18:40, jij was eerder.quote:Op maandag 8 november 2004 18:45 schreef Showtime het volgende:
Jammer dat Spidey er ook eentje heeft gestart, twee leuke ops alleen zal er eentje moeten sluiten.
jij hebt er ook aandacht aan besteedtquote:Op maandag 8 november 2004 18:45 schreef Showtime het volgende:
Jammer dat Spidey er ook eentje heeft gestart, twee leuke ops alleen zal er eentje moeten sluiten.
Kort maar krachtig, zocht even een leuk actieplaatje op google. Een plaatje van een echte goalgetter die uit elke mogelijke positie kan scoren. Want dat is zeker typerend voor Ruud. Waar een ander zou denken dat er geen mogelijkheid tot scoren is geeft Ruud zich er voor 100% ervoor en dat is voor mij typerend voor een topspits.quote:Op maandag 8 november 2004 18:50 schreef Spideyman het volgende:
jij hebt er ook aandacht aan besteedt
kun je wel zeggen denk ik. hij zit in ieder geval in het groepje Montella, Sjevtsjenko, Adriano, Eto'o, Torres, Henry en Makaay, spitsen die momenteel wedstrijden voor hun club beslissen.quote:Op maandag 8 november 2004 19:05 schreef Dos37 het volgende:
Gooit hier direct even een stelling neer beste spits van dit moment?
quote:Wenger beschuldigd na aanval tegen 'Van'
8/11/2004 23:34
De Engelse voetbalbond FA heeft Arsenal-manager Arsène Wenger in staat van beschuldiging gesteld naar aanleiding van zijn verbale aanval op Ruud van Nistelrooy.
'We weten allemaal hoe Van Nistelrooy zich gedraagt', aldus de Fransoos. 'Het enige wat hij kan is mensen bedriegen. Dat weten we allemaal.'
Wenger kwam tot zijn aanval na afloop van de topper Manchester United-Arsenal (2-0) op 24 oktober jongstleden. Van Nistelrooy bracht zijn ploeg daarin uit een strafschop aan de leiding, maar deelde bovendien een doodschop uit aan Arsenal-verdediger Cole. Daarvoor werd hij, naar aanleiding van tv-beelden, drie wedstrijden geschorst.
Wenger was bovendien meer dan kritisch geweest over scheidsrechter Mike Riley, die een schwalbe van Wayne Rooney honoreerde met een strafschop. De uitspraken van Wenger, alsmede een incident in de spelerstunnel, waarbij ManU-manager Alex Ferguson met etenswaar zou zijn bekogeld door een Arsenal-speler, werden door de FA onderzocht.
Wenger heeft tot 18 november de tijd gekregen om tegen de beschuldiging in verweer te komen.
Ik vind het ook een vreselijk irritant mannetje bahquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:55 schreef Showtime het volgende:
Ik denk dat Derksen het gisteren bij Voetbal Insite goed verwoordde. Wegner kan een rustige en sympathieke man zijn. Maar wanneer hij verliest dan komt het aard van het beestje weer naar boven.
Deze spitsen zijn op het moment idd een trapje beter, al weet ik het van Eto'o en Adriano nog niet zekerop lange termijn; die moeten hun huidige niveau nog wat langer vasthouden. Makaay is trouwens ook beter dan RvN.quote:Op maandag 8 november 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Niet de beste spits, wel één van de beste en mogelijk de beste afmaker, vind ik.
Shevchenko, Henry, Eto'o, Adriano, Trezeguet en Totti (hoewel niet echt een spits) vind ik momenteel nog iets beter.
Nee ik vin RvN beter op dit moment zeker de beste spits van Nederlandquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:07 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Deze spitsen zijn op het moment idd een trapje beter, al weet ik het van Eto'o en Adriano nog niet zekerop lange termijn; die moeten hun huidige niveau nog wat langer vasthouden. Makaay is trouwens ook beter dan RvN.
Why?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee ik vin RvN beter op dit moment zeker de beste spits van Nederland
Makaay is een beetje uit vorm en heeft niet het type spel om echt veel te scoren (althans niet bij Bayern of oranje) en een tweede Kluivert qua techniek is hij ook niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Why?
Dat Makaay een beetje uit vorm is, doet niets af aan zijn kwalteiten lijkt mij. Hij heeft idd niet de techniek van Kluivert (maar dat zijn er ook niet zoveel), maar dat heeft RvN ook niet. Dat hij niet veel scoort in onzin, in Oranje heeft hij nooit een eerlijke kans gehad en bij Bayern heeft hij een zeer hoog rendement; van de sporadische kansen die hij krijgt, scoort hij een hoog percentage. Dus deze argumenten zie ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Makaay is een beetje uit vorm en heeft niet het type spel om echt veel te scoren (althans niet bij Bayern of oranje) en een tweede Kluivert qua techniek is hij ook niet.
Ik denk dat Makaay zelfs een betere afmaker is van RvN, zeker als je ziet hoeveel minder kansen hij krijgt dan RvN. Voetballend is hij ook een tikkeltje beter dan Ruud, Makaay kan met een actie een wedstrijd openbreken. Ook kan hij met een schot van buiten de 16 scoren.quote:Blijft een lastige discussie natuurlijk en ik vind Makaay wel een zeer goede spits omdat hij simpelweg bij iedere club waar hij speelt, de eerste spits is en redelijk scoort, nooit verzaakt en erg koeltjes is
Yepquote:Vind jij dat Makaay moet spelen bij Oranje ipv van Nistelrooij?
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:48 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat Makaay een beetje uit vorm is, doet niets af aan zijn kwalteiten lijkt mij. Hij heeft idd niet de techniek van Kluivert (maar dat zijn er ook niet zoveel), maar dat heeft RvN ook niet. Dat hij niet veel scoort in onzin, in Oranje heeft hij nooit een eerlijke kans gehad en bij Bayern heeft hij een zeer hoog rendement; van de sporadische kansen die hij krijgt, scoort hij een hoog percentage. Dus deze argumenten zie ik niet helemaal.
[..]
Ik denk dat Makaay zelfs een betere afmaker is van RvN, zeker als je ziet hoeveel minder kansen hij krijgt dan RvN. Voetballend is hij ook een tikkeltje beter dan Ruud, Makaay kan met een actie een wedstrijd openbreken. Ook kan hij met een schot van buiten de 16 scoren.
[..]
Yep
eens, zet een willekeurige serie goals van makaay naast die van ruud en zie de verschillenquote:Op woensdag 10 november 2004 14:48 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat Makaay een beetje uit vorm is, doet niets af aan zijn kwalteiten lijkt mij. Hij heeft idd niet de techniek van Kluivert (maar dat zijn er ook niet zoveel), maar dat heeft RvN ook niet. Dat hij niet veel scoort in onzin, in Oranje heeft hij nooit een eerlijke kans gehad en bij Bayern heeft hij een zeer hoog rendement; van de sporadische kansen die hij krijgt, scoort hij een hoog percentage. Dus deze argumenten zie ik niet helemaal.
[..]
Ik denk dat Makaay zelfs een betere afmaker is van RvN, zeker als je ziet hoeveel minder kansen hij krijgt dan RvN. Voetballend is hij ook een tikkeltje beter dan Ruud, Makaay kan met een actie een wedstrijd openbreken. Ook kan hij met een schot van buiten de 16 scoren.
[..]
Yep
Na Raul de hoogstgenoteerde speler die nog actief is in deze lijst, en na Gerd Muller de speler met het hoogste gemiddelde (en daarnaast ook nog het minst aantal wedstrijden nodig had van allemaal). Grote klasse.quote:De cijfers zijn de doelpunten, aantal wedstrijden en het gemiddelde.
1. Gerd Müller (Dui) Bayern München 67 74 0.91
2. Eusebio (Por) Benfica 57 76 0.75
3. Jupp Heynckes (Dui) Hannover 96, Gladbach 51 64 0.80
4. Alfredo Di Stefano (Arg/Spa) Real Madrid, Español 49 64 0.77
Raúl (Spa)* Real Madrid 49 92 0.53
6. Carlos Santillana (Spa) Real Madrid 47 87 0.54
7. Ruud van Nistelrooy* PSV, Manchester United 45 52 0.87
Henrik Larsson (Zwe)* Feyenoord, Celtic, Barça 45 81 0.56
9. Allan Simonsen (Den) Vejle, Gladbach, Barça 43 69 0.62
Andrei Sjevtsjenko (Oek)* Dynamo Kiev, AC Milan 43 78 0.55
11. Filippo Inzaghi (Ita)* Parma, Juventus, AC Milan 41 69 0.59
Thierry Henry (Fra)* AS Monaco, Arsenal 41 87 0.47
13. Ulf Kirsten (Dui) Dyn. Dresden, Leverkusen 40 75 0.53
14. Ferenc Bene (Hon) Ujpesti Dozsa 39 69 0.57
Alessandro Altobelli (Ita) Internazionale, Juventus 39 77 0.51
Patrick Kluivert* Ajax, Barcelona, AC Milan 39 85 0.46
Karl-Heinz Rummenigge (Dui) Bayern, Inter, Servette 39 91 0.43
Spelers met een * zijn nog actief
Raoul scoort niet alleen hij kan ook voetballen.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:08 schreef zjroentje het volgende:
En weer trefzeker gisteravond in de CL.
Wat cijfers van de VI.
[..]
Na Raul de hoogstgenoteerde speler die nog actief is in deze lijst, en na Gerd Muller de speler met het hoogste gemiddelde (en daarnaast ook nog het minst aantal wedstrijden nodig had van allemaal). Grote klasse.![]()
Dat hebben we gezien ja tijdens Barca - Real.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Raoul scoort niet alleen hij kan ook voetballen.
Ruud is natuurlijk beter dan Raoulquote:Op woensdag 24 november 2004 14:29 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja tijdens Barca - Real.![]()
Beiden totaal verschillende spelers, ze staan alleen op dezelfde positie in het elftal.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ruud is natuurlijk beter dan Raoul![]()
Raul zwerft ook meer over het veld, om zodoende Ronaldo, Figo en evt Morientes in scoringspositie te brengen waar ik het gevoel heb dat Ruud echt de nr 1 spits bij Man U is en de aanval op hem afgestemd wordt en zich daarom vrijwel nooit op eigen helft bevindt.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:13 schreef Chadi het volgende:
Raoul is een echte voetballer hoor en die kan je inderdaad niet vergelijken met Ruud omdat Ruud een intikker is en dat zijn kwaliteit is.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef cultheld het volgende:
Die wil pleiten bij Manchester United. Ik zeg: Naar Eindhoven er mee.
En wie gaat dat betalen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:15 schreef cultheld het volgende:
Die wil pleiten bij Manchester United. Ik zeg: Naar Eindhoven er mee.
Steef.quote:
quote:AMSTERDAM - Ruud van Nistelrooy vertrekt bij Manchester United. Dat heeft zijn broer Ron zondag gezegd tegen supporters van de Engelse club, meldt de Engelse krant The Sun woensdag.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Volgens de krant heeft Ron zondag voor de met 2-0 gewonnen competitiewedstrijd van Manchester tegen Newcastle United het vertrek van de aanvaller bekendgemaakt in een pub. Op de vraag van een supporter of Ruud de club verlaat, antwoordde Ron dat zijn broer helaas geen toekomst meer heeft op Old Trafford.
In het verleden ontkende Ron altijd alle geruchten over een mogelijke transfer van 'Van The Man'. De Brabander is vaak gezien onder Manchester United-aanhangers en houdt zich weinig op in de viploges van de club. Zijn 29-jarige broer zit de laatste weken veelal op de reservebank en zou in onmin leven met trainer Alex Ferguson.
Clubs als AC Milan, AS Roma en Tottenham Hotspur zijn erin geïnteresseerd de voormalige spits van PSV volgend seizoen in te lijven. Volgens The Sun doet Tottenham binnenkort een bod van zeven miljoen pond (10,2 miljoen euro) op Van Nistelrooy.
Investeerders die zijn commerciële marketingwaarde kunnen waarderen? Ik noem een Nike of Philips.... Bovendien is hij financieel al lang onafhankelijk en heeft hij hart voor de club.quote:
Mwah, voor een bankzitter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef Suijk het volgende:
10 miljoen is ook niet veel...
Wat een varken. Maarja RvN is nog niet zo erg zolang ie Rooney de deur nog niet uitwerkt zoek ik hem nog niet op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ferguson maakt weer een clubicoon kapot. Doet ie toch goed hoor.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan ie beter naar FC'ke komen.
quote:zometeen komt er nieuws over Ruud. Foto stond al op VI.nl/
niks nieuws dusquote:Van nog wel The Man in het Premiership
21/3/2006 11:45
En weer zat Ruud van Nistelrooy op de bank. Voor het vierde opeenvolgende duel liet Alex Ferguson afgelopen zaterdag zijn topscorer buiten de basis. En dat terwijl er geen enkele spits in het Premiership is, die zo snel scoort als Van The Man.
Zaterdag moest Van Nistelrooy negentig minuten toekijken en de Brabander zag concurrent Louis Saha ook nog eens twee keer scoren tegen West Bromwich Albion. 'Ik denk dat Louis' goals en optreden zijn basisplaats hebben gerechtvaardigd', prees Ferguson de Franse aanvaller.
Topscorers Man U (min+goals)
Van Nistelrooy 110 (19 goals)
Saha 143 (5)
Cristiano Ronaldo 198 (8)
Rooney 204 (12)
'Ik denk dat Louis in grote vorm verkeert en op dit moment is het gewoon pech voor Ruud. Maar zijn beurt komt nog wel. Hij maakt gewoon deel uit van onze selectie. Hij heeft een contract voor lange tijd en daar zijn we blij mee. Ruud heeft tot nu toe geduld gehad en nog nooit geklaagd.'
Gezien de zeges die Man United boekte met Van Nistelrooy op de bank heeft Ferguson gelijk, alhoewel andere statistieken in het voordeel van de Nederlander wijzen. Met negentien goals is hij nog altijd topscorer in het Premiership, al moet hij die eer delen met Thierry Henry.
Bovendien neemt Van Nistelrooy de koppositie in als wordt gekeken naar hoeveel minuten de topscorers nodig hebben om een doelpunt te scoren. Gemiddeld heeft hij 110 minuten nodig voor een goal. Dat zijn er drie minder dan Henry en 33 minder dan Saha. Overigens nemen nog twee Nederlanders een hoge positie in: Jerrel Hasselbaink is vijfde en Collins John zesde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |