Even alle persoonlijke onmin terzijde - Ollie oogt als een leuk hondje. Skippy lijkt er veel op alleen is hij al weer wat ouder, zwarter en zo goed als helemaal grijs/wit rond zijn snoetje en pootjes. Alsof hij steeds een wit voetje wilt halen... Ik zal eens kijken of ik nog een digitale foto van hem kan vinden, dan zal ik die posten.quote:
Hee doe eens Lucida, leuk.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:49 schreef lucida het volgende:
[..]
Even alle persoonlijke onmin terzijde - Ollie oogt als een leuk hondje. Skippy lijkt er veel op alleen is hij al weer wat ouder, zwarter en zo goed als helemaal grijs/wit rond zijn snoetje en pootjes. Alsof hij steeds een wit voetje wilt halen... Ik zal eens kijken of ik nog een digitale foto van hem kan vinden, dan zal ik die posten.![]()
Skip is onlangs 15 jaar geworden, Hij is inmiddels wel wat gewend. Maar ook hij had die zelfde streken toen hij nog wat jonger was. Hij laat zich nu niet meer zo makkelijk voor de gek houden. Maar voeger hoefde hij maar een programma te zien waar honden, leeuwen of ander grote viervoeters te zien waren of hij begon vervaarlijk te grommen, Ook als hij zichzelf zag, bijvoorbeeld in de spiegeling van de deur, dan begon hij flink (tegen zichzelf) te blaffen. In het algemeen is het een mensenvriend, en van zijn mannelijke soortgenoten moet hij absoluut niets hebben. Dan is hij zowaar nog steeds zeer fel en pedant. Het maakt hem ook niet uit of dat een grote of juist heel kleine hond is - hij gromt met opgetrokken rug van zich af - aandoenlijk om te zien, want als je te hard boeh zou roepen zet hij het op een lopen...quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:59 schreef Callas het volgende:
[..]
Hee doe eens Lucida, leuk.
Hoe reageert jouw hond eigenlijk op honden op televisie en computer? Ik moet wel lachen nu, Ollie zag net zijn eigen foto en kroop verward grommend op het bureau.
Zo, dus jij bent naarstig op zoek naar een partner??? Leuk om dat op deze manier te vernemen.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Callas het volgende:
Ps.II. Een aandoenlijke hond is niet alleen handig wanneer je om contact verlegen zit, ook wanneer je naarstig op zoek bent naar een partner is mijn ervaring. Waar mannen voorheen keken op een afstand, vinden ze Ollie nu een geweldig excuus om op die manier te contact te leggen..
quote:Op woensdag 24 november 2004 09:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo, dus jij bent naarstig op zoek naar een partner??? Leuk om dat op deze manier te vernemen..
Niet getreurd er zijn nog andere methoden die minder omslachtig zijn. Voorbeeld, je neemt een hondje, opent er een topic over op een forum en de ongetrouwde dan wel ongehlukkig getrouwde veertigers en vijftigers komen als vliegen op de stroop op je af. Je moet hun ietwat atavistische kijk op de werkelijkheid uiteraard voor lief nemen.
[..]quote:Op woensdag 24 november 2004 09:53 schreef Callas het volgende:
[..], dat was niet erg handig gezegd he?
Ach, als je een topic over hondenbezitters begint dan kun je iedere dag deez of geen een veeg uit de pan geven, is mijn ervaring. Ik bedoel, Wilders doet me niet voor niets aan een poedel denken.quote:Noem het maar niet omslachtig.... ik vind dit een bijzonder omslachtige manier om deez of geen een veeg uit de pan te geven....
Hij gaat fijn!quote:Op woensdag 24 november 2004 10:02 schreef Callas het volgende:
inlogfout.
Cut!quote:Op woensdag 24 november 2004 09:35 schreef Callas het volgende:
Waar mannen voorheen keken op een afstand, vinden ze Ollie nu een geweldig excuus om op die manier te contact te leggen..
Jij bent dan hopelijk wel zo'n lul die de aandacht bij het hondje weet te houden.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Cut!
Ik ben zo'n lul die op je hondje zou afstappen omdat ik 'm persé even wil aaien,
maar uit goed fatsoen ook even hallo tegen jou zeg.
In die zin is het hondje vooral een geweldig excuus om je gevoel van eigenwaarde een beetje op te krikken...
And action!
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik ben zo'n lul die énkel oog voor het hondje heeft.
Zo'n lul waarbij een vrouw op den duur gaat denken: "Ja, hallo, ik zit wel vast aan dat hondje hoor!"
Nou, ik wil niet veel zeggen...quote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
En indien dat niet gebeurt dan gaat-ie chagerijnig op zijn afgedankte dekentje zitten en naar ons zitten sippen, terwijl wij bijv. de liefde bedrijven. Leuk hoor, die priemende oogjes in je rug van dat half-gedomesticeerde roofdier als je amechtig de welgevormde kont beroert van je geliefde en je penis in uitgestrekte hoedanigheid in het rond bungelt.... Een kleine drein is het en dat is-tie. En ik ga nu mijn onderbroek weer aandoen...
I see your point, echter ik ben natuurlijk wel het alpha-mannetje in de roedel en Stali is het oudste wijfje, dus hij zou zijn plaats moeten kennen. In plaats daarvan vermoeden wij dat hij het alpha-mannetje dus aan het uitdagen is. Dwz toen Stali in haar blote kont stond daarnet keek hij echt met priemende oogjes toe. Punt is dat Ollie zelf een wijfje is en dus denken we dat hij de plaats van Stali probeert in te nemen oid.quote:Op maandag 6 december 2004 00:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet veel zeggen...
Maar volgens mij liggen jullie dat arme diertje behoorlijk te traumatiseren.
Moet ie daar op zijn dekentje aanzien hoe jij amechtig bezig bent, met een rond bungelende penis. Wat moet zo'n hondje daar niet van denken?
Is dat nou de voorbeeldfunctie van de roedelleider? Geen wonder dat ie dreint.
Hm.quote:Op maandag 6 december 2004 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
I see your point, echter ik ben natuurlijk wel het alpha-mannetje in de roedel en Stali is het oudste wijfje, dus hij zou zijn plaats moeten kennen. In plaats daarvan vermoeden wij dat hij het alpha-mannetje dus aan het uitdagen is. Dwz toen Stali in haar blote kont stond daarnet keek hij echt met priemende oogjes toe. Punt is dat Ollie zelf een wijfje is en dus denken we dat hij de plaats van Stali probeert in te nemen oid.
Btw terwijl ik dit schrijf zat Ollie op Stali's schoot en doet-ie ineens een uithaal naar een stuk chocoladeletter van de kleine meid, dat hier op het bureau lag. Zit er ineens een gigantische chocoladeletter overdwars in zijn kleine bek...
Jij zou het ook goed doen als honden-psychiater.quote:Op maandag 6 december 2004 01:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hm.
Niet alleen bungel je met je piemel in het gezichtsveld van Ollie, daarnaast verkracht je ook nog consequent haar - ik herhaal: haar - sexuele identiteit!
Ik heb even het juiste naamwoord gebruikt in je post:
Zij zou haar plaats moeten kennen, zij is het alpha-mannetje aan het uitdagen, zij kijkt met priemende oogjes, zij probeert de plaats van Stali (whatever) in te nemen, en zij doet een uithaal naar een chocoladeletter, et cetera.
Jullie zijn niet alleen bezig dit onschuldige diertje bloot te stellen aan de meest profane beelden, daarnaast en daarboven zijn jullie bezig met een demoniserende ondermijning van haar sexuele identiteit.
Vind ik wel erg!
Om OllieA tegemoet te komen slaapt Ollie vannacht bij het alphamannetje (...tsskk). *grijns*.quote:Op maandag 6 december 2004 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Punt is dat Ollie zelf een wijfje is en dus denken we dat hij de plaats van Stali probeert in te nemen oid.
En ik maar denken dat hij er met de afstandsbediening vandoor ging.quote:
Btw terwijl ik dit schrijf zat Ollie op Stali's schoot en doet-ie ineens een uithaal naar een stuk chocoladeletter van de kleine meid, dat hier op het bureau lag. Zit er ineens een gigantische chocoladeletter overdwars in zijn kleine bek...
Hmz, wat bedoel je met dat 'ook'?quote:Op maandag 6 december 2004 01:29 schreef Callas het volgende:
[..]
Jij zou het ook goed doen als honden-psychiater.
quote:Op maandag 6 december 2004 01:32 schreef Callas het volgende:
[..]
Om OllieA tegemoet te komen slaapt Ollie vannacht bij het alphamannetje (...tsskk). *grijns*.
[..]
ik ken een hond die zo heetquote:Op zondag 7 november 2004 17:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is wel een hele domme naam voor een hond.
Ja joah, je schaamt je stuk vanwege een naam. Behoorlijk kansloos als je het mij vraagt, is het echt zo belangrijk wat anderen van de naam van je hond denken. Tering, hoe sneuquote:Op zondag 7 november 2004 16:06 schreef Callas het volgende:
We krijgen volgende week zaterdag een hondje als vaste huisgenoot. Het is een hele lieve Jack Russell van vijf jaar oud alleen haar naam...... Ze heet Misty..... Die naam hebben kinderen haar ooit gegeven.
Mijn vraag is nu, kan ik dit veranderen? Ze is immers al vijf jaar maar als ik straks door de buurt "Misty" moet gaan roepen dan schaam ik me stuk..
"Jawohl, Herr Commandant!".quote:Op maandag 6 december 2004 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, in gezamenlijk overleg hebben we dus besloten, teneinde Ollie zijn plaats te leren kennen, een nazi-regime in te stellen..
Ollie in haar nekvel grijpen, van de vloer tillen en een paar keer heen-en-weer schudden.quote:Op maandag 6 december 2004 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
... teneinde Ollie zijn plaats te leren kennen ...
Zo´n post verwacht je beslist niet in een F&F topic, wellicht wel in een R&P topic.quote:Op maandag 6 december 2004 23:26 schreef Callas het volgende:
En nu allemaal even meezingen....
Misschien moet jij (of Gellius) het artikel in de De Groene Amsterdammer van 14-7-99; "Hond op de divan lezen. Een interresant artikel waarin het boek 'Honden houden van mensen' van de psychoanalyticus Jeffrey Masson nader wordt belicht...quote:Op maandag 6 december 2004 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, in gezamenlijk overleg hebben we dus besloten, teneinde Ollie zijn plaats te leren kennen, een nazi-regime in te stellen..
PS
Nou maar niet hopen dat ik er lol in krijg...
quote:Ik heb in de memoires van de Duitse hondentrainer Sauerländer een anekdote gelezen over Hitler die iets duidelijk maakt over de "hondenliefde" van macho's. De Duitse dictator had altijd herdershonden, die meestal Wolf heetten. Toen Sauerländer Hitler ontmoette, toonde deze hem vol trots zijn Wolf van dat moment. Sauerländer wilde het dier aaien, maar Hitler waarschuwde hem: "Hij bijt u. Dit is een hond die uitsluitend mij gehoorzaamt." De trainer probeerde het toch en kon het dier strelen zonder dat het gromde of beet. Daarop trok Hitler zijn pistool en schoot de hond ter plekke dood. Toen de verbijsterde Sauerländer hem vroeg waarom hij dat gedaan had, antwoordde Hitler: "Ik wil nu eenmaal een hond die slechts mij gehoorzaamt."
En of deze anekdote waar is of niet kan ik niet controleren, maar het is een feit dat Hitler, nadat hij in de laatste oorlogsdagen van Himmler cyaankali-capsules had gekregen, het gif uittestte op zijn hond Blondie. Hij gaf geen krimp toen het dier direct na inname van de pil stierf.'
In uw boek heeft u het over herdershonden in de Duitse vernietigingskampen die wel degelijk mensen verscheurden.
'Ja, deze zogenaamde "Auschwitz-honden" stellen me voor een raadsel. Hoewel, ik kan het antwoord op de vraag hoe de SS die honden zover kreeg al raden: door hun wil te breken en ze vervolgens een keiharde training te laten ondergaan. Er bestaan nu eenmaal geen antisemitische honden. De Auschwitz-honden vormden het psychologische spiegelbeeld van de SS-bewakers. Als we precies zouden weten hoe je van herdershonden gedisciplineerde moordenaars kunt maken, zouden we wellicht ook precies weten hoe dat proces bij mensen in hun werk gaat. Geen enkele nog levende SS-hondentrainer zal dat echter uit de doeken willen doen, en ik heb evenmin kunnen achterhalen wat er met deze kamphonden is gebeurd na de oorlog, al vermoed ik dat ze gewoon zijn afgemaakt.'
Helemaal niet zo raadselachtig.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:59 schreef lucida het volgende:
...
'Ja, deze zogenaamde "Auschwitz-honden" stellen me voor een raadsel. Hoewel, ik kan het antwoord op de vraag hoe de SS die honden zover kreeg al raden: door hun wil te breken en ze vervolgens een keiharde training te laten ondergaan. Er bestaan nu eenmaal geen antisemitische honden. De Auschwitz-honden vormden het psychologische spiegelbeeld van de SS-bewakers. Als we precies zouden weten hoe je van herdershonden gedisciplineerde moordenaars kunt maken, zouden we wellicht ook precies weten hoe dat proces bij mensen in hun werk gaat.
...
Ach, ik zou zeggen laat hondjes (Ollie, Koekepan en consorten) aan de nazi-tucht van Ryan3 over, en het worden allemaal 'Kampbeultjes in spe'...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:07 schreef Gajus het volgende:
Het maken van onderscheid tussen semieten en ariërs is problematisch, maar dat ondervang je door te zorgen voor onderscheidende klederdrachten tussen gevangenen en bewakers.
wehehehe...quote:Op dinsdag 7 december 2004 02:34 schreef lucida het volgende:
[..]
Ach, ik zou zeggen laat hondjes (Ollie, Koekepan en consorten) aan de nazi-tucht van Ryan3 over, en het worden allemaal 'Kampbeutjes in spe'...![]()
quote:
Gut, gut...quote:Ryan3 schreef maandag 6 december 2004
"Goed, in gezamenlijk overleg hebben we dus besloten, teneinde Ollie zijn plaats te leren kennen, een nazi-regime in te stellen...
wehehehe...quote:
Ja, lamskoteletje.quote:Op woensdag 8 december 2004 00:10 schreef Callas het volgende:
Zeg, Kaneelstokje, ga jij eens even leuk ballen met die hond?.
En vervolgens krijgen we een heel verhaal over bijthonden:quote:Op woensdag 8 december 2004 13:19 schreef erodome het volgende:
Genoeg nazi gedoe, zeg, ik wil het niet meer zien...
Maar gelukkig zijn het geen nazi-honden.quote:De pup werd met een week of 4 a 5 weggehaalt bij de moeder [...] eigenlijk wat te vroeg, maar het kan....
Bijten is pure lol voor de honden, dit is hun beloning
[...]
Daarom pakken ze zo fel, omdat ze er ontzettende lol in hebben, het is een spel voor hen, een spel waar ze niet meer zonder kunnen
[...]
Vanaf een half jaar werd de training nog verder opgeschroeft, nu werd erbij geslagen zodra ze aanvielen en dat soort dingen
[...]
Met een jaar waren ze klaar voor het echte werk, tegen die tijd waren ze zo getraint dat niemand behalve de begeleider echt wat met ze kon, onze legerhonden zijn nu nog zo....
En weer van die fijne honden. Hoe doen ze dat eigenlijk, werken zonder commando's? Vroeger gingen ze gewoon op kleur af, heb ik wel eens gehoord. Is dat nog zo?quote:In zuid afrika doen ze het anders, ze kennen daar dan ook ontzettend felle bewakingshonden en politiehonden.
In zuid afrika trainen mensen de pups niet, igg niet zozeer, de pups blijven bij de moeder, de moeder is een getrainde hond die presies weet wat ze moet doen, zij leert het de pups, met 16 weken zie je deze pups mensen stellen en pakken, deze methode gaat veel sneller dan bij menselijke training, de pups leren direct van moeder en van elkaar...
Maar deze honden zijn minder gehoorzaam, niet zo blind als de honden die wel door mensen getraind worden hoofdzakelijk, deze honden zijn zelfstandiger, werken vaak zonder commando's...
Nou, die laatste knipoog doet het. Lachen, die honden.quote:De politiehonden hier wordt ook zachtheid bijgebracht, dit zijn gewoon vriendelijke honden die binnen een gezin leven, maar die als hobby bijten hebben, ze vinden het zo ontzettend leuk, je ziet ze shaken van opwinding als ze weer mogen, ze werken met hun hart, doen het echt voor hun plezier, dat straalt van de honden af en dat kan heel intimiderend zijn voor degene die voor de hond staat die aan het werk is
Erodome, als je de strekking van deze topic werkelijk niet begrijpt, misschien wil je dan stoppen het vol te plempen met onzin over bijthonden en je eigen Nazi-dreigementen.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:48 schreef erodome het volgende:
Humorloos lulverhaal...
Ach, weet je Stali, misschien heeft erodome gewoon een beurt nodig. Van een Duitse herder.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Erodome, als je de strekking van deze topic werkelijk niet begrijpt, misschien wil je dan stoppen het vol te plempen met onzin over bijthonden en je eigen Nazi-dreigementen.
Lol maken is niets mis mee, maar je kan ook tever gaan, er zitten al 2 topicreports op deze topic, i heb met meer mensen rekening te houden dan jullie alleen...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Callas het volgende:
[..]
Erodome, als je de strekking van deze topic werkelijk niet begrijpt, misschien wil je dan stoppen het vol te plempen met onzin over bijthonden en je eigen Nazi-dreigementen.
Okay, dit klinkt voor mij in ieder geval begrijpelijker dan even de melding dat JIJ iets niet meer wilt lezen. We hebben niet buiten de policy gepost en je gerust een kijkje in POL, NEWS etc nemen waar posts worden gedaan, daar lusten honden werkelijk geen brood van. Daarom even wending in "Een Hondje". Ik vermoed dat de 2 topicreports vast afkomstig zijn van mensen die daar natuurlijk weer niet lezen en de ironie sowieso nooit zullen begrijpen en liever altijd oh zo aardig dwepen met hartjes in een kattenfototopic. Ieder het zijne.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Lol maken is niets mis mee, maar je kan ook tever gaan, er zitten al 2 topicreports op deze topic, i heb met meer mensen rekening te houden dan jullie alleen...
Dus of je maakt het me heel moeilijk en ik moet de topic sluiten, iets wat ik zonde zou vinden, hij is niet voor niets nog open, of je werkt een klein beetje mee en de topic blijft open en je kan gewoon lol maken.
Tis jullie keuze....
Waarvan 1 van mij waarin ik zeg het juist een leuk topic te vindenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Lol maken is niets mis mee, maar je kan ook tever gaan, er zitten al 2 topicreports op deze topic, i heb met meer mensen rekening te houden dan jullie alleen...
Als het tweede topicreport dan wel een klacht is vanwege het feit dat Ryan op de foto geen onderbroek aanhad dan is dat natuurlijk wel terecht.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarvan 1 van mij waarin ik zeg het juist een leuk topic te vinden
Dit is smulwerk, lees de ironie en de knipoog en de ironie
Zou zonde zijn dit te sluiten, lees er iedere dag met veel plezier
Opmerkelijk waar een mens niet zoals zijn/haar inspiratie uit put...quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]Zou zonde zijn dit te sluiten, lees er iedere dag met veel plezier
Ach, ik heb een twisted mindquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef lucida het volgende:
[..]
Opmerkelijk waar een mens niet zoals zijn/haar inspiratie uit put...![]()
Overigens Yvonne die atavar vind ik vriendelijker dan de vorige, je weet wel die met de opgestoken middelvinger?! Ik weet niet, maar deze avatar straalt om de een of andere reden meer sfeer uit; doet warmer aan zeg maar!...![]()
Dem, dat heb ik helemaal gemistquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef Callas het volgende:
[..]
Als het tweede topicreport dan wel een klacht is vanwege het feit dat Ryan op de foto geen onderbroek aanhad dan is dat natuurlijk wel terecht.
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
Als jij dan even ophoudt over bijthonden. Het Hondje is namelijk geen bijthond. En niemand in dit topic wil weten hoe je er een bijthond van kunt maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus of je maakt het me heel moeilijk en ik moet de topic sluiten, iets wat ik zonde zou vinden, hij is niet voor niets nog open, of je werkt een klein beetje mee en de topic blijft open en je kan gewoon lol maken.
Tis jullie keuze....
Kijk, dan had je hem maar niet Ollie moeten noemen.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ook heb ik de indruk dat de zondebokken zelf hem niet serieus nemen. Zo maar een gedachte hoor. Alsof hij kattenbloed in d'aderen heeft oid, ik weet niet.
... en een overvloed aan kleding voor het hondje.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef Callas het volgende:
... het feit dat Ryan op de foto geen onderbroek aanhad ...
Dit is natuurlijk de glitch in het Olliehondje.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:30 schreef OllieA het volgende:
Kijk, dan had je hem maar niet Ollie moeten noemen.![]()
Dit
is namelijk de originele Ollie, en daar zit nogal wat kattenbloed in. Vandaar.
[afbeelding]
Hij bijt.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:33 schreef yvonne het volgende:
Wat een prachtige kat OllieA !!!
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel. Anyway fraai specimen van de voor Ollie voor de hand liggende zondebok heb je daar, hij is nog zwart ook... Als je het niet erg vindt, zal ik zijn pic gebruiken bij mijn pas ingestelde dagelijkse indoctrinatie uurtje voor Ollie. Ook zo'n doel natuurlijk alvorens een nazi-regime in te stellen zul je eerst een agent-provocateur van hem moeten maken. Politieke vorming, doordesemd in het nazisme als het ware. Enfin, vandaag zijn we met Ollie voor het eerst op excursie geweest in een nabij gelegen middengrote stad. Zo'n stad waarin het multiculturele drama waar de links-liberalen ons in gestort hebben zich voltrekt waar je bij staat. Reken maar na, zei ik tegen Ollie. Alle dierenasiels zitten vol met katten. In de winkels staan de schappen vol met kattenvoer, zoals bijv. Kittekat, normaal hondenvoer is bijna niet meer te krijgen en op straat en dan met name in de kleine steegjes hoor je alleen nog maar gemiauw. Dit laatste komt uiteraard door de groepjes hangkatten. Geen goede zaak, Ollie, mompelde ik. Ik weet overigens niet of deze lawine van indrukken betreffende de etnische gedoogpolitiek van de afgelopen 30 jaar goed gevallen is in het montere brein van ons diertje, want toen we thuis kwamen heeft-ie weer paar uur lopen dreinen om zijn balletje...quote:Op woensdag 8 december 2004 21:52 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hij bijt.![]()
En hij heeft een hangar nodig om zijn ego te parkeren, dus we kunnen het goed vinden samen.![]()
Kijk, dat is weer zo'n verschil tussen honden- en kattenmensen, hè.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel. Anyway fraai specimen van de voor Ollie voor de hand liggende zondebok heb je daar, hij is nog zwart ook... Als je het niet erg vindt, zal ik zijn pic gebruiken bij mijn pas ingestelde dagelijkse indoctrinatie uurtje voor Ollie. Ook zo'n doel natuurlijk alvorens een nazi-regime in te stellen zul je eerst een agent-provocateur van hem moeten maken. Politieke vorming, doordesemd in het nazisme als het ware. Enfin, vandaag zijn we met Ollie voor het eerst op excursie geweest in een nabij gelegen middengrote stad. Zo'n stad waarin het multiculturele drama waar de links-liberalen ons in gestort hebben zich voltrekt waar je bij staat. Reken maar na, zei ik tegen Ollie. Alle dierenasiels zitten vol met katten. In de winkels staan de schappen vol met kattenvoer, zoals bijv. Kittekat, normaal hondenvoer is bijna niet meer te krijgen en op straat en dan met name in de kleine steegjes hoor je alleen nog maar gemiauw. Dit laatste komt uiteraard door de groepjes hangkatten. Geen goede zaak, Ollie, mompelde ik. Ik weet overigens niet of deze lawine van indrukken betreffende de etnische gedoogpolitiek van de afgelopen 30 jaar goed gevallen is in het montere brein van ons diertje, want toen we thuis kwamen heeft-ie weer paar uur lopen dreinen om zijn balletje....
Het leven gaat niet over rozen voor degene die het in zijn botte harsens haalt een nazi-regime in te stellen...
Ik heb ook nog mail en msn he....quote:Op woensdag 8 december 2004 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
OllieA jij bent al net zo'n stoeipoes als jouw kat, begrijp ik dat juist?! Geeft het niet een heerlijk gevoel van macht als je zo'n kat eens een flinke schop onder z'n achterste kunt geven? Weg met dat kattegespin en in de plaats daarvan zo'n nazi-beultje in wording als OIllie in huis nemen; zou met jou - een pedant schoolmeestertje met wat over het paard getilde kapsones - zeer goed samen kunnen gaan!...quote:Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Kijk, dat is weer zo'n verschil tussen honden- en kattenmensen, hè.
Ik schop die van mij er gewoon uit: En het lijkt me uitstekend dat je de werkelijkheidsbeleving van het hondje es even opfrist met het plaatje van mijn kat. Hij vertegenwoordigt precies het type arrogante, respecteisende hangkutkat waar hondjes fel tegen gericht moeten zijn.
Succes hoor!
"Werde wer du bist" (Nietsche)quote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ollie bijt nog niet, maar hij is nu bezig in 'Mein Kampf' van ene A. Hitler oid, dus we hebben de hoop nog niet opgegeven. Ook geloof ik stiekem nog altijd dat mensen c.q. viervoeters die 'Mein Kampf' lezen natuurlijk van nature wel nazistische sympathieën koesteren hè, dat begrijp je wel. Anyway fraai specimen van de voor Ollie voor de hand liggende zondebok heb je daar, hij is nog zwart ook... Als je het niet erg vindt, zal ik zijn pic gebruiken bij mijn pas ingestelde dagelijkse indoctrinatie uurtje voor Ollie. Ook zo'n doel natuurlijk alvorens een nazi-regime in te stellen zul je eerst een agent-provocateur van hem moeten maken. Politieke vorming, doordesemd in het nazisme als het ware. Enfin, vandaag zijn we met Ollie voor het eerst op excursie geweest in een nabij gelegen middengrote stad. Zo'n stad waarin het multiculturele drama waar de links-liberalen ons in gestort hebben zich voltrekt waar je bij staat. Reken maar na, zei ik tegen Ollie. Alle dierenasiels zitten vol met katten. In de winkels staan de schappen vol met kattenvoer, zoals bijv. Kittekat, normaal hondenvoer is bijna niet meer te krijgen en op straat en dan met name in de kleine steegjes hoor je alleen nog maar gemiauw. Dit laatste komt uiteraard door de groepjes hangkatten. Geen goede zaak, Ollie, mompelde ik. Ik weet overigens niet of deze lawine van indrukken betreffende de etnische gedoogpolitiek van de afgelopen 30 jaar goed gevallen is in het montere brein van ons diertje, want toen we thuis kwamen heeft-ie weer paar uur lopen dreinen om zijn balletje....
Het leven gaat niet over rozen voor degene die het in zijn botte harsens haalt een nazi-regime in te stellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |