mooi, zijn we het eensquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:53 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
ja ik dus ook
Ze is aan haar hoofddoek getrokken en weggeduwd.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:25 schreef Gallo het volgende:
Hoe laat begint morgen de protestmars van verontwaardigde Nederlanders die hun afkeur uitspreken over deze daad ?
Laatst mijn vriendin nog, 2 keer op 1 dag.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:58 schreef wonko het volgende:
Dat er dagelijks autotohtone vrouwen voor hoer uitgescholden worden, bespuugd, betast en lastig gevallen worden door mensen die met grote waarschijnlijk van noordafrkaanse origine zijn hoor je ze niet over...dat zullen die vrouwen en meisjes zelf wel uitgelokt hebben zeker.
Ronduit zielig.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef Lega-Nord het volgende:
Swetsenegger heeft eigenlijk wel ergens gelijk.
Oh, en de eerste keer waren die mensen niet eens van het mannelijke geslachtquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Laatst mijn vriendin nog, 2 keer op 1 dag.![]()
in beide gevallen vind ik generaliseren fout...quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:58 schreef wonko het volgende:
Maar om even terug te komen op het verhaal waar het om ging. Een mevrouw wordt lastig gevallen in de tram...gebeurt helaas vaker. Laat die mevrouw nu een hoofddoek ophebben en van buitenlandse origine zijn. Gelijk allochtonenknuffelend nederland valt erover. Eindelijk...ze hebben weer iets om de autochtone nederlander te laten zien wat voor schoften ze wel niet zijn. Dat ze smerige racisten zijn die totaal geen respect voor buitenlanders en dan vooral vrouwen hebben.
Dat er dagelijks autotohtone vrouwen voor hoer uitgescholden worden, bespuugd, betast en lastig gevallen worden door mensen die met grote waarschijnlijk van noordafrkaanse origine zijn hoor je ze niet over...dat zullen die vrouwen en meisjes zelf wel uitgelokt hebben zeker.
Ronduit zielig.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:43 schreef Meki het volgende:
en jij bij Hirsi Ali
ook een Allochtoon
Pardon?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:04 schreef Scandum het volgende:
Schuld ligt ook bij de nederlanders, die stonden gewoon te kijken terwijl van gogh vermoord werd, bang om zelf een kogel te krijgen. Dit geval is waarschijnlijk hetzelfde, weer een hoop mensen die staan toe te kijken.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:04 schreef Scandum het volgende:
Schuld ligt ook bij de nederlanders, die stonden gewoon te kijken terwijl van gogh vermoord werd, bang om zelf een kogel te krijgen. Dit geval is waarschijnlijk hetzelfde, weer een hoop mensen die staan toe te kijken.
Er mag in nederland niet gegeneraliseerd worden. Laat maar een onderzoek zien dat laat zien wat de gemiddelde moslim denkt. Elke gek weet dat niet elke marokkaan een moslim is, maar dat dit wel tegen de 95% aan zit.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
in beide gevallen vind ik generaliseren fout...
Kijk, precies wat ik bedoel, zoveel is een mensen leven waard tegenwoordig.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Pardon?
Het was op een tijdstip waarop ouders hun kinderen naar school brengen begreep ik, zou jij met een ukkie voorop je stuur gezellig de kogels gaan opvangen?
Daarbij, liquidaties op klaarlichte dag zijn ook redelijk *ingeburgerd* in NL dus zou ik mij ook echt niet opwerpen als reddende kogelvanger hoor.
idd... om nou te zeggen dat "de nederlanders" ook schuld hebben...quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Pardon?
Het was op een tijdstip waarop ouders hun kinderen naar school brengen begreep ik, zou jij met een ukkie voorop je stuur gezellig de kogels gaan opvangen?
Daarbij, liquidaties op klaarlichte dag zijn ook redelijk *ingeburgerd* in NL dus zou ik mij ook echt niet opwerpen als reddende kogelvanger hoor.
Zeg...het was in Amsterdam...ongeveer de helft van de inwoners daar is allochtoon...dus die zijn er dan ook schuldig aan want die deden ook niets. Of wou je zeggen dat er alleen maar nederlanders om dat tijdstip op straat zijn?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:04 schreef Scandum het volgende:
Joh, jij zou dus 'smorgens vroeg gelijk tussen een meneer met zwaar geschut en een ongewapende man springen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:18 schreef Scandum het volgende:
[..]
Kijk, precies wat ik bedoel, zoveel is een mensen leven waard tegenwoordig.
En dan kom je op je werk:quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Joh, jij zou dus 'smorgens vroeg gelijk tussen een meneer met zwaar geschut en een ongewapende man springen?![]()
Als je in je unformpje zonder kogelvrij vestje loopt zul je ook niet zo snel op iemand met een gun afrennen hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:
Kom op.. Als ik in burger een man met een mes en een pistool zie ga ik er ook niet zomaar op af hoor
Eigen veiligheid eerst.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je in je unformpje zonder kogelvrij vestje loopt zul je ook niet zo snel op iemand met een gun afrennen hoor
Man wie hou je nou voor de gek... dwaasquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, dus als het een 16 jarig ventje was met een pet die die afsloeg dan is het een geval van... nikehaat?
Zeer zeker, dit raakt me echt diep in mijn hartquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef AltamirA het volgende:
Zeker waard om er een topic over te openen dat krantenbericht![]()
Aantal jaren geleden verzoop een kind terwijl 100 man stond toe te kijken, niemand had zin in een nat pak. Dat iemand een mes heeft, of zelfs een pistool, is nog een beter excuus om toch vooral op safe te spelen. Nederlanders zijn een (laf) verstandig volkje natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:00 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kom op.. Als ik in burger een man met een mes en een pistool zie ga ik er ook niet zomaar op af hoor
Oe, wat een argumentatie....quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
dwaas![]()
Ik denk dat je een kind dat verdrinkt niet kan vergelijken met een gek die een mes en een pistool vast heeftquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:33 schreef Scandum het volgende:
[..]
Aantal jaren geleden verzoop een kind terwijl 100 man stond toe te kijken, niemand had zin in een nat pak. Dat iemand een mes heeft, of zelfs een pistool, is nog een beter excuus om toch vooral op safe te spelen. Nederlanders zijn een (laf) verstandig volkje natuurlijk.
Wat ben je ook een kneus he, en dat noemt zich vaderquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe, wat een argumentatie....
like said before.. dat is wat anders dan een schietsalvo natuurlijk..quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:33 schreef Scandum het volgende:
[..]
Aantal jaren geleden verzoop een kind terwijl 100 man stond toe te kijken, niemand had zin in een nat pak. Dat iemand een mes heeft, of zelfs een pistool, is nog een beter excuus om toch vooral op safe te spelen. Nederlanders zijn een (laf) verstandig volkje natuurlijk.
Marokkaan spreekt:quote:Op zondag 7 november 2004 02:14 schreef Snapcount2 het volgende:
Er moeten twee dingen gebeuren om Nederland leefbaar te houden mijns inziens:
- de goede moslims (en die zijn er genoeg !!!!!!!!) moeten zich in het openbaar VEEL meer distantieren van de politiek-fundamentalistische tak van de islam. Wat dat betreft was de demonstratie van de marokkaanse moslims een mooi begin. (let op: begin !!!!). Onze media doen nu hun best om het nederlandse volk "voor te lichten", maar dat moet de moslim-gemeenschap zelf doen, want ik denk dat er niet veel nederlandse mensen meer zijn die deze praatjes nog pikken van bepaalde kranten en televisiezenders.
waar blijft de zo noodzakelijke 'verlichting'?quote:Op zondag 7 november 2004 02:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Marokkaan spreekt:
Marokkanen Veroordelen Moord krachtig
Theo van Gogh, nieuws, links en andere updates
Hoevaak moeten zij de media opzoeken en vertellen dat zij zich distantieren van deze gek en zijn vriendjes
dit heeft daar geen donder mee te maken, dit is soort van aanranding.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
true... maar gezien de tendens van de afgelopen dagen en de harde uitspraken die mensen doen...
het was ook tamelijk cynisch bedoeld...
Overigens, lees Maroc.nl maar eens, en dan zie je ook een andere kant. En dat gaat ook niet om enkele personen.quote:Op zondag 7 november 2004 02:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Marokkaan spreekt:
Hoevaak moeten zij de media opzoeken en vertellen dat zij zich distantieren van deze gek en zijn vriendjes
Zelfs daar lees ik al jaren en zie daar soms idd net zulke vreemde emoties en reacties als op fok.quote:Op zondag 7 november 2004 03:10 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Overigens, lees Maroc.nl maar eens, en dan zie je ook een andere kant. En dat gaat ook niet om enkele personen.
Vind je mijn reactie/emotie dan vreemd ? Ik vind niet dat ik vreselijk onredelijk ben. (in tegenstelling tot sommige reacties die ik hier voorbij zie komen....)quote:Op zondag 7 november 2004 03:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zelfs daar lees ik al jaren en zie daar soms idd net zulke vreemde emoties en reacties als op fok.
Het zijn net allemaal mensen. Overigens vind ik het af en toe best lachwekkend (als het niet zo verrekte triest zou zijn) dat de meest extremistische users op beide fora blijkbaar de balk in hun eigen ogen niet zien.quote:Op zondag 7 november 2004 03:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zelfs daar lees ik al jaren en zie daar soms idd net zulke vreemde emoties en reacties als op fok.
Ach, ik denk al wanneer wordt mijn dochter er met de haren bijgesleept...quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kneus he, en dat noemt zich vader![]()
Wat is er belachelijk aan het feit dat ik GEEN veronderstelling maak op basis van verzonnen feiten? Omdat de man haar hoofdoek aftrok is het direkt een moslimhater. MIJ is dat niet duidelijk aan de hand van het stukje welke geplaatst is door TS.quote:Een beetje belachelijke opmerkingen maken waar geen tegenargumentatie voor is.
Onzin dus, want in DAT geval is het niet nodig iets te veronderstellen... de dader heeft z'n motief namelijk met een 30cm lang mes op het hart van het slachtoffer gepriktquote:De dader Mohammed B. van de moord op v. Gogh heeft gewoon een hekel aan vetzakken. Dat is het volgens mij ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk hoor. De man vond het stofje waarschijnlijk prachtig en het dessin oogverblindend en wilde het graag aan zijn vrouw laten zien - hij vergat even dat er nog een hoofd onder het doekje zat.quote:Op zondag 7 november 2004 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is er belachelijk aan het feit dat ik GEEN veronderstelling maak op basis van verzonnen feiten? Omdat de man haar hoofdoek aftrok is het direkt een moslimhater. MIJ is dat niet duidelijk aan de hand van het stukje welke geplaatst is door TS.
Zoals gezegd, het kan het equivalent geweest zijn van het petje van het hoofd afslaan.quote:Op zondag 7 november 2004 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor. De man vond het stofje waarschijnlijk prachtig en het dessin oogverblindend en wilde het graag aan zijn vrouw laten zien - hij vergat even dat er nog een hoofd onder het doekje zat.
Ze moeten ophouden met hun schijnheilge praatjes en wat gaan doen !!!!!!quote:Op zondag 7 november 2004 02:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Marokkaan spreekt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |