abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23089390
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:21 schreef Ryan3 het volgende:

Was-tie een persoonlijke kennis van je btw, dat je hem theo noemt, of identificeer je je nu met hem?

pi_23089391
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:23 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Democratie betekent dat je je mening niet mag uiten?
Democratie betekent dat iedereen zijn mening mag verkondigen en iedereen mag vast houden aan zijn of haar waarheid (binnen bepaalde grenzen). Blijkbaar is vooral dit laatste een beetje ondergesneeuwd geraakt.
I´m back.
pi_23089403
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:23 schreef Re het volgende:

[..]

ik weet niet of het aan hun is om deze groep aan te pakken, daar heb je andere instanties voor die dat gevaar van B. en Co uitroeit hier
Dat bedoel ik niet.
Zij hebben NOOIT iemand beledigd en toch moeten zij voor hun leven vrezen, want ze heulen met de vijand, ons Nederlandse ongelovigen.

Kortom je hoeft niet eens grove taal te bezigen richting de Islam om voor je leven te moeten vrezen blijkbaar.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23089410
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:25 schreef Ryan3 het volgende:

Democratie betekent dat iedereen zijn mening mag verkondigen en iedereen mag vast houden aan zijn of haar waarheid (binnen bepaalde grenzen). Blijkbaar is vooral dit laatste een beetje ondergesneeuwd geraakt.
Ja, zo gauw het moorden of goedkeuren van moorden, onderdeel gaat uitmaken van die vrijheden.
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:28:55 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23089429
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:25 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet.
Zij hebben NOOIT iemand beledigd en toch moeten zij voor hun leven vrezen, want ze heulen met de vijand, ons Nederlandse ongelovigen.

Kortom je hoeft niet eens grove taal te bezigen richting de Islam om voor je leven te moeten vrezen blijkbaar.
daar had ik het ook niet over, dat is gewoon een achterlijke kronkel in die fundamentalistische hersenen van die terroristjes. Ik had het erover dat zij zich niet hoeven in te binden en dat zullen ze hopelijk ook niet doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23089436
quote:

[..]

Godzijdank. Ik dacht even dat je met deze post op mij reageerde, maar blijkbaar liep je gewoon te ijlen.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_23089442
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:26 schreef Cheese het volgende:

[..]

Ja, zo gauw het moorden of goedkeuren van moorden, onderdeel gaat uitmaken van die vrijheden.
Vervang moorden door geweld en ik ben het met je eens.
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:30:28 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_23089443
Er klinkt meer wanhoop dan zekerheid uit die brief.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_23089445
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:24 schreef dolfg het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar om te oordelen over een individu zou je je minstens kunnen verdiepen in de achtergronden van die persoon.
Aangezien ik jou niet ken en jij mij niet heeft dat niet zoveel zin.
Dus zoek je een verklaring.
En die is volgens jou het feit dat ik 3 kinderen heb... onzin.
Bovendien: dat hebben er nog een paar miljoen in dit land.

Heb ik je trouwens aangevallen op je vrijheid van meningsuiting?
Ik val je aan om je belabberde motivatie.
En nog steeds bestaat er werkelijk geen enkele behoefte om met een broodmes je keel door te snijden.
Hoe zou dat nou komen?

Roep wat je wilt en tot ik de behoefte krijg om te gaan slapen of dat het stupide gelul me echt te simpel word zal ik reageren.
Ook al is dat volgens jou belabberd, het is wel mijn mening. Iemand die het nodig vindt om zijn ietwat geëxalteerde ongerustheid tentoon te spreiden zoals jij doet, onder vermelding van het feit dat-ie er 3 kinderen op nahoudt, koppelt zijn ongerustheid aan de toekomst van die 3 kinderen. Alsof je ongerustheid er extra grond door krijgt. Ikzelf zou eerder zeggen dat je misschien wat te emotioneel bent om, los van evt. oprukkend moslimextremisme, überhaupt kinderen op te voeden.
I´m back.
pi_23089452
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:26 schreef Cheese het volgende:

[..]

Mm, die Amerikanen moorden anders uit democratische principes hoor.
I´m back.
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:32:22 #286
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23089455
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook al is dat volgens jou belabberd, het is wel mijn mening. Iemand die het nodig vindt om zijn ietwat geëxalteerde ongerustheid tentoon te spreiden zoals jij doet, onder vermelding van het feit dat-ie er 3 kinderen op nahoudt, koppelt zijn ongerustheid aan de toekomst van die 3 kinderen. Alsof je ongerustheid er extra grond door krijgt. Ikzelf zou eerder zeggen dat je misschien wat te emotioneel bent om, los van evt. oprukkend moslimextremisme, überhaupt kinderen op te voeden.
Ga je nu nog meer zeiken.............
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  † In Memoriam † vrijdag 5 november 2004 @ 01:32:40 #287
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23089459
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, zoals jij vindt dat de Holocaust eens gedemythificeerd zou moeten worden hè. In een land waar extreemrechts zich als de enige pleitbezorgers van de vrijheid van meningsuiting opstelt is het leuk toeven.
Is dat de reden waarom je zo'n "waar maken jullie je druk over" houding aannneemt?

Omdat er groepen en politieke partijen een slaatje proberen te slaan uit wat er gebeurd is?
pi_23089461
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:32 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ga je nu nog meer zeiken.............
Wat denk je zelf?
I´m back.
pi_23089480
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:28 schreef Re het volgende:

[..]

daar had ik het ook niet over, dat is gewoon een achterlijke kronkel in die fundamentalistische hersenenvan die terroristjes. Ik had het erover dat zij zich niet hoeven in te binden en dat zullen ze hopelijk ook niet doen
Er valt niets in te binden biij hen, snap je het niet?

Als mensen hier beweren dat de moord van Theo een bewijs is dat we zijn doorgeschoten, dat wij beledigingen als normaal zijn gaan zien, dan wordt dat meteen te niet gedaan door een naam als Aboutaleb op zo'n lijst.

Het gaat hen niet om beledigingen van Theo an sich, het gaat hen niet eens om de 1 miljoen beledigde moslims!!!!
zij moorden niet om voor hen op te komen die zich zo beledigd weten, zij komen op voor HUN normen, hún interpretatie vd Islam, die vele malen radicaler is als die van menig moslim

Het treurige is alleen dat zij zich WEL gesterkt weten nu omdat sommigen nu gaan pleiten voor matiging van ons taalgebruik, daar waar het gaat om de Islam, geen grove grappen (en wie bepaalt wat grof is? ZIJ! niet wij) geen scherpe kritiek, geen sarcasme, niets van dat al.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:34:53 #290
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_23089481
quote:

[..]

In jou woorden mag een Brabander "Kutfries" zeggen en een Fries mag geen "Kutbrabander" zeggen.
pi_23089482
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:31 schreef Ryan3 het volgende:

Mm, die Amerikanen moorden anders uit democratische principes hoor.
Hun veroordeel ik net zo hard.
En het is niet relevant, bovendien.
pi_23089491
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In het publieke debat kun je mensen tot het uiterste tergen en vernederen met iets dat hen erg veel waard is. Dit leidt mede, bij extaltische uitegsloten jonge lieden, tot extremisme. Als gewoon mens kun je mensen ook tot het uiterste tergen, maar vaak loop je dan weg onder het mom van: de kool is de soep niet waard. Publieke personen hebben veel invloed op gewone mensen, het zijn opinionleaders, en in die hoedanigheid zullen ze zich verantwoordelijk moeten gedragen imho.
Ik stel voor dat jij persoonlijk even bij alle nederlandse cabaretiers langsgaat, alle columnisten, doe gelijk maar even alle kunstenaars, zijn we daar ook vanaf. En leg ze allemaal even jouw regels op, wat wel en wat niet kan gezegd worden in dit land... ik denk dat die mensen idd snel zullen inzien welk verlicht en superieur brein tegenover ze staat en ze zullen allen berouwvol met teksten ala seth gaaikema op de planken komen. Dat provoceren en die scherpe teksten, da' s toch helemaal niet leuk
We krijgen hopelijk weer snel een revival van de jaren 50, toen was geluk namelijk nog heel gewoon
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23089502
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Is dat de reden waarom je zo'n "waar maken jullie je druk om" houding aannneemt?
Dat is geen houding die ik aanneem en bovendien maak ik me wel ergens druk om, zoals ik eerder schreef. Ik weet niet voor wie ik banger moet zijn, moslimextremisten of veel lieden hier op Fok!.
quote:
Omdat er groepen en politieke partijen een slaatje proberen te slaan uit wat er gebeurd is?
Dat zulks gebeurt is iig een vaststelling. Ik bedoel van de zomer vlogen de vergaste Joden je om je oren in C&H, dit alles dankzij de kampioenen van de onbeperkte vrijheid van meningsuiting die na de moord op Fortuyn onder hun steen vandaan kropen. Ik vrees aangezien SingleCoil met zijn quasi-onschuldige kutvraagjes ook in dit topic vervoegt dat het einde daarvan, na de moord op van Gogh, nog lang niet in zicht is nee.
I´m back.
pi_23089508
quote:

[..] Ikzelf zou eerder zeggen dat je misschien wat te emotioneel bent om, los van evt. oprukkend moslimextremisme, überhaupt kinderen op te voeden.
Mag jij vinden. Vraag het mijn dochter van 12, mijn zoon die 9 is en mijn jongste, maar die is vier maanden dus daar komt nog weinig tekst uit.

Dus omdat ik me druk maak om de toekomst van Nederland, en dan vooral omdat dit het land is waar mijn kinderen weer hun kinderen gaan krijgen ben ik in jouw ogen te emotioneel om kinderen te kunnen opvoeden...

Grappig.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_23089520
quote:
slechts de DOOD zal de Waarheid van de Leugen doen scheiden.
Leuke brief.
pi_23089522
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:36 schreef Ryan3 het volgende:

Dat is geen houding die ik aanneem en bovendien maak ik me wel ergens druk om, zoals ik eerder schreef. Ik weet niet voor wie ik banger moet zijn, moslimextremisten of veel lieden hier op Fok!.
Volg het nieuws eens en je bent verlicht.
pi_23089537
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:35 schreef Cheese het volgende:

[..]

Hun veroordeel ik net zo hard.
En het is niet relevant, bovendien.
Nee, het toont zelfs aan dat democratieën overgaan tot moord.
I´m back.
pi_23089546
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:37 schreef dolfg het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Vraag het mijn dochter van 12, mijn zoon die 9 is en mijn jongste, maar die is vier maanden dus daar komt nog weinig tekst uit.

Dus omdat ik me druk maak om de toekomst van Nederland, en dan vooral omdat dit het land is waar mijn kinderen weer hun kinderen gaan krijgen ben ik in jouw ogen te emotioneel om kinderen te kunnen opvoeden...

Grappig.
Ja, leuk hè, volgens mij ben je een oversentimenteel wrak, die alles te zeer op zichzelf betrekt.
I´m back.
pi_23089548
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:

Nee, het toont zelfs aan dat democratieën overgaan tot moord.
Amerika noem ik geen democratie.
En wat dan nog, het maakt het niet minder erg. Dat eeuwige gerelativeer word ik zo vermoeid van.
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:43:06 #300
106064 kaleidoscoop
ziet sterretjes
pi_23089562
quote:

[..]

Ikzelf zou eerder zeggen dat je misschien wat te emotioneel bent om, los van evt. oprukkend moslimextremisme, überhaupt kinderen op te voeden.
Kom op zeg, U durft!!!! Kinderen opvoeden DOE je vanuit een emotioneel aspect, niet vanuit pure ratio hoor!! Anders kweek je namelijk radicaaltjes, opgevoed zonder liefde enzo.

Pffffff.
het leven is een toverbal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')