quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:01 schreef SCH het volgende:
Die zoon van hem is ook wel grappig.
John Jones toch? Ook de zoon van Adèle Bloemendaal geloof ik.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:01 schreef SCH het volgende:
Die zoon van hem is ook wel grappig.
Zeker, zullen we maar een rondje geven dan?quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gelukt he?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:21 schreef Vom het volgende:
Lalalala bier
Ik kom me toch een partij bezopen de akntine uitzetten
En dat om 7 voor half 7quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:21 schreef Vom het volgende:
Lalalala bier
Ik kom me toch een partij bezopen de akntine uitzetten
Naja er was in eens heeeeeeel veel bierquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:22 schreef just me het volgende:
[..]![]()
vertel eens
Ik zeg 7quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vertel Vom.
En ik geef een drankje weg aan degene die raadt hoeveel doelpunten ik heb gemaakt in de met 7-2 gewonnen wedstrijd van vanmiddag.
nee dat moet je idd niet van de tafel afslaanquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Naja er was in eens heeeeeeel veel bier![]()
Dat kan ik niet afslaan natuurlijk...
gelukkkig had ik de auto eerst thuis gebracht
Als imemand ivjbij ons z'n biertje omgooit moet ie voor straf een rondje halenquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee dat moet je idd niet van de tafel afslaan![]()
Ik zeg 4quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vertel Vom.
En ik geef een drankje weg aan degene die raadt hoeveel doelpunten ik heb gemaakt in de met 7-2 gewonnen wedstrijd van vanmiddag.
Als je de korfbalregels kent, kan dat niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zeg 7![]()
Ja maar als ik me daar in ga verdiepen snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je de korfbalregels kent, kan dat niet.
je hebt gewoon niet gescoord, je staat in de verdediging ?quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
tong poen jij voor mij de nieuwe hools met een mooie titelquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:34 schreef tong80 het volgende:
Vom
3 duidelijk. Wat wil je met zo'n titelquote:Op zaterdag 6 november 2004 18:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
LOL.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je hebt gewoon niet gescoord, je staat in de verdediging ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |