wat is er ranzig aan?quote:Op zondag 7 november 2004 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Lijkt me echt een ranzig idee eigenlijk
Lol nee ik snap wel dat ze geen dingen gaan lopen doen met elkaar, maar 'erotisch' en 'familie' in verband met elkaar trekt me niet echt zoquote:Op zondag 7 november 2004 15:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat is er ranzig aan?
het lijkt mij niet dat ze met elkaar [dingen] gaan doen ofzo, gewoon erotisch poseren
Waarom?quote:Op zondag 7 november 2004 15:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Lijkt me echt een ranzig idee eigenlijk
okay, ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 7 november 2004 15:31 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol nee ik snap wel dat ze geen dingen gaan lopen doen met elkaar, maar 'erotisch' en 'familie' in verband met elkaar trekt me niet echt zo
En de moeders dan? hoeven die geen 18 te zijnquote:Op zondag 7 november 2004 15:26 schreef yvonne het volgende:
...En jullie hebben dan iets tastbaars om trots op te zijn.
De dochters moeten wel minimaal 18 jaar zijn...
Klinkt leuk toch?quote:Op zondag 7 november 2004 15:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
klinkt leuk!
maar ik geloof niet dat ik dat met mijn moeder wil doen
mierenneuken..?quote:Op zondag 7 november 2004 15:33 schreef WiXX het volgende:
[..]
En de moeders dan? hoeven die geen 18 te zijn
*dat schoot heel even door mijn hoofd*quote:Op zondag 7 november 2004 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klinkt leuk toch?
Jammer dat je meoder het niet zou willen,
hej *pling*, idee,
ik kan best jouw moeder zijn
Nou, .... nu ik er zo over denk.... laat ff bezinkenquote:Op zondag 7 november 2004 15:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
*dat schoot heel even door mijn hoofd* :')
quote:Op zondag 7 november 2004 15:33 schreef WiXX het volgende:
[..]
En de moeders dan? hoeven die geen 18 te zijn
Die van mij ook,quote:Op zondag 7 november 2004 15:36 schreef Idril-2 het volgende:
Helaas, de mijne is pas 13
Het idee of concept vind ik wel goed.quote:Op zondag 7 november 2004 15:26 schreef yvonne het volgende:
Of om in onze doelgroep te blijven dochters en moeders gevraagd..
Journalist zoekt voor een maandblad
moeders en dochters die erotisch willen poseren.
Heb jij een mooie moeder en wil je met haar op de foto?
Moeders hoeven zich niet te schamen, alle schoonheidsfoutjes worden mooi weggesoept.
Ze kunnen trots zijn op het resultaat!
Mwah, brechtje kan toch best voor 18 doorquote:Op zondag 7 november 2004 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die van mij ook,
jammer he,
ik vind het namelijk een heel apart idee zulke foto's.
Ow, maar het is niet de bedoeling alles te verdoezelen, zo is het niet bedoeldquote:Op zondag 7 november 2004 15:39 schreef Martine36 het volgende:
[..]
Het idee of concept vind ik wel goed.
Maar waarom enkel de zogezegde mooie moeders?
Wie bepaalt wat mooi is?
Waarom worden die schoonheidsfoutjes weggesoept?
Sorry maar een volwassen vrouw met een dochter van minstens 18j heeft nu meestal schoonheidsfoutjes of ouderdomstekens.
Als ze gaan fotosoeppen dan verliest het concept haar waarde me dunkt.
Dan komt de verhouding,moeder dochter niet meer natuurlijk over maar eerder 'gemaakt of noem het gekunstelt'.
Laat dan tenminste de moeder dochter zien zoals ze zijn.
Anders is dit concept gewoon waardeloos.
Mijn gedachte.
"quote:Op zondag 7 november 2004 15:39 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Mwah, brechtje kan toch best voor 18 door![]()
Nieuw maandblad, topfotograaf en de oproep is serieus,quote:Op zondag 7 november 2004 15:29 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Um, welk maandblad en welke maand?
Mja.quote:Op zondag 7 november 2004 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nieuw maandblad, topfotograaf en de oproep is serieus,
hup, hup, niet hijgen, je moeder opporren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |