abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23075676
Kijk het complot bestaat al dat Theo precies 911 dagen na de Twin Towers in elkaar zakte.
Maar ik heb verschillende dingen ontdekt die niet stroken met wat de media ons wil doen laten geloven.
Zo is Theo meermalen beschoten, twee messen in zijn borst zitten en z'n keel is opengesneden van oor tot oor waardoor hij lijkt op een smiley.
En met messen bedoel ik geen aardappelschilmesjes).
Maar waar is het bloed?

Theo was een volwassen man, die dus minstens over 5 tot 7 liter bloed zou moeten beschikken.
Nergens is het te bekennen...

Mijn vermoeden is dan ook dat dit een pop is en dat Theo zijn dood in scene heeft gezet als ultieme wraak op de verdorven moslim extremisten, in Theo's ogen waren dat de zielige bezinksels van het riool.
Een ander feit is dat Theo tijd had om zijn fiets op slot te zetten, hetgeen niemand doet als hij in doodsangst vlucht voor een maniakale, koelbloedige moordernaar zonder geweten die werkt voor de NWO.

De mogelijkheden heeft hij tot zijn beschikking omdat hij bekend is met beeldtrucage, visagie en stuntmensen.
In de film die Theo maakte stond de moord op Pim centraal en had hij dus rekwisieten als wapens, bloedzakjes (die ontploffen zodat het lijkt alsof je neer geschoten wordt), filmbloed en messen wier lemmet in het handvat terugschieten als je er mee steekt.

Ik kijk altijd CSI en daarbij zie ik altijd enorm veel bloed als iemand al dood is, tenzij de dader het opgeruimd heeft maar dan nog is het met Luminol ( wat ze ook in CSI gebruiken) te achterhalen.

Dus er klopt gewoon iets niet...
Ik ben dan ook van mening dat Theo dit harde klimaat ontvlucht is en naar zijn grote vriend Pim Foruyn is gegaan.
Daar zitten zij nu in Hilter's bunker te genieten van sigaren en sigaretten terwijl Meindert Tjoelker hen bedient met versnaperingen.
Hilter's bunker is de meest logische plek waar mensen zitten die hun dood ge-ensceneerd hebben.
En we weten dat dat soms gebeurd kijk maar naar Elvis Presley en Tupac Shakur.
Alhoewel Tupac niet welkom is in Hilter's bunker omdat het deurbeleid geen moslims toestaat.

Mijn laatste voorspelling is dan ook dat Hirsh Ali binnenkort ook in die bunker wil omdat ze haar maatje zo mist.
Tevens zou Geert Wilders ook niet misstaan in Hitler's bunker als butler aangezien zijn kapsel zich daar uitstekend voor leent.
De uiteindelijke vraag die bij mij dan ook rondspookt, zou Balkenende volgens het deurbeleid wel welkom zijn?
pi_23075717
Dat was ook exact wat ik dacht toen ik het hoorde!
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2004 @ 15:39:16 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_23075729
Dus de politie/overheid zou dan ook in het complot zitten. .
pi_23075734
Links van de bretels op de foto zit bloed...
Maar, you have a point. Dit is iets wat mij meteen ook al opviel.
Ik bedoel, als er een foto mét bloed geweest was, had De Telegraaf die echt wel geplaatst hoor!
pi_23075738
Ik vin um wel leuk bedacht! Compliment voor de creativiteit!
En wat nog meer nie allemaal...
pi_23075751
die neger vertouw ik inderdaad niet nee
pi_23075774
En nog geen 24 uur na de 'dood' van Theo wordt Bush herkozen.....

* X-files theme neuriet.... *
  donderdag 4 november 2004 @ 15:41:37 #9
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23075783
Leuk topic Xebro
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_23075785
Hij is neergeschoten en kon nog naar de overkant lopen. Daar is hij dood in elkaar gezakt. Als je dood bent heb je geen bloedsomloop meer dus zal het bloed er dus ook niet uit "spuiten" als je er een mes in ragt. .

Ofzo. .
  donderdag 4 november 2004 @ 15:42:23 #11
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_23075802
Je zou maar zoveel tijd teveel hebben
pi_23075806
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:41 schreef boebiedoe het volgende:
Hij is neergeschoten en kon nog naar de overkant lopen. Daar is hij dood in elkaar gezakt. Als je dood bent heb je geen bloedsomloop meer dus zal het bloed er dus ook niet uit "spuiten"

Ofzo. .
Moslim fundementalisten zeggen ook dat bloed moet vloeien en niet spuiten.
pi_23075811
Die neger op de foto, erg verdacht idd
Maar wel gek dat je geen bloed ziet, hij is toch door minstens 7 kogels geraakt?
pi_23075816
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:41 schreef boebiedoe het volgende:
Hij is neergeschoten en kon nog naar de overkant lopen. Daar is hij dood in elkaar gezakt. Als je dood bent heb je geen bloedsomloop meer dus zal het bloed er dus ook niet uit "spuiten"

Ofzo. .
Maar met genoeg gaten in je lichaam loopt het er wel uit!
En kijk ook even naar de vreemde hoek waarin z'n linkerbeen ligt....
pi_23075825
En naar deze plek waar hij lig is 'ie heen gelopen, zijn fiets ligt dus aan de andere kant .
pi_23075829
hoe zit het dan met die smeris die van ze motor is geschoten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 4 november 2004 @ 15:43:57 #17
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23075838
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Je zou maar zoveel tijd teveel hebben
Zegt iemand met 12 posts per dag
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23075862
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef Steve-O het volgende:
Een motoragent die "toevallig" een kogelvrij vest aan had? Geloof je het zelf??!!?!
pi_23075872
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef boebiedoe het volgende:
En hier ligt hij aan de overkant X, zijn fiets ligt dus aan de andere kant .
Hybride aliens hebben zijn fiets voor hem op slot gezet, hoe aardig.
Zie je wel! Normen en waarden!
pi_23075889
Ik dacht echt in eerste instantie toen ik dinsdagochtend de geruchten op de radio hoorde dat het een publiciteitsstunt ofzo voor zijn film zou zijn.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_23075890
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef Steve-O het volgende:
Was een stuntman, begrijp je toch wel?
pi_23075901
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:44 schreef HastaLaNova het volgende:

[..]

Een motoragent die "toevallig" een kogelvrij vest aan had? Geloof je het zelf??!!?!
IN amsterdam wel
pi_23075902
Leuk bedacht wel.
  donderdag 4 november 2004 @ 15:46:22 #24
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23075903
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:44 schreef HastaLaNova het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad de eerste agent in Nederland zijn die daadwerkelijk zijn vest aan had.
pi_23075906
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:45 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Hybride aliens hebben zijn fiets voor hem op slot gezet, hoe aardig.
Zie je wel! Normen en waarden!
Of dezelfde marokkaan die 'm later gewoon wou ophalen.
pi_23075960
er ligt ook een verdachte slipper tegen de stoeprand aan. ik denk dat dat een ontsnappingluik is voor de echte theo en dat hij een pop heeft achter gelaten.
Extremistisch gematigd.
pi_23075967
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:46 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Of dezelfde marokkaan die 'm later gewoon wou ophalen.
het ging hem gewoon om die fiets!
pi_23076001
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:48 schreef P8 het volgende:
er ligt ook een verdachte slipper tegen de stoeprand aan. ik denk dat dat een ontsnappingluik is voor de echte theo en dat hij een pop heeft achter gelaten.
HET WAREN VERDOMME DE MUPPETS TOCH!!!!
pi_23076043
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:39 schreef HastaLaNova het volgende:
Dat was ook exact wat ik dacht toen ik het hoorde!
Bizar... Mindcontrol.
Daarom stonden al die mensen ook massaal op de dam te schreeuwen, dat doen ze anders nooit.
1 Groot experiment zeg ik je....
pi_23076081
Origineel topic trouwens.
pi_23076204
Ja, maar, serieus... waarom staan die mensen er zo 'gezellig' bij te kletsen?
pi_23076211
toch wil ik een verklaring voor die slipper of wat is het?
Extremistisch gematigd.
pi_23076214
Was hij niet na de eerste aanval de straat overgestoken???
Met andere woorden, het is zijn fiets helemaal niet?

En die agent had zijn vest om,omdat hij gewaarschuwd was dat er een vuurwapen incident had plaatsgevonden??

En als je zovaak CSI kijkt, kun je ook weten dat er bij schotwonden niet eens zo heel veel bloed vrij hoeft te komen, zeker niet bij een klein kaliber. Zijn keel kun je helemaal niet goed zien op deze foto, dus het bloed op zijn keel ook niet.

Je tekening zit vol (foute/twijfelachtige) aannames...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23076252
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:57 schreef Biancavia het volgende:
Hoezo 'gezellig'? Waar haal jij dat uit?

Die ene vrouw heeft haar hand voor haar mond, of die staat te gapen, of ze is in shock....

(Ik ga uit van het laatste :') )
pi_23076259
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:58 schreef The_stranger het volgende:
Was hij niet na de eerste aanval de straat overgestoken???
Met andere woorden, het is zijn fiets helemaal niet?

En die agent had zijn vest om,omdat hij gewaarschuwd was dat er een vuurwapen incident had plaatsgevonden??

En als je zovaak CSI kijkt, kun je ook weten dat er bij schotwonden niet eens zo heel veel bloed vrij hoeft te komen, zeker niet bij een klein kaliber. Zijn keel kun je helemaal niet goed zien op deze foto, dus het bloed op zijn keel ook niet.

pi_23076276
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:58 schreef The_stranger het ook niet.
volgende:

en de neger en de slipper dan?
misschien is er een verband tussen die 2
Extremistisch gematigd.
pi_23076303
Wat een onzin. Ik zie nergens een oortje, bloed zal er niet zijn omdat van Gogh dood was toennie werd bewerkt en het bloed daarom niet meer stroomde. Die fiets hoeft ook niet van hem te zijn.
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_23076313
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:59 schreef Murray het volgende:

Die ene vrouw heeft haar hand voor haar mond, of die staat te gapen, of ze is in shock....

(Ik ga uit van het laatste )
Die neger zit gewoon een beetje om zich heen te kijken!!!!
Was hij al op de hoogte en is hij daarom niet geinteresseerd??!!?
  donderdag 4 november 2004 @ 16:02:43 #39
83380 WAik
lurking for life
pi_23076315
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:39 schreef Cutie het volgende:
Links van de bretels op de foto zit bloed...
Maar, you have a point. Dit is iets wat mij meteen ook al opviel.
Ik bedoel, als er een foto mét bloed geweest was, had De Telegraaf die echt wel geplaatst hoor!
bij pim lag er ook al geen bloed op straat
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
pi_23076316
Zijn dood is goede reklame voor zijn film natuurlijk. Het is gewoon nep!!!!!!!!!!!
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 4 november 2004 @ 16:03:01 #41
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23076323
@The_stranger niet zo serieus op in gaan joh...hij zit te dollen
  donderdag 4 november 2004 @ 16:03:24 #42
41994 the-shit
Met harde stukjes er in
pi_23076331
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef P8 het volgende:

[..]

Ja die neger is zijn slipper kwijt. wat een gelul zeg.....
"There's no good or bad, there's only boring and fun"
"life goes pretty fast if you don`t stop to look around once in a while, you might mis it"
pi_23076345
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:59 schreef Murray het volgende:

[..]

(Ik ga uit van het laatste )
Nou ja, daarom staat het ook tussen haakjes. Maar waar ik op doel, is dat ik het vreemd vind dat er niemand bij het slachtoffer zelf kijkt. Of zou hij daar al heel erg dood zijn?
  donderdag 4 november 2004 @ 16:04:16 #44
17061 mvt
blame Canada
pi_23076351
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:58 schreef The_stranger het volgende:
Zijn keel kun je helemaal niet goed zien op deze foto, dus het bloed op zijn keel ook niet.

halsslagader
We were to understand there would be pie and punch?
pi_23076356
nee maar serieus, je ziet ook geen bloedspoor. hij struikelde toen hij naar de overkant strompelde (dus dat moet deze plek zijn). en als je valt terwijl je al bloedt, dan zou dat resulteren in bloedspetters. en ook tijdens het vluchten van zijn aanvaller bloedde hij al door schotwonden, dus iig moet een deel van zijn kleren aardig doordrenkt zijn in het bloed
Extremistisch gematigd.
pi_23076359
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef P8 het volgende:

[..]

In Afrika dragen ze ook allemaal slippers!

Ik vermoed dat hij medeplichtig is en tijdens het vluchten zijn slipper per ongeluk achterliet!
Dat soort dingen zie je ook altijd bij CSI!
pi_23076364
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:57 schreef Biancavia het volgende:
Ramptoerisme. Dat is echt iets voor "nette" burgers. Je weet wel, die nu het hardste schreeuwen over hoe erg het wel niet is gesteld met Nederland maar wel verlekkerd gaan kijken naar de plek des onheils.

Hilarisch topic overigens!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_23076375
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Of zou hij daar al heel erg dood zijn?
Nou, eh, wat denk je?
  donderdag 4 november 2004 @ 16:05:43 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23076376
Afgezien van de genialiteit van Xebro schoot het wel voor 1 nano-seconde door mijn hoofd 'Zou het een geintje zijn?'...
pi_23076381
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:42 schreef Absinth het volgende:
Die neger op de foto, erg verdacht idd
Maar wel gek dat je geen bloed ziet, hij is toch door minstens 7 kogels geraakt?
de ooggetuige zag wel degelijk bloed uit zijn hoofd stromen.

bovendien deze foto is met een GSM gemaakt, het bloed is niet goed te zien, maar is er wel degelijk als je goed kijkt, maar ja, zou je dat willen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23076383
Oh my god, een neger, in amsterdam!!!!!

Kweenie hoor maar csi, dat is toch ook in scene gezet..
Enne.. ik heb op discovery bij trauma team (als we het dan toch over tv programmas hebben) gezien dat als je een mes erin laat zitten het helemaal niet hoeft te bloeden. Pas als je het eruit haalt kan het bloed vaak naar buiten..

Volgens het nieuws was ie eerst naar zijn afspraak gegaan en toen hij naar buiten ging werd ie aangesproken door de man die hem vermoorde, dus lijkt me wel dat zijn fiets op slot stond (wie zegt trouwens dat het zijn fiets is?!)

TROUWENS... als je muziek van Tupac achterstevoren luistert krijg je allemaal hele rare boodschappen te horen (heb ik lang geleden eens voor de gein gedaan)
pi_23076384
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:03 schreef merlin693 het volgende:
@The_stranger niet zo serieus op in gaan joh...hij zit te dollen
zoiets vermoede ik al, daarom ben ik maar gestopt...

al denk ik dat hij stiekem een beetje in zijn eigen verhaal gelooft..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_23076396
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Afgezien van de genialiteit van Xebro schoot het wel voor 1 nano-seconde door mijn hoofd 'Zou het een geintje zijn?'...
maar jij bent dan ook blont
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23076431
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:02 schreef WAik het volgende:

[..]

bij pim lag er ook al geen bloed op straat
Dat is eens te meer bewijs voor de theorie dat zowel Pim als Theo robotdubbelgangers hadden en dat ze nu dus in hun bunker zitten!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 4 november 2004 @ 16:08:14 #55
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23076447
Idd, fiets ligt aan de overkant...in amsterdam staan overal fietsen tegen lantaarnpalen op slot
Verder komt er bij een schotwond soms weinig bloed tevoorschijn. Pasgeleden op tv toevallig een taxi-chauffeur die neergeschoten was met 2 kogels in zijn nek/hoofd en hij had het niet eens door. Daar was dus ook geen bloed bij te zien...
Zijn keel, het ligt er natuurlijk aan hoe ver zijn keel is doorgesneden...als zijn halsslagader niet is geraakt zien wij op zo'n onduidelijke foto ook weinig bloed bij zijn keel denk ik.

Daarnaast, hoe laat jij een mes waarvan het snijblad inschuift zo rechtop staan
To infinity…and beyond!
  donderdag 4 november 2004 @ 16:08:23 #56
41994 the-shit
Met harde stukjes er in
pi_23076453
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nou ja, daarom staat het ook tussen haakjes. Maar waar ik op doel, is dat ik het vreemd vind dat er niemand bij het slachtoffer zelf kijkt. Of zou hij daar al heel erg dood zijn?
Wat denk je dat die telegraaf fotograaf erbij stond toen theo door zijn bene zakte. Dat die ook in het "complot" zit. Die persoon moest toch nog naar de plek des onheils?
"There's no good or bad, there's only boring and fun"
"life goes pretty fast if you don`t stop to look around once in a while, you might mis it"
pi_23076471
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef Elin het volgende:
Oh my god, een neger, in amsterdam!!!!!

Kweenie hoor maar csi, dat is toch ook in scene gezet..
Enne.. ik heb op discovery bij trauma team (als we het dan toch over tv programmas hebben) gezien dat als je een mes erin laat zitten het helemaal niet hoeft te bloeden. Pas als je het eruit haalt kan het bloed vaak naar buiten..

Volgens het nieuws was ie eerst naar zijn afspraak gegaan en toen hij naar buiten ging werd ie aangesproken door de man die hem vermoorde, dus lijkt me wel dat zijn fiets op slot stond (wie zegt trouwens dat het zijn fiets is?!)

TROUWENS... als je muziek van Tupac achterstevoren luistert krijg je allemaal hele rare boodschappen te horen (heb ik lang geleden eens voor de gein gedaan)
1: De dader liet het mes niet 180 graden in zijn keel zitten. en
2: Misschien moeten we die nieuwe film ook achterstevoren afspelen
Extremistisch gematigd.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:09:10 #58
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_23076476
Smakeloos
  donderdag 4 november 2004 @ 16:09:37 #59
17061 mvt
blame Canada
pi_23076486
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef milagro het volgende:

[..]

bovendien deze foto is met een GSM gemaakt, het bloed is niet goed te zien, maar is er wel degelijk als je goed kijkt, maar ja, zou je dat willen
Die persoon wist gewoon dat Theo op dat moment en op die plek vermoord zou worden
Anders had ie wel een mobieltje zonder camera gekocht
pi_23076492
quote:

jka hey? zoals wat?
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  donderdag 4 november 2004 @ 16:11:02 #61
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23076513
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 4 november 2004 @ 16:11:38 #62
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_23076521
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:09 schreef L4zY het volgende:

[..]

jka hey? zoals wat?
Dan klinkt het minder kut.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:12:07 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23076532
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:06 schreef milagro het volgende:

[..]

maar jij bent dan ook blont

Maar echt serieus, heel even dacht ik publiciteitsgeintje of zo, maar toen bedacht ik me dat ik een uur eerder op het nieuws al iets over een schietpartij had gehoord, dus dat het wel waar zou zijn...
pi_23076542
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:09 schreef L4zY het volgende:

[..]

jka hey? zoals wat?
Ik weet alleen nog dat een kinderstem dan "help me help me" zei..
rest ben ik vergeten.. was wel heel duidelijk allemaal, vond het wel geinig
  donderdag 4 november 2004 @ 16:13:08 #65
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_23076555
Yeah right! Verveelde je je ofzo??
pi_23076557
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:11 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dan klinkt het minder kut.
Vond ik ook.. was mijn vriend het toen niet mee eens.. maar goed..
pi_23076563
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef the-shit het volgende:

[..]

Wat denk je dat die telegraaf fotograaf erbij stond
*zucht*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23076573
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:13 schreef Orcaman1984 het volgende:
Yeah right! Verveelde je je ofzo??
ja hahaha
  donderdag 4 november 2004 @ 16:13:48 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23076576
Overigens wel een dikke voor sommige reacties in dit topic!
pi_23076577
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:12 schreef Elin het volgende:

[..]

haha ziek.. ik ga dat ook proberen.. hoe doe je achterstevoren luisteren?

Geweldig topic btw.
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_23076594
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef ivetje het volgende:
kauwgom.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:14:50 #72
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_23076595
Ik vond het een redelijke gedachtengang, tot Hitlers bunker erbijgehaald werd
Connection reset by toffe peer
  donderdag 4 november 2004 @ 16:15:06 #73
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_23076605
Dit is een van je meest geniale topics X!

In 1 woord geweldig!
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 4 november 2004 @ 16:16:07 #74
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23076634
hij heeft wel de martelaarsdood gevonden die hij graag had gewild.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  donderdag 4 november 2004 @ 16:16:09 #75
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_23076635
En die ooggetuigen zien niet het verschil tussen een echt persoon en een pop...
pi_23076650
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:13 schreef L4zY het volgende:

[..]

haha ziek.. ik ga dat ook proberen.. hoe doe je achterstevoren luisteren?

Geweldig topic btw.
geen flauw idee meer, is al een jaar of 5 terug.. was met een muziekprogje... maar welke???
  donderdag 4 november 2004 @ 16:16:56 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23076653
Ik hoop maar dat Hazes niet al het bunkerbier heeft opgedronken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 4 november 2004 @ 16:18:55 #78
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_23076704
erg creatief! Als het nou eens waar zou zijn.....
Die zoute stokjes...
pi_23076706
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:16 schreef Orcaman1984 het volgende:
Mensen neuken zelfs op poppen, dus waarom niet?
pi_23076709
Ja, je hebt gelijk.. en dat briefje wat op zijn borst geprikt was, was een parkeerbon, omdat je daar niet zomaar het fietspad mag blokkeren.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:19:38 #81
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_23076716
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mensen neuken zelfs op poppen, dus waarom niet?
Zijn dat mensen?
Die zoute stokjes...
pi_23076735
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:19 schreef LangeJan het volgende:
Ja, je hebt gelijk.. en dat briefje wat op zijn borst geprikt was, was een parkeerbon, omdat je daar niet zomaar het fietspad mag blokkeren.
Yep, slagersmessen behoren tot het nieuwe no-nonsense beleid van de Amsterdamse politie. Cohen pakt de boel stevig aan daar .
  donderdag 4 november 2004 @ 16:20:51 #83
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_23076743
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:14 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

kauwgom.
ik zie em al liggen met zo'n plak kauwgom op z'n buik
To infinity…and beyond!
  donderdag 4 november 2004 @ 16:21:25 #84
11923 I.R.Baboon
pi_23076759
Daarnaast ligt ie op een fietspad. Een weldenkend mens gaat toch niet op een fietspad liggen? Het MOET wel een pop zijn.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:21:35 #85
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_23076765
Je vergeet die kinderwagen op de achtergrond. Volgens mij zit Theo daar in verstopt.

En daar hebben ze natuurlijk ook die pop mee naar locatie mee vervoerd!
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_23076786
De echte reden waarom die daar lag, was omdat ie levensmoe was.. dus wastie ff gaan liggen
  donderdag 4 november 2004 @ 16:22:32 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23076788
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:19 schreef hallodagg het volgende:
Zijn dat mensen?
Durf jij mij een onmens te noemen?
pi_23076796
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:16 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ooggetuigen hadden de zwarte muppet die in de goot lag ook niet genoemd tijdens het onderzoek van de politie.
Verdacht!!!
pi_23076832
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:18 schreef hallodagg het volgende:
erg creatief! Als het nou eens waar zou zijn.....
Hoezo "Als" ....
  donderdag 4 november 2004 @ 16:25:14 #90
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_23076859
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Durf jij mij een onmens te noemen?
Dat durf ik
Die zoute stokjes...
  donderdag 4 november 2004 @ 16:26:12 #91
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_23076882
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoezo "Als" ....
Die zoute stokjes...
pi_23076886
het is wel raar, al die blanken in Amsterdam...

van gogh had zowiezo allang al moeten verhuizen naar groningen ofzo
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_23076903
Waarom heeft niemand de beste man meegenomen. Weet je hoeveel een ECHTE van Gogh waard is.. Hij zou in een museum moeten hangen en niet zomaar op straat moeten liggen.
pi_23076916
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:26 schreef fayakill het volgende:
het is wel raar, al die blanken in Amsterdam...

van gogh had zowiezo allang al moeten verhuizen naar groningen ofzo
Ik woon in Groningen naast een shagfabriek, 1 zo'n schoorsteen is wel genoeg.
pi_23076951
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:27 schreef LangeJan het volgende:
Waarom heeft niemand de beste man meegenomen. Weet je hoeveel een ECHTE van Gogh waard is.. Hij zou in een museum moeten hangen en niet zomaar op straat moeten liggen.
  Admin donderdag 4 november 2004 @ 16:29:55 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23076990
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:31:05 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23077017
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:25 schreef hallodagg het volgende:

Dat durf ik
Fuk jou, weetjewel!

pi_23077058
quote:
zoals hierboven staat was dit een robotcloon
pi_23077059
quote:
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  donderdag 4 november 2004 @ 16:34:28 #100
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_23077105
quote:

MIsschien moet ik straks die film dan ook maar van achteren naar voren gaan kijken..
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  Admin donderdag 4 november 2004 @ 16:34:28 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23077106
quote:
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_23077126
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:32 schreef DigiStorm het volgende:

[..]

zoals hierboven staat was dit een robotcloon
Ja, en die dingen zijn niet te tillen zo zwaar.
Daarom bleef hij daar ook liggen.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:35:15 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23077132
quote:
Scherp!
pi_23077173
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg, hoor jij nou niet eigenlijk te zeggen dat dit geen ONZ is en dat we TRU niet belachelijk mogen maken?
pi_23077191
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zeg, hoor jij nou niet eigenlijk te zeggen dat dit geen ONZ is en dat we TRU niet belachelijk mogen maken?
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Scherp!
pi_23077192
Richting onz.

The gum you like, is coming back in style.
pi_23077195
quote:

[..]

Mensen in TRU maken zichzelf al belachelijk, mijns inziens.
  Admin donderdag 4 november 2004 @ 16:38:33 #108
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23077212
quote:

[..]

Nee.
Nergens wordt TRU belachelijk gemaakt,
zo'n topic past hier prima, TRUers hebben ook humor hoor

Ow, wacht,
vriendjespolitiek

Admin donderdag 4 november 2004 @ 16:39:17 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23077237
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Mensen in TRU maken zichzelf al belachelijk, mijns inziens.
Vrijheid van Meningsuiting

donderdag 4 november 2004 @ 16:40:06 #110
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_23077254
Het was die Neger... die heeft alles gedaan
Het helpt geen nut!
  donderdag 4 november 2004 @ 16:42:10 #111
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23077305
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
Je bedoeld, die heeft het bloed snel opgeruimd voor de foto??
pi_23077320
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:40 schreef Escape2Dawn het volgende:
! Ik zie die marokaan al voor me: "Da was ik nie! Da was een neger!".
pi_23077325
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vrijheid van Meningsuiting
Pas maar op als ik binnenkort in Dordrecht ben. .
pi_23077414
Kun je je inbeelden wat voor gevolgen het zou hebben als Theo opeens tevoorschijn kwam en zei dat het allemaal opgezet spel was?
Als we maar gelukkig zijn...
pi_23077442
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:46 schreef Jyrun het volgende:
Kun je je inbeelden wat voor gevolgen het zou hebben als Theo opeens tevoorschijn kwam en zei dat het allemaal opgezet spel was?
Samen met Pim Fortuyn. .
pi_23077462
Joehoeeeee, het was maar een garpje. .
pi_23077476
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:46 schreef Jyrun het volgende:
Ja, hij zal niet meer welkom zijn in Hitler's bunker :').
  donderdag 4 november 2004 @ 16:49:58 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23077508
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:48 schreef boebiedoe het volgende:
Joehoeeeee, het was maar een garpje. :').
Smile... you're on candid camera..haha..ha...ha...
  donderdag 4 november 2004 @ 16:50:21 #119
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23077516
Is deze foto wel echt? Heeft het bijvoorbeeld geregend die ochtend in Amsterdam, want het fietspad lijkt vochtig te zijn.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:51:29 #120
11923 I.R.Baboon
pi_23077550
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:38 schreef yvonne het volgende:
TRUers hebben ook humor hoor
pi_23077636
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:12 schreef Elin het volgende:

[..]

Grappig, en dat zou bij al zn nummers zo moeten zijn? En bij elk nummer iets anders? Weet je nog bij welk nummer het was van dat help me?
pi_23077643
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

! Ik zie die marokaan al voor me: "Da was ik nie! Da was een neger!".
!!!!!!
pi_23077654
tvp
pi_23077733
zal Xebrozius dan toch gelijk hebben:

http://www.telegraaf.nl/b(...)_moord_Van_Gogh.html
Een dag niet gedownload, is een dag niet geleefd...
  donderdag 4 november 2004 @ 17:02:44 #126
39510 R2cksson
pi_23077808
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:47 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Samen met Pim Fortuyn. .
eN tUpAc En BiGgiE! ONE LUV!
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 4 november 2004 @ 17:03:00 #127
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23077814
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef ict-boy het volgende:

Nu ben ik echt nieuwsgierig
pi_23077821
Theo komt bij de snackbar zegt ie "Hej, doe mij een patatje burgeroorlog met vrijheid van meningsuitjes"

Dit gebeurde overigens vlak voor de moord.
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2004 @ 17:04:46 #129
8443 cptmarco
it's captain...
pi_23077890
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:03 schreef LangeJan het volgende:
Theo komt bij de snackbar zegt ie "Hej, doe mij een patatje burgeroorlog met vrijheid van meningsuitjes"
. . .

Daar buig ik diep voor
pi_23077892
quote:
Onthullingen over moord Van Gogh
AMSTERDAM - De Telegraaf komt morgen met nieuwe spectaculaire onthullingen over de moord op Theo van Gogh. Het team van verslaggevers is vandaag gestuit op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.

De vermoorde cineast heeft overigens onlangs zelf al zijn scenario rond het overlijden samengesteld omdat hij vreesde een vliegreis naar Amerika niet te overleven. Van Gogh werd dinsdag op totnutoe voor Nederland unieke wijze van het leven beroofd. Een kogelregen en twee messen maakten een einde aan zijn turbulente leven. De dader droeg op zijn beurt al een testament mee voor het geval hij bij de moordpoging zelf het leven zou laten. Morgen meer in de Telegraaf.
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2004 @ 17:06:51 #132
8443 cptmarco
it's captain...
pi_23077927
quote:
. Het team van verslaggevers is vandaag gestuit op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.
toch een roofmoord.....
  donderdag 4 november 2004 @ 17:10:37 #133
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23078021
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:06 schreef cptmarco het volgende:

[..]

toch een roofmoord.....
Nee hij is vermoord door Aliens!!!
pi_23078036
quote:

! !

Oh mén, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in 1 topic zoveel hardop moest lachen.
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2004 @ 17:12:21 #135
8443 cptmarco
it's captain...
pi_23078065
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:10 schreef EMW het volgende:

[..]

Nee hij is vermoord door Aliens!!!
mag ik Bush de schuld geven???
pi_23078107
quote:
Dan wordt hij zo'n beetje de "God" van alle TRU-ers. Kan je leuke dingen mee doen, als mensen je een god vinden.
pi_23078131
quote:

Whahaha
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 4 november 2004 @ 17:15:35 #138
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_23078147
Tupac-topic

hij stierf om 11 over 9
911 dagen na PIM

over 119 jaar keert hij zeker terug
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_23078149
Als je dit topic achterstevoren leest, is het allemaal best aannemelijk.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  FOK!fossiel donderdag 4 november 2004 @ 17:16:24 #140
8443 cptmarco
it's captain...
pi_23078164
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

! !

Oh mén, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in 1 topic zoveel hardop moest lachen.
Ja, zo zou Theo het gewild hebben......
  donderdag 4 november 2004 @ 17:17:21 #141
39510 R2cksson
pi_23078177
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
De koran lezen ze ook achterstevoren .
  donderdag 4 november 2004 @ 17:18:20 #142
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23078200
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:12 schreef cptmarco het volgende:

[..]

mag ik Bush de schuld geven???
Of het is de geheime organisatie die alle wereldleiders in zijn macht heeft.
pi_23078224
ZIEK
pi_23078291
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:19 schreef ikkemem het volgende:
ZIEK
Nee, hij is dood.
pi_23078334
Overigens Theo van Gogh is dood omdat hij werd afgesneden op het fietspad door een moslim. Twas meer een verkeersongeval dus.
  donderdag 4 november 2004 @ 17:28:15 #146
11923 I.R.Baboon
pi_23078447
quote:

Was het zelfmoord?
pi_23078589
Krijgt de dader nu een Pro Theo advocaat?
pi_23078794
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:33 schreef LangeJan het volgende:
Krijgt de dader nu een Pro Theo advocaat?
!
  Admin donderdag 4 november 2004 @ 17:49:22 #149
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23079076
quote:

, ,

donderdag 4 november 2004 @ 17:52:30 #150
17061 mvt
blame Canada
pi_23079167
Trouwens, iemand al opgevallen dat er geen enkele peuk om hem heen ligt? Heeeeel vreemd
pi_23079246
Ziet nou niemand de kettingzaag (groene cirkel) !!!
pi_23079336
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:52 schreef mvt het volgende:
Trouwens, iemand al opgevallen dat er geen enkele peuk om hem heen ligt? Heeeeel vreemd
Hij was dan ook ter plekke gestopt met roken
  donderdag 4 november 2004 @ 18:01:00 #153
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23079385
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hij was dan ook ter plekke gestopt met roken
Hij rookt nog 1 keer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23079402
Overigens, ik betwijfel een beetje de waarde van dat op slot staan van die fiets, ik bedoel het is amsterdam en iedereen ziet ook de (excuus)-neger in de buurt..

als de fiets niet op slot had gestaan en er kennelijk langere tijd probleemloos was blijven staan, was het naar mijn idee een sterker argument voor een complot, dat had nog ongeloofwaardiger geweest..

Theo was amsterdammer, woonde lang in de stad en wat ik van dat soort mensen weet is echt wel dat die niet vergeten hun fiets op slot te zetten, zelfs al hebben ze meerdere messen in hun buik staan.

Wat betreft het bloed, dat is inderdaad een sterke 'ongerijmdheid'..
echter ik kan me best voorstellen dat bij het intreden van het mes in Theo's lichaam het bloed er in rookvorm uitgekomen is en vervlogen is in de lucht..

over de peuken, iedereen weet dat Theo de peuken in zijn vingers hield totdat ze geheel weggebrand waren ...

Ik vind nog altijd geen echt sterke bewijzen ervoor dat er hier sprake is van een op voorhand uitgedacht complot, zoiets moet je ook een beetje rationeel zien...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23079450
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:37 schreef Xebrozius het volgende:
Alhoewel Tupac niet welkom is in Hilter's bunker omdat het deurbeleid geen moslims toestaat.
Mjah alleen tupac was geen moslim.

Als je wel eens ooit zijn muziek hebt geluisterd weet je dat hij juist geloof aan de kaak stelde. Later in zijn leven was hij ook meer atheist.
Zijn familie is in ieder geval christelijk.
pi_23079507
Bizar, de telegraaf komt morgen wel met ongelooflijke onthullingen, het zal toch niet waar zijn?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_23079511
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:01 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Hij rookt nog 1 keer
Dan is hij flink de sigaar...
  donderdag 4 november 2004 @ 18:10:36 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23079570
quote:
*proest*
pi_23079592
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:04 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Mjah alleen tupac was geen moslim.
Nou ja, het is wel een neger natuurlijk !
pi_23079600
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:11 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Nou ja, het is wel een neger natuurlijk !
Dat dan weer wel
pi_23079610
Wat een autistische mongolen lopen er rond hier op fok zeg. Zouden jullie ook zo hard lachen als ik jullie vader eens flink de keel door had gesneden? (het was een complot!) Walgelijk gewoon en ondertussen zeker 'allemaal geschokt' zijn, stelletje schijnheilige debielen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23079635
Ik weet ook niet meer wat ik wel en niet moet geloven hoor!
Waar gaat het heen met deze wereld? Wie is de volgende?
pi_23079651
Onthullingen over moord Van Gogh
AMSTERDAM - De Telegraaf komt morgen met nieuwe spectaculaire onthullingen over de moord op Theo van Gogh. Het team van verslaggevers is vandaag gestuit op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.
  donderdag 4 november 2004 @ 18:14:03 #164
17061 mvt
blame Canada
pi_23079657
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:07 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dan is hij flink de sigaar...
En de as wordt door de sigaretten van de aanwezige gedaan
pi_23079697
BTW, mocht dit waar zijn dan bied ik mijn excuses alvast aan iedereeen aan, maar dit kan ik niet geloven, het lijkt mij een walgelijke grap over een brute moord van een aantal fokkers hier. Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23079726
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:16 schreef cultheld het volgende:
BTW, mocht dit waar zijn dan bied ik mijn excuses alvast aan iedereeen aan, maar dit kan ik niet geloven, het lijkt mij een walgelijke grap over een brute moord van een aantal fokkers hier. Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
Dat heb ik dus ook
pi_23079757
Die fiets is niet van Theo. Hij is eerst neergeschoten aan de andere kant van de weg, vervolgens te voet naar de andere kant van de weg gegaan en daar in elkaar gezakt. Beter opletten mensjes.
  donderdag 4 november 2004 @ 18:19:47 #168
85508 EMW
Vivimus quad somniamus
pi_23079766
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Wat een autistische mongolen lopen er rond hier op fok zeg. Zouden jullie ook zo hard lachen als ik jullie vader eens flink de keel door had gesneden? (het was een complot!) Walgelijk gewoon en ondertussen zeker 'allemaal geschokt' zijn, stelletje schijnheilige debielen.
Humor is een manier van verwerking. Niets mis mee.

En wanneer gaan we eens een minuut stilte houden voor al die kinderen die dagelijks in Afrika en andere plekken op de wereld sterven? Menselijke hypocrisie...
pi_23079772
quote:
Alleen dat Telegraaf bericht baart me zorgen.
als telegraaf-berichten je zorgen gaan maken, denk ik dat je daar eerder aan zal moeten werken, dan anderen aan te vallen omdat ze misschien wat anders denken dan jij dat doet ...

Ga maar lekker morgen de Telegraaf kopen, mocht je echter geen geld willen uitgeven aan financiele uitbating van die moord, kun je wat er in zal staan al lezen op de FP van Fok!:
Van Gogh bereidde eigen uitvaart voor
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 4 november 2004 @ 18:20:52 #170
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23079793
quote:
over een brute moord van een aantal fokkers hier
Hebben wij het opeens gedaan?
pi_23079811
.
pi_23079826
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:20 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als telegraaf-berichten je zorgen gaan maken, denk ik dat je daar eerder aan zal moeten werken, dan anderen aan te vallen omdat ze misschien wat anders denken dan jij dat doet ...

Ga maar lekker morgen de Telegraaf kopen, mocht je echter geen geld willen uitgeven aan financiele uitbating van die moord, kun je wat er in zal staan al lezen op de FP van Fok!:
Van Gogh bereidde eigen uitvaart voor
Dat is al oud nieuws hoor, ik denk echt wel dat de telegraaf met een ander verhaal komt
  donderdag 4 november 2004 @ 18:24:03 #173
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23079855
quote:
pi_23079880
quote:
Op donderdag 4 november 2004 17:55 schreef detulp050 het volgende:
Ziet nou niemand de kettingzaag (groene cirkel) !!!
[afbeelding]
ik had em al eerder tot slipper gedoopt.
Extremistisch gematigd.
pi_23079891
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:22 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat is al oud nieuws hoor, ik denk echt wel dat de telegraaf met een ander verhaal komt
Right, die kunnen een krant schrijven/zetten/drukken en geheimhouden tot 5 uur morgenvroeg..?
Nee hoor, die krant wordt nu gezet en vanacht gedrukt, en daar staat gewoon het verhaal in dat nu al overal op internet verspreid wordt ...
'special edition en 'laatste nieuws' is zooo 1960, daar hebben we geen kranten meer voor ...

maar de mannen van de Telegraaf denken dat een beetje reclame voor hun krant nooit mis is ... oplage-cijfers, daar gaat het daar om ...
pi_23079917
!
pi_23079918
het zou wat zijn als ze ook nog zaad in zijn anus aantreffen tijdens de autopsie
Extremistisch gematigd.
pi_23079935
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Right, die kunnen een krant schrijven/zetten/drukken en geheimhouden tot 5 uur morgenvroeg..?
Nee hoor, die krant wordt nu gezet en vanacht gedrukt, en daar staat gewoon het verhaal in dat nu al overal op internet verspreid wordt ...
'special edition en 'laatste nieuws' is zooo 1960, daar hebben we geen kranten meer voor ...

maar de mannen van de Telegraaf denken dat een beetje reclame voor hun krant nooit mis is ... oplage-cijfers, daar gaat het daar om ...
we zullen t morgen wel zien
pi_23079941
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:12 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nooit geschokt gereageerd.
Ik word gedemoniseerd waar ik bij sta, en je weet waar demonisering uiteindelijk toe leidt...
pi_23079969
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik heb nooit geschokt gereageerd.
Ik word gedemoniseerd waar ik bij sta, en je weet waar demonisering uiteindelijk toe leidt...
Ik doelde ook niet op jou, meer op die mensen die hier keihard lachen om domme grappen en op dinsdag nog liepen te huilen (ik moest huilen toen ik het op tv zag bla bla bla). Dat is zooo triest gewoon.
  donderdag 4 november 2004 @ 18:29:34 #181
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23080056
De nieuwsberichten zijn wel erg vreemd af en toe, eerst ging het om een "briefje"wat op m was gestoken en nu lees ik net dat het een brief van 5 pagina's is? dat is toch wel ff wat anders?
pi_23080065
Alleen die fiets snap ik niet, hij had z'n fiets toch laten vallen en ging toen naar de overkant?
  donderdag 4 november 2004 @ 18:35:22 #184
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23080096
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:34 schreef cultheld het volgende:
Alleen die fiets snap ik niet, hij had z'n fiets toch laten vallen en ging toen naar de overkant?
Die fiets die op slot staat, is ook niet van hem
pi_23080105
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:33 schreef Samson het volgende:
De nieuwsberichten zijn wel erg vreemd af en toe, eerst ging het om een "briefje"wat op m was gestoken en nu lees ik net dat het een brief van 5 pagina's is? dat is toch wel ff wat anders?
Er was een envelop, met daarin de brieven...
Erg aannemelijke verklaring dacht ik zo, en dat terwijl ik er niet eens bij was.
  donderdag 4 november 2004 @ 18:35:59 #186
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23080108
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:33 schreef Samson het volgende:
Dadelijk blijkt dat de 14-delige encyclopedie op zijn borst was geprikt.
pi_23080118
Ik zou het wel een superstunt van Theo vinden
  donderdag 4 november 2004 @ 18:37:44 #188
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23080143
quote:
Al die ooggetuigen hebben ook meegewerkt? De politie? Recherche?

Lijkt me niet he
pi_23080161
Ik bedenk me opeens, hoe wist die Amerikaanse vrouw dat het gewaad dat die vent droeg een Jallabah is?
  donderdag 4 november 2004 @ 18:38:47 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23080169
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:28 schreef cultheld het volgende:
Dat is zooo triest gewoon.
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:19 schreef EMW het volgende:

Humor is een manier van verwerking. Niets mis mee.

pi_23080191
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:37 schreef Noca het volgende:

[..]

Al die ooggetuigen hebben ook meegewerkt? De politie? Recherche?

Lijkt me niet he
dat lijkt mij dus ook niet, maar we weten 't niet zeker.
pi_23080198
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:34 schreef cultheld het volgende:
Hij had een reservefiets klaar staan
Of de dader had een vluchtfiets
  donderdag 4 november 2004 @ 18:39:48 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23080203
Never mind...
pi_23080205
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Er was een envelop, met daarin de brieven...
Erg aannemelijke verklaring dacht ik zo, en dat terwijl ik er niet eens bij was.
Verschillende mensen hebben gezegd dat ze een briefJE op zn borst gezien hebben, nu is het ineens een envelop met brieven erin? het zal wel kloppen hoor, maar ik vind het toch vreemd
pi_23080238
hmm denk dat Lange Frans dat niet zo kan waarderen
  donderdag 4 november 2004 @ 18:41:06 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23080242
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Never mind...
Mompelt mee met wat hiet net nog stond...
pi_23080243
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Dadelijk blijkt dat de 14-delige encyclopedie op zijn borst was geprikt.
Fundementalistische ECI boekenclub leden.
pi_23080259
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:39 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Hij had een reservefiets klaar staan
Zo zwaar was Theo nou ook weer niet .
  donderdag 4 november 2004 @ 18:42:10 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23080267
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mompelt mee met wat hiet net nog stond...
Ja, maar toen realiseerde ik me dat 'hij' serieus was...
Dat maakt het geheel nog veel triester...
Ik heb soms echt te hoog op van sommige mensen...
  donderdag 4 november 2004 @ 18:43:04 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23080292
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:40 schreef Roelxxl het volgende:
hmm denk dat Lange Frans dat niet zo kan waarderen
... ja... inderdaad...ja...

donderdag 4 november 2004 @ 18:43:25 #201
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_23080301
Jaja en Theo's film over de moord op Pim gaat toch over een AIVDmoord op Fortuin door "sleeper" vd Graaf.
Feyenoord!!! * Barça
pi_23080305
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar toen realiseerde ik me dat 'hij' serieus was...
Ik heb soms echt te hoog op van sommige mensen...
Ik bekijk het van twee kanten.
  donderdag 4 november 2004 @ 18:45:56 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23080357
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:42 schreef Brighteyes het volgende:

Hiet

Ach, past wel bij het karakter van dit topic, trieste humor is ook humor .
  donderdag 4 november 2004 @ 18:47:12 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23080392
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik bekijk het van twee kanten.

Ik heb zo de neiging om hier een heel verhaal te tikken... Maar grapjes uitleggen is nooit leuk..
  donderdag 4 november 2004 @ 18:49:36 #205
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23080456
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb zo de neiging om hier een heel verhaal te tikken... Maar grapjes uitleggen is nooit leuk..
Kom op.
Je kán het.
pi_23080524
Misschien fietste Theo daar, kreeg een lekke band en zag die andere fiets staan. Hij stapte af en rende er naartoe maar die Marokkaan wou die fiets ook al jatten. . Toen schoot hij Theo neer, frunnikte nog enkele minuten aan die fiets maar ging er toen als een haas vandoor. .
  donderdag 4 november 2004 @ 18:54:13 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23080586
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:52 schreef boebiedoe het volgende:
maar ging er toen als een haas vandoor. .
Maar hij had gelukkig wel geleerd dat je in Nederland in dat soort gevallen een briefje achterlaat. Stevig, zodat het niet weg kan waaien.
pi_23080630
zoals de topicstarter onder ze naam al meld:

Je bent een tactloze lul.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
  donderdag 4 november 2004 @ 18:56:11 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23080641
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar hij had gelukkig wel geleerd dat je in Nederland in dat soort gevallen een briefje achterlaat. Stevig, zodat het niet weg kan waaien.

Ach, anders is er nog dat schadefonds waar je terecht kan... als er geen briefje is...
  donderdag 4 november 2004 @ 18:57:21 #210
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_23080668
Het moet wel een complot zijn, foto's over complotten zijn altijd onscherp en deze foto is ook onscherp.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_23080750
quote:
Op donderdag 4 november 2004 15:43 schreef boebiedoe het volgende:
En naar deze plek waar hij lig is 'ie heen gelopen, zijn fiets ligt dus aan de andere kant .
dus is de fiets niet van hem...
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  donderdag 4 november 2004 @ 19:02:39 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23080782
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:00 schreef markiemark het volgende:

dus is de fiets niet van hem...
Opgelost... slotje
pi_23080900
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:05 schreef milagro het volgende:

[..]

wat ik ook nog even wil zeggen is dat het niet helemaal klopt want hij is VAN zijn fiets geschoten dus die fiets die daar op slot staat is niet van hem
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
pi_23080919
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Opgelost... slotje
oeps dat was dus al gezegt
  donderdag 4 november 2004 @ 19:08:05 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23080929

Het wordt steeds leuker!
pi_23080962
  donderdag 4 november 2004 @ 19:09:29 #217
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_23080967
troltopic ter vermaak van de kneuzen-TS
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
pi_23080984
Zijn dood is volgensmij niet in scene gezet
  donderdag 4 november 2004 @ 19:14:01 #219
38433 snijder
snijderdotcom
pi_23081075
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:08 schreef ivetje het volgende:
Zijn keel, het ligt er natuurlijk aan hoe ver zijn keel is doorgesneden...als zijn halsslagader niet is geraakt zien wij op zo'n onduidelijke foto ook weinig bloed bij zijn keel denk ik.

De man van een collega die in dat stadsdeelkantoot werkt, was als 1 van eersten ter plaatse. De keel van Van Gogh was helemaal niet doorgesneden.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_23081109
Hij heeft gewoon z'n beeld uit het Madame Tuseau gehaald, en hij staat daar nu al 2 dagen heel erg stil, met een grote glimlach....zo moeilijk is dat toch niet?

Of heeft hij geen beeld daarzo?
pi_23081117
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:14 schreef snijder het volgende:

[..]

De man van een collega die in dat stadsdeelkantoot werkt, was als 1 van eersten ter plaatse. De keel van Van Gogh was helemaal niet doorgesneden.
Het is wel raar dat iedereen dan zegt van wel.....
pi_23081198
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:55 schreef Merovingian. het volgende:
zoals de topicstarter onder ze naam al meld:

Je bent een tactloze lul.
Als ik het zelfs al onder mijn naam heb staan, waarom de moeite nemen om het alsnog te vermelden?
Ik bedoel, ben je bang dat ik het niet gelezen heb of over die kennis beschik?
pi_23081251
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hiet

Ach, past wel bij het karakter van dit topic, trieste humor is ook humor .
de foto klopt niet dus dit topic gaat eigenlijk nergens over..... neem nou die fiets die is niet van hem, zijn fiets ligt ergens op de straat waar hij door de rake schoten vanaf was gevallen.... alleen op de foto is die fiets niet te zien
pi_23081288
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:15 schreef CasB het volgende:
Hij heeft gewoon z'n beeld uit het Madame Tuseau gehaald, en hij staat daar nu al 2 dagen heel erg stil, met een grote glimlach....zo moeilijk is dat toch niet?

Of heeft hij geen beeld daarzo?
nee, ze hebben waar een beperkte voorrad was, dan zouden ze drie andere belden om moeten smelten...
  donderdag 4 november 2004 @ 19:24:16 #225
38433 snijder
snijderdotcom
pi_23081347
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:15 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:

[..]

Het is wel raar dat iedereen dan zegt van wel.....
Pure stemmingmakerij.

Volgens de bertichtgeving zou zijn keel tot op de nekwervels zijn doorgesneden. Dat zou je voolgens mij op de foto moeten kunnne zien en zou er echt wel wat meer bloed op de straat hebben gelegen, al dood of niet.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_23081355
1 ding is zeker; mocht het in scene gezet zijn dan is dit wmb nú al de stunt van de eeuw
pi_23081377
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef snijder het volgende:

[..]

Pure stemmingmakerij.

Volgens de bertichtgeving zou zijn keel tot op de nekwervels zijn doorgesneden. Dat zou je voolgens mij op de foto moeten kunnne zien en zou er echt wel wat meer bloed op de straat hebben gelegen, al dood of niet.
Dat is wel waar maar stel nou dat zijn keel aan de andere kant is opengesneden zodat je het net op de foto niet kunt zien.... dan zou het nog wel kunnen kloppen, maar als nog je kunt niet alles even goed zien op de foto zelfs het mes in zijn borst zie je niet goed
  donderdag 4 november 2004 @ 19:25:37 #228
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_23081379
Als het in scene is gezet met behulp van die handige rekwisieten uit de film, zou hij dan de eerder genoemde bloedzakjes zijn vergeten??

Weetje ik denk van hij aan Alzheimer leed.....
That's the way the cookie crumbles
  donderdag 4 november 2004 @ 19:26:03 #229
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23081397
Net of JP en consorten daar aan gaan meewerken
  donderdag 4 november 2004 @ 19:26:21 #230
73888 DIA
die ja .....
pi_23081404
veeel bloed ??? het is geen film....
als je een mes in iemand steekt en die laat zitten zie je weinig als je terugtrekt gaat het stromen ja.......
maar een neger? kan dat niet dan in amsterdam???
en die fiets is idd niet van hem.....
als die man een oortje inheeft is dat niets gek weleens gedacht aan telefoon of mp3 ??? teg heeft iedereen zo'n ding

dit soort theorien krijg je altijd na een moord.... er valt ook altijd wel wat te vinden......
of te rekenen
elvis en tupac leven ook nog steeds
  donderdag 4 november 2004 @ 19:26:35 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23081409
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:26 schreef Bupatih het volgende:
Net of JP en consorten daar aan gaan meewerken
Ssssst! De sint bestaat ook nog!
pi_23081448
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:26 schreef DIA het volgende:

elvis en tupac leven ook nog steeds
Ja doei dikke neus dag he, dalijk ga je me vertellen dat die dood zijn!
pi_23081463
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef snijder het volgende:

[..]

Pure stemmingmakerij.

Maar wat ook zo dus is, zijn keel was open gesneden een poos nadat hij al dood was dus dan stroomt het bloed ook niet echt meer dus als je dan de keel open snijd spuit het bloed er ook niet zo hevig meer uit
pi_23081475
Wel in scene gezet, maar hij is dood.. gewoon een hele mooie zelfmoord
  donderdag 4 november 2004 @ 19:29:45 #235
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_23081483
dan ken ik nog wel een paar die hun eigen dood in scene mogen zetten
  Admin donderdag 4 november 2004 @ 19:31:28 #236
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23081518
quote:
Op donderdag 4 november 2004 18:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik lach me naar

pi_23081523
Dus we hebben een neger op een fiets, die na een aanrijding een briefje na liet op het aangereden object. Die man is compleet geïntegreerd !
pi_23081541
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel in scene gezet, maar hij is dood.. gewoon een hele mooie zelfmoord
Nee dat denk ik niet hoor, je kunt het bloed gewoon niet goed zien op die foto, waarom zou van gogh zijn dood in scene zetten? hij wou zelfs geen beveiliging omdat hij dacht dat niemand hem toch wat zou aandoen.... en dan inneens moord in scene zetten....nee dacht het niet
  Admin donderdag 4 november 2004 @ 19:32:52 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23081554
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:28 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Ja doei dikke neus dag he, dalijk ga je me vertellen dat die dood zijn!
\

Bambi's moeder is ook dood

Admin donderdag 4 november 2004 @ 19:33:56 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_23081581
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:32 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet hoor, je kunt het bloed gewoon niet goed zien op die foto, waarom zou van gogh zijn dood in scene zetten? hij wou zelfs geen beveiliging omdat hij dacht dat niemand hem toch wat zou aandoen.... en dan inneens moord in scene zetten....nee dacht het niet
Hij is filmmaker hoor, bedenker van scenario's!

† In Memoriam † donderdag 4 november 2004 @ 19:35:47 #241
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_23081615
Ik geloof gewoon alles wat hier staat!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_23081618
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij is filmmaker hoor, bedenker van scenario's!
Als hij het wel in scene had gezet dan zou hij het bloed niet vergeten lijkt mij
pi_23081632
Heb ik wat gemist of mis ik "evil ernie" in het plaatje
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 4 november 2004 @ 19:37:47 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23081668
Evil Ernie...

Dan zou het te snel opgevallen zijn...
pi_23081848
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:35 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:

[..]

Als hij het wel in scene had gezet dan zou hij het bloed niet vergeten lijkt mij
En nog een foutje behalve dan conclusie op de foto over dat die fiets van hem is: de man heeft volgensmij geen oortje in maar volgensmij belt hij met een mob. de abulance maarja dat kan je ook niet goed zien
  † In Memoriam † donderdag 4 november 2004 @ 19:46:33 #246
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_23081878
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

\

Bambi's moeder is ook dood
we hebben hier zelfs kunnen lezen over hoe het gebeurde
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_23081896
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:46 schreef just me het volgende:

[..]

we hebben hier zelfs kunnen lezen over hoe het gebeurde
Wat een wrede wereld is het toch hé?
  donderdag 4 november 2004 @ 19:47:37 #248
15600 BB-King
Long live the King!
pi_23081902
Ik ben overtuigd... vooral die neger vond ik erg verdacht!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_23081925
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:47 schreef BB-King het volgende:
Ik ben overtuigd... vooral die neger vond ik erg verdacht!
waarvan overtuigd?
  donderdag 4 november 2004 @ 19:51:32 #250
82603 Olivier_B_Bommel
Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_23081997
Flikker toch op joh, een fiets die op slot is gezet door hem; hij was gevallen en naar de overkant gestrommeld, en daar neer gestoken, theo's fiets ligt aan de andere kant van de straat. Van oor tot oor gebeurd ook bij het slachten van een dier (lees: ramadan)

En nog wat: waarom zou hij in scene zijn gezet dan? En dan ook nog de marokkanen de schuld ervan geven?? Lijkt me vrij onlogisch !!!
Overvaller: "Geef me je geld !"
Pompbediende: "Ik dacht het niet!"
Overvaller: "Oh, nou, doe me dan maar een pakje kauwgum."
  donderdag 4 november 2004 @ 19:52:59 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23082034
Leuk topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_23082037
Ik kom echt niet meer bij
pi_23082062
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef -Xerxes- het volgende:
1 ding is zeker; mocht het in scene gezet zijn dan is dit wmb nú al de stunt van de eeuw
1 ding is zeker, dan houd ik pas ergens halverwege 2005 op met lachen.
pi_23082195
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
Flikker toch op joh, een fiets die op slot is gezet door hem; hij was gevallen en naar de overkant gestrommeld, en daar neer gestoken, theo's fiets ligt aan de andere kant van de straat. Van oor tot oor gebeurd ook bij het slachten van een dier (lees: ramadan)

En nog wat: waarom zou hij in scene zijn gezet dan? En dan ook nog de marokkanen de schuld ervan geven?? Lijkt me vrij onlogisch !!!
Helemaal mee eens er klopt ook niets vooral wat er op die foto staat lopt niet..... die fiets al helemaal niet!!!
pi_23082241
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1 ding is zeker, dan houd ik pas ergens halverwege 2005 op met lachen.
Van gogh is dood klaar uit....
pi_23082248
Waarom komt steeds hetzelfde argument van die fiets langs? Saai topic, steeds maar herhaling.

Trouwens, het verhaal was wel aardig tot Hitlers bunker erbij werd gehaald
pi_23082339
quote:
Op donderdag 4 november 2004 20:00 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:

[..]

Van gogh is dood klaar uit....
Dat snap ik ook wel...
pi_23082537
Straks komt de onthulling!
pi_23082559
Lijkt me inderdaad een aannemelijke verklaring. Ook voorkomt dit het faillesement van z'n film ditributeur !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23082964
Xebro heb je de telegraaf gebelt
pi_23083327
22.15 uur op AT5.
Iemand uit Amsterdam hier?
pi_23083414
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:30 schreef Biancavia het volgende:
22.15 uur op AT5.
Iemand uit Amsterdam hier?
Zaanstad hier, AT5 is hier ook op de kabel
pi_23083477
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:51 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:

Ik weet nog niet of ik hierom wil lachen of huilen....
  donderdag 4 november 2004 @ 21:40:30 #264
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_23083579
Ik had ook zoiets van my god.. je hebt een punt ts, maar na de bunkers en de rest van de posts ben ik weer wakker geworden

geweldig vermogen tot beredeneren though
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_23083612
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:36 schreef Murray het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik hierom wil lachen of huilen....
Ja, verdorie, met al die speculaties over die persconferentie kom ik helemaal niet meer aan mijn verslag toe.
pi_23083652
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:41 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, verdorie, met al die speculaties over die persconferentie kom ik helemaal niet meer aan mijn verslag toe.
Die begint pas over een dik half uur. Tot die tijd wordt er toch alleen maar slap geluld, want niemand weet iets. Ga dus maar gewoon met je verlag verder.
  donderdag 4 november 2004 @ 21:54:26 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23083984
quote:
Op donderdag 4 november 2004 19:53 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kom echt niet meer bij
Jij was al aan het aftellen vanaf je openingspost?
pi_23084121
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jij was al aan het aftellen vanaf je openingspost?
Toen ik het uitgeschreven had in kladblok was ik al aan het aftellen...
  donderdag 4 november 2004 @ 22:44:51 #269
11923 I.R.Baboon
pi_23085813
Oh, ik zat te tellen, als je de waarden van de letters van THEO VAN GOGH bij elkaar optelt, ze dan in het hexidecimale stelsel gaat omzetten en ze vervolgens natuurlijk omzet naar het arabische schrift, komt de volgende boodschap er uit: "ALS CHIEL MONTAGNE NIET BINNEN 2 WEKEN TERUG IS OP PRIME TIME ZAL TINEKE DE NOOIJ HET VOLGENDE SLACHTOFFER ZIJN"

Zou dát het nieuws van de telegraaf van morgenochtend zijn?
  donderdag 4 november 2004 @ 22:46:56 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23085874
quote:
Op donderdag 4 november 2004 22:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
"ALS CHIEL MONTAGNE NIET BINNEN 2 WEKEN TERUG IS OP PRIME TIME ZAL TINEKE DE NOOIJ HET VOLGENDE SLACHTOFFER ZIJN"

Laten we dan nog een weekje extra wachten met Chiel Snorremans weer op de buis te brengen...
pi_23085876
quote:
Oh, ik zat te tellen, als je de waarden van de letters van THEO VAN GOGH bij elkaar optelt, ze dan in het hexidecimale stelsel gaat omzetten en ze vervolgens natuurlijk omzet naar het arabische schrift, komt de volgende boodschap er uit: "ALS CHIEL MONTAGNE NIET BINNEN 2 WEKEN TERUG IS OP PRIME TIME ZAL TINEKE DE NOOIJ HET VOLGENDE SLACHTOFFER ZIJN"

Absoluut!!!!
pi_23085910
quote:
!
  donderdag 4 november 2004 @ 22:48:25 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23085916
pi_23086324
quote:

moet je eens in MS Word TINEKE DE NOOY intiepen in 36pts letters en dan als font Wingdings selecteren ... *brrr*
pi_23086343
ik vond hem trouwens geniaal in de Rijst reclame!

wat maakt nou uit, 't is gewoon lekker!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2004 23:03:50 ]
  † In Memoriam † donderdag 4 november 2004 @ 23:04:57 #276
47213 ArmaniMania
pi_23086374
quote:
Op donderdag 4 november 2004 20:59 schreef Biancavia het volgende:
Straks komt de onthulling!
Het was meneer de uil die van Gogh vermoorde met een bazooka.
  donderdag 4 november 2004 @ 23:18:43 #277
11923 I.R.Baboon
pi_23086744
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:03 schreef BroesWillems het volgende:

Dit wordt complex.
pi_23086808
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:03 schreef BroesWillems het volgende:

Dat was Buch toch?
  donderdag 4 november 2004 @ 23:22:00 #279
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23086826
!
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_23086914
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:21 schreef Murray het volgende:

[..]

Dat was Buch toch?
Zat hij in het complot en waarom wou hij Theo dood hebben?
Was het omdat Notenrijst niet te vreten was en Lassie nu een dikke neger als reclame campagne heeft ingezet?
pi_23086934
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:25 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Was het omdat Notenrijst niet te vreten was en Lassie nu een dikke neger als reclame campagne heeft ingezet?
Kijk eens goed op de foto...
Het net sluit zich!
pi_23086939
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:21 schreef Murray het volgende:

[..]

Dat was Buch toch?
Wat maakt het nou uit?

't is gewoon lekker!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2004 23:27:48 ]
pi_23086960
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:25 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja, maaaar! ik heb het!

Lassie kwam hem waarschuwen om dat Timmie in de put was gevallen!
pi_23086973
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:26 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ja, maaaar! ik heb het!

Lassie kwam hem waarschuwen om dat Timmie in de put was gevallen!
Timmie uit South Park zat ook in het complot!!?
pi_23087003
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:27 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Timmie uit South Park zat ook in het complot!!?
Oh my god, they killed Theo!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2004 23:28:37 ]
  donderdag 4 november 2004 @ 23:28:59 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23087025

Ik moet ineens aan pindakaas denken...
pi_23087039
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:28 schreef Brighteyes het volgende:

Ik moet ineens aan pindakaas denken...
met nootjes

die verdomde noten rijst ook!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2004 23:29:48 ]
  donderdag 4 november 2004 @ 23:32:32 #288
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_23087111
Eigenlijk wilde die neger de fiets die daar staat jatten, maar kwam dit allemaal ineens ertussen en nu staat ie te wachten tot alles daar opgelost is enzo zodat ie de fiets alsnog mee kan nemen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 4 november 2004 @ 23:33:14 #289
16874 creno
born this way
pi_23087130
maar jullie hebben niet goed naar de foto gekeken.... bert is wel degelijk op de foto te zien !!

hij zit in de auto !

[ Bericht 4% gewijzigd door creno op 04-11-2004 23:38:14 (foto erbij) ]
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_23087146
quote:
Op donderdag 4 november 2004 23:32 schreef DaMook het volgende:
Eigenlijk wilde die neger de fiets die daar staat jatten, maar kwam dit allemaal ineens ertussen en nu staat ie te wachten tot alles daar opgelost is enzo zodat ie de fiets alsnog mee kan nemen .
ja, maar, ondertussen zit Timmie nog in de put....
pi_23087248
Hier zie je hoe Timmie in de put is gekomen:
  donderdag 4 november 2004 @ 23:51:41 #292
16874 creno
born this way
pi_23087640
en daarom kijkt die man achter de auto ook zo in de auto... je ziet bij wijze van spreken de vraagtekens boven zijn hoofd....
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:05:40 #293
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_23088014
quote:
Op donderdag 4 november 2004 16:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fuk jou, weetjewel!

Jij probeert van twee walletjes te eten, voor je eigen bestwil bedank ik
Die zoute stokjes...
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:41:03 #294
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23088715
de startings post te lezen , vind ik dat je echt niet goed bij je hoofd bent als je gelooft dat hij , pim en tjoelker (?!?!?) in een hitler bunker zitten.....

bij het nieuws kwam er bij mij maar één vraag in me op....

iemand heeft net iemand vermoord , is in vol vuurgevecht met de politie....
en dan schieten ze hem in zn VOET.....

ik bedoel....ZIJN VOET , wtf , je schiet iemand toch niet in zn voet , als hij volgens een signalement van een terrorist (in ogen van agenten) zou voldoen , net iemand gekeeld heeft en nog op je schiet ook......

dat snap ik dus niet.

voor de rest...mja geen bloed , nou mischien ligt hij daar wel op.
en een oortje zie ik niet in die man zn vage opname , en een neger....JA EN? die bestaan ja....
zn fiets op slot? , mischien door iemand anders gedaan , om er voor te zorgen dat niemand het bewijsmatriaal , waar vervoer omvm ook bij hoort.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:43:04 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23088757

Het blijft een heel dankbaar topic!
  vrijdag 5 november 2004 @ 00:44:17 #296
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23088787
ps , nwo is niet een organisatie , wat is er nu moeilijk aan een woord ontleden om het te begrijpen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_23088931
Ik heb dit hele topic niet gelezen, maar wilde eigenlijk alleen dit opmerken:

Waarom zou dader die deze moord tevoren heeft beraamd een grondlange jelleba gekozen hebben als vluchtkledij, dat vind ik zo merkwaardig.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23088940
Baaj
" there is nothing to not be amazed at "
pi_23088980
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:43 schreef Brighteyes het volgende:

Het blijft een heel dankbaar topic!
Zouden de replies van serieuze mensen in deel 2 net zo hard doorgaan?
pi_23089116
Hebben jullie al achterstevoren naar die foto geluisterd?
" there is nothing to not be amazed at "
  vrijdag 5 november 2004 @ 01:12:37 #301
84524 Morwen
I got life
pi_23089251
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zouden de replies van serieuze mensen in deel 2 net zo hard doorgaan?
Deel 2
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')