Ook zat?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, wacht ff, de uitslag ben ik niet helemaal zeker meer van.
Ik kon dit niet voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:40 schreef Vom het volgende:
tong![]()
Rondje van mij, dat er nog meer Hools bezopen mogen wordne
Nee, in de war met het scoreverloop.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ook zat?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon dit niet voorbij laten gaan.
[HOOLS] Het VBL café # 48drie. M'n drie doet het niet meer.
Goed hequote:Op zaterdag 6 november 2004 18:51 schreef golfer het volgende:
Proost, Vom.
Ik ben net weer een beetje nuchter aan het worden na afgelopen nacht, ben jij nu alweer dronken.
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:53 schreef rubbereend het volgende:dag hools, ga opweg naar Enschede voor n verjaardagsfeestje
dat wordt op de terugweg een paar stoppen voor een plaspauze ben k bang
Ik ga over een uurt weer egiinnequote:Op zaterdag 6 november 2004 18:59 schreef Suijk het volgende:
Leuk hoor, om 18.00 zat. Dan nog even een paar uurtjes bijkomen en dan kun je weer opnieuw!
Ik heb bloemkool opquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:04 schreef Suijk het volgende:
Vergeet niet wat macaroni te eten he!
ga er dan even vanafquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:24 schreef Bluezz het volgende:
rechterbal op groen
ja als er elke t10 minuten een rondje gehaald wordquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Rondje van Vaduz en van mij natuurlijk, zoals afgesproken.
En Vom nu al dronken joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |