abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23129965
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:53 schreef divX_Xvid het volgende:

[..]

ja ik dus ook
mooi, zijn we het eens
pi_23130004
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:25 schreef Gallo het volgende:
Hoe laat begint morgen de protestmars van verontwaardigde Nederlanders die hun afkeur uitspreken over deze daad ?
Ze is aan haar hoofddoek getrokken en weggeduwd.

Hoezo overdreven??
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_23130088
Maar om even terug te komen op het verhaal waar het om ging. Een mevrouw wordt lastig gevallen in de tram...gebeurt helaas vaker. Laat die mevrouw nu een hoofddoek ophebben en van buitenlandse origine zijn. Gelijk allochtonenknuffelend nederland valt erover. Eindelijk...ze hebben weer iets om de autochtone nederlander te laten zien wat voor schoften ze wel niet zijn. Dat ze smerige racisten zijn die totaal geen respect voor buitenlanders en dan vooral vrouwen hebben.
Dat er dagelijks autotochtone vrouwen voor hoer uitgescholden worden, bespuugd, betast en lastig gevallen worden door mensen die met grote waarschijnlijk van noordafrkaanse origine zijn hoor je ze niet over...dat zullen die vrouwen en meisjes zelf wel uitgelokt hebben zeker.
Ronduit zielig.

[ Bericht 0% gewijzigd door wonko op 06-11-2004 22:06:58 ]
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  zaterdag 6 november 2004 @ 22:00:06 #204
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_23130124
beetje overdreven maar geldt zeker voor bepaalde personen
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
pi_23130154
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:58 schreef wonko het volgende:
Dat er dagelijks autotohtone vrouwen voor hoer uitgescholden worden, bespuugd, betast en lastig gevallen worden door mensen die met grote waarschijnlijk van noordafrkaanse origine zijn hoor je ze niet over...dat zullen die vrouwen en meisjes zelf wel uitgelokt hebben zeker.
Ronduit zielig.
Laatst mijn vriendin nog, 2 keer op 1 dag.
pi_23130159
Swetsenegger heeft eigenlijk wel ergens gelijk. EN Gallo, kun je keer inhoudelijk reageren in plaats van weg te komen d.m.v. ergens anders op reageren.
pi_23130201
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef Lega-Nord het volgende:
Swetsenegger heeft eigenlijk wel ergens gelijk.
pi_23130206
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Laatst mijn vriendin nog, 2 keer op 1 dag.
Oh, en de eerste keer waren die mensen niet eens van het mannelijke geslacht
pi_23130216
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:58 schreef wonko het volgende:
Maar om even terug te komen op het verhaal waar het om ging. Een mevrouw wordt lastig gevallen in de tram...gebeurt helaas vaker. Laat die mevrouw nu een hoofddoek ophebben en van buitenlandse origine zijn. Gelijk allochtonenknuffelend nederland valt erover. Eindelijk...ze hebben weer iets om de autochtone nederlander te laten zien wat voor schoften ze wel niet zijn. Dat ze smerige racisten zijn die totaal geen respect voor buitenlanders en dan vooral vrouwen hebben.
Dat er dagelijks autotohtone vrouwen voor hoer uitgescholden worden, bespuugd, betast en lastig gevallen worden door mensen die met grote waarschijnlijk van noordafrkaanse origine zijn hoor je ze niet over...dat zullen die vrouwen en meisjes zelf wel uitgelokt hebben zeker.
Ronduit zielig.
in beide gevallen vind ik generaliseren fout...
  zaterdag 6 november 2004 @ 22:04:57 #210
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_23130258
Volgens mij worden er meer nederlanders lastige gevallen door moslims dan andersom, maar misdaad gegevens sorteren op die criteria is verboden natuurlijk. Is best wel triest dat met 90% nederlanders dit het beste was wat ze konden vinden.

Schuld ligt ook bij de nederlanders, die stonden gewoon te kijken terwijl van gogh vermoord werd, bang om zelf een kogel te krijgen. Dit geval is waarschijnlijk hetzelfde, weer een hoop mensen die staan toe te kijken.
I'm nobody's sheep
  zaterdag 6 november 2004 @ 22:06:36 #211
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23130297
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:43 schreef Meki het volgende:
en jij bij Hirsi Ali
ook een Allochtoon
(hier schiet ik even in de lach).

Maar back on topic voor de TS, tuurlijk keur ik zo'n daad af. Maar ik geef de andere posters ook gelijk, als we alle akkefietjes moeten vermelden in FP, dan heeft FOK! 4 extra servers nodig.
De vergelijking moslimhaat gaat me veel te ver, maar het is wel een daad die met verder gaande polarisering van de maatschappij te maken heeft.

De vergelijking met TvG is belachelijk, dit meisje leeft nog sterker nog ze heeft niets en kan morgen weer gezond weer opstaan.

Nu we het toch de term moslimhaat is gevallen, hoe wordt wordt het collectief van akkefietjes genoemd van marokkanen tegen allochtonen. Hebben we daar al een term voor ?!. Autochtonenhaat ?!?
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2004 @ 22:07:29 #212
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23130326
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:04 schreef Scandum het volgende:

Schuld ligt ook bij de nederlanders, die stonden gewoon te kijken terwijl van gogh vermoord werd, bang om zelf een kogel te krijgen. Dit geval is waarschijnlijk hetzelfde, weer een hoop mensen die staan toe te kijken.
Pardon?
Het was op een tijdstip waarop ouders hun kinderen naar school brengen begreep ik, zou jij met een ukkie voorop je stuur gezellig de kogels gaan opvangen?
Daarbij, liquidaties op klaarlichte dag zijn ook redelijk *ingeburgerd* in NL dus zou ik mij ook echt niet opwerpen als reddende kogelvanger hoor.
  zaterdag 6 november 2004 @ 22:10:48 #213
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23130411
quote:
ik neem nog niet eens de moeite om te reageren
  zaterdag 6 november 2004 @ 22:12:49 #214
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_23130478
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

in beide gevallen vind ik generaliseren fout...
Er mag in nederland niet gegeneraliseerd worden. Laat maar een onderzoek zien dat laat zien wat de gemiddelde moslim denkt. Elke gek weet dat niet elke marokkaan een moslim is, maar dat dit wel tegen de 95% aan zit.
I'm nobody's sheep
  zaterdag 6 november 2004 @ 22:18:15 #215
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_23130621
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:07 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Pardon?
Het was op een tijdstip waarop ouders hun kinderen naar school brengen begreep ik, zou jij met een ukkie voorop je stuur gezellig de kogels gaan opvangen?
Daarbij, liquidaties op klaarlichte dag zijn ook redelijk *ingeburgerd* in NL dus zou ik mij ook echt niet opwerpen als reddende kogelvanger hoor.
Kijk, precies wat ik bedoel, zoveel is een mensen leven waard tegenwoordig.
I'm nobody's sheep
pi_23130633
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:07 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Pardon?
idd... om nou te zeggen dat "de nederlanders" ook schuld hebben...

degenen die er achter zaten en de dader, dat zijn de enige schuldigen in mijn ogen...

als je je tussen een kogelregen gooit ben je niet dapper, dan ben je goed stom
pi_23130713
quote:
Zeg...het was in Amsterdam...ongeveer de helft van de inwoners daar is allochtoon...dus die zijn er dan ook schuldig aan want die deden ook niets. Of wou je zeggen dat er alleen maar nederlanders om dat tijdstip op straat zijn?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2004 @ 22:56:26 #218
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23131506
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:18 schreef Scandum het volgende:

[..]

Kijk, precies wat ik bedoel, zoveel is een mensen leven waard tegenwoordig.
Joh, jij zou dus 'smorgens vroeg gelijk tussen een meneer met zwaar geschut en een ongewapende man springen?
  zaterdag 6 november 2004 @ 23:00:01 #219
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_23131579
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 22:56 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Joh, jij zou dus 'smorgens vroeg gelijk tussen een meneer met zwaar geschut en een ongewapende man springen?
En dan kom je op je werk:
Ja sorry dat ik te laat was. Maar onderweg was ik nog heroisch door de heer van Gogh te redden van een gruwelijke dood. Nee het stelde niets voor; terwijl ik over straat liep en genoot van mijn boterhammetje met jam zag ik iemand met een groot mes en een pistool. Door mijn overheerlijke broodje in zijn oog te gooien heb ik hem gered...

Kom op.. Als ik in burger een man met een mes en een pistool zie ga ik er ook niet zomaar op af hoor
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2004 @ 23:02:23 #220
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23131627
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:

Kom op.. Als ik in burger een man met een mes en een pistool zie ga ik er ook niet zomaar op af hoor
Als je in je unformpje zonder kogelvrij vestje loopt zul je ook niet zo snel op iemand met een gun afrennen hoor
  zaterdag 6 november 2004 @ 23:04:05 #221
32814 Tessje
pi_23131665
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als je in je unformpje zonder kogelvrij vestje loopt zul je ook niet zo snel op iemand met een gun afrennen hoor
Eigen veiligheid eerst. Klinkt misschien stom. Maar zo werkt het wel..
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
  zaterdag 6 november 2004 @ 23:07:12 #222
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_23131725
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah ja, dus als het een 16 jarig ventje was met een pet die die afsloeg dan is het een geval van... nikehaat?
Man wie hou je nou voor de gek... dwaas
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_23131743
Zeker waard om er een topic over te openen dat krantenbericht
pi_23132064
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef AltamirA het volgende:
Zeker waard om er een topic over te openen dat krantenbericht
Zeer zeker, dit raakt me echt diep in mijn hart Ik schrok me rot toen ik het bericht las
  zaterdag 6 november 2004 @ 23:30:50 #225
32814 Tessje
pi_23132106
And so it keeps on going
Zo houd het gezeik nooit op..
  zaterdag 6 november 2004 @ 23:33:55 #226
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_23132173
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:

[..]

Aantal jaren geleden verzoop een kind terwijl 100 man stond toe te kijken, niemand had zin in een nat pak. Dat iemand een mes heeft, of zelfs een pistool, is nog een beter excuus om toch vooral op safe te spelen. Nederlanders zijn een (laf) verstandig volkje natuurlijk.
I'm nobody's sheep
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 23:39:32 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23132268
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Pappie_Culo het volgende:

dwaas
Oe, wat een argumentatie....
  zaterdag 6 november 2004 @ 23:42:51 #228
32814 Tessje
pi_23132332
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:33 schreef Scandum het volgende:

[..]

Aantal jaren geleden verzoop een kind terwijl 100 man stond toe te kijken, niemand had zin in een nat pak. Dat iemand een mes heeft, of zelfs een pistool, is nog een beter excuus om toch vooral op safe te spelen. Nederlanders zijn een (laf) verstandig volkje natuurlijk.
Ik denk dat je een kind dat verdrinkt niet kan vergelijken met een gek die een mes en een pistool vast heeft
pi_23132646
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Oe, wat een argumentatie....
Wat ben je ook een kneus he, en dat noemt zich vader Een beetje belachelijke opmerkingen maken waar geen tegenargumentatie voor is. De dader Mohammed B. van de moord op v. Gogh heeft gewoon een hekel aan vetzakken. Dat is het volgens mij ja.

pi_23132792
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:33 schreef Scandum het volgende:

[..]

like said before.. dat is wat anders dan een schietsalvo natuurlijk..

maar idd, dat soort dingen gebeuren.. dat heeft ook een naam: collectieve verantwoordelijkheid..

net alsof de verantwoordelijkheid verdeeld wordt over de mensen en ze allemaal nog maar een heeeeeeeeeeeel klein stukje verantwoordelijkheidsgevoel hebben per persoon, waardoor niemand een flikker uitvoert.
  zondag 7 november 2004 @ 01:05:40 #231
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23133859
Waarom zie ik Milagro dit soort dingen niet afkeuren ? Is zwijgen niet het zelfde als instemmen in deze ???

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23134787
Tjongejonge, het is weer te triest voor woorden. Er is iemand vermoord die zijn mond opentrok omdat hem 'bepaalde dingen' niet aanstonden. (ik hou het een beetje genuanceerd...)

Nu is de hele media aan het proberen om met alle mogelijke middelen te laten blijken dat niet alle moslims slecht zijn, en worden er dit soort berichtjes bijgetrokken om maar vooral te laten zien dat Nederlanders slecht zijn. En dit is nota bene iets wat voor de moord van Gogh gebeurd is. Wat een ongelooflijk stemmingsmakend bericht. "Kom vooral niet aan onze knuffelallochtonen en onze multi-culturele samenleving". We gaan weer lekker rond de tafel zitten om alles uit te praten, maar helaas, dat proberen we al 10 a 20 jaar en het heeft helemaal geen zak geholpen.

Ondertussen mochten moslims (tot nu toe):
- Homo's uitmaken voor varkens
- Haat prediken in moskeeen
- Doodsbedreigingen uiten via het internet (ze zijn net pas opgepakt, daarvoor deed justitie er geen ruk aan.)
enzovoorts. Maar je moet geen moslima haar hoofddoek van haar hoofd afrukken, want dan ben je een moslimhater, en dan is er een diepliggend probleem binnen de nederlandse bevolking. Want die wil deze mensen niet accepteren.

Er moeten twee dingen gebeuren om Nederland leefbaar te houden mijns inziens:
- de goede moslims (en die zijn er genoeg !!!!!!!!) moeten zich in het openbaar VEEL meer distantieren van de politiek-fundamentalistische tak van de islam. Wat dat betreft was de demonstratie van de marokkaanse moslims een mooi begin. (let op: begin !!!!). Onze media doen nu hun best om het nederlandse volk "voor te lichten", maar dat moet de moslim-gemeenschap zelf doen, want ik denk dat er niet veel nederlandse mensen meer zijn die deze praatjes nog pikken van bepaalde kranten en televisiezenders.
- imams en moslims die haat prediken en onze rechtsstaat ondermijnen, moeten maar naar een land toegaan dat wat meer toegevender is ten opzichte van hun manier van godsdienst belijden.

Maar Moderator, mag er alstjeblieft een slotje op dit topic?? Dit was namelijk nooit in het nieuws gekomen als Theo van Gogh niet was vermoord.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  † In Memoriam † zondag 7 november 2004 @ 02:36:47 #233
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23135025
quote:
Op zondag 7 november 2004 02:14 schreef Snapcount2 het volgende:

Er moeten twee dingen gebeuren om Nederland leefbaar te houden mijns inziens:
- de goede moslims (en die zijn er genoeg !!!!!!!!) moeten zich in het openbaar VEEL meer distantieren van de politiek-fundamentalistische tak van de islam. Wat dat betreft was de demonstratie van de marokkaanse moslims een mooi begin. (let op: begin !!!!). Onze media doen nu hun best om het nederlandse volk "voor te lichten", maar dat moet de moslim-gemeenschap zelf doen, want ik denk dat er niet veel nederlandse mensen meer zijn die deze praatjes nog pikken van bepaalde kranten en televisiezenders.
Marokkaan spreekt:
Marokkanen Veroordelen Moord krachtig
Theo van Gogh, nieuws, links en andere updates

Hoevaak moeten zij de media opzoeken en vertellen dat zij zich distantieren van deze gek en zijn vriendjes
  zondag 7 november 2004 @ 02:38:54 #234
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23135053
quote:
Op zondag 7 november 2004 02:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Marokkaan spreekt:

Hoevaak moeten zij de media opzoeken en vertellen dat zij zich distantieren van deze gek en zijn vriendjes
waar blijft de zo noodzakelijke 'verlichting'?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_23135146
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 20:28 schreef MarMar het volgende:

[..]

true... maar gezien de tendens van de afgelopen dagen en de harde uitspraken die mensen doen...

het was ook tamelijk cynisch bedoeld...
dit heeft daar geen donder mee te maken, dit is soort van aanranding.
de Vrijheid van MU wordt net zo goed misbruikt, door een ieder die bij iedere schermutseling plagerig gaat lopen vragen "dit is toch etc etc"
beetje dom.

had hij het bij schelden gehouden was het gewoon een sukkel geweest en kan ie lekker gaan wandelen.
maar zodra je je poten niet thuis kan houden, ben je gewoon de sjaak en kan de politie je inrekenen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23135153
Ze zeggen allemaal hetzelfde, hij had niet dood gemogen, maar hij lokte het wel uit door zijn eigen uitspraken. Iemand zal ze toch uit moeten leggen dat je je eigen dood in Nederland niet uit kan lokken door je mening te vertellen.
Vrijheid van meningsuiting, Imams mogen ook vertellen in moskeeen dat ze homo's lager dan varkens vinden onder het mom van vrijheid van godsdienst en vrijheid van meningsuiting.

Bovendien had ik het over moslims, niet alleen Marokkanen. Het Marokkaans zijn is het probleem niet, het achterliggende probleem is een bepaalde stroming van hun geloof. Turken belijden ook het islamitische geloof. En zoals ik al zei, er zijn veel meer goede moslims dan slechte en de demonstratie van zaterdag is een heel goed begin. Ik hoop dat er nog heel veel meer van deze acties volgen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_23135186
Wat een mietje (ja ik mag dat zeggen want ik ben een ) durfde hij geen moslim vent te slaan?
pi_23135372
quote:

[..]

Marokkaan spreekt:

Overigens, lees Maroc.nl maar eens, en dan zie je ook een andere kant. En dat gaat ook niet om enkele personen.
  † In Memoriam † zondag 7 november 2004 @ 03:16:26 #239
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23135419
quote:
Op zondag 7 november 2004 03:10 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Overigens, lees Maroc.nl maar eens, en dan zie je ook een andere kant. En dat gaat ook niet om enkele personen.
Zelfs daar lees ik al jaren en zie daar soms idd net zulke vreemde emoties en reacties als op fok.
pi_23135456
quote:
Op zondag 7 november 2004 03:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zelfs daar lees ik al jaren en zie daar soms idd net zulke vreemde emoties en reacties als op fok.
Vind je mijn reactie/emotie dan vreemd ? Ik vind niet dat ik vreselijk onredelijk ben. (in tegenstelling tot sommige reacties die ik hier voorbij zie komen....)

Maar feit blijft dat dat ook een deel van de marokkaanse bevolking is die spreekt.
  zondag 7 november 2004 @ 03:59:50 #241
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23135819
quote:
Op zondag 7 november 2004 03:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het zijn net allemaal mensen. Overigens vind ik het af en toe best lachwekkend (als het niet zo verrekte triest zou zijn) dat de meest extremistische users op beide fora blijkbaar de balk in hun eigen ogen niet zien.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 2004 @ 10:35:52 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23137025
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat ben je ook een kneus he, en dat noemt zich vader
Ach, ik denk al wanneer wordt mijn dochter er met de haren bijgesleept...
quote:
Een beetje belachelijke opmerkingen maken waar geen tegenargumentatie voor is.
Wat is er belachelijk aan het feit dat ik GEEN veronderstelling maak op basis van verzonnen feiten? Omdat de man haar hoofdoek aftrok is het direkt een moslimhater. MIJ is dat niet duidelijk aan de hand van het stukje welke geplaatst is door TS.
quote:
De dader Mohammed B. van de moord op v. Gogh heeft gewoon een hekel aan vetzakken. Dat is het volgens mij ja.

Onzin dus, want in DAT geval is het niet nodig iets te veronderstellen... de dader heeft z'n motief namelijk met een 30cm lang mes op het hart van het slachtoffer geprikt
pi_23137152
quote:
Op zondag 7 november 2004 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:

Wat is er belachelijk aan het feit dat ik GEEN veronderstelling maak op basis van verzonnen feiten? Omdat de man haar hoofdoek aftrok is het direkt een moslimhater. MIJ is dat niet duidelijk aan de hand van het stukje welke geplaatst is door TS.
Je hebt helemaal gelijk hoor. De man vond het stofje waarschijnlijk prachtig en het dessin oogverblindend en wilde het graag aan zijn vrouw laten zien - hij vergat even dat er nog een hoofd onder het doekje zat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 november 2004 @ 11:00:49 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23137241
quote:
Op zondag 7 november 2004 10:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor. De man vond het stofje waarschijnlijk prachtig en het dessin oogverblindend en wilde het graag aan zijn vrouw laten zien - hij vergat even dat er nog een hoofd onder het doekje zat.
Zoals gezegd, het kan het equivalent geweest zijn van het petje van het hoofd afslaan.

Echter waag ik me maar niet aan speculatie. Met speculatie kan je immers van iedereen een racist of een fundamentalistische moslim maken. En in tegenstelling tot veel posters hier draag IK daar liever niet aan bij .
  zondag 7 november 2004 @ 11:32:15 #245
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_23137619
Dit is de daad van een enkeling.

Jullie blazen de zaak op tot iets dat het niet is. Gewoon een enkele man met een probleem, een zonderling figuur, absoluut niets meer dan dat, dus schenk het ook niet mee aandacht dan dat het waard is.
Het is een losstaand incident.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 7 november 2004 @ 11:36:06 #246
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_23137680
Ach, ik keur het natuurlijk niet goed maar die man zag dat hoofddoekje natuurlijk als een "provocatie" en daar heb ik best begrip voor.
Maar ik keur het uiteraard niet goed.

kan het ff niet laten, klink nou net als zo'n buitenlandse nederlander

Ik zag gisteren op de televisie wat over mensen die willen emigreren en de reden die ze daarvoor opgaven. Wanneer gaat er eindelijk iets gebeuren waar we baat bij hebben behalve dat stomme gezwets over de rechten van iedereen behalve de mensen die hier horen

Ik ben zelf van "gemengd " bloed en een deel van mijn familie is geboren in Azië in een land waar ook een hoop moslims wonen, maar wat hier in Nederland nú gebeurt is echt te gék voor woorden. Ik ben blij dat mijn ouders overleden zijn en dit niet meer mee hoeven te maken.

Ik vind die actie van die man waardeloos, maar waarom laat die stomme meid die hoofddoek dan niet af. Ik ben er heilig van overtuigt dat het dragen daarvan een vorm van provocatie is en zij loopt tenminste niet het risico ervoor vermoord te worden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 7 november 2004 @ 11:42:40 #247
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_23137769
Crap die was ik inderdaad vergeten te gebruiken!

"Ik keur het niet goed... maar..."
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 7 november 2004 @ 11:49:21 #248
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_23137871
quote:

[..]

Marokkaan spreekt:

Ze moeten ophouden met hun schijnheilge praatjes en wat gaan doen !!!!!!
Woorden zijn niks meer als " lucht " en zijn de daden die tellen en van daden heb ik nog niks gemerkt. De moslims praten maar wat, de enige daden die we te zien krijgen is de terreur die hun soortgenoten begaan. En dan zeggen zei heel braaf : " maar dat heb ik niet gedaan hoor, ik zou zoiets nooit doen ". Als een kind zo iets verkondigd trapt niemand daar in.

Hooguit een ander kind
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 7 november 2004 @ 12:59:14 #249
3542 Gia
User under construction
pi_23139084
Het is een belachelijke daad. De dader is dan ook opgepakt, dus er hoeft verder niet over gezeurd te worden dat dit getolereerd wordt in Nederland, want dat is niet zo. Die vent zal er voor bestraft worden. En terecht.

Ik zie in mijn omgeving ook moslims schuw om zich heenkijken, alsof ze zich bijna schuldig voelen. Vind dat dus grote onzin. De gemiddelde Jan met de pet, oops, herstel, Ali met de pet, wordt niet aangevallen voor wat deze Mohammed B. gedaan heeft. Tenzij hij loopt te provoceren, of loopt te verkondigen dat hij achter deze moord staat, want dat is iets wat sommige Nederlanders nu effe niet kunnen hebben.
pi_23139275
' Hoofddoekje afgetrokken ' .. oei, dat wordt 2 uur dienstverlening

Dordtenaren krijgen een tering grote moskee door hun strot.. wellicht heeft dat er iets mee te maken.
Voor de rest is Dordrecht 1 van de reeds ' verloren ' steden ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')