Inderdaad. Dus laten we ophouden elkaar de zwarte piet toe te schuiven. Alle volkeren hebben zo hun negatieve en positieve puntenquote:Op donderdag 4 november 2004 12:16 schreef Naj_Geetsrev het volgende:. Er zijn altijd extremen, bij de marokkanen en bij de nederlanders. Extremen zijn nooit goed, links of rechts of wat dan ook.
De problemen liggen voor het grootste deel bij de marokkanen in NL.quote:...waarom kan een Moslim zich niet gedragen zoals een andere allochtoon,
Dat soort schepsels verdient geen dialoog meer... net alsof ze luisteren, Nederland heeft tientalle jaren dialoog willen voeren kijk waar jullie nu staan...quote:Op donderdag 4 november 2004 12:45 schreef Posdnous het volgende:
Mooie OP![]()
Al denk ik dat het voor veel mensen moeilijk is de dialoog te houden als het veel makkelijker is om te roepen dat ze allemaal het land uit moeten.
Idd heb je gelijk in, wij krijgen het uitschot van Marokko hier binnen,maar de reden waarom ze ginder braafjes doen is ook te zoeken in het feit van de nogal agresieve aanpak van de politiediensten daar.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
De problemen liggen voor het grootste deel bij de marokkanen in NL.
De arbeidsparticipatie van bv. Turken, ligt vele malen hoger dan bij marokkanen.
Kijk maar naar al die winkeltjes die heden ten dage geopend worden door turken. Hoeveel worden er geopend door marokkanen? 0,0.
Maar de reden waarom het precies de marokkanen zijn is:
- Ze zijn islamitisch (inc. de zieke eercultuur, ongelijkheid man vrouw, het sickende misplaatste superioriteitsgevoel mbt hun geloof)
- We hebben het voornamelijk over berbers.
FYI:
'berber' is arabisch voor barbaar![]()
De arabieren doen zelf niet al te moeilijk, over wie wat is
Zijn over het algemeen niet de arabische marokkanen die aan het rellen zijn.
Het type volk waar we het meeste last van hebben, worden in hun land van herkomst al als achterlijk beschouwd, laat staan hier.
Ik denk dat hier inderdaad een waarheid inzit. Ondanks dat ik liever zou willen dat het niet nodig is en iedereen een wereldburger zou zijn. Echter, mensen dienen zich schijnbaar ergens officieel aan te commiteren voordat ze zich er verantwoordelijk voor voelen.quote:In een land als de VS doen immigranten vreselijk hun best om een "echte" Amerikaan te worden. En als je in een land als Australië komt, dan voelen mensen zich eerst Aussie, en daarna pas Griek of Libanees. Typerend was het dat een taxichauffeur in Sydney, met een mediterraan uiterlijk, op onze vraag "where are you from" een wijk in Sydney opnoemde, in plaats van zijn geboorteland.
Indonesiers zijn over het algemeen moslimquote:Op donderdag 4 november 2004 12:41 schreef _Arual_ het volgende:
De `goede´ Marokkanen zouden wat mij betreft meer stelling moeten nemen tegen dat kleine groepje extremisten. Ik, als Nederlander, ik schaam me voor zwaar-christelijke mensen, en spreek die mening ook luid en duidelijk uit. Bij Marokkanen signaleer ik die stellingname tegen extremisme veel minder, of erger nog: helemaal niet. Schreeuw dan van de daken wat je ervan vindt!
En het aantal uitkeringstrekkers onder Turken is hoger dan onder Marokkanen, waar hebben we het over. Je gebruikt cijfers om ze te verdraaien eigenlijk. Het aantal criminele surinamers en antillianen ligt relatief hoger dan het aantal criminele Marokkanen. Tis maar hoe je het wilt stellen....quote:Op donderdag 4 november 2004 12:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
De problemen liggen voor het grootste deel bij de marokkanen in NL.
De arbeidsparticipatie van bv. Turken, ligt vele malen hoger dan bij marokkanen.
Kijk maar naar al die winkeltjes die heden ten dage geopend worden door turken. Hoeveel worden er geopend door marokkanen? 0,0.
Maar de reden waarom het precies de marokkanen zijn is:
- Ze zijn islamitisch (inc. de zieke eercultuur, ongelijkheid man vrouw, het sickende misplaatste superioriteitsgevoel mbt hun geloof)
- We hebben het voornamelijk over berbers.
FYI:
'berber' is arabisch voor barbaar![]()
De arabieren doen zelf niet al te moeilijk, over wie wat is
Zijn over het algemeen niet de arabische marokkanen die aan het rellen zijn.
Het type volk waar we het meeste last van hebben, worden in hun land van herkomst al als achterlijk beschouwd, laat staan hier.
Marokko kent geen Shariaquote:Op donderdag 4 november 2004 12:52 schreef P4nic het volgende:
[..]
Idd heb je gelijk in, wij krijgen het uitschot van Marokko hier binnen,maar de reden waarom ze ginder braafjes doen is ook te zoeken in het feit van de nogal agresieve aanpak van de politiediensten daar.
Eigenlijk al die kutmarokaantjes willen hun eigen cultuur behouden, dan zouden we beter een sharia-rechtbank inrichten naast onze conventionele rechtbank + ook nog een speciale politiemacht voor hen die handeld zoals in het geboorteland, je zult er maar weinig last van hebben denk ik.![]()
Eens.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:45 schreef Posdnous het volgende:
Mooie OP![]()
Al denk ik dat het voor veel mensen moeilijk is de dialoog te houden als het veel makkelijker is om te roepen dat ze allemaal het land uit moeten.
goeie signaturequote:Op donderdag 4 november 2004 12:59 schreef Mutant01 het volgende:
En zeer goeie OP trouwens, helemaal mee eens. *Hier bevestigd een marokkaan*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |