelijk wat van een speler, ik denk eerlijk gezegd niet dat hij dat kan.
Ik denk wel dat hij dat kan mits hij geen ernstige blessure meer oploopt.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
Hij is 30 toch nu? De positie van v. Bommel vraagt wel redelijk wat van een speler, ik denk eerlijk gezegd niet dat hij dat kan.
Cocu zou nog kunnen inderdaad, maar ik heb het gevoel dat hij niet meer zo top is. Het gaat zienderogen achteruit, volgend jaar zal dat helemaal te merken zijn. Takak moet zich nog maar bewijzen, maar dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien Ooijer op de positie van Cocu en Cocu op de positie van Van Bommel? Takak terug halen is ook een optie of eventueel een speler halen
Cocu is misschien wat langzamer en maakt af en toe een slippertje, maar vergis je niet in zijn organisatorische kwaliteiten. Cocu is misschein wel het meest verantwoordelijk voor de lange reeks zonder tegendoelpunten. Staat altijd precies goed opgesteld en onderschept veel ballen.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Cocu zou nog kunnen inderdaad, maar ik heb het gevoel dat hij niet meer zo top is. Het gaat zienderogen achteruit, volgend jaar zal dat helemaal te merken zijn. Takak moet zich nog maar bewijzen, maar dat zou een optie kunnen zijn.
Exactly my words. En straks gaat Ooijer gewoon backen:quote:Op woensdag 10 november 2004 11:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Cocu is misschien wat langzamer en maakt af en toe een slippertje, maar vergis je niet in zijn organisatorische kwaliteiten. Cocu is misschein wel het meest verantwoordelijk voor de lange reeks zonder tegendoelpunten. Staat altijd precies goed opgesteld en onderschept veel ballen.
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Cocu is misschien wat langzamer en maakt af en toe een slippertje, maar vergis je niet in zijn organisatorische kwaliteiten. Cocu is misschein wel het meest verantwoordelijk voor de lange reeks zonder tegendoelpunten. Staat altijd precies goed opgesteld en onderschept veel ballen.
dit is de ideale situatie, maar we zullen altijd wel een blessure op het middenveld of in de verdediging hebben en Ooijer kan altijd in de verdediging uit de voeten en ook heel goed op het middenveld dus voor dit seizoen voorzie ik een beetje wat Cocu jaren had in Oranje, veel spelen maar op verschillende plekken. En dan kan Lucius mooi rechtsback want Lamey vind ik gewoon niet goed genoeg en ook Bogelund komt te kort vind k. Theo vindt steeds meer zn draai, tegen Rosenborg speelde hij zelfs heel goed.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Exactly my words. En straks gaat Ooijer gewoon backen:
Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
Van Bommel - Cocu - Vogel
Park - Vennegoor - Farfán (Beasley)
Het is inmiddels wel duidelijk dat er eenspits bij moet komen. Wat Vennegoor de laatste tijd laat zien is natuurlijk niet je van het.
Dan moet Takak nog eerst eventjes aan zijn verdedigende kwaliteiten werken, want die zijn op dit moment ook niet alles.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Weet je, ik denk eigenlijk dat PSV niet eens hoeft te balen als Robinho voor dat geld niet komt. Zo'n groot risico.
En Takak zou Van Bommel op termijn denk ik wel kunnen vervangen, als Mark in de winterstop gaat.
mooi dat Bommel niet weg gaat in de winterstopquote:Op woensdag 10 november 2004 16:08 schreef methodmich het volgende:
Weet je, ik denk eigenlijk dat PSV niet eens hoeft te balen als Robinho voor dat geld niet komt. Zo'n groot risico.
En Takak zou Van Bommel op termijn denk ik wel kunnen vervangen, als Mark in de winterstop gaat.
ach daar stond ook in dat chelsea een belang in de Graafschap zou nemenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Vandaag stond in VI dat PSV niet onwelwillend tegenover een vertrek van Mark staat, dacht ik.
Ik heb daar eerlijk gezegd nog al mijn twijfels over, ik denk dat ze hem niet zo maar weg doen.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Vandaag stond in VI dat PSV niet onwelwillend tegenover een vertrek van Mark staat, dacht ik.
Het lijkt net of je het wel gelezen hebt, in iets andere bewoordingen stond dit er ook in.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach het blijft koffiedik kijken, in voetbal kan alles gebeuren,
Om precies te zijn: Eindhoven en De Graafschapquote:Op woensdag 10 november 2004 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach daar stond ook in dat chelsea een belang in de Graafschap zou nemen
oquote:Op woensdag 10 november 2004 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het lijkt net of je het wel gelezen hebt, in iets andere bewoordingen stond dit er ook in.
goudappeltjequote:Op woensdag 10 november 2004 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o
ik heb het niet gelezen.... ik heb geen login bij VI.... nou ja die heb ik wel, weet alleen mijn gebruikersnaam niet meer.....
Die kun je opvragen tenzij je ook niet weet met welk e-mail adres je geregistreerd staatquote:Op woensdag 10 november 2004 20:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
o
ik heb het niet gelezen.... ik heb geen login bij VI.... nou ja die heb ik wel, weet alleen mijn gebruikersnaam niet meer.....
dankjequote:Op woensdag 10 november 2004 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kun je opvragen tenzij je ook niet weet met welk e-mail adres je geregistreerd staat
Graag gedaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dankje
ik las er een beetje overheen....
Leuk icoon Bos!quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Zaterdag eindelijk weer eens thuis. Willem II moet denk ik wel te verslaan zijn met minimaal drie doelpunten verschil.
ja die verdediging sloeg echt nergens op.....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:57 schreef Djekko het volgende:
Maak er maar vijf van als ze net zoals tegen Ajax speelden
Ja dank je.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk icoon Bos!
I hope so, dat kan zo'n mooie wedstrijd worden!quote:Op woensdag 10 november 2004 22:06 schreef Zapper het volgende:
Ik had toch minstens vuurwerk in de OP verwacht,
of komt dat na de wedstrijd tegen Arsenal?![]()
Laat lekker Vonlanthen en Smit maar spelen, die A junioren krijgen hun tijd nog welquote:Op woensdag 10 november 2004 23:09 schreef cultheld het volgende:
PSV moet tegen Go Ahead Eagles in de kwartfinale Amstel Cup![]()
Hopelijk, krijgen Janssen, Qvist enz. dan speeltijd
Ja, maar...... we praten over de Eaglesquote:Op woensdag 10 november 2004 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Laat lekker Vonlanthen en Smit maar spelen, die A junioren krijgen hun tijd nog wel
ja fijn, maar deze jongens verdienen op dit moment eerder een kans. Bovendien wil ik die Qvist eerst eens een goed jaar zien draaien in de A of t 2e.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar...... we praten over de Eagles
Nooit een tegenstander onderschatten. Ook niet een GGD-team. Gewoon met een sterke selectie tegen de Eagles spelen.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar...... we praten over de Eagles
Is zo, stond in een voetbalzone topicquote:Op woensdag 10 november 2004 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit een tegenstander onderschatten. Ook niet een GGD-team. Gewoon met een sterke selectie tegen de Eagles spelen.
Moeten ze wel tegen de Eagles?
Bron ?
O zeer betrouwbaar, en dat al voor de loting. Rot toch op zegquote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is zo, stond in een voetbalzone topic
d'r stond in dat ajax tegen feyenoord moet, meerdere users postten het.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
O zeer betrouwbaar, en dat al voor de loting. Rot toch op zeg
En dat voordat er geloot is, knap echt. Nog meer voorspellingen?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
d'r stond in dat ajax tegen feyenoord moet, meerdere users postten het.
De tieten van Georgina zullen nep blijken te zijnquote:Op woensdag 10 november 2004 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat voordat er geloot is, knap echt. Nog meer voorspellingen?
quote:Op donderdag 11 november 2004 00:17 schreef Spideyman het volgende:
PSV thuis tegen Volendam.
Misschien een leuk idee om Qvuist in de spits te zetten
( niet slaan Rubbereend )
neuh, AZ is geen cupfighters. Bovendien loten we voor hetzelfde geld volgende ronde tegen AZ.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:30 schreef cultheld het volgende:
Ajax en Feyenoord vliegen er trouwens uitDe finale wordt PSV - AZ
Het AZ van dit jaar is een fighter in elke competitie.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh, AZ is geen cupfighters. Bovendien loten we voor hetzelfde geld volgende ronde tegen AZ.
dat zou kunnen, ze spelen wel verdomde goed, maarja in de beker is loting allesquote:Op donderdag 11 november 2004 00:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het AZ van dit jaar is een fighter in elke competitie.
hehe, eindelijk verklaard hoe jij aan je kennis komtquote:Op woensdag 10 november 2004 23:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is zo, stond in een voetbalzone topic
Ja je vergist je.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:41 schreef appelsientje het volgende:
Eeuh vergis ik me nu ?? of is dat meteen 2 dagen na Arsenal ?? erg kort dag, goed dat Guus een brede selectie heeft.... want juist tegen dit soort wedstrijden wordt er verloren.....Iedereen heeft nog de zware wedstrijd van Arsenal in de benen.. enz enz.....
Maar goed we gaan toch winnen![]()
hahaha ik ben niet een beetje domquote:Op donderdag 11 november 2004 10:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja je vergist je.
De bekerwedstrijd is pas op 25 of 26 Januari en dus niet over een paar weken.
Winnen doen we zeker. Verliezen zou gewoon een schande zijn.
Zo iets kan gebeuren. Het is gisteren zeker laat gewordenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha ik ben niet een beetje domik heb het hele woord januari niet eens gelezen
![]()
kruipt ergens ver weg van schaamte
PSV heeft zeker de makkelijkste loting. Dat is gewoon duidelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 10:57 schreef Zapper het volgende:
Van de top3 is PSV er toch wel het beste van af gekomen zeg, Volendam thuis!
* Zapper denkt terug aan de 10-0...
haha dat was ook tegen Volendam.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:57 schreef Zapper het volgende:
Van de top3 is PSV er toch wel het beste van af gekomen zeg, Volendam thuis!
* Zapper denkt terug aan de 10-0...
later als hij opa is kan hij dat toch maar mooi aan zn kleinkinderen vertellenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:55 schreef Zapper het volgende:
Hij heeft toch maar mooi 2 keer gescoord tegen Volendam!
Het is dat ik voor PSV ben, want anders zou ik na zo'n domme waardeloze opmerking toch echt op een stunt hopen.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:30 schreef cultheld het volgende:
Tegen Volendam, dat is echt zo'n wedstrijd waar je na de rust Gomes in de spits kunt zetten en Vonlanthen dan wisselt voor Zoetebier
Dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat ik voor PSV ben, want anders zou ik na zo'n domme waardeloze opmerking toch echt op een stunt hopen.
Kom op Cultheld, Natuurlijk is PSV sterker dan Volendam, maar onderschat ze niet.
Zeg dan niet dat PSV makkelijk zonder doelman kan spelen.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.
Zei ik dat ?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat PSV makkelijk zonder doelman kan spelen.
Hey kneus, tegen wie moeten ze?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:09 schreef cultheld het volgende:
PSV moet tegen Go Ahead Eagles in de kwartfinale Amstel Cup![]()
Hopelijk, krijgen Janssen, Qvist enz. dan speeltijd
O nee sorry, dat las ik verkeerd. Ik dacht dat er stond Zoetebier eruit en Vnlanthen er in. Het omgekeerde stond er.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zei ik dat ?
Gomes was in z'n jeugd een veelscorende spitsquote:Op donderdag 11 november 2004 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O nee sorry, dat las ik verkeerd. Ik dacht dat er stond Zoetebier eruit en Vnlanthen er in. Het omgekeerde stond er.
Nogmaals sorry.
Maar dan nog vind ik het een domme opmerking om te zeggen dat Gomes makkelijk in de spits kan spelen. Dat noem ik onderschatten.
Hey pantoffeldiertje, hoe is 't met superspits Koller?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hey kneus, tegen wie moeten ze?
Die komt eraan, spelen Tevez en Robinho al bij PSV?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hey pantoffeldiertje, hoe is 't met superspits Koller?
Oh vandaar dat hij een held is in het meevoetballenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gomes was in z'n jeugd een veelscorende spits
Bron: Voetbalzonequote:Op donderdag 11 november 2004 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat hij een held is in het meevoetballen
Als Morientes op huurbasis PSV komt versterken, is Ajax nog in onderhandeling met Ali el Wakki, de enige voetballende islamiet op de Noordpool.............quote:Op donderdag 11 november 2004 16:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die komt eraan, spelen Tevez en Robinho al bij PSV?
bron: interview met gomes en alex op alexdacosta.tkquote:Op donderdag 11 november 2004 16:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bron: Voetbalzone
Dan heb je dus al 3 spitsen van geweldig formaat rondlopen, waar moeten dan VoH, Sibon en Gomes heen?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Morientes op huurbasis PSV komt versterken, is Ajax nog in onderhandeling met Ali el Wakki, de enige voetballende islamiet op de Noordpool.............
alexdacosta.TK, ok je hebt volledig gelijk daar kan ik niet tegen op.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
bron: interview met gomes en alex op alexdacosta.tk
succes met trollen verder
Dat was weer een prachtige cultheld actie, nietwaar?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:24 schreef VoreG het volgende:
Hey kneus, tegen wie moeten ze?
Blijft leuk die jongenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat was weer een prachtige cultheld actie, nietwaar?
Sorry, ik zal me proberen in te houden te volgende keer.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:00 schreef rubbereend het volgende:gezellig hier
Hup PSV
ach je weet hoe cultheld is, hij is vaak wat overdreven en duidelijk in zn posts, de meeste zijn iets gematigder. Soms post Cultheld hele zinnige dingen maar soms overdrijft hij en dan moet je ff watr feitjes zn kant op slingeren als je vind dat hij geen gelijk heeft. Maarja VoreG komt graag beetje olie op t vuur gooien dan (krijgt hier meer sensatie dan in de arena).quote:Op donderdag 11 november 2004 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, ik zal me proberen in te houden te volgende keer.
Maar je hebt gelijk
Hup PSV.
Ik ben benieuwd wanneer de kaartverkoop tegen Volendam begint.
Ja ok dat kloptquote:Op donderdag 11 november 2004 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach je weet hoe cultheld is, hij is vaak wat overdreven en duidelijk in zn posts, de meeste zijn iets gematigder. Soms post Cultheld hele zinnige dingen maar soms overdrijft hij en dan moet je ff watr feitjes zn kant op slingeren als je vind dat hij geen gelijk heeft. Maarja VoreG komt graag beetje olie op t vuur gooien dan (krijgt hier meer sensatie dan in de arena).
kaartverkoop zal wel ergens rond kerst beginnen denk k. Misschien wel leuk om te gaan aangezien t geen dure wedstrijd zal worden.
Hoe oud was Vonlanthen toen ie naar PSV kwam?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:19 schreef cultheld het volgende:
Die gozer is pas 17.
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hoe oud was Vonlanthen toen ie naar PSV kwam?
Een beetje enthousiaster mag best, cultheld!
Inderdaad 17 en hij heeft nog steeds geen fatsoenlijke speeltijd van Guus gekregen. Ik heb liever een spits die er meteen staat en anders voor dat geld liever een aantal goede middenvelders.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Een beetje enthousiaster mag best, cultheld!
Ja maar we hébben goede jeugd, laat die jeugd eerst maar eens doorbreken voordat we nieuw spelersmateriaal voor andere elftallen dan het eerste aantrekken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 01:27 schreef rubbereend het volgende:
nou er mag van mij best een speler voor de lange termijn gehaald worden. die jongen van 17 kan mooi in de A jeugd wennen aan het Nederlandse spel.
Mwah...quote:Op donderdag 11 november 2004 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Soms post Cultheld hele zinnige dingen
En wat heeft Vonlanthen allemaal al laten zien?quote:Op donderdag 11 november 2004 23:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:09 schreef cultheld het volgende:
BTW, ik zal jullie een geschenk uit de hemel brengen in een ander topic
Tot m'n 17e keek ik louter naar Oranje en 'grote Europese wedstrijden' zo af en toe idd, maar ik kan me alleen nog een bij Ajax falende Sibon herinneren.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
Nee, jij hebt de Roda JC-Sibon nooit gezien natuurlijk, omdat je pas 2 jaar kijkt. Maar ook voor Heerenveen scoorde ie aardige exemplaren.
Oh daar ging het me niet zo zeer om,quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:53 schreef Dylan Dog het volgende:
En wat heeft Vonlanthen allemaal al laten zien?
't is niet dat hij geen talent is, maar ik weet toch al wat er gebeurt als hij zou komen. Hiddink stalt hem in de A1 of in het tweede en de komende 5 jaar hoor je er niets van. Een Robinho, Dagoberto of Maxi Lopez zou wel meteen in de spits starten en ik vind dat we met Vonlanthen, Qvist, Janssen en Bakkal al genoeg serieuze aanvallende jeugd hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oh daar ging het me niet zo zeer om,
meer om het niet enthousiast zijn van cultheld om een gerucht, ben ik niet gewend van 'm!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
VI volgende week al gezien:
[afbeelding]
waar heb je die vandaan geplukt? netjes in elkaar gezetquote:Op vrijdag 12 november 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
VI volgende week al gezien:
[afbeelding]
ik stond ook echt op twee gedachten te hinken:quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:31 schreef methodmich het volgende:
Dat gaat niet, althans, ik kan dat niet.
je kan het makkelijk zelf in elkaar zetten hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 22:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik stond ook echt op twee gedachten te hinken:
het zou toch niet echt....? nahh... dat heeft MM gewoon zelf in elkaar gezet.... maar het ziet er wel profi uit... hmmm![]()
leuk gedaan
quote:Net als in de zomer ziet Ronald Koeman Mark van Bommel opnieuw als een van de kandidaten om het elftal te versterken met de benodigde ervaring. In een interview met het Algemeen Dagblad sprak hij over het soort spelers dat Ajax zoekt. Geconfronteerd met de naam van van Bommel liet Koeman weten dat dat een heel interessante speler voor Ajax zou zijn. Ik heb intern al gezegd dat hij een versterking zou zijn, in meerdere opzichten." Koeman weet dat het publiek een vooringenomen mening heeft richting die speler, maar volgens de coach kan je daar als beleidsmaker geen rekening mee houden. "Dat is na een paar weken al afgelopen" aldus Koeman over de situatie als Van Bommel eventueel naar Ajax zou komen.
De kans dat de aanvoerder van PSV naar Ajax komt, lijkt echter nihil. Hij heeft al eerder laten weten niet naar de concurrent te willen en zijn zinnen gezet te hebben op een transfer naar het buitenland. Diverse grote clubs hebben al interesse getoond voor de aan het einde van het seizoen transfervrije middenvelder.
Koeman wordt met de week hopelozerquote:Op zaterdag 13 november 2004 12:55 schreef Djekko het volgende:
[..]![]()
Dat hij er uberhaupt al over durft te praten! Van Bommel wil al drie jaar weg uit de Nederlandse competitie, hogerop naar een buitenlandse topclub. Dan gaat ie absoluut niet naar Ajax.
idd, die gast hoef ik echt niet in een ajax shirt te zienquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Koeman wordt met de week hopelozer![]()
Van Bommel is anders wel een speler die Ajax zou kunnen redden met al die onervaren spelersquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd, die gast hoef ik echt niet in een ajax shirt te zien
Dat sowieso. Hij heeft alles wat ze daar missen. Inzet, fysiek, dynamiek en ervaring. Maar goed, zoals eerder gezegd, als je hogerop wil ga je niet naar ajax.quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:48 schreef Djekko het volgende:
[..]
Van Bommel is anders wel een speler die Ajax zou kunnen redden met al die onervaren spelers
Nee maar naar Dortmund welquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
als je hogerop wil ga je niet naar ajax.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee maar naar Dortmund Real Madrid of Barca wel
quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:05 schreef Djekko het volgende:
[..]
Voor dit seizoen wel, maar na dit seizoen niet. Na dit seizoen, of zelfs tijdens de winterstop, gaat Bommel 'gewoon' naar Spanje. Of Duitsland, maar dan naar Bayern.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voor dit seizoen wilde hij maar wat graag naar Dortmund
De Duitse competitie is een grotere dan de Nederlandse en bij Borussia komen wekelijks 70.000 mensen. Ze spelen nu dan geen Europees voetbal, maar waren 7 jaar terug nog CL-winnaar en 2 jaar terug landskampioen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee maar naar Dortmund wel
Ook alleen maar omdat hij gratis is.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Maja, volgens de geruchten kan hij straks kiezen uit de absolute top van Europa.
Vogel is aan het eind van het seizoen ook gratis en daar zit niemand achteraanquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij gratis is.
Tuurlijk, maar zelfs dan zouden ze van der Vaart nog nergens willen hebbenquote:Op zaterdag 13 november 2004 14:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij gratis is.
Nee duhquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:17 schreef Djekko het volgende:
[..]
Vogel is aan het eind van het seizoen ook gratis en daar zit niemand achteraan![]()
Ja? Maar in ieder geval zie ik ook nog wel dat Vogel zijn contract verlengt als hij blijft spelen zoals nu.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:
Vogel wordt wel gevolgd hoor, door VfL Wolfsburg.
Maar waarschijnlijk zal Hiddink hem een nieuw contract aanbieden omdat hij de laatste tijd zo goed speelt. En Wolfsbirg is geen Borussia of Bayern, zo'n vooruitgang is dat niet voor hem.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:
Eric Gerets wil gewoon zijn spelers hebben die destijds onder hem wel een basisplaats hadden. Maar Vogel krijgt waarschijnlijk een nieuw bod voor een nieuw contract.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:36 schreef methodmich het volgende:
Gerets blijft een grote Vogel fan. Maar inderdaad als hij zo blijft doorgaan als nu zit er een contractverlenging zeker in.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:40 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ja? Maar in ieder geval zie ik ook nog wel dat Vogel zijn contract verlengt als hij blijft spelen zoals nu.
idd ja, ik denk dat ik je vanavond wel een paar keer in het hek zie hangen op tv.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:45 schreef chelloboy het volgende:
En dalijk weer richting stadion voor weer 3 punten.![]()
van Bommel naar ajakshoe verzin Koeman het.
hij heeft aan het ebginv an het seizoen al een verlaagde aanbieding gekregen, daar ging hij niet op in, inmiddels heeft Hiddink al aangegeven dat hij Vogel toch wel wil houden en hij zal een nieuwe aanbieding gaan doenquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gerets blijft een grote Vogel fan. Maar inderdaad als hij zo blijft doorgaan als nu zit er een contractverlenging zeker in.
Ik zit in vak O is de Noordtribune, dus dat in de hekken hangen is daar niet,moet je op Oost of West zijn,daar zit ik wel met de Champions League op Oost de 24e tegen Arsenal,dan wel paar keer in de hekken hangen danquote:Op zaterdag 13 november 2004 15:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd ja, ik denk dat ik je vanavond wel een paar keer in het hek zie hangen op tv.
Op West zie je (bijna) nooit iemand in de hekken hangen. Daar zitten veel rolstoelers en zijn de stewards er als de kippen bij mocht iemand het proberen. Er hangen ook borden verboden met de tekst dat het verboden is om in het hek te klimmen, ik weet niet of dat op Oost ook is, ik neem aan van niet kijkend naar de beelden die je ziet als aan die kant gescoord wordt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:52 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Ik zit in vak O is de Noordtribune, dus dat in de hekken hangen is daar niet,moet je op Oost of West zijn,daar zit ik wel met de Champions League op Oost de 24e tegen Arsenal,dan wel paar keer in de hekken hangen dan![]()
hehequote:Op zaterdag 13 november 2004 16:05 schreef chelloboy het volgende:
Op Oost mag je ook niet in de hekken,stewards staan daar ook om ze tegen te houden,maarja schiet ook niet op als paar honderd gasten naar het hek rennen,is geen houden aan dan.
Hoi Appelsientje, ja bedankt denk 3-0 vanavond.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe![]()
![]()
Veel plezier vanavond en tot over 2 weken
Maar naarmate de wedstrijd verloopt gaan ook steeds meer mensen daar staan....quote:Op zaterdag 13 november 2004 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op West zie je (bijna) nooit iemand in de hekken hangen. Daar zitten veel rolstoelers en zijn de stewards er als de kippen bij mocht iemand het proberen. Er hangen ook borden verboden met de tekst dat het verboden is om in het hek te klimmen, ik weet niet of dat op Oost ook is, ik neem aan van niet kijkend naar de beelden die je ziet als aan die kant gescoord wordt.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:14 schreef chelloboy het volgende:
[..]
Hoi Appelsientje, ja bedankt denk 3-0 vanavond.
Jah over 2 weken wordt groot feest,eindelijk dan de 2e ronde halen.
Voor goed voetbal ga je toch niet naar psvquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Is altijd erg gezelligalleen je ziet dan bijna niks van de wedstrijd..
hahaha grapjasquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Voor goed voetbal ga je toch niet naar psv
In ieder geval niet het gedeelte van West waar ik een SCC heb (vak K). Alleen bij aanvallen van PSV bij die goal staan de mensen op, voor de rest blijft men zitten.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar naarmate de wedstrijd verloopt gaan ook steeds meer mensen daar staan....
Is altijd erg gezelligalleen je ziet dan bijna niks van de wedstrijd..
welke rij?quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In ieder geval niet het gedeelte van West waar ik een SCC heb (vak K).
Ik bedoel ook Oostquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In ieder geval niet het gedeelte van West waar ik een SCC heb (vak K). Alleen bij aanvallen van PSV bij die goal staan de mensen op, voor de rest blijft men zitten.
Maar ja ik heb er weer zin in vanavond.
Nee hoop ook niet,ga nu rond 4 uur weg en dan eerst naar het centrum ff indrinken met die Engelsen,was vorige keer ook gezellig.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
We gaan extra vroeg, kunnen we een beetje goed staan...... vorige keer zaten we onderaan, hopelijk dat er dit keer niks gebeurt onderweg
het verstand zit toch nog in de familie dusquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
welke rij?
Misschien ben je de buurman van mijn vader
en een neefje,en een oom,en 2 tantesquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het verstand zit toch nog in de familie dus
8 (stoel 25), maar ik denk niet dat mijn buurman je vader is, gezien de leeftijd van mij buurmannenquote:Op zaterdag 13 november 2004 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
welke rij?
Misschien ben je de buurman van mijn vader
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en een neefje,en een oom,en 2 tantes
hij zit 2 rijen hoger op bijna dezelfde plek.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
8 (stoel 25), maar ik denk niet dat mijn buurman je vader is, gezien de leeftijd van mij buurmannen
Dat is dichtbij.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hij zit 2 rijen hoger op bijna dezelfde plek.
Tja we hebben toch weer de 0 gehouden, ik heb de wedstrijd niet gezien, maar 1 - 0 thuis tegen willem II.... .nou ja 3 punten zijn weer binnen.....quote:Op zaterdag 13 november 2004 22:49 schreef Spideyman het volgende:
en alweer een 1-0......
als PSV de komende wedstrijd langer dan 6 minuten de nul houdt verbeteren we de serie van het ajax in '95. voor de langste serie ooit zonder tegengoal in de eredivisie moet PSV nog zo'n 240 minuten lang het doel schoon houden.
sorry ik lees eigenlijk alleen ruisquote:Op zaterdag 13 november 2004 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Vitesse gaat er echt wel een stokje voorsteken
quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Vitesse gaat er echt wel een stokje voorsteken
Gullit zei dat ook een keer, als je ook slechte wedstrijden wint, dan wordt je kampioen.... en iedere ploeg heeft wel eens een slechte wedstrijd.... komt goedquote:Op zondag 14 november 2004 11:12 schreef chelloboy het volgende:
Was gisteren wel 1 van de mindere wedstrijden,maargoed de punten tellen zullen we maar zeggen.
Hoop dalijk op een gelijkspel in die Arena, dan kan hier alvast de champagne koud gezet worden.
Dat was een mooie actie gisteren, heel erg verrassend ook.quote:Op zondag 14 november 2004 12:44 schreef pascalheister het volgende:
Wel een mooie actie van Ooijer trouwens
Onze nieuwe spits
quote:Op zondag 14 november 2004 04:25 schreef cultheld het volgende:
Wat zijn dit seizoen überhaupt de wedstrijden waar we puntverlies zouden kunnen gaan leiden?
Ik verwacht zelf Vitesse uit, Feyenoord uit, AZ uit als puntverlies. De andere wedstrijden winnen we allemaal
Conclusie uit bovenstaande post. Liever 0-0 dan 2-1 winnen. Alles voor een onzinnig recordquote:Op zondag 14 november 2004 00:09 schreef cultheld het volgende:
Volgende week is Van Bommel helaas afwezig, het zou wel eens een puntenmorsing kunnen gaan betekenen, maar ja, zo lang we die 0 maar houden, al kunnen Janssen of Hofs daar nog een stokje voor steken.
Je bedoelt dat het laffe Willem II-spel niet wed afgestraft door 2, 3 of 4-0...quote:Op zondag 14 november 2004 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Lange Jan doet het weer, jammer dat het PSV spel niet af werd gestraft door een late gelijkmaker.
Thuis gaan we tegen niemand punten morsenquote:Op zondag 14 november 2004 12:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]geen punten verliezen tegen vitas
. Waarschijnlijk morsen we wel punten tegen NAC, daar hebben we t altijd lastig mee.
en Ooijer
Champagne? Dat doen ze maar in Amsterdam, wij knallen wel een paar halve liters openquote:Op zondag 14 november 2004 14:40 schreef chelloboy het volgende:
We kunnen de champagne nu wel koud gaan zetten.![]()
Jah is eigenlijk ook veeeel lekkerder.quote:Op zondag 14 november 2004 14:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Champagne? Dat doen ze maar in Amsterdam, wij knallen wel een paar halve liters open
ja enquote:Op zondag 14 november 2004 14:50 schreef ASSpirine het volgende:
damn...
volgens mij heb ik net "uitslag" van Ajax-Feyenoord hier gelezen...
maar je weet nog niet hoe de 8 doelpunten zijn verdeeldquote:Op zondag 14 november 2004 14:50 schreef ASSpirine het volgende:
damn...
volgens mij heb ik net "uitslag" van Ajax-Feyenoord hier gelezen...
crap youquote:Op zondag 14 november 2004 14:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
maar je weet nog niet hoe de 8 doelpunten zijn verdeeld![]()
omdat het leuker is om een samenvatting te zien als je niet weet wat de uitslag zou zijnquote:Op zondag 14 november 2004 14:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja en
mja die tijd heb ik gehad, vooral nu met het internet ontkom je er bijna niet meer aanquote:Op zondag 14 november 2004 15:02 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
omdat het leuker is om een samenvatting te zien als je niet weet wat de uitslag zou zijn
Sorryquote:Op zondag 14 november 2004 15:02 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
omdat het leuker is om een samenvatting te zien als je niet weet wat de uitslag zou zijn
maar dan nog, de radio meldt het bij het journaal, het staat op telekkestpagina 101, Studio Sport maakt er altijd voor zevenen melding van... moeilijk te ontkomen....quote:Op zondag 14 november 2004 15:04 schreef Djekko het volgende:
[..]
SorryMaar dat kun je eigenlijk verwachten als je in een voetbaltopic komt. Gewoon de hele middag van de computer wegblijven en wachten tot zeven uur was beter geweest.
Als het even kan wel jaquote:Op zondag 14 november 2004 15:58 schreef methodmich het volgende:
Dus PSV gaat weer op de platte kar in mei?
En een grote neus heeft die ook alquote:Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo dat is een gunstige dag voor PSV
wel grappig een vriendin die probeerde me te jennen, door te zeggen dat ze voor ajax was... dus ik vraag wat is het logo dan?
Die kabouter met een te grote muts![]()
![]()
whehe de broer van Rosalesquote:Op zondag 14 november 2004 20:06 schreef cultheld het volgende:
hahaha, dat logo past al een stuk beter
Zie hier de aankomende vedette van Ajax:
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 november 2004 20:06 schreef cultheld het volgende:
hahaha, dat logo past al een stuk beter
Zie hier de aankomende vedette van Ajax:
[afbeelding]
bedankt voor je bijdrage. is er ook nog een inhoudelijke discussie mogelijk, of blijft het op dit niveau?quote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef jerryx het volgende:
1 smiley voor jullie spel :
1 smilie voor jullie stand:quote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef jerryx het volgende:
Hier word ik ook een beetje moe van. Toegegeven: gisteren was het niks. Maar de wedstrijd thuis tegen Rosenborg, vooral de eerste helft, werd er gewoon goed gevoetbald. Zoals ik tijden niet gezien heb van PSV.quote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef jerryx het volgende:
Over jullie voetbal van dit moment valt niet echt te discuseren, zo saai is hetquote:Op zondag 14 november 2004 20:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
bedankt voor je bijdrage. is er ook nog een inhoudelijke discussie mogelijk, of blijft het op dit niveau?
ach ik vond het wel grappig eigenlijkquote:Op zondag 14 november 2004 20:10 schreef VoreG het volgende:
Wat een topic, wat een humor ik lig krom!
Het spel is misschien niet altijd even mooi, maar het is zeer effectief. Dat stemt mij als PSV-supporter bijzonder positief.quote:Op zondag 14 november 2004 20:17 schreef jerryx het volgende:
[..]
Over jullie voetbal van dit moment valt niet echt te discuseren, zo saai is het.
Ik ben in slaap gevallen tijdens de wedstrijd PSV - Rosenborg, dat zegt genoeg.
Af en toe zou ik wel van de daken willen schreeuwen Gooi Vonlanthen er dan eerder in! Niet dat hij al veel bewezen heeft, maar het talent is er en gretig is hij helemaal, aangezien hij geen vaste basisplaats heeft. Zelfde geldt voor Bakkal en Leandro (alhoewel Leandro ziek was ofzo?), laat hen ook eens spelen als de vaste basisspelers ietwat vastgeroest in het spel zitten.quote:Op zondag 14 november 2004 20:13 schreef ErikT het volgende:
PSV doet dus goede zaken dit weekend.
Maar het was wel een beetje mager wat ze lieten zien.
Hopelijk vinden ze de vorm van de wedstrijd tegen Rosenborg op tijd terug voor Arsenal.
Als supporter moet het toch ook gaan irriteren op gegeven moment? Dat je denkt : "Ok, winnen kunnen we toch wel, maar waarom nu niet eens een paar keer op een mooie manier?".quote:Op zondag 14 november 2004 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het spel is misschien niet altijd even mooi, maar het is zeer effectief. Dat stemt mij als PSV-supporter bijzonder positief.
Heeft met de spits en met de opzet te maken. Hiddink traint de groep duidelijk op zekerheid, de 0 houden, een doelpunt maken en alles op slot gooien en alleen aanvallen als de rest in het slot zit. Resultatenvoetbal dus, doet AC Milan ook en die club wordt geroemd door velenquote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als supporter moet het toch ook gaan irriteren op gegeven moment? Dat je denkt : "Ok, winnen kunnen we toch wel, maar waarom nu niet eens een paar keer op een mooie manier?".
Als we kampioen worden en in de tweede ronde staan, maakt het mijn geen ene fok uit hoe we spelen.quote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als supporter moet het toch ook gaan irriteren op gegeven moment? Dat je denkt : "Ok, winnen kunnen we toch wel, maar waarom nu niet eens een paar keer op een mooie manier?".
Zolang ze maar goed spelen. Of het nu oogstrelend is of niet. Maakt mij niet uit. En zo saai spelen ze nu ook weer niet. Het wordt in mijn ogen door de pers wel erg verkeerd benadrukt.quote:Op zondag 14 november 2004 20:21 schreef jerryx het volgende:
[..]
me 2quote:Op zondag 14 november 2004 20:20 schreef cultheld het volgende:
Ik ben 't met je eens SpideyAl moet Farfán wel altijd in de basis staan natuurlijk, wát een speler is dat zeg
Eensch.quote:Op zondag 14 november 2004 20:23 schreef Djekko het volgende:
[..]
Als we kampioen worden en in de tweede ronde staan, maakt het mijn geen ene fok uit hoe we spelen.
En dan zien we elkaar in Eindhovenquote:Op zondag 14 november 2004 20:28 schreef cultheld het volgende:
Trouwens, wie herinnert zich die goal van Farfán tegen Heerenveen nog? Ik weet zeker dat als Rosales zo'n doelpunt zou maken, dat zijn doelpunt dan meteen tot doelpunt van het jaar zou worden gebombardeerd door de mediaLaat ze maar verbitterd zijn en roepen dat AZ misschien wel een kampioenschap kan behalen; Straks zitten wij in de 2e ronde CL en zijn we nog steeds ongeslagen en voordat ze het zelf in de gaten hebben zijn wij kampioen
Was een mooi doelpunt, maar meer ook niet. Nou niet gaan overdrijven he cultquote:Op zondag 14 november 2004 20:28 schreef cultheld het volgende:
Trouwens, wie herinnert zich die goal van Farfán tegen Heerenveen nog? Ik weet zeker dat als Rosales zo'n doelpunt zou maken, dat zijn doelpunt dan meteen tot doelpunt van het jaar zou worden gebombardeerd door de media![]()
Heb ik gezien ja. Hij oogde best wel pissig op die kritiek volgens mij en terecht, want hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 14 november 2004 20:29 schreef Djekko het volgende:
Ik word ook zo ziek van die benadering van de pers. PSV speelt degelijk, zelfs Italiaans. Cocu wist het op Omroep Brabant goed te verwoorden: "PSV speelt met opkomende backs, inschuivende centrale verdedigers, 2 aanvallend ingestelde middenvelders, 3 spitsen en vrijwel altijd op de helft van de tegenstander. Geen enkele Italiaanse club speelt op die manier."
Ach de pers moet toch altijd wat te klagen hebben??quote:Op zondag 14 november 2004 20:29 schreef Djekko het volgende:
Ik word ook zo ziek van die benadering van de pers. PSV speelt degelijk, zelfs Italiaans. Cocu wist het op Omroep Brabant goed te verwoorden: "PSV speelt met opkomende backs, inschuivende centrale verdedigers, 2 aanvallend ingestelde middenvelders, 3 spitsen en vrijwel altijd op de helft van de tegenstander. Geen enkele Italiaanse club speelt op die manier."
Koeman moet z'n bek houden, eerst maar eens zelf presteren en dan pas mag ie over PSV pratenquote:Op zondag 14 november 2004 20:36 schreef pascalheister het volgende:
Koeman zat ook alweer te mekken dat PSV steeds met 1-0 wint... ik wordt er langzamerhand zo moe van
Knoeiman is sneu, die Groninger met z'n Amsterdamse nep accent en z'n domme kop.quote:Op zondag 14 november 2004 20:36 schreef pascalheister het volgende:
Koeman zat ook alweer te mekken dat PSV steeds met 1-0 wint... ik wordt er langzamerhand zo moe van
met 5 gelijke spelen in de laatste wedstrijden de EC 1 winnen is nog steeds ongeëvenaardquote:Op zondag 14 november 2004 20:26 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Eensch.
Alsof we in '88 met zulk sprankelijk voetbal de Europacup 1 wonnen. (Spel van Vanenburg uitgezonderd)
groot gelijk heeft Cocuquote:Op zondag 14 november 2004 20:29 schreef Djekko het volgende:
Het zou terecht zijnquote:Op zondag 14 november 2004 22:01 schreef cultheld het volgende:
Wedden dat PSV weer flink zal worden afgezeken tijdens Studio Ajax?
Omdat PSV maar blíjft winnen? Omdat ze superieur zijn aan de rest van de eredivisie? Omdat ze de beste ploeg van Nederland zijn?quote:Op zondag 14 november 2004 22:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zou terecht zijn
blitse rakkerrrrrrrrrrrquote:Op zondag 14 november 2004 22:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zou terecht zijn
iddquote:Op zondag 14 november 2004 22:20 schreef ASSpirine het volgende:
ze zijn gewoon jaloers daar in Hilversum
Wat mij betreft krijgt PSV gewoon de resterende 22 keer 3 punten cadeau. Als we dat voetbal maar niet meer hoeven te zien, dit seizoen.quote:Op zondag 14 november 2004 22:11 schreef Djekko het volgende:
Omdat PSV maar blíjft winnen? Omdat ze superieur zijn aan de rest van de eredivisie? Omdat ze de beste ploeg van Nederland zijn?![]()
Jij bent echt zo'n 'supporter' die 't liefst 90 minuten lang alleen maar hakjes, kapbewegingen en scharen zou zien, of nietquote:Op zondag 14 november 2004 23:36 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijgt PSV gewoon de resterende 22 keer 3 punten cadeau. Als we dat voetbal maar niet meer hoeven te zien, dit seizoen.
Als mijn cluppie ook nog een aantal keer scoort per wedstrijd, heb ik daar niks tegen.quote:Op zondag 14 november 2004 23:38 schreef cultheld het volgende:
Jij bent echt zo'n 'supporter' die 't liefst 90 minuten lang alleen maar hakjes, kapbewegingen en scharen zou zien, of niet![]()
2x hetzelfde zeggen in 2 verschillende topics komt wel een beetje zielig over.quote:Op zondag 14 november 2004 23:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n 'supporter' die 't liefst 90 minuten lang alleen maar hakjes, kapbewegingen en scharen zou zien, of niet![]()
Geniet jij dan tegenwoordig in het philips stadion?quote:Op zondag 14 november 2004 23:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
"Ja, maar het is altijd zo gezellig op het Stadhuisplein, tussen het beton met drieduizend mensen die alleen 'boeren' kunnen zeggen. Daar hebben we wel een seizoennetje anti-voetbal voor over."quote:Op zondag 14 november 2004 23:43 schreef Suijk het volgende:
Geniet jij dan tegenwoordig in het philips stadion?
Oh, wacht...
Het is niet sprankelend wat jullie laten zien, maar als je zo kampioen wordt, hoor je geen enkele supporter klagen, hooguit wat 'kanttekeningen' maken. En dat zou bij alle clubs zo zijn.
Maar zij hebben Heitingaquote:Op zondag 14 november 2004 23:38 schreef rubbereend het volgende:
ach laat iedereen maar zeuren over hoe PSV speelt. Hiddink werkt nu gewoon vanuitr een degelijke basis en vanuit daar bouwen we verder. Dat is gelukkig niet zo'n zorg als een verdediging die blundert ofzo.
Hij heeft wel een veel betere pass dan die Braziliaanse skinhead van jullie.quote:Op zondag 14 november 2004 23:59 schreef ASSpirine het volgende:
Maar zij hebben Heitinga![]()
onze skinheadje heeft nog geen Heitingaatje gemaaktquote:Op maandag 15 november 2004 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij heeft wel een veel betere pass dan die Braziliaanse skinhead van jullie.
quote:Op maandag 15 november 2004 00:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij heeft wel een veel betere pass dan die Braziliaanse skinhead van jullie.
Idd, beschamende blunder. Maar hij leert er wel van.quote:Op maandag 15 november 2004 00:02 schreef ASSpirine het volgende:
onze skinheadje heeft nog geen Heitingaatje gemaakt![]()
wat stond hij vandaag weer goed te dekken bij de tegengoal
net als zijn vele voorgaande blunders hoop ikquote:Op maandag 15 november 2004 00:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Idd, beschamende blunder. Maar hij leert er wel van.![]()
Ja vorige Ajax-Feijenoord was het ook al raak. Gebrek aan sturing en ervaring denk ik zelf.quote:Op maandag 15 november 2004 00:34 schreef ASSpirine het volgende:
net als zijn vele voorgaande blunders hoop ik
terecht dat hij niet geselecteerd is
misschien als hij weer in goede doen is
en zelfkritiek. dan liever een ingespeeld duo als Bouma en Ooijer in het centrum van Oranje, die al jarenlang met PSV de minste tegengoals krijgen in de HCE. (herhaling is kracht)quote:Op maandag 15 november 2004 00:45 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja vorige Ajax-Feijenoord was het ook al raak. Gebrek aan sturing en ervaring denk ik zelf.
Koeman kan inderdaad beter eerst naar zijn eigen (falende) club kijken. Eén blik op de ranglijst vertelt ons dat PSV 6 doelpunten meer heeft gescoord dan Ajax in 12 wedstrijden (31 tegen 25). Dat is een gemm. van 2.58 per wedstrijd, een behoorlijk gemm. dacht ik zoquote:Op zondag 14 november 2004 20:36 schreef pascalheister het volgende:
ook gezien hoeveel ze tegen hebben ?quote:Op maandag 15 november 2004 10:21 schreef kavorka het volgende:
[..]
Koeman kan inderdaad beter eerst naar zijn eigen (falende) club kijken. Eén blik op de ranglijst vertelt ons dat PSV 6 doelpunten meer heeft gescoord dan Ajax in 12 wedstrijden (31 tegen 25). Dat is een gemm. van 2.58 per wedstrijd, een behoorlijk gemm. dacht ik zo
Alleen Feyenoord heeft tot nu toe meer gescoord dan PSV, namelijk 34 en dus 3 meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |