Ik heb dat een hele maand en dan weer opnieuw..die sjokolaa-drangquote:Op woensdag 3 november 2004 19:42 schreef Lois het volgende:
OE OE hebbie sjokolaa?
tis die tijd van de maand weer, ik ben weer naarstig op zoek naar chocola
Ja, maar dan nog. Ik zou van paniek ergens bibberend in een hoekje liggen en ik vind je hier altijd zo positief enzo...quote:Op woensdag 3 november 2004 20:04 schreef Luchtbel het volgende:
Dan mag je een lege doos van een C1000 pakket op je hoofd zetten schat want dit is m'n eigen schuld, ik moet die gasten gewoon bedreigen bij het UVW
Oh dat doe ik heus ook wel es hoor, maar het komt allemaal wel goed denk ik dan maar. En opa en oma gaan me ff helpen tot de nieuwe wet kinderopvang in gaatquote:Op woensdag 3 november 2004 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Ik zou van paniek ergens bibberend in een hoekje liggen en ik vind je hier altijd zo positief enzo...
goh dat had ik moeten weten. meestal haal ik het ook niet hoor, maar zo af en toe had ik er wel een.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:08 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n pakket is dan wel een leuk extraatjeWij hebben geen c1000 in de buurt. Maar bij ons heb je het Super-6 spel van de Dekamarkt. Dan krijg je zegels en als daar onder de kraslaag een product op staat, krijg je dat gratis (je moet wel 6 zegels tegelijk inleveren). Dat is ook erg leuk, al kom ik vaak niet aan het vereiste bedrag (13,50) en als ik dan een zegel krijg zit er vaak geen prijs op
al schijnt de winkans 50% te zijn...
ik liep vanmiddag in de dirk (voor de rotterdammers onderons bas) en raadt eens waar luca mee aan kwam rennen? jawel spongebobpasta. ik moest van hem twee pakken kopen: een om te eten en een voor zijn verzamelingquote:Op woensdag 3 november 2004 20:48 schreef Lois het volgende:
Spongebobfans: er is nu ook Spongebobpasta voor de kinderen![]()
Ooooooo, ik maar denken dat je deze bedoeldequote:Op woensdag 3 november 2004 20:48 schreef Lois het volgende:
Spongebobfans: er is nu ook Spongebobpasta voor de kinderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |