abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2004 @ 12:25:43 #51
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23586665
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 12:21 schreef MREn het volgende:

[..]

Dan was het toch maar een deel van een plan U op weg naar de sloper.

Er stonden er nog twee in Zwolle die niet meer over het spoor konden.
Is toch grappig, een bak van een stel Plan U midden op een kruispunt... Die zet je moeilijk even opzij.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_23587307
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 09:55 schreef Duvel het volgende:

[..]

Geeft niet hoor, misschien dat je de goederenpaden kunt terugvinden via de goederendienstregeling op RolandRail, maar dat is nog best een gepuzzel...
Dan verwijs ik je door naar www.somda.nl.
Even de doorkomststaat zoeken (je moet je wel registreren), Bd (Breda) erbij pakken en je hebt alle tijden. Heel makkelijk als je gaat spotten, weet je alle tijden.
pi_23602130
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 12:21 schreef MREn het volgende:

[..]

Dan was het toch maar een deel van een plan U op weg naar de sloper.

Er stonden er nog twee in Zwolle die niet meer over het spoor konden.
was dus een goederenwagon hoopte stiekem zelf ook dat t een Plan U was, al was het maar omdat dat er ongetwijfeld geweldig uit moest zien zo'n geel gevaarte ineens dwars op de weg
Seriously!?
  zaterdag 27 november 2004 @ 02:44:51 #54
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_23602436


In Bergen op Zoom kan men er ook wat van... nu maar hopen dat ze blijven staan
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:24:06 #55
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_23604768
lol wat gingen die doen?
  zondag 28 november 2004 @ 07:25:26 #57
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_23623987
Hopelijk is dit een van de IC's op Amsterdam - Enschede, en krijgen we er een trein voor terug met een iets minder muf interieur.
pi_23625345
Je krijgt er helemaal niks voor terug voorlopig 8)
  maandag 29 november 2004 @ 20:45:07 #59
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_23653097
quote:
Op zondag 28 november 2004 07:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hopelijk is dit een van de IC's op Amsterdam - Enschede, en krijgen we er een trein voor terug met een iets minder muf interieur.
Behalve het oubollige interieur, valt er qua comfort niet veel aan te merken op ICM hoor. Ik vind het nog steeds heerlijk om mee te reizen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  dinsdag 30 november 2004 @ 08:15:55 #60
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_23662399
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:45 schreef MREn het volgende:

[..]

Behalve het oubollige interieur, valt er qua comfort niet veel aan te merken op ICM hoor. Ik vind het nog steeds heerlijk om mee te reizen.
Ach oubollig... Oranje wordt vanzelf weer mode.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:12:23 #61
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_23738876
Voor de liefhebbers van kerstmarkten: de 12e kun je gratis van Enschede naar Dortmund (en terug ) omdat er een nieuwe vervoerder komt te rijden (PEG ipv DB Regio).
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:09:35 #62
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_23744013
Vandaag ook goed gebruik gemaakt van DB Regio...
De RB van Gummersbach naar Koln, de RB van Koln naar Monchengladbach en de RE van Mgladbach naar Venlo.
Helaas voor de fans, geen foto's...
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_23864350
Voor degenen die het nog niet weten:

12 december wordt de aangepaste spoorlijn van Hamburg naar Berlijn vrijgegeven voor 230 km/uur. De reistijd tussen dezen miljoenen steden zal 90-95 minuten bedragen, wat neer komt op een gemiddelde snelheid van meer dan 180 km/uur !!

De komende jaren gaat het helemaal los met hogesnelheislijnen in Europa. Zal binnenkort ook wel door de pers eens eindelijk worden opgepakt. Wat komt o.a eraan:

-Schiphol-Antwerpen (2007, max 300 km/h)
-Brussel-Aken (2006, max 200-300 km/h)
-Parijs-Straatsburg (eerste fase 2007, 320 km/u)
-Perpignan-Barcelona (2009, 300 km/ u)
-Nuernberg-Muenchen (2006, 160-300 km/u)
-Mardrid-Barcelona (compleet in 2007, 350 km/u)
-Cordoba-Malaga (200x, 300 km/u)
-Torino-Milaan (2008, 300 km/u)
-Milaan-Napoli (2008, 300 km/u)

Later nog:

Madrid-Lissabon
Lyon-Torino
Zuerich-Milaan (met 250 km/u door de nieuwe gotthard tunnel !!!)
pi_23884395
quote:
Op donderdag 9 december 2004 21:39 schreef ondersoeker het volgende:

<knip>

-Schiphol-Antwerpen (2007, max 300 km/h)

<knip>
Ik neem aan zonder het stukje Rotterdam Centraal en Rotterdam Lombardijen. Of de stopper moet ook ineens harder gaan rijden ofzo
pi_23894743
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 18:58 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Ik neem aan zonder het stukje Rotterdam Centraal en Rotterdam Lombardijen. Of de stopper moet ook ineens harder gaan rijden ofzo
Nee, de vraag blijft of er in de praktijk wel ergens de 300 km/u wordt gehaald, wel is het maximaal mogelijk op sommige trajekten
pi_23917426
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 10:20 schreef ondersoeker het volgende:

[..]

Nee, de vraag blijft of er in de praktijk wel ergens de 300 km/u wordt gehaald, wel is het maximaal mogelijk op sommige trajekten
Ik bedoel dat de HSL hier op "normaal" spoor rijdt en niet over speciaal aangelegd spoor. Hoe het vanaf Rtd naar Schiphol zit weet ik niet precies. Maar als dus op dat stuk een max wordt gelegd van max 300 km/u, zou ook bijvoorbeeld de IC harder mogen dan 140km/u.
pi_23918237
Ben ik de enige die de oude (kunststof) DD-IRM stoelen lekkerder vindt zitten dan de nieuwe? Als ik in een V-IRM stap ga ik altijd op zoek naar de kunststof stoelen

Je kunt wel zien dat ze ook steeds minder goeie onderdelen hebben voor Plan V's.. zo zag ik laatst in de 847 bij het uitstappen de volgende twijfelachtige kleurcombinatie:


Wel grappig.. nog leuker was dat ik daarna in de 836 zat en het gewoon weer tegenkwam


Sorry voor de brakke telefoonpics, maar had niks anders bij me.
pi_23921254
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef Bigs het volgende:
Je kunt wel zien dat ze ook steeds minder goeie onderdelen hebben voor Plan V's.. zo zag ik laatst in de 847 bij het uitstappen de volgende twijfelachtige kleurcombinatie:
[afbeelding]
Dat heeft vrij weinig met het ontbreken van goede onderdelen te maken. Ze zijn er in twee kleurstellingen en als er eentje net op is dan ga je echt niet een stel één of meer dagen aan de kant laten staan vanwege een andere kleur stoelzitting.
pi_23921529
Nou de ene is denk ik niet net op, ik denk dat ze ze gewoon niet meer hebben, je gaat ze niet bijbestellen voor die oude treinstellen. Die paarse zijn net iets nieuwer dan die grijze en daarvoor hebben ze waarschijnlijk nog wel zittingen
pi_23922016
Bestellen wordt bedoeld als bestellen bij het landelijke magazijn.
pi_23922115
K.. neemt toch niet weg dat het een leuk gezicht blijft en toevallig dat ik het twee keer achter elkaar tegen kom Heb ook wel eens een bankje gezien met een paarse armleuning in plaats van een grijze.
pi_23922877
Leuker is een tweede klas met eerste klas zittingen, was denk ik een oude eerste klas aangezien de beenruimte wat groter was dan bij de normale tweede klas en aan de armleuningen in het midden te zien.

pi_23926614
quote:
Op zondag 12 december 2004 17:18 schreef RubberDuckey het volgende:
Leuker is een tweede klas met eerste klas zittingen, was denk ik een oude eerste klas aangezien de beenruimte wat groter was dan bij de normale tweede klas en aan de armleuningen in het midden te zien.

[afbeelding]
Dat is naar ik aanneem de gedegradeerde 380 7508
Die zit nl idd al een tijd in de stam 7407 wat je ook kunt zien in dat blauwe kleine bakje net rechts naast de deur
Pomtiedomtiedom...
  maandag 13 december 2004 @ 14:20:50 #74
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_23941382
Gisteren gratis trein ivm overname Enschede-Dortmund door de PEG:

Als 'echte' Nederlander toch ook maar een gratis ritje gemaakt gisteren. We stonden iets voor tweeën op het perron te Glanerbrug, samen met zo'n tien anderen, maar er kwam niets opdagen. Uiteraard bleef de omroep te Gbr angstvallig stil...

Toen om 14:13 de DB Regio naar Enschede aan kwam rijden, was wel duidelijk dat van de PEG de eerste 45 minuten niet veel meer te verwachten was (Gbr-Es immers enkelspoor). Toen maar een kaartje gekocht voor de terugkerende trein van DB Regio, en in Gronau even rond gekeken en wat plaatjes geschoten.

Daar rond 14:45 de stampvolle PEG Talent zien vertrekken naar Enschede (+10 terwijl hij schijnbaar geen haast had om te vertrekken, mcn had nog tijd voor koffie...).

Toen deze Talent weer terug kwam, mee gereist naar Dortmund, aankomst +5. Onderweg passen en meten, omroep in de trein keurig in Duits en Nederlands. De rol van de mcn was vooral beperkt door keer op keer te vragen of men bij de deuren weg wilde gaan omdat anders niet vertrokken kon worden.
De 150 zitplaatsen allemaal bezet, gangpad stond ook ramvol en op sommige stations zijn mensen maar niet meer ingestapt. Gelukkig na Coesveld kunnen zitten in de 1e klas.

Enorm verschil met de stof-over-plank van de DB Regio stellen! Er is verschil tussen 1e en 2e klas (grote tafel, wat meer beenruimte), fatsoenlijke hoofdsteunen en een gevulde zachte stof, waar het best 2 uur op uit te houden is, dit itt tot Talents van DB. En er is een toilet aan boord, ook wel een vereiste voor een rit van 2 uur.

Na een gezellige kerstmarkt, toch op de laatste trein gegokt (v. 19:52 uit Dortmund). Omdat we geen zin hadden om de hele tijd te staan, waren we al om 19:15 op het station, waar rond 19:30 (+25) de PEG uit Enschede binnen kwam rijden. De Nederlanders op het perron wilden al instappen, de -beschaafde- Duitsers bleven netjes wachten tot het 'nicht einsteigen' van de
CTA verdwenen was. Helaas vertrok de Talent om 19:45 naar het opstelterrein. Inmiddels waren alle CTA's op het station uitgevallen, riep de omroep veel om, maar niets over de West-Munsterland-bahn...

Om 20:10 kwamen eindelijk (warm was het niet bepaald) twee Talents aanzetten, die dan ook en masse bestormd werden. Vetrokken werd er echter nog lang niet, en ook de mcn vond het niet nodig om even iets om te roepen.5 Minuten voor vertrek een bericht over een spoorstoring,
en er werd vertrokken met +40. Het reed allemaal niet van harte, en omdat het traject voor een groot deel enkelspoor is, hadden we in Coesveld +60. Met veel gevloek van reizigers werd omgeroepen dat het tweede stel achter zou blijven.

Gelukkig zaten er nog maar zo'n 100 man in beide stellen. Na veel geboemel en nog meer vertraging (na Gronau werd er een kilometer op wandelsnelheid gereden), werd met +70 dan alsnog Glanerbrug weer bereikt.

Na een bezoek aan de lokale (en zeer goede!) shoarmazaak, werd ons huis weer bereikt, en hadden we omdanks de twee keer 70 minuten vertraging, toch een mooie dag gehad.

Maar of het al met al zo'n goede reclame was voor de PEG is nog maar de vraag...

Een ander punt wat de PEG geen goed zal doen, is dat uit de kaartautomaten te Es, Ese en Gbr alleen maar kaartjes voor de bestemmingen van DB Regio te krijgen zijn. Dus wel Gronau en Munster, maar Coesveld, Lunen en Dortmund kan je vergeten.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_23953598
quote:
Op zondag 12 december 2004 13:06 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Ik bedoel dat de HSL hier op "normaal" spoor rijdt en niet over speciaal aangelegd spoor. Hoe het vanaf Rtd naar Schiphol zit weet ik niet precies. Maar als dus op dat stuk een max wordt gelegd van max 300 km/u, zou ook bijvoorbeeld de IC harder mogen dan 140km/u.
De HSL start vanaf Amsterdam, rijdt in normaal tempo naar Schiphol, versneld maximaal, maar moet al gauw weer in de remmen voor Rotterdam, waar hij minder dan 140 km/uur rijdt, dan even buiten Rotterdam weer maximaal versnellen , nu haalt hij misschien 300, en afremmen voor Antwerpen, tussen Antwerpen en Brussel slechts met <160 km/u, dan vanaf Brussel snel tot 200 km/u en al gaauw gaat jet echt los, langdurig 300 km/u naar Parijs.

De IC gaat daar 200/220 rijden en is een nieuwe Italiaanse hogesnelheidstrein die de NS heeft aangeschaft.(vmax= 250 km/u)

Tegen die tijd rijdt de ICE overigens 200 km/u tussen Amsterdam en Utrecht, de IC's met 160 km/u.

n.b: sinds gisteren is de ABS Berlin-Hamburg voor vmax=230 vrijgegeven !
  woensdag 15 december 2004 @ 13:29:43 #76
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_23988334
  woensdag 15 december 2004 @ 13:33:36 #77
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_23988425
http://teletekst.nos.nl/gif/111-01.html dus.
2 nieuwe stations in aankomst.
  woensdag 15 december 2004 @ 15:43:20 #78
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_23991321
quote:
Op woensdag 15 december 2004 13:33 schreef blup het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/111-01.html dus.
2 nieuwe stations in aankomst.
Ik tel er 4
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 15 december 2004 @ 16:07:53 #79
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_23991847
Uit de Stentor:

Nieuwe treinstations in Stedendriehoek

15 DECEMBER 2004 - ARNHEM (ANP) - De provincie Gelderland en de regio Stedendriehoek (Apeldoorn-Zutphen-Deventer) financieren samen de bouw van vier nieuwe treinstations en een nieuw buslijnennet in het Oosten van Gelderland. Het is volgens de provincie voor het eerst dat overheden zonder rijksgeld een deel van het openbaar vervoernet vernieuwen.

De aanleg van de zogeheten regiorail Stedendriehoek gaat 14 miljoen euro kosten. Voor dat geld komen er nieuwe stations in Apeldoorn-Osseveld en Apeldoorn-De Maten, Twello en Voorst/Empe. Het buslijnennet in het gebied wordt zodanig verbeterd, dat de nieuwe stations vanuit alle kleine kernen makkelijk bereikbaar zijn. Voor reizigers met de laatste trein geldt een thuiskomgarantie: de verzekering dat zij met een busje tot aan hun voordeur worden gebracht.
Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
pi_24287446
Heb gister in de sneeuw wat foto's gemaakt bij ons lokale station, een wadloper verlaat net station Bedum:



Voor de liefhebber heb ik ook nog een mooie achtergrond (temminste ik vind hem zelf erg goed gelukt)
Klik hier
pi_24287564
Mooie sluitseinen, afgekapte weerspiegeling in het glas e.d.!
pi_24287628
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:37 schreef Lucske het volgende:
Mooie sluitseinen, afgekapte weerspiegeling in het glas e.d.!
Ik snap het punt, trein reed net weg en heb daarom net de foto een tikkeltje te snel genomen.
Als ik de kans nog een keer zie, ga ik het goed maken, maar die sneeuw
pi_24294043
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:39 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Ik snap het punt, trein reed net weg en heb daarom net de foto een tikkeltje te snel genomen.
Als ik de kans nog een keer zie, ga ik het goed maken, maar die sneeuw
... maar die sneeuw zag er toch niet zo geweldig, want te weinig en geen zon
pi_24303923
* Dichterbijer schopt Luckse

Kan ik het helpen dat ik niet in Zwitersland woon
pi_24304867
Qua sneeuw is het inderdaad schraal.

Vier jaar terug: een dik pak sneeuw, zon, een nette fotolijn en stoere MaK 1024+keteltrein, dat waren nog eens tijden .
pi_24304939
Ik zag laatst op Utrecht een oranje Koploper .
Wist niet dat die er ook was. Aan de belettering te zien wast een left over van de Olympische Spelen .
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:02:34 #87
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_24323181
Altijd mooi, treinen in extreme weertypen............

Hier een paar duitse, voor de liefhebber:











Bron: http://www.zu-den-zuegen.de/Seiten/start
Wat zijn we aan het doen ???
pi_24323572
Ach over een jaar of 5 (hopen ze) is Houten-Castellum ook een volwaardig stoptrein station en is dat brakke HTM geval ook geen zorg meer. Ik vraag me alleen af hoe ze die hele spoorverdubbeling voor elkaar willen krijgen. Het oude spoor moet anderhalve meter worden opgekrikt en er moet aan weerszijden een nieuw worden aangelegd. En dat terwijl er minimaal 16 treinen per uur langskomen plus een trammetje wat 4 ker per uur heen en weer tuft tussen houten en houten-castellum
  zaterdag 1 januari 2005 @ 13:42:17 #89
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24335978
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:19 schreef Fixers het volgende:
Ach over een jaar of 5 (hopen ze) is Houten-Castellum ook een volwaardig stoptrein station en is dat brakke HTM geval ook geen zorg meer. Ik vraag me alleen af hoe ze die hele spoorverdubbeling voor elkaar willen krijgen. Het oude spoor moet anderhalve meter worden opgekrikt en er moet aan weerszijden een nieuw worden aangelegd. En dat terwijl er minimaal 16 treinen per uur langskomen plus een trammetje wat 4 ker per uur heen en weer tuft tussen houten en houten-castellum
't Lukt tussen Amsterdam en Utrecht ook best aardig, dus ik zou me daar niet druk om maken!

Oh: en alle bezoekers van het treinentopic een goed 2005 gewenst!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 2 januari 2005 @ 15:21:05 #90
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_24355186
MREn, ik heb een paar onjuistheden ontdekt. De 1800-serie trekt alleen de DDM-1, maar in het introductiebericht van deze topic staat dat de serie 1800 zowel de DDM-1 en de DD-AR trekt. Verder kun je ook 1800en aantreffen op IC's.

En het is NIET de IC Haarlem-Venlo, maar het is de IC Haarlem-Heerlen waar de VIRM op rijdt.
  zondag 2 januari 2005 @ 17:07:56 #91
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24356771
quote:
Op zondag 2 januari 2005 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:


En het is NIET de IC Haarlem-Venlo, maar het is de IC Haarlem-Heerlen waar de VIRM op rijdt.
Of Den Haag C. - Eindhoven/Venlo
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 2 januari 2005 @ 18:18:42 #92
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_24357701
quote:
Op zondag 2 januari 2005 17:07 schreef JDude het volgende:

[..]

Of Den Haag C. - Eindhoven/Venlo
Of Haarlem - Maastricht.

Of alle drie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_24358214
quote:
Op zondag 2 januari 2005 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
MREn, ik heb een paar onjuistheden ontdekt. De 1800-serie trekt alleen de DDM-1, maar in het introductiebericht van deze topic staat dat de serie 1800 zowel de DDM-1 en de DD-AR trekt. Verder kun je ook 1800en aantreffen op IC's.

En het is NIET de IC Haarlem-Venlo, maar het is de IC Haarlem-Heerlen waar de VIRM op rijdt.
Er staan wel meer fouten in, o.a. afwijkende koplopers, inzet BDs, DD-AR (DD-AR V heeft nooit bestaan), een treinserie Vl-Hlm e.d..
pi_24358220
quote:
Op zondag 2 januari 2005 15:21 schreef Ofyles2 het volgende:
MREn, ik heb een paar onjuistheden ontdekt. De 1800-serie trekt alleen de DDM-1, maar in het introductiebericht van deze topic staat dat de serie 1800 zowel de DDM-1 en de DD-AR trekt. Verder kun je ook 1800en aantreffen op IC's.

En het is NIET de IC Haarlem-Venlo, maar het is de IC Haarlem-Heerlen waar de VIRM op rijdt.
Er staan wel meer fouten in, o.a. afwijkende koplopers, inzet BDs, DD-AR (DD-AR V heeft nooit bestaan) en een treinserie Vl-Hlm.
  maandag 3 januari 2005 @ 03:07:56 #95
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_24366422
De ICE treinstellen van NS hebben naast hun computernr ook een 4 cijderig nr gekregen.
de serie 4600 dacht ik
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  maandag 3 januari 2005 @ 11:37:03 #96
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_24369169
Om precies te zijn heeft de NS 4 ICE 3's: 4651-4654. Daarnaast heeft de NS twee Thalys-treinen: de 4331 en de 4332
pi_24438977
Kaartjes stoomtrein in krap uur 'uitverkocht'
De gratis kaartjes voor het Sneker stoomfestijn eind januari waren vanochtend in een mum van tijd 'uitverkocht'. De Rabobank, die als hoofdsponsor de vervoersbewijzen vanaf vandaag via internet zou verdelen, zat in een klein uur op zo'n 1200 bestellingen terwijl er voor vier ritten 620 plaatsen in de stoomtrein beschikbaar zijn.
De trein boemelt zaterdag 29 januari door de Zuidwesthoek vanwege de opening van het Nationaal Modelspoormuseum in het verbouwde Sneker NS-station.

Het museum huurt de Duitse tenderlocomotief met drie ouderwetse wagons van de Veluwsche Stoomtrein Maatschappij. Een stichting van spoorwegfanaten probeert komend jaar een soortgelijk vervoersbedrijf met 110 vrijwilligers voor de Zuidwesthoek van de grond te krijgen. Volgens woordvoerder Max Kooijmans toont de belangstelling voor de ritten aan dat zo'n toeristentrein 'big business' is.

pi_24438988
oh fuck, dit is het toipc waar ej bronnen moet vermelden

Leeuwarder Courant...
pi_24518097
Vanmorgen stond er op het rangeerterrein van leeuwarden een intercity welke niet helemaal recht meer op de rails stond Waarschijnlijk een foutje gemaakt met het omzetten van de wissel. Wel een apart gezicht... Later stonden de wagons op blokken hout en werd ie weer op de rails geprobeerd te zetten
Ik heb er een filmpje met mijn gsm mee gemaakt maar krijg die nog niet van het toestel af.

Johan
pi_24519488
! Had dat even eerder gezegd... Was ik er naar toe gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')