Denk ´t eigenlijk ook. Afgelopen winter had ´ie een grote mond dat ´ie klassiekers wilde rijden om te winnen. Nou daar is weinig van terecht gekomen tot nog toe.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat het Armstrong gewoon is tegengevallen zn eerste wedstrijdjes weer in Europa
Dit was zeker niet negatief bedoeld hoor bar! Maar als Armstrong nu op zijn waarde geklopt wordt, heeft die renner tenminste armstrong verslagen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:47 schreef placebeau het volgende:
Eigenlijk zou hij moeten verliezen in zijn volgende tour. Ten onder gaan als een grote, net als Indurain.
Kloden!quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef Ericr het volgende:
Armstrong wint gewoon de zevende keer de tour, al die zogenaamde favorieten vallen ieder jaar weer door de mand. Basso maakt misschien nog een kans, maar verder zijn er weinigen die een grote ronde zo kunnen rijden als Armstrong. Zo'n renner als Armstrong zien we de komende jaren niet meer terug en misschien wel nooit meer. 1 keer de tour winnen is al knap, 6 keer de tour winnen is legendarisch.
Voor degenen die Armstrong niet mogen, noem maar 1 renner die het hem echt moeilijk zal kunnen maken de komende tour ?
ik bedoelde ook niet specifiek jou reactie, maar reacties van mensen in het algemeen. tuurlijk ieder z'n eigen mening, maar als ik sommige reacties lees van mensen uit eerder post(en ergens anders op het net) heb ik toch zoiets van: iets meer respect voor zo'n grote sportman mag wel. als persoon mag je hem niet mogen, dat kan, maar voor zijn prestaties mag je toch wel meer respect voor hebben, al heb je altijd mensen die daar ook weer het niet mee eens zijn, maar dat is ook weer het mooie, het leven zou saai zijn als iedereen het met elkaar eens zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dit was zeker niet negatief bedoeld hoor bar! Maar als Armstrong nu op zijn waarde geklopt wordt, heeft die renner tenminste armstrong verslagen.
Anders zal de winnaar van 2006 een beetje de naam hebben van de winnaar te zijn, juist omdat Armstrong niet meer meedoet.
en mocht hij de Tour verliezen dan weet je iig zeker dat hij t maximale eruit heeft gehaald, anders kun je altijd blijven zeggen, volgend jaar kan hij ook nog winnenquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:06 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dit was zeker niet negatief bedoeld hoor bar! Maar als Armstrong nu op zijn waarde geklopt wordt, heeft die renner tenminste armstrong verslagen.
Anders zal de winnaar van 2006 een beetje de naam hebben van de winnaar te zijn, juist omdat Armstrong niet meer meedoet.
Ik heb geen respect voor hem als mens. Waarom heb ik al eens gepost in het andere topic over Lance Armstrong. Het is een groot sportman, maar ook een arrogante klootzak die veel te veel negatieve dingen over andere renners zegt in de winter (of op andere momenten) en vorig jaar in de tour heeft hij zich in de affaire Simeoni van zijn slechtste kant laten zien. Dat was overigens net op het moment dat ik (vanwege zijn sportieve prestaties) wel weer respect voor hem begon te krijgen. Hij heeft definitief afgedaan bij mij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik bedoelde ook niet specifiek jou reactie, maar reacties van mensen in het algemeen. tuurlijk ieder z'n eigen mening, maar als ik sommige reacties lees van mensen uit eerder post(en ergens anders op het net) heb ik toch zoiets van: iets meer respect voor zo'n grote sportman mag wel. als persoon mag je hem niet mogen, dat kan, maar voor zijn prestaties mag je toch wel meer respect voor hebben, al heb je altijd mensen die daar ook weer het niet mee eens zijn, maar dat is ook weer het mooie, het leven zou saai zijn als iedereen het met elkaar eens zijn![]()
hij stond wel snel onder de douche zondagquote:[b]Op dinsdag 19 april 2005 08:10
Over een mogelijke andere tourwinnaar, namen die ik nog niet gezien heb:
Mancebo zou nog wel eens goed kunnen uitpakken,
Ja, mits hij op tijd begint aan de voorbereiding. Vorig jaar ging hij pas op het laatst trainen en daarom viel hij net buiten het podium.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
2005 wordt het jaar van Ullrich.
* DO2 heeft gesproken
Wtfquote:Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
In 2003 werd Simoni ook kampioen in de Giro, maar zijn klim- en tijdritkunsten blijven ondanks zijn ervaring enigszins achter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |