Klaar was vandaag heel tactisch bezig. Ik heb er vertrouwen in dat dit haar goed heeft gedaan.quote:Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef golfer het volgende:
Mick, zoals verwacht eruit.
Volgende week Klaar, tenzij ze dan immumiteit heeft.
quote:Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef Zhenar het volgende:
Mick... niet zo bot doen tegen Klaar.
quote:Op zondag 7 november 2004 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Klaar was vandaag heel tactisch bezig. Ik heb er vertrouwen in dat dit haar goed heeft gedaan.
Idd, dat snapt ze niet echt volgens mijquote:Op zondag 7 november 2004 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoezo niet, ze is er hopogstpersoonlijk voor verantwoordelijk dat Mick eruit is.
ZVO-jesquote:Op zondag 7 november 2004 21:39 schreef twiFight het volgende:
wat kijkt die roos toch altijd heerlijk onschuldig
Ze heeft zich zo symbolisch gedistancieerd van Ronald en Mick. Daarmee haalt ze vast pluspunten bij de anderen.quote:Op zondag 7 november 2004 21:40 schreef Bayswater het volgende:nou nou wat tactisch
Ja, klopt. Shandinella is natuurlijk de enige die echt verdient om te winnen, speltechnisch gezien.quote:Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef rubbereend het volgende:
Shandinella moet oppassen want iedereen ziet dat ze sterk is, dan ben je wel eenhele grote concurent en ben je er voor je het weet uitgestemd
Ik snapte niet hoe Matthias het in z'n hoofd haalde om zichzelf eerlijk te noemen.quote:Op zondag 7 november 2004 21:44 schreef RedruM_ het volgende:
"eerlijkheid" duurt het langst matthias wint finale
Ronald is volgende week aan de beurt ..quote:Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef cora4033 het volgende:
Ik had toch liever die Ronald eruit![]()
Denk jij ook Marjolein en Shandinella?quote:Op zondag 7 november 2004 21:46 schreef hardsilence het volgende:
Het wordt mij te voorspellend. Ik weet door het kijken naar de Day After, tussen welke twee de uiteindelijke strijd gaat zijn.
Ik denk dat dat wel meevalt. Zoals het er nu naar uitziet denk ik dat er iedere keer wel iemand uit wordt gestemd waar iedereen zich zo ontzettend aan loopt te ergeren. Ronald, Klaar. En daarna is de situatie weer totaal anders.quote:Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef rubbereend het volgende:
Shandinella moet oppassen want iedereen ziet dat ze sterk is, dan ben je wel eenhele grote concurent en ben je er voor je het weet uitgestemd
De redactie vind het vast "leuker"' om Ronald er nog wat weekjes in te houdenquote:Op zondag 7 november 2004 21:46 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ronald is volgende week aan de beurt ..![]()
Neen, Marjolein is al naar voren gekomen bij de Day After.quote:Op zondag 7 november 2004 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Denk jij ook Marjolein en Shandinella?
Echt waar?quote:Op zondag 7 november 2004 21:48 schreef hardsilence het volgende:
Neen, Marjolein is al naar voren gekomen bij de Day After.
Uitgaande van wat ze bij de Day After hebben laten zien, is het dus wel Matthias en Shandinella.quote:Op zondag 7 november 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt waar?
Oh nee, toch niet Matthias he?
Maar ik denk niet dat je je teveel van die mensen die daar zitten moet aantrekken. Maar dat is persoonlijk.
Over wie heb je het nou?quote:Op zondag 7 november 2004 21:52 schreef toiletseatgirl het volgende:
De Slang (of het Sperpent, wat klinkt mooier?) moet maar winnen. Zij is het meest een Robinson. Ze heeft zich al vanaf aflevering 1 een weg naar het einde gemanipuleerd en gekonkeld. Ik ben fan.
In ieder geval Matthias Scholten afschaffen.quote:Op zondag 7 november 2004 21:52 schreef hardsilence het volgende:
Afschaffen dat Day After gebeuren!
Jij volgt dit hele programma niet eens he?quote:Op zondag 7 november 2004 21:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou?.
Ik gun het 'm welquote:Op zondag 7 november 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Echt waar?
Oh nee, toch niet Matthias he?
Maar ik denk niet dat je je teveel van die mensen die daar zitten moet aantrekken. Maar dat is persoonlijk.
Jawel.quote:Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef toiletseatgirl het volgende:
Jij volgt dit hele programma niet eens he?
Die dames hebben principes. Ze vinden Ronald niet okay. Dus stemmen ze hem weg.quote:Op zondag 7 november 2004 21:53 schreef RedruM_ het volgende:
Maarja, ik snap nog steeds niet dat Shandinella en Klaar zich opeens tegen Ronald keerden in de proef.. hiermee hebben ze sowiezo hun eigen graf gegraven terwijl ze in een finale met Ronald en Mick nog best hadden kunnen winnen. Klaar's motief om ronald eruit te stemmen was omdat hij zwak was en asociaal. Dat soort mensen wil je toch JUIST in de finale tegen je hebben? Een 'dom' iemand als Mick zal ook niet echt een bedreiging vormen, aangezien de laatste proeven nooit om fysieke kracht alleen gaan.
Ik moet zeggen dat Frank toch aardig dicht in de buurt komt als Robinson....quote:Op zondag 7 november 2004 21:56 schreef mbn het volgende:
Ik ben op de een of andere manier erg bang dat Ronald nog heel ver gaat komen. Shandinella is het sterkst maar heeft op mij nooit de indruk gemaakt van een echte Robinson. Klaar is ronduit ergerlijk. Blijven de drie oude-kampbewoners over en die vind ik maar arrogant reageren.
Dus voor mij dit jaar geen echte Robinson. Maar sowieso is natuurlijk de enige echte Robinson sind het eerste seizoen Melvin.
Klaar wil niet met twee sterke mannen naar de finale. Matthias en Frank zijn ernstig verzwakt. Volgens mij speelt Klaar het slimmer dan het op het eerste gezicht lijkt.quote:Op zondag 7 november 2004 21:55 schreef mitt het volgende:
maar erg dom van Klaar e.d
ze stemt toch niet op degene die er uitgaat? dit was niet tactisch van haar hoor..quote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef mbn het volgende:
[..]
Klaar wil niet met twee sterke mannen naar de finale. Matthias en Frank zijn ernstig verzwakt. Volgens mij speelt Klaar het slimmer dan het op het eerste gezicht lijkt.
Als ik hem vandaag naar de stembus zag strompelen en zag liggen op die steen. Hij kan het allemaal niet aan. Van de huidige groep is hij wel degene die bij mij het meeste respect heeft afgedwongen.quote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Frank toch aardig dicht in de buurt komt als Robinson....
Zij kon niet eens langer een steentje vasthouden dan een Frank die zich vol had gegoten.quote:Op zondag 7 november 2004 21:56 schreef Flem het volgende:
Shandinella moet winnen. Zij is de enige die het echt verdient.
Hoe denkt ze nu uberhaupt nog in de finale te komen met Matthias en Frank? Die kans is nu ook gelijk aan nul!quote:Op zondag 7 november 2004 21:57 schreef mbn het volgende:
[..]
Klaar wil niet met twee sterke mannen naar de finale. Matthias en Frank zijn ernstig verzwakt. Volgens mij speelt Klaar het slimmer dan het op het eerste gezicht lijkt.
Ik denk dat Frank's fysieke gesteldheid vooral door z'n geestelijke zwakte komt.quote:Op zondag 7 november 2004 21:58 schreef mbn het volgende:
Als ik hem vandaag naar de stembus zag strompelen en zag liggen op die steen. Hij kan het allemaal niet aan. Van de huidige groep is hij wel degene die bij mij het meeste respect heeft afgedwongen.
In een spel behoor je geen principes te hebben. De mensen die ECHT geen principes hebben zijn marjolein (de slang) en matthias (de rat), maar zij konkelen overal doorheen en hun bedrog ligt niet zo aan de oppervlakte als bij bijvoorbeeld Ronald. Ondanks hun bedrog en gemanipuleer blijven zij in een positief daglicht staan.quote:Op zondag 7 november 2004 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die dames hebben principes. Ze vinden Ronald niet okay. Dus stemmen ze hem weg.
Juist iets om toe te juichen.
quote:Op zondag 7 november 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Ronald eruit, dan Klaar, vervolgens wint Shandinella de finale.
Zo gaat het denk ik..
Welja!quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef berenboot het volgende:
De TERING aan die linkse doos Klaar en die wandelende aap Shandinella.
Tot nooit.quote:de groenten.
Ik vind het goed als een Robinson in het spel in een groep goed ligt, maar als het er op aankomt toch voor zichzelf kiest. Dat zou ieder weldenkend mens namelijk doen. Dat krampachtig vasthouden aan groepjes en kliekjes slaat nergens op.quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef RedruM_ het volgende:
In een spel behoor je geen principes te hebben. De mensen die ECHT geen principes hebben zijn marjolein (de slang) en matthias (de rat), maar zij konkelen overal doorheen en hun bedrog ligt niet zo aan de oppervlakte als bij bijvoorbeeld Ronald. Ondanks hun bedrog en gemanipuleer blijven zij in een positief daglicht staan.
quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef berenboot het volgende:
De TERING aan die linkse doos Klaar en die wandelende aap Shandinella.
dat was de oorzaak van de scheefgroei jaquote:Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef Bus watcher het volgende:
De redactie heeft de 'originals' weer een kans gegevens, misschien omdat ze vonden dat het t.o.v. de originals niet eerlijk was dat er vijf afvallers mochten terugkomen, zeker nadat er vorige week twee originals zijn opgestapt, door bij de immuniteitsproef een extra stem uit te delen en vragen te stellen waarvan ze wisten dat de originals die beter zouden beantwoorden.
Wtf is dit?quote:Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef Bus watcher het volgende:
De redactie heeft de 'originals' weer een kans gegevens, misschien omdat ze vonden dat het t.o.v. de originals niet eerlijk was dat er vijf afvallers mochten terugkomen, zeker nadat er vorige week twee originals zijn opgestapt, door bij de immuniteitsproef een extra stem uit te delen en vragen te stellen waarvan ze wisten dat de originals die beter zouden beantwoorden. De eerste vragen gingen bijvoorbeeld over de kinderen van twee Belgen en de derde vraag over het aantal nachten dat Marjolein in kamp Noord heeft doorgebracht. Mick was snel weg uit het Belgische kamp en de andere afvallers hebben er nooit gezeten. Marjolein heeft wel in het Belgische kamp gezeten.
De ingreep van de redactie was helemaal niet nodig omdat Mick en vooral Klaar het spel niet begrijpen. Mick had zoveel zelfvertrouwen dat hij dacht onaantastbaar te zijn en rechtstreeks naar de finale te gaan. Hij maakte dat ook aan zijn medespelers duidelijk. Hij dacht o.a. dat Frank uitgespeeld was omdat die na de proef last had van zijn rug en zijn knieëen. I.p.v. de originals weg te stemmen wilde Klaar Ronald wegstemmen omdat hij de zwakste zou zijn omdat hij niet sociaal genoeg zou zijn. Mick had haar uitgelegd dat dat tot gevolg had dat hij weggestemd zou worden. Mick ging vervolgens op Klaar stemmen omdat zij zich niet aan de afspraak hield de originals weg te stemmen en hield zich daarmee zelf ook niet aan de afspraak. Hij had kunnen proberen met Ronald en Shandinella een stemblok te vormen in de hoop dat ook de originals verdeeld zouden stemmen. Ronald heeft blijkbaar met Mick meegestemd en Shandinella was de enige die op een original stemde. Mick was voor de stemming op de eilandraad nog zo stom de loyaliteit van zijn bondgenoot Ronald in twijfel te trekken.
Matthias stelde dat achtereenvolgens Mick, 'Ronnie' en Shandinella weggestemd zouden gaan worden terwijl de stemverhouding 4 : 4 was. Ik vraag me af of hij toen al wist dat er onenigheid bestond tussen de afvallers. Marjolein besefte wel dat het 4 : 4 was. Matthias was wel overtuigd van zichzelf met zijn 'eerlijkheid duurt het langst'. Matthias is overigens een betere speler dan ik in het begin dacht. Hij beseft goed wat er speelt en dat het een sociaal spel is en handelt daar naar.
Marjolein is echter de beste speler mijns inziens. Ze speelde psychologische spelletjes met de afvallers. Door opmerkingen als 'de ééneiige tweeling gaat slapen' over Mick en Ronald. Ze slaagde er in Klaar zover te krijgen dat zij zonder de confrontatie te zoeken akkoord ging met haar ideeën m.b.t. het consumeren van het eten. Ze besefte dat immuniteit voor haar op dit moment belangrijk was en won vervolgens ook de immuniteit, al gebeurde dat met enige hulp van de redactie. Voor de zekerheid sloot Marjolein een deal met Klaar om Ronald weg te stemmen. Ze hield zich niet aan de deal. Blijkbaar denkt ze Klaar niet meer nodig te hebben in de rest van het spel. Waarschijnlijk denkt ze dat de overblijvende afvallers geen stabiele coalitie vormen.
Voor het eerst in deze expeditie zijn de Nederlanders in de meerderheid. Ik denk dat dat de enige keer is in deze expeditie.
Klaar over o.a. Frank : Zijn ze op hun pik getrapt als ik ergens (voedsel) mee thuis kom ? Nee, want ze hebben geen pik.
Frank : We hebben al een machete verloren in kamp Noord. Het is net als het verliezen van een arm of een been.
Matthias over de afvallers : Wij zijn de originals. Zij zijn tweedehands Robinsons.
Derek? Kom op zeg.quote:Op zondag 7 november 2004 23:14 schreef trepper het volgende:
De meeste van deze zie ik echt totaal niet als all stars.
Eva, Melvin, Pieter, Richard, Koenraad, Olivier, Derek, Nolleke, Bjorn, Robin, Shandinella om er maar een paar op te noemen. Alleen Robin is tot nu toe gekozen.
Oeps, was wel ff die Ronald vergeten.quote:Op zondag 7 november 2004 21:52 schreef hardsilence het volgende:
Uitgaande van wat ze bij de Day After hebben laten zien, is het dus wel Matthias en Shandinella.
In het programma that is.quote:Op zondag 7 november 2004 22:01 schreef RedruM_ het volgende:
Ondanks hun bedrog en gemanipuleer blijven zij in een positief daglicht staan.
Ik had niet goed geteld. Vorige week waren de Nederlanders al in de meerderheid. Het meest waarschijnlijk lijkt me dat in de volgende twee afleveringen twee afvallers weggestemd worden. Dan is de verhouding Nederlanders versus Belgen weer gelijk.quote:Op zondag 7 november 2004 22:40 schreef Bus watcher het volgende:
Voor het eerst in deze expeditie zijn de Nederlanders in de meerderheid. Ik denk dat dat de enige keer is in deze expeditie.
Geef a.u.b. aan wat je niet begrijpt. Hier kan ik niks mee.quote:Op zondag 7 november 2004 23:08 schreef skiczukie het volgende:
Wtf is dit?![]()
Hij bedoelt:quote:Geef a.u.b. aan wat je niet begrijpt. Hier kan ik niks mee.
Vind Ronald een beetje praten als Co Adriansequote:Op maandag 8 november 2004 10:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat vind ik die Ronald toch een walgelijk mannetje
Echt die kop staat me niet aan....en hoe die praat
maar marjolein won, en die is geen belg.quote:Op maandag 8 november 2004 11:15 schreef Aeroxie het volgende:
Die proef met vragen over andere Robinson deelnemers waarbij ze een extra stem konden verdienen was echt doorgestokenkaart. De eerste 4 vragen gingen allemaal over Belgen. Dus Mattias, Frank en Marjo hadden een grotere kans dat ze de vragen wisten als de rest. Ze konden dus al iemand (het werd Mick) uitschakelen van de proef. Dat was gewoon oneerlijk. Daarna werden er over het algemeen ook meer vragen over Belgische Robinson deelnemers gesteld dan over Nederlandse deelnemers.
Marjo zat wel lang bij de Belgen in het Kamp.quote:Op maandag 8 november 2004 11:21 schreef twiFight het volgende:
[..]
maar marjolein won, en die is geen belg.
bovendien - zoals al eerder gezegd is - lagen die andere mensen gewoon eerder uit de expeditie. ze hebben al een tweede kans gekregen. dus dan is het helemaal niet zo oneerlijk als anderen die het vanaf het begin volgehouden hebben meer weten. anders zou het helemaal geen drol uitmaken of je er in de eerste ronde uitligt of niet. lijkt je dat soms een leuke expeditie?
Ben het zeker met je eens.quote:Op maandag 8 november 2004 11:21 schreef twiFight het volgende:
[..]
maar marjolein won, en die is geen belg.
bovendien - zoals al eerder gezegd is - lagen die andere mensen gewoon eerder uit de expeditie. ze hebben al een tweede kans gekregen. dus dan is het helemaal niet zo oneerlijk als anderen die het vanaf het begin volgehouden hebben meer weten. anders zou het helemaal geen drol uitmaken of je er in de eerste ronde uitligt of niet. lijkt je dat soms een leuke expeditie?
Mohammed had een ramadanfeestje in t ToraBoragebergte in Afghanistan bij een speciale gastheer.quote:Op maandag 8 november 2004 10:45 schreef Sanneke het volgende:
trouwens; bij die stemronde was Mohamed niet bij het clubje toeschouwers...iemand een idee warom?
Vanwege de foto op Klaars website die in het vorig topic was gepost, denk ik dat of Marjolein of Frank Robinson gaat winnen.quote:Op zondag 7 november 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Ronald eruit, dan Klaar, vervolgens wint Shandinella de finale.
Zo gaat het denk ik..
Er is een Fokster die al de uitslag weet . Gelukkig heeft ze het mij nog niet vertelt.....quote:Op maandag 8 november 2004 15:20 schreef Magics het volgende:
[..]
Vanwege de foto op Klaars website die in het vorig topic was gepost, denk ik dat of Marjolein of Frank Robinson gaat winnen.
Link???quote:Op maandag 8 november 2004 15:20 schreef Magics het volgende:
[..]
Vanwege de foto op Klaars website die in het vorig topic was gepost, denk ik dat of Marjolein of Frank Robinson gaat winnen.
En dan staan Klaar en Salmonella er nog lachend bij ook nadat ze hun eigen graf hebben gegraven.quote:Op maandag 8 november 2004 15:52 schreef Aeroxie het volgende:
Zelf al gevonden:
Idd, dit plaatje spreekt boekdelen. Marjo, Frank en Matt nog in hun ER outfit en de rest gewoon gekleed.
[afbeelding]
Dat kan ook niet, want waar is Mohammed?quote:Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef ChronoVisor het volgende:
Misschien is het alleen een foto van de......verliezers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
quote:Op maandag 8 november 2004 16:34 schreef ChronoVisor het volgende:
GROTE SPOILER NIET LEZEN!!!!!!!HEB HET TOCH GELEZEN!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik geloof er geen zak van
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Er missen er wel meer dacht ik..quote:Op maandag 8 november 2004 16:11 schreef jellyrose het volgende:
En toch snap ik die foto niet.. waar is Ronald?!
Maar die zat ook niet bij de samensmelting.quote:Op maandag 8 november 2004 17:09 schreef Aeroxie het volgende:
Henk zie ik ook niet.
Oei, sorry mijn fout.quote:Op maandag 8 november 2004 18:12 schreef static het volgende:
We hebben een apart spoiler-topic.![]()
Expeditie Robinson 2004 [SPOILERTOPIC] deel 1.
Ik zag hem vorige week op school.quote:Op maandag 8 november 2004 17:18 schreef berenboot het volgende:
Die artistieke sportende Groningse jankerd staat er ook niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Orginial op 13-11-2004 13:08:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:06 schreef ChronoVisor het volgende:Als mensen het even tussen spoilertags zetten niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:12 schreef BVO het volgende:
Is het nou echt zo'n moeite die spoilers gewoon in het spoilertopic te doen?.
Hoef je nog niet eens de tags te gebruiken ook.
quote:Op maandag 8 november 2004 18:12 schreef static het volgende:
We hebben een apart spoiler-topic.![]()
Ha lees jij het topic wel?ik heb niet eens een spoiler gegevenquote:Op zaterdag 13 november 2004 13:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach BVO, spoilers van Orginial geloof je toch niet?
Dat valt mij ook steeds op ja. Je ziet het ook zeer weinig dat ze verbrand zijn terwijl ze bijna heel de dag in de brandende zon lopen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:39 schreef Bayswater het volgende:
Ik hoor ze nooit over dat ze verbrand zijn, hebben die lui zonnebrandcreme daar gratis ter beschikking?
Ik zie ze idd nooit smeren...quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:39 schreef Bayswater het volgende:
Ik hoor ze nooit over dat ze verbrand zijn, hebben die lui zonnebrandcreme daar gratis ter beschikking?
Irritant wijf.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:49 schreef whisko het volgende:
Ik vind Marjolijn werkelijk hot! Ondanks dat ik haar sinds de aflevering van 7 november geheel niet meer mag, blijf ik haar een stuk vinden. Zeker met haar haren los, wauwie.
Ik denk dat ze van de productie wel hele sterke zonnbrand krijgen. Maar ja dat insmeren zal niet zo interessant zijn om te laten zien op tv.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:39 schreef Bayswater het volgende:
Nee dan zouden ze het namelijk na 23.00 uur uit moeten zenden op Veronica ofzoquote:Op zondag 14 november 2004 15:52 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van de productie wel hele sterke zonnbrand krijgen. Maar ja dat insmeren zal niet zo interessant zijn om te laten zien op tv.
Wie?quote:Op zondag 14 november 2004 18:57 schreef Zhenar het volgende:
Volgens mij gaat ze erotisch dansen op het strand ofzo...
Met mijn geluk is de finale vast weer op de avond dat ik surprise-avond in de kroeg heb, zondag 28 november dus.quote:Op zondag 14 november 2004 20:01 schreef hardsilence het volgende:
Iemand enig idee hoeveel afleveringen er nog volgen gaan, wanneer de laatste aflevering uitgezonden wordt?
over twee weken is de studio-finalequote:Op zondag 14 november 2004 20:01 schreef hardsilence het volgende:
Iemand enig idee hoeveel afleveringen er nog volgen gaan, wanneer de laatste aflevering uitgezonden wordt?
Neeuuuh eerst reclame!quote:Op zondag 14 november 2004 20:29 schreef MissX het volgende:
ff terugblik dan reclame en dan begint het
dat zeg ik tochquote:Op zondag 14 november 2004 20:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Neeuuuh eerst reclame!
Laten we het hopenquote:Op zondag 14 november 2004 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond afscheid nemen van Ronald?
Oeps, iets te veelquote:Op zondag 14 november 2004 20:33 schreef MissX het volgende:
[..]
dat zeg ik toch
eerst krijg je de terugblik van vorige week, dan de reclame en dan begint het echt
Die omkoopschandalen hebben we nooit meer iets van vernomen, erg vaag allemaal.quote:Op zondag 14 november 2004 20:40 schreef MissX het volgende:
Ronald zegt dat die met niemand conflicten heeft gehad
wat waren dan die "omkoopschandalen"
Ok, goed plan Tongquote:Op zondag 14 november 2004 20:46 schreef tong80 het volgende:
De eerste die nog een keer over de reclame moppert krijgt een ban in dit topic.
Nee de " omgekochten" (Mo & Peter) zijn weggegaan en Ronald werd erom weggestemd.quote:Op zondag 14 november 2004 20:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die omkoopschandalen hebben we nooit meer iets van vernomen, erg vaag allemaal.
Ach wellicht is dat een opname van 2 weken geleden, zo zijn ze dan ook wel weer.quote:Op zondag 14 november 2004 20:47 schreef sol1tair het volgende:
Die Ronald heeft ook wel echt een inlevingsvermogen van 0,0000000000000001 %. Hij denkt dat ie nog goed ligt in de groep ook ...
Neuh, volgens mij is ie echt zo ... het prototype van een Nederlandse administrateur.quote:Op zondag 14 november 2004 20:48 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ach wellicht is dat een opname van 2 weken geleden, zo zijn ze dan ook wel weer.
hij had frank toch ook een bod gedaan, die heeft er ook niets meer over gezegdquote:Op zondag 14 november 2004 20:47 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee de " omgekochten" (Mo & Peter) zijn weggegaan en Ronald werd erom weggestemd.
Die zal er nu wel weer over gaan zeverenquote:Op zondag 14 november 2004 20:50 schreef MissX het volgende:
[..]
hij had frank toch ook een bod gedaan, die heeft er ook niets meer over gezegd
Inderdaad. Steeds meer mensen vallen me tegen. Mathais is ook erg achterbaks hoor.quote:Op zondag 14 november 2004 20:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Die Marjolein is echt zo'n hypocriete bitch echt niet normaal zeg
ik vond d'r wel lekker, maar nu echt
[..]
Die zal er nu wel weer over gaan zeveren
quote:Op zondag 14 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Marjolein is zon meisje dat met de meester neukte voor een voldoende.
quote:Op zondag 14 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Zei je moeder dat ook?quote:Op zondag 14 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Heel goed gezegd, Tongquote:Op zondag 14 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ne, Frank moet winnen zei ma./quote:Op zondag 14 november 2004 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zei je moeder dat ook?
nee hoorquote:Op zondag 14 november 2004 20:59 schreef Bonobo11 het volgende:
We zijn het weer lekker met z'n allen eens
Dom niet , wel een teefquote:Op zondag 14 november 2004 21:12 schreef skiczukie het volgende:
Marjolein is echt een domme teef.
marjolein is de grootste huichelaar van allemaalquote:Op zondag 14 november 2004 21:12 schreef skiczukie het volgende:
Marjolein is echt een domme teef.
ze mag mijn teef elk moment van de dag zijnquote:Op zondag 14 november 2004 21:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dom niet , wel een teef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |