quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:34 schreef ranja het volgende:
Ian Holm?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ian McKellen
Met grote dank aan Khaleinquote:Op dinsdag 9 november 2004 19:42 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
InTrePidIvity +1
Will Ferrell eigenlijk, maar 'k reken het goedquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:15 schreef Atreidez het volgende:
will farrell
Same herequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:30 schreef Dopke het volgende:
Ik weet hem, maar heb geen zin om een vraag te bedenken. Welterusten mannen.
![]()
mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Men in black
Men in black II
Small Soldiers
The Hunted
The client
Heaven and earth
Rules of engagement
The fugitive
US Marshalls
Double Jeopardy
Natural Born Killers
JFK
Under Siege
Batman forever
The park is mine
Ik vind Tommy Lee Jones een goede acteur dus heb ik een flink aantal van zijn films wel gezien.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:51 schreef Ruben1302 het volgende:
[..]
mr_anonimous +1
Was ie dan toch zo easy nog?
Analyze this, de leukste van de twee.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat uit Analyze That?
voor mij niet, ik zit al tanden te poetsen en ga zo (veel te laat al) naar bed.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmmm...moet ik dan een andere vraag stellen, om het spel niet onnodig stil te leggen?
Zjeckyll16 +1quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:36 schreef zjeckyll16 het volgende:
Ze vluchten de korenvelden in en jatten een tractor van een boer
Ket_Ais +1quote:Op woensdag 10 november 2004 00:00 schreef Ket_Ais het volgende:
CD = Cameron Diaz?
En dan samen met Jennifer Aniston in She's the one?
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:08 schreef FremantleDockers het volgende:
The incredibles? Of Cars?
Zjeckyll16 +1quote:Op woensdag 10 november 2004 00:22 schreef zjeckyll16 het volgende:
Die Hard
is al verwerktquote:Op woensdag 10 november 2004 00:10 schreef FremantleDockers het volgende:
Kan eerlijk gezegd bij beide films niets van de namen maken. Samual L Jackson of Paul Newman zie ik niet staan...
BTW, krijg ik niet nog een punt van OPENMINDED?!? Hallo?? Iig sorry dat ik ineens weg was, had de rest van de dag (blijkbaar) vergaderingen...
quote:Op woensdag 10 november 2004 11:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Een trein?
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:02 schreef TFM het volgende:
Dat t-shirt??
Matthew Perry: The whole nine yards, the whole ten yards, three to tangoquote:Op woensdag 10 november 2004 13:52 schreef Fool het volgende:
Voor Jennifer Aniston: Bruce Almighty, Along came Polly en Object of my affection.
Voor Courtney Cox: Scream, Scream 2 en Scream 3.
En dat is hem!quote:Op woensdag 10 november 2004 14:23 schreef zjeckyll16 het volgende:
Lewis- 2 Young 2 die
Paltrow- Seven
Dennis The Menace?quote:Op woensdag 10 november 2004 14:27 schreef zjeckyll16 het volgende:
You're the soul of this town, Ms Wilson, and you have to keep doing what you are doing.
Uit welke film komt deze quote?
Ms en niet Mr. Wilsonquote:Op woensdag 10 november 2004 14:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dennis The Menace?
Ik wist wel dat ik op je kon rekenenquote:Op woensdag 10 november 2004 15:07 schreef dolle_hond het volgende:
oliver hirschbiegel
niet het juiste tournooiquote:Op woensdag 10 november 2004 16:26 schreef GFP het volgende:
Is dit 1966 de finale tussen Engeland en Duitsland?
Aan de shirtjes te zien althans...
vierkante doelpalen, nostalgie
Is het dan een historische FA Cup finalewedstrijd?quote:Op woensdag 10 november 2004 16:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet het juiste tournooi
Elke wedstrijd van Duitsland is bijzonder, ze presteren altijd het statistisch onmogelijke...quote:Op woensdag 10 november 2004 17:04 schreef ranja het volgende:
Lijkt meer op Duitsland - PortugalMaar dat is niet zo bijzonder toch?
quote:Metwilde regisseur
meer laten zien dan alleen die
-voetbalfinale uit
, maar ook hier leiden de verhaallijnen allemaal naar die ene grote climax. Nadat de film al meerdere festivalprijzen wist binnen te halen beleeft hij nu de echte vuurdoop in Holland. Om ondanks dat eeuwig durende voetbaltrauma het Nederlandse publiek toch kippenvel bezorgen bij een zege van de Duitsers: dat zou pas echt een filmische prestatie zijn.
fremantledockers +1quote:Op woensdag 10 november 2004 18:04 schreef FremantleDockers het volgende:
Das wunder von bern
edit: slechte film over de wk-finale tussen hongarije en west-duitsland. Past in het thema van reconciliatie van de duitsers na de oorlog. Dat is momenteel een hot thema met boeken als de voorlezer en in krabbengang, en natuurlijk de film der untergang. En nu lijkt het alsof ik dit van een of andere site gecopieerd heb, maar ik schrijf het uit m'n hoofd over van een lezing die ik recentelijk gevolgd heb daarover. Ze lieten stukken uit deze film zien, maar gelukkig niet helemaal. Wel kregen we der untergang te zien, en die is erg indrukwekkend!!
Nee, wel een klasgenoot en een hele goede vriend van een bekende regisseur.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:08 schreef Atreidez het volgende:
Is het de vader van een acteur?
Die was niet betrokken bij zo veel films en is helaas al dood, was wel het klasgenootje...quote:Op woensdag 10 november 2004 19:21 schreef Atreidez het volgende:
Sergio Leone
Die welquote:Op woensdag 10 november 2004 19:22 schreef Atreidez het volgende:
Oh wacht, of Ennio Morricone
ook dat, plus dat ik de ogen van FMD meende te herkennen (en ik ben niet goed in ogen)quote:Op woensdag 10 november 2004 19:41 schreef Atreidez het volgende:
dolle_hond +1
Mooi oog voor detail
you got it rightquote:Op woensdag 10 november 2004 20:18 schreef California het volgende:
Albert Finney?
Ik ben niet echt van de oude films zeg maar...quote:Op donderdag 11 november 2004 00:51 schreef ranja het volgende:
Helaas. Verkeerde regisseurVeel ouder ook.
Think Hannibal....quote:Op donderdag 11 november 2004 01:08 schreef ranja het volgende:
Ik hoop dat ik het morgen zelf nog weet
dat hih nog akne tupen joh @!quote:Op donderdag 11 november 2004 01:16 schreef Ruben1302 het volgende:
Laat ik het zo zeggen, net opening gehad van de nieuwe Kroeg, dat moet genoeg zeggen, dus ik ga lekker slapen , en kijk morgen wel weer wie er een puntje hierop heeft gescoord
Good morningquote:Op donderdag 11 november 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen filmvriendjes
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:26 schreef GFP het volgende:
Ranja al wakker?
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:06 schreef twentemeisje het volgende:
Is RW dan Robert Wise???
quote:A New York couple experience bizarre, stalker-like behavior from an English stranger. While they attempt to bar him from their lives, he slides his way in anyway and tries to convince them that their 11-year-old girl is the reincarnation of his 11-years-departed daughter,
quote:Op zondag 7 november 2004 08:23 schreef dolle_hond het volgende:
Dit zijn de categorieen in het onderdeel [Users] voor het jaar 2004:
Creatiefste user: twentemeisje
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:twentemeisje
De titel verklappenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:14 schreef ranja het volgende:
wat kan ik nog meer als hint doen?
Voor mij persoonlijk kan je hinten tot je een ons weegt, maar ik ken hem gewoon niet...quote:Op donderdag 11 november 2004 11:14 schreef ranja het volgende:
wat kan ik nog meer als hint doen?
en ik vind het al zo moeilijk vragen te bedenkenquote:Op donderdag 11 november 2004 11:47 schreef dolle_hond het volgende:
gewoon andere vraag, als niemand t weet. kan gebeuren, toch.
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:05 schreef ranja het volgende:
ranja +1![]()
gelukkig wordt-ie niet in 1 minuut geradenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:13 schreef GFP het volgende:
Eerste gok, Kevin Bacon?
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:54 schreef Fool het volgende:
Selma Blair
Cruel intensions en Legally blonde
American Psycho?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:58 schreef Fool het volgende:
En ze kunnen 't natuurlijk niet allebei zijn...
Maar die AP, welke film is dat dan...
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
American Psycho?
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:54 schreef Ket_Ais het volgende:
Reese Witherspoon? LB=Legally Blonde, CI=Cruel Intensions
Als jij dat wil mag dat hoor.....quote:Op donderdag 11 november 2004 13:36 schreef GFP het volgende:
Spiderman
Zorro
Alien
Ghostbusters
Mission Impossible
-edit-
Of moet je ook vermelden wat de link is.
Beauty and the Beastquote:Op donderdag 11 november 2004 13:36 schreef GFP het volgende:
Spiderman
Zorro
Alien
Ghostbusters
Mission Impossible
-edit-
Of moet je ook vermelden wat de link is.
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:01 schreef GFP het volgende:
[..]
Beauty and the Beast
Wizard of Ozz
meer kan ik er nu niet uit persen...
Idd zie je moves uit de game streetfighter IIquote:Op donderdag 11 november 2004 14:09 schreef victorinox het volgende:
Streetfighter
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Spiderman
Zorro
Alien
Ghostbusters
Mission Impossible
Beauty and the Beast
Wizard of Ozz
ET
Indiana Jones and the temple of doom
LoTR: The fellowship of the ring
Nee, een surfburgertent.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
burger king
Yep!quote:Op donderdag 11 november 2004 14:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Big Kahuna Burger toch
Now that's a tasty burger!
quote:Op donderdag 11 november 2004 14:48 schreef One_conundrum het volgende:
Batman ofzo leer in combinatie met cape
of een LOTR maar daar zijn de wapens niet goed voor...
quote:Op donderdag 11 november 2004 15:05 schreef GFP het volgende:
Mag een short tegenwoordig ook
Ik heb hem een tijd geleden gedownd, het predator vision plaatje was toch wel een grote hint.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:06 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Toch
Het is in ieder geval vaker gedaan...
Het is een hele korte film, iets van 10 minuten of zo...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:06 schreef ranja het volgende:
wat is een short
Ook wel 'bekend' als Batman vs. Aliens vs. Predatorquote:Op donderdag 11 november 2004 15:09 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijd geleden gedownd, het predator vision plaatje was toch wel een grote hint.
Batman dead end is dit toch?
Er schijnt ook een vervolg te zijn...
Is het 2e deel met superman daar ook al te krijgen?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ook wel 'bekend' als Batman vs. Aliens vs. Predator
GFP +1
Voor de liefhebbers:
Hij is hier te downloaden
Oh, die zijn in het verleden wel eens gedaan (van die reclame filmpjes van Porche ofzo?) maar toen nooit geraden, dit is dus een primeurquote:Op donderdag 11 november 2004 15:10 schreef GFP het volgende:
[..]
Het is een hele korte film, iets van 10 minuten of zo...
Ja, the driver- serie ofzo, dat zijn filmpjes gemaakt voor/door BMW dacht ikquote:Op donderdag 11 november 2004 15:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, die zijn in het verleden wel eens gedaan (van die reclame filmpjes van Porche ofzo?) maar toen nooit geraden, dit is dus een primeur
BMW...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, die zijn in het verleden wel eens gedaan (van die reclame filmpjes van Porche ofzo?) maar toen nooit geraden, dit is dus een primeur
deze bedoel je toch?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:15 schreef GFP het volgende:
[..]
Is het 2e deel met superman daar ook al te krijgen?
Coolquote:
Zeer zekers, bijna iedereen zal hem kennen...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:46 schreef EricusMaximus het volgende:
Mickey Rourke
Is het wel een bekend acteur?
Minder bekend, speelde recent een rolletje in een film met Robert...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:51 schreef MasterWouter het volgende:
Robert de niro?
Nope...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:52 schreef Ket_Ais het volgende:
Tim Robbins![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 15:56 schreef MasterWouter het volgende:
Ben Stiller?
Nope...quote:Op donderdag 11 november 2004 15:58 schreef Ket_Ais het volgende:
Dustin Hoffman (al herken ik hem dan niet uit het plaatje)
Zie je, je hoeft niet zo veel films gezien te hebben, als je de juiste maar gezien hebtquote:Op donderdag 11 november 2004 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
F. Murray Abraham!!!
Ja, voor Amadeus.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
F. Murray Abraham!!!
Kreeg die niet een Oscar voor die Mozart film...
Gooi een korte opsomvraag erin, die we kunnen chacken. Ben je er snel vanaf...quote:Op donderdag 11 november 2004 16:08 schreef One_conundrum het volgende:
ik ga weer leren heb geen volgende vraag
weet niet of dat het beleid is maar soms wel
altijd goedquote:Op donderdag 11 november 2004 16:09 schreef ranja het volgende:
ik heb dan wel 1ok?
Dit is het laatste stuk van een artikel dat gaat over de beslissing van een aantal amerikaanse tv-stations om vanavond niet de filmquote:Cole cited recent FCC actions and last week's re-election of
President Bush (news - web sites) as reasons for replacing![]()
on Thursday with a music program and the TV movie "Return to Mayberry."
"We're just coming off an election where moral issues were cited as
a reason by people voting one way or another and, in my opinion, the
commissioners are fearful of the new Congress," Cole said.
Ik denk dat je zelf wel die afweging kan maken...quote:Op donderdag 11 november 2004 16:22 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb het vanmiddag op CNN gelezen..... telt het goede antwoord dan ook?
Jahoor, toen wist je nog niet dat het een vraag zou wordenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:22 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb het vanmiddag op CNN gelezen..... telt het goede antwoord dan ook?
Echt waar? Wordt daar zo vaak het f-woord gebruikt? Helemaal niet opgevallen!quote:Op donderdag 11 november 2004 16:28 schreef twentemeisje het volgende:S(h)aving Privat Ryan it is...
twentemeisje +1quote:Op donderdag 11 november 2004 16:28 schreef twentemeisje het volgende:S(h)aving Privat Ryan it is...
quote:Several ABC affiliates have announced that they won't
take part in the network's Veterans Day airing of "Saving Private
Ryan," saying the acclaimed film's violence and language could draw
sanctions from the Federal Communications Commission (news - web
sites).
"Under strict interpretation of the rules, we can't run that
programming before 10 p.m.," said Ray Cole, president of Citadel,
which owns WOI-TV in Des Moines, KCAU-TV in Sioux City and KLKN-TV
in Lincoln, Neb.
The Oscar-winning film includes a violent depiction of the D-Day
invasion and profanity.
dan had ik wel hints gehadquote:Op donderdag 11 november 2004 16:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik had het anders ook nooit geraden....
The Pianistquote:Op donderdag 11 november 2004 16:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik had het anders ook nooit geraden....
OKee... een namenbrei... wie zijn dit en en in welke film waren ze samen te zien?
Whilson Pachterker
Anky Wirhals (edit: er stond een 'a' teveel in...)
Andy Dorbier
Jopy Narenacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |