Sint hoorde van ……………. , van beroep smeris,quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:27 schreef Babbelzz het volgende:
Ow wie ow wie kan me helpen???
Ik heb mijn oom met sinterklaas,
grappenmaker, werkt bij meldkamer KLPD, 3 ontzettend leuke kereltjes, vrouw is viasagiste/kapster, hebbenuitbouw aan t huis gekregen...
vroeg de volgende kadotjes: lege dvddoosjes, badkamerradio, shampoo.
Nu wilde ik die badkamerradio in purschuim doen, en daar dan een zgn goed geisoleerde radio van maken, maar in enthousiasme zijn er lege dvddoosjes in purschuim terecht gekomen. Toch heb ik net besloten dat ik toch maar een geisoleerde radio maak, meet daarin die doosjes.....nix meer aan te doen... dus als iemand daar ook nog wat mee kan in een gedicht?
Sint hoorde van …………… dat is een smulpaap,quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:55 schreef leisa het volgende:
hey wil je ook please nog 2 gedichten voor mij maken?!
een voor me vader:
krijgt als kado een portomonee (moesten perse vakjes inzitten voor pasjes) en chocolade munten.
houdt van lekker eten, auto's (chevrolet) heeft hij overigens niet.
hij snurkt hard!
Sint hoorde van (naam broer) die werkt in de bouw,quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:55 schreef leisa het volgende:
en een voor mijn broer:
krijgt een rendier wat kan zingen en dansen en een douchegel.
surprise is een sigaret ( heeft al eens een poging gedaan om te stoppen)
houdt van : stappen, gamen op playstion 2 werkt in de bouw.
alvast bedankt!!
Sint hoorde van Janna, die is met kinderen in de weer,quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:41 schreef Fidelio het volgende:
Hallo dichters,
morgen sinterklaas en ik moet nog veel gedichten. Mijn vriendje is helaas niet thuis, die kan dat erg goed. Dus nu moet ik alleen...Kan iemand mij uit de brand helpen?
Als het kan voor:
Moeder/Janna. Werkt id. kinderopvang, maar zoekt een baan met meer diepgang. Is kort geleden afgestuurd als maatschappelijk werkster. Hobby's tuinieren en spirituele dingen. Kadootje: porseleinen lichtroze roos waar ook een waxinelichtje in kan.
Sint heeft als bisschop bewondering voor je werk,quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:41 schreef Fidelio het volgende:
Vader heeft ambachtelijk beroep als orgelmaker in kerken (ja het bestaat echt) Is 54 jr en erg druk altijd, helpt mij vaak met klussen in huis. Grote hobby. wandelen in de bergen. en tuinieren. Kado is hiking sokken voor de wandelwintersportvakantie.
Weet iemand iets?![]()
Pieter de keukenprins kan koken voor twee.quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:41 schreef Fidelio het volgende:
Broer/Pieter. Heeft een baan bij justitie als It'er. 27 jr. Vrijgezel. Grote hobby Koken. Kadootje: Kruiden Vijzel.
Wat zijn de hobby's en karakters van Robert?quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:00 schreef tiemo het volgende:
Kan iemand voor mij een gedichtje maken?
Sint zat de hele tijd maar rond te lopen,quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:17 schreef tiemo het volgende:
Veel met zijn kinderen spelen.. en karakter sja gewoon zoals iedereen
Vanavond lootjes pakjes avond met vrienden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:27 schreef Fidelio het volgende:
Twentsche Ros. Super Bedankt!!![]()
Morgen zelf ook nog sinterklazen?
Supergedicht en heel bedankt!!!!!quote:Op zaterdag 4 december 2004 09:10 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Pa is .............
........,
want binnenkort zit ze tussen de gebakken frieten.
Geduld, ik moet zo weer naar de visite.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:08 schreef B_BOY het volgende:
de ros is niet meer aant poetsen?
-edit- ik moet trouwens ook meer geduld hebben. ik hoop dat iemand me kan helpen. heb ut hard nodig
Voor (naam dochter) verricht (naam vriendin) met verve haar moederrol.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:04 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Supergedicht en heel bedankt!!!!!
Kun je er ook 1 maken voor mijn vriendin, want ze krijgt een broodbakmachine.
Ze is druk met onze lieve dochter, en onze 3 jack russells en houdt van een gezellig wijntje en een lekker hapje.
Hopelijk kan het nogen alvast bedankt
Giuliana is kritisch over wat door kledingwinkels wordt aangeboden,quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:09 schreef ijsmeis het volgende:
Oké, hier ben ik nog 1 keer, en ook echt voor de allerlaatste keer
Ik heb weer een gedichtje nodig voor kerst
Giuliana (één vriendin)
* Gek op mode/merkkleding
* Gek op muziek
* Ze heeft een hele hechte familie
* Doet een opleiding (spw) die ze helemaal niet wil doen
* Lacht ongelofelijk veel en is volgens mij altijd vrolijk
* Slaapt graag uit
cadeau's: Party en Co spel, Agenda, Make-up-spulletjes en kaarsjes voor op haar kamer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |