abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26338231
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:14 schreef rubbereend het volgende:
k denk dat het Armstrong gewoon is tegengevallen zn eerste wedstrijdjes weer in Europa
Denk ´t eigenlijk ook. Afgelopen winter had ´ie een grote mond dat ´ie klassiekers wilde rijden om te winnen. Nou daar is weinig van terecht gekomen tot nog toe.
pi_26338425
titel aangepast.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 april 2005 @ 00:29:36 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26338483
doe je goed Mitt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 19 april 2005 @ 00:47:47 #79
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26338750
Eigenlijk zou hij moeten verliezen in zijn volgende tour. Ten onder gaan als een grote, net als Indurain.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 april 2005 @ 00:49:01 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26338762
verliezen moet hij sowieso, hij heeft er al één teveel gewonnen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26340276
Ach...meneer Armstrong kwam gewoon ff te weinig in het nieuws.
Dus maar ff een persberichtje over zijn stoppen uitsturen he?

Over een mogelijke andere tourwinnaar, namen die ik nog niet gezien heb:
Mancebo zou nog wel eens goed kunnen uitpakken, Kloden zou een verrassing kunnen zijn, Karpets zou, als ie zich goed verbeterd heeft ten opzichte van vorig jaar ook een leuke concurrent zijn.
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:58:28 #82
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_26340672
tjonge jonge wat zijn we hier weer negatief allemaal. we hebben het hier wel over een grootse sportman. ik ga niet beweren dat hij de beste is in de wielersport, maar hij hoort absoluut wel bij de allerbeste. hij staat persoonlijk bij mij zeer hoog aangeschreven. ik vind hem een absolute topper in de wielersport geschiedenis. tegenwoordig zijn mensen niet meer zo snel tevreden en grijpen gauw terug naar het verleden. "hij is niet de beste, hij richt zich alleen maar op de tour, hij presteert niet in klassiekers, bla bla bla" je kan vandaag niet met gister vergelijken en zo geldt dat voor vele sporten. armstrong vergelijken met een indurain of een hinault of een merckx gaat gewoon totaal niet op. jonagold met elstar vergelijken. het is tegenwoordig onmogelijk om in alle belangerijke wedstrijden goed te presteren. je kan geen voorjaarsklassiekers winnen, tour winnen, eventueel goed rijden in de vuelta of de giro en nog eens wereldkampioen worden. je moet een doel stellen en hij kiest voor de tour en hij wint hem 6 keer achter elkaar en dat zegt toch wel wat. je moet dan toch wel van goeie huizen komen. dat een hinault of een merckx dat wel kan is van grote klasse, maar zoals ik al zei kan je ze niet met elkaar vergelijken. bovendien richten al zijn grote concurrenten ook voornamelijk op de tour en armstrong rijd ze allemaal uit het wiel. let maar op over een jaar of 10 dan is het weer armstrong was zo geweldig, armstrong was de beste. bovendien houden veel mensen geen rekening mee(correct me if i'm wrong) waar armstong vandaan moest komen. glansrijk begin van zijn profcarriere en vervolgens kanker krijgen. er werd gevreest voor zijn leven laat staan dat hij nog uberhaupt kon fietsen, maar hij overwon kanker en komt terug en wint de tour 6x achter elkaar. als je zoiest voor mekaar krijgt dan heb je mij al van je kunnen overtuigt. vergeet ook niet al zijn liefdadigheden buiten de wielersport, maar goed ik heb volgens mij al genoeg gezegt. het enige wat ik nog wilt toevoegen is dat ik armstrong nog vele geluk in de toekomst wenst, genieten van zijn wel verdiende rust, gelukkig zijn met zijn familie en nog 1 keer op de hoogste treden staan eind juli in parijs met de geel om zijn schouders.
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:22:54 #83
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_26341022
ik vind t niet erg dat hij stopt.
ik mag m niet, maar hij is een groot sportman.
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:25:49 #84
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26341067
Jammer.... Maar het is een groot sportman. Altijd mooi als je een van de aller grootsten bewust hebt meegemaakt...
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:27:05 #85
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26341080
Lance

Een van de grootsten ooit.
Ik denk niet dat 'ie deze Tour nog gaat winnen, maar een mooie etappe moet kunnen.
Mooi scenario: ver teruggeslagen in het klassement, maar nog 1 keer uitpakken met een solo over meerdere beklimmingen?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:28:28 #86
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26341095
Mooi scenario: 5 etappes winnen en het geel..... Waaronder een etappe die Lance op zijn Merckx wint door 100 km voor de finish te demarreren...
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:36:52 #87
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_26341218
ik denk dat hij alles op alles zal zetten om nog 1 keer te tour te winnen. op het hoogte punt stoppen. het is en blijft een amerikaan, een echte winner-mentaliteit. het zal zeker niet makkelijk gaan, dus ik verwacht een prachtige tour de france 2005!
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:50:31 #88
40566 Ericr
Livewrong
pi_26342785
Armstrong wint gewoon de zevende keer de tour, al die zogenaamde favorieten vallen ieder jaar weer door de mand. Basso maakt misschien nog een kans, maar verder zijn er weinigen die een grote ronde zo kunnen rijden als Armstrong. Zo'n renner als Armstrong zien we de komende jaren niet meer terug en misschien wel nooit meer. 1 keer de tour winnen is al knap, 6 keer de tour winnen is legendarisch.

Voor degenen die Armstrong niet mogen, noem maar 1 renner die het hem echt moeilijk zal kunnen maken de komende tour ?
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:06:21 #89
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26343071
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:47 schreef placebeau het volgende:
Eigenlijk zou hij moeten verliezen in zijn volgende tour. Ten onder gaan als een grote, net als Indurain.
Dit was zeker niet negatief bedoeld hoor bar! Maar als Armstrong nu op zijn waarde geklopt wordt, heeft die renner tenminste armstrong verslagen.
Anders zal de winnaar van 2006 een beetje de naam hebben van de winnaar te zijn, juist omdat Armstrong niet meer meedoet.
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:07:32 #90
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26343092
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 10:50 schreef Ericr het volgende:
Armstrong wint gewoon de zevende keer de tour, al die zogenaamde favorieten vallen ieder jaar weer door de mand. Basso maakt misschien nog een kans, maar verder zijn er weinigen die een grote ronde zo kunnen rijden als Armstrong. Zo'n renner als Armstrong zien we de komende jaren niet meer terug en misschien wel nooit meer. 1 keer de tour winnen is al knap, 6 keer de tour winnen is legendarisch.

Voor degenen die Armstrong niet mogen, noem maar 1 renner die het hem echt moeilijk zal kunnen maken de komende tour ?
Kloden!
pi_26343959
TT maar ff aangepast.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:04:06 #92
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_26344261
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:06 schreef placebeau het volgende:

[..]

Dit was zeker niet negatief bedoeld hoor bar! Maar als Armstrong nu op zijn waarde geklopt wordt, heeft die renner tenminste armstrong verslagen.
Anders zal de winnaar van 2006 een beetje de naam hebben van de winnaar te zijn, juist omdat Armstrong niet meer meedoet.
ik bedoelde ook niet specifiek jou reactie, maar reacties van mensen in het algemeen. tuurlijk ieder z'n eigen mening, maar als ik sommige reacties lees van mensen uit eerder post(en ergens anders op het net) heb ik toch zoiets van: iets meer respect voor zo'n grote sportman mag wel. als persoon mag je hem niet mogen, dat kan, maar voor zijn prestaties mag je toch wel meer respect voor hebben, al heb je altijd mensen die daar ook weer het niet mee eens zijn, maar dat is ook weer het mooie, het leven zou saai zijn als iedereen het met elkaar eens zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 april 2005 @ 12:11:37 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26344418
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:06 schreef placebeau het volgende:

[..]

en mocht hij de Tour verliezen dan weet je iig zeker dat hij t maximale eruit heeft gehaald, anders kun je altijd blijven zeggen, volgend jaar kan hij ook nog winnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_26347843
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

ik bedoelde ook niet specifiek jou reactie, maar reacties van mensen in het algemeen. tuurlijk ieder z'n eigen mening, maar als ik sommige reacties lees van mensen uit eerder post(en ergens anders op het net) heb ik toch zoiets van: iets meer respect voor zo'n grote sportman mag wel. als persoon mag je hem niet mogen, dat kan, maar voor zijn prestaties mag je toch wel meer respect voor hebben, al heb je altijd mensen die daar ook weer het niet mee eens zijn, maar dat is ook weer het mooie, het leven zou saai zijn als iedereen het met elkaar eens zijn
Ik heb geen respect voor hem als mens. Waarom heb ik al eens gepost in het andere topic over Lance Armstrong. Het is een groot sportman, maar ook een arrogante klootzak die veel te veel negatieve dingen over andere renners zegt in de winter (of op andere momenten) en vorig jaar in de tour heeft hij zich in de affaire Simeoni van zijn slechtste kant laten zien. Dat was overigens net op het moment dat ik (vanwege zijn sportieve prestaties) wel weer respect voor hem begon te krijgen. Hij heeft definitief afgedaan bij mij.

Maar ik geef hem wel een zeer goede kans om weer de tour te winnen. Ik hoop alleen van niet.

Andere kanshebbers: het trio Ullrich-Vinokourov-Klöden kan het hem moeilijk maken als ze alle drie goed zijn. Misschien is Basso nog wat gegroeid (en rijdt 'ie dit jaar niet al van te voren voor de 2e plaats).
pi_26349690
Ik vind Armstrong een groot renner. 5 keer de Tour winnen doe je niet zomaar. Toch vindt ik hem niet de grootste renner. Dat is nog steeds Eddy Merckx, zijn lijst is zo impossant, daar kan niemand meer aan tippen. Ik denk ook niet dat er ooit nog iemand komt die Eddy Merckx gaat herhalen of verbeteren.
Iedere renner van tegenwoordig of in de toekomst gaat of zal zich gaan richten op bepaalde punten in het jaar, Merckx reed gewoon bijna alles en wou overal goed rijden. Doordat mensen zich op een bepaalde wedstrijd, zullen er nooit meer mensen zijn die Eddy Merckx kunnen evenaren of verbeteren.

Armstrong als sportmens is top, maar als mens vindt ik hem toch een zak. Een grote bek, zich over andere renners negatief uitlaten e.d., dat hoort niet bij een sportman, en dat vindt ik jammer.
De wereld is wat je er zelf van maakt.
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:41:48 #96
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26350193
Viva la Lance

het zou mooi zijn als hij Parijs als eerste haalt
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_26352922
quote:
[b]Op dinsdag 19 april 2005 08:10
Over een mogelijke andere tourwinnaar, namen die ik nog niet gezien heb:
Mancebo zou nog wel eens goed kunnen uitpakken,
hij stond wel snel onder de douche zondag
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  donderdag 21 april 2005 @ 22:24:06 #98
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_26416149
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
2005 wordt het jaar van Ullrich.

* DO2 heeft gesproken
Ja, mits hij op tijd begint aan de voorbereiding. Vorig jaar ging hij pas op het laatst trainen en daarom viel hij net buiten het podium.

Bobby Julich deed het veel beter dan de 40e plaats vorig jaar, in 1998 werd hij zelfs derde. Ik denk echter niet dat hij de Tour zal winnen, hij heeft het vooral op de tijdritten gemunt.

Damiano Cunego heeft een wat rooskleurigere palmarès dan zijn landgenoot Gilberto Simoni.
Cunego werd vorig jaar in de Giro 1e in het algemeen klassement en 2e in zowel het berg- als in het puntenklassement. In 2003 werd Simoni ook kampioen in de Giro, maar zijn klim- en tijdritkunsten blijven ondanks zijn ervaring enigszins achter.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:39:46 #99
40566 Ericr
Livewrong
pi_26427547
De Tour is ook een psychologisch spel, iets waar Armstrong goed is. Die bezwijkt niet onder druk, dat maakt buiten de klasse die Armstrong heeft in tijdritten een groot verschil met zijn concurrenten. De Tour is zo'n groot mediaspektakel dat je heel goed om moet kunnen gaan met de aandacht als je meestrijd in de voorste gelederen. Wat dat betreft kent Armstrong natuurlijk geen gelijke.

Armstrong rijd nu in ieder geval minder dan vorig jaar in de Tour of Georgia, maar als je zag hoe makkelijk Armstrong meekwam in de Ronde van Vlaanderen dan weet je al dat hij een groot deel van zijn vorm te pakken heeft.
pi_26427896
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
In 2003 werd Simoni ook kampioen in de Giro, maar zijn klim- en tijdritkunsten blijven ondanks zijn ervaring enigszins achter.
Wtf
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')