quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:56 schreef dolle_hond het volgende:
Ik vroeg me gewoon af, komen die weer.
Gaat ons aller MikeyMo dat weer organiseren dan?
het was toch wel het beste dat hij het hele jaar op Fok! heeft gedaan, nofi dit keer.
Zo tegen het einde van het jaar toch wel erg leuk idd...quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
MikeyMo kwam met het idee, maar was de uitwerking niet door sweek? En die heb ik al een tijdje niet meer gezien. Wel een fijn idee uiteraard.
Zie mijn icoon oa.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:15 schreef BobRooney het volgende:
FTR Award?
De FOK FTR Awards 2003 ! - Nominatiesquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:12 schreef dolle_hond het volgende:
als niemand me voor is, (hint, hint) , ga ik vanavond wel het topic van vorig jaar opzoeken
Als Sweek er niet meer is om het te doen, wil ik het best wel doen, in combinatie misschien met een andere hulpvaardige user hint,hintquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
MikeyMo kwam met het idee, maar was de uitwerking niet door sweek? En die heb ik al een tijdje niet meer gezien. Wel een fijn idee uiteraard.
Ruilen tegen Hitchcock?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:16 schreef GFP het volgende:
[..]
kan ik ook eindelijk mijn user-icoon inleveren...
Are you trying to be funnyquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Ruilen tegen Hitchcock?
owja ... duidelijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:19 schreef GFP het volgende:
[..]
Zie mijn icoon oa.
Er zijn ook andere posters in FTR die een categorie hebben gewonnen.
Zo ga je toch niet om met je zuurverdiende awardquote:Op woensdag 10 november 2004 13:41 schreef twentemeisje het volgende:
sjips... ben mijn awardavatar kwijt...![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:31 schreef GFP het volgende:
[..]
Are you trying to be funny
Dan wil ik wel ruilen, mag ik er ook een handtekening bijquote:Op woensdag 10 november 2004 14:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Van Rob Schneider ?quote:Op woensdag 10 november 2004 14:53 schreef GFP het volgende:
[..]
Dan wil ik wel ruilen, mag ik er ook een handtekening bij
Wiequote:Op woensdag 10 november 2004 18:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Van Rob Schneider ?
touché... touché...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:40 schreef GFP het volgende:
[..]
Wie
vast wel, hoop ikquote:Op donderdag 11 november 2004 11:44 schreef GFP het volgende:
Is hier dan wel animo voor?
Ik wil het best wel doen als ik klaar ben met het Sci-Fi toernooi.
Ik denk dat ik gewoon dezelfde categorien pak als vorig jaar. Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Ik miste vorig jaar in elk geval de Saul Bass-award voor beste topicopener en zo waren er nog wel wat nominaties van vorig jaar die niet mistaan hadden bij de echte verkiezing en bijvoorbeeld deze categoriën vond ik een beetje non-categoriën.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:57 schreef GFP het volgende:
Wat vind je dolle_hond, zelfde categorien en namen, of weer een nominatieronde. Zodat categorien kunnen worden toegevoegd, of namen kunnen worden aan gepast?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:56 schreef dolle_hond het volgende:
Ik vroeg me gewoon af, komen die weer.
Gaat ons aller MikeyMo dat weer organiseren dan?
het was toch wel het beste dat hij het hele jaar op Fok! heeft gedaan, nofi dit keer.
doe dat maarquote:Op donderdag 11 november 2004 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zal ik mee er dit weekend dan eens op storten?
Baggeraward: De Ed Wood awardquote:Op donderdag 11 november 2004 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bruce Campbell-Award -> coolste user (eventueel user met de grootste kin, maar dat is minder interessant)
En er moet een soort baggeraward komen die door kinky_queen moet worden gewonnen. OK, er was al een wansmaak-award, maar dat is toch iets anders.
zekers, mijn stem is op hemquote:Op donderdag 11 november 2004 12:55 schreef AntiChrist het volgende:
Gaylord award voor de user met de meeset sissy giftsets. (ik voorspel dat hare gaat winnen)
als ik de Bruce "god" Campbell award maar winquote:Op donderdag 11 november 2004 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zekers, mijn stem is op hem
quote:Op donderdag 11 november 2004 12:55 schreef AntiChrist het volgende:
Gaylord Focker award voor de user met de meeste sissy giftsets. (ik voorspel dat hare gaat winnen)
gelukt?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zal ik mee er dit weekend dan eens op storten?
Ik kan een heleboel namen verzinnen waarvan mijn grootste favoriet waarschijnlijk de Jesus Franco award zou zijnquote:Op donderdag 11 november 2004 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
En er moet een soort baggeraward komen die door kinky_queen moet worden gewonnen. OK, er was al een wansmaak-award, maar dat is toch iets anders.
Dat lijkt mij de leukste omdatquote:Op donderdag 11 november 2004 12:48 schreef MikeyMo het volgende:
Baggeraward: De Ed Wood award
Die wil ik winnen!quote:Op donderdag 11 november 2004 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
De Rob Schneider award voor meest pijnlijk onleuke user
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Meryl Streep-Award - Meest overgewaardeerde user.
die wil jij zekerquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Deze vind ik echt te geniaal.
oe! oe! Voel ik daar een Tim Curry award aankomen?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:55 schreef AntiChrist het volgende:
Gaylord award voor de user met de meeste sissy giftsets. (ik voorspel dat hare gaat winnen)
evt aanvullingen kunnen natuurlijk zijn dequote:Op dinsdag 16 november 2004 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Audrey Tautou-Award - Sympathiekste, liefste user.
Ben Affleck-Award - User met de dikste plaat voor z'n kop.
Best Supporting User-Award - User die het meeste hulp biedt aan anderen.
Bruce Campbell-Award - Coolste, populairste user.
David Lynch-Award - Meest vage, onduidelijke user.
De Pulitzer-Prijs - Best inhoudelijke poster.
De Willebrord Frequin Award - Grootste FTR-klootzak
Ed Wood-Award Grootste "bagger"-fanaat
Federico Fellini-Award - Creatiefste user.
Groucho Marx-Award - Grappigste user.
Harry Mens-Award - User die zonder kennis van zaken in elk topic z'n stompzinnige mening wil geven.
Hitchcock-Award - Meest mysterieuze FTR user.
IMDb Award - User met de meeste filmkennis.
Jeff Bridges-Award - Meest ondergewaardeerde user.
Luke, I Am Your Father-Award - Voor de user die de meeste spoilers post.
Martin Lawrence-Award Meest humorloze user
Saul Bass-Award Beste topicopener
Sight & Sound-Award - De grootste film-snob.
Steve Buscemi-Award - User die in bijna ieder topic opduikt, maar dan met een zinnige bijdrage.
Steven Seagal-Award - User met de grootste wansmaak.
Yoda-Award - Beste groentje.
Zoiets? Het zijn de awards van vorig jaar (enkel met wat aangepaste namen) aangevuld met wat nieuwe dingen.
Kan er eventueel ook nog bij:
Marcia Gay Harden-Award - Lekkerste FTR-babe/hunk.
1870quote:Op woensdag 17 november 2004 21:57 schreef kamagurka het volgende:
Ik ben trouwens mijn "alleen films uit albanie uit 1860" icoontje kwijt![]()
Deze kun je ook de Alien-Award noemenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daarom istie hem kwijt, hij zoekt in het verkeerde jaar...quote:Op woensdag 17 november 2004 22:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1870![]()
jij, mikeymo, GFP of ikquote:Op woensdag 17 november 2004 21:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie gaat het nu eigenlijk organiseren?
We kunnen ook een VOF starten...quote:Op donderdag 18 november 2004 08:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij, mikeymo, GFP of ik
zullen we er over stemmen?
Wie organiseert deze stemming?quote:Op donderdag 18 november 2004 08:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij, mikeymo, GFP of ik
zullen we er over stemmen?
Ik doe wel de nominatieronde...quote:Op donderdag 18 november 2004 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie organiseert deze stemming?
Damn!!quote:Op donderdag 18 november 2004 08:28 schreef GFP het volgende:
[..]
Daarom istie hem kwijt, hij zoekt in het verkeerde jaar...
Ik presenteer de awardshow wel (in copresentatie met Natalie Portman)quote:Op donderdag 18 november 2004 12:34 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik doe wel de nominatieronde...
Ik heb zo'n idee dat die show dan pas na 22.00 uur op tv mag...quote:Op donderdag 18 november 2004 12:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik presenteer de awardshow wel (in copresentatie met Natalie Portman)
Mag ik ook iets doen met mijn 'talenten'?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik presenteer de awardshow wel (in copresentatie met Natalie Portman)
jawel, tuurlijk willen we een Portman-gatequote:Op donderdag 18 november 2004 12:50 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat die show dan pas na 22.00 uur op tv mag...
En natuurlijk niet live, we willen hier geen Portman-gate
ik denk niet dat ze dat wilquote:Op donderdag 18 november 2004 13:31 schreef Patch het volgende:
Mag ik ook iets doen met mijn 'talenten'?
eigenlijk denk ik dat zelf ook...quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat wil
je gaat in rare stemmetjes tegen haar praten?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Mag ik ook iets doen met mijn 'talenten'?
Zou de meid niet de stem van C-3PO op prijs stellen dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 06:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je gaat in rare stemmetjes tegen haar praten?
als ze kinky is, meiden vinden een van mijn "lieve onschuldige" stemmetjes altijd heel leukquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Zou de meid niet de stem van C-3PO op prijs stellen dan?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:26 schreef GFP het volgende:
Als niemand bezwaar heeft wil ik dit weekend wel beginnen met een stemronde over de verschillende categorien en de namen ervan...
sunchaser, alhoewel ik en KQ ook vast wel tot die club kunnen behorenquote:Op zondag 21 november 2004 18:51 schreef Arcee het volgende:
KaZaa Award - User die meeste gedownloade films kijkt
thnxquote:Op zondag 21 november 2004 18:42 schreef Mike het volgende:
Hallo.
Sorry hoor, maar ik had even gemist dat er nog een apart topic zou komen voor nominaties.
Ik gooi die andere wel weer open.
Dan kun je meteen voor je zelf verzonnen John McClane-award gaan...quote:Op zondag 21 november 2004 23:41 schreef Hare het volgende:
Btw. die Kazaa award die is voor mij. Ik heb sinds augustus vorig jaar bijna 1 Terabyte (nog 6 Gb) aan dataverkeer gehad met eMule en dat is echt alleen films
Cool! Die award wil ik idd wel hebbenquote:Op maandag 22 november 2004 02:25 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Dan kun je meteen voor je zelf verzonnen John McClane-award gaan...
stoer
Nee, das de Jae-young Kwak-Award Koreaanse/aziatische film fanaat door de steeds populairder, en zeker interessanter wordende aziatische filmwereldquote:Op maandag 22 november 2004 12:29 schreef MikeyMo het volgende:
Hare krijgt alleen de tjap-tjoy-award: voor de user die films alleen goed vind als er spleetogen in spelen![]()
Een Emule gebruiker zou nooit een kazaa-award willen hebben...quote:Op zondag 21 november 2004 23:41 schreef Hare het volgende:
Hmm, en nou vind ik ook deze pas. Maar in welke worden nu dan dus de categorien bepaald. In die andere toch?
Btw. die Kazaa award die is voor mij. Ik heb sinds augustus vorig jaar bijna 1 Terabyte (nog 6 Gb) aan dataverkeer gehad met eMule en dat is echt alleen films
Nee, ok, maar wie download er nou nog films met Kazaa?quote:Op maandag 22 november 2004 12:47 schreef GFP het volgende:
[..]
Een Emule gebruiker zou nooit een kazaa-award willen hebben...
en de gaylord giftsets award toch ook???quote:Op maandag 22 november 2004 12:29 schreef MikeyMo het volgende:
Hare krijgt alleen de tjap-tjoy-award: voor de user die films alleen goed vind als er spleetogen in spelen![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 12:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en de gaylord giftsets award toch ook???
ach ja ik ben niet zo een anime liefhebber dat ik giftsets van meer dan 200 euri ga kopen daarvan.... neemt niet weg dat ie wel mooi is.. maar om een giftset nou alleen maar te kopen omdat het een giftset is gaat net weer iets te ver..quote:Op maandag 22 november 2004 13:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Alleen voor die juwelenkist?
En ik heb nog wel zo veel meer!!!
Zoals de Laputa box die jij niet hebt
ik dacht dat ook jij voor de sissy gaylord award ging....quote:Op maandag 22 november 2004 13:17 schreef Timo20 het volgende:
ik ga voor de Jeff Bridges Award
quote:Op maandag 22 november 2004 14:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik dacht dat ook jij voor de sissy gaylord award ging....
nee hoorquote:Op maandag 22 november 2004 14:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik dacht dat ook jij voor de sissy gaylord award ging....
ik ga persoonlijk uiteraard voor de Bruce "god" Campbell award
Noem ze eensquote:Op maandag 22 november 2004 15:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee hoor
ook al bestond ie, Hare heeft vast meer gaylord sets als ik![]()
toch schattig zo een gay stelletjequote:Op maandag 22 november 2004 15:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Noem ze eens
Wij gaan dan ook voor de Jesse & Celine-Awardquote:Op maandag 22 november 2004 15:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
toch schattig zo een gay stelletje
![]()
jij hebt de Alien head. die is toch wel zo ontzettend gaylorderigquote:Op maandag 22 november 2004 15:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Noem ze eens
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jij hebt de Alien head. die is toch wel zo ontzettend gaylorderig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |