abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:54:29 #251
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23260655
quote:
Ik kwam gisteravond om rustig met je te praten en je nog een kans te geven om toch voor mij/ons te kiezen met voldoende tijd om het weekend Groningen af te blazen
Daarvoor kreeg ik nooit de kans

Had je voor mij/ons gekozen dan had ik ook geloofd dat wij een echte kans maakte en wat relaxter in mijn vel/onze relatie gezeten

Als je normaal met me gepraat had en toch voor het weekend Groningen zou kiezen was ik nu alles wat met onze jaren samen te maken had voor je aan het inpakken en uiterlijk zaterdagochtend bij je laten afgegeven Daarmee jou definitief loslatend

Jouw keus om het weekend toch weg te gaan terwijl je weet hoe ik erover denk en hoeveel pijn je mij daarmee doet was de laatste grens die je kon overschrijden en wat voor mij betekende dat onze relatie totaal geen nut heeft ondanks dat ik met hart en ziel van je hou.

Toen bleek dat ik die kans niet van je zou krijgen heb ik de boel bewust laten escaleren zodat ik je nu echt los kan laten Jij hebt de afgelopen 3 weken regelmatig mijn grenzen overschreden zonder dat ik in staat was je los te laten Daar heb ik blijkbaar een escalatie voor nodig, bij deze.

Maak je geen illusies: die pijn en verdriet zijn echt
Het vasthouden en huilen een soort van afscheid
De wens dat als je me toch zo nodig kostte wat het kost kapot wilt maken, je me dan net zo goed gelijk dood kan maken ook
De pijn om en door jou gaat nl nooit weg Niet als we uit elkaar zijn, en aangezien je niet echt in mij geïntresseerd bent laat staan echt van me houdt, ook niet als wij een relatie hebben.
Nog los ervan dat ik me de afgelopen weken weer voor jou vernederd heb en mezelf weer bij iedereen voor schut heb gezet. Niet echt een aangenaam vooruitzicht om toe te moeten geven en mee verder te moeten leven.

Ondanks dat ik met hart en ziel hoopte dat je het dit keer echt meende heb je de afgelopen 3 weken laten zien dat ik voor jou net iets ben als al die andere hebben dingentjes Interessant en ware liefde zolang je het niet hebt, maar waar je zodra je ze hebt heel snel je interesse en liefde voor verliest Ik geloof er dan ook niet in dat je van mij houdt of ooit in staat zal zijn om wel echt van mij te houden.

Zoals je al zei :
ik heb een fantastisch vriendenkring die van mij houden om wie ik ben
en een schat van een hond waar ik echt niet zonder wil
Ooit komt hopenlijk de rest ook wel, zelfs als dat betekent dat ik met minder genoegen moet nemen dan de man waar ik met hart en ziel van hou.

Ik heb dit niet gestuurd als aandachttrekker Ik hoef dan ook geen reactie om te voorkomen dat we heen en weer blijven mailen terwijl er toch geen hoop voor ons is.
Was alleen zodat je weet waarom ik naar je toe kwam en hoe ik tegenover ons stond/sta.
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:57:23 #252
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23260699
Wtf?????????????
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  vrijdag 12 november 2004 @ 09:57:38 #253
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23260702
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:41 schreef ZX9R het volgende:
spammert
Mooi spul he.

Maar ik vroeg naar een reactie op die banden.
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:57 schreef ZX9R het volgende:
Wtf?????????????
Onnavolgbaar.

Alleen waar 2 partijen strijden ligt de waarheid ergens in het midden zullen we maar blijven zeggen.

Maar ja het is een mooie brief dus die zal ik maar niet voor mijzelf houden.
Al kan ik hier ook weer problemen mee krijgen..
Maar ik deel alles met jullie dus beter kan ik het niet verwoorden.

[ Bericht 30% gewijzigd door Patrick281 op 12-11-2004 10:04:41 ]
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:05:41 #254
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23260788
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
Onnavolgbaar.

Alleen waar 2 partijen strijden ligt de waarheid ergens in het midden zullen we maar blijven zeggen.

Maar ja het is een mooie brief dus die zal ik maar niet voor mijzelf houden.
Al kan ik hier ook weer problemen mee krijgen..
Maar ik deel alles met jullie dus beter kan ik het niet verwoorden.
Is idd heel bijzonder.
Ze stelt dus, dat als jij naar Groningen gaat, zij niks voor je betekent.
Wat een bullshit.
(sorry dat ik het zeg, maar het lijkt wel een beetje op een ex van mij. Zo enorm claimerig zodat ik vervreemde van al mijn vrienden. DAT IS NIET DE BEDOELING)
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:14:09 #255
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23260902
Ik was er gewoon sprakeloos van toen ik het gelezen had,

ik merk een beetje een chantage tussen de regels door,
als jij van mij houd dan ga je niet naar Groningen,

al kan ik er niet uit op maken waarom naar groningen gaan een probleem is en wat er op tegen moet zijn
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:18:00 #256
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23260961
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:05 schreef ZX9R het volgende:
Is idd heel bijzonder.
Ze stelt dus, dat als jij naar Groningen gaat, zij niks voor je betekent.
Wat een bullshit.
(sorry dat ik het zeg, maar het lijkt wel een beetje op een ex van mij. Zo enorm claimerig zodat ik vervreemde van al mijn vrienden. DAT IS NIET DE BEDOELING)
Ze voelt zich niet belangrijk~miskend als ik het niet voor haar over heb om het weekend af te zeggen.
Er is al zo weinig tijd samen vind ze.

Een paar weken geleden toen we weer samenkwamen heb ik dat ook toegezegd dat ik het best voor haar over had.
Omdat zij niet meer op dit onderwerp terugkwam dacht ik dat het gewoon door kon gaan, en dat het geen issue meer was.
Eventueel was er zelfs nog de optie dat ze gewoon meeging.

Maar van de week was ze ineens boos dat ik afspraken met jullie maakte voor die proefrit .. en het hele weekend zonder haar aan het inplannen was zonder overleg e.d.
(en ze begon ook nog over de verkoop van de Fiero dat ze dat op Fok! moet lezen, evenals andere dingen )

Dat zat mij de volgende dag allemaal erg hoog, en toen ze over het cancellen van het weekendje begon had ik het helemaal gehad.

3 weken geleden had ik het voor de goede vrede best willen afzeggen, maar 1-2 dagen voor het weekend vind ik meer dan lullig.
Nog afgezien dat het eigenlijk allemaal eigenlijk een beetje belachelijk is..
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:26:50 #257
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23261127
man jij heb het echt zwaar
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:31:56 #258
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23261222
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
-lang verhaal-
3 weken geleden had ik het voor de goede vrede best willen afzeggen, maar 1-2 dagen voor het weekend vind ik meer dan lullig.
Nog afgezien dat het eigenlijk allemaal eigenlijk een beetje belachelijk is..
Ik zou het wel begrijpen als je afzegt.
Jammer maar wel begrijpen.

Afgezien van het feit dat jij het een beetje belachelijk vind, moet je natuurlijk wel kunnen doen wat jij wil.
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:32:46 #259
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23261241
Oh, vanavond ga ik boodschappen doen.
Wat drinken jullie?
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:33:55 #260
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_23261264
ah, de vaste verhalen, been there done that
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:36:09 #261
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23261310
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
man jij heb het echt zwaar
Er wordt je even het verpesten van een mensenleven aangepraat.

Terwijl ik wel heel veel om haar geef.

Discussie's lopen alleen maar uit op aanvallen en verwijten waar ik niets mee kan dus dat heeft ook geen zin.
En als ik haar het huis binnenlaat dan gaat ze overal tegenaan lopen, met een aanloop met het hoofd naar voren tegen de muur bonzen, hysterisch doen, huilen, proberen zichzelf open te snijden aan prikbord punaises, messen, toen ze gisteren buiten stond zelfs aan de klep van de brievenbus.

Ze heeft ook voorgesteld of ik haar wilde wurgen met een sjawl die aan de kapstok hing..
pi_23261333
Zal ik als vrouw dan ook maar wat zeggen.

Ik begrijp ook niet goed waarom ze je nu nooit meer wil zien omdat je dit weekend naar Groningen gaat, maar in bepaalde situaties kan ik het me voorstellen. Ze verwijst naar de afgelopen weken. Het is moeilijk te beoordelen hoe die zijn verlopen en of ze jou duidelijk heeft gemaakt dat ze een tijdje met jou alleen nodig heeft. Soms zeg ik dat tegen Mercy en dan zegt ie dat we elkaar al zowat 24 uur per dag zien. Dat is ook wel zo, maar dat wil niet zeggen dat je 'quality time' hebt. Daarmee bedoel ik dat je dan echt aandacht voor elkaar hebt in welke vorm dan ook. Vrouwen hebben dat misschien op sommige momenten veel harder nodig dan mannen, hoewel mannen dat natuurlijk net zo goed nodig hebben. Maar vrouwen hebben het op sommige momenten heel hard nodig, geven dat aan en krijgen het vervolgens niet. Dat is heel frustrerend.

Ik kan ook niet beoordelen hoeveel tijd je aan haar hebt gegeven en of je veel met je eigen dingen en hobbies bent beziggeweest. Het kan op sommige momenten moeilijk zijn om daarmee om te gaan. Het is inderdaad een beetje van beide kanten denk ik. Zei kan je moeilijk verbieden om naar vrienden te gaan, maar jij hebt de keus om ook een keer voor haar te kiezen als ze dat op dit moment heel hard nodig heeft.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:37:20 #263
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23261340
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker voorspelbaar weer. Je weet hoe ik er over denk en ik hoop dat jullie nog lekker geneukt hebben de laatste paar weken dan is het niet voor niks geweest.

FS hou eens op "ons" motormaatje te chanteren, als je echt van hem houdt zoals je claimt dan laat je hem lekker met rust en gun je hem ook zijn uitjes.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:47:01 #264
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23261516
Dit is dus echt niet de manier om iets voor elkaar te krijgen hoor,

en als ze zich gaat verwonden om haar zin te krijgen is ze gewoon totaal verkeerd bezig,
op zo'n manier is er toch geen relatie te onderhouden ? ik zou ( al had ik er heel moeilijk mee ) dit zeker niet accepteren en haar voor de keuze stellen of je houd er mee op en we gaan op gelijkwaardige voet verder of het stopt hier,
Let's race
Buienradar
pi_23261518
Pepijn, ligt eraan hoe jullie relatie in elkaar zit denk ik. Maar ik weet dat Mercy en ik in het begin soms ook zomaar plannen maakten in een weekend zonder eerst met elkaar te overleggen. We vonden dat allebei niet echt leuk. Nu doen we dat nog steeds, maar min of meer onder voorbehoud. Als Mercy of ik heel graag ergens samen heen wil gaan dan verzetten we een afspraak die niet belangrijk is naar een ander tijdstip. Hangt van hetgeen dat we willen doen af. Ik heb eens een afspraak voor een meet verzet en Mercy eens een afspraak omdat ik graag wilde dat hij meeging. We besluiten dit dan in gezamenlijk overleg. Samen plannen we dat en we hebben allebei ruimte voor eigen dingen.

Ik bedoel te zeggen dat het niet zo raar is dat ze het niet zo leuk vindt dat je wat gepland hebt zonder eerst ook andere opties te bekijken. Maar ja wat ik straks ook zei, ik zou Mercy niet verbieden om naar vrienden te gaan. Als hij heel veel avonden en weekenden weg is dan zou ik wel zeggen dat ik ook eens wat tijd wil, maar dat is nu helemaal niet nodig.

[ Bericht 19% gewijzigd door Rausdouwer op 12-11-2004 11:00:13 ]
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:54:42 #266
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23261646
ik denk niet dat Pep dit gepland heeft zonder te overleggen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:55:36 #267
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23261665
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk niet dat Pep dit gepland heeft zonder te overleggen
Zoals al eerder gezegd, FS wist al weken hiervan.
Toen heeft hij zelfs aangegeven het weekend af te zeggen!
pi_23261788
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:55 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd, FS wist al weken hiervan.
Toen heeft hij zelfs aangegeven het weekend af te zeggen!
Ja dat is waar. Wat wil je dan nog meer?
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:04:27 #269
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23261863
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:00 schreef Rausdouwer het volgende:
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:05 schreef ZX9R het volgende:
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:05:49 #270
17709 hollander172
pi_23261891
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:00 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Zoals ik het begrepen heb meer dan wat hij haar kan geven. Dit is niet de eerste keer overigens.

Iemand die aan zelfmutilatie doet om iets bij een ander voor elkaar te krijgen is imho gewoon gestoord. Die moeten ze opbergen en in therapie gooien. Zie het al voor me dat mijn vriendin hiermee zou dreigen, ik zou d'r zelf nog het mes aanreiken. "Hier, snijdt wat handiger dan de klep van de brieven bus".
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:07:49 #271
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23261919
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:31 schreef ZX9R het volgende:
Ik zou het wel begrijpen als je afzegt.
Jammer maar wel begrijpen.
Dan zij heeft zij haar eigen manipulerende zin weer .. dit is al keertje of 10 voorgekomen.

Ik ben geen hond die aan een leibandje vast zit.
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
Wat drinken jullie?
Cola-light enkele 'tjes, appelsap, jus'd'orange.
Eerste positie in ieder geval.
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Zal ik als vrouw dan ook maar wat zeggen.

Ik begrijp ook niet goed waarom ze je nu nooit meer wil zien omdat je dit weekend naar Groningen gaat, maar in bepaalde situaties kan ik het me voorstellen. Ze verwijst naar de afgelopen weken. Het is moeilijk te beoordelen hoe die zijn verlopen en of ze jou duidelijk heeft gemaakt dat ze een tijdje met jou alleen nodig heeft.
Tja die hele schuldvraag vind ik niet zo belangrijk.
Wij verschillen dag en nacht met elkaar qua visie, en dat is onoverbrugbaar.
Als ik eenmaal een beslissing gemaakt heb dan kom ik daar niet op het laatste moment op terug.
Afspraak is afspraak.

Dat zij zichzelf dan niet belangrijk vind: andersom zou het precies hetzelfde gelden.
quote:
Soms zeg ik dat tegen Mercy en dan zegt ie dat we elkaar al zowat 24 uur per dag zien. Dat is ook wel zo, maar dat wil niet zeggen dat je 'quality time' hebt. Daarmee bedoel ik dat je dan echt aandacht voor elkaar hebt in welke vorm dan ook. Vrouwen hebben dat misschien op sommige momenten veel harder nodig dan mannen, hoewel mannen dat natuurlijk net zo goed nodig hebben. Maar vrouwen hebben het op sommige momenten heel hard nodig, geven dat aan en krijgen het vervolgens niet. Dat is heel frustrerend.
Misschien is dat waar vrouwen en mannen dan het meeste in verschillen.
Ik kan er niet mee omgaan in ieder geval . .het voelt niet juist.
Alsof ik mijzelf moet verrraden, de dingen waar ik voor sta niet erken.
quote:
Ik kan ook niet beoordelen hoeveel tijd je aan haar hebt gegeven en of je veel met je eigen dingen en hobbies bent beziggeweest. Het kan op sommige momenten moeilijk zijn om daarmee om te gaan. Het is inderdaad een beetje van beide kanten denk ik. Zei kan je moeilijk verbieden om naar vrienden te gaan, maar jij hebt de keus om ook een keer voor haar te kiezen als ze dat op dit moment heel hard nodig heeft.
We hebben dinsdag een meer dan leuk avondje gehad.
De dag erna wil ze gelijk weer zo'n avondje .. het is nooit genoeg.
Dat ik dan a.s. weekend er niet voor ben vind ze dan blijkbaar onvergeeflijk.

Als het aan haar ligt dan doen we ongeveer 7 keer per week bijzondere dingen.
Doordeweeks uit eten, naar de bioscoop .. niet voor 0:00 naar bed ..
Het is gewoon nooit genoeg. het lijkt wel alsof de accu nooit bijlaadt en alleen maar leeg is.

Ik krijg gewoon nooit enig krediet.

Maar goed de schuldvraag boeit mij gewoon niet zo .. done .. over .. move on.
pi_23261957
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:04 schreef ZX9R het volgende:

[..]

[..]
Helemaal mee eens. Dat kan nooit lang goed gaan. Je vrienden heb je sowieso nodig voor andere dingen. Ik zie ze nu iets minder dan voorheen (valt op zich ook nog wel mee), maar dat komt ook omdat je altijd minimaal een half uur moet rijden. Bij de meesten ben je voor even een bak koffie al een hele tijd kwijt. Dat ik ze niet kei vaak zie ligt ook niet aan Mercy hoor, maar het is wel zo dat je nu iets minder tijd te verdelen hebt. En dat is helemaal niet erg.

Logisch dat je afspreekt dat je van anderen afblijft maar je kan iemand niet verbieden om niet met anderen om te gaan of om tijd voor zichzelf te plannen zonder je geliefde.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:11:15 #273
17709 hollander172
pi_23261981
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Rest de vraag nog of jullie nog wel lekker geneukt hebben in de tussentijd. Niet geheel onbelangrijk.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:13:59 #274
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23262045
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben geen hond die aan een leibandje vast zit.
Respect!
quote:
Cola-light enkele 'tjes, appelsap, jus'd'orange.
Word geregeld!
quote:
Verstandige maar moeilijke keus/beslissing.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:17:54 #275
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23262119
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:05 schreef hollander172 het volgende:
Zoals ik het begrepen heb meer dan wat hij haar kan geven. Dit is niet de eerste keer overigens.
We zouden dit keer alles anders doen .. een frisse nieuwe start zonder verleden.

Dat vereiste in het begin veel mij, werd geconfronteerd met vragen en historie vraagjes waar ik toch enige moeite mee had.

.. affijn het zou wel slijten ..

Ik heb echter nooit enig krediet gehad, iedere dag moest ze weer over details beginnen, zelfbevestiging en zekerheid opeisen.

Er is geen dag normaal voorbij gegaan.
Het is zelfs al een keer helemaal uit geweest in 3 weken.

Dacht daarna weer veel te optimistisch dat ze nu wel een toontje lager zou zingen in het volledig opeisen van mijn toewijding.

Dat soort dingen moet groeien dacht ik .. nee het is een schakelaar .. aan of uit.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:18:18 #276
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23262131
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Helemaal mee eens. Dat kan nooit lang goed gaan. Je vrienden heb je sowieso nodig voor andere dingen. Ik zie ze nu iets minder dan voorheen (valt op zich ook nog wel mee), maar dat komt ook omdat je altijd minimaal een half uur moet rijden. Bij de meesten ben je voor even een bak koffie al een hele tijd kwijt. Dat ik ze niet kei vaak zie ligt ook niet aan Mercy hoor, maar het is wel zo dat je nu iets minder tijd te verdelen hebt. En dat is helemaal niet erg.

Logisch dat je afspreekt dat je van anderen afblijft maar je kan iemand niet verbieden om niet met anderen om te gaan of om tijd voor zichzelf te plannen zonder je geliefde.
Ook ik ben het hiermee eens.

Mijn ex had mij zelfs zover gekregen dat ik het "uitmaakte" met een goede vriend van mij door de telefoon, nadat hij na een paar jaar in Noorwegen gewoond had weer terug kwam in Nederland.
Gelukkig zie ik hem nu wel weer en is het leuk.
Dat zijn echte vrienden. Die de draad weer oppakken waar jij hem abrubt hebt afgekapt.

Ook mijn beste maat zag ik niet meer. Die heb ik uiteindelijk op zijn verjaardag opgebeld en gevraagd of ie thuis was en of ik welkom was. Sindsdien ben ik niet meer weggeweest uit Groningen!
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:18:42 #277
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_23262141
wie is FS trouwens, de aankomend ex?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:19:57 #278
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23262164
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:18 schreef stinkie het volgende:
FS is vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:20:44 #279
17709 hollander172
pi_23262189
Eerst zeg je:
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
We zouden dit keer alles anders doen .. een frisse nieuwe start zonder verleden.
Daarna dit:
quote:
Dat vereiste in het begin veel mij, werd geconfronteerd met vragen en historie vraagjes waar ik toch enige moeite mee had.
Opnieuw beginnen met een frisse start betekent vergeten en vergeven, niet meer niet minder. Geen gezeik meer dus over dingen die zijn voorgevallen.
quote:
Dat soort dingen moet groeien dacht ik .. nee het is een schakelaar .. aan of uit.
Mep die schakelaar meteen kapot nu hij toch uit staat, scheelt je een hoop ellende in de toekomst.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:21:05 #280
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23262196
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:18 schreef stinkie het volgende:
Reeds: Afscheidsbrief

Anders zou ik niet zo "schaamteloos"indekmodus over haar praten ..

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 12-11-2004 11:42:47 ]
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:24:20 #281
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23262256
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:19 schreef ZX9R het volgende:
We zijn ruim voorbij de 50 keer.

vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex-vriendin-ex

Blijft verbazend dat allende er nooit beter op geworden is.
Ik dacht dat mensen altijd leerden van hun fouten. (inclusief zeker ook mijzelf)
pi_23262296
Ja een frisse start moet ook echt een frisse start zijn. Probeer sowieso geen oude koeien uit de sloot te halen want dat is heel erg vervelend.

Maar ook al is het zo gelopen, het doet toch pijn en het voelt heel rot. Als je niet komt is dat idd ok natuurlijk. Als je wel komt, kunnen we je misschien een beetje oppeppen of anders in ieder geval steun bieden.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:28:46 #283
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23262359
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:05 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Iemand die aan zelfmutilatie doet om iets bij een ander voor elkaar te krijgen is imho gewoon gestoord. Die moeten ze opbergen en in therapie gooien. Zie het al voor me dat mijn vriendin hiermee zou dreigen, ik zou d'r zelf nog het mes aanreiken. "Hier, snijdt wat handiger dan de klep van de brieven bus".
Zou precies hetzelfde doen denk ik, als je jezelf zo laat chanteren is het einde gewoon zoek,
en hou je ook geen zelfrespect meer over,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:33:29 #284
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23262456
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
Wat drinken jullie?
Zeker geen *.light producten verder alles,

wj hebben al fles vodka ingeslagen om mee te nemen is goede mix voor cola of jus of whatever
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:35:03 #285
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23262495
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zeker geen *.light producten verder alles,

wj hebben al fles vodka ingeslagen om mee te nemen is goede mix voor cola of jus of whatever
Kee!

En vergeet je niet wat tegen kattenallergie mee te nemen?
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:40:01 #286
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23262606
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Kee!

En vergeet je niet wat tegen kattenallergie mee te nemen?
que ? wij hebben zelf ook 2 katten en dat is geen probleem dus die 4 van jou zal ook wel meevallen,

ik ben er wel allergisch voor maar niet in zo'n mate dat ik ze niet om mij heen kan hebben, maar bedankt voor de waarschuwing
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:41:24 #287
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23262642
Zijn er nog maar twee. Deze week zijn er twee verhuisd naar hun oorspronkelijke adres bij Cis.

D'r was hier iemand allergisch voor.
Ik dacht dat jij dat was maar ik kan me dan uiteraard ook wel vergissen.

Voor diegene die allergisch is voor katten: Neem antihistamine mee!
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:44:31 #288
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23262722
Moeten we nog iets anders mee nemen ?

slaapzakken, kussens, of luchtbedden o.i.d ??
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:48:13 #289
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23262816
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Moeten we nog iets anders mee nemen ?

slaapzakken, kussens, of luchtbedden o.i.d ??
nope, nope, nope.

jullie tweeën slapen in mijn bed, pep en pat slapen in de logeerkamer. Ralf (als die blijft slapen) kan ook ergens liggen en ik slaap buiten de deur.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:48:36 #290
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23262824
ik lees dit topic al een week mee,

gaat over vrouwen (er is ook al deel 2)
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:49:31 #291
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23262856
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:48 schreef ZX9R het volgende:

[..]

nope, nope, nope.

jullie tweeën slapen in mijn bed, pep en pat slapen in de logeerkamer. Ralf (als die blijft slapen, kan ook ergens liggen) en ik slaap buiten de deur.
Nou ja zeg, ik vind niet dat jij in hok van bello moet gaan slapen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:49:47 #292
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23262864
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik lees dit topic al een week mee,

gaat over vrouwen (er is ook al deel 2)
ik kende het ook al!
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:50:32 #293
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23262886
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:

[..]

ik kende het ook al!
Sommige posts zijn echt herkenbaar he ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:50:36 #294
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23262887
Ik kom weer eens op fok (na een maandenlange veslaving aan MF) zie meteen een motor-topic en het eerste wat ik zie is een afscheidsbrief die niet dramatischer had gekund

Ben blij dat je er zelf een beetje luchtig over denkt, Patrick, want je zou er ook helemaal kapot van kunnen zijn. Daar hoopt ze misschien op, zodat je weer alles opgeeft en naar haar terugkomt.

Nu kan ik wel gaan zeggen dat het sowieso al geen gezonde relatie is maar dat is een oordeel die ik niet kan maken... maar ik denk er eerlijk gezegd wel zo over.

Mijn vriendin en ik doen heel erg veel dingen samen. Nu hoeft dat natuurlijk niet per se voor een goede relatie, als je, je er maar lekker bij voelt. Maar we hebben ook eigen dingen. Als zij er niet is, dan zoek ik ook mijn eigen ding. En andersom net zo.. motoren enzo zijn ook absoluut niet haar ding

Gewoon lekker doen wat je leuk vindt en dan kom je vanzelf iemand tegen die echt bij je past en ook gewoon jouw ding accepteerd!
Trotse mamma :)
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:53:20 #295
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23262964
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:41 schreef ZX9R het volgende:
Voor diegene die allergisch is voor katten: Neem antihistamine mee!
*besteld voor boodschappenlijstje i.v.p. cola ligt*

Nee ik ben niet allergisch.
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar ook al is het zo gelopen, het doet toch pijn en het voelt heel rot. Als je niet komt is dat idd ok natuurlijk. Als je wel komt, kunnen we je misschien een beetje oppeppen of anders in ieder geval steun bieden.
Ik drink hoogstens wat extra koffie vandaag.

Zaterdag sta ik er even niet meer bij stil hoor, dat komt pas weer later als ik'r ga missen.

Want
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:13 schreef ZX9R het volgende:
Verstandige maar moeilijke keus/beslissing.
De goede momenten waren onvergetelijk.

Jammer alleen dat ze de vorige keren zoveel foto's en aandenken terugwilde.
Ik heb fotoalbums met open gaten erin .... moest nu ook weer foto's op de compie wissen enzz...

Maar goed genoeg hierover.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:55:02 #296
17709 hollander172
pi_23263005
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Sommige posts zijn echt herkenbaar he ?
Ze zijn allemaal heel herkenbaar. (behalve die over moeders dan)
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:57:05 #297
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_23263067
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:50 schreef Faithz het volgende:
Ik kom weer eens op fok (na een maandenlange veslaving aan MF)
En nu ben je genezen?
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:57:06 #298
17709 hollander172
pi_23263068
quote:
Ik kom weer eens op fok (na een maandenlange veslaving aan MF) zie meteen een motor-topic en het eerste wat ik zie is een afscheidsbrief die niet dramatischer had gekund
Leuk he? Dat kan allemaal hier.

Het heeft ons alleen wel al leden gekost.
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:57:25 #299
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23263078
quote:
[..]
Tnx.

---------------

lalla~lalla~lalla Op oude spammer voet verder gaat*

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 12-11-2004 12:07:43 ]
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:59:10 #300