quote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Shagster het volgende:
En nummertje 2:
"Hou je van me?"
"Best wel."
"Je zegt het nooit.."
"Wat?"
"Dat je van me houdt."
"Maar dat doe ik wel."
"Zeg het dan ook eens."
"Ik hou van je."
"Ja, nou hoeft het al niet meer."
![]()
die smileyquote:Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef Spideyman het volgende:
[knip..]
zij:
"OK DAN DOE IK HET WEL WEER"
[knip..]
Ik denk dat dat ook de reden is waarom ze zo reagerenquote:Op zondag 7 november 2004 22:24 schreef sociologist het volgende:
[..]
die smiley
Een vrouw die je niet met je vrienden op stap laat gaan moet je sowieso dumpen.quote:Op maandag 8 november 2004 00:00 schreef -Xerxes- het volgende:
JA duh, domme kut, zeg dan godverdomme dat je het liever niet hebt ofzo
Mamquote:Op zondag 7 november 2004 23:59 schreef Piro het volgende:
*Mam haalt alles eruit en wast het weer af en doet precies hetzelfde wat ik net deed*!
quote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Shagster het volgende:
In de trant van lekker klagen kan ook leuk zijn:
Een paar voorbeeldjes waaraan ik mij enorm kan irriteren. Ongetwijfeld herkenbaar voor velen van jullie.
"Is er wat, Shagster?"
"Hm? Nee hoor. Hoezo?"
"Je doet zo vreemd. Wat is er?"
"Niks hoor."
"Jawel.. Er is iets."
"Nee. Echt niet."
"Zeg het nou maar."
"ER IS HELEMAAL NIKS AAN DE HAND!"
"Zie je wel!! Er is iets!!"
![]()
lijkt m'n moeder welquote:Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef Spideyman het volgende:
zij:
"Schat,
als je er zin in hebt,
hoeft niet meteen hoor,
wil jij de afwas even doen?"
ik:
"He? mwoh,
doe ik zo wel"
zij:
"OK DAN DOE IK HET WEL WEER" [afbeelding]
ik:
![]()
Hoe doe je dat? Je ergens aan irriteren? Is dat net zoiets als je ergens aan ergeren, maar dan in het breezeriaans?quote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Shagster het volgende:
Een paar voorbeeldjes waaraan ik mij enorm kan irriteren.
Ja wat is dat dan ook voor antwoordquote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef Shagster het volgende:
"Hou je van me?"
"Best wel."
Je kunt ook zeggen "wat voor een vraag is dat nou" ! Zoiets zeg je (eens per week ongeveer) spontaanquote:Op maandag 8 november 2004 07:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan ook voor antwoord
Dat klopt, maar misschien zei hij het wel helemaal nooitquote:Op maandag 8 november 2004 07:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen "wat voor een vraag is dat nou" ! Zoiets zeg je (eens per week ongeveer) spontaan
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 8 november 2004 07:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat klopt, maar misschien zei hij het wel helemaal nooit
Hilarisch!!!!quote:Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Monoloog voor onderweg:
Hahahahahahaha dit komt me zooooooo bekend voorquote:Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Monoloog voor onderweg:
"En Marjan was vandaag niet op d'r werk. Ik heb haar maar gebeld en ze vertelde dat ze met haar vriend een weekendje weg wilde gaan met haar schoonouders. Maar dat de broer van zijn vader gevallen is en dat ie zijn been had gebroken. Toen zijn ze eerst langs die broer gegaan, ik weet zo even niet meer hoe ie heet, maar daar zijn ze toen heen gereden en kregen een aanrijding. Dus had ze Martijn gebeld dat ze niet naar huis konden omdat de auto iets had, iets met de wielen of zo, en Martijn was mij vergeten te bellen om te vertellen dat Marjan niet zou komen. Dus ik had vanmorgen echt het idee dat er iets niet goed was, want ze is normaal gesproken altijd om 10 voor acht op d'r werk en nu was het al 5 over acht. Ja dan ga je toch denken: Er is vast wat aan de hand. Maar ik heb me wel gered hoor, zoveel werk was er niet. En gelukkig kwam Natasja, die had een vrije dag, maar kwam toch even langs. Dus hebben we even gezellig koffie gedronken. Ze vertelde dat Bert een nieuwe baan had en dat het hem heel goed bevalt. Hij deed altijd lopende band werk, maar nu heeft hij een baan waar ie met de auto door nederland rijdt en dat is natuurlijk veel leuker. Bert had de eerste dag meteen al een dikke klant aan de haak geslagen, dus ze kregen een dikke bonus. Daarvan zijn ze toen lekker uit eten geweest bij die ene chinees, je weet wel, daar waar tante Dinie zo ziek is geworden. Toen Natasja eenmaal weg was, heb ik snel nog wat werk ingehaald zodat ik het morgen een stuk rustiger heb en ik mooi op tijd naar huis kan gaan. Dan ga ik even langs mijn moeder, die vandaag ook nog even belde. Die had vandaag nieuwe lippenstift gekocht, maar vond het toch niet zo'n mooie kleur, dus heeft ze die weer terug gebracht naar de winkel. En de winkel wilde het niet eens ruilen. O ja, weet je ook wie bij de drogist werkt? Gwenda, je weet wel, die vlak bij Kees en Jannie hebben gewoond. Dat is ook wat, zo zie je maar de wereld is heel klein. Maar Gwenda heeft altijd als kapster gewerkt en ik hoorde dat ze daar is weggegaan omdat de baas zijn handjes niet thuis kon houden en iedere keer aan haar kont zat. Nou ik wist het wel, ik pikte dat ook niet. Maar bij de drogist is het vast veel leuker voor haar. Die afslag die je net voorbij rijdt, die had je moeten hebben. "
![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Die afslag die je net voorbij rijdt, die had je moeten hebben. "
![]()
Is een best herkenbaar verhaalquote:Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Monoloog voor onderweg:
............................
alle vrouwen vinden van zichzelf dat ze niet zeurenquote:Op maandag 8 november 2004 11:41 schreef AngelUndercover het volgende:
best wel herkenbaarmaar ik zeur nooit zooo erg hoor
had tenminste wel wat "pussy payments" verwachtquote:Op maandag 8 november 2004 11:25 schreef Skv het volgende:
Moest ik laatst met een vriendin van me mee om een bikini uit te zoeken.
Ik had na twee minuten spijt.
Na drie uur nog meer. Gaat ze die dingen aanpassen, ik moest mee om mn mening te geven..
Heeft ze er een aan, ik zeg: laat zien dan.
"nee dan vind je me dik"Hele middag voor niks meegeweest. Belt ze uiteindelijk haar moeder op zodat die kan komen keuren.. vrouwen
Je denkt van wel..maar dat zeg je natuurlijk niet....quote:Op maandag 8 november 2004 11:44 schreef Stiffmaster het volgende:
En deze...."Vind je me beter dan je vorige vriendinnen?"![]()
erg vermoeiendquote:Op maandag 8 november 2004 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je denkt van wel..maar dat zeg je natuurlijk niet....
als je eerlijk antwoord geeft is het niet goed, en als je liegt ook niet......women....
wat verwachten ze nou dat je daarop antwoord idd...![]()
Tis wel zo..quote:Op maandag 8 november 2004 12:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
"Ik hou van je..."
"Ik ook van mezelf"
"Maar hou je ook van mij?"
"Ja tuurlijk"
"Waarom zeg je dat dan nooit?"
"Omdat jij dat al dertig keer per dag zegt, en het een beetje standaard wordt nietwaa?"
":("
Dat heet in mijn taal, als vrouw zijnde, gewoon een domme trut.quote:Op maandag 8 november 2004 11:25 schreef Skv het volgende:
Moest ik laatst met een vriendin van me mee om een bikini uit te zoeken.
Ik had na twee minuten spijt.
Na drie uur nog meer. Gaat ze die dingen aanpassen, ik moest mee om mn mening te geven..
Heeft ze er een aan, ik zeg: laat zien dan.
"nee dan vind je me dik"Hele middag voor niks meegeweest. Belt ze uiteindelijk haar moeder op zodat die kan komen keuren.. vrouwen
haha ja maar ik ik zuer gewoon niet zooo erg.. heel klein beetjequote:Op maandag 8 november 2004 11:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
alle vrouwen vinden van zichzelf dat ze niet zeuren![]()
Dat mag....we moeten ook niet teveel op elkaar gaan lijkenquote:Op maandag 8 november 2004 12:39 schreef AngelUndercover het volgende:
[..]
haha ja maar ik ik zuer gewoon niet zooo erg.. heel klein beetje
Vind ik nouw oowkquote:Op maandag 8 november 2004 12:42 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Dat mag....we moeten ook niet teveel op elkaar gaan lijken![]()
serieus dude, dat doe je toch niet...quote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef FragmasterFreddy het volgende:
- Wil je creme op m'n gezicht doen?
- Nee, want als ik het doe is het toch niet goed.
- Ja maar ik vind het fijn als jij het doet.
- * So_Addictive zucht, pakt pot creme en begint te smeren
- Neeeee, je doet het helemaal niet goed!! Eerst de U-zone, dan de V-zone reuteldereutel, en in zus en zo richting smeren reutel.
- Zie je wel! Doe het dan lekker zelf zeurkous.
-
-
Eng hè?quote:Op maandag 8 november 2004 13:52 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
serieus dude, dat doe je toch niet...
Een 'nu even niet ik ben druk zie je dat dan niet' antwoord.quote:Op maandag 8 november 2004 07:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan ook voor antwoord
M'n ex deed de afwas nooit.quote:Op maandag 8 november 2004 00:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Mam
Ik haat dat als mijn vriend zo doet "Ik ook van mezelf" (gaat precies hetzelfde als verhaal hierboven). grrrrrrquote:Op maandag 8 november 2004 12:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
"Ik hou van je..."
"Ik ook van mezelf"
"Maar hou je ook van mij?"
"Ja tuurlijk"
"Waarom zeg je dat dan nooit?"
"Omdat jij dat al dertig keer per dag zegt, en het een beetje standaard wordt nietwaa?"
":("
quote:Op maandag 8 november 2004 14:23 schreef inXs het volgende:
Mijn ex:
zij:
"schat ik ga wel mee uit vanavond, maar ik heb liever dat je niet blijft logeren, want ik moet morgen vroeg op"
ik:
"prima"
uren later na uitgaan als ik haar naar huis breng:
zij:
"lieverd, ik vind het toch fijn als je blijft logeren"
ik:
"<insert smile> oké relaxed etc etc"
Volgende morgen:
zij:
"<insert kwaadheid> Ja en toch vind ik dat je vannacht nee had moeten zeggen bladiebladiebla, want je wist dat ik het eigenlijk niet wou, je gebruikt me gewoon, dus ik heb graag dat je nu naar huis vertrekt"
ik:
"<insert verbouwereerd gezicht>uhmm"
mja, vaag persoon was het ook.
quote:Op maandag 8 november 2004 12:53 schreef FragmasterFreddy het volgende:
- Wil je creme op m'n gezicht doen?
- Nee, want als ik het doe is het toch niet goed.
- Ja maar ik vind het fijn als jij het doet.
- * Shagster zucht, pakt pot creme en begint te smeren
- Neeeee, je doet het helemaal niet goed!! Eerst de U-zone, dan de V-zone reuteldereutel, en in zus en zo richting smeren reutel.
- Zie je wel! Doe het dan lekker zelf zeurkous.
-
-
quote:Op maandag 8 november 2004 13:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig klagen ze niet meer zo snel meer als je ze een goede massagebeurt geeft
Mijn vriend doet dat ook maar ik vind het wel geinig en ik reageer er expres niet op .... even later zegt ie: "ik ook van jou hoor" ...quote:Op maandag 8 november 2004 14:32 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik haat dat als mijn vriend zo doet "Ik ook van mezelf" (gaat precies hetzelfde als verhaal hierboven). grrrrrr![]()
Dan mag ik hopen dat je wat aan mijn verhaal hebt, je hoeft geen dertig keer per dag "ik hou van je" te zeggen, dat weet hij ook wel.quote:Op maandag 8 november 2004 14:32 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik haat dat als mijn vriend zo doet "Ik ook van mezelf" (gaat precies hetzelfde als verhaal hierboven). grrrrrr![]()
Ik heb nu bijna een jaar met mijn vriendin en heb nog nooit gezegd "ik hou van je".quote:Op maandag 8 november 2004 14:47 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Mijn vriend doet dat ook maar ik vind het wel geinig en ik reageer er expres niet op .... even later zegt ie: "ik ook van jou hoor" ...
![]()
Ik heb pas na anderhalf jaar verkering ik hou van je tegen mijn vriendin gezegd.quote:Op maandag 8 november 2004 14:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna een jaar met mijn vriendin en heb nog nooit gezegd "ik hou van je".
Meiden die dat tegen me zeggen leren het vrij snel af.quote:Op maandag 8 november 2004 14:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Mijn vriendin overigens niet.
"jij bent bijzonder"quote:Op maandag 8 november 2004 15:01 schreef Dirkh het volgende:
Ik hou van jou, is makkelijker.
Als je gaat zeggen: Je bent bijzonder, dan kan je er op wachten dat ze daar uitleg over wil.
Waarom ben ik bijzonder?
Dan heb je er al spijt van dat je het ooit hebt gezegd.
Ik hou van jou, zorgt er vaak voor dat ze de komende uren ophouden te zeiken.
juist jaquote:Op maandag 8 november 2004 14:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Houden van- doe je pas als liefde heeft plaatsgemaakt voor een gevoel van veiligheid en onvoorwaardelijk vertrouwen.
Ik heb het ook pas laat gezegd, wanneer weet ik niet..quote:Op maandag 8 november 2004 14:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik heb pas na anderhalf jaar verkering ik hou van je tegen mijn vriendin gezegd.
Ik eis dat vrouwen zich gezamenlijk uitspreken tegen deze toestanden!quote:Op maandag 8 november 2004 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Mensen, laten we een substantieel deel van onze samenleving niet stigmatiseren door deze verschrikkelijke gebeurtenis. We moeten de boel bij elkaar houden!
Er zijn in elke bevolkingsgroep wel een aantal rotte appels, dat wil niet zeggen dat men een hele gemeenschap dient aan te spreken op deze laffe daad.quote:Op maandag 8 november 2004 15:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik eis dat vrouwen zich gezamenlijk uitspreken tegen deze toestanden!
Maar verandering kan het beste van binnenuit komen! Waar zijn de vrouwenpraatclubjes, Libelle-actiedagmoeders en Tupperware gezelligheidsdames om hier tegen eens op de bres te springen.quote:Op maandag 8 november 2004 15:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Er zijn in elke bevolkingsgroep wel een aantal rotte appels, dat wil niet zeggen dat men een hele gemeenschap dient aan te spreken op deze laffe daad.
Weer een vrijgezel in dit topicquote:Op maandag 8 november 2004 15:10 schreef LintuxCx het volgende:
Oh, wat HEERLIJK om gewoon niks in dit topic te herkennen!
[/tvp]
Hehe, nee, zelfs dat niet.quote:Op maandag 8 november 2004 15:13 schreef Fliepke het volgende:
Weer een vrijgezel in dit topic
Het lijkt op deze manier wel erg verdacht stil rond de overigen, inderdaad, ik mis grootschalige veroordeling. Nou, dan moet je niet gek opkijken als er 's een Opzij-locatie vlam vat.quote:Op maandag 8 november 2004 15:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Maar verandering kan het beste van binnenuit komen! Waar zijn de vrouwenpraatclubjes, Libelle-actiedagmoeders en Tupperware gezelligheidsdames om hier tegen eens op de bres te springen.
Ik had het niet tegen jouquote:Op maandag 8 november 2004 15:14 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hehe, nee, zelfs dat niet.
[edit]Oh, sorry Ferau.
100% herkenbaar!quote:Op maandag 8 november 2004 15:22 schreef Posdnous het volgende:
Of op een feestje waar vooral mijn vriendenkring is.
Zij: Aaargh...puf
Ik, die een goeie tijd heeft: Wat is er? Voel je je wel goed?
Zij: Neuh.. niet zo, beetje moe, misselijk etc.
Ik:maar, het is net zo leuk.
Zij: Ja, sorry. *extreem zielig doet*
Ik: nou ja, dan gaan we maar.
Eenmaal thuis.
Ik: zucht *biertje opentrekt*![]()
Zij: Super druk bezig, helemaal opgeleefd, bellen, doen etc.
Ik:jij voelde je toch zo slecht?
Zij:o ja, *kuch kuch*
En oh, wee als ik dat eens bij een feestje van haar kennissen probeer!![]()
Je bent niet de enige!quote:Op maandag 8 november 2004 15:26 schreef Dalamar het volgende:
KNIP
Dit MOET meer mensen bekend voorkomen.... zeg me dat ik niet de enige ben.
in Eindhoven is het toch "elkaar vasthouden" ?quote:Op maandag 8 november 2004 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Mensen, laten we een substantieel deel van onze samenleving niet stigmatiseren door deze verschrikkelijke gebeurtenis. We moeten de boel bij elkaar houden!
Volgende keer shoarma zaakquote:Op maandag 8 november 2004 15:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Uiteten met ex was bij mij een ramp. Ga ik met haar naar een leuk bistro (niet eens duur..).
Drinken al besteld dus kijken we op de kaart.
"het is duur hier"
"dat valt mee; eten is hier is lekker"
"ik vind het zonde"
"je wilde toch vlees?"
"ja, maar niet zo duur"
"je wilde naar een restaurant?"
"maar dan hoeft het niet zo duur te zijn.."
"nemen we een mixed grill voor 2 personen, dat is goedkoper dan 2 gerechten"
"Is goed"
Na bestelling:
"wist je niets goedkopers?"
(dan nog tijdens het eten, na het eten en buiten zeiken dat het duur was)
Zou ze alleen het sla uit de broodjes opeten.quote:Op maandag 8 november 2004 15:59 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Volgende keer shoarma zaak
OMG, idd jij bent niet de enige.quote:Op maandag 8 november 2004 15:26 schreef Dalamar het volgende:
KNIP
quote:Op maandag 8 november 2004 15:26 schreef Dalamar het volgende:
dat je dat pikt...quote:Op maandag 8 november 2004 16:28 schreef Posdnous het volgende:
Wat ook geregeld voorkomt, allerlei afspraken maken en er achteraf over klagen.
1 of andere kennis wil kamer schilderen. woont 150 km. verder.
Zij: oh, leuk! zullen wij meehelpen?
Ik:
Zij: niet?
Ik: nee, dacht het niet, geen tijd voor om dat de hele dag te doen, moet de hele week weer werken.
Zij: nou, dan doe ik het wel.
Ik: zou je dat nu wel doen?
Zij: Jaaaa! vind ik leuk!
Kennis: Hoeft echt niet hoor.
Zij: nee, vind ik leuk.
*afspraak maakt*
De betreffende dag, zondag 7 uur s ochtends.
Ik:![]()
Zij:nu al? ik ben zo moe.
IK: tja, dat krijg je ervan
Zij: ik heb niet zo'n zin, morgen ook weer gewoon werken.
Ik: ja, dat zei ik toen ook al.
Zij: Ga je met me mee?
Ik:yeah right.
s avonds komt ze terug.
Zij:![]()
![]()
Jezus, wat ben ik moe.
Ik: snap ik
Zij: en wat heb jij gedaan?
Ik: niks![]()
Zij: *hele tirade* en ik moet alles doen, bladiebla.Hier kan ik zoooo slecht tegen.
Ik ben de slechtste niet.quote:Op maandag 8 november 2004 16:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat je dat pikt...
Een vriendin niet beoordeeld kan worden op enkele tekortkomingen?quote:Op maandag 8 november 2004 16:52 schreef Leep het volgende:
en jullie maken het niet uit omdat....?
Het slechtste advies wat je iemand kan geven.quote:Op maandag 8 november 2004 16:40 schreef Integrity het volgende:
Misschien moet je eens een keer praten met elkaar, dat helpt soms wel eens.
hoe kwam je daar aan dan?quote:Op maandag 8 november 2004 17:28 schreef Syrena het volgende:
Nadat ik inmiddels ex vertelde dat ik weer naar de dokter was geweest voor een inwendig onderzoek omdat ik zoveel last had van schimmelinfecties..."En ben je ook klaargekomen?"
Vervolgens gaat ie piepen omdat hij 1 capsule moet slikken tegen schimmels, en nog harder piepen toen hij zijn eikel moest insmeren met anti-schimmelzalf.
Like I said.... inmiddels ex
Ja vind je het gek, jij hebt hem besmet. Ik zou hem ook smeren. (verkeerde woordkeuze) Ik zou je ook dumpen.quote:Op maandag 8 november 2004 17:28 schreef Syrena het volgende:
Nadat ik inmiddels ex vertelde dat ik weer naar de dokter was geweest voor een inwendig onderzoek omdat ik zoveel last had van schimmelinfecties..."En ben je ook klaargekomen?"
Vervolgens gaat ie piepen omdat hij 1 capsule moet slikken tegen schimmels, en nog harder piepen toen hij zijn eikel moest insmeren met anti-schimmelzalf.
Like I said.... inmiddels ex
Door pilgebruik is m'n slijmvlies beneden erg dun. Sex betekent frictie (schuren) dus kleine wondjes. Komt daar sperma bij dan verandert de zuurgraad, en dus schimmels.quote:Op maandag 8 november 2004 17:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hoe kwam je daar aan dan?
Ontmoet je dan wel vrouwen?quote:Op maandag 8 november 2004 17:25 schreef teknomist het volgende:
Waarom kom ik nooit dit soort vrouwen vrouwen tegen?.
quote:Op maandag 8 november 2004 17:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, jij hebt hem besmet. Ik zou hem ook smeren. (verkeerde woordkeuze) Ik zou je ook dumpen.
Vrijwel alle vrouwen hebben weleens een schimmelinfectie hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 17:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hoe kwam je daar aan dan?
Weet je zeker dat dat geen grap was? Zo niet, dan zegt dat wel iets over zijn kennis van de vrouwelijke anatomie.quote:Op maandag 8 november 2004 17:28 schreef Syrena het volgende:
Jaaaaaaaaaa, lekkker mijn chip smaakt per seconde lekkerderquote:Op maandag 8 november 2004 17:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vrijwel alle vrouwen hebben weleens een schimmelinfectie hoor.
Nooit fok!ken tijdens het eten, dude. Can't be good.quote:Op maandag 8 november 2004 17:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa , lekkker mijn eten smaakt per seconde lekkerder
Ja het was zogenaamd grappig bedoeld, maar ik liep al maanden rond met dan weer wel en dan weer geen jeuk, ik werd er hardstikke gek van. Ik vond en vind het gewoon een hele erge klote opmerking, ik ga niet voor m'n lol bij de dokter met m'n benen wijd liggen.quote:Op maandag 8 november 2004 17:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen grap was? Zo niet, dan zegt dat wel iets over zijn kennis van de vrouwelijke anatomie.
We openen een 'Hou je smoel nou eens, stomme eikel. topic!quote:Op maandag 8 november 2004 17:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja het was zogenaamd grappig bedoeld, maar ik liep al maanden rond met dan weer wel en dan weer geen jeuk, ik werd er hardstikke gek van. Ik vond en vind het gewoon een hele erge klote opmerking, ik ga niet voor m'n lol bij de dokter met m'n benen wijd liggen.Gatverdamme wat was het ook een kloothommel ook zeg. *Herinnering weer snel wegstopt*
Overal is een oplossing voorquote:Op maandag 8 november 2004 17:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
En beffen is ook niet erg goed ervoor (helaas)
quote:Op maandag 8 november 2004 17:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
We openen een 'Hou je smoel nou eens, stomme eikel. topic!
Dat had ik dus met m'n ex. Om de vijf meter wel iemand ie kende.quote:Op maandag 8 november 2004 17:46 schreef Dirkh het volgende:
Zaterdagmiddag.
We gaan even winkelen, dat vind ze leuk. Je wil geen zuurpruim zijn en geeft zo nu en dan eens toe en gaat mee.
Ik woon midden in centrum, dus we lopen er zo heen.
Bij het begin van de eertse winkels komt ze wel een collega, oud klasgenoot, oud collega, verre achterneef van de buurman, vriendin, vriendin van haar zus tegen.
Je bent aan het winkelen, "gezellig", dus een simpele groet zou voldoende kunnen zijn. Maar nee, we gaan rustig midden in de stroom mensen stilstaan en een gesprek voeren.
Bij het eerste gesprek ben je vaak al snel klaar, maar bij het tweede gesprek moet ze er als toegift nog bij vertellen wie ze nét nog sprak.
Je kan je voorstellen dat dat na 4 keer iemand tegenkomen een lang verhaal kan worden.
Uitgeblust kom je thuis, en ploft op de bank neer. Biertje erbij en zet de TV aan.
Dan begint het pas, dan moet iedereen nog even over de tong. Wie heeft ze gesproken, waarover, waarom, de laatste roddels.......
NEE! Daar kunnen wij niet tegen.quote:Op maandag 8 november 2004 17:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zit bij een film/tv programma altijd uitgebreid commentaar te leveren.
de meeste mannen kunnen daar niet zo goed tegen heb ik gemerkt.
Hij: Vind je het erg als ik "even" Studio Sport kijk?quote:Op maandag 8 november 2004 17:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan daar erg slecht tegen als ik echt moe ben, dan gaat het echt het ene oor in andere oor uit...quote:Op maandag 8 november 2004 17:46 schreef Dirkh het volgende:
Dan begint het pas, dan moet iedereen nog even over de tong. Wie heeft ze gesproken, waarover, waarom, de laatste roddels.......
Dat was bij ons dus ook andersom. Al helemaal als we wat keken op de BBC.quote:Op maandag 8 november 2004 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
NEE! Daar kunnen wij niet tegen.
Dat geldt ook voor als je een film zit te kijken en je snapt het niet. Ga dan niet vragen waar de film over gaat.
Nee!quote:Op maandag 8 november 2004 05:07 schreef Tichelaar het volgende:
Heb je zin in gebak?
- Nee, niet echt!
Ik ga gebak halen, wat wil jij?
- Ik hoef niet.
half uur later
Waar heb je de bordjes gelaten, ik wil graag mijn appelpunt opeten!
- Waar is mijn gebak?
![]()
![]()
![]()
"ik wil het blok kijken, en expeditie robinson en dit en dat""quote:Op maandag 8 november 2004 17:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij: Vind je het erg als ik "even" Studio Sport kijk?
Ik: Nee hoor... heel klein zuchtje
Later...veeeeel later
Hij: Hier, zet maar wat anders op.
Ik: *zap*zap*zap* Ah, Discoverychannel, detective-night!
Hij: We gaan toch zeker geendocumentaire kijken he?!
![]()
Hehe ik ben niet meteen ook een dom gansje heurquote:Op maandag 8 november 2004 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
NEE! Daar kunnen wij niet tegen.
Dat geldt ook voor als je een film zit te kijken en je snapt het niet. Ga dan niet vragen waar de film over gaat.
Ik ben nog steeds van mening dat vrouwen op hun irritantst zijn als ze naast je tv zitten te kijken.quote:Op maandag 8 november 2004 17:47 schreef cinnamongirl het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2004 17:41 schreef Xebrozius het volgende:
zij "gaat het over mij"
zij "is er iets"
ik: "Goed dan, ik zat te denken of ik nou wel of niet een Canon eos 300D zou aanschaffen"
zij: "ohw.... ja... leuk ofzo...."
Ik: Ik ga effe lekker alleen scharrelen in mijn huisje vandaag.quote:Op maandag 8 november 2004 18:07 schreef donderopman het volgende:
Ik wil formule 1 zien, echt alleen de wedstrijd.
Ik: Ik ga ff Formule 1 kijken.
Zij: dan ben je zeker weer de hele dag niet bij mij.
Ik: Ik wil alleen ff de formule 1 kijken hoor.
Zij: Waarom wil je dan niet bij mij zijn??
Ik: Ik wil alleen ff de formule 1 kijken!!!
Zij: En ik dan??
Ik: dat moet jij maar zien doei!!
Jou icon lijkt op mn exquote:Op maandag 8 november 2004 17:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
gisterenavond een vriend van me op msn..
´mijn vriendin is boos op me...!´
ik: waarom dat dan?
'ze vroeg aan me of ik haar dik vond en toen zei ik ja'
ik:ja logisch dat ze dan kwaad is..
hij: ja maar ik moet toch eerlijk zijn en ze is echt zichtbaar dikker geworden
Jawel, maar mijn langste relatie duurde net geen half jaarquote:Op maandag 8 november 2004 17:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ontmoet je dan wel vrouwen?
Ze zijn toch echt allemaal hetzelfde. Ja, de eerste half jaar niet, dan zijn ze nog wel te pruimen.
Hahahaquote:Op maandag 8 november 2004 17:41 schreef Posdnous het volgende:
Kijk je samen naar Friends.
Zij: Die Rachel is wel een mooie vrouw he?
Ik: Ja klopt
Zij: en die Joey is ook wel een lekkere kerel.
Ik:....
Zij: vind je niet?
Ik: Geen idee, heb er niet echt kijk op.
Zij: Waar slaat dat nou weer op?
Ik:
Zij: ik zeg dat toch ook gewoon bij een vrouw?
Ik: moet jij weten.
Zij:
Ik:![]()
Whehe ik doe dat ook altijdquote:Op maandag 8 november 2004 17:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Meet my sisterquote:Op maandag 8 november 2004 18:03 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn god, kan die klep dan nooit dicht...?
Ik ga Sakkers écht niet vasthouden hoor!quote:Op maandag 8 november 2004 15:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
in Eindhoven is het toch "elkaar vasthouden" ?
Dingen onnodig ingewikkeld maken, een specialiteit van veel vrouwenquote:Op maandag 8 november 2004 23:10 schreef MarMar het volgende:
haha, njah, veel van mijn soortgenotes zijn zeikerds!!!
foon gaat, meisje aan de foon
"mijn vriend begrijpt me niet"
"wat dan niet?"
"hij snapt niet hoe ik me voel"
"hoe voel je je dan?"
"sjah, kweetniet"
*roll eyes*
Ik vraag alleen om bevestiging, lieverdquote:Op maandag 8 november 2004 23:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ga Sakkers écht niet vasthouden hoor!
Dat doe ik echt altijd.quote:Op maandag 8 november 2004 20:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Whehe ik doe dat ook altijd
Zeker bij Science Fiction zeggen dat het nep is, kom t nooit goed aan
De trut!quote:Op maandag 8 november 2004 18:16 schreef Dirkh het volgende:
...
zij: Ja, ik mag het toch wel even na vragen?
...
quote:Op maandag 8 november 2004 17:41 schreef Xebrozius het volgende:
ik: "Goed dan, ik zat te denken of ik nou wel of niet een Canon eos 300D zou aanschaffen"
zij: "ohw.... ja... leuk ofzo...."
quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ik & vriendin:
Zij: Ik ga het uitmaken met R.
Ik: Waarom?
Zij: Hij vertrouwt me niet. Hij denkt dat ik vreemdga.
Ik: Je gaat toch ook vreemd?
Zij: Ja, maar dat kan hij niet weten!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:34 schreef dafjedaf het volgende:
Ik & vriendin:
Zij: Ik ga het uitmaken met R.
Ik: Waarom?
Zij: Hij vertrouwt me niet. Hij denkt dat ik vreemdga.
Ik: Je gaat toch ook vreemd?
Zij: Ja, maar dat kan hij niet weten!
Dit komt me maar al te bekend voor, echt kattegejank is dat...quote:
Zij: Kan je die bril nou niet gewoon omlaag doen als je klaar bent?
Hij: Je hebt toch zelf ook 2 handen, kan je hem ook mee omlaag doen.
Zij: Ja maar bla bla handen vies, hoort zo, spetters,plas, schoenen van Invito.. etc etc.
Hij: Ik moet hem toch ook omhoog doen als jij erop hebt zitten zeiken?
Zij: Ja? Dus?
Hij: Hrm * telt tot 10* LUISTER!!!! IK DOE HEM OMHOOG=1 handeling, JIJ DOET HEM OMLAAG= ook 1 handeling. Wat is daar nou zo moelijk aan?
Zij: Ja uhm, waarom plas je eigenlijk niet gewoon zittend?
Hij: Dat soort taalgebruik wil ik hier niet meer horen!
Arrrrrrgh!quote:Op dinsdag 9 november 2004 03:59 schreef Pladeao het volgende:
Dat is nog best lief van haar als je ziet hoeveel mensen hier klagen dat hun vriendin tijdens de film dingen vraagt als "waar gaat het over?"quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Zij: "Kijken waar de film over gaat."
Homo?quote:Op maandag 8 november 2004 15:14 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hehe, nee, zelfs dat niet.
[edit]Oh, sorry Ferau.
Ik heb mijn vrouw afgesproken dat ze als ze na de film wakker wordt niet meer zal vragen waar het over ging.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat is nog best lief van haar als je ziet hoeveel mensen hier klagen dat hun vriendin tijdens de film dingen vraagt als "waar gaat het over?"
Ach, dat is dan ook weer waar jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat is nog best lief van haar als je ziet hoeveel mensen hier klagen dat hun vriendin tijdens de film dingen vraagt als "waar gaat het over?"
Jij bent gewoon luiquote:Op dinsdag 9 november 2004 03:59 schreef Pladeao het volgende:
Zij: Kan je die bril nou niet gewoon omlaag doen als je klaar bent?
Hij: Je hebt toch zelf ook 2 handen, kan je hem ook mee omlaag doen.
Zij: Ja maar bla bla handen vies, hoort zo, spetters,plas, schoenen van Invito.. etc etc.
Hij: Ik moet hem toch ook omhoog doen als jij erop hebt zitten zeiken?
Zij: Ja? Dus?
Hij: Hrm * telt tot 10* LUISTER!!!! IK DOE HEM OMHOOG=1 handeling, JIJ DOET HEM OMLAAG= ook 1 handeling. Wat is daar nou zo moelijk aan?
Waarom hij? Waarom zij niet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:35 schreef D.Rose het volgende:
Jij bent gewoon lui
ook benieuwd isquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:58 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Waarom hij? Waarom zij niet?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:02 schreef Leep het volgende:
Als mijn vader de bril eens niet omlaag doet en ik ga naar de wc dan val ik altijd de wc in. Omdat ik er gewooon van uit ga dattie omlaag is.
Dat moet je ook niet doen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:02 schreef Leep het volgende:
Als mijn vader de bril eens niet omlaag doet en ik ga naar de wc dan val ik altijd de wc in. Omdat ik er gewooon van uit ga dattie omlaag is.
Wacht, je komt de wc binnen, en je kijkt eh, ergens anders naar in ieder geval dan de wc, en gaat gewoon zittenquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:02 schreef Leep het volgende:
haha ik vind t zelf ook raar hoor. T gebeurt ook regelmatig dat ik met m'n reet op die deksel ga zitten als die omlaag isquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wacht, je komt de wc binnen, en je kijkt eh, ergens anders naar in ieder geval dan de wc, en gaat gewoon zitten
Jaaaaa dat heb ik ook!!! Toen ik nog thuis woonde was ie altijd naar beneden want mn pa plast zittend. Maar toen bleef mn vriendje voor t eerst slapen en die liet m omhoog, en ik 's nachts zonder bril en met het licht uit *flop*quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:53 schreef Leep het volgende:
haha ik vind t zelf ook raar hoor. T gebeurt ook regelmatig dat ik met m'n reet op die deksel ga zitten als die omlaag is. Maar dit is weer een ander topic eigenlijk
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:57 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jaaaaa dat heb ik ook!!! Toen ik nog thuis woonde was ie altijd naar beneden want mn pa plast zittend. Maar toen bleef mn vriendje voor t eerst slapen en die liet m omhoog, en ik 's nachts zonder bril en met het licht uit *flop*
Vroeger viel ik er echt in, gelukkig heb ik nu heupen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef DuranK het volgende:
Ik zit thuis een documentaire over Jack the Ripper te kijken. Komt mijn zus thuis.
Zij: wat ben jij aan het kijken?
Ik: Docu over Jack the Ripper
Zij: oow, das eng zet es wat anders op!
Ik: nee ik ben dit aan het kijken
Zij: ja maar dan ga ik dalijk eng dromen
Ik: dan ga je toch boven tv kijken
Zij: nee doe jij maar
ik: oke dan ga ik wel naar boven
Zij: nee blijf maar, ik kijk wel mee
wij dus kijken, opeens gaat ze naar boven
Zij: ik ga naar bed daag
Ik: daag
Zij: wil jij mij naar boven brengen?
Ik: waarom?
Zij: ja ik vin da eng nou
Ik: oke vooruit omdat jij het bent
Zij: stop je me ook ff in bed
Ik: da kun je toch wel zelf!
Zij: JA IS JOU SCHULD DA IK BANG BEN! JIJ MOES DA PERSEE KIJKEN EN JE WEET TOCH DA IK DAAR NIET TEGEN KAN, EN NOU HEB IK NACHTMERRIES DANKZIJ JOU!!
Ik: JA DAAHAAG![]()
Zij: NEEJ KOM ES TERUG! IK VIN DA ENG![]()
Ik : zucht vooruit dan maar.
heb ik haar in gestopt enzo
Zij: laat wel lamp aanstaan he want anders vind ik da eng
Ik: oke oke![]()
uiteindelijk benk van da gezeur af en kank tv kijken
voor de duidelijkheid. Ik ben 17 en zij is 22![]()
![]()
Dude.... ik heb et over mijn zusquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
je bent zo te zien duidelijk niet te jong voor haar.....
lol okequote:Op dinsdag 9 november 2004 20:18 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dude.... ik heb et over mijn zus![]()
Dat is wel heel erg.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef DuranK het volgende:
Ik zit thuis een documentaire over Jack the Ripper te kijken. Komt mijn zus thuis.
Zij: JA IS JOU SCHULD DA IK BANG BEN! JIJ MOES DA PERSEE KIJKEN EN JE WEET TOCH DA IK DAAR NIET TEGEN KAN, EN NOU HEB IK NACHTMERRIES DANKZIJ JOU!!
![]()
sorry dudettequote:Op dinsdag 9 november 2004 20:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol okehaha, dat scheelt alweer
hoewel, met zussen kan je het niet uitmaken
enne, ik ben een dudette
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:57 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jaaaaa dat heb ik ook!!! Toen ik nog thuis woonde was ie altijd naar beneden want mn pa plast zittend. Maar toen bleef mn vriendje voor t eerst slapen en die liet m omhoog, en ik 's nachts zonder bril en met het licht uit *flop*
Vroeger viel ik er echt in, gelukkig heb ik nu heupen
Dat is idd erg.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef DuranK het volgende:
-verhaal over zus & zo-
hahaha, kolere zeg, uit huis kicken dat kreng, ze is al 22!quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:23 schreef DuranK het volgende:
[..]
sorry dudette![]()
dit was jammer genoeg 1 van de vele voorbeelden
*shock*quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:39 schreef Mute_Me het volgende:
mn broer en ik gingen naar de mac eten halen.
Staat mn broer bij de deur en zn vriendin ernaast.
zij: je weet wat ik meot hehben hé, herhaal eens wat ik moet!
Hij: ja ik weet t wel en ik ga het echt niet herhalen![]()
zij: nee je herhaalt het en anders ga je niet weg!!
Ik: niet zeiken ik heb honger![]()
Zij: Zie je nou, je broertje wil dat je weg gaat(over het verdraaien van woorden gesproken..)
Ik: we gaan daaag
Zij: als je het vergeet ga je terug he lul!!
Hij: jaaajaa
Zij daaaag schatjuhh![]()
In de auto
Hij: vrouwen...
ik: zeikwijfen![]()
GENIAALquote:Op maandag 8 november 2004 08:49 schreef Dirkh het volgende:
Monoloog voor onderweg:
"En Marjan was vandaag niet op d'r werk. Ik heb haar maar gebeld en ze vertelde dat ze met haar vriend een weekendje weg wilde gaan met haar schoonouders. Maar dat de broer van zijn vader gevallen is en dat ie zijn been had gebroken. Toen zijn ze eerst langs die broer gegaan, ik weet zo even niet meer hoe ie heet, maar daar zijn ze toen heen gereden en kregen een aanrijding. Dus had ze Martijn gebeld dat ze niet naar huis konden omdat de auto iets had, iets met de wielen of zo, en Martijn was mij vergeten te bellen om te vertellen dat Marjan niet zou komen. Dus ik had vanmorgen echt het idee dat er iets niet goed was, want ze is normaal gesproken altijd om 10 voor acht op d'r werk en nu was het al 5 over acht. Ja dan ga je toch denken: Er is vast wat aan de hand. Maar ik heb me wel gered hoor, zoveel werk was er niet. En gelukkig kwam Natasja, die had een vrije dag, maar kwam toch even langs. Dus hebben we even gezellig koffie gedronken. Ze vertelde dat Bert een nieuwe baan had en dat het hem heel goed bevalt. Hij deed altijd lopende band werk, maar nu heeft hij een baan waar ie met de auto door nederland rijdt en dat is natuurlijk veel leuker. Bert had de eerste dag meteen al een dikke klant aan de haak geslagen, dus ze kregen een dikke bonus. Daarvan zijn ze toen lekker uit eten geweest bij die ene chinees, je weet wel, daar waar tante Dinie zo ziek is geworden. Toen Natasja eenmaal weg was, heb ik snel nog wat werk ingehaald zodat ik het morgen een stuk rustiger heb en ik mooi op tijd naar huis kan gaan. Dan ga ik even langs mijn moeder, die vandaag ook nog even belde. Die had vandaag nieuwe lippenstift gekocht, maar vond het toch niet zo'n mooie kleur, dus heeft ze die weer terug gebracht naar de winkel. En de winkel wilde het niet eens ruilen. O ja, weet je ook wie bij de drogist werkt? Gwenda, je weet wel, die vlak bij Kees en Jannie hebben gewoond. Dat is ook wat, zo zie je maar de wereld is heel klein. Maar Gwenda heeft altijd als kapster gewerkt en ik hoorde dat ze daar is weggegaan omdat de baas zijn handjes niet thuis kon houden en iedere keer aan haar kont zat. Nou ik wist het wel, ik pikte dat ook niet. Maar bij de drogist is het vast veel leuker voor haar. Die afslag die je net voorbij rijdt, die had je moeten hebben. "
![]()
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:27 schreef SilentChaos het volgende:haagse humor van ook gek
Jouw zus is zwakbegaafd ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef DuranK het volgende:
![]()
egoïstquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:11 schreef DuranK het volgende:
verhaal over ex van mij.
Star Wars kwam op tv en ik had dat deel nog nooit gezien dus ik wou die dol graag kijken. Ik had tegen haar gezegd dat ze me niet mocht bellen dus ik had men mobiel op stil gezet en per ongeluk ook de tril functie uit.
11 uur gaat de huistelefoon opeens.
Ik neem op
ik: eey godverdomme wrom bel je zo laat nog op?
zij: ja ik maakte me kei ongerust! ik heb je wel 30 keer gebeld!
ik: ik zei toch da ik star wars wou kijken
zij: ja nou en ik mag toch wel weten hoe et met je gaat?
ik: ja kei goed houdoe. tuut... tuut.....
stomme doos![]()
was net een gave scene bezig
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:11 schreef DuranK het volgende:
verhaal over ex van mij.
Star Wars kwam op tv en ik had dat deel nog nooit gezien dus ik wou die dol graag kijken. Ik had tegen haar gezegd dat ze me niet mocht bellen dus ik had men mobiel op stil gezet en per ongeluk ook de tril functie uit.
11 uur gaat de huistelefoon opeens.
Ik neem op
ik: eey godverdomme wrom bel je zo laat nog op?
zij: ja ik maakte me kei ongerust! ik heb je wel 30 keer gebeld!
ik: ik zei toch da ik star wars wou kijken
zij: ja nou en ik mag toch wel weten hoe et met je gaat?
ik: ja kei goed houdoe. tuut... tuut.....
stomme doos![]()
was net een gave scene bezig
![]()
Sorry hoor, maar ik vind je echt een nerd zoals je je daar liet gebruikenquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef DuranK het volgende:
![]()
Het is dat of incestueus ingesteld.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:10 schreef bierglas het volgende:
[..]
Jouw zus is zwakbegaafd ofzo?
Vriendin heeft vaak nachtmerriesquote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef DuranK het volgende:
![]()
Hééééél erg herkenbaar!quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:58 schreef ook_gek het volgende:
-slettenverhaal-
Tsja, da's waar, maar als ze echt om 'm gaf had ze ook wel onthouden dat hij Star Wars zit te kijken en zich daarvoor compleet van de buitenwereld af moet zonderen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:27 schreef bierglas het volgende:Je hebt iemand die om je geeft en dan doe je zo
Jij snapt etquote:Op woensdag 10 november 2004 09:35 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Tsja, da's waar, maar als ze echt om 'm gaf had ze ook wel onthouden dat hij Star Wars zit te kijken en zich daarvoor compleet van de buitenwereld af moet zonderen.
Ik vind ze anders best wel liefquote:Op maandag 8 november 2004 00:10 schreef Monidique het volgende:
Vrouwen,. Afschieten die bende.
Nee idd.. alleen ben ik degene die snel beslist heeft en is mn vriend een half uur (SERIEUS) bezig om iets uit te kiezen..quote:[b]
ik ken hetquote:Op woensdag 10 november 2004 11:29 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Nee idd.. alleen ben ik degene die snel beslist heeft en is mn vriend een half uur (SERIEUS) bezig om iets uit te kiezen..![]()
Dat komt omdat je via de telefoon je vriend niet ziet stuiptrekken.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:43 schreef Étoile het volgende:
lol grappig topic, een aantal dingen zijn echt zo herkenbaar
Ik probeer er wel op te letten, maar idd vooral dat doorratelen. Vooral aan de telefoon wil ik nog wel eens iets te lang door kletsen![]()
Ik zou haar een dickslap gegeven hebbenquote:Op woensdag 10 november 2004 14:11 schreef Shagster het volgende:
Vanochtend was het weer raak!
Zij: "Als ik lelijk was.. Zouden we dan ook bij elkaar zijn?"
Ik: "Ben je zo knap dan?"
"Je vind me dus lelijk?"
"Nee hoor. Ik vind je mooi."
Shagster maakt aanstalten voor ochtendsex. Alles beter dan dit gesprek.
"Even niet. Even serieus. Als ik lelijk was, zouden we hier dan nu ook zitten?"
"Weet ik niet. Als je lelijk was, was ik misschien nooit op je afgestapt. Ik hou niet van lelijke mensen."
Dun ijs.
"Dus onze relatie is gebaseerd op uiterlijk?"
"Euh.. Nee."
"Je moest wel even nadenken."
"Ik vind het een rare vraag."
"Maar je had zo gauw even geen antwoord, hè?"
"Onze relatie is niet gebaseerd op uiterlijk."
"Maar als ik lelijk was hadden we geen relatie."
"Euh.. Maar het gaat mij om je innerlijk."
"Dus dan hoef ik vanaf vandaag geen makeup meer te gebruiken? Of mijn haar te borstelen? Als uiterlijk je toch niet intereseert..."
"Maar... Maar het oog wil ook wat."
"Ik eet vanavond bij mijn moeder."
Ik zag net in haar agenda dat ze ongesteld moet worden.
tip voor alle mannen: beantwoord dit soort vragen met een wedervraag...quote:Op woensdag 10 november 2004 14:11 schreef Shagster het volgende:
"Je vind me dus lelijk?"
"Weet ik niet. Als je lelijk was, was ik misschien nooit op je afgestapt. Ik hou niet van lelijke mensen."
Dun ijs.
"Euh.. Nee."
"Dus dan hoef ik vanaf vandaag geen makeup meer te gebruiken? Of mijn haar te borstelen? Als uiterlijk je toch niet intereseert..."
Dit is toch volgens mij een van de meest voorkomende zinloze vrouwen discussies,quote:Op woensdag 10 november 2004 14:11 schreef Shagster het volgende:
"Je vind me dus lelijk?"
Dun ijs.
"Euh.. Nee."
jawelquote:Op woensdag 10 november 2004 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dit is toch volgens mij een van de meest voorkomende zinloze vrouwen discussies,
op dit soort dingen kan je nooit een correct antwoord geven,![]()
"Wat? Nu?"quote:Op woensdag 10 november 2004 14:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
jawel
"zou je bij mij zijn geweest als ik lelijk was?"
"zou jij op mij gevallen zijn dan als ik lelijk was?"
*stilte*
"eh"
"nou dan, neuken?"
och god et zal toch niet hequote:Op woensdag 10 november 2004 18:07 schreef missiemaartje het volgende:
Jongus zegge gewoon altijd t verkeerde.. Kan daar ook een topic over beginne !
een bril hoort naar beneden, daar is ie voor gemaaktquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:58 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Waarom hij? Waarom zij niet?
Ik wil 'm ook wel omlaag laten hoor. Maar dan maak jij de rommel schoon.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:14 schreef D.Rose het volgende:
een bril hoort naar beneden, daar is ie voor gemaakt
als jij m omhoog doet omdat je m anders vuil maakt moet je m ook weer terug doen.
Jij kan toch ook gewoon gaan zitten?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:29 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook wel omlaag laten hoor. Maar dan maak jij de rommel schoon.
Zitten?!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef HJR het volgende:
[..]
Jij kan toch ook gewoon gaan zitten?
Weet je mannen (zoals ik) komen er achter wanneer ze op zichzelf wonen en dus zelf de plee schoon moeten maken dat zitten veel hygienischer is. De mannen spetteren gewoon de boel onder. Ga lekker zitten! Is nog relaxed ook...
Je kan toch ook schijten? Doe je toch ook niet staandquote:Op woensdag 10 november 2004 18:46 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zitten?!
Dat past helegaar niet!
Ik kan ook wel zeggen: hij hoort omhoog, want daar is hij voor gemaakt. Als jij hem omlaag doet omdat je niet staand kunt of wilt pissen, moet je hem ook weer terug doen. Is net zo grote onzin als wat jij hier stelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een bril hoort naar beneden, daar is ie voor gemaakt
als jij m omhoog doet omdat je m anders vuil maakt moet je m ook weer terug doen.
imho
gewoon lui dusquote:Op woensdag 10 november 2004 19:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel zeggen: hij hoort omhoog, want daar is hij voor gemaakt. Als jij hem omlaag doet omdat je niet staand kunt of wilt pissen, moet je hem ook weer terug doen. Is net zo grote onzin als wat jij hier stelt.
Een wc-bril kan omlaag én omhoog, hij is gemaakt om op meerdere manieren te functioneren. Dus ik doe hem omhoog als ik ga zeiken, en als iemand hem omlaag wil doet diegene dat op zijn of haar beurt.
Nee, niet gewoon lui. Waarom zou iemand die de bril weigert omlaag te doen voor een ander wel lui zijn en iemand die hem weigert omhoog te doen voor een ander niet?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gewoon lui dus
een gewone bril kun je ook op- of afzetten, maar om nou te zeggen dat afzetten een functie heeft....
als ik een deur open doe, doe ik m ook dichtquote:Op woensdag 10 november 2004 19:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, niet gewoon lui. Waarom zou iemand die de bril weigert omlaag te doen voor een ander wel lui zijn en iemand die hem weigert omhoog te doen voor een ander niet?
* LintuxCx mompelt iets met pot en ketelquote:Op woensdag 10 november 2004 19:39 schreef D.Rose het volgende:
gewoon lui dus
niet iets mompelen wat je niet snapt hequote:Op woensdag 10 november 2004 19:54 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
* LintuxCx mompelt iets met pot en ketel
Kromme vergelijking omdat dit:quote:Op woensdag 10 november 2004 19:47 schreef D.Rose het volgende:
als ik een deur open doe, doe ik m ook dicht
als ik iets uit de kast pak, zet ik het terug.
Ik zeg niet: ik heb het gepakt, zet jij het maar terug
Niet klopt. Feit blijft gewoon dat hij twee kanten op kan, en aangezien het nogal arbritair is om de een als standaard te stellen is het de meest logische oplossing dat iedereen dat ding neerzet of neerlegt zoals hij of zij hem nodig heeft.quote:nogmaals, hij kán omhoog, maar hoort omlaag
jij kan m ook omlaag gebruiken, dames niet omhoogquote:Op woensdag 10 november 2004 19:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kromme vergelijking omdat dit:
[..]
Niet klopt. Feit blijft gewoon dat hij twee kanten op kan, en aangezien het nogal arbritair is om de een als standaard te stellen is het de meest logische oplossing dat iedereen dat ding neerzet of neerlegt zoals hij of zij hem nodig heeft.
En het gaat hier over domme wijvenuitspraken, dus dit is volledig ontopic.
![]()
iddquote:Op woensdag 10 november 2004 20:22 schreef mighty_myte het volgende:
bwhahaha, wat een heerlijk topic!![]()
![]()
meer!![]()
kom maar op met deel twee!
Zeker.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef ook_gek het volgende:
een ouwe bekende moet dit voor iedereen zijn.
...
Hoe herkenbaar dit![]()
Sjees hoezo een zinloze discussiequote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef ook_gek het volgende:
een ouwe bekende moet dit voor iedereen zijn.
IK kijk eens wat ik heb.
Zij Hej een bloemetje
Ik Jep voor jou
Zij heb je iets goed te maken of zo?
Ik nee dit is gewoon zomaar.
Zij Je wilt zeker sex
Ik nee ik neem gewoon een bloemetje mee voor je
Zij vertel nou maar wat heb je gedaan en wat is de reden.
Ik Oke oke ik heb heel de straat suf geneukt
Zij WAT ZEG JE NOU
Ik Je denkt toch niet dat ik serieus ben he? Dit is gewoon omdat ik je lief vond
Zij ja zal wel weer.
Ik oke zal nog eens wat mee nemen voor je.
Paar dagen later.
Zij hej peter heeft gewoon een bloemetje mee genomen voor z,n vriendin. Is dat niet lief
Ik hij had vast iets goed te maken
Zij Nee dat doen mensen als ze verliefd zijn en elkaar leuk vinden.
Ik weet je dit zeker?
Zij Ja dat weet ik zeker. Jij zou dit nou nooit doen!!! Krijg nooooit wat van je.
Ik en die paar weken geleden dan? Had ik toch een mooie bos rozen bij me?
Zij ja maar dat is anders.
Ik hoezo?
Zij ja gewoon anders je weet wel.
Ik nee dat weet ik niet ik had dat bij me omdat ik je lief vind en dat wilde ik je laten merken.
Zij niet je had iets goed te maken.
Ik nee hoor echt niet anders had je dat wel gemerkt?
Zij hoez dan?
Ik Nou dan had er nu een Ferrari voor je deur gestaan![]()
Zij weet je. Laat maar jij kan niet serieus doen en jij snapt dit toch niet.
Ik *mompel* nee ik snap vrouwen niet dat is iets anders...
Zij WAT ZEG JE?
Ik nee niks lama.
Hoe herkenbaar dit![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:31 schreef ook_gek het volgende:
-knip-
tja met zo`n kutfilm als white chicks is het wel te begrijpen natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2004 21:22 schreef Phuturistixxx het volgende:
Zij: zullen we vanavond thuis blijven?
Ik: Ja is goed , wat wil je doen dan?
Zij: Dvdtje kijken ofzo
Ik: OKé is goed, nog voorkeuren?
Zij: Ja doe maar een comedie
Ik: * branden gaat*
Die avond:
Ik: Ik heb White chicks, die wilde je toch zien?
Zij: ja leuk!!
Halverwege staat ze op.
Ik: Wat ga je doen?
ZIj: even de was
Ik: ..... oké
En al helemaal tegen mij he. JA HE JA HE ZO EEN SCHATJE ALS IKquote:Op donderdag 11 november 2004 08:55 schreef MarMar het volgende:
* ook_gek heeft medelijden met veel gozerts hier
arme schatten!!!
als je bloemetje krijgt kan je toch gewoon blij dank je wel zeggen
hahaha echt welquote:Op donderdag 11 november 2004 09:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En al helemaal tegen mij he. JA HE JA HE ZO EEN SCHATJE ALS IK![]()
kijk eens in je fotoboekquote:Op donderdag 11 november 2004 09:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
hahaha echt wel![]()
hahaquote:Op donderdag 11 november 2004 09:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk eens in je fotoboek![]()
is dit het moment om te vragen of jij namens alle vrouwen het goed wild maken door middel van sex met mij. Ik vertegenwoordig alle mannen dan welquote:Op donderdag 11 november 2004 09:05 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb ook medelijden met die kerels hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |