hit a pub achterstevoren. Maar dan met een hoofdletterquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Baputih
Bupitih
Bupitah
Bapituh
Bitapuh
Hupabit
[afbeelding]
Oh, het is een geheime boodschapquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hit a pub achterstevoren
quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:00 schreef Sauruzin het volgende:
sukkel
loser
newbee
kut user
![]()
jammer dat was mijn post... maar ik had ff niet gekeken wie er in gelogd stond....quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:00 schreef Sauruzin het volgende:
sukkel
loser
newbee
kut user
![]()
eindelijk iemand die het snapt!quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kleine letter 'd', hoofdletter 'w', kleine letter 'c', laag streepje, hoofdletter 'r', 'u', twee 'f'-en, hoofdletter 'r', 'y', 'd', 'e', 'r'.
Poepiequote:Op zaterdag 6 november 2004 20:13 schreef popolon het volgende:
popje
poposki
popolavski
popo.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Poepie
Ja maar who cares hoe je je naam schrijft als je zo'n enorme rotkop als icon hebt. Sorry maar dat icon kan ECHT niet. Fout fout fout fout fout.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef veldmuis het volgende:
veldmuis. En niet Veldmuis. Het woord is dan niet in evenwicht!.
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef veldmuis het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef majic het volgende:
[..]
Ja maar who cares hoe je je naam schrijft als je zo'n enorme rotkop als icon hebt. Sorry maar dat icon kan ECHT niet. Fout fout fout fout fout.
Het hoofd van dido is waarschijnlijk altijd nog stukken beter dan het hoofd van veldmuis zelf...quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef majic het volgende:
[..]
Ja maar who cares hoe je je naam schrijft als je zo'n enorme rotkop als icon hebt. Sorry maar dat icon kan ECHT niet. Fout fout fout fout fout.
Daar heb je kei-gelijk in, kerel!quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:24 schreef vencovenco het volgende:
[..]
Het hoofd van dido is waarschijnlijk altijd nog stukken beter dan het hoofd van veldmuis zelf...
Een Q in Renmeastro?????????////////////quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:41 schreef Renmaestro het volgende:
"Renmaestro"
Zonder Q.
Nee, dat turkenwijf in jouw icon is feest.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef majic het volgende:
[..]
Je hebt de 'e' en de 'a' omgedraaid, lullo.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een Q in Renmeastro?????????////////////
Ik mis de point, een x meer of minder, in mijn geval een n meer of minder, doet niets af aan de reactie.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat me opvlat is dat op Fok! mensen erg vaak persoonlijk aan worden gesproken. Maar dat de mensen die een individu aanspreken niet in staat zijn de naam van de desbetreffende individu te spellen. Daarom kun je in dit topic voor eens en voor altijd duidleijk maken hoe je je naam spelt.
Alexxxxx --> hoofdletter A, vijf x-en op het eind.
Okay, aurelius!quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:50 schreef Aurelium het volgende:
Aurelius, en dus niet aurelium.
Ben jij een Administr8or hier?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
! belangrijk !
_ A d m i n i s t r 8 o r _
dus : _Administr8or_
en niet _Administrator_ of _Administr8tor_ <- die zie ik vaak
bedankt voor de aandacht
ja, alleen de tag en mijn kleurtje zijn wegquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben jij een Administr8or hier?
ohja, die eerste 'e' weglaten is nu ook alweer een grap geworden, waar ik niet meer om kan lachen. Sorryquote:Op zondag 7 november 2004 11:02 schreef daReaper het volgende:
hoi. ik ben daReaper. De enige hoofdletter is de eerste R
Dareaper
DaReaper
daReaper
ok?
Heul niet met hoofdletterquote:Op zondag 7 november 2004 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
IJsmeis en niet EIsmeis
Even verduidelijkenquote:Op zondag 7 november 2004 11:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Heul niet met hoofdletter
eismeis danquote:Op zondag 7 november 2004 11:06 schreef veldmuis het volgende:
Mijn buurmeisje heet ook Els.
Huh, het was toch ijsmeis.quote:Op zondag 7 november 2004 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
eismeis dan :')
IjsMeis?quote:Op zondag 7 november 2004 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
IM.
quote:Op zondag 7 november 2004 11:21 schreef daReaper het volgende:
[..]
IjsMeis?
En dan korten we het af naar S. Meis.quote:Op zondag 7 november 2004 11:24 schreef Skaai het volgende:
spijsmeis.
Dat kan ook nog
Nou, dan kan ik niet achter blijven, mijne ook!quote:Op zondag 7 november 2004 11:09 schreef Skaai het volgende:
Mijnes ook!
Betreft het hier de zelfde 'Els'?quote:Op zondag 7 november 2004 11:41 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik niet achter blijven, mijne ook!
quote:Op zondag 7 november 2004 12:42 schreef golden_power het volgende:
goldenpower![]()
ik heb die al kei lang niet meer gehadquote:Op zondag 7 november 2004 12:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]![]()
Al lijkt het vernieuwd te zijn? Het is opeens smerig geworden!!
GIJ!!!! hoe durf je Dido te vergallenquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef majic het volgende:
[..]
Jij bent tof! Errug tof, voor een newbie!quote:Op zondag 7 november 2004 22:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
GIJ!!!! hoe durf je Dido te vergallen![]()
Ik denk niet alleen Nikky, usernames worden in de regel niet veranderd, geen uitzonderingenquote:Op maandag 8 november 2004 02:08 schreef engessa het volgende:
Engessa. Met hoofdletter. Omdat het een naam is. Alleen wil Nikky het niet veranderen. De Doos.
quote:Op zondag 7 november 2004 11:32 schreef Insomaniac het volgende:
Inso maniac. Niet Insomniac.
is goed Tiemiequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:59 schreef Timmey het volgende:
De naam is Timmey met C O C K en dus niet Timmy o.i.d.
als iemand het na dit topic nog 1x verkeerd typt moet ie het 1000x op schrijven inscannen en hier posten
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:56 schreef Bupatih het volgende:
Baputih
Bupitih
Bupitah
Bapituh
Bitapuh
Hupabit
[afbeelding]
Houd je mond, BesBootle.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Hupabit !
Je vergeet AiRaid en Airaid.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:25 schreef AirRaid het volgende:
AirRaid
en niet Airraid, airraid of Air Raid of Air raid
opvlatquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat me opvlat is dat op Fok! mensen erg vaak persoonlijk aan worden gesproken. Maar dat de mensen die een individu aanspreken niet in staat zijn de naam van de desbetreffende individu te spellen. Daarom kun je in dit topic voor eens en voor altijd duidleijk maken hoe je je naam spelt.
dwc_ruigerijder it is.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kleine letter 'd', hoofdletter 'w', kleine letter 'c', laag streepje, hoofdletter 'r', 'u', twee 'f'-en, hoofdletter 'r', 'y', 'd', 'e', 'r'.
oh, en duidleijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag m ook ja, maar om t na twee jaar nog eens aan te passen is ook wat overdreven
quote:
relmofquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef remlof het volgende:
mijn naam is makkelijk... toch zijn er nog van die prutsers die remlof met een hoofdletter wagen te schrijven![]()
mag VeldmuiS dan weer wel?quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:18 schreef veldmuis het volgende:
Trap m dan gelijk de grond inquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:01 schreef Googolplexian het volgende:
of
veld______ muis
______/\_______
?
Goed in balans, toch?
opzijn limbo'squote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:07 schreef Googolplexian het volgende:
ok, ok ...
Koekolpleksiejan ... met zachte K's
Wat een arrogantie zeg !quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
hap je lekker, swa?quote:
Dit wel:quote:
Jaha, sommigen lezen een heel topic doorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
dWc_RuffRyder
Kleine d, hoofdletter W, kleine c, streepje onder
Uitspraak: Die Dobbeljoe Sie_RofRaaider
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaha, sommigen lezen een heel topic door![]()
bejaarde topics staan niet in myattenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hé, verrek.
Ik dacht dat dit topic niet in myAT stond, dus ik ging ervan uit dat ik nog niet had gepost hier.
Wat hij zegt. Maar dan andersom.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:29 schreef Litso het volgende:
Litso. Eerst de t, dan de s.
You were saying?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat me opvlat opvalt is dat op Fok! mensen erg vaak persoonlijk aan worden gesproken. Maar dat de mensen die een individu aanspreken niet in staat zijn de naam van de desbetreffende individu te spellen. Daarom kun je in dit topic voor eens en voor altijd duidleijk duidelijk maken hoe je je naam spelt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:03 schreef SHE het volgende:
Es Haa Eee
Uit te spreken als "ik naai BN'ers"
ooh ik dacht hoofdletter B kleine letter r hoofdletter E kleine letter e hoofdletter Z kleine letter a hoofdletter Hquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:39 schreef FunnyDealer het volgende:
HOOFDLETTER F kleine letter u kleine letter n kleine letter n kleine letter y HOOFDLETTER D kleine letter e kleine letter a kleine letter l kleine letter e kleine letter r
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ooh ik dacht hoofdletter B kleine letter r hoofdletter E kleine letter e hoofdletter Z kleine letter a hoofdletter H
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |