quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:01 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je hier al gekeken Jessie?
http://www.selintoys.nl/m(...)20MUZIEK%20SPEELGOED
Dat zijn ook van die lekker nuttige dingen ja of ging het niet expresquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
alleen heeft mijn ex er de schoorsteen afgebroken
en dat moet een rot karwei zijn geweest. Toen ik vroeg hoe ik verf uit de kat kon halen laatst was ik begonnen met ons sint kadootje voor Alicia. Juist een poppenhuis.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zijn ook van die lekker nuttige dingen ja of ging het niet expres
Mijn schoonvader heeft ook ooit een geweldig poppenhuis gemaakt voor mijn schoonzusje! Compleet met gordijntjes en zo!
Hijzelf zegt altijd dat hij er best snel mee klaar was en dat het reuze meeviel. Altijd handig om te wetenquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:37 schreef Knorretje het volgende:
en dat moet een rot karwei zijn geweest.
hij deed het expres (zucht)quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zijn ook van die lekker nuttige dingen ja of ging het niet expres
ik was al niet vrolijk en nu staat mijn woonkamer ook nog eens blauwquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
hoezo chagrijnen? is je taart nu mislukt?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
coolbabe, hoe is het op je werk, al een beetje gewend?
Ik krijg er een beetje rsi van ofzo ..quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand insaniquarium al geprobeerd? ik ben verslaafden erg ook
Gaat beter hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:21 schreef babyfeet het volgende:
heeft er al iemand iets gehoord van Justin ben toch eigenlijk wel heel erg benieuwt hoe het gaat met hem...
Was ik al bang voorzie mijn post vlak nadat het gebeurt was Dikke knuffel voor Justin.quote:Op zondag 7 november 2004 11:27 schreef pluisje het volgende:
Oh, nog even aanvulling: het was uiteindelijk wel gebroken (bleek na een week ofzo...) maar het gaat dus beter
Bedoel je van die kasten die je doormiddel van een makkelijke buisconstructie in elkaar zet en daaroverheen een soort hoes spant? (moeilijk uit te leggen)quote:Op zondag 7 november 2004 11:53 schreef bixister het volgende:
nog een gek vraagje: weet iemand wat de naam is voor van die opvouwbare (kunsstof) kledingkasten? we willen er een paar voor op zolder (jaja we gaan eindelijk Piets nieuwe kamer vrij maken) en ik zou even kijken of we die via wehkamp oid konden bestellen maar: of ze hebben ze niet, of ik kan het juiste trefwoord om mee te zoeken niet vinden...
beaker ja die bedoel ik. we moeten ook maar ff bij de Gamma kijken dan. bedankt!quote:Op zondag 7 november 2004 12:07 schreef Beaker het volgende:
[..]
Bedoel je van die kasten die je doormiddel van een makkelijke buisconstructie in elkaar zet en daaroverheen een soort hoes spant? (moeilijk uit te leggen)
Ik heb ze een aantal weken gekocht bij de Gamma
Wie weet hebben ze ze nog![]()
ik heb het niet gelezen igg!!quote:Op zondag 7 november 2004 12:12 schreef bixister het volgende:
ja, ik dacht dat ik dat al gemeld had: het lag in een doos die was achtergebleven op de zolder van ons vorige huis (waar m'n broer nu woont). dus logisch dat ik 'm hier maar niet kon vinden...![]()
Ikke nooitquote:Op zondag 7 november 2004 12:21 schreef LadyS het volgende:
ik heb die onderbroeken pas ná mijn zwangerschap gedragen
de bevalling van mijn schoonzusje of mijn onderbroekenquote:Op zondag 7 november 2004 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend LadyS!
DIe onderbroeken zijn volgens mij niet zo héél spannendquote:Op zondag 7 november 2004 13:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
de bevalling van mijn schoonzusje of mijn onderbroeken
nietquote:Op zondag 7 november 2004 13:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
DIe onderbroeken zijn volgens mij niet zo héél spannend
dat was mijn allerliefste kantquote:Op zondag 7 november 2004 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Als je nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief kijkt...
Die hebben "opa en oma Klaas" ook voor Tobias gekochtquote:Op zondag 7 november 2004 15:46 schreef jessie het volgende:
ze hebben bij de hema nu ook veel dingen van rupsje nooit genoeg. Heel leuk. Houte blokken een serviesje enz.
Van wiequote:Op zondag 7 november 2004 17:47 schreef Neva het volgende:
ennuh whoei ik ben in opperbeste stemming met nieuwe cd![]()
[sub] U2 - how to dismantle an atomic bomb lekker kippevel en traantjes voor mij gewledigequote:Op zondag 7 november 2004 17:49 schreef rena het volgende:
[..]
Van wie?
Hee, wat leuk, lijkt me geweldig zo'n feest mee te mogen makenquote:Op zondag 7 november 2004 17:03 schreef clauwheee het volgende:
Mijn opa en oma zijn dan 50 jaar getrouwdFeestje dus
Ja ik ben stiekum ook best trots op zequote:Op zondag 7 november 2004 17:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hee, wat leuk, lijkt me geweldig zo'n feest mee te mogen maken
Wat voor cadeautje hebben jullie in gedachten?
Xenosquote:Op zondag 7 november 2004 18:06 schreef phluphy het volgende:
Ik brand in de "kring-kandelaar" altijd een theelichtje, maar eigenlijk zijn die wat aan de kleine kant. Volgens mij is er toch ook een groter formaat theelichtjes te koop? Weet iemand waar die te krijgen zijn, liefst een beetje voordelig ?
quote:Op zondag 7 november 2004 18:14 schreef phluphy het volgende:
Dankje Miss-D. Kun je nagaan hoe vaak ik winkel, dat ik niet eens weet wat de Xenos verkoopt![]()
Clauwhi-hi-hi, dat klinkt inderdaad als een dure versie, ik ben niet van plan de AH-omzet in mijn eentje te redden![]()
Ik niet hoorquote:Op zondag 7 november 2004 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier nietEn ik ben juist zo dol op winkelen
Oe dat lijkt me ook leuk maar erg moeilijk!quote:Ben een thema aan het bedenken voor het kerstpakket van dit jaar (voor onszelf he). Ik ben me het rambam geschrokken van de prijzen van kant-en-klare pakketten, maar zelf verzinnen is ook best moeilijkMaar wel leuk
Moet je in Amsterdam komen wonen, daar is het elke week koopzondagquote:Op zondag 7 november 2004 19:34 schreef clauwheee het volgende:
Ik niet hoor![]()
Op de één of andere manier vind ik zo'n zondag extra gezellig
Jups, woon in de stadquote:Op zondag 7 november 2004 19:54 schreef snoopy het volgende:
Woon je ook echt in de stad Groningen? Op zich is dat wel leukLeuke winkels hoor.
Mijn moeder heeft ooit een operatie ondergaan in het AZG en dus heb ik daar ook wel wat tijd doorgebracht![]()
Yup. Maar kom op... brugklassers. Dat zouden ze toch moeten weten, me dunkt, ik heb het in elk geval gehad op de basisschoolquote:Op zondag 7 november 2004 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
nou moet ik ook eerlijk zeggen dat in mijn tijd er maar 11 provincies waren.
gokje...lelystad?
Weet jij dan nog alles als je een camera onder je snufferd gedrukt krijgt ?? Denk dat dat het meer is . . .quote:Op zondag 7 november 2004 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
miss_dynastie maakt zich een beetje zorgen over de kwaliteit van het onderwijs![]()
daniman had laatst problemen met zijn pc meen ik me te herinneren..quote:Op zondag 7 november 2004 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
dat zou ook kunnen hoor thunderchild, maar toch, als ik zo om me heen kijk (en dan hoef ik niet ver te kijken want er hobbelt hier een 14jarige puber rond) maak ik me over de algemene ontwikkeling van de gemiddelde tiener toch ook wel wat zorgen....
btw waar is daniman eigenlijk?
Zouden die vragen niet gemaakt worden door mensen die een beetje 'in' het onderwijs en de onderwijsnormen zitten? Ik kan me niet voorstellen dat die vragen structureel te moeilijk zijn. Een andere vraag die ze niet wisten was 'waar zit het binnenhof'. Ik schrik daarvanquote:Op zondag 7 november 2004 21:04 schreef livelink het volgende:
Miss_Dynastie, als ik naar die kennisquiz kijk bekruipt mij altijd hetzelfde gevoel, maar aan de andere kant heb ik geen idee meer wat ik als brugklasser nou allemaal wel of niet wist. Er zijn zoveel jaren aan kennisvergaring achteraan gekomen, dat ik niet meer goed kan inschatten wat een gemiddelde brugklasser nou hoort te weten. Hoewel ik me wel kan herinneren dat de topografie onderdeel uitmaakte van de lagere school, dus de hoofdsteden van de provincies zouden ze wel moeten weten.
klopt hoor! Maar dit waren drie kinderen van drie verschillende scholen. Wél uit één provincie, maar weet niet of dat uitmaakt.quote:Op zondag 7 november 2004 21:04 schreef Neva het volgende:
ligt aan de school ook denk ik..
Nee hoor, niet alles.... maar wel iets, hoop ikquote:Op zondag 7 november 2004 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet jij dan nog alles als je een camera onder je snufferd gedrukt krijgt ?? Denk dat dat het meer is . . .
Ik zou dus nooit zo weg kunnen volgens mij maar hij doet het wel, hij maakt soms wel een zacht ruizend geluid...quote:Op zondag 7 november 2004 21:03 schreef Lois het volgende:
Dan kan er inderdaad beter een tikkende klok bijstaan Luchtbel, dan weet je tenminste zeker dat de babyfoon het nog doet.
quote:Op zondag 7 november 2004 23:24 schreef moussy het volgende:
Kwam deze net tegen
quote:Op zondag 7 november 2004 23:34 schreef Spindizzy het volgende:
Jeetje, stel je voor dat er een bacil bij je kind in de buurt komt zeg. Gauw afnemen met Dreft Extra Hygiene...
Die krimpen en verkleuren in de afwasmachinequote:Op zondag 7 november 2004 23:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ik bedoelde het kind...
Ik vind het ook zo zielig om het dan weer af te pakkenquote:Op zondag 7 november 2004 23:45 schreef Anitra het volgende:
Djen mocht altijd alleen de speelgoedwinkel in met haar handjes op haar rug. Als zij ergens mee rond liep dan dacht ze dat ze het mocht hebben en dan was het gillen als ze het terug moest leggen. 1x mee gemaakt sindsdien de regel handjes op je rug, kijken doe je met je ogen. En das nie ivm dingetjes of datjes, maar vanwege gilpraktijken
Psies, jemig en ik maar denken dat ik de enige ouderwetse mama was, want hier op het dorp zie je vaak de kinderen al een broodje op eten voor ze bij de kassa zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 23:54 schreef moussy het volgende:
Ja hoor, net als dat ze een broodje, snoepje, dingetje pas ná de kassa op mag eten als we bijv. in de supermarkt zijn.
en sommige mama's frutten dan snel het zakje in hun zak, die ze pakken om aan de broodjuf te laten zien dat ze écht wel gaan betalen hoorquote:Op zondag 7 november 2004 23:57 schreef Anitra het volgende:
[..]
Psies, jemig en ik maar denken dat ik de enige ouderwetse mama was, want hier op het dorp zie je vaak de kinderen al een broodje op eten voor ze bij de kassa zijn.
het mocht niet ens door de hélé kamerquote:Op zondag 7 november 2004 23:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar Moussy is ook erg streng; http://members.ams.chello.nl/w.franck/sneeuw.avi
en daarna een rondje door de dettol, stel je toch voor dat de postboe schurft hadquote:Op maandag 8 november 2004 00:01 schreef Anitra het volgende:geweldig is dat toch dat kinderen blij kunnen zijn met papier Dat is gewoon fun, moet kunnen
![]()
WAUW!quote:Op maandag 8 november 2004 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Hier is ie. Als het niet mag moet iemand het maar weer weghalen.
Fok!topposter top 500 - Ouder(s)
-top 500-
In de top 10 bedoel je. Op 3 staat Moussy !quote:Op maandag 8 november 2004 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Zie nu pas dat Christan op 76 staat
En dat Jessie/Jessicaa eigenlijk ook in de top 3 staat
Dat bedoelde ik ja, dan zit je toch echt in de top 3quote:Op maandag 8 november 2004 11:21 schreef jessie het volgende:
O Rewimo ik snap het al (nou ja al) die 2 namen van mij bij elkaar opgeteld natuurlijk.
Hey BE! Was je weekend leuk dan?quote:Op maandag 8 november 2004 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje druk weekend achter de rug, maar ik ben weer bijgelezen!
Graag tekst en uitleg én fotoverslagquote:Op maandag 8 november 2004 12:16 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hey BE! Was je weekend leuk dan?
Ik heb geen Makro folder, maar bij de AH is ie 9,95 (of 9,99) euro bij inlevering van Airmiles.quote:Op maandag 8 november 2004 12:31 schreef Zabb het volgende:
Leuk BE!!
Heeft iemand van jullie toevallig de Makro folders in huis liggen?? Ik zag ze bij mijn ouders afgelopen weekend, maar weet niet meer precies hoe duur de DVD van Shrek 2 was??
Ja klopt Lady-wrb, maar ik weet het nummer van het pasje niet, en het pasje ligt bij mijn ouders!quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef lady-wrb het volgende:
als je een pasje hebt, kan je ook online kijken zabb
Ok dankje! Ik zag net bij Bol.com dat ie daar 12,99 kost, maar daar komen ook nog verzendkosten bij.quote:Op maandag 8 november 2004 12:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb geen Makro folder, maar bij de AH is ie 9,95 (of 9,99) euro bij inlevering van Airmiles.
Niet erin, gelukkig!quote:Op maandag 8 november 2004 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
wow zaten die allemaal in die auto?
als jullie CD'tje klaar is, ben ik wel geinteresseerd in een exemplaar. Ik heb via jullie site wat geluisterd en vond het erg leuke muziek, heel geschikt om eens lekker uit je plaat te gaanquote:Op maandag 8 november 2004 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
Jep, erg leuk.
Vrijdagavond geoefend met de band, zaterdag verder met de CD opnames, liepen uit, nog niet klaar, en toen 's avonds nog een optreden.
Ik had gewoon serieus een blaar op mijn tong en mijn lip voelt nu nog steeds beurs!
Maar optreden was erg leuk, best druk en leuk publiek.
En gisteren was er een crew meet, klein groepje van 15 man, maar erg gezellig.
Wees gerust, ik zal zeker gaan spammen dan!quote:Op maandag 8 november 2004 12:58 schreef daniman het volgende:
[..]
als jullie CD'tje klaar is, ben ik wel geinteresseerd in een exemplaar. Ik heb via jullie site wat geluisterd en vond het erg leuke muziek, heel geschikt om eens lekker uit je plaat te gaan
* Anitra ook niet vandaar dat vriendje een digitale camera heeft gekocht en daar blijk ik wel op te blijven staanquote:Op maandag 8 november 2004 13:15 schreef Githa het volgende:
Beaker, nog even op je vraag uit het tweede streepjes topic....
Die foto maak ik snel.... ik denk er telkens aan maar heb ook steeds wat anders te doen
je kent dat wel uitstellen...uitstellen...
* Anitra houdt ook niet zo goed op fotopapier
Zal vanmiddag voor je kijken, ligt boven in de kast en ik ga nu naar bedje toequote:Op maandag 8 november 2004 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand de juiste titel en/of de schrijver van dat boekje over die mol met poep op zijn hoofd?
ik wil het voor luca kopen, hij heeft er van het weekend om in een deuk gelegen!
quote:Op maandag 8 november 2004 13:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
* Githa ook niet vandaar dat vriendje een digitale camera heeft gekocht en daar blijk ik wel op te blijven staan
Volgens mij: Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeftquote:Op maandag 8 november 2004 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand de juiste titel en/of de schrijver van dat boekje over die mol met poep op zijn hoofd?
ik wil het voor luca kopen, hij heeft er van het weekend om in een deuk gelegen!
http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1quote:Op maandag 8 november 2004 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
Shit ja, that reminds me. Moet er eigenlijk ook ééntje hebben (drink dat gif ook nietquote:Op maandag 8 november 2004 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik drink dus geen koffie, maar voor visite is het toch wel heel handig, en ik heb echt een klein crisis koffie zet apparaatje als alternatief.
Denk dat die auto ook meer van jouw rijstijl te voorduren heeft/krijgt dan een een paar man op het dak . . .quote:Op maandag 8 november 2004 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
Niet erin, gelukkig!
Zij helemaal 'zenuwachtig': 'Ja, maar dan komen er deuken in je dak!'
Nou en! Beetje duwen aan de binnenkant toen ze er weer af waren en de deuken waren weer weg!![]()
Mwoah, ik denk dat dat wel mee valt. Rij al bijna 10 jaar en tot nu toe pas 1 deukje, en dat was toen ik in hoogst emotionele toestand met de tranen over mijn wangen probeerde te parkeren.quote:Op maandag 8 november 2004 15:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Denk dat die auto ook meer van jouw rijstijl te voorduren heeft/krijgt dan een een paar man op het dak . . .![]()
Die volg ik ff niet (zal wel komen doordat ik nu stijf van de pijnstillers zit)quote:Op maandag 8 november 2004 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Btw TC, ik ging het opzoeken en realiseerde me daardoor dus ook dat in Feb een nieuwe moet gaan halen. Thanks for the reminder!![]()
Ik ging even in mijn rijbewijs kijken hoe lang ik hem precies al had en zag toen dat hij dus in februari verloopt, als ik er nu niet naar gekeken had, was ik dat mss wel vergeten, nu staat het gewoon alvast op de kalender!quote:Op maandag 8 november 2004 15:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die volg ik ff niet (zal wel komen doordat ik nu stijf van de pijnstillers zit)![]()
O ja, die achterlijke regel. Duurt bij mij nog een paar jaar, wordt weer een duur geintje zo . . .quote:Op maandag 8 november 2004 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging even in mijn rijbewijs kijken hoe lang ik hem precies al had en zag toen dat hij dus in februari verloopt, als ik er nu niet naar gekeken had, was ik dat mss wel vergeten, nu staat het gewoon alvast op de kalender!![]()
Luca!quote:Op maandag 8 november 2004 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
speciaal voor jessie, ik had hem al een tijdje geleden beloofd.
een foto van luca toen hij 3 maanden was, met hoera-haar
[afbeelding]
t is helaas wel een foto van een pasfoto dus let niet op de kwaliteit
Weet je wat het ergste is. Mijn portemonnee is anderhalf jaar terug gejat in Rome en dus moest ik een nieuw rijbewijs *kaching* en dus nu over een paar maandjes weer. Meteen verlengen ging niet. Stelletje afzetters!quote:Op maandag 8 november 2004 15:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O ja, die achterlijke regel. Duurt bij mij nog een paar jaar, wordt weer een duur geintje zo . . .
Ga 'm straks weer op een vrijdag de 13e halen . . .![]()
![]()
What else did you expect ?? Tis de "overheid" . . .quote:Op maandag 8 november 2004 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat het ergste is. Mijn portemonnee is anderhalf jaar terug gejat in Rome en dus moest ik een nieuw rijbewijs *kaching* en dus nu over een paar maandjes weer. Meteen verlengen ging niet. Stelletje afzetters!![]()
Yep, kweet alleen niet hoeveel dat geintje gaat kosten (per gemeente) . . .quote:Op maandag 8 november 2004 16:26 schreef Syrena het volgende:
Moet je dat betalen, verlengen ?! Shitty![]()
Nou he!quote:Op maandag 8 november 2004 16:25 schreef Zabb het volgende:
Nou das ook raar BE, dat ze dat niet meteen kunnen verlengen dan!
Gewoon doenquote:Op maandag 8 november 2004 17:56 schreef Beaker het volgende:
Leuk leuk leukZo wil ik het ook, maar durf mijn haar niet zo kort te laten knippen
quote:Op maandag 8 november 2004 18:04 schreef clauwheee het volgende:
Nummer 3.54 van dat Loreal Couleur Expert gedoeHet moet chocobruin voorstellen, maar hij pakte iets anders. Ook niet erg
![]()
Vertel mij wat, ik heb hem er ook al vaker in gehad en toen pakte die heel andersquote:Op maandag 8 november 2004 18:56 schreef Beaker het volgende:
[..]die kleur heb ik er nu in zitten en dat ziet er heel anders uit
Klopt. Maar dat was alweer een half jaar geleden en inmiddels had ik het alweer over mn schouders zo ongeveerquote:Op maandag 8 november 2004 19:10 schreef jessie het volgende:
En Clauwhee heel leuk je haar weer joh! Vorige keer was het toch ook ongeveer zo?
Ik ook nog 7quote:Op maandag 8 november 2004 20:46 schreef Anitra het volgende:
Dat heb ik dus ook E.T. Ik wil het best wel kort, maar dan moet het snel klaar zijn en iedere dag die gel eruit wassen is ook niet mijn favo hobby. Maar aan de andere kant nu hangt het ook alleen maar naar beneden en is er niks mee te beginnen, zelfs stiekjes glijden er uitDus ben al aan het rond snuffelen hoe ik het wel wil, maar ik heb nog 7 nachtjes om er over te slapen
Ik niet elke dag want dat staan onder de douche wil niet zo dus om de dag hierquote:Op maandag 8 november 2004 20:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ook nog 7En ook hier glijden de stiekjes eruit
Nou was ik m'n haar wel elke avond, dus dat scheelt wel.
Ik ga 'ns in LIF zoeken naar sites met kapsels ofzo...
Kijk, qua gemakkelijkheid moet het dus ook hooguit zoiets zijnquote:Op maandag 8 november 2004 21:24 schreef Karin het volgende:'s Ochtends een beetje wax, wriemel wriemel en het zit.
ben ik het ook helemaal mee eens, heb ik ook een piephekel aan, ik rijd ook altijd door tot het eind (mits er geen auto bijdehand gaat lopen doen en em ervoor knalt zodat ik er absoluut niet langs kan) en voeg dan in, mensen zijn verplicht om ruimte te geven. maar dat was op de snelweg. dit was in r'dam op de maasboulevard, waren aant werk en de linkerbaan werd afgesloten, en meneer pt cruizer stond netjes in de rij en voegde daarna uit om ff snel gas te geven en zo nog ff snel paar autoos in te halen, nou mooi niet!! daar heb ik echt schurft aan. ik weiger om ruimte te geven voor dat soort gassies.quote:Op maandag 8 november 2004 23:19 schreef danosa het volgende:
Ik kan me juist ergeren aan mensen die te vroeg invoegenHet is echt de bedoeling om zover mogelijk door te rijden en dan in te voegen. Ik moet dagelijks invoegen op die manier en en knal mijn auto er gewoon voor hoor
En ik sjees niet hard af zo, maar hoeverder je doorrijdt hoe meer het verkeer doorstroomt. En je bent verplicht ander verkeer in te laten voegen. Mjah, misschien is jouw voorbeeld dan toch iets anders, omdat het over een extra ingevoegde strook gaat, maar ik ben dan ook een beest in het verkeer
![]()
mister_d heeft vannacht tot zes uur doorgewerkt, want hij had een meeting om tien uur vanochtend. Om half een was ie thuis, nu slaapt ie, en vanavond weer een meeting.... zal uberhaupt blij zijn als ie me nog herkentquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:08 schreef Spindizzy het volgende:
Is Mister D nou nog niet klaar met je userpic?
Ja, zielig he, vind het eigenlijk ook wel ongezelligquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:11 schreef Spindizzy het volgende:
Moet ik er eentje voor je maken? Vind je zo kaal zo
Ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze jullie als klant terug gaan winnen
quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:51 schreef Zabb het volgende:
Gatver Nikky...... wat gooooooor!!!
Ik kan er nu nog 1 maken geloof ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:50 schreef pluisje het volgende:
Ik heb een foto van mijn eigen placenta
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:23 schreef jessie het volgende:
Maar na afloop staat dat ouwe enge ventje dus in zo'n huis te pissen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |