Inrijden met 200Dkm+ op de klokquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:53 schreef SvenThaMan het volgende:
Mooie bak!
Doe je hem nog wel even voorzichtig inrijden?![]()
je vriendin een hersenschudding neuken in de auto.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Inrijden met 200Dkm+ op de klok
Op de 3e foto zie je dat het dashboard een flinke ruimte creëert tussen de ruit en het stuur, valt wel mee dus.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:02 schreef Jordy-B het volgende:
wat staat die voorruit recht omhoog... Heb je dan niet dat je d'r vol met je neus tegenaan zit? Of lijkt dat maar zo?
Dit zijn turbovelgen, de velgen die jij bedoelt zijn waarschijnlijk de 3 spaaks aerovelgen. Die zijn idd wel mooierquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:08 schreef Tjabbo het volgende:
Dat zijn toch geen turbovelgen?
Verder stoere bak. Ik heb wel eens in een exact hetzelfde type gereden maar het rijdt als een koning
Schade? Mwoah, met 30 cm bumper aan iedere kant heb ik wel wat spelingquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:26 schreef jurjen13 het volgende:
Trekhaken zijn handig, vooral in de stad... Mensen achter je doen een stuk meer hun best met inparkeren zonder je te raken. En, mocht je in het (puur hypothetisch) zeldzame geval per ongeluk de auto achter je raken met inparkeren dan heb je zelf geen schade.
Zeker. Tis tenminste weer es een originele keuze om als eerste bak te kiezen. (beter dan een golf 2 gti oid).quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:22 schreef Dennis121 het volgende:
Die bak is echt geniaal![]()
Inderdaad ja. Tenminste niet zo standaard.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Tis tenminste weer es een originele keuze om als eerste bak te kiezen. (beter dan een golf 2 gti oid).
Volgens mij tussen de 1000 en 2000 eurie afhankelijk van de staat.,quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:45 schreef Steve-O2 het volgende:
wat kost dat nou ?
Ik was even in de war met EMS velgen, en de 99 Turbo velgen. sowwiequote:Op dinsdag 9 november 2004 09:22 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dit zijn turbovelgen, de velgen die jij bedoelt zijn waarschijnlijk de 3 spaaks aerovelgen. Die zijn idd wel mooier
Da's wel een juiste schatting. Je kunt ze voor onder de 1000 euro krijgen, maar dan heb je vrijwel zeker een brak hok. Tussen de 1000 en 2000 heb je een fatsoenlijke oude (1980 tot 1990) maar voor de nieuwere modellen tussen 1990 en 1993 moet je gauw richting de 2500 gaan als minimumprijs. Komt omdat die vaker zijn uitgerust met meer gadgets als abs en electrische ramen/spiegel etc. Als je dan ook nog eenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:27 schreef Tjabbo het volgende:
Volgens mij tussen de 1000 en 2000 eurie afhankelijk van de staat.,
Naast de 'ik rem voor dieren'-sticker!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:35 schreef Juggernaut het volgende:
waar is de pleerol op de hoedenplank?
Zit ie op saabforum.nl?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:03 schreef Metro2005 het volgende:
leuke auto hoor
mijn overbuurman is ook helemaal gek van dit model saab
(is geloof ik al aan zijn 6e bezig)
Goed plan, moet me nog even aanmelden bij saabclub nederland!quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
Mijn kameraad (die verschillende saabs heeft/heeft gehad) is webmaster van de saabclub btw.
voor de gein. klik en dan zoeken met ctrl+f op "beugelink". Hij heeft nu nog 2x SAAB 99 EMS. hij had er 3 + een turbo maar die turbo en een van de EMS-sen (er zijn er maar 10 in heel nederland nog) zijn verkocht.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:52 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Goed plan, moet me nog even aanmelden bij saabclub nederland!
Handig bij het inparkerenquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:41 schreef -Xerxes- het volgende:trekhaken
Erg cool, vind de 99 mooier dan de 900, maar de onderdelen zijn veel moeilijker aan te komen en ze roesten vaak een stuk harder dan een 900. Dus heb maar voor een 900 gekozen omdat ik er toch wel wat jaartjes in rond wil tuffen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:56 schreef Tjabbo het volgende:
voor de gein. klik en dan zoeken met ctrl+f op "beugelink". Hij heeft nu nog 2x SAAB 99 EMS. hij had er 3 + een turbo maar die turbo en een van de EMS-sen (er zijn er maar 10 in heel nederland nog) zijn verkocht.
Ik ben jaloers. Al jaren droom ik van zo'n auto. Helaas heb ik momenteel te weinig geld. Maar deze staat bovenaan mijn lijst (of anders een oude volvo stationwagen, die vind ik ook prachtig. Mijn filosofie in deze : hoe logger en ouder, hoe beterquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:37 schreef Oosthoek het volgende:
En wat doe je als die gedachte niet meer loslaat? Je koopt er een. Nooit meer lenen van vader, moeder, broer of zus. Zie hier mijn eerste autootje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yup!quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Inrijden met 200Dkm+ op de klok
Kameraad heeft een saab 9000 turbo gehad (full pressure turbo met redbox) en die had 4 ton op de teller. geen centje pijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:20 schreef SvenThaMan het volgende:
[..]
Yup!
http://www.autotrack.nl/o(...)_id=6985417&p_page=1
Dit zijn echte zweedse kilometervreters
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:40 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
Een hoop onderdelen kun je bij de sloop halen, zeker als je een 8v injectie neemt. Als je een beetje kan sleutelen kun je ook nog een HOOP arbeidskosten drukken, vooral de arbeidsuren zijn erg duur.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:48 schreef Sasandra het volgende:
Ik ben jaloers. Al jaren droom ik van zo'n auto. Helaas heb ik momenteel te weinig geld. Maar deze staat bovenaan mijn lijst (of anders een oude volvo stationwagen, die vind ik ook prachtig. Mijn filosofie in deze : hoe logger en ouder, hoe beterIk ben alleen een beetje bang voor eventuele onderhoudskosten bij zo'n oude auto.
Hoe zit het met jou en de Saabs en Benzen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:35 schreef RedArrow68 het volgende:
heel mooi
ik ben blij dat je eindelijk een saab hebt Oosthoek!![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:25 schreef Tjabbo het volgende:
Een 900 is ook cool. Eigenlijk verplicht sigaren roken in die auto he
dan koop ik me er ook eentjequote:Op dinsdag 9 november 2004 12:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Volgens mij tussen de 1000 en 2000 eurie afhankelijk van de staat.,
Dan kunnen de sigaren en/of pijp dampen uit het interieur ontsnappenquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:51 schreef GiSH het volgende:
waar zijn die luchtroosters voor, op het achterspatbord??
Schuifdakquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:26 schreef Hyperdude het volgende:
Dan kunnen de sigaren en/of pijp dampen uit het interieur ontsnappen![]()
Ik dacht gewoon ontluchting.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:56 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Schuifdak
Maar ik weet ook niet precies wat het doel is van die roosters
Koop een mooie low pressure turbo!quote:Op donderdag 11 november 2004 11:02 schreef VanDread het volgende:
Goed bezig! dit is gewoon DE auto voor de beginnende koper
Zit er ook aan te denken in de toekomst...... me blingbling maat met civic op 17" ziet me al aankomen denk ik haha
Wheheh je gaat met stappen achteruitquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:06 schreef RedArrow68 het volgende:
Mn Red Arrow staat geschorst in de stallingWordt t een en ander aan vertimmerd...
De G-klasse is er nog
Voor de dagelijkse kilometers gebruik ik een E-combi diesel
Qua inparkeren wel wat gewend met de E-klasse van m'n moeder gelukkigquote:Op donderdag 11 november 2004 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie wagen
Mijn vriend gaat ernstig jaloers op je zijn denk ik, die heeft nog niet zo lang geleden z'n silver arrow turbo verkocht... Erg jammer, fijne bak, maar prijzig in z'n onderhoud.
Enne: veel succes met in- en uitparkeren met die gigantische neus van dat slagschip![]()
Noem m dan Lenin ofzo, maar zo'n massamoordenaar... Das net als Hitler, die moorde ook. Stalin hield het puur in z'n eigen land op enkele Duitse mannetjes naquote:Op donderdag 11 november 2004 13:48 schreef Oosthoek het volgende:
Ben trouwens van plan om hem liefkozend 'Stalin' te noemen vanwege het onverwoestbare imago en zijn uitgesproken politieke voorkeur.
Heeft je pa die brakke ML nog steeds? :')quote:Op donderdag 11 november 2004 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wheheh je gaat met stappen achteruit![]()
Straks ga je nog een smart rijden![]()
PS
Wanneer mag ik nou eens komen scheuren in je achtertuin dan met m,n vaders ML![]()
we hebben toen een nieuwe gekocht tochquote:Op donderdag 11 november 2004 22:01 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Heeft je pa die brakke ML nog steeds?![]()
He maar zover ga ik niet achteruit hoorEen E combi is mooier, sneller, kan meer in, en heeft geen hard plastic interieur
![]()
![]()
![]()
edit; ja okee t is niet zon supergoeie terreinwagen zoals een ML (A)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |