Kan iemand dan ook meteen de hoofdredacteur van De Telegraaf omleggen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:09 schreef blieblie het volgende:
Nouw, dat wordt gezellig komend jaar.
Ik wou al zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:20 schreef Inu het volgende:
Leidt de weg daNpy
Jah hoor, nu net doen of je slim bentquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen.
Het duurt lang voor er iemand over die fout valt zeg
Ik had FD eerder verwacht hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah hoor, nu net doen of je slim bentEchniej
Ik had 'm ook allang gezien, maar in deze context vond ik met lange ij ook wel toepasselijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had FD eerder verwacht hoor
Netjesquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:43 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb m'n P gehaald zonder onvoldoendes op m'n lijst![]()
Ik 1 jaar en 1 blok, maar ik had wel redelijk wat vrijstellingen omdat ik al wat op de UvT had gedaan...quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Netjes.
Hoelang heb je der nu over gedaan?
Ik had er 2jaar voor nodig
.
Welke ISA modulen ga jij doen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik 1 jaar en 1 blok, maar ik had wel redelijk wat vrijstellingen omdat ik al wat op de UvT had gedaan...
Maar in de tussentijd ben ik ook al gewoon 2e jaars vakken erbij gaan doen. Ik ga nu Blok 8 doen, want blok 7 wordt nu niet gegeven. Heb net een rooster gemaakt.
Dat is KEU1 toch? Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 5 november 2004 14:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Welke ISA modulen ga jij doen?
Oh dát lijstjequote:Op vrijdag 5 november 2004 14:16 schreef febster het volgende:
Maar eehm Flow zoals Joost al zei in het vorige topic, waar blijft je lijstje?
Je moet geloof ik 5 ISA punten doen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is KEU1 toch? Ik heb geen flauw idee
Het anytime lijstje van kwart voor 3 vannachtquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Oh dát lijstje
Ik dacht aan een heel ander lijstje...
Dude, ik wilde net CCFL's komen halenquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:18 schreef blieblie het volgende:
Jeuj! Morgen nie werken
Die 10cm groene toch?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dude, ik wilde net CCFL's komen halen
Ga jij ook niet dan of hoe moet ik het zien?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:41 schreef Partygurl het volgende:
Qlimax uitverkocht, best lullig want morgen zou de vriend van yvon+ zijn vrienden kaartjes halen
trusten flowquote:Op zaterdag 6 november 2004 00:57 schreef FlowDesign het volgende:
Welterusten
Blauwequote:Op vrijdag 5 november 2004 21:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die 10cm groene toch?
Gewoon laten bestellen, kom je ze bij mij ophalen.
Heej, das vlakbij waar ik woonquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:11 schreef _DeBje_ het volgende:
UTRECHT - In een moskee in de Utrechtse wijk Zuilen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag brand gewoed. Dat liet de politie vrijdagmiddag weten. Het vuur is vanzelf uitgegaan. Het in aanbouw zijnde gebedshuis liep behoorlijke rook- en roetschade op, aldus een politiewoordvoerder. Volgens de Unie van Marokkaanse Moskeeën is de brand aangestoken.
www.nu.nl
Nog wakkerquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Heej, das vlakbij waar ik woon![]()
Tssquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:15 schreef Inu het volgende:
Nej
Ik lig lekker in bed met laptopje, was nog ff The OC aant kijken op DVD
Snap het, dat soort films zonder begin zijn waardeloos.. op zich wel goede film overigens (mits je van het genre houdt) Tentamens dus volgende week?quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:18 schreef Inu het volgende:
Ik had het begin van enemy at the gates gemist, dus hele film maar overgeslagen...
Morgen ga ik maar weer eens leren...Ik kom nu ongeveer op een uurtje of 3 per dag en dat is niet echt genoeg wil ik het gaan halen
Jij?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:22 schreef Inu het volgende:
Idd tentamens jah...En kheb nu 1 boek samengevat (van de 2), 1 blz woordjes geleerd (van de 11) en voor mn andere tentamen moet ik nog alles doen...Dus al mn aantekeningen doorlezen, de gedichten nog ff doorlezen en alle begrippen stampen
Maar nu ga ik denk ik maar eens ff slapen, anders word ik morgen weer pas om 2 uur wakker en dan komt er weer vrij weinig van het leren
Weltrusten![]()
Ohw, dat heb ik ook vaak gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:00 schreef Partygurl het volgende:
wiiiiiiii ik ben voortaan bruin ipv blond
Best wel een verschil
Fok!topposter top 500 - Onzin voor je leven!quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:34 schreef febster het volgende:
De Topposters per forum-lijstjes leuk topic van Arcee(voor de oldbies onder ons)
Fok!topposter top 500 - Examenforumquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:46 schreef Inu het volgende:
Bij mij doet dat topic het niet
neej dat kan ook niet. Er zijn een paar dingen die niet kloppen met deze grafiek.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:26 schreef _DeBje_ het volgende:
http://images.flabber.nl/(...)04election_by_iq.jpg
Dit kan toch niet haha...
Sorry links maken... niet mijn ding
Neem er nog eenquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:28 schreef FlowDesign het volgende:
Wie heeft de letters te heet gewassen?
edit:
Ok, dat was wazig... alle letters op Fok waren heel even wat kleiner...
ik vind dat we een foto moeten zien !quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:00 schreef Partygurl het volgende:
wiiiiiiii ik ben voortaan bruin ipv blond
Best wel een verschil
oud zegquote:Op zondag 7 november 2004 05:12 schreef kib het volgende:
...25e verjaardag![]()
Wat doe jij zo vroeg thuis? Kroegen gaan pas om 4 uur dicht hoorquote:Op zondag 7 november 2004 03:07 schreef _DeBje_ het volgende:
Where the hell is everybody?![]()
Het was idd een erg leuke avond. En ik was best zat eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2004 05:12 schreef kib het volgende:
Omegaproject, R8ality en Flowdesign waren bij een surpriseparty voor mijn 25e verjaardag![]()
had me beste vriendin even in elkaar gedraaid in een middagje .. en er waren lekker veel mensen goed sfeertje en het was gewoon helemaal top
wat is het toch een schatje
Ik was ook best wel hooked upquote:Op zondag 7 november 2004 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was idd een erg leuke avond. En ik was best zat eigenlijk
We zouden eigenlijk helemaal niet gaan, maarja...quote:Op zondag 7 november 2004 15:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat doe jij zo vroeg thuis? Kroegen gaan pas om 4 uur dicht hoor
Der waren voornamelijk hele foute auto's.quote:Op zondag 7 november 2004 16:29 schreef daNpy het volgende:
Neuh, er ging toch niemand. Ik ga over 3 weken wél naar Essen met wat meer luitjes
Vetquote:Op zondag 7 november 2004 05:28 schreef kib het volgende:
[..]
ik vind dat we een foto moeten zien !
en je moet wel even je usericon aanpassen he:
[afbeelding]
http://files.kibje.com/meuk/pg_brown.gif
vooruit dan, omdat ik bijna jarig benquote:Op zondag 7 november 2004 17:40 schreef febster het volgende:Eminem - Mosh
Goed hequote:Op zondag 7 november 2004 18:14 schreef kib het volgende:
ow geen probleem hoor , als het niet teveel woorden zijn
mwaaha geniaal je hebt mijn usericon
Tnxquote:Op zondag 7 november 2004 18:19 schreef kib het volgende:
[..]
vooruit dan, omdat ik bijna jarig ben
http://files.kibje.com/meuk/mosh.avi
Inu kan ook heel goed Engelsquote:Op zondag 7 november 2004 18:25 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Goed he
Het gaat om dit stukje:
Inderdaad, hij is een lieve jongen maar hij moet leren om voor zichzelf op te komen. Hij doet alles wat andere kinderen zeggen. Hij durft er bijna nooit tegen in te gaan en wanneer hij dat wel doet wordt hij gepest. Ik vind het erg vervelend om te zien.
Ik spreek de pestkoppen er wel op aan en ik binnekort start ik in de klas met een pestproject. Ik hoop dat de kinderen dan inzien dat pesten verkeerd is. ook wil ik met ...... een gesprek. Hij moet weten dat hij niet alles hoeft te doen wat andere kinderen zeggen en dat hij altijd naar me toe mag komen wanneer er iets is.
Inuquote:Op zondag 7 november 2004 18:39 schreef kib het volgende:
mij een beetje de loef afsteken Inu
btw mijn vertaling is beter
Kun je "a talk haven" dan? En er ziten nog wa fouten tussen (schouldquote:Op zondag 7 november 2004 18:39 schreef kib het volgende:
mij een beetje de loef afsteken Inu
btw mijn vertaling is beter
a talk haven ?quote:Op zondag 7 november 2004 18:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kun je "a talk haven" dan? En er ziten nog wa fouten tussen (schould)
dictionairies.travlang.comquote:Op zondag 7 november 2004 18:42 schreef Partygurl het volgende:
Toch maar beter moeten opletten bij engels
Vette clip, had em nog niet gezienquote:Op zondag 7 november 2004 18:19 schreef kib het volgende:
[..]
vooruit dan, omdat ik bijna jarig ben
http://files.kibje.com/meuk/mosh.avi
Op de camping lalalalalaquote:Op zondag 7 november 2004 18:49 schreef kib het volgende:
ikke vanaf mijn 12e elk jaar in het buitenland geweest, practisch tweetalig opgevoed
neej mijn mammie woont in canadaquote:Op zondag 7 november 2004 18:53 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Op de camping lalalalala![]()
bedoelde dat ik altijd op de camping heb gezetenquote:Op zondag 7 november 2004 18:56 schreef kib het volgende:
[..]
neej mijn mammie woont in canada
Nederlands is ook moeilijkquote:Op zondag 7 november 2004 19:10 schreef Partygurl het volgende:
Zag volgens mij amaranta in de stad alleen wist het niet zeker
neuh, zei ik dat dan ?quote:Op zondag 7 november 2004 19:30 schreef blieblie het volgende:
Heb je weer contact met je mammie dan Kib?
Neuh... maar ik nam even iets aan voor het gemak.quote:Op zondag 7 november 2004 19:35 schreef kib het volgende:
[..]
neuh, zei ik dat dan ?
ach so. neej heb der alweer een aantal jaartjes niet gezien en wat mij betreft blijft dat zoquote:Op zondag 7 november 2004 19:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neuh... maar ik nam even iets aan voor het gemak.
Daarom vroeg ik het ook.
Waarschijnlijk met afstelbaar veersysteem (pneumatisch enzoquote:Op zondag 7 november 2004 22:06 schreef blieblie het volgende:
De foto's van vandaag.
Kijk en huiver.
Zolaag dus.... (Drempels? waar)
Ik denk eerder het luchtfilter, ook erg foutquote:Ik heb trouwens ook een dude gezien die zijn intercooler achter een plexiglas raampje had zitten.
A la BX?quote:Op zondag 7 november 2004 22:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met afstelbaar veersysteem (pneumatisch enzo)
[..]
Ik denk eerder het luchtfilter, ook erg fout
mail me maar een klein verslagje danquote:Op zondag 7 november 2004 22:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
A la BX?
Dachten wij ook.
Luchtfilter.... zou kunnen...
Als je wil mag je overigens de pics voor AF gebruiken
Oe vervelendquote:Op zondag 7 november 2004 19:59 schreef kib het volgende:
[..]
ach so. neej heb der alweer een aantal jaartjes niet gezien en wat mij betreft blijft dat zo
maar welke consequenties bedoelde je dan ?quote:Op maandag 8 november 2004 08:20 schreef gazylady2 het volgende:
uhum iets van 16 ofzo..
yep nu mag het dus weer ... heb dus wel 4 hele dagen mezelf in moeten houdenquote:Op maandag 8 november 2004 08:24 schreef gazylady2 het volgende:
ik zou het noooit meer doen ow kut! je zei als je 24 was![]()
nou ja, dat dus
*weg is![]()
Nogmaals gefeliciteerd dan maar hèquote:Op maandag 8 november 2004 08:04 schreef kib het volgende:
25 !
Nee he?quote:Op maandag 8 november 2004 12:06 schreef Partygurl het volgende:
Wilders neergestoken
Kun je nou nog steeds niet brommer rijden zonder te vallenquote:Op maandag 8 november 2004 13:38 schreef r8ality het volgende:
2 minuten na de klap (die je hier goed kon horen!) stonden Willem en ik in de Frankrijkstraat. Meer info als in het nieuwsbericht heb ik niet helaas.
En ik zit weer eens onvrijwillig thuis. Kuthoerige tyfusblaadjes. Daar heeft je (brommer)voorwiel geen grip op. Gevolg: BONK, tegen de vlakte. Brommer heeft bijna niks. Klopt, want die klap heeft m'n knie opgevangen. Auw.
Gelukkig heeft ieder nadeel zo z'n voordeel. Ik kan de hele dag GTA-en..
Daarom maak ik ook graag gecontroleerde voorwiel-slips met die Honda in de modder en in de sneeuw bijvoorbeeld. (niet met 50km/u natuurlijk)quote:Op maandag 8 november 2004 13:49 schreef r8ality het volgende:
Mja. Ik ben er nog niet uit wat de oorzaak is. Feit is wel dat ik met die snelheid absoluut geen onderscheid kon maken tussen blaadjes/weg. Het was namelijk al donker en slecht verlicht daar. Daarbij moest ik aan de kant voor een tegemoetkomende auto. Dus ik ging heel rustig wat meer rechts rijden, maar bij het terugcorrigeren naar rechtdoor rijden moest ik net gaan remmen voor een drempel. Toen ging ie.
Waar blijft het verslagje?quote:Op maandag 8 november 2004 14:07 schreef blieblie het volgende:
Doelloos op straat
Ik weet weer waarom ik een enorme scheithekel heb aan die lui.
Bahbah.
Kzit op stage.... Ik zal kijken of ik zin & tijd heb om een verslagje te bouwen.quote:Op maandag 8 november 2004 14:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar blijft het verslagje?
Topquote:Op maandag 8 november 2004 14:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kzit op stage.... Ik zal kijken of ik zin & tijd heb om een verslagje te bouwen.
geval iddquote:Op maandag 8 november 2004 14:25 schreef r8ality het volgende:
Het was echt zo'n verkeerd moment op de verkeerde plaats geval.
Ja WIllem was ook al bezig:quote:Op maandag 8 november 2004 15:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
geval idd
quote:Op maandag 8 november 2004 11:52 schreef FlowDesign het volgende:
Explosie bij islamitische school in Eindhoven
Uitgegeven: 8 november 2004 06:58
Laatst gewijzigd: 8 november 2004 11:38
EINDHOVEN - Bij een islamitische school aan de Frankrijkstraat in Eindhoven is maandagmorgen rond 03:30 uur een ontploffing geweest. Daardoor is de ingang van de school ernstig beschadigd, aldus een woordvoerder van de politie. Ruiten van woningen in de omgeving zijn door de ontploffing gesneuveld.
De politie vermoedt dat de explosie moet worden gezien in het licht van de nasleep van de moord vorige week op filmer en schrijver Theo van Gogh. De woordvoerder zei dat de politie geen signalen had ontvangen over mogelijke acties tegen islamitische instellingen.
Oorzaak onduidelijk
Over de precieze oorzaak van de explosie kan de politie nog niets zeggen. Een technisch onderzoek is gaande. De onderkant van een betonnen staander is beschadigd en de deuren van de ingang hangen eruit, aldus de zegsman. Ook in de school is schade ontstaan door de explosie.
Volgens burgemeester Sakkers van Eindhoven is door de explosie niemand gewond geraakt. "Maar de buurt is hier wel vreselijk van geschrokken", verklaarde hij op Radio 1.
Molotovcocktail
Het is volgens de burgemeester niet de eerste keer dat de school doelwit is. "Eerder werd er al brand gesticht en er is een keer een molotovcocktail naar het gebouw gegooid."
Bewaken
Sakkers wil alle islamitische gebouwen in de stad 24 uur per dag gaan bewaken. Dat heeft hij maandag gezegd tijdens een persconferentie naar aanleiding van de explosie bij een islamitische basisschool in Eindhoven.
Om hoeveel gebouwen het gaat, is nog niet bekend. De gemeente gaat dat onderzoeken. De stad telt in elk geval vijf moskeeën.
Dat is inderdaad matigjes..quote:Op maandag 8 november 2004 17:35 schreef Partygurl het volgende:
dinnetje moet 6weken in het gips, een gebroken poot is niet relaxed
quote:Op maandag 8 november 2004 17:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad matigjes..
Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen?
Dacht dat ze al beneden was alleen dat was ze nog nietquote:Op maandag 8 november 2004 17:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad matigjes..
Hoe heeft ze het voor elkaar gekregen?
Pijnlijk!quote:Op maandag 8 november 2004 17:59 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Dacht dat ze al beneden was alleen dat was ze nog niet
Wel leuk, ze is zelf naar het ziekenhuis gereden
mietjequote:Op maandag 8 november 2004 18:12 schreef blieblie het volgende:
Auw... Met gebroken ppot rijden.
Inderdaad, WAAROM godverdomme alleen op vrijdag om 8.45u lesquote:Op maandag 8 november 2004 18:55 schreef FlowDesign het volgende:
De enige dag dat ik om 8:45 hoef te beginnen komend blok is op vrijdag, alle andere dagen pas om 13:15 en op dinsdag ben ik vrij van school maar dan moet ik heel de dag werken.
Dus dat worden brakke vrijdagen tot de kerst
Ja kut hè... op de Fontys kunnen ze echt geen normale roosters maken... ik heb ook bijna altijd alleen maar halve dagen les. Ik bedoel, doe dan 2 halve dagen op 1 dag plannen dan kan ik een hele dag werken ofzoquote:Op maandag 8 november 2004 20:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, WAAROM godverdomme alleen op vrijdag om 8.45u les
Maar wat heb ik daar gekocht dan? Ik had alleen die shoarma contant betaald dacht ikquote:Op maandag 8 november 2004 20:54 schreef omegaproject het volgende:
Vestdijk in A'dam misschien?
Welke taal?quote:Op maandag 8 november 2004 21:04 schreef Inu het volgende:
Zit je eindelijk op de uni...moet je 407 woordjes leren
Turksquote:Op maandag 8 november 2004 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke taal?
Flow says:quote:Op maandag 8 november 2004 22:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Turks![]()
engels natuurlijk
2 seconden zoeken op google naar "vestdijk 9"quote:Op maandag 8 november 2004 21:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar wat heb ik daar gekocht dan? Ik had alleen die shoarma contant betaald dacht ik
Het bonnetje is trouwens van woensdag 27 oktober, toen was ik niet in A'dam.
quote:Op maandag 8 november 2004 23:43 schreef kib het volgende:
[..]
2 seconden zoeken op google naar "vestdijk 9"
Eet-Café Movies
Vestdijk 9
5611CA Eindhoven
040-2457617
http://www.kroegenweb.nl/kroegpagina.php?kroegnummer=10203
was dat de eindhoventopicmeet ?
Het zijn geen woordjes als boom en visquote:Op maandag 8 november 2004 23:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Flow says:
Engels... 400 woordjes... half uurtje klaar toch...
Snap ik... dan nogquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Het zijn geen woordjes als boom en vis
quote:Op maandag 8 november 2004 23:43 schreef kib het volgende:
[..]
2 seconden zoeken op google naar "vestdijk 9"
Eet-Café Movies
Vestdijk 9
5611CA Eindhoven
040-2457617
http://www.kroegenweb.nl/kroegpagina.php?kroegnummer=10203
was dat de eindhoventopicmeet ?
Dat was ik dusquote:Op maandag 8 november 2004 23:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Er stond V.O.F. Buitelaar op het bonnetje... hoe moet ik nou weten dat dat van The Movies isquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:34 schreef blieblie het volgende:
En dat onthou je niet eens?...
tssk.
vanacht stond de ME met m4's ofzo in de aanslag die school te bewaken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:41 schreef blieblie het volgende:
Nouw kom maar op gekke islamieten.
Maar vrees de consequenties.
*sigh*....quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
vanacht stond de ME met m4's ofzo in de aanslag die school te bewaken.
Zo zullen ze dus ook wel bij alle moskeën gestaan hebben..
sterfquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:49 schreef Blueman het volgende:
Zal Lise leuk vinden dat je dat alweer vergeten bent
.
Als ik het even afweeg naar de "terreur" die soms veroorzaakt wordt door groepen Marokkanen dan heb ik ook zoiets van "laat ze het lekker zelf uitzoeken".quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
*sigh*....
Laten we ze maar allemaal doodknuffelen.
Mafketels...
Alsof ze mijn belastinggeld niet nuttiger kunnen besteden.
Wist je dat niet dan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
sterf
Wist jij dat V.O.F. Buitelaar hetzelfde is als The Movies?
Nee? Mond houden dan
Dan staan ze voor dat lege gebouw te patrouilerenquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik het even afweeg naar de "terreur" die soms veroorzaakt wordt door groepen Marokkanen dan heb ik ook zoiets van "laat ze het lekker zelf uitzoeken".
Niet dat ik daarmee dit soort domme acties goedpraat, maarja... waar is de politie als je ze echt nodig hebt hè...
Preciesquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:58 schreef FlowDesign het volgende:
Niet dat ik daarmee dit soort domme acties goedpraat, maarja... waar is de politie als je ze echt nodig hebt hè...
Beetje oefenen met schieten, gebouw is nu toch al verrotquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan staan ze voor dat lege gebouw te patrouileren.
Neej roepen dat je als moslim schandalig vindt dat dit in jouw land kan in jouw maatschappij waarin iedereen respect voor elkaar zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:02 schreef Blueman het volgende:
[..]
Precies
Er staat me iets bij van een uitspraak van een islamitsch persoon over het bewaken van alle islamitische gebouwen in Nederland.
Je bent toch niet bij je volle 100% verstand als je zoiets roept!
Gemiddeld 8 bij 600 vrouwen tussen de 17 en 71 jaar... dat is toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:55 schreef blieblie het volgende:8???
Oh jaah dat moest je delen door 3 he.
Kweenie... ik vind het behoorlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gemiddeld 8 bij 600 vrouwen tussen de 17 en 71 jaar... dat is toch niet zo raar?
Trooouw niet voooor je veeertig beeent....quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kweenie... ik vind het behoorlijk.
Maar jaah, van de andere kant, een huwelijk houdt het nowadays niet lang vol, dus kan je zo rond je 30ste weer lekker authentiek rondneuken om het gemiddelde hoog te houden.
Van de andere kant.... Bij mannen zou het me weer niet verbazen.
Toch raar stereotiep trekje van me.
Dat vind ik wel erg laat. Heb je alleen nog maar de left oversquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Trooouw niet voooor je veeertig beeent....
Of juist de iets jongere, pas gescheiden, desparate naar een man zoekende, knappe vrouwenquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg laat. Heb je alleen nog maar de left overs
Volgens mij neuken vrouwen met minstens net zo veel verschillende partners als mannen hoor...quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:58 schreef blieblie het volgende:
Van de andere kant.... Bij mannen zou het me weer niet verbazen.
Toch raar stereotiep trekje van me.
Kunnen de vrouwen dit even bevestigen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Volgens mij neuken vrouwen met minstens net zo veel verschillende partners als mannen hoor...
luister flow, d'r zijn nog altijd EN 1 man EN 1 vrouw voor nodig (normaal gesproken danquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen dit even bevestigen?
Er stond V.O.F. Buitelaar op het bonnetje... hoe moet Hij nou weten dat dat van The Movies isquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:49 schreef Blueman het volgende:
Zal Lise leuk vinden dat je dat alweer vergeten bent
.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:04 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ben bang dat vanavond "Cellular" in de Sneak Preview draait...
zegt ie......quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:37 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
...blaat...
en btw het eten was ie niet vergeten hoor![]()
8 tja, valt toch wel mee,quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:55 schreef blieblie het volgende:8???
Oh jaah dat moest je delen door 3 he.
ja, kan ie toch echt niet zeggen he als ie t vergeten wasquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
zegt ie......
![]()
ghe ... mietjuhquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:42 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ja, kan ie toch echt niet zeggen he als ie t vergeten was![]()
hoezo regligieus is dan? hahahaquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
ghe ... mietjuh
extremistische atheïstquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hoezo regligieus is dan? hahaha
Ja ok, maar over het algemeen is het voor een vrouw makkelijker om een man in bed te lokken dan andersom (helaas)quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:34 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
luister flow, d'r zijn nog altijd EN 1 man EN 1 vrouw voor nodig (normaal gesproken dan)
en er zullen vast ongeveer evenveel vrouwen als mannen op de wereld zijn, dus tja..
dan zou het zo ongeveer gelijk moeten zijn he
Ik ben al de hele dag aan het denken "jeeeeeej ik moet nog zo veeeeeel" en "ik heb nog maar 2 maandenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:00 schreef gazylady2 het volgende:
het enige dat gepland is is een groepsopdracht over kwaliteits zorg uittypen + nog wat andere school stuff
jij?
Het eten was ik niet vergeten, maar locatienet gaf ook nog eens een verkeerde locatie aan op de kaart dus toen snapte ik het helamaal niet meerquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:42 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ja, kan ie toch echt niet zeggen he als ie t vergeten was![]()
Wauw... ksnap der geen zak van.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja ok, maar over het algemeen is het voor een vrouw makkelijker om een man in bed te lokken dan andersom (helaas)Dus het zou best kunnen dat vrouwen gemiddeld zelfs meer partners gehad hebben dan mannen. Daar staat echter tegenover dat vrouwen ondanks hun "macht" toch niet zomaar met iedereen (mits aantrekkelijk, dus hij moet lekker ruiken) de koffer in duiken. Dat trekt het aantal dus wel weer aardig gelijk denk ik.
Tsja, dat komt omdat er nog geen mannen bestaan die vrouwen volledig doorgrondenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wauw... ksnap der geen zak van.
ja, okee,quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja ok, maar over het algemeen is het voor een vrouw makkelijker om een man in bed te lokken dan andersom (helaas)Dus het zou best kunnen dat vrouwen gemiddeld zelfs meer partners gehad hebben dan mannen. Daar staat echter tegenover dat vrouwen ondanks hun "macht" toch niet zomaar met iedereen (mits aantrekkelijk, dus hij moet lekker ruiken) de koffer in duiken. Dat trekt het aantal dus wel weer aardig gelijk denk ik.
2 maanden. en dan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag aan het denken "jeeeeeej ik moet nog zo veeeeeel" en "ik heb nog maar 2 maanden"
Niet als de gemiddelde vrouw sex heeft met meer verschillende partners dan de gemiddelde man hoor. Dan is het niet meer 1-1quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:14 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ja, okee,
maar dan NOG heb je er TWEE mensen voor nodig
dus 1-0 voor de man EN
1-0 voor de vrouw
dus 1-1
enzenz.![]()
dus niet 39 voor de vrouw, tegen 25 voor de man (gedeelt door 3 dat ook nog dan he haha
Ooooh jaah, jij bent een eind op wegquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja, dat komt omdat er nog geen mannen bestaan die vrouwen volledig doorgronden
Ik ben zelf al een redelijk eind op de juiste weg om ze te begrijpen. Echter wil dat niet zeggen dat je je dan ook maar aan ze aan moet passen hè... want daar loert nou juist het gevaar
ohoh! is dat zo?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja, dat komt omdat er nog geen mannen bestaan die vrouwen volledig doorgronden
Ik ben zelf al een redelijk eind op de juiste weg om ze te begrijpen. Echter wil dat niet zeggen dat je je dan ook maar aan ze aan moet passen hè... want daar loert nou juist het gevaar
Dat komt omdat de vrouwelijke kant bij henzelf veel beter ontwikkeld is dan bij hetero-mannen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ohoh! is dat zo?![]()
en btw homo's komen toch wel heeeel erg dicht in de buurt van een vrouw volledig te doorgronden/begrijpen/verstaan
nou snap ik er echt geen bal meer van hequote:Op dinsdag 9 november 2004 14:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Niet als de gemiddelde vrouw sex heeft met meer verschillende partners dan de gemiddelde man hoor. Dan is het niet meer 1-1
Beetje statistisch inzicht vereist...quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
nou snap ik er echt geen bal meer van he
(of het moet zijn het verschil in relatie-duur dat de vrouw daarom meer partners heeft gehad)
nee, dan klopt het nog niet want zowel voor sex als een relatie heb je en een man en een vrouw nodig.
dan zou je kunnen zeggen dat vrouwen meer vreemdgaan, dat ze daarom meer mannen hebben gehad miscchien? (lijk me ook errug vreemd overigens, qua vrouwgevoelens en monogaam zijn enzo) maja
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:22 schreef r8ality het volgende:
En Willem (huisgenoot, red.) heeft nu op z'n 440 een chromen uitlaatsierstuk.
ik snapquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beetje statistisch inzicht vereist...
Tis heel simpel. Stel dat een vrouw vaker sex heeft met meerdere partners dan een man.
Als je dat dan neemt over een heleboel vrouwen en manne in een tijsbestek van meerdere jaren,
dan krijg je bijvoorbeeld de volgende verhouding:
100 verschillende vrouwen hebben sex gehad met 75 verschillende mannen.
dat is dus niet 1:1 want het is 4:3
Oftewel, je moet kijken naar een heleboel copulaties gezien over meerdere jaren en niet naar 1 copulatie op 1 moment. Snappie?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:29 schreef blieblie het volgende:
Kortom bij een gelijke verdeling tussen mannen en vrouwen moeten beide partijen gemiddeld gezien met evenveel verschillende partners sexen.
Ja duh, bij een gelijke verdeling over een groot aantal zal het 1:1 zijn... hè hèquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:29 schreef blieblie het volgende:
Kortom bij een gelijke verdeling tussen mannen en vrouwen moeten beide partijen gemiddeld gezien met evenveel verschillende partners sexen.
En als er nou 25 van die 100 mannen stinken en dus geen sex hebben gehad? Wat dan?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:31 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ik snap
maarrr 100 verschillende vrouwen hebben sex gehad met 75 verschillende mannen klopt toch echt niet hoor
dan moet het zijn 100 verschillende vrouwen hebben sex gehad met 100 verschillende mannen en is het dus weer 1:1
stel een onderzoek in!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn punt is nu juist om aan te tonen dat het mss zo is dat vrouwen gemiddeld meer sexpartners hebben gehad dan mannen in de loop van hun leven of andersom. Dan is het dus juist geen gelijke verdeling...
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:35 schreef r8ality het volgende:
Ik deel de statistische mening van Flow. Of het in de praktijk ook zo is, valt te betwijfelen, maar het KAN wel.
Ja, dat denk ik ook, maar wat ik zeg kan theoretisch wel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef gazylady2 het volgende:
nouja conclusie iig:
Volgens mij neuken vrouwen met minstens net zo veel verschillende partners als mannen hoor:
Ja precies! Slettebakken! Kuthoeren! Slikken doen ze allemaal verdorie. Kutwijven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef gazylady2 het volgende:
nouja conclusie iig:
Volgens mij neuken vrouwen met minstens net zo veel verschillende partners als mannen hoor:
Jezus blieb, jij hebt echt nooit opgelet bij statistiek hè?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:38 schreef blieblie het volgende:
Jaaaah maar de verhouding man vrouw is dan ook 3 staat tot 1.
In de huidige samenleving is de verhouding man vrouw praktisch 1 staat tot 1.
En gaat je vergelijking met kwik kwek en kwak niet op.
dan blijft het gemiddelde in stand...quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En als er nou 25 van die 100 mannen stinken en dus geen sex hebben gehad? Wat dan?
Daar ben ik toch al mee bezig?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:37 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
stel een onderzoek in!![]()
Blieb, je snapt er echt geen hol vanquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
dan blijft het gemiddelde in stand...
gemiddelde is gemiddelde. En die stinkende mannen zijn nog altijd mannen.
Het gaat om mannen en onder mannen vallen jonge mannen, oude mannen, schone mannen, vieze mannen, rijke mannen, arme mannen, maagdelijke mannen, Florisjes, etc.
Als jij toevallig 20 vrouwen neukt, trek je het gemiddelde omhoog wat een maagdelijke man omlaag trekt.
Dat is de uiteindelijk 1.0?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:41 schreef r8ality het volgende:
Mwehe. Heel die stinkende Mozilla-server ligt plat. Handig dat ze bij FH2 FireFox hebben gemirrord..
Statistiek is niet meer of minder dan logisch nadenken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jezus blieb, jij hebt echt nooit opgelet bij statistiek hè?
U gaat door voor de nieuwe browser.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is de uiteindelijk 1.0?
Dus niet meer de Pre-Release?
gewoon een goeie parfum kopenquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En als er nou 25 van die 100 mannen stinken en dus geen sex hebben gehad? Wat dan?
Jij hebt "simpel" ook uitgevonden hequote:Op dinsdag 9 november 2004 14:49 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
gewoon een goeie parfum kopengeen gezeik over statistieken ed gewoon hoppa! lekker geurtje op
![]()
Je vergeet 1 belangrijke factor die ik heel de tijd al probeer uit te leggen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Statistiek is niet meer of minder dan logisch nadenken.
Imho kan ik dat wel.
En ik zeg niets wat niet klopt.
Debby, laat dat account van gazylady met rust.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:53 schreef gazylady2 het volgende:
heb btw echt ontiegelijk veel parfum flesjes ,proefjes, boekjes, posters ed thuis
Nuecken?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:53 schreef gazylady2 het volgende:
heb btw echt ontiegelijk veel parfum flesjes ,proefjes, boekjes, posters ed thuis
Haha, ja idd. Nog zo'n verzamelaarquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Debby, laat dat account van gazylady met rust.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je vergeet 1 belangrijke factor die ik heel de tijd al probeer uit te leggen.
Kijk, als 1 vrouw het doet met 3 verschillende mannen. Dan heeft die vrouw 3 maal sex gehad en ieder van de mannen 1 keer (ervan uitgaand dat ze het maar 1 keer met elkaar doen).
De verhouding van verschillende sexpartners vrouw:man is dan 3:1
De vrouw heeft in dit geval dus ook nog eens vaker sex.
Stel er komt nog een vrouw bij en nog 2 mannen.
Beide vrouwen neuken met alle 5 de mannen, 3 van de mannen doen het met beide vrouwen, eentje doet het met 1 vrouw en eentje doet het met geen enkele vrouw. Dan krijg je een gemiddelde verdeling van 10:7
Stel er zijn 5 mannen en 5 vrouwen.
Alle vrouwen neuken alle mannen, 1 man doet het met alle vrouwen, 1 doet het met 4 vrouwen, 2 doen het met 2 vrouwen en eentje krijgt niks. Dan is de gemiddelde verhouding 25:13
Statistisch en theoretisch gezien is dat mogelijk. Simpel toch?
joh!quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:55 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb geen zin meer om verder te werken...Valt het op?
En niet zo weinig ookquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
joh!en dan toch nog geld vangen he!
diequote:Op dinsdag 9 november 2004 14:53 schreef gazylady2 het volgende:
goh! kenne we nog een keer naar de moviesquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En niet zo weinig ook
Er zijn ook nog talloze plug-ins die dat tabbed-browsing nog beter makenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:02 schreef r8ality het volgende:
Men wat heerlijk. Tabbed browsing. Al die irritante venstertjes onderaan weg. Ideaal.
Ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je vergeet 1 belangrijke factor die ik heel de tijd al probeer uit te leggen.
Kijk, als 1 vrouw het doet met 3 verschillende mannen. Dan heeft die vrouw 3 maal sex gehad en ieder van de mannen 1 keer (ervan uitgaand dat ze het maar 1 keer met elkaar doen).
De verhouding van verschillende sexpartners vrouw:man is dan 3:1
De vrouw heeft in dit geval dus ook nog eens vaker sex.
Stel er komt nog een vrouw bij en nog 2 mannen.
Beide vrouwen neuken met alle 5 de mannen, 3 van de mannen doen het met beide vrouwen, eentje doet het met 1 vrouw en eentje doet het met geen enkele vrouw. Dan krijg je een gemiddelde verdeling van 10:7
Stel er zijn 5 mannen en 5 vrouwen.
Alle vrouwen neuken alle mannen, 1 man doet het met alle vrouwen, 1 doet het met 4 vrouwen, 2 doen het met 2 vrouwen en eentje krijgt niks. Dan is de gemiddelde verhouding 25:13
Statistisch en theoretisch gezien is dat mogelijk. Simpel toch?
edit:
Kut, nu zit ik mezelf tegen te spreken!
Toch een keertje thuis nog eens goed naar kijken of het nou wel of niet kan bij gelijke aantallen.
Of ergens anders heen, alle restaurants uitproberenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:03 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
goh! kenne we nog een keer naar de movies![]()
![]()
Succes, doeidoeiquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:08 schreef gazylady2 het volgende:
![]()
maar ik ga maar weer eens iets doen, schiet zo weer voor de 300 miljoenste keer niet op
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |