Meer verstand van politiek dan voetbal.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:01 schreef cultheld het volgende:
Barack Obama is op dit moment door CNN uitgeroepen als 44e president van de Verenigde Staten.
Respect voor cultheld. wat een vooruitziendeblikquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:13 schreef PeterM het volgende:
Ik vraag me af of de democraten het risico aandurven een zwarte presidentskandidaat naar voren te schuiven. Lijkt me sterk. Als de eerste zwarte president er snel zou moeten komen dan is het een republikein. Een democratische zwarte president zal langer op zich laten wachten.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik geef Powell en Rice idd een grotere kans.
Het zijn niet allemaal visionairs natuurlijk....er kan er maar eentje de beste zijnquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:26 schreef Merkie het volgende:
Piet de Visser had Obama al gescout toen hij nog een geboren Keniaan was.
Nee, lijkt me niksquote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef cultheld het volgende:
Onlangs verkozen zwarte senator van Illinois, die al z'n tegenstanders mijlenver achter zich wist te laten, zou wel eens de presidentskandidaat van de democraten voor de verkiezingen van 2008 kunnen worden. Is zoon van een Keniaanse immigrant en heeft erg goede, liberale, ideeën over onderwijs, gezondheidszorg en justitie die in de harten van zowel blank, zwart als latino Illinois is gesloten en wellicht over 4 jaar ook in de harten van heel Amerika zal worden gesloten.
Zou hij de eerste zwarte president van de Verenigde Staten kunnen worden?
Voor meer informatie, zie: http://www.obamaforillinois.com
Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
Goede voorspelling.
Wie wordt het in 2012?
Als-ie dan nog niet dood is inderdaad.quote:
Maakt niet uit, dan houdt de wereld toch op te bestaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
Goede voorspelling.
Wie wordt het in 2012?
Daar verbaas ik me achteraf ook overquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |