Om half 9 m'n bed uit om de Radio1 stream te beluisteren.quote:Op maandag 8 november 2004 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is idd een optie,binnenkort gaat ie toch weg....toch?
alsjeblieft nietquote:Op maandag 8 november 2004 00:37 schreef Suijk het volgende:
Niks voor jou?
videoquote:Op maandag 8 november 2004 00:39 schreef rubbereend het volgende:
en AZ tv nog aangezet?
\
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 8 november 2004 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Hools voor Harry !
Wat zijn de concrete cijfers tot nu toe dan?quote:Op maandag 8 november 2004 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Maar meer solli's zijn welkom.
Ik mag niet lekken.quote:Op maandag 8 november 2004 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
Wat zijn de concrete cijfers tot nu toe dan?
Als je het vertelt, dan prikkel je misschien juist wel wat mensen om nog die mail te sturen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken.![]()
het aantal solicitaties mag je toch wel noemen, zie t als aanmoediging aan andere users om alsnog te soliciterenquote:Op maandag 8 november 2004 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken.![]()
Liev liev lievquote:Op maandag 8 november 2004 00:39 schreef rubbereend het volgende:
Bluezz en Golfer ik duim nog steeds voor jullie huisje morgen
Oke, tot nu toe slechts 5.quote:Op maandag 8 november 2004 00:44 schreef rubbereend het volgende:
het aantal solicitaties mag je toch wel noemen, zie t als aanmoediging aan andere users om alsnog te soliciteren
en hoeveel vaste users?quote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke, tot nu toe slechts 5.
quote:Op maandag 8 november 2004 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Liev liev liev
Ook liev dat je mij noemt in je nominaties trouwens.
Mijn linkertepel gaat dan ook naar het geel van jouw eendenbek, om maar in twistertalk te blijven
Moet ie wel erg grote eendenbek hebben.quote:Op maandag 8 november 2004 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Mijn linkertepel gaat dan ook naar het geel van jouw eendenbek, om maar in twistertalk te blijven
dat valt me eigenlijk nog niks tegen. maargoed als er hele goede kandidaten tussen hadden gezeten zou je niet klagen lijkt me.quote:Op maandag 8 november 2004 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke, tot nu toe slechts 5.
Sorry, verder ga ik niet vertellen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
en hoeveel vaste users?
Rub, het hele huis heb ik al 10X ingerichtquote:Op maandag 8 november 2004 00:51 schreef rubbereend het volgende:
stel jullie krijgen t huisje hoe gaat dat dan? 2 computers naast elkaar zodat jullie romantisch samen kunnen fokken?
quote:Op maandag 8 november 2004 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rub, het hele huis heb ik al 10X ingericht
De pc's komen ini de kamer, het liefst t/o elkaar, maar naast elkaar mag ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |