abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:09:17 #251
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23089215
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:08 schreef milagro het volgende:
Lekker stukje tekst.
Als het geloof is dat wij hij daar schrijft, kan ik de tolerantie en barmhartigheid niet ontdekken.

Het feit dat veel moslims deze Koranteksten dus werkelijk letterlijk nemen, en er enkelen zijn die bereid zijn de daad bij het woord te voegen, vind ik op zijn zwakst gezocht zorgelijk.

En voor dit soort lieden moeten wij dus maar inbinden, want anders slaan ze door?
We hebben hier te maken met geloofswaanzinnigen, die niets in het leven doen zonder de Koran als leidraad, niet maar dan ook niets.
Wie praat er over inbinden?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23089218
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vrees dat voor publieke personen er andere wetten gelden. Wie zichzelf hier gelijkschakelt met een publiek figuur doorziet niet helemaal het krachtenveld van de realiteit, vrees ik.
Dus zolang ik geen bekende Nederlander met een uitgesproken mening wordt heb ik niets te vrezen? Met andere woorden, ik moet zorgen dat ik niets van mijn leven maak om de publiciteit te vermijden. En als ik toch onverhoopt eens herkend wordt op straat, moet ik vooral mijn mening voor mezelf houden. Geweldig land
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_23089231
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij informeert ons daareven van het feit dat-ie 3 kinderen heeft. Hierdoor worden uiteraard ook los van de jihad allerlei pathetische sentimenten opgeroepen... Het zij hem vergeven.
Pathetische sentimenten?
Nee, me zorgen maken over de toekomst van dit land.
Dat doen meer mensen met kinderen. En daar zijn er miljoenen van in dit land.

Waar komt die arrogantie die je ten toon spreidt toch vandaan?
"Het zij hem vergeven" en dat soort over het paard getilde kutteksten..

Hou je bij je eigen interpretatie en laat de motivatie van een ander daarbuiten.
Oordelen over mijn interpretatie heeft namelijk geen enkele zin.
Je kent me niet.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:11:28 #254
92476 Gallo
Zinfandel
pi_23089235
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:08 schreef milagro het volgende:

Als het geloof is dat wat hij daar schrijft, kan ik de tolerantie en barmhartigheid niet ontdekken, wat moslims steeds claimen
Pffff, ik hou het voor gezien.
pi_23089253
Het grootste gevaar na mensen die andere mensen om hun mening vermoorden, zijn mensen die denken dat je je mening niet meer mag uiten na een moord om een mening.
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:12:58 #256
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23089257
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, of milagro die de ultime daad tegen het oprukkende moslimextremisme stelt door haar blote kont op de FP te zetten.
.
Wat wil je nu bereiken met je kinderachtige gezeik. Heb je nog nooit een blote kont gezien dat je er na jaren nog over op kan winden? Of heb je zo'n lelijke vriendin dat je een blote kont van een wildvreemde na jaren nog zo kan onthouden.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_23089260
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:09 schreef Re het volgende:

[..]

Wie praat er over inbinden?
Je woorden op de weegschaal leggen is blijkbaar the thing to do.
Een columnist moet op zijn woordkeuze letten.
Een columnist van joodse komaf al helemaal.

ALs een Aboutaleb of de naar moslim idioten tot nu toe oh zo milde en niet praktiserend joodse Cohen op de lijst staan, dan vraag ik me af, waar de lat een volgende keer ligt, als er een nog radicalere moslim zich meent te moeten wreken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23089261
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:12 schreef Monidique het volgende:
Het grootste gevaar na mensen die andere mensen om hun mening vermoorden, zijn mensen die denken dat je je mening niet meer mag uiten na een moord om een mening.
Bron?
pi_23089267
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:13 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Bron?
Theo van Gogh vermoord (32)
pi_23089276
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:07 schreef Cheese het volgende:

[..]

Politici zijn door ons verkozen, dus staan in wezen gelijk aan ons.
Wie onze politici aanvalt, valt ons aan.
In het publieke debat kun je mensen tot het uiterste tergen en vernederen met iets dat hen erg veel waard is. Dit leidt mede, bij extaltische uitegsloten jonge lieden, tot extremisme. Als gewoon mens kun je mensen ook tot het uiterste tergen, maar vaak loop je dan weg onder het mom van: de kool is de soep niet waard. Publieke personen hebben veel invloed op gewone mensen, het zijn opinionleaders, en in die hoedanigheid zullen ze zich verantwoordelijk moeten gedragen imho.
I´m back.
pi_23089279
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Theo van Gogh vermoord (32)
pi_23089285
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:11 schreef dolfg het volgende:

[..]

Pathetische sentimenten?
Nee, me zorgen maken over de toekomst van dit land.
Dat doen meer mensen met kinderen. En daar zijn er miljoenen van in dit land.

Waar komt die arrogantie die je ten toon spreidt toch vandaan?
"Het zij hem vergeven" en dat soort over het paard getilde kutteksten..

Hou je bij je eigen interpretatie en laat de motivatie van een ander daarbuiten.
Oordelen over mijn interpretatie heeft namelijk geen enkele zin.
Je kent me niet.
Zeg je heb jij weleens gehoord van vrijheid van meningsuiting???
I´m back.
pi_23089295
Ik heb mbv google eens gezocht op zijn inmiddels bekende naam en ben BEHOORLIJK geschrokken...
hieronder de persoonsbeschijving voorzover Google informeert....
quote:
- http://www.tweedekamer.nl/images/22_27239.doc
In 2003 was Mohamed B., zoals te lezen in dit document namens de stichting Argan die Marokkaanse jongeren begeleid met huiswerk, etc. etc. etc en spreekt in verband hiermee met de overheid. Onder andere de heer Varela van de LPF is deelnemer van dit gesprek, en met hem waarschijnlijk andere politici, die ik echter niet meteen aan naam herken.

-www.eigenwijks.nl
hij was lid van de buurtstichting Eigenwijks die zich inzette voor een goede en nette buurt. Zijn naam is inmiddels van de website verdwenen maar is via google cache nog wel te vinden. In notulen is te lezen dat Mohamed B. eind juni/juli zijn taken moet gaan verminderen omdat hij het te druk heeft...

- www.koerswijziging.nl
Zijn naam staat op deze website als 'ondertekenaar' van waar de site voor werkt ' De initiatiefnemers van Koerswijziging.nl hebben genoeg van de negatieve beeldvorming over Marokkaanse Nederlanders én vertrouwen in de intrinsieke kracht van de Marokkaanse gemeenschap.'
Het lijkt dus iemand te zijn die zich juist HEEL ACTIEF inzette voor integratie van marokkaanse jongeren en zat in allerlei stichtingen om zijn belangen te behartigen... met name die notulen van het overleg met de overheid vind ik schrikbarend: mensen als Varela hebben dus in het kader van 'integratiebevordering' gesproken met de heer Mohamed B.... Hoeveel van deze goed lijkende stichtingen zijn dat wel?

EDIT: Voor de volledigheid; het gaat hier om de man die volgens www.volkomenkut.nl Mohamed B. is. Ze baseren dit op het feit dat een buurtstichting in Amsterdam (Eigenwijks) plotsklaps de gegevens van een Mohamed B. van hun site gehaald heeft, die behoorlijk betrokken was in de vereniging. Via google cache is deze info wel te achterhalen. Hij LIJKT het dus vrij zeker te zijn, maa 100% zekerheid is er niet
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:18:34 #264
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23089312
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Je woorden op de weegschaal leggen is blijkbaar the thing to do.
Een columnist moet op zijn woordkeuze letten.
Een columnist van joodse komaf al helemaal.

ALs een Aboutaleb of de naar moslim idioten tot nu toe oh zo milde en niet praktiserend joodse Cohen op de lijst staan, dan vraag ik me af, waar de lat een volgende keer ligt, als er een nog radicalere moslim zich meent te moeten wreken.
dus moeten wij maar inbinden, ik dacht het niet, ongegeneerd schelden en kwetsen is wat anders, gereicht confronteren en termineren lijkt me beter
pi_23089314
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In het publieke debat kun je mensen tot het uiterste tergen en vernederen met iets dat hen erg veel waard is. Dit leidt mede, bij extaltische uitegsloten jonge lieden, tot extremisme. Als gewoon mens kun je mensen ook tot het uiterste tergen, maar vaak loop je dan weg onder het mom van: de kool is de soep niet waard. Publieke personen hebben veel invloed op gewone mensen, het zijn opinionleaders, en in die hoedanigheid zullen ze zich verantwoordelijk moeten gedragen imho.
Ik zou toch menen dat theo een enorme verantwoordelijkheid op zijn schouders nam toen hij, ook namens mij, de problematiek met het moslim-fundamentalisme aan de kaak stelde.

Weet iemand al wat het moslim-probleem is trouwens ?
Mu!
pi_23089315
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:09 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Dus zolang ik geen bekende Nederlander met een uitgesproken mening wordt heb ik niets te vrezen? Met andere woorden, ik moet zorgen dat ik niets van mijn leven maak om de publiciteit te vermijden. En als ik toch onverhoopt eens herkend wordt op straat, moet ik vooral mijn mening voor mezelf houden. Geweldig land
Dat heet democratie. Dat betekent dat ik als schoolbully niet een minderheid het uitspreken van haar waarheden onmogelijk maak. Maar goed wat heb jij nu op met democratie hè.
I´m back.
pi_23089319
quote:
De open brief aan Tweede-Kamerlid Hirsi Ali weerspiegelt de ideologie van de Takfir Wal Hijra. Dat is een extremistische ideologie die zegt dat afvallige moslims, die partij kiezen voor de vijanden van de islam, mogen worden gedood.
Ha fijn
Bouazza, een ieder die met een Nederlandse is getrouwd en wiens vrouw zich niet hoefde te bekeren.
Zelfs onze Hakim uit Sesamstraat, afvallige heulers, allemaal
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:19:09 #268
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_23089320
Die vent van Volkomenkut is het niet hoor
Feyenoord!!! * Barça
pi_23089334
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:18 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ik zou toch menen dat theo een enorme verantwoordelijkheid op zijn schouders nam toen hij, ook namens mij, de problematiek met het moslim-fundamentalisme aan de kaak stelde.

Ja, zoals jij vindt dat de Holocaust eens gedemythificeerd zou moeten worden hè. In een land waar extreemrechts zich als de enige pleitbezorgers van de vrijheid van meningsuiting opstelt is het leuk toeven.
I´m back.
pi_23089335
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:18 schreef Re het volgende:

[..]

dus moeten wij maar inbinden, ik dacht het niet, ongegeneerd schelden en kwetsen is wat anders, gereicht confronteren en termineren lijkt me beter
en dat deden Cohen en Aboutaleb niet?

zij lopen blijkbaar ook gevaar, net als iedere afvallige, die met de vijand heult, zo meent Mohammed en Co.
pi_23089343
quote:

[..]

Was-tie een persoonlijke kennis van je btw, dat je hem theo noemt, of identificeer je je nu met hem?
I´m back.
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:23:03 #272
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23089359
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:20 schreef milagro het volgende:

[..]

en dat deden Cohen en Aboutaleb niet?

zij lopen blijkbaar ook gevaar, net als iedere afvallige, die met de vijand heult, zo meent Mohammed en Co.
ik weet niet of het aan hun is om deze groep aan te pakken, daar heb je andere instanties voor die dat gevaar van B. en Co uitroeit hier
pi_23089360
quote:

Het onvermogen tot het accepteren van kritiek, het meteen doorslaan op zo'n moment, meteen Allah en de Profeet erbij betrekken
In plaats van in te gaan op de discussie, en ook maar voor 1 keer de onfeilbaarheid van de islam betwijfelen.
pi_23089366
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat heet democratie. Dat betekent dat ik als schoolbully niet een minderheid het uitspreken van haar waarheden onmogelijk maak. Maar goed wat heb jij nu op met democratie hè.
Democratie betekent dat je je mening niet mag uiten?
pi_23089372
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 01:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zeg je heb jij weleens gehoord van vrijheid van meningsuiting???
Ja hoor. Maar om te oordelen over een individu zou je je minstens kunnen verdiepen in de achtergronden van die persoon.
Aangezien ik jou niet ken en jij mij niet heeft dat niet zoveel zin.
Dus zoek je een verklaring.
En die is volgens jou het feit dat ik 3 kinderen heb... onzin.
Bovendien: dat hebben er nog een paar miljoen in dit land.

Heb ik je trouwens aangevallen op je vrijheid van meningsuiting?
Ik val je aan om je belabberde motivatie.
En nog steeds bestaat er werkelijk geen enkele behoefte om met een broodmes je keel door te snijden.
Hoe zou dat nou komen?

Roep wat je wilt en tot ik de behoefte krijg om te gaan slapen of dat het stupide gelul me echt te simpel word zal ik reageren.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')