Jammer is wat zacht uitgedrukt, de hele serie was in 1 klap waardeloos geworden.quote:Op zondag 7 november 2004 23:42 schreef NDAsilenced het volgende:
jammer dat ze het in het Nederlands gingen nasynchroniseren
Inderdaad ja. Die Nederlandse stemmen kunnen écht niet.quote:Op maandag 8 november 2004 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jammer is wat zacht uitgedrukt, de hele serie was in 1 klap waardeloos geworden.
Hoe heette deze serie ook alweer?quote:Op zondag 7 november 2004 23:43 schreef BaggerUser het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2004 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe heette deze serie ook alweer?
Ik kan er echt niet opkomen...
Die vond/vind ik altijd zo leuk, dat ze het wiel uitvinden enzo, haha!
oeps het heet The terrible thunder lizards iddquote:Op maandag 8 november 2004 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow toch...
Ik dacht dat het een andere naam had, nou bedankt in ieder geval!
Een zorg minder voor het slapen gaan![]()
]quote:Op maandag 8 november 2004 01:22 schreef Gatalin het volgende:
Elmo en Timmy
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan vooral Pierre. 3 van die vrolijke beertjes met zo'n piepstem, en dan 1 zo'n strontchagerijnige Franse beer met een zware stem.quote:Op maandag 8 november 2004 16:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Squizzy bears (vooral die aflevering dat ze in central park lopen)
the happy happy joy joy songquote:Op woensdag 10 november 2004 05:06 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
POOOOOWDER TOAST MAN!!!!
`quote:Op zondag 7 november 2004 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Thunder Lizards is echt cool.
Yes, Scooter, that would fit nicely in to the 'bad things' category
Klutter was dat, was idd niet veel aanquote:Alleen die tekenfilm over een hoopje kleren en zooi vond ik 3x niets.
Will somebody pleease cue that bird?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:55 schreef TastyMushroom het volgende:
Te geweldig dit!![]()
Oeh en kent iemand dit nog:
[afbeelding]
[afbeelding]
Samurai Pizza Cats!!
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:55 schreef TastyMushroom het volgende:
Te geweldig dit!![]()
Oeh en kent iemand dit nog:
[afbeelding]
[afbeelding]
Samurai Pizza Cats!!
En de o zo briljante reclames voor: LOG!quote:Op woensdag 10 november 2004 05:06 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
POOOOOWDER TOAST MAN!!!!
quote:
Wann hören die Schmerzen auf...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:09 schreef Serious_Sven het volgende:
TWO DVD's were released in multi-language format with 4 episodes each. Unfortunately there is no English dubbed version.
Ja, dat klopt. ik kan het gewoon niet uitstaan in het nederlands. De engelse stemmen waren gewoon geweldig. En veel opmerkingen zijn gewoon niet te vertalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:19 schreef Shogo het volgende:
Die waren nog op Foxkids geweest 2 jaar terug. Een nadeel was dat het nederlands nagesynchroniseerd was.
Ren bos, rèèèèèèèènquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:11 schreef tong_poh het volgende:
En veel opmerkingen zijn gewoon niet te vertalen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:44 schreef SicSicSics het volgende:
"Is that a bad thing Squad?"
"Yes Scooter, being trapped in a sinking submarine certainly fits nicely into the bad things category"
die aflevering dat die A-6 intruder met full nuclear payload op hun boomhuisje afstormdequote:
Ja de tijd dat de kindertjes jong al engels leren lijkt wel voorbij te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:11 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. ik kan het gewoon niet uitstaan in het nederlands. De engelse stemmen waren gewoon geweldig. En veel opmerkingen zijn gewoon niet te vertalen.
She's is really euhhm.... Fat...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:38 schreef KonnieKipke het volgende:
This is my girlfriend annabel...
He thinks he's Madonnaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:27 schreef Nickthedick het volgende:
Little Timmy needs an operation[/i]... (vul zelf een afwijking in).![]()
Klutter. idd de minstequote:Op maandag 8 november 2004 16:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Alleen die tekenfilm over een hoopje kleren en zooi vond ik 3x niets.
Waar waar waar??quote:Op zondag 4 september 2005 14:08 schreef DarcMarc het volgende:
Er zijn zat torrent links voor eek the cat ,maar jammer genoeg niet van mad jack the pirate
[afbeelding]
er stond zelfs 1x: Het donderdraken reglement!quote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef Rapaille het volgende:
Die nederlandse vertalingen ook altijd:
Eerst was het altijd iets van thunderlizzards rue! Daarna was het Donderdraken hoezee!![]()
ahaaa, k zat mij gek te zoeken in torrentfiles en een peer to peer network waar een beer in voorkomtquote:Op zondag 4 september 2005 19:28 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
een peer to peer network waar een ezel in voorkomtwaar alle afleveringen te downloaden zijn
Ik heb gezocht in eentje met een limesmaak, maar niks!quote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef SuperSchurk het volgende:
[..]
ahaaa, k zat mij gek te zoeken in torrentfiles en een peer to peer network waar een beer in voorkomt![]()
Hehe, met diegene met de geheimzinnige ezel, zijn wel een aantal te vinden, ze gaan echter nog niet zo snel hierquote:Op maandag 5 september 2005 00:10 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik heb gezocht in eentje met een limesmaak, maar niks!
Natuurlijk welquote:Op maandag 5 september 2005 18:29 schreef xJapser het volgende:
Niemand into cow & chicken? Of IR Baboon?Was ook geweldig. Net als Eek! en consorten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |