abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23542899
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:13 schreef Chadi het volgende:
Raoul is een echte voetballer hoor en die kan je inderdaad niet vergelijken met Ruud omdat Ruud een intikker is en dat zijn kwaliteit is.
Raul zwerft ook meer over het veld, om zodoende Ronaldo, Figo en evt Morientes in scoringspositie te brengen waar ik het gevoel heb dat Ruud echt de nr 1 spits bij Man U is en de aanval op hem afgestemd wordt en zich daarom vrijwel nooit op eigen helft bevindt.
Yeah baby Yeah!
pi_36064874
Die wil pleiten bij Manchester United. Ik zeg: Naar Eindhoven er mee .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 maart 2006 @ 19:18:02 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36064970
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef cultheld het volgende:
en Ronaldo wil weg bij Real.......... lijkt me een mooi spitsenduo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36064976
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef cultheld het volgende:
En wie gaat dat betalen?
pi_36064991
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

En wie gaat dat betalen?
Steef.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_36064997
Van nu.nl
quote:
AMSTERDAM - Ruud van Nistelrooy vertrekt bij Manchester United. Dat heeft zijn broer Ron zondag gezegd tegen supporters van de Engelse club, meldt de Engelse krant The Sun woensdag.

Bekijk video: Modem/ Breedband

Volgens de krant heeft Ron zondag voor de met 2-0 gewonnen competitiewedstrijd van Manchester tegen Newcastle United het vertrek van de aanvaller bekendgemaakt in een pub. Op de vraag van een supporter of Ruud de club verlaat, antwoordde Ron dat zijn broer helaas geen toekomst meer heeft op Old Trafford.

In het verleden ontkende Ron altijd alle geruchten over een mogelijke transfer van 'Van The Man'. De Brabander is vaak gezien onder Manchester United-aanhangers en houdt zich weinig op in de viploges van de club. Zijn 29-jarige broer zit de laatste weken veelal op de reservebank en zou in onmin leven met trainer Alex Ferguson.

Clubs als AC Milan, AS Roma en Tottenham Hotspur zijn erin geïnteresseerd de voormalige spits van PSV volgend seizoen in te lijven. Volgens The Sun doet Tottenham binnenkort een bod van zeven miljoen pond (10,2 miljoen euro) op Van Nistelrooy.
pi_36065031
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:18 schreef Radegast het volgende:

[..]

En wie gaat dat betalen?
Investeerders die zijn commerciële marketingwaarde kunnen waarderen? Ik noem een Nike of Philips.... Bovendien is hij financieel al lang onafhankelijk en heeft hij hart voor de club.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36065801
Ferguson maakt weer een clubicoon kapot. Doet ie toch goed hoor.
pi_36071607
10 miljoen is ook niet veel...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36071649
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef Suijk het volgende:
10 miljoen is ook niet veel...
Mwah, voor een bankzitter.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:41:48 #41
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36071652
Ron spreekt dit zelf tegen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:46:52 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_36073816
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ferguson maakt weer een clubicoon kapot. Doet ie toch goed hoor.
Wat een varken. Maarja RvN is nog niet zo erg zolang ie Rooney de deur nog niet uitwerkt zoek ik hem nog niet op.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_36078327
Broer van RvN net bij 'Evers staat op', hij wilde er helemaal niks over zeggen.
sig verwijderd door FA
pi_36078472
Oftewel: het is waar.

Lastige situatie voor Ruud: het is nog te vroeg om terug te keren naar PSv (want dat zou een eindstation zijn en hij is pas 29), maar eigenlijk zijn alle andere Engelse clubs min of meer achteruitgangen en zie ik hem niet zo snel naar concurrenten als Chelsea en Liverpool gaan, om maar van Arsenal te zwijgen. Blijven over Spaanse of Italiaanse clubs. Bij Barça is er nauwelijks plek voor hem, misschien bij Real bij een mogelijk vertrek van Ronaldo. In Italië zouden Milan en Juve opties zijn, ik weet niet of Ruud naar een andere club zou gaan.... Lastig dus.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36079487
Kan ie beter naar FC'ke komen.
pi_36186959
Ik denk dat Van Basten hem ook thuis zal en misschien moet laten als hij niet aan spelen toe komt. Saha is gewoon een betere speler, scoort minstens zo vaak, kan een man voorbij gaan en geeft vaker de bal af wanneer medespelers er beter voor staan. V Nistelrooy geeft alleen de bal af als hij er zelf niets meer mee kan.

Wie zijn de mogelijke kandidaten voor de spits plek nu v Nistelrooy een twijfelgeval is geworden? Kuyt, Makaay of toch Huntelaar.
pi_36207837
Saha lijkt me geen betere speler dan Ruud hoor. En al helemaal geen doelpuntenmaker.

Ruud heeft gewoon pech dat Sir Alex een kort lontje heeft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 maart 2006 @ 00:50:14 #48
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_36220383
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ie beter naar FC'ke komen.

Zijn poten breken,dat mag ie!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_36220743
Dat bericht komt van de Sun, en daar stond dus iets van een kennis van zijn broer, niet de broer zelf. Gelul dus.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:53:38 #50
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36227037
quote:
zometeen komt er nieuws over Ruud. Foto stond al op VI.nl/
quote:
Van nog wel The Man in het Premiership

21/3/2006 11:45

En weer zat Ruud van Nistelrooy op de bank. Voor het vierde opeenvolgende duel liet Alex Ferguson afgelopen zaterdag zijn topscorer buiten de basis. En dat terwijl er geen enkele spits in het Premiership is, die zo snel scoort als Van The Man.

Zaterdag moest Van Nistelrooy negentig minuten toekijken en de Brabander zag concurrent Louis Saha ook nog eens twee keer scoren tegen West Bromwich Albion. 'Ik denk dat Louis' goals en optreden zijn basisplaats hebben gerechtvaardigd', prees Ferguson de Franse aanvaller.

Topscorers Man U (min+goals)

Van Nistelrooy 110 (19 goals)
Saha 143 (5)
Cristiano Ronaldo 198 (8)
Rooney 204 (12)

'Ik denk dat Louis in grote vorm verkeert en op dit moment is het gewoon pech voor Ruud. Maar zijn beurt komt nog wel. Hij maakt gewoon deel uit van onze selectie. Hij heeft een contract voor lange tijd en daar zijn we blij mee. Ruud heeft tot nu toe geduld gehad en nog nooit geklaagd.'

Gezien de zeges die Man United boekte met Van Nistelrooy op de bank heeft Ferguson gelijk, alhoewel andere statistieken in het voordeel van de Nederlander wijzen. Met negentien goals is hij nog altijd topscorer in het Premiership, al moet hij die eer delen met Thierry Henry.

Bovendien neemt Van Nistelrooy de koppositie in als wordt gekeken naar hoeveel minuten de topscorers nodig hebben om een doelpunt te scoren. Gemiddeld heeft hij 110 minuten nodig voor een goal. Dat zijn er drie minder dan Henry en 33 minder dan Saha. Overigens nemen nog twee Nederlanders een hoge positie in: Jerrel Hasselbaink is vijfde en Collins John zesde.
niks nieuws dus
pi_36227784
Wat zal er met van Nistelrooij gaan gebeuren? Als hij niet meer aan spelen toekomt, lijkt het me duidelijk dat hij niet mee naar het WK kan. Tenminste als de bondscoach consequent is.
pi_36228239
Ik denk dat hij gewoon mee gaat. Want het is niet zo dat hij door sportieve prestaties zijn basisplaats is kwijtgeraakt.

Laatste paar wedstrijden maakt hij nog speelminuten (op de laatste na dan), binnenkort denk ik dat Ruud zijn kans wel weer krijgt.

Verder heeft hij het aardig gedaan in de kwalificatie wedstrijden voor het WK. (topscoorder van oranje)
pi_36228439
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef the_hunter het volgende:
Tenminste als de bondscoach consequent is.
pi_36228484
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:38 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad ook bang dat van Nistelrooij gewoon meegaat
pi_36229611
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:53 schreef DeTolk het volgende:

[..]

[..]

niks nieuws dus
Verschil Saha en v Nistelrooy:

Saha scoort iets minder maar Man U wint wel meer. Hij laat de ploeg beter voetballen en geeft meer assists. v Nistelrooy is topscoorder maar Man U stond twee straatlengtes achter op Chelsea. Dat is de laatste tijd iets minder geworden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 21 maart 2006 @ 13:35:37 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36230139
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:17 schreef sampoo het volgende:

[..]

Man U stond twee straatlengtes achter op Chelsea. Dat is de laatste tijd iets minder geworden.

ja chelsea laat ineens punten liggen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36430200
quote:
Van icoon tot reserve: de waarde van Van Nistelrooij daalt
Van onze correspondent Peter de Waard

MANCHESTER - In de winkel van Manchester United is het shirt met nummer tien niet meer het populairst en de mascotte is in prijs verlaagd. International Ruud van Nistelrooij is op Old Trafford op de tweede rang beland. ‘Van Nistelrooij heeft klasse. En klasse raak je niet kwijt.’

De mooiste samenzweringstheorie op Old Trafford: Alex Ferguson spaart zijn spits Ruud van Nistelrooij voor het volgende seizoen. Nu er voor de zomer weinig meer te winnen valt, geeft hij hem rust, in de hoop dat Van Nistelrooij na het WK als een scherpe en hongerige spits terugkeert in Manchester en de club volgend seizoen weer een serieuze gooi naar de titel kan doen.

Hopelijk heeft Ruud van Nistelrooij dit ook aan Marco van Basten kunnen uitleggen. Met hem voerde hij afgelopen week een telefoongesprek. Gistermiddag begon de Nederlander voor de vijfde achtereenvolgende keer op de bank, ditmaal tegen Birmingham City. En net als de andere vier keer vertrok hij geen spier en zei hij geen onvertogen woord.

Brian Mulholland, jarenlang trouw supporter van Manchester, gelooft de samenzweringstheorie niet. ‘Er valt nog wel degelijk iets voor Manchester United te winnen, zoals een tweede plaats in de competitie’, zo zegt hij zondagmiddag vlak voor de wedstrijd tegen Birmingham in de pub Trafford tegenover het stadion. ‘En daarnaast zal geen coach het zelfvertrouwen van zijn topspelers ondermijnen door ze reserve te zetten.’

De zaak Van Nistelrooij komt hem heel bekend voor. ‘Het is net zoals de zaak Yorke, Stam, Beckham of Keane. Eerst is er een kleine onenigheid met Ferguson. Daarna belandt de speler op de bank. En het volgende seizoen vertrekt hij.’

Maar niemand kan zich voorstellen dat Van Nistelrooij al zijn krediet verspeelde door in de verloren FA Cup-wedstrijd tegen Liverpool vlak voor het einde niet achter een verdwaalde bal aan te rennen. Zijn al zijn 148 doelpunten uit de vijf vorige seizoenen vergeten? Staat Van Nistelrooij met 19 goals niet nog steeds eerste op de topscorerslijst van de Premiership?

Alex Ferguson kent het woord krediet niet en hij heeft lak aan reputaties. Misschien heeft hij het daarom zo lang volgehouden bij Manchester United. Hij loosde Jaap Stam wegens een paar onwelgevallige opmerkingen in een boek, hij moest niets meer weten van zijn grootste ster David Beckham na een Hollywood-presentatie en hij verkocht zijn belangrijkste inspirator Roy Keane na kritiek op medespelers.

Waarom zou hij zijn all-time topscorer niet kwijt willen, omdat hij weigerde achter een verdwaalde bal aan te rennen?

BBC-commentator Jonathan Pearce van Match of the Day durft niet te voorspellen of Van Nistelrooij aan het einde van dit seizoen vertrekt. ‘Als Manchester United nog iets aan hem wil verdienen, dan moet de transfer deze zomer plaatsvinden. Anders kan hij zonder vergoeding vertrekken. Maar ik zou het onverstandig vinden. Saha is in vorm, maar vorm is tijdelijk. Van Nistelrooij heeft klasse. En klasse raak je niet kwijt.’

Verslaggever Stewart Matheson van de Manchester Evening News zegt dat Van Nistelrooij behoorlijk gefrustreerd is. ‘Dat moet hij ook zijn. Maar ik weet niet of hij daarom ook weg wil. Waar moet hij naartoe? Is hij bij Barcelona of AC Milan wel zeker van een basisplaats? Ik denk dat hij beter hier geduld kan hebben.’

Ferguson stelt zijn vertrouwen in het aanvalsduo Rooney en Saha. Tot nu toe hebben de resultaten hem gelijk gegeven. Zonder Van Nistelrooij won Manchester United eerst de League Cup en vervolgens vier competitiewedstrijden op rij, ook tegen Birmingham (3-0). Louis Saha scoorde 12 keer in 19 wedstrijden.

Het publiek is Van The Man echter niet vergeten. Op Old Trafford – waar gisteren voor het eerst in de geschiedenis meer dan 70 duizend toeschouwers waren – klinkt zelfs een langdurig Roeoeoeoed op het moment dat zijn naam door de omroeper wordt genoemd.

In de tweede helft klinkt de kreet opnieuw. En als hij een kwartier voor tijd mag invallen voor Saha, klemt hij tot groot enthousiasme van het publiek de bal tegen de borst. Dit is mijn bal en mijn plek, zo lijkt hij te willen zeggen.

Manchester United staat dan al met 2-0 voor, dankzij twee goals van Ryan Giggs. Wayne Rooney maakt daarna nog een derde. Maar de overwinning zegt weinig. Birmingham verloor dinsdag nog met 7-0 van Liverpool.

Van Nistelrooij kan weinig uitrichten. In blessuretijd lijkt hij een kans te krijgen, maar de bal springt van zijn voeten. Hij hoeft zichzelf niet te beklagen. Per week verdient hij 135 duizend euro en op de verwarmde bank is het ook voor reserves aangenaam toeven.

Maar in Manchester begint zijn ster al een beetje te doven. In de eigen shop is het shirt van de Nederlander niet meer zo gewild.

‘Het shirt van George Best is het populairst. Daarna dat van Rooney en Ronaldo. De nummer 10 met Van Nistelrooij wordt net zoveel verkocht als de nummer 4 met Heinze. Dat is niet zo slecht hoor’, zegt de verkoper. Maar het is wel eens anders geweest.

Nog erger: de kleine Van Nistelrooij-mascotte ligt in de uitverkoop – van tien voor zes pond.
De Volkskrant.

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 28-03-2006 12:32:15 ]
pi_36430403
quote:
Van Basten neemt Van Nistelrooy altijd mee

Ruud van Nistelrooy hoeft niet te vrezen dat hij het WK gaat missen vanwege een gebrek aan speeltijd bij Manchester United. Bondscoach Marco van Basten sprak vorige week met de spits en stelde hem gerust.

Al vijf competitieduels op rij begon Van Nistelrooy op de bank bij Man United. Van Basten praatte met de 29-jarige aanvaller over diens situatie. Tegelijkertijd blikte de bondscoach vooruit naar het WK. 'Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over het Nederlands elftal', vertelt Van Basten in de nieuwe Voetbal International.

De bondscoach verwacht dat Van Nistelrooy dit seizoen nog wel aan spelen toe zal komen bij The Mancunians. En mocht dat niet het geval zijn, dan is dat nog geen ramp, verwees hij naar zijn eigen voorbereiding op het EK van 1988, toen hij door een enkelblessure een groot deel van het seizoen moest overslaan maar wel in topvorm het toernooi speelde.

Alex Ferguson liet intussen doorschemeren dat hij woensdag in het competitieduel met West Ham United 'een of twee veranderingen' zal doorvoeren in zijn basis. De Engelse media wijzen direct naar Van Nistelrooy, die terug zou keren in de basiself.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=78120/sc=63de7d
pi_36430686
Goede zaak.
That's all folks!
pi_36430784
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:15 schreef the_hunter het volgende:
Wat zal er met van Nistelrooij gaan gebeuren? Als hij niet meer aan spelen toekomt, lijkt het me duidelijk dat hij niet mee naar het WK kan. Tenminste als de bondscoach consequent is.
Zo speelden er meerdere bankzitters in de basis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')