lijkt me ook ja... 't is een minder plaatje, maar de eeste die ik vondquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:05 schreef ThE_ED het volgende:
Zoek in ieder geval eens op oude (stalen) spoorbruggen, dat zijn de constructies die je wilt namaken.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:08 schreef detulp050 het volgende:
Éen tip: niet koken voor gebruik !![]()
Het word vandaag redelijk warm weer met temperaturen tussen de 20 en 25 kiloquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:57 schreef Litso het volgende:
Als hij 125 gram weegt moet hij 125 gram wegen
Right
die weten beter hoe spaghetti zich gedraagt als het nog niet de pan in is gegaanquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:39 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Moet dit niet in CUL?(tvp)
Met zo'n korte overspanning en een beetje ontwerp kan je met gemak tien kilo aan je brug hangen!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:50 schreef yootje het volgende:
40 cm overbruggen (iets langer dus om steun te krijgen)
De 3 dagen oude macaroni die hier tegenover me staat bewijst het tegendeelquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:45 schreef mechatronics het volgende:
nee gatver, dan krijg je een kleiachtige pasta
wat je wel weer goed als lijm kan gebruiken![]()
Er komt toch wel een foto alst'tie af is, yootje?quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:50 schreef yootje het volgende:
-verhaal-
Of zijn Voorganger: Bridge Builderquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:01 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt idd eerst het beste met pontifex experimenteren, voordat je een echte gaat bouwen die instort
Huh? meenemen danquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:10 schreef Alicey het volgende:
Ik neem hem even mee naar WFL, omdat de vragen eigenlijk betrekking hebben op natuurkundige zaken.
Grappig, ik realiseer me nu ineens dat 'pontifex' 'bruggenbouwer' betekent. 'Pontifex' is ook Latijn voor 'paus'. Ik had nooit bedacht wat het eigenlijk betekent.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:01 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt idd eerst het beste met pontifex experimenteren, voordat je een echte gaat bouwen die instort
als je het kookt kan je het in elke vorm maken die je wilt. dan laat je het weer drogen en houdt het zijn vorm.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:54 schreef Ender_W het volgende:
bogen lijkt me overigens geen optie (spaghetti breekt) wat voor materiaal mag je nog meer gebruiken? En moet de brug geen 125 gram dragen dan? Want als hij 125 gram weegt dan moet hij wel 125 gram wegen anders zou hij geen 125 gram wegen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |