Moslim fundementalisten zeggen ook dat bloed moet vloeien en niet spuiten.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:41 schreef boebiedoe het volgende:
Hij is neergeschoten en kon nog naar de overkant lopen. Daar is hij dood in elkaar gezakt. Als je dood bent heb je geen bloedsomloop meer dus zal het bloed er dus ook niet uit "spuiten"
Ofzo..
Maar met genoeg gaten in je lichaam loopt het er wel uit!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:41 schreef boebiedoe het volgende:
Hij is neergeschoten en kon nog naar de overkant lopen. Daar is hij dood in elkaar gezakt. Als je dood bent heb je geen bloedsomloop meer dus zal het bloed er dus ook niet uit "spuiten"
Ofzo..
Zegt iemand met 12 posts per dagquote:Op donderdag 4 november 2004 15:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Je zou maar zoveel tijd teveel hebben
Een motoragent die "toevallig" een kogelvrij vest aan had? Geloof je het zelf??!!?!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef Steve-O het volgende:
hoe zit het dan met die smeris die van ze motor is geschoten
Hybride aliens hebben zijn fiets voor hem op slot gezet, hoe aardig.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef boebiedoe het volgende:
En hier ligt hij aan de overkant X, zijn fiets ligt dus aan de andere kant.
Was een stuntman, begrijp je toch wel?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef Steve-O het volgende:
hoe zit het dan met die smeris die van ze motor is geschoten
IN amsterdam welquote:Op donderdag 4 november 2004 15:44 schreef HastaLaNova het volgende:
[..]
Een motoragent die "toevallig" een kogelvrij vest aan had? Geloof je het zelf??!!?!
Dat zou inderdaad de eerste agent in Nederland zijn die daadwerkelijk zijn vest aan had.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:44 schreef HastaLaNova het volgende:
[..]
Een motoragent die "toevallig" een kogelvrij vest aan had? Geloof je het zelf??!!?!
Of dezelfde marokkaan die 'm later gewoon wou ophalen.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hybride aliens hebben zijn fiets voor hem op slot gezet, hoe aardig.
Zie je wel! Normen en waarden!
het ging hem gewoon om die fiets!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Of dezelfde marokkaan die 'm later gewoon wou ophalen.
HET WAREN VERDOMME DE MUPPETS TOCH!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:48 schreef P8 het volgende:
er ligt ook een verdachte slipper tegen de stoeprand aan. ik denk dat dat een ontsnappingluik is voor de echte theo en dat hij een pop heeft achter gelaten.
Bizar... Mindcontrol.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:39 schreef HastaLaNova het volgende:
Dat was ook exact wat ik dacht toen ik het hoorde!
Hoezo 'gezellig'? Waar haal jij dat uit?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:57 schreef Biancavia het volgende:
Ja, maar, serieus... waarom staan die mensen er zo 'gezellig' bij te kletsen?
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:58 schreef The_stranger het volgende:
Was hij niet na de eerste aanval de straat overgestoken???
Met andere woorden, het is zijn fiets helemaal niet?
En die agent had zijn vest om,omdat hij gewaarschuwd was dat er een vuurwapen incident had plaatsgevonden??
En als je zovaak CSI kijkt, kun je ook weten dat er bij schotwonden niet eens zo heel veel bloed vrij hoeft te komen, zeker niet bij een klein kaliber. Zijn keel kun je helemaal niet goed zien op deze foto, dus het bloed op zijn keel ook niet.
Je tekening zit vol (foute/twijfelachtige) aannames...
en de neger en de slipper dan?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:58 schreef The_stranger het ook niet.
volgende:
Die neger zit gewoon een beetje om zich heen te kijken!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:59 schreef Murray het volgende:
Hoezo 'gezellig'? Waar haal jij dat uit?
Die ene vrouw heeft haar hand voor haar mond, of die staat te gapen, of ze is in shock....
(Ik ga uit van het laatste)
bij pim lag er ook al geen bloed op straatquote:Op donderdag 4 november 2004 15:39 schreef Cutie het volgende:
Links van de bretels op de foto zit bloed...
Maar, you have a point. Dit is iets wat mij meteen ook al opviel.
Ik bedoel, als er een foto mét bloed geweest was, had De Telegraaf die echt wel geplaatst hoor!
Ja die neger is zijn slipper kwijt. wat een gelul zeg.....quote:Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef P8 het volgende:
[..]
en de neger en de slipper dan?
misschien is er een verband tussen die 2
Nou ja, daarom staat het ook tussen haakjes. Maar waar ik op doel, is dat ik het vreemd vind dat er niemand bij het slachtoffer zelf kijkt. Of zou hij daar al heel erg dood zijn?quote:Op donderdag 4 november 2004 15:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoezo 'gezellig'? Waar haal jij dat uit?
Die ene vrouw heeft haar hand voor haar mond, of die staat te gapen, of ze is in shock....
(Ik ga uit van het laatste)
halsslagaderquote:Op donderdag 4 november 2004 15:58 schreef The_stranger het volgende:
Zijn keel kun je helemaal niet goed zien op deze foto, dus het bloed op zijn keel ook niet.
In Afrika dragen ze ook allemaal slippers!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef P8 het volgende:
[..]
en de neger en de slipper dan?
misschien is er een verband tussen die 2
Ramptoerisme. Dat is echt iets voor "nette" burgers. Je weet wel, die nu het hardste schreeuwen over hoe erg het wel niet is gesteld met Nederland maar wel verlekkerd gaan kijken naar de plek des onheils.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:57 schreef Biancavia het volgende:
Ja, maar, serieus... waarom staan die mensen er zo 'gezellig' bij te kletsen?
Nou, eh, wat denk je?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Of zou hij daar al heel erg dood zijn?
de ooggetuige zag wel degelijk bloed uit zijn hoofd stromen.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:42 schreef Absinth het volgende:
Die neger op de foto, erg verdacht idd
Maar wel gek dat je geen bloed ziet, hij is toch door minstens 7 kogels geraakt?
zoiets vermoede ik al, daarom ben ik maar gestopt...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:03 schreef merlin693 het volgende:
@The_stranger niet zo serieus op in gaan joh...hij zit te dollen
maar jij bent dan ook blontquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Afgezien van de genialiteit van Xebro schoot het wel voor 1 nano-seconde door mijn hoofd 'Zou het een geintje zijn?'...
Dat is eens te meer bewijs voor de theorie dat zowel Pim als Theo robotdubbelgangers hadden en dat ze nu dus in hun bunker zitten!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:02 schreef WAik het volgende:
[..]
bij pim lag er ook al geen bloed op straat
Wat denk je dat die telegraaf fotograaf erbij stond toen theo door zijn bene zakte. Dat die ook in het "complot" zit. Die persoon moest toch nog naar de plek des onheils?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou ja, daarom staat het ook tussen haakjes. Maar waar ik op doel, is dat ik het vreemd vind dat er niemand bij het slachtoffer zelf kijkt. Of zou hij daar al heel erg dood zijn?
1: De dader liet het mes niet 180 graden in zijn keel zitten. enquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Elin het volgende:
Oh my god, een neger, in amsterdam!!!!!![]()
Kweenie hoor maar csi, dat is toch ook in scene gezet..
Enne.. ik heb op discovery bij trauma team (als we het dan toch over tv programmas hebben) gezien dat als je een mes erin laat zitten het helemaal niet hoeft te bloeden. Pas als je het eruit haalt kan het bloed vaak naar buiten..
Volgens het nieuws was ie eerst naar zijn afspraak gegaan en toen hij naar buiten ging werd ie aangesproken door de man die hem vermoorde, dus lijkt me wel dat zijn fiets op slot stond (wie zegt trouwens dat het zijn fiets is?!)
TROUWENS... als je muziek van Tupac achterstevoren luistert krijg je allemaal hele rare boodschappen te horen (heb ik lang geleden eens voor de gein gedaan)
![]()
Die persoon wist gewoon dat Theo op dat moment en op die plek vermoord zou wordenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef milagro het volgende:
[..]
de ooggetuige zag wel degelijk bloed uit zijn hoofd stromen.
bovendien deze foto is met een GSM gemaakt, het bloed is niet goed te zien, maar is er wel degelijk als je goed kijkt, maar ja, zou je dat willen
jka hey? zoals wat?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Elin het volgende:
TROUWENS... als je muziek van Tupac achterstevoren luistert krijg je allemaal hele rare boodschappen te horen (heb ik lang geleden eens voor de gein gedaan)
![]()
Dan klinkt het minder kut.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:09 schreef L4zY het volgende:
[..]
jka hey? zoals wat?
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook blont
Ik weet alleen nog dat een kinderstem dan "help me help me" zei..quote:Op donderdag 4 november 2004 16:09 schreef L4zY het volgende:
[..]
jka hey? zoals wat?
Vond ik ook.. was mijn vriend het toen niet mee eens.. maar goed..quote:Op donderdag 4 november 2004 16:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan klinkt het minder kut.
*zucht*quote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef the-shit het volgende:
[..]
Wat denk je dat die telegraaf fotograaf erbij stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
ja hahahaquote:Op donderdag 4 november 2004 16:13 schreef Orcaman1984 het volgende:
Yeah right! Verveelde je je ofzo??
haha ziek.. ik ga dat ook proberen.. hoe doe je achterstevoren luisteren?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:12 schreef Elin het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat een kinderstem dan "help me help me" zei..
rest ben ik vergeten.. was wel heel duidelijk allemaal, vond het wel geinig
kauwgom.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef ivetje het volgende:
Daarnaast, hoe laat jij een mes waarvan het snijblad inschuift zo rechtop staan
geen flauw idee meer, is al een jaar of 5 terug.. was met een muziekprogje... maar welke???quote:Op donderdag 4 november 2004 16:13 schreef L4zY het volgende:
[..]
haha ziek.. ik ga dat ook proberen.. hoe doe je achterstevoren luisteren?
Geweldig topic btw.![]()
Mensen neuken zelfs op poppen, dus waarom niet?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:16 schreef Orcaman1984 het volgende:
En die ooggetuigen zien niet het verschil tussen een echt persoon en een pop...![]()
Zijn dat mensen?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen neuken zelfs op poppen, dus waarom niet?
Yep, slagersmessen behoren tot het nieuwe no-nonsense beleid van de Amsterdamse politie. Cohen pakt de boel stevig aan daarquote:Op donderdag 4 november 2004 16:19 schreef LangeJan het volgende:
Ja, je hebt gelijk.. en dat briefje wat op zijn borst geprikt was, was een parkeerbon, omdat je daar niet zomaar het fietspad mag blokkeren.
ik zie em al liggen met zo'n plak kauwgom op z'n buikquote:Op donderdag 4 november 2004 16:14 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
kauwgom.
Durf jij mij een onmens te noemen?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:19 schreef hallodagg het volgende:
Zijn dat mensen?![]()
Ooggetuigen hadden de zwarte muppet die in de goot lag ook niet genoemd tijdens het onderzoek van de politie.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:16 schreef Orcaman1984 het volgende:
En die ooggetuigen zien niet het verschil tussen een echt persoon en een pop...![]()
Hoezo "Als"quote:Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef hallodagg het volgende:![]()
erg creatief! Als het nou eens waar zou zijn.....
![]()
![]()
Dat durf ikquote:Op donderdag 4 november 2004 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Durf jij mij een onmens te noemen?![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoezo "Als"....
Ik woon in Groningen naast een shagfabriek, 1 zo'n schoorsteen is wel genoeg.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:26 schreef fayakill het volgende:
het is wel raar, al die blanken in Amsterdam...
van gogh had zowiezo allang al moeten verhuizen naar groningen ofzo
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef LangeJan het volgende:
Waarom heeft niemand de beste man meegenomen. Weet je hoeveel een ECHTE van Gogh waard is.. Hij zou in een museum moeten hangen en niet zomaar op straat moeten liggen.
Fuk jou, weetjewel!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:25 schreef hallodagg het volgende:
Dat durf ik![]()
zoals hierboven staat was dit een robotcloonquote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef LangeJan het volgende:
Waarom heeft niemand de beste man meegenomen. Weet je hoeveel een ECHTE van Gogh waard is.. Hij zou in een museum moeten hangen en niet zomaar op straat moeten liggen.
MIsschien moet ik straks die film dan ook maar van achteren naar voren gaan kijken..quote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Elin het volgende:
![]()
Ja, en die dingen zijn niet te tillen zo zwaar.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:32 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
zoals hierboven staat was dit een robotcloon![]()
Scherp!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef LangeJan het volgende:
Zeg, hoor jij nou niet eigenlijk te zeggen dat dit geen ONZ is en dat we TRU niet belachelijk mogen maken?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij nou niet eigenlijk te zeggen dat dit geen ONZ is en dat we TRU niet belachelijk mogen maken?![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Scherp!
Mensen in TRU maken zichzelf al belachelijk, mijns inziens.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg, hoor jij nou niet eigenlijk te zeggen dat dit geen ONZ is en dat we TRU niet belachelijk mogen maken?![]()
Nee.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrijheid van Meningsuitingquote:Op donderdag 4 november 2004 16:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mensen in TRU maken zichzelf al belachelijk, mijns inziens.
Je bedoeld, die heeft het bloed snel opgeruimd voor de foto??quote:Op donderdag 4 november 2004 16:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
Het was die Neger... die heeft alles gedaan
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
Het was die Neger... die heeft alles gedaan
Pas maar op als ik binnenkort in Dordrecht ben.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrijheid van Meningsuiting![]()
Samen met Pim Fortuyn.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:46 schreef Jyrun het volgende:
Kun je je inbeelden wat voor gevolgen het zou hebben als Theo opeens tevoorschijn kwam en zei dat het allemaal opgezet spel was?
Ja, hij zal niet meer welkom zijn in Hitler's bunker :').quote:Op donderdag 4 november 2004 16:46 schreef Jyrun het volgende:
Kun je je inbeelden wat voor gevolgen het zou hebben als Theo opeens tevoorschijn kwam en zei dat het allemaal opgezet spel was?
Smile... you're on candid camera..haha..ha...ha...quote:Op donderdag 4 november 2004 16:48 schreef boebiedoe het volgende:
Joehoeeeee, het was maar een garpje. :').
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:38 schreef yvonne het volgende:
TRUers hebben ook humor hoor
Grappig, en dat zou bij al zn nummers zo moeten zijn? En bij elk nummer iets anders? Weet je nog bij welk nummer het was van dat help me?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:12 schreef Elin het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat een kinderstem dan "help me help me" zei..
rest ben ik vergeten.. was wel heel duidelijk allemaal, vond het wel geinig
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]! Ik zie die marokaan al voor me: "Da was ik nie! Da was een neger!".
eN tUpAc En BiGgiE! ONE LUV!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Samen met Pim Fortuyn..
Nu ben ik echt nieuwsgierigquote:Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef ict-boy het volgende:
zal Xebrozius dan toch gelijk hebben:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_moord_Van_Gogh.html
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:03 schreef LangeJan het volgende:
Theo komt bij de snackbar zegt ie "Hej, doe mij een patatje burgeroorlog met vrijheid van meningsuitjes"
quote:Onthullingen over moord Van Gogh
AMSTERDAM - De Telegraaf komt morgen met nieuwe spectaculaire onthullingen over de moord op Theo van Gogh. Het team van verslaggevers is vandaag gestuit op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.
De vermoorde cineast heeft overigens onlangs zelf al zijn scenario rond het overlijden samengesteld omdat hij vreesde een vliegreis naar Amerika niet te overleven. Van Gogh werd dinsdag op totnutoe voor Nederland unieke wijze van het leven beroofd. Een kogelregen en twee messen maakten een einde aan zijn turbulente leven. De dader droeg op zijn beurt al een testament mee voor het geval hij bij de moordpoging zelf het leven zou laten. Morgen meer in de Telegraaf.
toch een roofmoord.....quote:. Het team van verslaggevers is vandaag gestuit op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.
Nee hij is vermoord door Aliens!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:06 schreef cptmarco het volgende:
[..]
toch een roofmoord.....
Theo komt bij de snackbar zegt ie "Hej, doe mij een patatje burgeroorlog met vrijheid van meningsuitjes"
Dit gebeurde overigens vlak voor de moord.
mag ik Bush de schuld geven???quote:Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef EMW het volgende:
[..]
Nee hij is vermoord door Aliens!!!
Dan wordt hij zo'n beetje de "God" van alle TRU-ers. Kan je leuke dingen mee doen, als mensen je een god vinden.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef ict-boy het volgende:
Whahahaquote:Op donderdag 4 november 2004 17:03 schreef LangeJan het volgende:
Ja, zo zou Theo het gewild hebben......quote:Op donderdag 4 november 2004 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]!
!
Oh mén, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in 1 topic zoveel hardop moest lachen.
De koran lezen ze ook achterstevorenquote:Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
Als je dit topic achterstevoren leest, is het allemaal best aannemelijk.
Of het is de geheime organisatie die alle wereldleiders in zijn macht heeft.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:12 schreef cptmarco het volgende:
[..]
mag ik Bush de schuld geven???
Was het zelfmoord?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef ict-boy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_moord_Van_Gogh.html
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:33 schreef LangeJan het volgende:
Krijgt de dader nu een Pro Theo advocaat?
Hij was dan ook ter plekke gestopt met rokenquote:Op donderdag 4 november 2004 17:52 schreef mvt het volgende:
Trouwens, iemand al opgevallen dat er geen enkele peuk om hem heen ligt? Heeeeel vreemd
Hij rookt nog 1 keerquote:Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij was dan ook ter plekke gestopt met roken![]()
Mjah alleen tupac was geen moslim.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:37 schreef Xebrozius het volgende:
Alhoewel Tupac niet welkom is in Hilter's bunker omdat het deurbeleid geen moslims toestaat.
Dan is hij flink de sigaar...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij rookt nog 1 keer
*proest*quote:Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
Nou ja, het is wel een neger natuurlijk !quote:Op donderdag 4 november 2004 18:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Mjah alleen tupac was geen moslim.![]()
Dat dan weer welquote:Op donderdag 4 november 2004 18:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een neger natuurlijk !
En de as wordt door de sigaretten van de aanwezige gedaanquote:Op donderdag 4 november 2004 18:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan is hij flink de sigaar...
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
BTW, mocht dit waar zijn dan bied ik mijn excuses alvast aan iedereeen aan, maar dit kan ik niet geloven, het lijkt mij een walgelijke grap over een brute moord van een aantal fokkers hier. Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
Humor is een manier van verwerking. Niets mis mee.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Wat een autistische mongolen lopen er rond hier op fok zeg. Zouden jullie ook zo hard lachen als ik jullie vader eens flink de keel door had gesneden? (het was een complot!) Walgelijk gewoon en ondertussen zeker 'allemaal geschokt' zijn, stelletje schijnheilige debielen.
als telegraaf-berichten je zorgen gaan maken, denk ik dat je daar eerder aan zal moeten werken, dan anderen aan te vallen omdat ze misschien wat anders denken dan jij dat doet ...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
Hebben wij het opeens gedaan?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
over een brute moord van een aantal fokkers hier
Dat is al oud nieuws hoor, ik denk echt wel dat de telegraaf met een ander verhaal komtquote:Op donderdag 4 november 2004 18:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als telegraaf-berichten je zorgen gaan maken, denk ik dat je daar eerder aan zal moeten werken, dan anderen aan te vallen omdat ze misschien wat anders denken dan jij dat doet ...
Ga maar lekker morgen de Telegraaf kopen, mocht je echter geen geld willen uitgeven aan financiele uitbating van die moord, kun je wat er in zal staan al lezen op de FP van Fok!:
Van Gogh bereidde eigen uitvaart voor
quote:Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
ik had em al eerder tot slipper gedoopt.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:55 schreef detulp050 het volgende:
Ziet nou niemand de kettingzaag (groene cirkel) !!!
[afbeelding]
Right, die kunnen een krant schrijven/zetten/drukken en geheimhouden tot 5 uur morgenvroeg..?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is al oud nieuws hoor, ik denk echt wel dat de telegraaf met een ander verhaal komt
we zullen t morgen wel zienquote:Op donderdag 4 november 2004 18:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Right, die kunnen een krant schrijven/zetten/drukken en geheimhouden tot 5 uur morgenvroeg..?
Nee hoor, die krant wordt nu gezet en vanacht gedrukt, en daar staat gewoon het verhaal in dat nu al overal op internet verspreid wordt ...
'special edition en 'laatste nieuws' is zooo 1960, daar hebben we geen kranten meer voor ...
maar de mannen van de Telegraaf denken dat een beetje reclame voor hun krant nooit mis is ... oplage-cijfers, daar gaat het daar om ...
Ik heb nooit geschokt gereageerd.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Wat een autistische mongolen lopen er rond hier op fok zeg. Zouden jullie ook zo hard lachen als ik jullie vader eens flink de keel door had gesneden? (het was een complot!) Walgelijk gewoon en ondertussen zeker 'allemaal geschokt' zijn, stelletje schijnheilige debielen.
Ik doelde ook niet op jou, meer op die mensen die hier keihard lachen om domme grappen en op dinsdag nog liepen te huilen (ik moest huilen toen ik het op tv zag bla bla bla). Dat is zooo triest gewoon.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik heb nooit geschokt gereageerd.
Ik word gedemoniseerd waar ik bij sta, en je weet waar demonisering uiteindelijk toe leidt...
Die fiets die op slot staat, is ook niet van hemquote:Op donderdag 4 november 2004 18:34 schreef cultheld het volgende:
Alleen die fiets snap ik niet, hij had z'n fiets toch laten vallen en ging toen naar de overkant?
Er was een envelop, met daarin de brieven...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:33 schreef Samson het volgende:
De nieuwsberichten zijn wel erg vreemd af en toe, eerst ging het om een "briefje"wat op m was gestoken en nu lees ik net dat het een brief van 5 pagina's is? dat is toch wel ff wat anders?
Dadelijk blijkt dat de 14-delige encyclopedie op zijn borst was geprikt.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:33 schreef Samson het volgende:
De nieuwsberichten zijn wel erg vreemd af en toe, eerst ging het om een "briefje"wat op m was gestoken en nu lees ik net dat het een brief van 5 pagina's is? dat is toch wel ff wat anders?
Al die ooggetuigen hebben ook meegewerkt? De politie? Recherche?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
BTW, mocht dit waar zijn dan bied ik mijn excuses alvast aan iedereeen aan, maar dit kan ik niet geloven, het lijkt mij een walgelijke grap over een brute moord van een aantal fokkers hier. Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:28 schreef cultheld het volgende:
Dat is zooo triest gewoon.
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:19 schreef EMW het volgende:
Humor is een manier van verwerking. Niets mis mee.
dat lijkt mij dus ook niet, maar we weten 't niet zeker.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Al die ooggetuigen hebben ook meegewerkt? De politie? Recherche?
Lijkt me niet he
Hij had een reservefiets klaar staanquote:Op donderdag 4 november 2004 18:34 schreef cultheld het volgende:
Alleen die fiets snap ik niet, hij had z'n fiets toch laten vallen en ging toen naar de overkant?
Verschillende mensen hebben gezegd dat ze een briefJE op zn borst gezien hebben, nu is het ineens een envelop met brieven erin? het zal wel kloppen hoor, maar ik vind het toch vreemdquote:Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er was een envelop, met daarin de brieven...
Erg aannemelijke verklaring dacht ik zo, en dat terwijl ik er niet eens bij was.
Mompelt mee met wat hiet net nog stond...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Never mind...
Fundementalistische ECI boekenclub leden.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dadelijk blijkt dat de 14-delige encyclopedie op zijn borst was geprikt.
Zo zwaar was Theo nou ook weer nietquote:Op donderdag 4 november 2004 18:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hij had een reservefiets klaar staan
Ja, maar toen realiseerde ik me dat 'hij' serieus was...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mompelt mee met wat hiet net nog stond...
... ja... inderdaad...ja...quote:Op donderdag 4 november 2004 18:40 schreef Roelxxl het volgende:
hmm denk dat Lange Frans dat niet zo kan waarderen
Ik bekijk het van twee kanten.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar toen realiseerde ik me dat 'hij' serieus was...
Dat maakt het geheel nog veel triester...
Ik heb soms echt te hoog op van sommige mensen...
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dat maakt het geheel nog veel triester...
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bekijk het van twee kanten.
Kom op.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb zo de neiging om hier een heel verhaal te tikken... Maar grapjes uitleggen is nooit leuk..
Maar hij had gelukkig wel geleerd dat je in Nederland in dat soort gevallen een briefje achterlaat. Stevig, zodat het niet weg kan waaien.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:52 schreef boebiedoe het volgende:
maar ging er toen als een haas vandoor..
quote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hij had gelukkig wel geleerd dat je in Nederland in dat soort gevallen een briefje achterlaat. Stevig, zodat het niet weg kan waaien.
dus is de fiets niet van hem...quote:Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef boebiedoe het volgende:
En naar deze plek waar hij lig is 'ie heen gelopen, zijn fiets ligt dus aan de andere kant.
Opgelost... slotjequote:Op donderdag 4 november 2004 19:00 schreef markiemark het volgende:
dus is de fiets niet van hem...
wat ik ook nog even wil zeggen is dat het niet helemaal klopt want hij is VAN zijn fiets geschoten dus die fiets die daar op slot staat is niet van hemquote:Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef milagro het volgende:
[..]
de ooggetuige zag wel degelijk bloed uit zijn hoofd stromen.
bovendien deze foto is met een GSM gemaakt, het bloed is niet goed te zien, maar is er wel degelijk als je goed kijkt, maar ja, zou je dat willen
oeps dat was dus al gezegtquote:Op donderdag 4 november 2004 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Opgelost... slotje![]()
De man van een collega die in dat stadsdeelkantoot werkt, was als 1 van eersten ter plaatse. De keel van Van Gogh was helemaal niet doorgesneden.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef ivetje het volgende:
Zijn keel, het ligt er natuurlijk aan hoe ver zijn keel is doorgesneden...als zijn halsslagader niet is geraakt zien wij op zo'n onduidelijke foto ook weinig bloed bij zijn keel denk ik.
Daarnaast, hoe laat jij een mes waarvan het snijblad inschuift zo rechtop staan
Het is wel raar dat iedereen dan zegt van wel.....quote:Op donderdag 4 november 2004 19:14 schreef snijder het volgende:
[..]
De man van een collega die in dat stadsdeelkantoot werkt, was als 1 van eersten ter plaatse. De keel van Van Gogh was helemaal niet doorgesneden.
Als ik het zelfs al onder mijn naam heb staan, waarom de moeite nemen om het alsnog te vermelden?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:55 schreef Merovingian. het volgende:
zoals de topicstarter onder ze naam al meld:
Je bent een tactloze lul.
de foto klopt niet dus dit topic gaat eigenlijk nergens over..... neem nou die fiets die is niet van hem, zijn fiets ligt ergens op de straat waar hij door de rake schoten vanaf was gevallen.... alleen op de foto is die fiets niet te zienquote:Op donderdag 4 november 2004 18:45 schreef Copycat het volgende:
[..]Hiet
Ach, past wel bij het karakter van dit topic, trieste humor is ook humor.
nee, ze hebben waar een beperkte voorrad was, dan zouden ze drie andere belden om moeten smelten...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:15 schreef CasB het volgende:
Hij heeft gewoon z'n beeld uit het Madame Tuseau gehaald, en hij staat daar nu al 2 dagen heel erg stil, met een grote glimlach....zo moeilijk is dat toch niet?
Of heeft hij geen beeld daarzo?
Pure stemmingmakerij.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:15 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Het is wel raar dat iedereen dan zegt van wel.....![]()
Dat is wel waar maar stel nou dat zijn keel aan de andere kant is opengesneden zodat je het net op de foto niet kunt zien.... dan zou het nog wel kunnen kloppen, maar als nog je kunt niet alles even goed zien op de foto zelfs het mes in zijn borst zie je niet goedquote:Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef snijder het volgende:
[..]
Pure stemmingmakerij.
Volgens de bertichtgeving zou zijn keel tot op de nekwervels zijn doorgesneden. Dat zou je voolgens mij op de foto moeten kunnne zien en zou er echt wel wat meer bloed op de straat hebben gelegen, al dood of niet.
Ssssst! De sint bestaat ook nog!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:26 schreef Bupatih het volgende:
Net of JP en consorten daar aan gaan meewerken
Ja doei dikke neus dag he, dalijk ga je me vertellen dat die dood zijn!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:26 schreef DIA het volgende:
elvis en tupac leven ook nog steeds
Maar wat ook zo dus is, zijn keel was open gesneden een poos nadat hij al dood was dus dan stroomt het bloed ook niet echt meer dus als je dan de keel open snijd spuit het bloed er ook niet zo hevig meer uitquote:Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef snijder het volgende:
[..]
Pure stemmingmakerij.
Volgens de bertichtgeving zou zijn keel tot op de nekwervels zijn doorgesneden. Dat zou je voolgens mij op de foto moeten kunnne zien en zou er echt wel wat meer bloed op de straat hebben gelegen, al dood of niet.
Ik lach me naarquote:Op donderdag 4 november 2004 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb zo de neiging om hier een heel verhaal te tikken... Maar grapjes uitleggen is nooit leuk..
Nee dat denk ik niet hoor, je kunt het bloed gewoon niet goed zien op die foto, waarom zou van gogh zijn dood in scene zetten? hij wou zelfs geen beveiliging omdat hij dacht dat niemand hem toch wat zou aandoen.... en dan inneens moord in scene zetten....nee dacht het nietquote:Op donderdag 4 november 2004 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel in scene gezet, maar hij is dood.. gewoon een hele mooie zelfmoord![]()
\quote:Op donderdag 4 november 2004 19:28 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ja doei dikke neus dag he, dalijk ga je me vertellen dat die dood zijn!![]()
![]()
Hij is filmmaker hoor, bedenker van scenario's!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:32 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet hoor, je kunt het bloed gewoon niet goed zien op die foto, waarom zou van gogh zijn dood in scene zetten? hij wou zelfs geen beveiliging omdat hij dacht dat niemand hem toch wat zou aandoen.... en dan inneens moord in scene zetten....nee dacht het niet![]()
Als hij het wel in scene had gezet dan zou hij het bloed niet vergeten lijkt mijquote:Op donderdag 4 november 2004 19:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is filmmaker hoor, bedenker van scenario's!
En nog een foutje behalve dan conclusie op de foto over dat die fiets van hem is: de man heeft volgensmij geen oortje in maar volgensmij belt hij met een mob. de abulance maarja dat kan je ook niet goed zienquote:Op donderdag 4 november 2004 19:35 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Als hij het wel in scene had gezet dan zou hij het bloed niet vergeten lijkt mij![]()
we hebben hier zelfs kunnen lezen over hoe het gebeurdequote:Op donderdag 4 november 2004 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
\
Bambi's moeder is ook dood
Wat een wrede wereld is het toch hé?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
we hebben hier zelfs kunnen lezen over hoe het gebeurde![]()
waarvan overtuigd?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:47 schreef BB-King het volgende:
Ik ben overtuigd... vooral die neger vond ik erg verdacht!
1 ding is zeker, dan houd ik pas ergens halverwege 2005 op met lachen.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef -Xerxes- het volgende:
1 ding is zeker; mocht het in scene gezet zijn dan is dit wmb nú al de stunt van de eeuw
Helemaal mee eens er klopt ook niets vooral wat er op die foto staat lopt niet..... die fiets al helemaal niet!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
Flikker toch op joh, een fiets die op slot is gezet door hem; hij was gevallen en naar de overkant gestrommeld, en daar neer gestoken, theo's fiets ligt aan de andere kant van de straat. Van oor tot oor gebeurd ook bij het slachten van een dier (lees: ramadan)
En nog wat: waarom zou hij in scene zijn gezet dan? En dan ook nog de marokkanen de schuld ervan geven?? Lijkt me vrij onlogisch !!!
Van gogh is dood klaar uit....quote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 ding is zeker, dan houd ik pas ergens halverwege 2005 op met lachen.
Dat snap ik ook wel...quote:Op donderdag 4 november 2004 20:00 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Van gogh is dood klaar uit....![]()
Zaanstad hier, AT5 is hier ook op de kabelquote:Op donderdag 4 november 2004 21:30 schreef Biancavia het volgende:
22.15 uur op AT5.
Iemand uit Amsterdam hier?
Ik weet nog niet of ik hierom wil lachen of huilen....quote:Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
Flikker toch op joh, een fiets die op slot is gezet door hem; hij was gevallen en naar de overkant gestrommeld, en daar neer gestoken, theo's fiets ligt aan de andere kant van de straat. Van oor tot oor gebeurd ook bij het slachten van een dier (lees: ramadan)
En nog wat: waarom zou hij in scene zijn gezet dan? En dan ook nog de marokkanen de schuld ervan geven?? Lijkt me vrij onlogisch !!!
Ja, verdorie, met al die speculaties over die persconferentie kom ik helemaal niet meer aan mijn verslag toe.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:36 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik hierom wil lachen of huilen....
Die begint pas over een dik half uur. Tot die tijd wordt er toch alleen maar slap geluld, want niemand weet iets. Ga dus maar gewoon met je verlag verder.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, verdorie, met al die speculaties over die persconferentie kom ik helemaal niet meer aan mijn verslag toe.
Jij was al aan het aftellen vanaf je openingspost?quote:Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kom echt niet meer bij![]()
Toen ik het uitgeschreven had in kladblok was ik al aan het aftellen...quote:Op donderdag 4 november 2004 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij was al aan het aftellen vanaf je openingspost?
quote:Op donderdag 4 november 2004 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
"ALS CHIEL MONTAGNE NIET BINNEN 2 WEKEN TERUG IS OP PRIME TIME ZAL TINEKE DE NOOIJ HET VOLGENDE SLACHTOFFER ZIJN"
Oh, ik zat te tellen, als je de waarden van de letters van THEO VAN GOGH bij elkaar optelt, ze dan in het hexidecimale stelsel gaat omzetten en ze vervolgens natuurlijk omzet naar het arabische schrift, komt de volgende boodschap er uit: "ALS CHIEL MONTAGNE NIET BINNEN 2 WEKEN TERUG IS OP PRIME TIME ZAL TINEKE DE NOOIJ HET VOLGENDE SLACHTOFFER ZIJN"
Zou dát het nieuws van de telegraaf van morgenochtend zijn?
Oh, ik zat te tellen, als je de waarden van de letters van THEO VAN GOGH bij elkaar optelt, ze dan in het hexidecimale stelsel gaat omzetten en ze vervolgens natuurlijk omzet naar het arabische schrift, komt de volgende boodschap er uit: "ALS CHIEL MONTAGNE NIET BINNEN 2 WEKEN TERUG IS OP PRIME TIME ZAL TINEKE DE NOOIJ HET VOLGENDE SLACHTOFFER ZIJN"
moet je eens in MS Word TINEKE DE NOOY intiepen in 36pts letters en dan als font Wingdings selecteren ... *brrr*quote:Op donderdag 4 november 2004 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou dát het nieuws van de telegraaf van morgenochtend zijn?
Het was meneer de uil die van Gogh vermoorde met een bazooka.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:59 schreef Biancavia het volgende:
Straks komt de onthulling!
Dit wordt complex.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:03 schreef BroesWillems het volgende:
ik vond hem trouwens geniaal in de Rijst reclame!
wat maakt nou uit, 't is gewoon lekker!![]()
Dat was Buch toch?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:03 schreef BroesWillems het volgende:
ik vond hem trouwens geniaal in de Rijst reclame!
wat maakt nou uit, 't is gewoon lekker!![]()
Zat hij in het complot en waarom wou hij Theo dood hebben?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat was Buch toch?
Kijk eens goed op de foto...quote:Op donderdag 4 november 2004 23:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zat hij in het complot en waarom wou hij Theo dood hebben?
Was het omdat Notenrijst niet te vreten was en Lassie nu een dikke neger als reclame campagne heeft ingezet?
Wat maakt het nou uit?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat was Buch toch?
Ja, maaaar! ik heb het!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:25 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zat hij in het complot en waarom wou hij Theo dood hebben?
Was het omdat Notenrijst niet te vreten was en Lassie nu een dikke neger als reclame campagne heeft ingezet?
Timmie uit South Park zat ook in het complot!!?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, maaaar! ik heb het!
Lassie kwam hem waarschuwen om dat Timmie in de put was gevallen!
Oh my god, they killed Theo!quote:Op donderdag 4 november 2004 23:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Timmie uit South Park zat ook in het complot!!?
met nootjesquote:Op donderdag 4 november 2004 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet ineens aan pindakaas denken...
ja, maar, ondertussen zit Timmie nog in de put....quote:Op donderdag 4 november 2004 23:32 schreef DaMook het volgende:
Eigenlijk wilde die neger de fiets die daar staat jatten, maar kwam dit allemaal ineens ertussen en nu staat ie te wachten tot alles daar opgelost is enzo zodat ie de fiets alsnog mee kan nemen.
Jij probeert van twee walletjes te eten, voor je eigen bestwil bedank ikquote:Op donderdag 4 november 2004 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuk jou, weetjewel!
![]()
Zouden de replies van serieuze mensen in deel 2 net zo hard doorgaan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:43 schreef Brighteyes het volgende:
Het blijft een heel dankbaar topic!
Deel 2quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zouden de replies van serieuze mensen in deel 2 net zo hard doorgaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |