quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:05 schreef Merkie het volgende:
Nog 19 + 12 = 31 aflevering te gaan. Dat duurt nog wel een week
.
Na Merkie en TC03 nu nóg een fan erbij!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:57 schreef J.Bauer het volgende:
Dit is wel een leuke serie mensen!
Hoeveel eps heb je vandaag wel niet gezien?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:26 schreef Merkie het volgende:
Zowaar een cliffhangert aan het einde van aflevering 15!
35.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoeveel eps heb je vandaag wel niet gezien?
Ik heb er niet 35 gezien, dat vroeg je tochquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En dan tóch nog maar bij aflevering 15 zijn. Was er eentje zó leuk dat je 'm 20x wilde zien?
En ik zei nog zó tegen je: 'niet meer dan 3 eps op 1 dag.'quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb er niet 35 gezien, dat vroeg je toch. Ik had er gisteren 5 gekeken
.
Late quote, maar deze aflevering was inderdaad fantastischquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
"So what’s the plan? you’re going to wait until he bends over and make a fart sound?"
"You're cramping my exits"![]()
House 2x12
Wat een aflevering. Bizar ongeluk aan het begin zeg
Ook geniaal hoe House die vent met z'n medicijn onderuit schopt
Zoals al eerder gezegd een ongelukkige House is de coolste House
De beste aflevering van dit seizoen tot nu toe
Het hoertje wat ie aan 't eind bestelde had ik niet verwacht overigens
Roll on afl. 13![]()
Geeft niets, het vervolg is inmiddels al te downloaden, ik ga em nu kijkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:32 schreef Crazy18 het volgende:
aaagh Cilffhanger ... is niet goed voor je om naast 24 nog een cliffhanger te hebben in een week
Ik kan hem nergens vinden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:04 schreef McNasty het volgende:
[..]
Geeft niets, het vervolg is inmiddels al te downloaden, ik ga em nu kijken![]()
Thanks gevonden , goede afleveringquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:04 schreef McNasty het volgende:
[..]
Geeft niets, het vervolg is inmiddels al te downloaden, ik ga em nu kijken![]()
Verschrikkelijk hè, ik ben een tijdje weggeweest, dus kon er lekker een stuk of 6 achter elkaar zienquote:
Ik ben vorige maand met seizoen 1 begonnen. Een stuk of 6 achter elkaar is niksquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:40 schreef PeRi het volgende:
Verschrikkelijk hè, ik ben een tijdje weggeweest, dus kon er lekker een stuk of 6 achter elkaar zien. Maar nu moet ik echt afkicken.
.
Niet waarquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:04 schreef maartena het volgende:
Volgende week helaas de laatste van het seizoen....
quote:2-23 16 May 06 Who's Your Daddy?
2-24 23 May 06 No Reason
Ik ook,had het idee dat ik hem voor niks gehaald hebquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:23 schreef PeRi het volgende:
Ik vond het een beetje matige aflevering eigenlijk.
Nou nou, zo erg was het ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook,had het idee dat ik hem voor niks gehaald heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen we volgend seizoen mischien toch een House zien zonder wandelstok?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Ja, maar als je opgelet had wist je waarom.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:54 schreef Merkie het volgende:
We zagen hem in de ze aflevering toch ook al zonder wandelstok.
Ja, ik weet het. Maar je zag het welquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, maar als je opgelet had wist je waarom.
Everybody liesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:02 schreef Bellator het volgende:
Ik dacht haast zeker te weten dat Hugh Laurie had gezegd dat Stacy de laatste twee afleveringen van dit seizoen zou terugkeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom maar op 5 september![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef CSI_DubbleU het volgende:
JOEPIE !!!! EndelijkHouse komt 17 augustus 2006 om 21.30 op SBS 6
Gaan te toch niet al die briliante cynische opmerkingen van Greg toch niet weer verkrachten door de ondertitteling he.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef CSI_DubbleU het volgende:
Hoop je nou dat ze het niet gaan ondertitelenquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:30 schreef Dinandino het volgende:
[..]
Gaan te toch niet al die briliante cynische opmerkingen van Greg toch niet weer verkrachten door de ondertitteling he.
Dan maar op naar seizoen 3
Jammer dat SBS kijken tegen mijn principes in is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:13 schreef CSI_DubbleU het volgende:
Heeft House nou een snor in jouw avatar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:49 schreef wonderer het volgende:
Ik ben fan! *points at avatar*
Stom dat ik dit topic nog niet gezien had...
Kan niet wachten op S3...
Nee! Kijk gewoon eens 1 aflevering....quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch niet zo'n Dougie Howser rip off?
Wat een preview.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:59 schreef Merkie het volgende:
Check deze preview vol met spoilers:
http://rapidshare.de/file(...)eview-House.avi.html
(Ja spoilers dus, maar die preview!)
hij heeft sowieso een vijf-dagen-baard, alleen is zijn snor donkerder. Misschien valt het op tv niet zo op, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:22 schreef Capetown het volgende:
[..]
Heeft House nou een snor in jouw avatar?![]()
Ow, come on! Alsof die zo bijzonder is. Cuddy en Stacey zien er precies hetzelfde uitquote:
Behalve dat ze twee keer zo oud zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ow, come on! Alsof die zo bijzonder is. Cuddy en Stacey zien er precies hetzelfde uit
Andere foto dan....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:18 schreef wonderer het volgende:
Ow, come on! Alsof die zo bijzonder is. Cuddy en Stacey zien er precies hetzelfde uit
Ik heb al een vrouw die voldoet aan mijn eisen. Maar dat neemt nog niet weg dat een vrouw zo af en toe gewoon een ontzettend lekker lust object kan zijn...... en ik ken genoeg vrouwen die genieten van de afbeelding van een man met goedgebouwde borstkas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:30 schreef wonderer het volgende:
Jullie stellen totaal geen eisen aan een vrouw. Je kiest gewoon de jongste uit die toevallig veel screentime heeft en kwijlt daarover.
Weet ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb al een vrouw die voldoet aan mijn eisen. Maar dat neemt nog niet weg dat een vrouw zo af en toe gewoon een ontzettend lekker lust object kan zijn...... en ik ken genoeg vrouwen die genieten van de afbeelding van een man met goedgebouwde borstkas.
Er is een NL-topic, ik zou daar blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |