Vast niet, de mijne was 1.5 jaar oud en had 120000 Km gelopen en was gewoon op, versleten, afgereden, terwijl vorige eigenaar ( ik was 2e ) er toch erg netjes mee gereden had,quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:04 schreef hollander172 het volgende:
De slopel heb ik binnen het jaar total loss gekregen.
Aanvankelijk door de botsing maar nadere inspectie bleek dat ie ook motorschade had. Sowieso koppakking verrot en men twijfelde ook aan de staat van de kop. Hij lekte ook langs de zuigers bleek uit de compressietest en de distributieriem was ook aan vervanging toe.
De bak bleef soms hangen en deze hebben ze bij voorbaat al afgeschreven.
Wel knap voor een auto van nog geen jaar oud en net over de 50.000km op de teller of zou het aan mijn rijgedrag hebben gelegen?
Ik heb in ieder geval wel aan het aftakelen meegeholpen. Koud lekker volgas wegtrekken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Vast niet de mijne was 1.5 jaar oud en had 120000 Km gelopen en was gewoon op, versleten, afgereden, terwijl vorige eigenaar ( ik was 2e ) er toch erg netjes mee gereden had,
Dat heb ik nu ook met die 206.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
Bij het uitstappen in Hoogvliet had ik geen rug meer over van die stoelen.![]()
Leek inderdaad wel een bejaarde met uitstappen.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:35 schreef ZX9R het volgende:
Dat heb ik nu ook met die 206.
Als ik daar lang in zit, krijg ik veel last van mijn rug.
De stoelen in de Alfa waren echt 1000 keer beter.
Daar ging je "in" zitten. De stoelen in de 206, daar ga je "op" zitten.
Dat is ook geen respect voor de techniek.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:24 schreef hollander172 het volgende:Ik heb in ieder geval wel aan het aftakelen meegeholpen. Koud lekker volgas wegtrekken.Zonder koppeling schakelen
en onderhoud was volgens mijn chef niet nodig. Wel gevraagd nooit naar garage geweest. Bij 30.000 km heb ik zelf een keer de olie ververst maar die kosten mocht ik niet declareren. Best hoor, dan rijden we gewoon door zonder onderhoud.
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
Gaan we nu allemaal ineens veel posten ofzo voor de statistieken.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
Zo ook even een tijdje een Mitsubishi Carisma geleend .. lang stil staan is niet goed voor een auto he.![]()
We hebben het over een Opel he? Voor het geval je het vergeten bent, dat is de Honda onder auto's.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is ook geen respect voor de techniek.
Heb je die?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:11 schreef stinkie het volgende:heerlijke auto
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben het over een Opel he? Voor het geval je het vergeten bent, dat is de Honda onder auto's
Dat laatste is waar .. maar ook een auto heeft gevoel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:16 schreef hollander172 het volgende:
We hebben het over een Opel he? Voor het geval je het vergeten bent, dat is de Honda onder auto's.
Prive op een crossmotor met wegbandjes op een circuit.. gevaarlijke dingen.quote:Max Biaggi breekt zijn been
Tonight in Lyon , France, Max Biaggi will undergo surgery to reduce the fracture of the astragal of his left ankle. The Italian rider, who will be operated by Doctor Coillard, injured himself crashing out his Supermoto bike at the “Il Sagittario” track (Latina, Rome) on the last Saturday. Biaggi, who planned to race the Italian appointment of Supermoto World Championship on November 21st in the Latina’s Circuit, was enjoying himself, riding his Supermoto bike with a few friends but crashed out in a slow turn and broke the fibula of his left leg. A further examination made by Doc. Claudio Costa showed also the micro-fracture of the little bone of the ankle and the decision was taken of immediately undergo surgery in order to recover as quickly as possible. In a few days it will be known if Biaggi will be able to test at the end of November in Jerez.
Max nevertheless wished to tranquillize his fans through his website:
“Hi guys”, said this afternoon from the French clinic. “I’m here in Lyon waiting for the operation but do not worry, I’ll be back quite soon. Ciao, speak you soon”.
You’ll find further news on www.max-biaggi.com as soon as possible.
jij wilde toch zo'n levensgvaarlijke KTM kopen ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Prive op een crossmotor .. gevaarlijke dingen.![]()
jup, alweer 4 jaar nu, wilde 'm wegdoen bij de ton, maar hij beviel zo goed dat ik er nog steeds in rij. Sinds de gsx wel heel wat minder, maar ik hou 'm nog steeds. Ook lange ritten, gewoon in 1 keer door naar Spanje en Oost-Duitsland enzo.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb je die?
Ik heb apart hiervan dit model prive ook nog een tijdje gehad.![]()
Was best een grote bak.
De Carisma die ik van de zaak reed ging daarna nog naar de derde eigenaar.
Het ging zo slecht met de zaak dat na mij de directeur er in ging rijden.![]()
En die moest iedere dag van Maastricht naar Amsterdam rijden.![]()
Iets wat hij nog steeds iedere dag doet .. 6:00 s'ochtends gaat hij rijden, s'avonds pas na 19:00 weer terug.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij wilde toch zo'n levensgvaarlijke KTM kopen ? [afbeelding]
zou ik dus maar niet doen
Toevallig een blauwe?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:22 schreef stinkie het volgende:
jup, alweer 4 jaar nu, wilde 'm wegdoen bij de ton, maar hij beviel zo goed dat ik er nog steeds in rij. Sinds de gsx wel heel wat minder, maar ik hou 'm nog steeds. Ook lange ritten, gewoon in 1 keer door naar Spanje en Oost-Duitsland enzo.
Vallen wel op he ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:21 schreef ZX9R het volgende:
Wat heb jij zenuwachtige smilies.
och, hij heeft z'n kilometers wel gemaakt 30-35.000 per jaarquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toevallig een blauwe?Die van mij is precies 4 jaar geleden verkocht.
![]()
En als je hem weinig gebruikt wel een beetje heavy in de wegenbelasting he.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:22 schreef Rausdouwer het volgende:
NIET WAAR!!!!!
Honda is super motorautomerk!!!!![]()
Dat proletenmerk voor uitkeringstrekkersquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie komen niet echt los he .. vorige week ging het beter met rellen tegen Hoeze.
En uiteraard is er maar 1 merk met de beste motoren en de beste auto's.![]()
[afbeelding]
Laat ik die nou toevallig hebben.![]()
komt het door lichtinval ? ik zie kleur verschil tussen kontje en onderkuip en wielen,quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:50 schreef Patrick281 het volgende:
Jullie komen niet echt los he .. vorige week ging het beter met rellen tegen Hoeze.
En uiteraard is er maar 1 merk met de beste motoren en de beste auto's.![]()
[afbeelding]
Laat ik die nou toevallig hebben.![]()
Ik hoorde net een MP3 over Amsterdamse allochtonen: variant op Big City..quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:00 schreef stinkie het volgende:
Dat proletenmerk voor uitkeringstrekkers
Dat komt omdat hij in de schaduw staat fotonoob.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
komt het door lichtinval ? ik zie kleur verschil tussen kontje en onderkuip en wielen,
lijkt wel ander soort geel,
enne Hoeze is een LUL [afbeelding][afbeelding]
euh ik had wel een vingerafdruk op de lens zag ik s'avondsquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoorde net een MP3 over Amsterdamse allochtonen: variant op Big City..
~S'ochtends~in~de~BMWee~naar~de~Moskee.![]()
[..]
Dat komt omdat hij in de schaduw staat fotonoob.
En nu we het er toch over hebben: ik vermoed dat jij zand/stof in je camera hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:18 schreef hollander172 het volgende:
Net bij iemand in een auto gezeten met 440.000 km op de teller.
Geloof het of niet maar het was een peugeot 605 op benzine.Distributieriem nog nooit vervangen, koppakking ging pas bij 400.000 km lek. (hij wist er nog wel even aan toe te voegen dat er een liter olie per 1000 km bij moest maar "zolang hij alleen maar olie verbruikt maak ik me geen zorgen en wordt het niet gemaakt."
)
Noem jij maar eens een mooie Alfa motorfiets of een Kawsaki automobiel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:52 schreef ZX9R het volgende:
* Proest *
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:53 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Ook Ferrari maakt grasmaaiers. Wil dat nu zeggen dat het een slecht merk is?
Lamborghini is groot geworden door landbouwmachines te maken. Wil dat nu zeggen dat het een slecht merk is?
Stof is verplaatsbaar, dus het kan nu op een andere plek in je camera zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh ik had wel een vingerafdruk op de lens zag ik s'avonds![]()
ik heb daarna nog meer foto's gemaakt en die hebben die stipjes niet
Hoe kan ik dat testen of er vuil inzit ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:56 schreef Patrick281 het volgende:
Stof is verplaatsbaar, dus het kan nu op een andere plek in je camera zitten.
Maar een vingerafdruk zou idd ook kunnen .. op traditionele camera's geeft dat bijna geen effect anders dan wat zachter beeld.Hier hebben we het over veel kleinere lensjes.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ze zien er wel " betaalbaar" uit ja [afbeelding]
Bron ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik het plaatje van een Tjechische website heb geplukt.
![]()
http://www.flare.cz/quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Bron ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:42 schreef Mercy_symbol het volgende:zie hier resultaat is beetje donker maar wel goed zichtbaar dat de bumper eraf ligt,
Als ik het zo lees kan jij het daar prima verdedigen, volgens mij geen hulp nodigquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:22 schreef yup het volgende:
Vuile motorrijdende malloten komen jullie dan nooit uit jullie kutslowchat topics
70 KM te hard!! dus 140 waar je 70 mocht rijden...![]()
Ik ben volgens mij een van de weinige die zich elke dag op twee wielen en gemotoriseerd naar z'n werk toe gaat, ennuh, oke, ik rij dan nu voorlopig nog ff op een bromscootah, maar in de loop van volgend jaar zal dat een Peugeot Vivacity 100 wordenquote:Dit schreef ene Patrick281 op een bewuste dag op een bewuste tijdstip in een vorige topic:
Maar ik geloof dat alleen Mercy verder op de motor naar het werk komt.
De rest is het net niet he qua echte motorrijder.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
wel lullig om zo je bumper te eraf te rijden he ?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:33 schreef PatrickM het volgende:.. in de loop van volgend jaar zal dat een Peugeot Vivacity 100 worden(motorscootah)
[afbeelding]
Uhm, die is er nieuw denk ik net niet voor ¤ 2300,-quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk dat scheelt .. OMG ..
![]()
![]()
Neem dan ook een KTM..![]()
Mijn motorscooter had bij 32.000 km nog geen olieverbruik e.d.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef PatrickM het volgende:
maar over het algemeen gaat dat (mits niet zwaar opgefokt) gewoon superlang mee...
Je hebt best een knappe KTM LC620 voor dat geld.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef PatrickM het volgende:Uhm, die is er nieuw denk ik net niet voor ¤ 2300,-
En bovendien moet het klein en praktisch zijn...
en weinig onderhoud,
Viertakt motorscootertje is nog betrouwbaarder en vooral een stuk zuiniger.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:19 schreef PatrickM het volgende:en weinig onderhoud, en daar voldoet een kleine 100cc tweetakt 1 cilinder die niet zwaar opgefokt is aan.
Hoe zit het nou met KTM test meet ??quote:Op woensdag 10 november 2004 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
KTM Fok MC motormeet 2005.
[afbeelding]
![]()
Wat een mooi gezicht ..
Even checken of er een normale dealer ergens een LC620 heeft, kunnen we e.a. combineren.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe zit het nou met KTM test meet ??
of gaat dan pas volgend jaar gebeuren ?
* One_Punch_Mickey meldtquote:Op woensdag 10 november 2004 10:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hoe zit het nou met KTM test meet ??
In s' Hertochenbosch misschien, lekker centraal?quote:Op woensdag 10 november 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
Even checken of er een normale dealer ergens een LC620 heeft, kunnen we e.a. combineren.
Misschien gelijk een motorscootertje voor PatM .. kunnen we leuk afwisselen.![]()
Ja heb geduld ook jij mag op de 100 cc scoot.![]()
Motoport Westerhoven heeft deze.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In s' Hertochenbosch misschien, lekker centraal?
Motoport sucks, die hebben en leveren geen service,quote:Op woensdag 10 november 2004 10:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Motoport Westerhoven heeft deze.
[afbeelding]
Zou eventueel kunnen als inruil met de Beemer.
Gelijk een wegracertje reserveren voor begin van de zomer.
Is een goed plan, maar er zijn maar 3 motorzaken daar,quote:Op woensdag 10 november 2004 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In s' Hertochenbosch misschien, lekker centraal?
Jippiequote:Op woensdag 10 november 2004 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ja heb geduld ook jij mag op de 100 cc scoot.![]()
Hier in Rotterdam wel hoor.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Motoport sucks, die hebben en leveren geen service,![]()
wij waren zaterdag ook nog even bij Voss Oss geweest, daar hadden ze een mooie ZX9R staan,quote:Op woensdag 10 november 2004 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam wel hoor.
Deze hebben ze trouwens ook nog staan in Brabant ..
[[url= picserver en die andere doen het even niet ....![]()
Het is ook beide net niet wat ik zoek.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij waren zaterdag ook nog even bij Voss Oss geweest, daar hadden ze een mooie ZX9R staan,![]()
![]()
plaatje wil niet erg lukken, gaat via bikenet
[afbeelding]
* Direkt haar inboedel pakt en naar limburg afreizen doet...quote:Op woensdag 10 november 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
10 centimeter sneeuw in Limburg?![]()
Je zal net met je motor aan het rijden zijn.
-----
500 cc 2-takt monster.
![]()
Staat te koop op M-F .. al even voorzichtig inruilaanbod gedaan.![]()
Ja ik heb een foto gezien van de sneeuw. 10 cm is niets overdrevenquote:Op woensdag 10 november 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
10 centimeter sneeuw in Limburg?![]()
Je zal net met je motor aan het rijden zijn.
-----
500 cc 2-takt monster.
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:12 schreef Rausdouwer het volgende:
http://picserver.org/view_image.php/682O1IYZ3E7P
Hey beeb, ga je in je nieuwe pak lessen ?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben er vanmorgen even voor naar Nijmegen geweest. Druk dagje vandaag, Nijmegen, nu vertalen, straks rijles... Maar wel allemaal leuk (behalve nu even niet zo veel zin in vertalen)
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey beeb, ga je in je nieuwe pak lessen ?
k*t picserver weer eens over de zeik,![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben er vanmorgen even voor naar Nijmegen geweest. Druk dagje vandaag, Nijmegen, nu vertalen, straks rijles... Maar wel allemaal leuk (behalve nu even niet zo veel zin in vertalen)
Wel vanmorgen alleen gekocht, maar ook zaterdag samen met mij wezen kijken en passen,quote:Op woensdag 10 november 2004 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Helemaal alleen gekocht .. zonder Martie erbij?
Ik had je plaatje gelijk bewerkt .. maar ik kan momenteel niets oploaden.![]()
KTM 500 cc plaatje zit ook nog in de pijpleiding voor een eerdere post.![]()
Gewoon een brommer dus.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:41 schreef SwiffMeister het volgende:
Hebben jullie motoren ook namen?
Mijne niet, maar mijn stalen ros is dan ook een klassieker waar iedereen jaloers op is (zeggen ze)
Tomos 4L uit 1969![]()
En nou niet komen aanzetten: "Dat is geen motor" Want hier in de familie geld de regel: tot 50cc = motor, >50cc = brommer en "plastic zonder versnellingen" = rotzooi.
Ik heb de hele dag connection time outs.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik had hele verhalen verwacht, maar niet dus. Rustig hier. Komt misschien omdat Fok traag is?
*fotoservice*quote:Op woensdag 10 november 2004 12:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben weer terug en heb nu een leren combi!!!![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ok, ok, ik doe de afwas wel
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
500 cc 2-takt monster.
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:52 schreef Patrick281 het volgende:
*fotoservice*
Gemist!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je die te koop staan dan![]()
Als je winst erop maakt verpatsen dat ding,quote:Op woensdag 10 november 2004 20:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gemist!![]()
What
should
I
I
do
with
his
offer
for
buying
..
..
![]()
Nou ja hij moet vast eerst kijken..
is niet mogelijkquote:Op woensdag 10 november 2004 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
winst?? met die reparatie van 1.200 euro...??
quote:Peugeot Speedfight II
100 cc
Koeling : lucht
Tankinhoud : 6 liter
Remsysteem : schijfrem voor en achter
Katalysator : ja
Bandenmaat : 120/70 x 12 voor, 130/70 x 12 achter
Gewicht : 90 kg
Bergruimte : onder buddyseat
11,8 pk
¤ 2729,-
quote:Peugeot Viva City
100 cc
Koeling : lucht
Tankinhoud : 6 liter
Remsysteem : schijfrem voor / trommelrem achter
Katalysator : ja
Bandenmaat : 120/70 x 12 voor / 130/70 x 12 achter
Gewicht : 85 kg
Bergruimte : onder buddyseat
8,7 pk
¤ 2299,-
Tnx!! Ik had ontdekt dat ik hier geen fatsoenlijk programma heb om foto's te bewerken, maar dit had ik dan willen doen.quote:
Ja weet ik. Als ik het in 1x haal kan ik nog net voor de winterstop een paar daagjes zelf rijden.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]mooie combi met je cbr
![]()
weet je al meer over je afrijden?
Heb je nog geen keus kunnen maken Pat?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:29 schreef PatrickM het volgende:
Ook een Honda Dylan is nog een mogelijkheid....
En ook een Honda SCV100 Lead (met aan de voorzijde een trommelrem)
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom??
Exact .. hmm ik wil er in ieder geval niet op verliezen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:09 schreef Mercy_symbol het volgende:Als je winst erop maakt verpatsen dat ding,er is vast wel iets anders waar je ook nog nooit in gereden heb en gewoon vet is,
quote:deze heeft een foute taartschep achterop![]()
Honda Dylan had de koper van mijn Majesty 250 ook mee gereden.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:29 schreef PatrickM het volgende:
Ook een Honda Dylan is nog een mogelijkheid....
En ook een Honda SCV100 Lead (met aan de voorzijde een trommelrem)
Heb de ballen verstand van motorscooters maar heb een keer op vakantie een Aerox gehuurd en dat is wel aardig bevallen.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:20 schreef PatrickM het volgende:
Misschien ga ik toch voor de Peugeot Speedfight 100 (is net wat groter en ruimer en duurder)
En veel minder zuinig met de brandstof .. 4'taktje kan je zoals ik eerder schreef een leuke uitlaat op zetten.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:51 schreef PatrickM het volgende:
En oja, tweetakt is makkelijk sneller te maken
niet dat ik dat van plan ben, maar toch...
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:52 schreef hollander172 het volgende:
Heb de ballen verstand van motorscooters maar heb een keer op vakantie een Aerox gehuurd en dat is wel aardig bevallen.Zeker in vergelijking met al die BW's? die daar rond reden.
Overigens zat daar wel een 160cc kitje in maar je kwam aardig mee met het verkeer tot aan 90km/h. (daarna lijkt vooral de luchtweerstand een rem er op te gooien.)
Parkeergelegenheid is er bijna nietquote:Op woensdag 10 november 2004 20:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Honda Dylan had de koper van mijn Majesty 250 ook mee gereden.
Hij was meteen verkocht voor de Yamaha.![]()
(veel meer koppel, reed rustiger enz)
Is de Majesty 250 te groot voor de parkeergelegenheid?
Anders is het zeker een mooi alternatief om een knappe tweedehands te kopen.
Ik kocht er vorig jaar 1 voor 1900 euro en heb er vervolgens 17.000 kilometer mee gereden.
(zelfs de banden waren toen nog niet versleten)
Ik denk dat je er ook minder snel op uitgekeken bent dan op zo'n 100 cc machine.
[afbeelding]
Tja in de tuin is toch wel een wat beter gevoel zou ik zelf denken.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:01 schreef PatrickM het volgende:
Maar goed, opzich zou zo'n Majesty nog voor de deur kunnen met een hoes ofzo eroverheen...
Met een 160cc kit mag ik hopen dat de topsnelheid wel een heel stuk hoger ligt dan 90 km p/h.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb de ballen verstand van motorscooters maar heb een keer op vakantie een Aerox gehuurd en dat is wel aardig bevallen.Zeker in vergelijking met al die BW's? die daar rond reden.
Overigens zat daar wel een 160cc kitje in maar je kwam aardig mee met het verkeer tot aan 90km/h. (daarna lijkt vooral de luchtweerstand een rem er op te gooien.)
ALs het moet: Speedfight.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:09 schreef PatrickM het volgende:
Maar goed, ik ben zelf voorstander voor klein en praktisch, en daarom neig ik toch sterk naar de Speedfight (het liefst nog de Vivacity, maar die is denk ik net een maatje te klein voor mij).
Speedfight:
[afbeelding]
Vivacity:
[afbeelding]
Mailen is moeilijk he?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier.
![]()
![]()
Uhm, het zijn gewoon de zelfde formaten hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 21:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
ALs het moet: Speedfight.![]()
Check ook die voorvork van die Vivacity .. en hij is geen millimeter groter dan een bromscooter voor de jeugd.![]()
Ik haalde er op vakantie ongeveer 130km/h mee.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:06 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Met een 160cc kit mag ik hopen dat de topsnelheid wel een heel stuk hoger ligt dan 90 km p/h.
Standaard loopt een Speedfight 100cc ca 100 km p/h max.
Ziet er mooi uit, alleen wel erg klein inhoud voor dergelijke scooter. Zal ook ws. 4-takt zijn, dus bij een peekaa of 12 houdt het dan ook wel weer opquote:Op woensdag 10 november 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:Is dit de nieuwe Yamaha Majesty 125?
[afbeelding]
Bron.
Ok jij hebt dan gelijk: wielbasis hetzelfde..quote:Op woensdag 10 november 2004 21:14 schreef PatrickM het volgende:
Uhm, het zijn gewoon de zelfde formaten hoor
Alleen dan op kenteken en 100cc
Dat is het enige spijtige iddquote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Speedfight is best een stoer ding om te zien.
Alleen is de scooterrijdendecriminele jeugd het daar ook mee eens.![]()
Het is ook een viertakt .. en met brandstofinjectie.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:19 schreef PatrickM het volgende:
Ziet er mooi uit, alleen wel erg klein inhoud voor dergelijke scooter. Zal ook ws. 4-takt zijn, dus bij een peekaa of 12 houdt het dan ook wel weer op
Is voor zoiets dan weer weinig vind ik....
Dan koop ik liever gewoon een lichte motorquote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef ZX9R het volgende:
Hé Pat, wat vind je van een Gilera DNA 180?
Ik vind dat een übergeil scootertje!
[afbeelding]
Deze staat bij safe in Zoetermeer.
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef ZX9R het volgende:
Hé Pat, wat vind je van een Gilera DNA 180?
Ik vind dat een übergeil scootertje!
[afbeelding]
Deze staat bij safe in Zoetermeer.
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:33 schreef PatrickM het volgende:
Dan koop ik liever gewoon een lichte motor
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:57 schreef RB het volgende:
Past die zwarte vogel wel in je schuur Pep![]()
Die zijn voor Martie en mij aan de kleine kantquote:Op woensdag 10 november 2004 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ook niet kansloos: R6 .. ZX6R ..
Zouden we die allemaal op proefrit kunnen krijgen?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:23 schreef RB het volgende:
Die zijn voor Martie en mij aan de kleine kant![]()
Maar denk je serieus nog aan iets anders? Of gaat het meer om het kijken?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:36 schreef RB het volgende:
een ZX 10 komt eerder in de buurt, maar daar hangt een ander prijskaartje aan![]()
Iets? Maar je weet nog niet wat.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:41 schreef RB het volgende:
Ben wel van plan iets anders te kopen volgend jaar![]()
Tja maar of die betrouwbaar is.quote:Heb al een gegadigde voor m`n Fazer![]()
Ziet er voortvarend uit.quote:Beste Pepijn,
Ik heb jouw advertentie gezien van de R1100S. In prinipe ben ik geintreseerd in jouw motor en kunnen wij misschien tot zaken komen? Neem even contact op als je wil. Mijn telefoonnummer is
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:41 schreef RB het volgende:
Ben wel van plan iets anders te kopen volgend jaar![]()
Heb al een gegadigde voor m`n Fazer![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja maar of die betrouwbaar is.![]()
Nope kijk wel wat ik tegen kom heeft geen haastquote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iets? Maar je weet nog niet wat.
[..]
Tja maar of die betrouwbaar is.![]()
Krijg net dit mailtje.
[..]
Ziet er voortvarend uit.![]()
T'is op de route richting Grunn, maar volgens mij zouden we afspreken bij de jaarbeurs in Utrecht. Maar opzich zouden we ook in Putten af kunnen spreken (Pep, dan kom ik wel naar je toe in Hoogvliet, dat we met z'n tweeen daar naartoe rijden), dat Luc na de HCC ook naar Brouwer komt....quote:Op woensdag 10 november 2004 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
PatM(?), Mercy!!, OPM!!
Meeting hier zaterdag?
Kom je wel naar Grunn of nie?quote:Op woensdag 10 november 2004 23:01 schreef RB het volgende:
Ikke niet mee meet is mij tever weg![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:59 schreef RB het volgende:
INtresse voor de Fiero of de BMW?
Mooi! Dat wist ik nog niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:59 schreef PatrickM het volgende:
T'is op de route richting Grunn,
Dat hangt er idd vanaf hoe we het gaan aanpakken die dag.quote:Enne crusiale vraag, hoe laat gaan we eigenlijk afspreken (en uiteindelijk waar?)
Tja. Brouwer.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:59 schreef PatrickM het volgende:
T'is op de route richting Grunn, maar volgens mij zouden we afspreken bij de jaarbeurs in Utrecht. Maar opzich zouden we ook in Putten af kunnen spreken (Pep, dan kom ik wel naar je toe in Hoogvliet, dat we met z'n tweeen daar naartoe rijden), dat Luc na de HCC ook naar Brouwer komt....
Enne crusiale vraag, hoe laat gaan we eigenlijk afspreken (en uiteindelijk waar?)
Klinkt goed.quote:Op donderdag 11 november 2004 08:36 schreef ZX9R het volgende:
Tja. Brouwer.
Daar kunnen we afspreken.
Utrecht - Putten is niet zo ver uit elkaar. Je komt er practisch langsop als je naar Groningen rijdt. (A27 normaal maar met een omweggetje A28)
quote:Maar hoe laat?
Ik ben iig om 10.00 uur in Utrecht op de HCC dagen. 3 à 4 uur rondsjouwen daar en dan naar Putten? (=dus rond 14.30 - 15.00 uur)
Hey dat is cole, Daar heeft Raus die GS500 gekocht,quote:Op woensdag 10 november 2004 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
PatM(?), Mercy!!, OPM!!
Meeting hier zaterdag?
En dan gelijk door naar Grûnn!quote:Op donderdag 11 november 2004 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
En dan gelijk door naar Grûnn?
![]()
in Putten zit nog wel meer motorrijtalent.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey dat is cole cool, Daar heeft Raus die GS500 gekocht,![]()
niet grote maar wel leuke zaak, Wisten jullie dat Arjan Brouwer volgend jaar mee rijd met .....- Dakar ? met een KTM 960 of zoiets,
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey dat is cole, Daar heeft Raus die GS500 gekocht,![]()
niet grote maar wel leuke zaak,
quote:Wisten jullie dat Arjan Brouwer volgend jaar mee rijd met .....- Dakar ? met een KTM 960 of zoiets,
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als het zaterdag nou slecht weer is waren Wij van plan om met de auto naar Grûn te komen,![]()
Maar rijden zoals we bij Arie gedaan hebben is in die omgeving beetje moeilijk,quote:Op donderdag 11 november 2004 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
:') Tja als ik naar die zaak ga voor een aanbod, dan moet ik wel met de R1100S komen..
Ze doen ook inkoop, dus dan zijn er 3 optie's:
1) inkoop
2) inruil op de KTM, contant geld mee retour. (deelinkoop dus)
3) inruil op de KTM en een supersport. (laatste hoef ik pas af te halen lente '05)
Klopt.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maar rijden zoals we bij Arie gedaan hebben is in die omgeving beetje moeilijk,
sterft daar van flitsgevalgeldbinnenhaalafpakdingen![]()
Idd .. dus als ik nou inruil op 2 fietsen hebben zij een driedubbele "inkoopshandelsprijs" dus daar moet toch wel iets in de melk te brokkelen zijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:30 schreef ZX9R het volgende:
Ik neem aan dat de inkoop prijs veel lager is dan waar jij die brommer voor kunt verkopen!
Niet doen dus.
Bronquote:De Amerikaanse veilingsite eBay heeft Marktplaats.nl overgenomen voor een bedrag van 225 miljoen euro. Door deze overname moet Marktplaats.nl in staat zijn haar activiteiten uit te bouwen. Ebay zal volgens zeggen hierbij helpen door zijn expertise ter beschikking te stellen. Het is nog niet bekend of Marktplaats.nl door de overname ook gebruik kan maken van eBay's online betaalsysteem PayPal.
In 1999 werd Marktplaats.nl opgericht, de site is momenteel in handen van Het Goed Beheer BV, een keten van kringloopwarenhuizen dat gevestigd is in Emmeloord. Volgens dat bedrijf is de verkoopsite de grootste online handelsplaats van Nederland.
Hey dat is leuk, ik heb in Ermelo mijn millitaire diensttijd doorgebracht en kwam dus dagelijks in Putten,quote:Op donderdag 11 november 2004 09:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik heb een tijd in Putten gewoond en ik weet wel waar die dingen wel en niet staan![]()
Met Arjan kan je heel goed handelen hoorquote:Op donderdag 11 november 2004 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd .. dus als ik nou inruil op 2 fietsen hebben zij een driedubbele "inkoopshandelsprijs" dus daar moet toch wel iets in de melk te brokkelen zijn.![]()
Affijn laten we beginnen met intresse voor de KTM en dan het verhaal langzaam opbouwen.![]()
Optie supersportje planten we achteraan het gesprek als een soort spontane inval en creatieve oplossing om nader tot elkaar te komen.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:39 schreef ZX9R het volgende:
Bron
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:35 schreef ZX9R het volgende:
Klopt.
Maar ik heb een tijd in Putten gewoond en ik weet wel waar die dingen wel en niet staan![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Met Arjan kan je heel goed handelen hoor![]()
en ze hebben goeie koffie![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:35 schreef ZX9R het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
Zwerver.
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:04 schreef ZX9R het volgende:
Ja.
Begin tot eind:
Helmond, Asten, Breda, Asten, Den Haag, Ede, Putten, Asten, Groningen.
Ssssstttt..quote:Op donderdag 11 november 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
Crimineel verleden Luc ?
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:04 schreef ZX9R het volgende:
Ja.
Begin tot eind:
Helmond, Asten, Breda, Asten, Den Haag, Ede, Putten, Asten, Groningen.
quote:Op donderdag 11 november 2004 09:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
zelfs daar eens een keer mijn vakantie doorgebracht in een caravan in the middle of nothingnu nog trauma's over
ooit nog plannen om weer in nederland te gaan wonen ?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:29 schreef ZX9R het volgende:
Lief hè?
Ouders![]()
deze was niet eens met ouders,quote:Op donderdag 11 november 2004 10:31 schreef Patrick281 het volgende:Ik kan nog steeds geen plaatjes uploaden hier.
Lijkt wel alsof de server geen verbindingen langer dan 1.5 seconde vast kan houden.![]()
Luc wanneer werken jouw smileyservers trouwens weer?
[..]
![]()
Laatste vakantie die ik met mijn ouders had toen ik 17 jaar was, was op een boerenkamping in the middle of nowhere. Er was niet eens een koelkastje met lekkere koude cola en ijsblokjes..![]()
Sindsdien heb ik nooit meer gecampeerd.![]()
Pak altijd luxe hotels of pensions.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
deze was niet eens met ouders,was in caravan van exschoonouders, en in putten is totaal niets te beleven maar dan ook echt helemaal niets, je kan wel lekker in bos wandelen maar dan heb je het ook wel gehad ook,
en vloeken mag je daar ook al niet
Laat mij maar in het hoge noorden zitten.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ooit nog plannen om in nederland te gaan wonen ?
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:38 schreef ZX9R het volgende:
Rookpauze!
Gedeeltelijk mee eensquote:Op donderdag 11 november 2004 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden -alleen al die dubbele milieuverontreiniging.
![]()
[afbeelding]
nee helemaal niet, vertel eensch ?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:51 schreef Patrick281 het volgende:Had ik al verteld dat ik deze motor wil hebben?
[afbeelding]
Gaan daar gladde bandjes onder of wil je hem ook naast de weg kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:51 schreef Patrick281 het volgende:Had ik al verteld dat ik deze motor wil hebben?
Ik zocht een lekker makkelijk en licht motortje voor woon-werk en eenvoudig parkeren in de schuur.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee helemaal niet, vertel eensch ?![]()
en waarom deel jij die niet met je motormaatjes?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zocht een lekker makkelijk en licht motortje voor woon-werk en eenvoudig parkeren in de schuur.
Het maakte mij niet uit welke crosser er voor de deur kwam te staan. 2'takt.. viertakt .. merk.
Maar inmiddels ben ik helemaal verliefd op dit model. iets anders is niet goed genoeg meer.
Ik zie mij zelfs al wheelie's maken en op het strand spelen.![]()
![]()
Kan het niet uit mijn hoofd krijgen. :')![]()
OMG krijg net een mailtje met de foto's van Georgina Verbaan in de Playboy van deze maand.
![]()
Alleen jammer dat er zo'n zielig mannetje aan mag zitten.dan ben ik toch maar liever arm , sympathiek en zo knap als nu.
![]()
Hihihi....quote:Op donderdag 11 november 2004 11:14 schreef Patrick281 het volgende:OMG krijg net een mailtje met de foto's van Georgina Verbaan in de Playboy van deze maand.
![]()
Alleen jammer dat er zo'n zielig mannetje aan mag zitten.dan ben ik toch maar liever arm , sympathiek en zo knap als nu.
![]()
Omdat ik hier geen mailadressen heb van jullie. Vanavond misschien.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
en waarom deel jij die niet met je motormaatjes?![]()
p.s die kalender was ook erg![]()
Que ?quote:Op donderdag 11 november 2004 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen allen
Wat een rare dagen zeg, ik wens weer eens een saaie dag
Van Gogh, Den Haag, Arafat en nu ook Georgina nog in de Playboy !quote:Op donderdag 11 november 2004 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Que ?![]()
Klote.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Oops, net telefoon
Binnenkort kijkoperatie aan mijn enkel
Dat zou fijn zijn!!quote:Op donderdag 11 november 2004 12:43 schreef ondeugend het volgende:
Het is niet zo'n grote ingreep op zich... waarschijnlijk gaan ze 'rommel' weghalen (kraakbeen) en dan maar hopen dat ik weer zonder pijn kan hardlopen
Jippie en mag er ook op zie ik,quote:Op donderdag 11 november 2004 13:30 schreef ZX9R het volgende:
http://www.eenbergen.nl/fok/smile.htm
hij doet het weer
Omdat die bij picserver staat nu.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jippie en mag er ook op zie ik, [afbeelding]
en waarom doe jouw avatar het nog niet dan ?
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:46 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
Hihihi....
Ruk ze![]()
Hihihihi.....
Leuke smileys.quote:Op donderdag 11 november 2004 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Even wat achterstand inhalen. [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat was lang geleden.
Dus we kunnen nu al met 5 man gaan testrijdenquote:Op donderdag 11 november 2004 16:02 schreef Patrick281 het volgende:
Net die klant gesproken die de kleine crossmotortjes(minibikes) gaat importeren.
Hij heeft een eerste zending ontvangen..
Het was 3 uur werk om 5 van die dingen verkoopklaar te maken.![]()
Alle schroefjes, bouten enz moeten nog eens goed aangedraaid worden, en verder is het handig als het ding wil starten.Voorlopig kijkt hij erg moeizaam naar de toekomst.
![]()
![]()
Supersportjes gaan er ook komen.
Later dus meer nieuws.
Maar dat er kansen komen dat is zeker, vertrouw op mij.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dus we kunnen nu al met 5 man gaan testrijden![]()
Bekend probleem, boutjes even natrekken moet je sowieso altijd even doen.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:02 schreef Patrick281 het volgende:
Net die klant gesproken die de kleine crossmotortjes(minibikes) gaat importeren.
Hij heeft een eerste zending ontvangen..
Het was 3 uur werk om 5 van die dingen verkoopklaar te maken.![]()
Alle schroefjes, bouten enz moeten nog eens goed aangedraaid worden, en verder is het handig als het ding wil starten.Voorlopig kijkt hij erg moeizaam naar de toekomst.
![]()
![]()
Supersportjes gaan er ook komen.
Later dus meer nieuws.
Ga lekker solliciteren daar.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:38 schreef hollander172 het volgende:
Bekend probleem, boutjes even natrekken moet je sowieso altijd even doen.
Dat starten is ook bekend, gewoon even van die startspray in het filter spuiten, starten en even laten lopen. Staat ie langer dan een week stil zelfde ritueel herhalen.
Hier wen je vanzelf aan, zijn dit degene met elektrische start of touwtje?
Bedrijfsnaam etc.? Vanmiddag trouwens een sollicitatie gehad. "hadden we al gezegd dat je pas in februari kan beginnen?"quote:Op donderdag 11 november 2004 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
Ga lekker solliciteren daar.Hij woont/werkt in Nieuwegein dus.
![]()
Welke is het? Die imitatiedingen zijn inderdaad wat minder van kwaliteit maar kosten ook maar een achtste van de originelen. Dat starten heb je altijd, ook met de duurdere minibikes.quote:Hij had het erover dat je nogal wat aanpassingen wilt doen voordat je er mee kan rijden.
Het klonk een beetje alsof de bouw kwaliteit wat tegenviel.![]()
Ach je hebt nu toch een betaalde vakantie?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:53 schreef hollander172 het volgende:
Vanmiddag trouwens een sollicitatie gehad. "hadden we al gezegd dat je pas in februari kan beginnen?"Leuk....
![]()
Ik mail je zo wel een link als ik thuis ben.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:53 schreef hollander172 het volgende:Bedrijfsnaam etc.?
zaterdag kan ik niet :'( :'( (had ik al es eerder gezegd, dit weekend aan de slag bij kennissen)quote:Op woensdag 10 november 2004 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
PatM(?), Mercy!!, OPM!!
Meeting hier zaterdag?
Die klusjes zijn al gedaan en op vakantie lijkt dit zeker niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ach je hebt nu toch een betaalde vakantie?
En alle klusjes in huis kan je ook gelijk even meenemen.
Kee thanks. Grote kans dat er al een briefje ligt van me maar wie weet.quote:Ik mail je zo wel een link als ik thuis ben.
U kent mijn email adres...quote:Op donderdag 11 november 2004 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]OMG krijg net een mailtje met de foto's van Georgina Verbaan in de Playboy van deze maand.
![]()
Ik een uur of 11.00 bij jou thuis a.s. zaterdag, en dan door naar Brouwer?quote:Op donderdag 11 november 2004 16:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dat er kansen komen dat is zeker, vertrouw op mij.![]()
Mailtje naar Arjan Brouwer verstuurd trouwens, morgen even bellen.
*verzonden is*quote:Op donderdag 11 november 2004 18:25 schreef PatrickM het volgende:U kent mijn email adres...
* geintresseerd is *
Die Georgina heeft aardige ferme memmenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
Edit: alweer achterhaald..
[..]
*verzonden is*
en dat vind ik echt heel erg jammerquote:Op donderdag 11 november 2004 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zaterdag kan ik niet![]()
(had ik al es eerder gezegd, dit weekend aan de slag bij kennissen)
hebbie dat filmpie ook, dat een of andere journalist ze test of ze echt zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 19:58 schreef PatrickM het volgende:
Die Georgina heeft aardige ferme memmen![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij zijn ze niet echt,
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:hebbie dat filmpie ook, dat een of andere journalist ze test of ze echt zijn?
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:19 schreef Patrick281 het volgende:Dat boeit niet.
![]()
Eens isquote:Op donderdag 11 november 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dat boeit wel
![]()
![]()
Cupmaat was mij tot voor kort niet ongewoon.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:29 schreef PatrickM het volgende:
... Zou best willen ruilen met Jort![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dat boeit wel
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Eens is![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:29 schreef PatrickM het volgende:ja, ik kijk regelmatig RTL Boulevard
quote:Hoi Pepijn,
Je kan mij bellen tot een uurtje of 1 vanacht. Echter een probleempje vandaag erbij gekregen ik dacht dat ik mijn motor verkocht had, maar de koper had helaas geen geld. Ben wel andere mogenlijkheden aan het onderzoeken. (supplement :je BMW blijft interessant)
Gr Leon.
quote:Ik heb een zwarte fazer 600 uit 2001 met 60000 km. ik dacht hem verkocht te hebben voor EUR 4000, ik dacht en denk dat dit niet al te veel is, maar helaas ging de deal niet door.
quote:Op donderdag 11 november 2004 23:12 schreef Makster het volgende:
Ziet er cool uit zo een SM, had bijna ook mijn kwak ingeruild maar heb echt totaal geen geld meer op het moment
Maar wat niet is kan komen
Wat heeft werken bij [.censuur.] te maken met geen tijd meer s'avonds.quote:Goeie avond trouwens, groeten van een rooie rakker met echt GEEN vrije tijd meer
quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:13 schreef RB het volgende:
goede smorgens
![]()
![]()
Eerste dag theorie voor CCV-B diploma
Kijken wat het wordt
Alle theorie en examen in 8 dagen tijdquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Succes .. ook leuk om te doen, zeker als de baas betaald.
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:25 schreef RB het volgende:
Alle theorie en examen in 8 dagen tijd![]()
![]()
Fuckquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:21 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
:'(
quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:43 schreef RB het volgende:
Het gaat beginnenLaters
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fuck![]()
![]()
![]()
en nu ?
Ja.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:10 schreef Rausdouwer het volgende:
-knip-
Had je al een mooie avatar gemaakt
-knip
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Jammer zeg, Pepijn !maar ja als ik het aantal posts tel en de aantal keren dat jij het daarin over een KTM hebt, dan komt die KTM er zeker wel
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Ja.
Jammer van die avatar![]()
Ben je aan het bevallen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:26 schreef ZX9R het volgende:
Ben je aan het bevallen?
quote:Ik kwam gisteravond om rustig met je te praten en je nog een kans te geven om toch voor mij/ons te kiezen met voldoende tijd om het weekend Groningen af te blazen
Daarvoor kreeg ik nooit de kans
Had je voor mij/ons gekozen dan had ik ook geloofd dat wij een echte kans maakte en wat relaxter in mijn vel/onze relatie gezeten
Als je normaal met me gepraat had en toch voor het weekend Groningen zou kiezen was ik nu alles wat met onze jaren samen te maken had voor je aan het inpakken en uiterlijk zaterdagochtend bij je laten afgegeven Daarmee jou definitief loslatend
Jouw keus om het weekend toch weg te gaan terwijl je weet hoe ik erover denk en hoeveel pijn je mij daarmee doet was de laatste grens die je kon overschrijden en wat voor mij betekende dat onze relatie totaal geen nut heeft ondanks dat ik met hart en ziel van je hou.
Toen bleek dat ik die kans niet van je zou krijgen heb ik de boel bewust laten escaleren zodat ik je nu echt los kan laten Jij hebt de afgelopen 3 weken regelmatig mijn grenzen overschreden zonder dat ik in staat was je los te laten Daar heb ik blijkbaar een escalatie voor nodig, bij deze.
Maak je geen illusies: die pijn en verdriet zijn echt
Het vasthouden en huilen een soort van afscheid
De wens dat als je me toch zo nodig kostte wat het kost kapot wilt maken, je me dan net zo goed gelijk dood kan maken ook
De pijn om en door jou gaat nl nooit weg Niet als we uit elkaar zijn, en aangezien je niet echt in mij geïntresseerd bent laat staan echt van me houdt, ook niet als wij een relatie hebben.
Nog los ervan dat ik me de afgelopen weken weer voor jou vernederd heb en mezelf weer bij iedereen voor schut heb gezet. Niet echt een aangenaam vooruitzicht om toe te moeten geven en mee verder te moeten leven.
Ondanks dat ik met hart en ziel hoopte dat je het dit keer echt meende heb je de afgelopen 3 weken laten zien dat ik voor jou net iets ben als al die andere hebben dingentjes Interessant en ware liefde zolang je het niet hebt, maar waar je zodra je ze hebt heel snel je interesse en liefde voor verliest Ik geloof er dan ook niet in dat je van mij houdt of ooit in staat zal zijn om wel echt van mij te houden.
Zoals je al zei :
ik heb een fantastisch vriendenkring die van mij houden om wie ik ben
en een schat van een hond waar ik echt niet zonder wil
Ooit komt hopenlijk de rest ook wel, zelfs als dat betekent dat ik met minder genoegen moet nemen dan de man waar ik met hart en ziel van hou.
Ik heb dit niet gestuurd als aandachttrekker Ik hoef dan ook geen reactie om te voorkomen dat we heen en weer blijven mailen terwijl er toch geen hoop voor ons is.
Was alleen zodat je weet waarom ik naar je toe kwam en hoe ik tegenover ons stond/sta.
Mooi spul he.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:41 schreef ZX9R het volgende:
spammert
Onnavolgbaar.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:57 schreef ZX9R het volgende:
Wtf?????????????
Is idd heel bijzonder.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
Onnavolgbaar.![]()
Alleen waar 2 partijen strijden ligt de waarheid ergens in het midden zullen we maar blijven zeggen.![]()
Maar ja het is een mooie brief dus die zal ik maar niet voor mijzelf houden.
Al kan ik hier ook weer problemen mee krijgen..
Maar ik deel alles met jullie dus beter kan ik het niet verwoorden.
Ze voelt zich niet belangrijk~miskend als ik het niet voor haar over heb om het weekend af te zeggen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:05 schreef ZX9R het volgende:
Is idd heel bijzonder.
Ze stelt dus, dat als jij naar Groningen gaat, zij niks voor je betekent.
Wat een bullshit.
(sorry dat ik het zeg, maar het lijkt wel een beetje op een ex van mij. Zo enorm claimerig zodat ik vervreemde van al mijn vrienden. DAT IS NIET DE BEDOELING)
Ik zou het wel begrijpen als je afzegt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
-lang verhaal-
3 weken geleden had ik het voor de goede vrede best willen afzeggen, maar 1-2 dagen voor het weekend vind ik meer dan lullig.
Nog afgezien dat het eigenlijk allemaal eigenlijk een beetje belachelijk is..
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
man jij heb het echt zwaar![]()
Lekker voorspelbaar weer.quote:Op vrijdag 12 november 2004 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, FS wist al weken hiervan.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk niet dat Pep dit gepland heeft zonder te overleggen
Ja dat is waar. Wat wil je dan nog meer?quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, FS wist al weken hiervan.
Toen heeft hij zelfs aangegeven het weekend af te zeggen!
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja dat is waar. Wat wil je dan nog meer?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:05 schreef ZX9R het volgende:
(sorry dat ik het zeg, maar het lijkt wel een beetje op een ex van mij. Zo enorm claimerig zodat ik vervreemde van al mijn vrienden. DAT IS NIET DE BEDOELING)
Zoals ik het begrepen heb meer dan wat hij haar kan geven. Dit is niet de eerste keer overigens.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Wat wil je dan nog meer?
Dan zij heeft zij haar eigen manipulerende zin weer .. dit is al keertje of 10 voorgekomen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:31 schreef ZX9R het volgende:
Ik zou het wel begrijpen als je afzegt.
Jammer maar wel begrijpen.
Cola-light enkelequote:Op vrijdag 12 november 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
Oh, vanavond ga ik boodschappen doen.
Wat drinken jullie?
Tja die hele schuldvraag vind ik niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Zal ik als vrouw dan ook maar wat zeggen.
Ik begrijp ook niet goed waarom ze je nu nooit meer wil zien omdat je dit weekend naar Groningen gaat, maar in bepaalde situaties kan ik het me voorstellen. Ze verwijst naar de afgelopen weken. Het is moeilijk te beoordelen hoe die zijn verlopen en of ze jou duidelijk heeft gemaakt dat ze een tijdje met jou alleen nodig heeft.
Misschien is dat waar vrouwen en mannen dan het meeste in verschillen.quote:Soms zeg ik dat tegen Mercy en dan zegt ie dat we elkaar al zowat 24 uur per dag zien. Dat is ook wel zo, maar dat wil niet zeggen dat je 'quality time' hebt. Daarmee bedoel ik dat je dan echt aandacht voor elkaar hebt in welke vorm dan ook. Vrouwen hebben dat misschien op sommige momenten veel harder nodig dan mannen, hoewel mannen dat natuurlijk net zo goed nodig hebben. Maar vrouwen hebben het op sommige momenten heel hard nodig, geven dat aan en krijgen het vervolgens niet. Dat is heel frustrerend.
We hebben dinsdag een meer dan leuk avondje gehad.quote:Ik kan ook niet beoordelen hoeveel tijd je aan haar hebt gegeven en of je veel met je eigen dingen en hobbies bent beziggeweest. Het kan op sommige momenten moeilijk zijn om daarmee om te gaan. Het is inderdaad een beetje van beide kanten denk ik. Zei kan je moeilijk verbieden om naar vrienden te gaan, maar jij hebt de keus om ook een keer voor haar te kiezen als ze dat op dit moment heel hard nodig heeft.
Helemaal mee eens. Dat kan nooit lang goed gaan. Je vrienden heb je sowieso nodig voor andere dingen. Ik zie ze nu iets minder dan voorheen (valt op zich ook nog wel mee), maar dat komt ook omdat je altijd minimaal een half uur moet rijden. Bij de meesten ben je voor even een bak koffie al een hele tijd kwijt. Dat ik ze niet kei vaak zie ligt ook niet aan Mercy hoor, maar het is wel zo dat je nu iets minder tijd te verdelen hebt. En dat is helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
[..]
Rest de vraag nog of jullie nog wel lekker geneukt hebben in de tussentijd. Niet geheel onbelangrijk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Maar goed de schuldvraag boeit mij gewoon niet zo .. done .. over .. move on.![]()
![]()
Respect!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben geen hond die aan een leibandje vast zit.![]()
Word geregeld!quote:Cola-light enkele'tjes, appelsap, jus'd'orange.
Verstandige maar moeilijke keus/beslissing.quote:Maar goed de schuldvraag boeit mij gewoon niet zo .. done .. over .. move on.![]()
![]()
We zouden dit keer alles anders doen .. een frisse nieuwe start zonder verleden.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:05 schreef hollander172 het volgende:
Zoals ik het begrepen heb meer dan wat hij haar kan geven. Dit is niet de eerste keer overigens.
Ook ik ben het hiermee eens.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Helemaal mee eens. Dat kan nooit lang goed gaan. Je vrienden heb je sowieso nodig voor andere dingen. Ik zie ze nu iets minder dan voorheen (valt op zich ook nog wel mee), maar dat komt ook omdat je altijd minimaal een half uur moet rijden. Bij de meesten ben je voor even een bak koffie al een hele tijd kwijt. Dat ik ze niet kei vaak zie ligt ook niet aan Mercy hoor, maar het is wel zo dat je nu iets minder tijd te verdelen hebt. En dat is helemaal niet erg.
Logisch dat je afspreekt dat je van anderen afblijft maar je kan iemand niet verbieden om niet met anderen om te gaan of om tijd voor zichzelf te plannen zonder je geliefde.
FS is vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-exquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:18 schreef stinkie het volgende:
wie is FS trouwens, de aankomend ex?
Daarna dit:quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
We zouden dit keer alles anders doen .. een frisse nieuwe start zonder verleden.
Opnieuw beginnen met een frisse start betekent vergeten en vergeven, niet meer niet minder. Geen gezeik meer dus over dingen die zijn voorgevallen.quote:Dat vereiste in het begin veel mij, werd geconfronteerd met vragen en historie vraagjes waar ik toch enige moeite mee had.
Mep die schakelaar meteen kapot nu hij toch uit staat, scheelt je een hoop ellende in de toekomst.quote:Dat soort dingen moet groeien dacht ik .. nee het is een schakelaar .. aan of uit.![]()
Reeds: Afscheidsbriefquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:18 schreef stinkie het volgende:
wie is FS trouwens, de aankomend ex?
We zijn ruim voorbij de 50 keer.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
FS is vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex![]()
Zou precies hetzelfde doen denk ik, als je jezelf zo laat chanteren is het einde gewoon zoek,quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb meer dan wat hij haar kan geven. Dit is niet de eerste keer overigens.
Iemand die aan zelfmutilatie doet om iets bij een ander voor elkaar te krijgen is imho gewoon gestoord. Die moeten ze opbergen en in therapie gooien. Zie het al voor me dat mijn vriendin hiermee zou dreigen, ik zou d'r zelf nog het mes aanreiken. "Hier, snijdt wat handiger dan de klep van de brieven bus".![]()
Zeker geen *.light producten verder alles,quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
Oh, vanavond ga ik boodschappen doen.
Wat drinken jullie?
Kee!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zeker geen *.light producten verder alles,
wj hebben al fles vodka ingeslagen om mee te nemenis goede mix voor cola of jus of whatever
![]()
que ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kee!
En vergeet je niet wat tegen kattenallergie mee te nemen?
nope, nope, nope.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Moeten we nog iets anders mee nemen ?
slaapzakken, kussens, of luchtbedden o.i.d ??
Nou ja zeg, ik vind niet dat jij in hok van bello moet gaan slapenquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
nope, nope, nope.
jullie tweeën slapen in mijn bed, pep en pat slapen in de logeerkamer. Ralf (als die blijft slapen, kan ook ergens liggen) en ik slaap buiten de deur.
ik kende het ook al!quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik lees dit topic al een week mee,
gaat over vrouwen (er is ook al deel 2)![]()
Sommige posts zijn echt herkenbaar he ?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ik kende het ook al!
*besteld voor boodschappenlijstje i.v.p. cola ligt*quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:41 schreef ZX9R het volgende:
Voor diegene die allergisch is voor katten: Neem antihistamine mee!
Ik drink hoogstens wat extra koffie vandaag.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ook al is het zo gelopen, het doet toch pijn en het voelt heel rot. Als je niet komt is dat idd ok natuurlijk. Als je wel komt, kunnen we je misschien een beetje oppeppen of anders in ieder geval steun bieden.
De goede momenten waren onvergetelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:13 schreef ZX9R het volgende:
Verstandige maar moeilijke keus/beslissing.
Ze zijn allemaal heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Sommige posts zijn echt herkenbaar he ?![]()
![]()
En nu ben je genezen?quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:50 schreef Faithz het volgende:
Ik kom weer eens op fok (na een maandenlange veslaving aan MF)
Leuk he? Dat kan allemaal hier.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:50 schreef Faithz het volgende:
Ik kom weer eens op fok (na een maandenlange veslaving aan MF) zie meteen een motor-topic en het eerste wat ik zie is een afscheidsbrief die niet dramatischer had gekund![]()
Tnx.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |