En wat zijn de cadeau's.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kan iemand mij helpen?
mijn vader:
45 jaar, is cardioloog (hartdokter) en is laatst zijnkoffer op werkvakantie kwijtgeraakt met migrainepillen in, kreeg toen migraine en dat was niet fijn. voor de rest houdt ie wel van lezen
Nog meer info nodig?
Ik zou het heel tof vinden als iemnad een gedicht voor me zou kunnen maken
Ik heb het zelf al geprobeerd, maar toch bedanktquote:Op zondag 5 december 2004 13:04 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
En wat zijn de cadeau's.
En iets meer info over karakter, hobby's enzo.
Lieve Marja,quote:Op zondag 5 december 2004 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand nog voor mij? Is voor me moeder (heet Marja) en ze krijgt de DVD Love Story...
Me moeder heeft net een nieuwe baan en ze ergert zich er vaak aan dat me pa al om 20:00 uur voor de TV in slaap valtOok wil ze altijd alles weten en dat is soms best irritant!
Bij voorbaat dank!!!
Sint hoorde van Marja, die is getrouwd,quote:Op zondag 5 december 2004 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand nog voor mij? Is voor me moeder (heet Marja) en ze krijgt de DVD Love Story...
Me moeder heeft net een nieuwe baan en ze ergert zich er vaak aan dat me pa al om 20:00 uur voor de TV in slaap valtOok wil ze altijd alles weten en dat is soms best irritant!
Bij voorbaat dank!!!
(naam broer) is momenteel met van alles bezig,quote:Op zondag 5 december 2004 14:21 schreef saaw het volgende:
ik ben echt extreem slecht in idichten en moet vanavond nog iets hebbe dus als iemand ij kan helpen is mijn dank zeer groot
even wat info
voor mijn broer. hij is 19, gaat als het goed is binnenkort zijn rijbewijs halen [na 1 keer gezakt] houdt van karten maar dat gaat nietmeer ivm stufi [1e jaar lucht en ruimtevaarttechniek studie in delft] hij vroeg om 60 extra studiepunten. zijn surprise is een laptop [waar hij ook om vroeg] met in de cd-drive een cd die hij graag wil hebben. hij woont nu dus niet meer thuis en is verder een beetje standaard 1e-jaars studentje [veel zuipen, weinig leren, gezakt vor 1e tentamen]
alvast bedankt!
koel gedicht maar net te laat, sorry en bedankt voor de moeite anywayquote:Op zondag 5 december 2004 19:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
(naam broer) is momenteel met van alles bezig,
en dagelijks op meerdere plekken aanwezig.
Ondanks dat ie met zijn rijles eerst maar eens is gaan zakken,
Zit hij toch nog niet neer bij de pakken.
Ook bij de studie is hij voor het tentamen nog niet geslaagd,
Tsja, een goede combinatie studeren en stappen, is schijnbaar toch te veel gevraagd.
Sinterklaas keek eens naar jouw verlanglijst
En dacht: Een PC? dat is niet bescheiden wat jij eist.
Bovendien is Sint is geen minister van oc en w.
Dus 60 studiepunten geven, dat lukt niet o nee.
Maar toch komt er nog wel een cadeautje hoor.
Het is iets muzikaals, dus een streling voor het oor.
(hopelijk nog niet te laat)
ik was zaterdag al naar mijn werk..... dus zie t nu pas...quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Sint hoorde van ……………. , van beroep smeris,
Die na zijn werktijd met zijn 3 zoontjes in de weer is.
Hij heeft de afgelopen tijd als 'n gek lopen sjouwen,
Om een deel van zijn huis flink te verbouwen.
Doe nu maar 'ns wat kalmer aan, jij kunt ook niet heksen,
Het wordt tijd dat je thuis, bijvoorbeeld in bad 'ns wat kunt relaxen.
Sint dacht: Als je op je werk over de radio niks anders verneemd dan inbraak en moord,
Ben je blij dat je in de badkamer een ander geluid hoort.
Met deze cadeaus rust je in bad helemaal uit,
En hoor je alleen nog maar prettig geluid.
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 11 december 2004 16:24 schreef 9christensen het volgende:
Ik heb vanavond nog een gedicht nodigMaar ben er niet zo goed in
We houden sinterklaas met het voetbalelftal
haha klopt. Maar heb zelf al wat gemaakt dus laat maarquote:
De Kerstman dacht: Nu gaat het gebeuren:quote:Op woensdag 22 december 2004 22:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Iemand in een creatieve bui?
Heb 1 gedichtje nodig.
Het is voor mijn vader, en het kado is een heleboel (geur) kaarsen.
Raar kado voor je pa misschien, maar dat wilde hij nou eenmaal graag hebben.
Alvast heel erg bedankt voor het creatieve brein dat een poging wil wagen!
Oh, en mijn pa heet Ronald.
Wie kent niet Evert, de vuilnissjouwer,quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:54 schreef JRC het volgende:
[GEZ] Gedicht
Vriend van me moeder 50 jaar, werkt als vuilnisman en is fan van Frans Bauer. Verder is hij gek op actiefilms, en hij krijgt dus ook een aantal dvd's. Kan iemand me helpen![]()
EDIT: Hij heet Evert
Dank u zeer!quote:Op donderdag 23 december 2004 11:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De Kerstman dacht: Nu gaat het gebeuren:
Ik geef een cadeau in geuren en kleuren.
Een dergelijk cadeau had hij van jou niet verwacht,
Het leek hem meer iets voor het zwakke geslacht.
Maar goed, hiermee eindig ik mijn gedicht,
En ik hoop dat dit cadeau jou verlicht.
Pa is een man, die houdt van een feestje en van lol,quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:05 schreef Party_P het volgende:
Wiewil er ook 1 voor mij maken?
Gaat om mijn pa, is 51 jaar, hij krijgt een discobol met motor (dus draait rond) en die wil hij al een tijdje, want hij vind het leuk om een (verjaardags)feest te geven en daarbij horen natuurlijk lampen (die heeft hij al) en een discobol.
Ook vind hij het leuk om Schapenneuken van de DIkke Lul Band te zingen samen met een kennis, dus een stukje daarover zou ook leuk zijn (en met een discobol maakt dat 't alleen maar leuker).
Dus als iemand er de moeite voor wil doen, heel graag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |