zie je het al voor je?
Stealth Bommenwerper vs Boeing 767
wat een strijd!
quote:en daarom is Amerika het doelwit geweest en niet dit kikkerlandje of welk ander Westers land dan ook
Op Tuesday 11 September 2001 19:59 schreef BananeKoning het volgende:
het patsende onschenbaar amerika
quote:America zal er nog een hele klus aan hebben om Afghanistan binnen te vallen, als daar de daders zitten. De kortste weg is via de Indische Oceaan over Pakistan of over Iran. Het is nog maar de vraag of die dat zullen accepteren. Andere optie is via Rusland.
Op Tuesday 11 September 2001 19:58 schreef BobRooney het volgende:
Stel je voor, Afghanistan zit erachter (kzeg maar wat)
Amerika verklaard oorlog aan Afganistan....Dat pikt Irak,Iran etc etc etc niet....Die verklaren oorlog aan Amerika....Europa staat weer achter Amerika...okay okay ik overdrijf weer. Maar ik verwacht zeker dat Amerika er alles aan doet om de daders te pakken, desnoods vallen ze een land binnen.
quote:Hahahaha dat wordt dan FEEST
Op Tuesday 11 September 2001 20:02 schreef dwerg het volgende:
America zal er nog een hele klus aan hebben om Afghanistan binnen te vallen, als daar de daders zitten. De kortste weg is via de Indische Oceaan over Pakistan of over Iran. Het is nog maar de vraag of die dat zullen accepteren. Andere optie is via Rusland.
quote:Rusland accepteerd dat wel....en als ze dat niet doen....wie weet...misschien dat ze dan zelfs hun atoombommen gebruiken. Damm zeg wat een kutzooi....
Op Tuesday 11 September 2001 20:02 schreef dwerg het volgende:[..]
America zal er nog een hele klus aan hebben om Afghanistan binnen te vallen, als daar de daders zitten. De kortste weg is via de Indische Oceaan over Pakistan of over Iran. Het is nog maar de vraag of die dat zullen accepteren. Andere optie is via Rusland.
quote:En nu nog zekerder. Putin stond te springen om een internationaal offensief tegen terrorisme te beginnen. Mooi hoe een gezamenlijke vijand twee aartsrivalen ineens vriendjes maakt.
Op dinsdag 11 september 2001 20:06 schreef speknek het volgende:
ik denk dat Rusland ze anders ruim baan geven.
Nee dat weet ik wel zeker.
Wat er misschien wel kan gebeuren is dat wanneer een land of meerdere landen worden aangewezen als schuldigen, dat we weer een soort Golfoorlog kunnen verwachten.
quote:Dat is niet heel erg ineens hoor, de koude oorlog hebben we gelukkig natuurlijk al een tijdje achter ons.
Op dinsdag 11 september 2001 21:19 schreef speknek het volgende:
[..]
En nu nog zekerder. Putin stond te springen om een internationaal offensief tegen terrorisme te beginnen. Mooi hoe een gezamenlijke vijand twee aartsrivalen ineens vriendjes maakt.
Ik denk dat de angst voor een oorlog niet zo heel ongegrond is. Als je indenkt wat voor broeinest het midden-oosten is, met de fundamentalistische denkbeelden die daar leven, dan is het echt een kruitvat hoor.
Daar zijn wat bevolkingsgroepen die alles wat Westers is te vuur en te zwaard willen bestrijden... en na vandaag is dat misschien ook wel andersom.
quote:Idd...
Op dinsdag 11 september 2001 21:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wereldoorlog 3, wat een kul en ik hoop dat het ook niet gaat gebeuren!Wat er misschien wel kan gebeuren is dat wanneer een land of meerdere landen worden aangewezen als schuldigen, dat we weer een soort Golfoorlog kunnen verwachten.
Maar het wordt pas minder als later blijkt dat een paar landen er schijnen achter te zitten. DAN is er toch wel kans op een oorlog. Maar dat verwacht ik niet.
Dit is dan misschien wel een ramp-theorie, maar mi is er absoluut een kans dat dit gebeurt.
quote:Dit begint wel eng te worden, ja..
Op woensdag 12 september 2001 00:05 schreef KonnieKipke het volgende:
afghanistan aangevallen
quote:Door wie? weten ze dat al?
Op woensdag 12 september 2001 00:05 schreef KonnieKipke het volgende:
zow, mn voorspellingen komen al aardig uit..
afghanistan aangevallen
quote:*egocentrisch ingesteld is*
Op woensdag 12 september 2001 00:37 schreef Herald het volgende:
Volgens mij heeft het Midden Oosten geen enkele kans als er toch een (wereld)oorlog zou komen. Amerika heeft ontzettend veel wapentuig en hoeft in principe geen stap te zetten in het midden oosten om daar alles met de grond gelijk te maken.
Maar ze hebben wel de mogelijkheid om een deel van Europa eerst even met zich mee te nemen.
Het zou toch wel heel treurig zijn, als wij dankzij een president die zelfs nog dommer is dan Reagan, de spreekwoordelijke lul worden...
quote:Hoe? Strax naar de Konmar en een flinke stapel blikvoer kopen?
Op dinsdag 11 september 2001 23:23 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik ben me al aan het voorbereiden voor het ergste.
quote:De VS heeft anders in '98 ook Afghanistan al aangevallen.
Op dinsdag 11 september 2001 20:02 schreef dwerg het volgende:[..]
quote:tja, heel erg eerie
Op woensdag 12 september 2001 08:46 schreef TranQuil het volgende:
"In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654
quote:Dit stukje tekst is wel zo algemeen dat je het waarschijnlijk kunt toepassen op wel 10.000 momenten in onze geschiedenis. Laat je niet gek maken met al die Nostradamus crap!
"In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654
quote:In 1654 was Nostradamus al zo'n 100 jaar dood...
quote:Dachten de Amerikaanse inteligentie-diensten ook al niet dat bij de bomaanslag in Oklahoma Palestijnen of andere mensen uit het Midden Oosten zaten, en dat was een Amerikaan (Timothy Mc Veigh), dus om nu gelijk te zeggen dat de Palestijnen achter deze actie zitten vink ook wel een erg voorbarige conclusie.
Op dinsdag 11 september 2001 21:35 schreef juss het volgende:
nou ..ik wil nie weten..wat er gebeurt als de palestijnen achter deze actie zitten (wat dus bijna zeker wel zo is)
Wat zal Amerika nu als tegenreactie doen? Ze kunnen dit toch nie op zich laten zitten?
quote:Zeiden ze in 1939 ook.....
Op woensdag 12 september 2001 12:50 schreef zodiakk het volgende:
Zie mijn sig.
quote:Heel goed.
Op woensdag 12 september 2001 12:50 schreef zodiakk het volgende:
Zie mijn sig.
Heb je die van Ringo al gezien?
Er komt geen wo3. Waarom niet? Omdat niemand zo gek is! Heel het oosten is zowat afhankelijk van het Westen. Rusland heeft gezegd dat het Amerika steunt. Europa steunt Amerika. De 3 sterkste machten van de wereld zijn dan samen, denk je nou echt dat Afghanistan of Verweggistan of kan mij het schelen zo gek is om dat aan te vallen? Dan is het niks meer! Amerika is gigantisch sterk, als ze willen kunnen ze heel Afghanistan in een keer van de kaart vegen, en dat wéét Afghanistan toch ook?! Die zijn heus zo gek niet om oorlog aan Amerika te verklaren, noch een ander land.
En jullie vergeten een heeel erg belangrijk iets: het was geen land dat de aanslag pleegde maar een beweging. Want een regeringsleider is niet zo stom om zoiets te doen, die weten heus wel dat ze dan afgeschreven kunnen worden! Als iedereen hier nou eens uit hun paniek wakker word en logisch nadenkt...
quote:Inderdaad mooi om te zien. Putin geeft met zijn uitspraken aan de VS alle ruimte te geven.
Op dinsdag 11 september 2001 21:19 schreef speknek het volgende:[..]
En nu nog zekerder. Putin stond te springen om een internationaal offensief tegen terrorisme te beginnen. Mooi hoe een gezamenlijke vijand twee aartsrivalen ineens vriendjes maakt.
Ik heb het niet 100% gevolgd, kan iemand uitleggen hoe dit precies zit? Hm, misschien is het meer een vraag voor Cultuur & Geschiedenis.
Afijn, WOIII is niet zo ver weg als de meesten hier (willen) denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |