dat is dan ook wat hij in andere interviews vertelde. groot gelijk dat hij niet meer serieus ingaat op vragen naar aanleiding van t gezwam van Ronald Koemanquote:Op woensdag 17 november 2004 01:26 schreef heiden6 het volgende:
Wat moet Van Bommel bij Ajax? Als hij bij een Nederlandse topclub wil spelen blijft hij wel bij PSV. Om flauwe grappen over de eredivisiestand van de afgelopen weken nog maar achterwege te laten.
Ach, Alan Smith, dit jaar nog, 4 weken voor z'n transfer op de vraag voor welke ploeg hij nooit zou kunnen/willen spelen:quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Meen hem ook vorig jaar in Voetbal inste horen zeggen dat ie nooit maar dan ook nooit voor ajax zou kunnen voetballen.
Oftewel, als dan want indien etc.quote:Het voetbalmaandblad Elf meldt vandaag dat voor Ricky van den Bergh een enorme belangstelling bestaat uit binnen- en buitenland. Zo zouden Panathinaikos, Club Brugge, 1. FC Nürnberg, Chicago Fire, Leeds United, Barnsley (u weet wel, die van ‘mag ik Ricky gratis hebben’), De Graafschap en AZ onze topscorer willen inlijven. Sparta zou volgens Elf Van den Bergh niet laten gaan, tenzij FC Dordrecht-aanvaller Maceo Rigters tussentijds transfervrij kan worden aangetrokken.
Ik verwacht dat Gakho wel komt, samen met een hoognodige linksback.quote:"Twente wil nog 2 spelers aan selectie toevoegen"
17 November 2004 - Erwin
FC Twente is nog niet uitgewinkeld. Nadat de club deze week de Zweedse neo-international Sharbel Touma vastlegde, wil de club nog twee versterkingen. Dit vertelde Touma aan de Zweedse sportkrant Sportbladet. "Ze (Twente) zijn bezig een team voor de toekomst te bouwen. Eerst werd Daniel Majstorovic aangetrokken van Malmö, toen ik en nu willen ze nog twee spelers aantrekken", aldus de Zweed.
Een van die twee zal naar alle waarschijnlijkheid Giorgi Gakhokidze zijn. De Georgiër zit nog in zijn vaderland in afwachting van een visum. Hij zal zich volgens verwachting eind november weer melden in Nederland. Technisch directeur Johan Plageman heeft al laten weten zo snel mogelijk met 'Gakho' rond de tafel te willen.
Zo goed vind ik Gakhokidze anders ook nietquote:Op woensdag 17 november 2004 17:08 schreef Moody het volgende:
Hoopgevend bericht:
[..]
Ik verwacht dat Gakho wel komt, samen met een hoognodige linksback.
Castelenquote:The London club (het gaat over Chelsea) are also targetting two Feyenoord players - Romeo Castelen and Solomon Kalou. Castelen, a right-sided attacking midfielder is set for an £8m move in January. Kalou may come in the summer. (Daily Mail)
quote:Manchester City's Shaun Wright-Phillips is set to move to Madrid with Atletico and Real both lining up moves for the midfielder in January. (The Sun)
Roman Abramovich will dig into his pockets again to the tune of £8m with Chelsea preparing to move for Lecce striker Valeri Bojinov - aka Bulgaria's Wayne Rooney. (The Sun)
The London club are also targeting two Feyenoord players - Romeo Castelen and Solomon Kalou. Castelen, a right-sided attacking midfielder is set for an £8m move in January. Kalou may come in the summer. (Daily Mail)
Roma striker Mido is touting his availability to a host of Premiership clubs having been frozen out in the Italian capital. (The Sun)
Rumours are rife in the City that Tottenham chairman Daniel Levy is preparing to sell the club. The club is valued at £29m, Levy wants £50m. (Daily Star)
Arsene Wenger is mulling over making an audacious move for Chelsea midfielder Scott Parker. (Daily Star)
Bolton boss Sam Allardyce is set to add to his foreign legion and bring in Israeli striker Yossi Benayoun for £1.5m from Racing Santander. (Daily Mirror)
Summer signing Mathieu Berson could leave Aston Villa for Espanyol. "He's shown nothing specatacular in any way," said manager David O'Leary (The Times)
Newcastle manager Graeme Souness has made a £4m bid for Manchester United defender John O'Shea and is confident of completing a deal in the transfer window. (Daily Mirror)
Souness also wants long-term target Jean-Alain Boumsong and will table a bid of £5m for the Rangers centre-back in January. (Daily Telegraph)
Rangers boss Alex McLeish was keen to take Newcastle's Olivier Bernard as a makeweight in the deal but has baulked at his wage demands. (Daily Star)
Wolves striker Dean Sturridge has a novel remedy to the inuries that have plagued him recently - he is making love to his wife more slowly. (The Sun)
Former FA chief executive Mark Palios insists England manager Sven-Goran Eriksson deserves every penny of his £4m-a-year salary. (Daily Express)
Celtic striker Shaun Maloney's comeback from a nine-month injury absence has been delayed as the club's reserve game against Aberdeen has been postponed. (Daily Record)
Rangers and Celtic face tough competiton to be included in the G14 group of European super clubs. (Daily Record)
En in dat zelfde Madrid zaten gisteren 10-duizenden oerwoudgeluiden te maken zodra hij (of Cole) aan de bal kwamen...quote:Op donderdag 18 november 2004 10:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Manchester City's Shaun Wright-Phillips is set to move to Madrid with Atletico and Real both lining up moves for the midfielder in January. (The Sun)
Is dat wat, denk je?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord volgt een IJslands talent, Emil Halfredson. Hij traint zelfs al mee met Jong Feyenoord
Misschien handig als je eerst de al geposte geruchten eens leest?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:56 schreef JeroenV het volgende:
Plesan in de winterstop naar Ajax (Roemeense ProSport)
Ajax zit achter Karowski (oid) aan, 30 jarige Pools international (AD)
Ik zei het toch al. Dat is een Ajax-speler.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:19 schreef Peter83 het volgende:
Ronald Koeman heeft gisteren de verrichtingen van Charisteas gevolgd tijdens Griekenland - Kazachstan. Hij is gesignaleerd samen met Rivaldo op de tribune.
Idd.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef DIGGER het volgende:
Charisteas zal idd niet nog veel langer op de bank of zelfs de tribune willen wortelschieten, lijkt me idd wel een goeie speler voor de neuzen (maar als ie komt, moet ie floppen natuurlijk!)
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:57 schreef OreO het volgende:
kan rivaldo niet komen
Rivaldo kwam naar van Gaal toe en zei dat hij de groep wat wilde zeggen. Van Gaal dacht dat hij de groep wilde bedanken voor hun steun dus hij kreeg het woord, zegt ie doodleuk: "K ben nu de beste voetballer van de wereld en ik speel vanaf nu nooit meer op links."quote:Op donderdag 18 november 2004 14:06 schreef OreO het volgende:
wat zei die dan lol?
dat is respectievelijk de mogelijke 3e en 2e aankoop die er zou moeten komenquote:Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef komrad het volgende:
Ajax zit achter elke redelijke spits in europa aan, en een extra ervaren def of mid zou ook geen kwaad kunnen
quote:Krol lette in Stade de France bij Frankrijk-Polen (0-0) extra op twee spelers: Wisla Kraków-aanvaller Maciej Zurawski en Grodzisk-middenvelder Sebastian Mila. Volgens berichten in de Poolse media zou ook Zurawski's clubgenoot Tomasz Frankowski zich mogen verheugen in de belangstelling van Ajax.
Gelukkig schat ik jou voetbal verstand toch niet hoog in.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:46 schreef cultheld het volgende:
Ajax kan zijn loon niet betalen maar ik hoop dat ie komt, hij is zooo slecht
Als ze hem halen is het niet voor de A-selectie, dus een soort Jeppe Curth-idee.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Is dat wat, denk je?
Smolarek.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Ik ken nog een Pool die nog niet zo bekend was, toen Feyenoord hem haalde... Was geen miskoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |