het is frisjes buitenquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:20 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Goed he? Nou vertel het eens?
Siberië is minder fris dan de meeste mensen denken.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
het is frisjes buiten
oh en die haatlijst is meer een populariteitslijstje geworden, ik ga 'm binnenkort maar weer schrappen denk ik![]()
die lijst is z'n doel een beetje voorbijgestreefd, maargoed om toch m'n twijfelachtige eer te behouden kan ik 'm natuurlijk inkorten zodat alleen jij er nog opstaat met die Ryan3 ipv al die wannabesquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:25 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Siberië is minder fris dan de meeste mensen denken.
Maar he! Je gaat toch nu niet terugkrabbelen wel?.
De pest is dat ik niet lijd aan zelfhaat dus doe je best!quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:29 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
die lijst is z'n doel een beetje voorbijgestreefd, maargoed om toch m'n twijfelachtige eer te behouden kan ik 'm natuurlijk inkorten zodat alleen jij er nog opstaat met die Ryan3 ipv al die wannabes![]()
okay zal het morgen ff doenquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:32 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
De pest is dat ik niet lijd aan zelfhaat dus doe je best!.
ps. groeten uit Siberië.
geile bende hieroquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:33 schreef teknomist het volgende:
Doe mijn maar een fucking soda.
Met wat voor geweldig stoere poster heb ik hier van doen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
nog een paar posts en dit topic komt niet meer in m'n active topic lijst terug steeds
Haat moet je net als liefde dragen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:39 schreef Gajus het volgende:
[..]
Met wat voor geweldig stoere poster heb ik hier van doen?
Ryan3 een doder?
Als ik een haatlijstje had, dan had ik jou nu hieraan toegevoegd.![]()
ik ben je ergste nachtmerriequote:Op donderdag 8 juli 2004 02:39 schreef Gajus het volgende:
[..]
Met wat voor geweldig stoere poster heb ik hier van doen?
het vervolg is hier: Plaats hier een dooddoener.quote:
wat let je?quote:Als ik een haatlijstje had, dan had ik jou nu hieraan toegevoegd.![]()
Dit wordt niks zo he?quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:43 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
ik ben je ergste nachtmerrie![]()
Wegens KS´s vervuiling van die andere topic, maak ik gebruik van KS´s gastvrijheid.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:40 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Ik hou je eraan, maar deze topic zal vast voortijdig op slot zijn niet?
Wens jou en Teknomist een lekker slapen toe..
toedelsquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:45 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Dit wordt niks zo he?
Slaap lekker dan maar..
CU! *grijns*.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
toedels
Overwegingen van ethische en esthaetische aard.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:43 schreef le_knightclub_soda het volgende:
wat let je?
zat mij eerst ook dwars, gewoon even die knop omzetten in je hoofdquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:50 schreef Gajus het volgende:
[..]
Overwegingen van ethische en esthaetische aard.
ik ga ook slapen, wat een kuttopic is dit zegquote:Het is welletjes vor mij, voor de nachtbrakers voor straks welterusten.![]()
Uitleg?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:20 schreef EL_REY het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |