Jammer is wat zacht uitgedrukt, de hele serie was in 1 klap waardeloos geworden.quote:Op zondag 7 november 2004 23:42 schreef NDAsilenced het volgende:
jammer dat ze het in het Nederlands gingen nasynchroniseren
Inderdaad ja. Die Nederlandse stemmen kunnen écht niet.quote:Op maandag 8 november 2004 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jammer is wat zacht uitgedrukt, de hele serie was in 1 klap waardeloos geworden.
Hoe heette deze serie ook alweer?quote:Op zondag 7 november 2004 23:43 schreef BaggerUser het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2004 00:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoe heette deze serie ook alweer?
Ik kan er echt niet opkomen...
Die vond/vind ik altijd zo leuk, dat ze het wiel uitvinden enzo, haha!
oeps het heet The terrible thunder lizards iddquote:Op maandag 8 november 2004 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow toch...
Ik dacht dat het een andere naam had, nou bedankt in ieder geval!
Een zorg minder voor het slapen gaan![]()
]quote:Op maandag 8 november 2004 01:22 schreef Gatalin het volgende:
Elmo en Timmy
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan vooral Pierre. 3 van die vrolijke beertjes met zo'n piepstem, en dan 1 zo'n strontchagerijnige Franse beer met een zware stem.quote:Op maandag 8 november 2004 16:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
Squizzy bears (vooral die aflevering dat ze in central park lopen)
the happy happy joy joy songquote:Op woensdag 10 november 2004 05:06 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
POOOOOWDER TOAST MAN!!!!
`quote:Op zondag 7 november 2004 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Thunder Lizards is echt cool.
Yes, Scooter, that would fit nicely in to the 'bad things' category
Klutter was dat, was idd niet veel aanquote:Alleen die tekenfilm over een hoopje kleren en zooi vond ik 3x niets.
Will somebody pleease cue that bird?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:55 schreef TastyMushroom het volgende:
Te geweldig dit!![]()
Oeh en kent iemand dit nog:
[afbeelding]
[afbeelding]
Samurai Pizza Cats!!
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:55 schreef TastyMushroom het volgende:
Te geweldig dit!![]()
Oeh en kent iemand dit nog:
[afbeelding]
[afbeelding]
Samurai Pizza Cats!!
En de o zo briljante reclames voor: LOG!quote:Op woensdag 10 november 2004 05:06 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
POOOOOWDER TOAST MAN!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |