abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 17 november 2004 @ 01:31:35 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23369022
quote:
Op woensdag 17 november 2004 01:26 schreef heiden6 het volgende:
Wat moet Van Bommel bij Ajax? Als hij bij een Nederlandse topclub wil spelen blijft hij wel bij PSV. Om flauwe grappen over de eredivisiestand van de afgelopen weken nog maar achterwege te laten.
dat is dan ook wat hij in andere interviews vertelde. groot gelijk dat hij niet meer serieus ingaat op vragen naar aanleiding van t gezwam van Ronald Koeman
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23370295
PSV bezig met Hofs

Van onze Telesportredactie

ARNHEM, woensdag
De door hamstringproblemen gevelde Vitesse-middenvelder Nicky Hofs doet er alles aan om er zondag tegen PSV toch bij te zijn. De Eindhovense club is immers de belangrijkste gegadigde om de transfervrije Hofs na dit seizoen over te nemen. Hofs wordt al het hele seizoen nauwgezet gevolgd door scouts van PSV, dat de 21-jarige Arnhemmer op de hoogte heeft gesteld van de belangstelling.
PSV denkt aan een constructie waarin Hofs eerst nog een jaar wordt verhuurd alvorens hem naar Eindhoven te halen. Hofs wil graag in Nederland blijven, heeft een voorkeur voor de topdrie, maar wil een reëel uitzicht hebben op een basisplaats. Een constructie met eerst een verhuur ziet hij in eerste instantie niet zitten.
PSV richt zich voor het middenveld niet alleen op Hofs, maar ook op de Ivoriaan Marco Né (21) van SK Beveren.
pi_23370341
Thierry Henry admits he is playing at only 70% and is suffering with the same Achilles injury that has afflicted Arsenal team-mate Sol Campbell. (Various)

Arsenal reserve keeper Stuart Taylor is set to solve Leicester's goalkeeping crisis and sign for the Championship side. (Daily Mirror)

Blackburn boss Mark Hughes is hoping to lure Birmingham's Robbie Savage north during the transfer window. Hughes will offer £2.5m for the midfielder. (Daily Mirror)

Hughes will watch Scotland entertain Sweden with a view to making a move for £1m-rated Hammarby defender Alexander Ostlund. (The Sun)

Newcastle manager Graeme Souness is keeping tabs on Cardiff defender Daniel Gabbidon. (Independent)

Liverpool defender Stephane Henchoz is attracting interest from Charlton and Manchester City. He will be available on a free in the transfer window. (Guardian)

David Beckham is considering a two-year extension to his Real Madrid deal. (Daily Telegraph)

Denmark coach Martin Olsen has urged his national skipper Thomas Helveg to leave Premiership strugglers Norwich (Various)

The answer to Tottenham's defensive frailty is Callum Davenport - or at least manager Martin Jol hopes it is. Spurs have recalled Davenport early from a loan spell at West Ham. (Daily Mirror)

Goal-shy Birmingham will turn to Pierre van Hoojidonk in an effort to add some firepower to their squad. The Dutchman wants to come to the Premiership in the transfer window. (Daily Mirror)

On his fourth anniversary as England boss, Sven-Goran Eriksson has revealed he "would not be satisfied" with his England career unless he won a trophy. (Various)

After being labelled a racist for comments about Thierry Henry, Spain coach Luis Aragones has now turned his attention to Britain. "I remember the colonies. I know who is racist. My conscience is clear. Is Yours? I doubt it." (Various
pi_23370808
Pi-Air naar engeland.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23371231
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 23:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Meen hem ook vorig jaar in Voetbal inste horen zeggen dat ie nooit maar dan ook nooit voor ajax zou kunnen voetballen.
Ach, Alan Smith, dit jaar nog, 4 weken voor z'n transfer op de vraag voor welke ploeg hij nooit zou kunnen/willen spelen:

"Well never say never, although I can say 1 thing for sure, I'll never play for SCUM"

En vier weken later tekende ie voor SCUM....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_23374282
Feyenoord heeft populaire IJslander op proef.
Ben benieuwd, Everton kon hem niet contracteren dus nu mogen wij het proberen.
Van Hooijdonk: Geen Ajax, AZ en NAC opties.
Verstandige jongen is het toch, die Pierre.
Feyenoord en Heerenveen volgen Andreasen van Arhus GF.
Geen idee wat ik hiervan moet denken, het is een verdediger dus van mij mag hij naar Rotterdam komen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 17 november 2004 @ 15:42:36 #107
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_23379089
quote:
Het voetbalmaandblad Elf meldt vandaag dat voor Ricky van den Bergh een enorme belangstelling bestaat uit binnen- en buitenland. Zo zouden Panathinaikos, Club Brugge, 1. FC Nürnberg, Chicago Fire, Leeds United, Barnsley (u weet wel, die van ‘mag ik Ricky gratis hebben’), De Graafschap en AZ onze topscorer willen inlijven. Sparta zou volgens Elf Van den Bergh niet laten gaan, tenzij FC Dordrecht-aanvaller Maceo Rigters tussentijds transfervrij kan worden aangetrokken.
Oftewel, als dan want indien etc.
pi_23379099
Ajax wil eventueel Plesan, een jonge Roemeense middenvelder. Talent. Verder gaan scouts bij Frankrijk - Polen naar Mila en Zurawski kijken.

Feyenoord volgt een IJslands talent, Emil Halfredson. Hij traint zelfs al mee met Jong Feyenoord

FC Groningen en Vitesse praten met Ajax over Kiran Bechan, wiens transfer naar Twente onlangs afketste.

VVV-Venlo, ADO Den Haag en RBC Roosendaal hebben concrete interesse in Donny de Groot.

Albert-Michael Yobo van Zwolle 2 weken op stage bij Paralimni in Cyprus.

Willem II biedt Roman Eremenko, een 18-jarige Fin en broertje van Alexei, een stage aan.

Emmen wil Eldridge Rojer van Vitesse.

FC Volendam wil Mathieu Boots terughalen.

Panathinaikos, Club Brugge, 1. FC Nürnberg, Chicago Fire, Leeds United, Barnsley, AZ en De Graafschap zouden allen Spartaan Ricky van den Bergh volgen.

Maceo Rigters van FC Dordrecht zou hem bij Sparta eventueel kunnen opvolgen, maar ook ADO Den Haag, RKC Waalwijk, Anderlecht en FC Metz volgen de amateur van de FC.

Tarik Oulida op proef bij FC Brussels

Bayern München overweegt om Tobias Rau en Piotr Trochowski te verhuren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23381216
Hoopgevend bericht:
quote:
"Twente wil nog 2 spelers aan selectie toevoegen"

17 November 2004 - Erwin

FC Twente is nog niet uitgewinkeld. Nadat de club deze week de Zweedse neo-international Sharbel Touma vastlegde, wil de club nog twee versterkingen. Dit vertelde Touma aan de Zweedse sportkrant Sportbladet. "Ze (Twente) zijn bezig een team voor de toekomst te bouwen. Eerst werd Daniel Majstorovic aangetrokken van Malmö, toen ik en nu willen ze nog twee spelers aantrekken", aldus de Zweed.
Een van die twee zal naar alle waarschijnlijkheid Giorgi Gakhokidze zijn. De Georgiër zit nog in zijn vaderland in afwachting van een visum. Hij zal zich volgens verwachting eind november weer melden in Nederland. Technisch directeur Johan Plageman heeft al laten weten zo snel mogelijk met 'Gakho' rond de tafel te willen.
Ik verwacht dat Gakho wel komt, samen met een hoognodige linksback.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_23382035
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:08 schreef Moody het volgende:
Hoopgevend bericht:
[..]

Ik verwacht dat Gakho wel komt, samen met een hoognodige linksback.
Zo goed vind ik Gakhokidze anders ook niet
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_23382166
Hij speelde vorig jaar een prima seizoen. Naast al die jonkies bij Twente mistaat een ervaren creatieve speler niet.
'13 |
'14
pi_23383817
Hij kan heerlijk mistroostig kijken en ook dramatisch voetballen. Af en toe een geniaal moment, maar iets te spaarzaam, vind ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_23383906
Ow, je hebt hem vorig seizoen 17 wedstrijden zien spelen Ik wel namelijk
Het is een aanwinst voor Twente, en dat vindt 90% van de supporters gok ik....
Als voorbeeldje: Hij speelde beter en was meer waardevol dan Ramzi vorig jaar, misschien niet qua aantal doelpunten, maar wel qua assists en inzicht.
'13 |
'14
pi_23384176
Voor FC Twente is het een leuke voetballer, maar voor alles daarboven is ie te vaak afwezig.
www.thuisuiteten.nl
pi_23384736
Mido naar Everton, Manchester City of Southampton.
That's all folks!
  woensdag 17 november 2004 @ 19:38:41 #116
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23384805
Emerton naar de Spurs.
The Most Incredible, Baby
pi_23384810
Met mij als zaakwaarnemer is dat dus een uitgemaakte zaak.
www.thuisuiteten.nl
pi_23395245
quote:
The London club (het gaat over Chelsea) are also targetting two Feyenoord players - Romeo Castelen and Solomon Kalou. Castelen, a right-sided attacking midfielder is set for an £8m move in January. Kalou may come in the summer. (Daily Mail)
Castelen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_23395403
Ja, en 8 miljoen pond
  donderdag 18 november 2004 @ 09:47:21 #120
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23396500
Lekker laten gaan. Totaal geen problemen mee. Is niet goed genoeg voor Feijenoord en zeker niet voor Chelsea.
A.M.A.B
pi_23396786
quote:
Manchester City's Shaun Wright-Phillips is set to move to Madrid with Atletico and Real both lining up moves for the midfielder in January. (The Sun)

Roman Abramovich will dig into his pockets again to the tune of £8m with Chelsea preparing to move for Lecce striker Valeri Bojinov - aka Bulgaria's Wayne Rooney. (The Sun)

The London club are also targeting two Feyenoord players - Romeo Castelen and Solomon Kalou. Castelen, a right-sided attacking midfielder is set for an £8m move in January. Kalou may come in the summer. (Daily Mail)

Roma striker Mido is touting his availability to a host of Premiership clubs having been frozen out in the Italian capital. (The Sun)

Rumours are rife in the City that Tottenham chairman Daniel Levy is preparing to sell the club. The club is valued at £29m, Levy wants £50m. (Daily Star)

Arsene Wenger is mulling over making an audacious move for Chelsea midfielder Scott Parker. (Daily Star)

Bolton boss Sam Allardyce is set to add to his foreign legion and bring in Israeli striker Yossi Benayoun for £1.5m from Racing Santander. (Daily Mirror)

Summer signing Mathieu Berson could leave Aston Villa for Espanyol. "He's shown nothing specatacular in any way," said manager David O'Leary (The Times)

Newcastle manager Graeme Souness has made a £4m bid for Manchester United defender John O'Shea and is confident of completing a deal in the transfer window. (Daily Mirror)

Souness also wants long-term target Jean-Alain Boumsong and will table a bid of £5m for the Rangers centre-back in January. (Daily Telegraph)

Rangers boss Alex McLeish was keen to take Newcastle's Olivier Bernard as a makeweight in the deal but has baulked at his wage demands. (Daily Star)

Wolves striker Dean Sturridge has a novel remedy to the inuries that have plagued him recently - he is making love to his wife more slowly. (The Sun)

Former FA chief executive Mark Palios insists England manager Sven-Goran Eriksson deserves every penny of his £4m-a-year salary. (Daily Express)

Celtic striker Shaun Maloney's comeback from a nine-month injury absence has been delayed as the club's reserve game against Aberdeen has been postponed. (Daily Record)

Rangers and Celtic face tough competiton to be included in the G14 group of European super clubs. (Daily Record)
pi_23397140
quote:
Op donderdag 18 november 2004 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

Manchester City's Shaun Wright-Phillips is set to move to Madrid with Atletico and Real both lining up moves for the midfielder in January. (The Sun)
En in dat zelfde Madrid zaten gisteren 10-duizenden oerwoudgeluiden te maken zodra hij (of Cole) aan de bal kwamen...
  donderdag 18 november 2004 @ 11:07:52 #123
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23397782
Castelen mag van mij wel weg, maar niet minder dan 8 miljoen pond.
The Most Incredible, Baby
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 november 2004 @ 12:41:29 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23399270
8 miljoen pond, terwijl hij een half jaar geleden voor nix kwam, dat is nog eens rendement
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23399566
Plesan in de winterstop naar Ajax (Roemeense ProSport)
Ajax zit achter Karowski (oid) aan, 30 jarige Pools international (AD)
pi_23399716
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord volgt een IJslands talent, Emil Halfredson. Hij traint zelfs al mee met Jong Feyenoord
Is dat wat, denk je?
pi_23399717
Ajax zit achter elke redelijke spits in europa aan, en een extra ervaren def of mid zou ook geen kwaad kunnen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23399723
quote:
Op donderdag 18 november 2004 12:56 schreef JeroenV het volgende:
Plesan in de winterstop naar Ajax (Roemeense ProSport)
Ajax zit achter Karowski (oid) aan, 30 jarige Pools international (AD)
Misschien handig als je eerst de al geposte geruchten eens leest?
pi_23400007
Ronald Koeman heeft gisteren de verrichtingen van Charisteas gevolgd tijdens Griekenland - Kazachstan. Hij is gesignaleerd samen met Rivaldo op de tribune.

Bron:
http://www.sportnet.gr/sh(...)ID=86&reportID=83721

Dr. Daggla kan het hele stuk allicht beter vertalen als mij.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_23400076
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:19 schreef Peter83 het volgende:
Ronald Koeman heeft gisteren de verrichtingen van Charisteas gevolgd tijdens Griekenland - Kazachstan. Hij is gesignaleerd samen met Rivaldo op de tribune.
Ik zei het toch al. Dat is een Ajax-speler.

Daarnaast lijkt mij John Carew een uitstekend kandidaat. Maar die zal een tikkeltje duurder zijn.
The gum you like, is coming back in style.
pi_23400121
Charisteas zal idd niet nog veel langer op de bank of zelfs de tribune willen wortelschieten, lijkt me idd wel een goeie speler voor de neuzen (maar als ie komt, moet ie floppen natuurlijk!)

pi_23400134
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:
Charisteas zal idd niet nog veel langer op de bank of zelfs de tribune willen wortelschieten, lijkt me idd wel een goeie speler voor de neuzen (maar als ie komt, moet ie floppen natuurlijk!)

Idd.
The gum you like, is coming back in style.
pi_23400147
je betrapte je bijna op een pro Ajax uitspraak DIGGER?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_23400852
kan rivaldo niet komen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 november 2004 @ 13:58:25 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23400880
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:57 schreef OreO het volgende:
kan rivaldo niet komen
, kan van Gaal is weg. K moet dan altijd weer denken aan wat Rivaldo na t winnen van de goudenbal in de kleedkamer bij Barca zei
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23401073
wat zei die dan lol?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 november 2004 @ 14:11:08 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23401180
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:06 schreef OreO het volgende:
wat zei die dan lol?
Rivaldo kwam naar van Gaal toe en zei dat hij de groep wat wilde zeggen. Van Gaal dacht dat hij de groep wilde bedanken voor hun steun dus hij kreeg het woord, zegt ie doodleuk: "K ben nu de beste voetballer van de wereld en ik speel vanaf nu nooit meer op links."
Terwijl van Gaal hem op links had gezet waardoor hij zo goed uit de verf kwam. Daarna werd het dus nooit meer iets met Rivaldo
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23401306
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef komrad het volgende:
Ajax zit achter elke redelijke spits in europa aan, en een extra ervaren def of mid zou ook geen kwaad kunnen
dat is respectievelijk de mogelijke 3e en 2e aankoop die er zou moeten komen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_23403218
Charisteas naar Ajax...hmm, ik heb nog een shirtje met Charisteas erop (wel nep natuurlijk ), maar lijkt me wel leuk om hem in de Ned. competitie te zien

Nog even wat:
quote:
Krol lette in Stade de France bij Frankrijk-Polen (0-0) extra op twee spelers: Wisla Kraków-aanvaller Maciej Zurawski en Grodzisk-middenvelder Sebastian Mila. Volgens berichten in de Poolse media zou ook Zurawski's clubgenoot Tomasz Frankowski zich mogen verheugen in de belangstelling van Ajax.
pi_23404732
Ajax kan zijn loon niet betalen maar ik hoop dat ie komt, hij is zooo slecht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23405404
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:46 schreef cultheld het volgende:
Ajax kan zijn loon niet betalen maar ik hoop dat ie komt, hij is zooo slecht
Gelukkig schat ik jou voetbal verstand toch niet hoog in.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_23406179
Frankowski en Zurawski waren toen tegen NEC ook steeds gevaarlijk, maar vooral op de counter. Het lijken me ook typische counterspitsen. Charisteas is een fijne optie, wat mij betreft.
www.thuisuiteten.nl
pi_23406188
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef FR_08 het volgende:

[..]

Is dat wat, denk je?
Als ze hem halen is het niet voor de A-selectie, dus een soort Jeppe Curth-idee.
www.thuisuiteten.nl
pi_23406336
Feyenoord test jonge Amerikaan

[18/11/2004] Feyenoord zal vanaf volgende week de Amerikaan Clint Dempsey op proef krijgen. De 21 jarige middenvelder werd afgelopen seizoen in Amerika uitgeroepen tot 'rookie of the year', de beste nieuwkomer, in de MLS. Feyenoord lijkt nu de beste papieren te hebben om de speler te contracteren, doordat de middenvelder heeft besloten op proef te komen bij de Rotterdammers.

Afgelopen seizoen maakte Dempsey pas zijn debuut in de MLS en maakte direct een goede indruk. In 22 duels scoorde de technisch vaardige middenvelder zes maal. Dempsey speelt in de MLS voor New England Revolution en speelde al in diverse jeugdelftallen van de Verenigde Staten.

Feyenoord had in het verleden al eerder talentvolle Amerikanen op proef. Maar zowel doelman Tim Howard als verdediger Carlos Bocanegra kregen geen contract aangeboden. De Amerikanen komen nu uit in de Engelse Premier League voor respectievelijk Manchester United en Fulham.

[bron: voetbalplus.nl]
pi_23407457
Aftesten die Dempsey, kan hij zo naar Arsenal.

Serieus joh, kunnen Wotte en company nou zelf niet bedenken dat een paar goede backs harder nodig zijn? Ik geloof best dat ze hem alleen contracteren als hij goed is, en tot nu toe allemaal prima aankopen gedaan, maar als je geld hebt voor deze gozer en die IJslandse middenvelder kun je toch beter op zoek naar twee backs? Ligt het nou aan mij ofzo?.

Charisteas of Carew lijken me goede opties voor Ajax, zal wel niet haalbaar zijn. Charisteas scoort meer dus dat lijkt me de betere optie gezien de huidige aanvalslinie bij Ajax, maar als Carew naar A'dam komt is het ook al een wonder. Goed voor de competitie, maar wat mij betreft halen ze een loze Pool.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23407509
Ik ken nog een Pool die nog niet zo bekend was, toen Feyenoord hem haalde... Was geen miskoop.
www.thuisuiteten.nl
pi_23407558
Iwan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23407611
Die kende heel Nederland al.
www.thuisuiteten.nl
pi_23407727
quote:
Op donderdag 18 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Ik ken nog een Pool die nog niet zo bekend was, toen Feyenoord hem haalde... Was geen miskoop.
Smolarek.
pi_23407837
Wlodi, dat was geen miskoop.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')